Deze score is berekend op basis van 2233 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Ilona 30-01-2017 Via de website gekocht

Fitbit HR gekocht

Veel bestelgemak, de zending is online te volgen en de volgende dag al in huis. Product voldoet aan de beschrijving.

Pluspunten

• Bestelgemak
  • Online zending volgen
  • Product snel in huis

louska 30-01-2017

slowcooker

Prettig en vriendelijk contact met de klantenservice, snelle levering en zelfs nog een handgeschreven briefkaart met gelukwensen met de aankoop. Dat valt op!

rafael muis 30-01-2017 Via de website gekocht

makkelijk website als je iets besteld.. je heb het snel nodig volgende dag in huis... sneller kan het niet... nettjes verzorgt verpakt..

ga zo door coolblue

Bazain 30-01-2017 Via de website gekocht

Uitstekende en betrouwbare wwinkel

Nooit misgegrepen bij coolblue, door een zeer ruime en overzichtelijke keus.
Zeer snel thuisbezorgd en ook nog eens goed verpakt.
Niets maar dan ook niets op aan te merken.

Pluspunten

• Ruime keus
  • Overzichtelijke site
  • Gebruikersreviews
  • Aanbevelingen van andere sites aangegeven
  • Zeer snel bezorgd

Guido 30-01-2017 Via de website gekocht

Fantastisch!!

Coolbue is een fantastische webshop. S'avonds een wasmachine en droger gekocht, en de volgende ochtend om kwart over 8 al bezorgd. Een 10 minuten voor aankomst belden de bezorgers dat ze eraan kwamen. 2 super beleefde, keurige jongens die de apparaten 2 trappen optilden en aansloten. De volgende dag was er ook nog een kaartje bezorgd met een persoonlijke boodschap welke van de bezorgers afkomstig was. De prijs van de machines was slechts enkele euro's duurder dan de allergoedkoopste aanbieder.

Annemieke 30-01-2017 Via de website gekocht

Supervlot en op de afgesproken tijd bezorgd

Vrijdagavonds om 6 uur een wasmachine uitgezocht en besteld. Voor hetzelfde bedrag als ik zou moeten betalen bij de concurent die dit weekend een "BTW weg ermee" actie had. Kreeg direct bericht dat die zaterdag bezorgd zou worden. Later een mailtje dat dit tussen 11.30 en 12.30 zou gebeuren en om 11.40 een telefoontje dat de wasmachine over 15 min. bij mij zou zijn. Dit klopte ook precies. De wasmachine werd naar boven gebracht, aangesloten en de oude werd meegenomen. Dit alles zonder hiervoor extra te hoeven betalen. Supergoede service en een wasmachine waar ik ook tevreden over ben voor een goede prijs

Marian 30-01-2017 Via de website gekocht

onjuist verzendadres; onnodig verpakkingsmateriaal

Altijd tevreden geweest over de (snelle) afhandeling van mijn orders. Deze keer ging het niet goed. De order was geannuleerd omdat de betaling niet goed ging. Na telefoontje zou de order opnieuw in het systeem worden gezet. Hierbij is het afleveradres (werkadres omdat ik niet thuis zou zijn) helaas niet goed overgenomen. Gelukkig waren de buren thuis en bereid het pakket in ontvangst te nemen. Artikel is in dubbele doos geleverd. Niet milieuvriendelijk helaas.

Susanne 30-01-2017 Via de website gekocht

Super tevreden

Snelle levering, super vriendelijke bezorgers en gratis montage, wat wil je nog meer? Ik kreeg zelfs nog uitleg over het gebruik van de wasmachine. Enige minpunt dat ik kan bedenken is dat de bezorgers al om 07:45 bij me op de stoep stonden, das best vroeg voor een zaterdag ;)

Pluspunten

• Snelle levering
  • Vriendelijkheid
  • Deskundigheid
  • Goede prijs

maes l 30-01-2017 Via de website gekocht

prima service zoals altijd

zal blijven kopen bij jullie prijs service en uitleg correct
de keuze is enorm dat ik soms moeilijk kan kiezenen het opsturen in in goeie verpakking bedankt

Patrick Delaere 30-01-2017 Via de website gekocht

Service?

Een vraag over mijn acer chromebook kreeg een antwoord die geen antwoord was. Enkel een verwijzing naar een webpagina, dit ik ook al gevonden had, maar waar ook geen antwoord op mijn vraag te vinden was.

Yvon 30-01-2017 Via de website gekocht

Goede service, vriendelijke bezorgers.

Goede overzichtelijke website. Makkelijk om iets te vinden en vestellen. Goede afhandeling van de bestelling.

Ertje 30-01-2017 Via de website gekocht

Zoals altijd

Zoals je altijd verwacht van een bestelling bij Coolblue wordt je goed op de hoogte gehouden van je levering en wordt alles netjes en snel geleverd. Ook de service bij een defect is meer dan goed geregeld.

Pluspunten

• Snel
  • Goede service
  • Duidelijke communicatie omtrent je levering

Eric 30-01-2017 Via de website gekocht

Tevreden klant

Een goeie omschrijving, veel keus met een scherpe prijs. Perfecte service en na service. Het product werd snel geleverd met leuke tips van coolblue

Erik 30-01-2017 In de winkel gekocht
Rotterdam

Snel en vriendelijk

Snel besteld via de winkel en ook snel kunnen ophalen. De medewerker wees ons erop dat de TV zelfs nog eens 150 euro goedkoper was geworden sinds de oorspronkelijke bestelling. Dus uiteindelijk de TV nog een stuk goedkoper kunnen mee krijgen. Ik ben uiteindelijk vriendelijk en goed geholpen.

Pluspunten

• Snelheid
  • Vriendelijkheid

Maup 30-01-2017 Via de website gekocht

Top!

Vanwege eerdere ervaringen een rugzak besteld bij Coolblue! Site lekker overzichtelijk, produkt makkelijk te vinden en levering volgens afspraak.

Pluspunten

• site lekker duidelijk
  • levering volgens afspraak

Minpunten

• hopen dat Post NL ook meewerkt

rafaël 30-01-2017 Via de website gekocht

efficiënt

deze winkel heeft een groot en interessant aanbod. ze zijn erg efficiënt en snel wat levering aanbelangt, erg behulpzaam en ook nog eens vriendelijk.
bij de meeste producten zijn de prijzen concurrentiëel.

Mattanja 30-01-2017 Via de website gekocht

Fantastische service

Super snel geholpen en fantastische service. Nadat mijn horlogeband kapot was gegaan naar een jaar. Een nieuw horloge gekregen.

Guy 30-01-2017 Via de website gekocht

goed hoesje in time

Coolblue altijd al goede ervaringen mee; bestelling en levering zoals beloofd;
Misschien iets duurder, maar zekerheid over vlotte afhandeling en tijdige levering.

Pluspunten

• correcte afhandeling bestelling
  • goede productinformatie
  • levering zoals beloofd

David van Berchum 30-01-2017 Via de website gekocht

Review Coolblue

Super webshop! Altijd snel reactie, super fijne klantenservice en altijd goed geholpen.

Laatst ging een scherm kapot, voor gebeld en prettig te woord gestaan met de juiste info. Zonder kosten op kunnen sturen. Tijdens het proces goed op de hoogte gehouden via de mail en binnen 2 weken gemaakt en weer gratis thuisbezorgd.

Pluspunten

• Snelle en goede service
  • Goede prijs/kwaliteit verhouding

G knoester 30-01-2017 Via de website gekocht

Coolblue is een aanrader prima aflevering

Prima site aflevering top,we werden goed op de hoogte gehouden via de e-mails hoe fijn is dat 👍
Ze krijgen van ons een 10

Maurice van den Dungen 30-01-2017 Via de website gekocht

Coolblue is een schim van zichzelf geworden

Ik had een iPhone 7 128GB in matzwart besteld in combinatie met een KPN verlenging. Na bestelling bleek het toestel niet op voorraad te zijn en heb ik 4 weken gewacht in de hoop dat hij op voorraad zou komen. In de tussentijd had ik meerdere malen gebeld met de vraag of er iets bekend zou zijn qua levertijd, maar ze konden mij geen informatie geven. Uiteindelijk besloten het toestel om te ruilen voor de kleur Jet Black en een afleverafspraak gemaakt. Blijkt dat ik €30 moet bijbetalen omdat die kleur duurder is. Daar valt wat voor te zeggen, maar de medewerker heeft dat echter nooit benoemd.

Het totale bestelproces is echt een zooitje en totaal niet wat ik gewend was van Coolblue uit het verre verleden.

Minpunten

• Onduidelijke helpdesk
  • Chaotisch proces

Officiele reactie van Coolblue 30-01-2017

Beste meneer/mevrouw,

We vinden het uiterst vervelend om te moeten vernemen dat uw ervaring met ons zo negatief is gebleken. Dit is natuurlijk niet de bedoeling en zeker niet wat u van ons dient te verwachten. Daarvoor ook onze excuses. We hopen dat alles ondertussen opgelost is, mocht u onverhoopt toch nog met vragen zitten. Kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice.

Jeffrey 30-01-2017 Via de website gekocht

Logitech toetsenbord

Een logitech toetsenbord gekocht nadat die van mijn vriendin kapot was gegaan. Deze winkel gekozen omdat het de goedkoopste was en het snelste kon leveren. Net voor 23.59 besteld en netjes de volgende dag geleverd. Zeker aan te raden!

Pluspunten

• Goede prijs
  • Snelle levering
  • Goed toetsenbord

wesleyvp 30-01-2017 Via de website gekocht

Coolblue is next level

Coolblue is gestart in een strak geregisseerde markt, maar heeft zn plaats verdiend. Dit komt door de betrouwbare levering, persoonlijke benadering en de lage prijs. Ik weet ze te vinden in de toekomst.

Pluspunten

• levering
  • klantbenadering
  • prijs

Boudewijn 30-01-2017 Via de website gekocht

Beste webwinkel ooit!

Super snelle bezorging vanaf bestellen en de beste klantenservice ooit! Vriendelijke mensen aan de telefoon en ook via web-chat zeer deskundig advies en probleemoplossing.

Pluspunten

• Snel
  • Geweldige klantenservice
  • Gemakkelijk
  • Groot assortiment

Minpunten

• Prijs is iets hoger dan elders

ozas_2906 30-01-2017 In de winkel gekocht
Eindhoven

Aanschaf Samsung televisie

Na een heel gedoe bij de MediaMarkt, waar ik overigens zeer ontevreden over was, had ik besloten om bij Coolblue de televisie waar ik naar op zoek was aan te schaffen. Nog net op tijd voor sluitingstijd was ik naar binnen gelopen en had ik gevraagd naar de specifieke Samsung televisie. Een hele aardige jongeman heeft mij daar met veel enthousiasme en een glimlach geholpen. De televisie was op voorraad én ik kreeg nog extra korting ook. De televisie werd keurig netjes ingeladen in de auto door de medewerkers. De service was echt top en de televisie is ook van hoog kwaliteit! Daar kan MediaMarkt nog zeker van leren.

Pluspunten

• Service
  • Kwaliteit product

Charissa 30-01-2017 Via de website gekocht

Beste webshop ooit !!!

Mijn favoriete webshop. Ik koop hier al mijn elektronische spullen.
Snelle levering, klantenservice steeds beschikbaar, gratis retourneren, ruim productaanbod, ruime productomschrijving, overzichtelijke webpagina, enz...
Ik kan alleen maar positieve dingen zeggen over deze webshop.

Pluspunten

• Snelle levering
  • duidelijke en ruime productomschrijving
  • gratis retourneren
  • overzichtelijke website
  • betaalmogelijkheden

Ineke 30-01-2017 Via de website gekocht

Eenvoudig goedwerkend concept

Coolbleu werkt eenvoudig en alles is overzichtelijk en gebruiksvriendelijk. Bestellen gaat makkelijk en levering gebeurt snel en goed.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Geen verzendkosten
  • Overzichtelijke website
  • Geen verrassingen achteraf

René 30-01-2017 Via de website gekocht

Wasdroger

De wasdroger die we besteld hebben was op de site van Cool Blue de goedkoopste en het snelst leverbaar. 's Avonds besteld en de volgende ochtend om 07:30 uur geleverd en aangesloten door 2 uiterst vriendelijke jongemannen!
Helemaal blij met Cool Blue!

jackie 30-01-2017 Via de website gekocht

Super

Duidelijke info, gemakkelijk bestellen en de levering is een feestje. Kijk ook eens naar Tweedekansjes. Veel korting en kleine beschadiging maar dat maakt bij mij niet uit, de wasmachine staat toch verstopt. Bedankt!

Pluspunten

• levering
  • prijs

John Rol 30-01-2017 Via de website gekocht

mobiele telefoon

Levering door Coolblue zelf was goed. Aflevering door tnt post was zoals
verwacht weer dramatisch. Niet aanbellen maar gelijk bij buurtgenoten afleveren,
terwijl we de hele middag zitten te wachten op aflevering. Hopelijk gaat Coolblue
gauw over naar andere vervoerder.

Pluspunten

• goede service
  • vriendelijk

Minpunten

• aflevering door tnt post

Bert Elskamp 30-01-2017 Via de website gekocht

Heer

Een snelle levering.... Een goede communicatie over de levering... Na de levering nog een mail met tips over het gebruik van het apparaat

Pluspunten

• Snelle levering

arjen 30-01-2017 Via de website gekocht

Tevreden klant!

Coolblue zorgt voor snelle service en levert het product keurig af. Ze hadden veel keuze in de shop en door het filteren kon ik de juiste keuze maken.

hilde 30-01-2017 Via de website gekocht

snelle levering goede prijs

Gebruiksvriendelijke site
Goede prijs en snelle levering
Om 18 u besteld geleverd Door b post om 9u45

Pluspunten

• snelle levering
  • goede prijs

stan 30-01-2017 Via de website gekocht

zeer snelle goede service!!!

Ongelofelijk hoe snel geleverd! Om 2100 besteld, dag later om 1800 in huis! Perfect! Ga jullie bij vrienden aanbevelen.

Pluspunten

• levering
  • kwaliteit

Imelda van goethem 30-01-2017 Via de website gekocht

Top

Mooi aanbod met goede diversiteit in merken. Duidelijke produkt uitleg. Interessante prijzen en super snel geleverd!

SpecialKeee 30-01-2017 Via de website gekocht

MisFit Ray, ideaal!

Voldoet aan verwachtingen! Getwijfeld tussen de FitBit Flex en de MisFit Ray, maar de MisFit Ray biedt meer dan de concurrent voor mij. Naast de mooie vormgeving, hoef je deze niet op te laden na een paar dagen en dat is zeker een plus! Werkt goed ook met de iPhone. Voor iemand als ik, 2-3 keer per week sporten (waaronder zwemmen), veel met de hond wandelen en graag wil bij houden hoe actief ik ben en slaap, is dit ideaal!

Geen spijt van mijn aankoop =)
Waarom een 9 en geen 10, omdat de MisFit Ray toch wat hoog op de pols ligt.

• Waterbestendig
  • Niet op te laden
  • Ziet er niet uit als activity tracker

Minpunten

• Extra accessoires is prijzig
  • Iets aan de hoge kant op pols

Jeroen 30-01-2017 In de winkel gekocht
Rotterdam

snelle levering, goed advies

Was al een tijd op zoek naar een bluetooth-muis, bij weinig winkels waren ze op voorraad en mocht je ze, zonder te kopen bestellen om te "voelen" Coolblue deed absoluut niet moeilijk en beslede de muis voor me, de volgende dag kreeg ik al vroeg een mail dat de muis binnen was en dat ik hem mocht komen ophalen.. na test in de winkel heb ik besloten de muis mee te nemen, al met al zeer prettige ervaring.

Peter 30-01-2017 Via de website gekocht

SUPER

s'avonds 21.00 uur fitbit sporthorloge besteld, volgende dag 08.30 uur in huis. Dit alleen al is super, maar ze zijn niet alleen snel met leveren. Ook de service is uitstekend, ik kreeg in de middag meteen een mailtje met een extra gebruiksaanwijzing en tips van de productspecialist.

Pluspunten

• Zeer snelle levering
  • Service is uitstekend

Jac 30-01-2017 Via de website gekocht

Fantastisch produkt

Snelle levering. Goed toestel Samsung a5 en ook een goede prijs. Net zo'n goed toestel als de Samsung galant s6.
Minpuntje slecht ingepakt.

Carla 30-01-2017 Via de website gekocht

Zeer tevreden!!

Na goede ervaring van mijn zoon heb ik ook besloten een TV bij Coolblue te bestellen. Prima service en snelle goede levering. Ook via de mail nog enkele goede tips gekregen. Top!!

Saskia Roeken 30-01-2017 Via de website gekocht

Bestellen met een knipoog

De wesite geeft mij een lach op mijn gezicht. Overzichtelijk en origineel. Verzending is correct en de correspondetie betreft je bestelling ook. Ik ben een zeer tevreden klant en zal zeker nog een volgende keer een bestelling doen.

Pluspunten

• Overzichtelijke site met een knipoog hier en daar
  • Duidelijke informatie
  • Correcte bezorging

Paul 30-01-2017 Via de website gekocht

Niet geleverd

Ik ben altijd zeer tevreden geweest tot ik In oktober een wasmachine kocht welke de dag erop zou geleverd worden.
Ik heb dan de ganse dag in een leeg huis zitten wachten en kreeg dan na 20u bericht dat ze niet meer die dag zouden leveren !!
Ik heb toen klacht ingediend en nooit een rea6gekregen

Minpunten

• Onbetrouwbare levering

Anita ten Cate 30-01-2017 Via de website gekocht

Goede service en altijd snel in huis! Je wordt goed op de hoogte gehouden door mail. Vriendelijke medewerkers die met je meedenken

Pluspunten

• Goede service
  • Makkelijk te bereiken
  • Vriendelijk medewerkers die meedenken

Rob 30-01-2017 Via de website gekocht

aankoop Medion mini laptop

Na lang zoeken en vergelijken op internet bij Coolblue uitgekomen.
Groot assortiment. Snelle levering. Bij een volgende aankoop zal ik weer voor Coolblue kiezen.

Pluspunten

• overzichtelijke website met veel informatie
  • snelle levering
  • goede verpakking

Minpunten

• grote verpakking maar wel veilig voor het product

Lambrichts 30-01-2017 Via de website gekocht

Dreamteam

Ruime keuze en zeer snelle levering
Een internetwinkel die zijn afspraken nakomt ,heb de winkel al aanbevolen bij kennissen dus misschien weer tevreden klanten

Monique Raedecker 30-01-2017 Via de website gekocht

Bezorging printer

Ik heb gekozen voor Coolblue omdat de printer de volgende dag geleverd zou worden. Dit gebeurde ook en via track en trace kon ik zien hoe laat de bezorger ongeveer zou komen. Dit klopte precies. Met de winkel zelf heb ik verder geen contact gehad. Ik vond alleen de grootte van het 'pakketje' nogal groot en daardoor wat onhandelbaar. Gelukkig heeft de bezorger het omhoog gedragen!

Pluspunten

• Snelle levering
  • Mooi op tijd

Minpunten

• Grote verpakking

DLe 30-01-2017 Via de website gekocht

Helemaal goed

Ik was op zoek naar een Bluetooth hoofdtelefoon voor een lange reis en kwam terecht bij Coolblue. Ik ben uiterst tevreden met het product...een kwalitatief goede hoofdtelefoon voor een redelijke prijs. Website helemaal duidelijk met video uitleg en niet schreeuwerig. Pakket op tijd geleverd. Ik zal hier zeker vaker shoppen.

Pluspunten

• Goede communicatie over de status van bestelling
  • Mooie overzichtelijke website met handige video

ALBE 30-01-2017 Via de website gekocht

aankoop LG g5

Heel professioneel opgesteld. Je wordt goed op de hoogte gehouden wanneer je een bestelling hebt gedaan en kan de afwikkeling tot aan de levering goed volgen.

Helemaal tevreden 30-01-2017 Via de website gekocht

Goede service en duidelijke site

Na lang zoeken bij Coolbleu ons espresso apparaat besteld. Op de site konden we goed alles met elkaar vergelijken en alle specificaties van het apparaat stonden erbij. Wij zijn zeer tevreden

Pluspunten

• Snelle levering
  • Duidelijke website

HermandJ 30-01-2017 Via de website gekocht

Toyota ECO260C naaimachine

Zelf heb ik geen ervaring met werken op een naaimachine, maar mijn 95 jaar oude moeder heeft er altijd veel plezier aan beleefd om zelf leuke mode te maken . Ze heeft de laatste tijd niet meer genoeg gevoel en kracht in haar vingers om de draad door de naald te krijgen. Ze heeft daarom haar naaimachine weggedaan. Toen ik hoorde waarom realiseerde ik me dat er naaimachines bestaan die een hulpje hebben om het garen door de naald te krijgen. Ik ben op internet gaan kijken en kwam vlug bij CoolBlue uit. Je kunt bijvoorbeeld eerst kiezen voor een mechanische machine en dan ook nog voor de optie automatisch garen door naald rijgen en dan heb je nog maar een paar machines over. Als je van de laagste naar de hoogste prijs kijkt blijken de eerste 2 machines ten onrechte in deze lijst staan en moet je echt bij de eigen pagina van elke machine kijken of hij wel zo'n functie heeft om er achter te komen dat het niet klopt, maar voor de derde machine was de beschrijving wel kloppend. Ik heb inmiddels de machine voor haar gekocht en hem bij mijn moeder laten afleveren en dat is allemaal naar wens. Bij het uitpakken blijken er wat opties te zijn waar ik nog achteraan moet (extra spoelen en een klemmetje om de klos mee op de machine te fixeren). De papieren handleiding was voor meerdere modellen en er stond niet op hoe die tool om het garen door de naald te rijgen werkt. Gelukkig heb ik dat zelf kunnen ontdekken, mogelijk staat het op de DVD die meegeleverd is maar daar heb ik nog niet naar kunnen kijken.
Al met al enkele minpunten voor die website omdat er fouten staan in de database. Gelukkig ben ik daar op verdacht en heb ik een foute aanschaf kunnen vermeiden.
ik denk dat deze categorie producten in jullie sortering geen prominente plaats inneemt en kan me voorstellen dat het daarom lastig is om alle aspecten er van helemaal op orde te hebben.

De papieren handleiding is niet specifiek genoeg en bevat geen info over hoe de draad inrijg functie voor de naald werkt. Ik ben gelukkig technisch genoeg en heb het zelf achterhaald, het een hele zoektocht van proberen voor ik door kreeg hoe het kon werken.