Deze score is berekend op basis van 3458 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Daniel 24-01-2017 Via de website gekocht

nooit problemen gehad met cool blue

meerdere keren bestelt vanuit coolblue en nooit problemen gehad.
Altijd volgende dag in huis zelfs als je op zondag bestelt.

Alexander 24-01-2017 Via de website gekocht

Blij met Coolblue

Heb al eerder iets bij Coolblue bestelen ook nu was alles weer volgens de afspraak.
Voor het eerst levering op Zondag ontvangen.
Super en zeer aanbevelingswaardig.

Pluspunten

• levering volgens afspraak
  • artikel voldeed aan de omschrijving

Johnny 24-01-2017 Via de website gekocht

Coolblue: "a new of shopping".

Ongeveer 10 jaar geleden had ik al een "koopervaring" in de shop te Antwerpen.Ervaren personeel, klantvriendelijk en met kennis van zaken, een TOP winkelervaring. Nu, zoveel jaren later e-shopping, en de ervaring wordt alleen maar bevestigd en versterkt. Het product besteld op zaterdag rond 11.00u, en geleverd op zondag rond 11.00u. + duidelijke factuur via e-mail, duidelijke tracking en contactgegevens. Dit is hoe "e-shopping" moet gebeuren. Dank U en tot ziens.

Ron Visser 24-01-2017 Via de website gekocht

Gemengde gevoelens

Coolblue is een prettige en overzichtelijke webshop met een zeer ruim assortiment. Er wordt correct op tijd geleverd. Prima!

Waarom dan met een 6 beoordelen? Uit sympathie. Want de door mij bestelde Caliber hpg 507bt-2 stinkt. En niet zo zuinig ook. Een muffe stank als of hij lange tijd in een vochtige kelder heeft gelegen. Ik heb hem nodig voor mijn studie anders had ik hem teruggestuurd.

Pluspunten

• Assortiment
  • Snel leveren

Minpunten

• Slechte product controle

Officiele reactie van Coolblue 24-01-2017

Beste meneer Visser,

Bedankt voor uw feedback. We vinden het fijn om te lezen dat u de levering als prettig heeft ervaren. Het is wel jammer dat de Caliber HPG507BT stinkt. Dit is uiteraard niet de bedoeling en u heeft recht op 14 dagen bedenktijd. Binnen deze periode kunt u ervoor kiezen om het product te retourneren. Wilt u zo vriendelijk zijn om het ordernummer en een kleine toelichting per mail te versturen naar geenglimlach@coolblue.nl? We willen graag uitzoeken wat wij voor u kunnen betekenen.

Groeten,

Nikai88 24-01-2017 Via de website gekocht

super sevice, snelle levering

product goed beschreven- komt overeen met realiteit. snelle levering. tijdig bericht over levering. ik ben zeer tevreden

Pluspunten

• levering
  • duidelijk beschrijving

Eline 24-01-2017 Via de website gekocht

Telefoonhoesje Samsung galaxy A5

Mooi artikel, goed beschreven, snelle levering.Hoesje past precies en staat mooi bij de kleur van mijn telefoon. Goede prijs/kwaliteit.

BK 24-01-2017 Via de website gekocht

Super snelle levering

Laptop zaterdag besteld en de zondag erna al in huis. Super snelle levering. Daarnaast zijn de prijzen scherp. Top bedrijf!

Pluspunten

• Snelle levering
  • Scherpe prijzen
  • Duidelijke website

S. 24-01-2017 Via de website gekocht

Top!

Een snelle levering en tevens goed ingepakt. Goede reviews van andere gebruikers, waardoor wij snel en makkelijk onze keuze konden maken!

Pluspunten

• De site is makkelijk in gebruik
  • Duidelijke specificaties van het product
  • Voorwaarden zijn top

Björn 23-01-2017 Via de website gekocht

Mijn favoriete webshop

Zonder blikken of blozen bestel ik bij Coolblue. Letterlijk nog nooit problemen met deze firma gehad. Dit maal een koffieapparaat besteld met losse melkopschuimer. Via de ideale keuzemenu's en sorteermogelijkheden snel een keuze kunnen maken. Dit onderscheid de website van vele andere webwinkels waar je je af en toe rot zoekt. Ook is Coolblue een van de weinige winkels die telkens hun credo nakomt: voor 23:00 besteld, morgen in huis. Bij andere webshops nog wel eens mogen ervaren dat dit wel wordt geclaimd maar niet wordt nagekomen.

Pluspunten

• Goede functionele website
  • Snelle levering

E 23-01-2017 Via de website gekocht

Zeker service met een glimlach

Erg tevreden met imjn nieuwe Bosch wasmachine. De machine is prima, maar de service was voor mij de reden om een review te schrijven.
Er werd keurig aangegeven hoe laat de wasmachine geleverd zou worden, ik werd van te voren gebeld en de mannen kwamen keurig op tijd. De oude wasmachine werd meegenomen en de nieuwe werd voor me geinstalleerd, en aangezet. Ik kreeg nog even de tijd om de viezigheid van de oude machineweg te vegen en een uitleg over hoe de wasmachine te gebruiken. Uitstekende service zeker voor een vrouw alleen :-) (met twee linkerhanden) Mocht ik weer een groot apparaat nodig hebben, dan koop ik dat zeker weer hier.

Pluspunten

• Snelle levering
  • aansluiten van de machine
  • Losmaken van transportbouten
  • Service met een glimlach
  • Voorzichtig omgegaan met mijn huis

John Coerver 23-01-2017 Via de website gekocht

Samsung wasmachine

Bij Coolblue een wasmachine besteld. En top gedaan.
Oude meegenomen, verpakking. Nieuwe neergezet en aangesloten. Echt top

J.Damen 23-01-2017 Via de website gekocht

Mevr. Je. Damen

Op zoek naar een aanbieding kwam ik toevallig bij Cool Blue terecht. Na veel commentaar van de omgeving (een tv koop je in de winkel ), heb ik mijn tv toch bij jullie besteld. Uw vriendelijke Cool Bluer heeft mij goed geholpen en ook de bezorger was vriendelijk
Bedankt !

Pluspunten

• Vriendelijk
  • Snel

Robin 23-01-2017 Via de website gekocht

Goede communicatie, snelle service

Coolblue heeft veel producten. Normaal geprijsd. Hun grote pluspunt is de service bij levering. Afdoende status mails. Bij een groot pakket wordt je zelfs 15 min van tevoren gebeld! Kunnen andere bedrijven echt een voorbeeld aan nemen.

Pluspunten

• Service
  • Levering
  • Communicatie
  • Assortiment

Damon 23-01-2017 Via de website gekocht

Zeer goede webwinkel!

Koop veel online en altijd bij andere webshops totdat ik CoolBlue hoorde van een maat. Vanaf toen voortaan alles bij Coolblue gekocht (mits ze het hebben). Kan tot laat bestellen en toch snel in huis en goedkoop met goede service, vooral de droge humor. Ga zo door! Wel jammer dat je geen vvv bon kan inwisselen, tenminste niet gezien.

Pluspunten

• Laat bestellen, snel in huis
  • droge humor
  • Goede prijs
  • Goede service
  • Groot assortiment

Minpunten

• Vvv bon niet inwisselbaar
  • Geen leuke Coolblue stickers ;)
  • Schatkaart en wichelroede zijn best duur

Tiny 23-01-2017 Via de website gekocht

Tanneke

Coolblue is oké . Ze maken er wat van. Humor erbij is leuk. Service prima. Bestelling verliep zoals beloofd.

Pluspunten

• Accuraat
  • Grappig

Rinus van der Aa 23-01-2017 Via de website gekocht

Aankoop tom tom hardloop sporthorloge

Opzoek gegaan naar een sporthorloge, en zo kwam ik bij coolblue terecht. het horloge om 23.45 besteld en de volgende dag al om 11.30 in huis, geweldig. Nog contact gehad met de help desk en ook daar prima geholpen.

Pluspunten

• Degelijk en keurige site
  • Snele levering

Fam. Jaspers 23-01-2017 Via de website gekocht

Benodigd artikel snel in huis zonder verzendkosten!

Had een CI+ 1.3 INTERACTIEVE MODULE nodig voor nieuwe tv. Had de bestelling om 23:00 uur geplaatst en het lag de volgende dag in de brievenbus. Heb gekozen voor Coolblue voor de snelle levering en gratis verzendkosten. Super dat het ook werd waargemaakt!

Pluspunten

• Snelle levering
  • Gratis verzendkosten

Vincent Stam 23-01-2017 Via de website gekocht

Briljant!

Wasmachine en droger besteld. Nu woon ik bij een molen waar je niet met de auto kunt komen, sterker nog, het is 1km lopen van de openbare weg. De coolblue bezorgers hebben met een steekwagentje beide apparaten 1km over het dijkje naar mijn huis gezeuld en geinstalleerd. Top service en respect!

Pluspunten

• Razendsnel (binnen 24uur)
  • Supervriendelijke bezorgers
  • Doen echt een stapje meer

RichardV 23-01-2017 Via de website gekocht

Echt alles voor een.glimlach

Geweldige service, snelle levering en.goede klantenservice. De bezorgers brachte de nieuwe wasmachine en zetten hem op zijn plek, sloten hem aan en namen de oude mee. Helemaal top!

Pluspunten

• Levering
  • Service
  • Super snelle bezorging

fons van halsema 23-01-2017 In de winkel gekocht
groningen

Review Gekochte macbook sleeve

Klantenservice is uitstekend. Ik heb onlangs een macbook sleeve gekocht van goede kwaliteit, ik ben goed geholpen . Echter vind ik dat coolblue nog weinig innovatief is op het gebied van nieuwe technologie. Zo heb ik een nieuwe macbook die alleen gebruik maakt van usb-c echter zijn er op jullie website nog weinig accessoires beschikbaar van deze soort type usb.

Andrea 23-01-2017 Via de website gekocht

Bezorgd tot op de strijkplank! #Strijkijzer gekocht...

Cool blue heeft snelle, eerlijke en open service. Zware pakketten worden bezorgd tot in de keuken. Super!!

Pluspunten

• Duidelijk en overzichtelijke site
  • Snelle service: te volgen via Track en Trace code

Minpunten

• De keuze is niet altijd reuze.

Eric Brands 23-01-2017 Via de website gekocht

Super service

Ondanks dat ik een huis heb met een vlisotrap hebben de bezorgers met een beetje hulp van mijzelf er voor gezorgd dat m'n wasmachine netjes op zolder kwam te staan. Werkend en al. Tot slot ook nog over dezelfde trap mijn oude meegenomen. Ik ben zeer te spreken over coolblue.

Pluspunten

• Service netjes en op tijd

Rick 23-01-2017 Via de website gekocht

Goed product, Goede service, Snele levering

Het vergelijken van producten op de website is echt super. Hierdoor heb ik het juiste product, wat voldoet aan mijn wensen kunnen kiezen. De levering is gelijk de volgende dag dat vind ik super. Onverhoopt was er met 1 besteld artikel toch iets mis. De klantenservice heeft snel geholpen, zij hebben een nieuw artikel toegestuurd en ik hoefde het defecte artikel niet retour te sturen. Top Service!!

Pluspunten

• Snelle klantenservice
  • Goede levering

Iwan 23-01-2017 Via de website gekocht

Galaxy s7 edge hoesje

Duidelijke site,klantenservice is erg behulpzaam en vriendelijk. Woorden en daden instelling
van het personeel.
Snelle levering van je bestelling of het reserveren van een product en dan ophalen in een van de Coolbleu winkels is ook erg prettig.

Pluspunten

• Duidelijke site
  • Vriendelijk en behulpzame medewerkers
  • Goede en snelle levering
  • Echte winkels

Annemarie 23-01-2017 Via de website gekocht

Top. Goede service en ik moet inderdaad omjullie lachen ??

Snelle levering. Goede website waar ik kan selecteren welke specs ik belangrijk vind van een product. En een goed gevoelvoor humor. Ik moest lachen om het stukje over wachttherapie.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Veel keuze

hmk 23-01-2017 Via de website gekocht

hmk

Gemakkelijk te bestellen en snelle levering. Keurige verpakking. Ik wilde graag een wit exemplaar, maar bij Coolblue was een blauwe op voorraad. Geen punt. Bij de levering bleek de voeler toch wit te zijn. Prima.

Johan Sirken 23-01-2017 Via de website gekocht

Zeer tevreden!

Was de beste aanbieding, Huawei p8 losse toestel, nieuw, die ik kon vinden! Snel geleverd als beloofd! Toestel ziet er ook uit als in de omschrijving en ben er tot nu toe zeer tevreden mee! Moet nog wel een nieuwe Simkaart bestellen omdat in mijn oude telefoon geen nano maat in zat.

Joyce 23-01-2017 Via de website gekocht

Aankoop wasmachine

Voor de 2de maal een bestelling geplaatst bij Coolblue voor witgoed. Ik vind de site van Coolblue erg duidelijk en overzichtelijk. Bij een bestelling geen extra kosten zoals je je oude wasmachine afvoeren of bezorgen op de eerste etage zonder lift.
Bezorgers zijn erg vriendelijk, beleeft en behulpzaam ze hebben duidelijk plezier in hun werk.
Coolblue houd je op de hoogte van bestelling tot levering en zijn stipt op tijd. Ik had deze machine misschien ergens anders iets goedkoper kunnen kopen maar ik ga voor goede service en super snelle levering met een glimlach

Esther 23-01-2017 Via de website gekocht

Top service op elk denkbaar vlak

Ik ben zeer tevreden over Coolblue. Heb er een wasmachine, een wifi versterker, een stofzuiger, een smartwatch en nog wat andere dingen besteld. En elke keer is de levering tip top in orde. Productkeuze en advies op de site is goed en overzichtelijk, en ook als je vragen stelt op social media wordt er heel snel en deskundig gereageerd. Ik waardeer het dat de service niet ophoudt als de betaling binnen is: toen mijn wasmachine na een jaar een mankement vertoonde heeft Coolblue het keurig opgelost met de fabrikant van de machine.

Pluspunten

• groot aanbod
  • snelle levering, ook op zondag

Harm 23-01-2017 Via de website gekocht

Klant is koning

Super gebruiksvriendelijk, snelle leveringen, goede productinfo op de site en goed te vergelijken, uitstekend te gebruiken met een mobiel

Pluspunten

• Ook voor mobiel goed te gebruiken
  • Mega snelle levering
  • Mogelijkheid voor tweedekansjes
  • Helpt de klanr

Annnemieke 23-01-2017 Via de website gekocht

Klantvriendelijkheid, humor en service onder één dak!

Coolblue levert zijn producten ontzettend snel en netjes af!
Via de mail wordt ik goed op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling.
Producten zijn goed verpakt.
De klantenservice is ook erg goed, problemen worden binnen no-time opgelost!

Helemaal toppie dus!

Pluspunten

• Klantvriendelijk
  • Snelle levering
  • Producten goed verpakt
  • Breed assortiment
  • Ruime voorraad

Rik 23-01-2017 Via de website gekocht

cool blue afdeling Audiostreamershop.nl

Goede site duidelijke weergave en informatie. Goede producten met een goede prijs. De bestelde producten worden snel geleverd.

Pluspunten

• snelle levering
  • duidelijke site
  • veel info

Jolanda 23-01-2017 Via de website gekocht

laptoptas 15,6 inch

Door goede omschrijving op de website is het gemakkelijk om een keuze te maken. Bovendien zit er 25 jaar garantie op de tas!!! De tas wordt snel geleverd en is precies zoals we verwachtten.

Pluspunten

• maat past goed
  • goede kwaliteit
  • 25 jaar garantie!!!

Suzanne 23-01-2017 Via de website gekocht

Koffer gekocht bij coolblue

Duidelijk product overzicht, diversiteit aan soorten product en merkenen het vergelijken van producten werkt ook prettig.

Pluspunten

• Vergelijk mogelijkheid
  • Diversiteit
  • Snelle levering

Minpunten

• Sommige producten meer fotos ter verduidelijking

MargrietGF 23-01-2017 Via de website gekocht

Goed advies en snelle levering

Donderdag in de loop van de dag hield mijn laptop er voor de zoveelste keer mee op. Tijd voor een nieuwe, maar welke? Coolblue gaf uitstekend advies (via keuzemenu op de site plus eventueel telefonisch) en een gemakkelijk bestelproces. De volgende dag werd de nieuwe laptop geleverd zodat ik met minimale vertraging verder kon met mijn werk.

Pluspunten

• veel laptops in diverse prijsklassen
  • goed advies, evt. telefonisch
  • gemakkelijk bestellen
  • snelle levering

Yoni 23-01-2017 Via de website gekocht

Zoals het hoort

Snelle levering én de laagste prijs voor dit product! Zeer aan te raden, ook de website zelf is overzichtelijk en makkelijk hanteerbaar!

Bert 23-01-2017 Via de website gekocht

Zeer goede service

Goede website, mis nog wel handige vergelijker tussen producten op mobiel (zal er vast zijn, niet makkelijk gevonden). Bezorgservice is erg goed! Bestel altijd met vertrouwen bij CoolBlue, want je weet dat de service en nazorg goed zijn.

Pluspunten

• service
  • snelheid
  • humor

Minpunten

• niet altijd aanbod van alle producten

Heolie 23-01-2017 Via de website gekocht

Geweldig.

Vriendelijke en deskundige medewerkers.
Uitstekend advies. Levering perfect.
Eindelijk een internetwinkel waar je nog echt professioneel wordt geholpen met veel empathisch vermogen. Chapeau!

Nienke 23-01-2017 Via de website gekocht

Lekker snel en geen problemen!

Makkelijker als iets bestellen via coolblue kan denk ik niet.
Je klinkt erop... en de volgende dag is het in huis. Voor de rest heb ik nog nooit problemen gehad met mijn bestelling dus ik ben zeer tevreden.

Pluspunten

• Snel
  • veel aanbod

Hans 23-01-2017 Via de website gekocht

COOLBLUE: de beste shop voor mij!!!!

- Perfecte klantenservice
- Heb je een probleem??? bij coolblue is het geen probleem!!
- Gratis verzending!!
- De bezorging gaat van een leien dakje...altijd snel en perfect op tijd!!
- Voor mij is COOLBLUE de meest geschikte shop voor al mijn aankopen.

Pluspunten

• snelle levering
  • perfecte klantenservice
  • gratis verzending
  • COOLBLUE heeft vakmensen in dienst

Sandra 23-01-2017 Via de website gekocht

Top service!

Shop werkt overzichtelijk en begrijpelijk. Bezorging gaat super snel: vrijdagavond besteld, zaterdagochtend al in de brievenbus. Fijn dat kleine bestellingen in een envelop worden verstuurd, zodat je niet thuis hoeft te zijn.

Pluspunten

• Snelheid
  • Gemak webshop

Schuimer Jo 23-01-2017 Via de website gekocht

Coolblue GEWELDIG

Ondanks mijn foute bestelling via de Belgische site toch nog uitstekend geholpen door de medewerkers van Coolblue. Zij reageren vrijwel direct op mijn vragen en geld wordt direct geretourneerd. Een pluim voor deze zeer gemotiveerde medewerkers!.

Pluspunten

• Zeer goed contact
  • Antwoord binnen zeer korte tijd
  • Doen wat zij beloven
  • Veilige aankoop

mark hebbelinck 23-01-2017 Via de website gekocht

Doorgaans duurder dan concurrenten.

Wij hebben ervaren dat Coolblue erg vaak een stuk duurder is dan ander online of fysieke zaken. Service nogal bot en klantonvriendelijk. Wij mijden ze nadat we een espresso apparaat ongeveer 30 percent goedkoper zagen in Mediamarkt. Helaas hadden we het al gekocht bij Coolblue.

Edith 23-01-2017 Via de website gekocht

Alles voor een glimlach?

Alles voor een glimlach zeggen ze. Tot op het service aan komt, dan vergaat het lachen je. Dat heb ik helaas moeten ondervinden toen mijn wasmachine het binnen 15 maanden opgaf. Gelukkig heeft de fabrikant het binnen de garantie gerepareerd.

Pluspunten

• Ze leveren snel zoals beloofd.

Minpunten

• Problemen schuiven ze af.

Officiele reactie van Coolblue 23-01-2017

Beste mevrouw Edith,

Bedankt voor uw feedback. We vinden het jammer dat u niet tevreden bent over de service. In sommige gevallen zal het reparatieproces sneller verlopen als u direct contact opneemt met de fabrikant. Gelukkig heeft de fabrikant uw wasmachine binnen de garantie gerepareerd. Wij willen het graag nakijken. Kunt u het ordernummer van uw bestelling en een kleine toelichting per mail versturen naar geenglimlach@coolblue.nl?

Groeten,

slechte follow-up klantenservice 23-01-2017 Via de website gekocht

combimagnetron MN255C

combimagnetron besteld van Inventum. Snelle levering, keurig verpakt. Echter, bij 1e gebruik van de ovenfunctie barstte het glazen draaiplateau. Oplossing van Coolblue, het hele apparaat terugsturen. Geen nalevering mogelijk van een los draaiplateau. Contact gezocht met fabrikant, Inventum, en in een mum geregeld. Kosteloos van Inventum een nieuw draaiplateau. Dus Coolblue is een prima winkel, maar zodra er iets kapot gaat in een apparaat, kan het hele apparaat terug. En dan moet je dus de verpakking eeuwig bewaren, anders verwijzen ze je ook nog naar een bouwmarkt om zelf een doos te kopen. Erg jammer. Inventum, bedankt voor de service die Coolblue niet kon leveren.

Pluspunten

• snelle levering
  • goed bereikbaar

Minpunten

• geen nalevering losse onderdelen
  • tegenstrijdige toezeggingen

Officiele reactie van Coolblue 22-01-2017

Beste klant,

Bedankt voor uw bestelling bij Coolblue. Vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over de geleverde service. Uiteraard begrijpen wij dat het gehele artikel terugsturen niet ideaal is. Wij hebben de glazen draaiplateaus echter niet los op voorraad, vandaar dat deze niet door ons na te leveren zijn tenzij ze bij de fabrikant besteld worden. Omdat hier altijd enige tijd over kan gaan is het een snellere en betrouwbaardere oplossing om het gehele product terug te sturen zodat we deze kunnen omruilen. Daarom hebben wij onze dienstverlening op deze manier ingericht. Wij zijn in ieder geval blij om te horen dat u het probleem inmiddels zelf via de fabrikant heeft kunnen oplossen.

Iwan 23-01-2017 Via de website gekocht

Goede en snelle service.

Prima aanbod en gewoon snelle levering en perfect service gericht. Daar kunnen meer webshops wat van leren. Je wi=ordt goed geinformeerd en op de hoogte gehouden over de status van je bestelling.

Pluspunten

• Service
  • snelheid
  • klantvriendelijkheid
  • gebruiksgemak website.

Hans Simpelaere 23-01-2017 Via de website gekocht

ééns HTC -Altijd HTC

Veel Gsm om uit te kiezen .
Grote omschrijving.
Vergelijkbaar met andere toestellen .
aanbeveling voor accessoires.
snelle levering.
Alleen verkrijgbaar bij Cool Blue.

Pluspunten

• Deze keer supersnelle levering
  • Supergrondige uitleg
  • Vergelijking van verschillende smartphone's
  • Voor 12 u besteld morgen in huis
  • Accesoires kan je ook kopen en dan nog aan -10%

FlvKessel 23-01-2017 Via de website gekocht

Omruiling

Denkt met mij mee ondanks dat ik het verkeerd besteld had en hebben dit op gelost zo danig dat ik het goede de andere dag in huis had.
In dit allemaal zonder kosten.

Pluspunten

• 10punten

Eric van Gastel 23-01-2017 Via de website gekocht

aankoop accu laptop

Goedkoopste na vele sites te hebben bezocht, Snelle levering, Product werkt naar behoren.
De site is zeer overzichtelijk, en nodigt uit tot verder winkelen, zeer aantrekkelijke layout van de site. Mijn complimenten aan de ontwerpers.

Pluspunten

• snelle en juiste levering
  • overzichtelijke site
  • mooi ontworpen site

Machteld 23-01-2017 Via de website gekocht

Gewoon goed

Het is mijn eerste keer, dat ik bij Coolblue iets gekocht heb en dat kwam ook eigenlijk omdat ik een bon had gekregen. Wat me opviel was de complete productinformatie. Overzichtelijk en handig. Betalingsprocedure helder en zonder aarzeling klikte ik door en was de bestelling gedaan. Vlotte levering in goede verpakking. Niet meer en niet minder. Gewoon goed dus!