Deze score is berekend op basis van 1415 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

7,4

Jaimywezenaar 20-07-2015 Via de website gekocht

Het was niet moelijk om iets te vinden/te bestellen.

Goeie levering! Ik had me bestelling gelijk de volgende dag.

JP0123 20-07-2015 Via de website gekocht

Makkelijke site. Direct bestellen zonder account

Zeer snelle levering bij voorradige artikelen. Als iets niet voorradig is krijg je een sms als het weer beschikbaar is.

Bijna alles;)

De service is uitstekend. En de prijzen zijn zeer aantrekkelijk. Ook geeft de webshop zeer uitgebreide informatie.

Gilbert Cami 20-07-2015 Via de website gekocht

Loogis

Vlugger kan niet

Zeer volledig

Elk procuct uitvoering besproken met voor en dt vooral het negatieve

Volledige gamma , uitvoerige uitleg, pro en contra, suplementen , goeie prijs. Reacties kopers over hun procuct. Voorbeeldig.

Biesbrouck 20-07-2015 Via de website gekocht

Maken waar wat ze echt beloven.
Geen gezeur

Mocht je niet in staat zijn om je bestelling te accepteren, dan vragen ze aan je buren om dat voor je af te leveren. Met een berichtje in je eigen brievenbus.

Kan ik nog wienig over zeggen,.

geeft vertrouwen.

complete bestelling .Goed bezorgt en verzorgd

BarryLeurs 20-07-2015 Via de website gekocht

Kon mijn product goed vinden en vergelijken met soortgelijke producten

snel en makkelijk een account aangemaakt en bestelling was met alle betaalopties gratis (vind ik persoonlijk erg prettig)

Ruime keus en merken van de producten die ik zocht

Fijne Webshop

overzichtelijke webshop, en filter mogelijkheden waarop je kan filteren om een short list te krijgen van de best passende producten.

Matthias.cuypers 20-07-2015 Via de website gekocht

Thuis bestellen dag nadien geleverd

Voor 23.59 uur besteld dag nadien in huis+ snel antwoord in geval van vragen

Snelle levering, die mogelijk is op verschillende manieren: thuis, in afhaalpunt. Zelfs levering op zondag.

Johannah57 20-07-2015 Via de website gekocht

vanuit je luie stoel kun je een keuze maken op de website

mijn bestelling werd in overleg en op tijd bezorgd. via sms werd ik op de hoogte gebracht van het tijdstip van bezorging, met een tijdspanne van 2 uur.

er is veel keuze en cool blue geeft net iets meer korting, zodat het aantrekkelijk wordt om juist daar je product te kopen.

dit was mijn eerste ervaring met cool blue en ik vond het een probleemloze koop.voor andere producten zou ik zo weer voor cool blue kiezen.

ik denk dat ik mijn motivatie hierboven voldoende kenbaar gemaakt heb

kweerd63 20-07-2015 Via de website gekocht

Super handig bestellen wanneer je wilt.

Handige filmpjes met extra informatie en uitleg.

Zeer ruime keuze en diverse merken.

Echt een aanrader om iets via coolblue te bestellen.

Super handig dat ik alles wat ik bestel de volgende dag al in huis heb. Altijd keurig verpakt.

Kwinters 20-07-2015 Via de website gekocht

Bestellen gaat snel, het is erg simpel en door de indeling van Coolblue kan je makkelijk producten in hun eigen niche vinden.

Zoals op de site van Coolblue staat: Wij doen niet moeilijk. En naar mijn ervaring is dat helemaal waar!

Groot assortiment, misschien kleding of schoenen in de toekomst?

Prima site, ook al is Coolblue niet altijd het goedkoopst, door de snelle levering en de prettige mentaliteit bestel ik er bijna altijd.

Jappert84 20-07-2015 Via de website gekocht

Uitzonderlijk overzichtelijke site met toch veel productinformatie. Ook makkelijk vergelijken met andere producten.

Zeer vriendelijk personeel aan zowel telefoon als chat/mail. Tevens makkelijk retourneren, goede service algeheel.

Zo nu en dan producten die niet beschikbaar zijn. Het ligt er eigenlijk maar net aan wat voor product je zoekt.

didier.lefevre 20-07-2015 Via de website gekocht

online surfen, kan info bekomen via de filmpjes, je ziet reviews van andere klanten.

kunt via filmpjes de nodige uitleg bekomen van het geselecteerde product.

ik heb altijd het gewenste product gevonden en indien het niet beschikbaar was dan kan je de functie nemen laat mij weten als het product terug op voorraad is.

aan iedereen, is beste prijs en snelste levering zonder extra kosten.

Ik vind de keuze mogelijkheden het assortiment en de uitleg super. Bestel om 22 uur en de dag daarna staat het aan je voordeur. Super!

Mady Fockedey 20-07-2015 Via de website gekocht

Van thuis uit kan men een aankoop doen

Werd op de juiste dag geleverd

Zeer groot assortiment

Vermits alles vlekeloos is verlopen , zal ik deze winkel zeker aanbevelen.

Voor mijn eerste aankoop is alles zeer goed verlopen

NicoGarstman 20-07-2015 Via de website gekocht

Duidelijke website & snelle levering

Was eerst in de winkel en prettig geholpen, produkt was niet aanwezig door medewerkster aangeboden om eventueel ter plaatse bestelling te doen maar dit kon ook thuis.

Echt super goede en vriendelijke benadering personeel in de winkel en vervolgens thuis online om 22.00 uur besteld en de volgende dag om 13.00 uur al in huis!!

alinavanrijn14 20-07-2015 Via de website gekocht

Ik vind de website erg duidelijk. Ik zocht naar een nieuwe smartphone (de Galaxy S6 64 GB), en deze was goed te vinden. Ook het overzicht met abonnementen was helder.

Het bestelproces verliep erg soepel, ik wist wat ik kon verwachten, zonder verassingen. Afspraken werden nagekomen, de service achteraf was ook goed.

Ik ben heel erg te spreken over de service van Coolblue. Toen ik een bestelling had geplaatst, werd meteen gebeld om een bezorgafspraak te maken. Deze kwamen ze ook netjes na. Ook wanneer het product/dienst niet naar wens is, doet Coolblue er alles aan dit op te lossen. Wat ik erg professioneel vond, is dat ze mij terugbelden toen het probleem al was opgelost. Ze geven duidelijk om de klant, en dat maakt mij blij.

Naar mijn idee heeft Coolblue een ruim aanbod. Ik zocht naar een goedkoop abonnement mét Samsung Galaxy S6 (64 GB), en deze vond ik bij Coolblue. Bij andere retailers waren de prijzen voor dit toestel een stuk duurder, terwijl ik dat eerder bij Coolblue had verwacht (mede door de service).

Wat mij betreft heeft Coolblue weinig minpunten. Het is duidelijk dat zij klanttevredenheid erg serieus neemt. Elk probleem lossen zij graag voor je op, en gaan door tot ze een blij gezicht zien :). Het verbaast mij wat goede klantenservice voor impact op mij heeft!

Nogmaals, de klantenservice is top. Dat maakt dat je vaker bij deze webshop wil bestellen.

G.Heuchemer-Souge 20-07-2015 Via de website gekocht

Makkelijk via internet te bestellen en te lezen dat het goed bevalt bij eerdere kopers.

Goed. Alles op de tijd die aangegeven wordt geleverd.

gee2012 20-07-2015 Via de website gekocht

Goede en heldere website en alle produkten zijn snel en eenvoudig te vinden

Goede advisering, bestellingen correct opgenomen en er wordt een link verstuurd die je rechtsreeks verbindt met iDeal om de bestelde artikelen af te rekenen.

Ruime keuze

Fijn bestellen, prompte levering een dag later.

H_V 20-07-2015 Via de website gekocht

Het bestellen zelf gaat simpel en eenvoudig. Niet al te veel stappen. Daarnaast kan ik alles zakelijk bestellen, wat ideaal is. Als je al een keer eerder besteld hebt hoef je niet alles opnieuw in te vullen.

Mijn vragen die ik gesteld heb over het product waren snel en duidelijk beantwoord. Hierdoor heb ik mijn keuze goed kunnen maken.

Genoeg opties voor mij om uit te kiezen. Prijs was ook schappelijk.

Fijne winkel, snelle levering. Kreeg zelfs een mail dat het product bij de buren was afgeleverd en welk nr.
Zoiets nog nooit eerder mee gemaakt. Erg fijn!

Dus ik raad het zeker aan.

Product aanbod is divers. De prijzen zijn altijd schappelijk waaronder regelmatig kortingen en acties vallen om het nog aantrekkelijker te maken. Bestellen gaat simpel. Zakelijk bestellen is mogelijk. Afhandeling is goed en professioneel. Professioneler dan ik bij veel toko's zie. Advies is altijd goed en snel gegeven. Levering is snel. En je krijgt het nog in een leuk ontworpen doosje ook. Weet meteen dat jouw coolblue product aangekomen is.

mirandahaverdil 20-07-2015 Via de website gekocht

duidelijke website.

nadat je het produkt in huis hebt en nog een vraag stelt. zijn ze aan de telefoon onvriendelijk.

het produkt is op voorraad.

prima en duidelijke levering.

de behandeling aan de telefoon kan iets beter. verder ben ik zeer tevreden met afhandeling van de bestelling en de levering. mocht ik een aankoop willen doen kom ik zeker terug.

MV1977 20-07-2015 Via de website gekocht

Heel het proces van het maken van een keuze tot het daadwerkelijk bestellen en betalen liep zeer vlot! Overzichtelijke site om producten te vergelijken, referenties te lezen, logische opbouw in het bestelproces! Zeer gebruiksvriendelijk!

Het op de hoogte houden via sms en mail vond ik zeer verduidelijkend. Het telefoontje dat de leverancier en binnen tien minuten was vond ik geweldig, alsook de levering op zich! Zeer klantvriendelijke leveranciers!

Ruim aanbod, vergelijkingsmogelijkheden met andere producten,...

Deze aankoop was van begin tot einde een positieve ervaring!

Globaal genomen ben ik zeker tevreden over mijn aankoop incl. de service van de levering, vandaar ook mijn negen op tien. Min punt zou ik noemen dat de uitleg over de machine, het schoon maken van de filter,... zelf moet opgezocht worden in de gebruiksaanwijzing. Een service die je bij een aankoop in de winkel wel krijgt.. nadeel van online bestellen...

Boornzwaag 20-07-2015 Via de website gekocht

De inhoudelijke én praktische informatie die ik zocht, was gemakkelijk en snel te vinden.

Snelle levering. Plus juiste en heldere communicatie daarover.

Enorme keuze. Maar ook handige wegwijzers die het keuzeproces vergemakkelijken.

bkristof 20-07-2015 Via de website gekocht

wat problemen met de levering, maar correct afgehandeld door de klantendienst

wat problemen met de levering, maar correct afgehandeld door de klantendienst

cynthiabos 20-07-2015 Via de website gekocht

Op advies van een kennis met goede ervaringen mijn camera online gekocht bij Coolblue en kan niet anders zeggen dat ik heel tevreden ben over de gang van zaken. Deze camera was een tijd niet op voorraad maar ik kreeg keurig een mail zodra ik weer kon bestellen. De camera is niet op tijd binnen gekomen maar dat lag aan een staking bij KPN.

Ladymama 20-07-2015 Via de website gekocht

Gemakkelijke website

Smiddags besteld , zelfde avond nog geleverd

Mooi assortiment

Uitstekende service

Alles correct verlopen

shiva007 20-07-2015 Via de website gekocht

na 1 dag geleverd!

heel vriendelijke chauffeurs en behulpzaam!

snelle service en correcte afhandeling !

jhsitorus 20-07-2015 Via de website gekocht

Lekker gemakkelijk

Binnen een dag is bestelling geleverd.

Snelle levering en hoeft niet de hele dag af te wachten.

Ik ben heel tevreden met onlinebestelling.

Sonja Koopman 20-07-2015 Via de website gekocht

duidelijke website!

goede correspondentie!

Ruim assortiment!

Het gemak dient de mens!

petriek 20-07-2015 Via de website gekocht

Duidelijke website

Wegens werkonderbreking mijn printer toch de volgende dag bezorgd. Telefonisch was de klantenservice ondanks grote drukte toch te bereiken.

Niet echt een oordeel over. Zoals het overkwam was het een groot assortiment.

Goede service, degelijke uitstraling

MN1967 20-07-2015 Via de website gekocht

duidelijke bestelprocedure, goede informatie omtrent verzending.

mbt levering, duidelijk en snel. Nog geen ervaring bij service nav gebreken.

Voldoende, duidelijk weergegeven.

Prijs is scherp, bestelproces eenvoudig, wijze van verzending is goed.

Scherpe prijzen, uitgebreid assortiment. Winkelen werkt lekker snel en simpel.

nicolasvr 20-07-2015 Via de website gekocht

6,2

super website en gemakkelijk aankoop proces

teleurgesteld in de levering: ik had vrijdag besteld omdat er werd gezegd dat het zaterdag geleverd zou worden. Ben heel de dag thuisgebleven, maar pakketje is pas deze morgen toegekomen terwijl ik al op het werk was, waardoor ik tijd moet maken om het ergens te gaan ophalen...

teleurgesteld in levering: ik vind het naleven van de aangekondigde leveringstijden heel belangrijk. Indien dit niet overeenstemt met de werkelijkheid dan zal ik het niet aanbevelen...

teleurgesteld in de levering: ik had vrijdag besteld omdat er werd gezegd dat het zaterdag geleverd zou worden. Ben heel de dag thuisgebleven, maar pakketje is pas deze ochtend(maandag) toegekomen terwijl ik al op het werk was, waardoor ik tijd moet maken om het ergens te gaan ophalen... weet nog niet wanneer. Had ik het geweten had ik het adres van mijn werk opgegeven, want heb deze week geen tijd om pakketje op te halen en vertrek vrijdag met verlof (aankoop was bestemd voor vakantiegebruik).

Johkwe 20-07-2015 Via de website gekocht

Snelle en gedegen informatie over de bestelling.

Mijn bestelde product was de nieuwste uitvoering en pas 1 mnd. op kieskeurig.
En ook nog de goedkoopste!

Ik heb een betrouwbaar gevoel bij deze webwinkel.

Afhandeling en informatie na de koop was erg snel en duidelijk.

HJMDBTEU 20-07-2015 Via de website gekocht

Gewoon gemakkelijk te vinden en te bestellen

Alles volgens afspraak

Ik geef nooit een 10

Ik ben boven duidelijk genoeg denk ik

imeco 20-07-2015 Via de website gekocht

Het assortiment is uitstekend waardoor de keuze altijd te maken is.

De beste webwinkel en service organisatie die ik ken en met praktische bezorgopties.

Eigenlijk is alles goed geregeld bij CoolBlue en de prijs/kwaliteit verhouding is nergens beter.

debiesart 20-07-2015 Via de website gekocht

Vanuit je zetel tot in je zetel , gewoonweg gemakkelijk.

Altijd op de afspraak , steeds tot uw dienst.

Ongelooflijk, noem maar op .

Waarom niet, zo' n service en goederen.

Een ongelooflijk hebbe ding , dat er uit zo een kleine box zo'n geluid komt is niet te geloven en hij speelt ruim de 4 h voorbij zonder opladen ( op normaal aangenaam volume ) En laat die blauwe LED maar flikkeren , mij stoort dat niet .

Freemont 20-07-2015 Via de website gekocht

De bestelling werg heel vlug afgerond !

Op minder dan 24 uur was de laptop geleverd .

Veel keuze in laptops !

Wij kochten reeds een hifi installatie voor de TV , nu een laptop en zullen in de toekomst nog dingen kopen op deze wijze. We konden de bestelling goed opvolgen! Thanks

maxim1 20-07-2015 Via de website gekocht

kan van thuis gebeuren

zeer goede service

ja keuze genoeg

gemakkelijk je hoeft niet naar de winkel te gaan

ons pakketje was heel goed aan gekomen en het perfecte product maar spijtig genoeg kon het niet op mijn gsm.

jayvanboxtel 20-07-2015 Via de website gekocht

Simpel en snel wat ik wil.

Interessante reviews en vermakelijke grapjes.

Goed assortiment, maar niet altijd de laagste prijs.

Als de prijs goed is op Coolblue zie ik geen enkele reden niet te bestellen in hun webshop.

Soms is de prijs niet de laagste die op internet te vinden is. Verder is de webshops ideaal.

denils 20-07-2015 Via de website gekocht

Goed overzicht en product specificaties en snelle levering of op de dag wanneer het jou het beste uitkomt.

Overzichtelijke antwoorden op website, maar ook telefonisch zeer goed mocht je nog wat aanvullende vragen hebben.

Zeer breed

Zeer zeker een aanrader, door goede informatie en prijsverhouding

Al meerdere producten bij Coolblue gekocht de afgelopen jaren. Altijd correcte en overzichtelijke presentatie en afhandeling.

Greet Blommaert 20-07-2015 Via de website gekocht

Moet ik nog afwachten. Het reisstrijkijzertje werkte niet. We zijn nu met vakantie. Ik ga het volgende week terug sturen. Hoop dat ik het geld correct terug krijg.

Hangt van service bij retour af!

Zoals hierboven vermeld : het strijkijzertje werkt net. Wij zijn de volgende dag met vakantie vertrokken. Ik kan het pas 29/7 terugsturen

snollebolleke 20-07-2015 Via de website gekocht

Handig online vanuit de zetel

snel geleverd

ruime keuze

Goedkoopste vergeleken met andere sites,winkels zelfs op de site van het product zelf toch het goedkoopste

alainvh 19-07-2015 Via de website gekocht

Heel gemakkelijk!! 's avonds bestellen vanachter je pc en 's anderendaags na het werk afhalen in je afhaalpunt.Je hoeft dus niet thuis te zijn om beleverd te worden bij manier van spreken.

De keuze is groot genoeg. Alleen vraag ik mij af of de HD die ik koos in het "NASCENTER" wel compatibel was voor een NAS want daags nadien was die al stuk en de tweede schijf werd niet eens herkend:-(

Zeker aan te bevelen bij dringende nood aan onderdelen voor herstellingen.

loesbaars 19-07-2015 Via de website gekocht

Makkelijk bestellen via internet. Duidelijke produktinformatie

Je wordt goed op de hoogte gehouden van de verzending van de je produkt. Als je het wilt terugsturen gaat dat eenvoudig.

Ruime sortering uit verschillende produkten

Ik vond het een gemakkelijke manier van bestellen en een duidelijke site. goede produktvergelijking.

zie hierboven

Roosbeek 19-07-2015 Via de website gekocht

het was zeer gemakkelijk mijn artikel te kiezen op de site.

Maandag besteld, dinsdag geleverd. Meer moet dat toch niet zijn ??

ik kon gemakkelijk het hele assortiment bekijken. Alles staat mooi bij elkaar.

Coolblue werd mij aanbevolen en ik beveel jullie met plezier aan bij al mijn vrienden.

PattyK 19-07-2015 Via de website gekocht

Voor 23.59 uur besteld is ook echt devolgende dag in huis.

Fijne winkel, veel reviews bij producten, goede prijs!

Hanane1988 19-07-2015 Via de website gekocht

Het bestellen is super makkelijk gegaan

Jeetje wat een service! Het product is binnen 24 binnen gekomen en bovendien werd ik continu op de hoogte gehouden van mijn pakketje. TOP

Ik zal CoolBlue zeker weten aanraden! Voor mij nooit meer de Mediamarkt.. Heb mijn nieuwe (electronica) winkel gevonden! Ga zo door.

BenBakker 19-07-2015 Via de website gekocht

Alles zo maar perfect

de volgende dag voor de middag thuis afgeleverd

Verwachte meer op electronica gebied

Alles is perfect geregeld

Mijn eerste aankoop bij Coolblue en uitstekend bevallen. alles precies zo als omschreven.

pslot2 19-07-2015 Via de website gekocht

Duidelijke website en geen verzendkosten.

Afspraken worden bevestigd en zeer goed nagekomen

Goed en duidelijk omschreven

Coolblue is zeer klantvriendelijk en heeft scherpe prijzen.

Coolblue is voor mij de beste en meest betrouwbare internetwinkel.

Cecile Castille 19-07-2015 Via de website gekocht

Large choix, description claire des articles

Suivi impeccable : mail quand le colis est prêt

Large choix dans la gamme de produits

A recommander sans hésiter

Aucun problème, article disponible, livré quand je le souhaitais et rapidement

ingrid delannoye 19-07-2015 Via de website gekocht

kan op je gemak kiezen

nergens gaat het zo vlug dan bij jullie en niet tevreden geld terug
heeft dit al zelf mee gemaakt

veel keuze
wat u zoekt kan u hier vinden.

zal steeds aanbevelen.
beter dan winkelen

er is teveel om op te noemen kan op u gemak online winkelen service is zeer vriendelijk tot u dienst en vlug. echt een aanrader

Crucquis 19-07-2015 Via de website gekocht

Heel simpel om een artikel te zoeken via de webshop en om het vervolgens te bestellen!!! Super.

Het hele proces verloopt prima en lekker vlot. Geen klachten maar de indruk bestaat dat, wanneer er een klacht zou zijn, deze ook snel en naar tevredenheid opgelost wordt

Het assortiment is heel breed en ook zeer overzichtelijk!!! Echt heel goed!!!

Gewoon, puur alom tevredenheid over de hele breedte!!!

Ik vind het gewoon heel simpel: super, meer kan ik er niet over zeggen!

Els Van Den Heuvel 19-07-2015 Via de website gekocht

De website bood voldoende informatie over het aan te kopen product. 's Avonds besteld en 's anderendaags af het halen in een postpunt achter de hoek. Hoe gemakkelijk is dat!