Deze score is berekend op basis van 3473 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

nicola buys 31-05-2017 Via de website gekocht

Zeer tevreden

Ik heb voor deze shop gekozen bij het aankopen van een nieuwe laptop. De prijzen die gehanteerd waren was op coolblue het laagste. Op bv. bol.com stond dezelfde laptop tegen 150€ duurder. Ook de verzending en service was top. Volgende dag in huis (na feestdag). Ik ben zeer tevreden over deze online shop vooral het getoonde enthousiasme en humor. Ja ik ben tevreden!

Seamus 31-05-2017 Via de website gekocht

Geweldige service, snel en in perfecte staat

Zoals in de titel staat, was het een snelle levering en kreeg ik precies wat ik gevraagd had in perfecte staat. Ik had eerder dit bedrijf niet gehoord en dit was mijn eerste ervaring als klant. Ik zou ze opnieuw aarzelen.

Anna 31-05-2017 Via de website gekocht

Het pakket werd niet helemaal op het aangekondigde tijdstip afgeleverd, ruim een uur later. Maar fijn dat de bezorging de volgende dag al gedaan wordt. Alles zat goed verpakt, informatie/administratie van CB is heel duidelijk.

Ria 31-05-2017 Via de website gekocht

..prima service??

Heel tevreden over de avondbezorging, pakje is in prima staat aangekomen😄..keurig vooraf een mailtje en een SMS gekregen..over de bezorgtijd, tijdspanne van 2 uur.👍

Remco18 31-05-2017 Via de website gekocht

Aandacht voor de klant en geweldige service

Zeer betrouwbaar, snelle levering en goede prijs en kwaliteit verhouding.
Er is aandacht voor de klant bij het maken van een keuze en het verdere verloop van de bestelling en de levering.

Lynz 31-05-2017 Via de website gekocht

Supersnelle levering!

Bij het artikel dat ik gekocht heb stond veel informatie waardoor ik een weloverwogen keuze kon maken. Ook extra acties van Magimix worden duidelijk aangegeven, top! En op zondag besteld is de volgende dag gewoon al in huis!

Nico 31-05-2017 Via de website gekocht

Online gemak met diensten die niet waargemaakt worden

Ik bestelde mijn product op de zaterdag waarbij deze zondag geleverd zou worden. Dit was de reden om voor Coolblue te kiezen. Alleen ik heb de hele zondag thuis gezeten zonder dat er iets geleverd werd (gelukkig won Tom Dumoulin de Giro zodat ik niet voor niks thuis ben gebleven). Vervolgens via alle kanalen contact proberen te zoeken waarbij de klantenservice aan geeft dat appjes, tweets etc. met 30 minuten en e-mails met een uur beantwoord worden. Ik heb nergens antwoord op gehad, ja de volgende dag dat er leveringsproblemen waren en superdruk op de social media kanalen. Wat een standaard reactie is, maar goed ze konden mij er zondag niet mee voorzien. Daarbij werd gezegd dat mijn pakketje er nu wel zou aankomen -no shit sherlock-, dat had ik zelf ook wel gezien. Kijk ik kreeg uiteraard wel netjes antwoord van de klantenservice, maar goed ik koos bewust voor Coolblue omdat ze een zondag levering bieden. Dus als je dit als bedrijf niet kan waarmaken en dit niet naar je klant kan communiceren, laat dan die zondag levering lekker zitten.

Officiele reactie van Coolblue 31-05-2017

Beste meneer/mevrouw,

Wij willen onze oprechte excuses aanbieden dat wij de belofte van de zondag levering niet hebben kunnen waarmaken. Uit uw review kunnen wij opmaken dat u op de hoogte bent van de grote drukte van afgelopen weekend. Onze collega's hebben heel hard hun best gedaan om alle berichten en e-mails van alle klanten alsnog te beantwoorden. De drukte heeft ook een vertraging in de leveringen veroorzaakt waardoor de zondag levering voor uw bestelling niet kon plaatsvinden.

Normaliter kunnen wij ook de zondag levering tijdig uitvoeren en wij gaan ervan uit dat dit in de toekomst vlekkeloos zal verlopen. Wij hopen dat een eenmalige vertraging van uw bestelling u niet zal weerhouden om in de toekomst weer een bestelling bij ons te plaatsen.

Mocht u nog andere vragen hebben, dan kunt u altijd ons een e-mail versturen naar geenglimlach@coolblue.nl.

Groeten,

Veerle Berends 31-05-2017 Via de website gekocht

Geweldige, snelle service! Top!

Onze wasmachine was helaas overleden en ik had gezien dat ze gratis je oude wasmachine meenamen en die nieuwe installeerde. Ik heb hem direct besteld want ook de prijzen waren prima! Ze laten je precies weten wanneer ze er zijn en de bezorgers waren 2 hele vriendelijke jongens die ook heel snel klaar waren met instaleren en nog ook korte uitleg gaven over onze nieuwe wasmachine. Al met al, zijn we erg blij en hoeven we nu nooit meer naar de mediamarkt, gelukkig.

cklatho 31-05-2017 Via de website gekocht

goed

Word altijd goed en snel geholpen! Goede website en schappelijke prijzen. Snelle levering. Goede helpdesk.

Sjoerd 31-05-2017 Via de website gekocht

Hele goede service

mooie en duidelijk site met specificaties en plus en minpunten. Daarnaast een snelle service en snel bezorgd. Top Winkel

Michael 31-05-2017 Via de website gekocht

Prima

Snel en duidelijke levering voor een goede prijs. Het bestelproces was zoals altijd ook erg makkelijk en overzichtelijk. Ik ben erg tevreden en heb verder niks op te merken. Zo hoort het. Product is ook in prima staat aangekomen.

Roel 30-05-2017 Via de website gekocht

Snel en goed!

Order besteld net voor middernacht en de volgende dag (zondag!) al binnen, top!! Verder een goed advies gegeven via Facebook, fijn hoor!

Ada 30-05-2017 Via de website gekocht

100% tevreden

Fantastische service, veel keuze op de overzichtelijke website. 's Avonds besteld, de volgende dag in bezorgd. De aflevertijd werd in de loop van de ochtend steeds nauwkeuriger doorgegeven, waardoor ik niet de halve dag aan huis gekluisterd zat. De bezorgers hebben mijn nieuwe koelkast in no time helemaal naar de derde verdieping gesjouwd (zonder lift), en dat op de warmste dag van het jaar. Ook geen spijt van de keuze voor een Tweedekans, want de koelkast lijkt echt nog helemaal nieuw en nooit gebruikt.

Marcel 30-05-2017 Via de website gekocht

vandaag besteld, morgen geleverd, of overmorgen, dus niet

Zou zaterdag geleverd worden. Dan krijg ik mail, dat het zondag wordt. En ook die dag, helemaal niets. Vul ik klacht in. Zou binnen 1 uur antwoord krijgen. Pas de volgende dag krijg ik een suffe reactie.
Mooie beloftes van snelheid, maar in de praktijk is het allemaal heel teleurstellend.

Officiele reactie van Coolblue 31-05-2017

Beste meneer/mevrouw,

Wij willen onze oprechte excuses aanbieden dat wij uw bestelling niet zaterdag hebben geleverd. Afgelopen weekend zijn er ontzettend veel vragen over leveringen ontvangen via verschillende communicatiekanalen. Wegens onvoorziene grote drukte is het niet mogelijk geweest om alle bestellingen tijdig te leveren en de klantvragen binnen de beloofde reactietijd te beantwoorden. Onze collega's van de klantenservice afdeling hebben hard hun best gedaan om alsnog alle berichten te beantwoorden zodat iedereen alsnog is voorzien van een terugkoppeling.

Inmiddels hebben we de drukte weer onder controle en is het mogelijk om alle bestellingen te leveren zoals er ook wordt beloofd. Nogmaals bieden wij onze excuses aan voor het niet nakomen van de afspraken. Hopelijk zal dit u niet weerhouden om in de toekomst weer een bestelling te plaatsen.

Uiteraard kunt u elke dag tot 23.59 uur contact opnemen met onze klantenservice afdeling. Mocht u nog andere vragen/opmerkingen hebben, schroom niet om een e-mail te versturen naar geenglimlach@coolblue.nl.

Groeten,

S 30-05-2017 Via de website gekocht

Transport is waardeloos

wij hebben een wasmachine besteld maar de wasmachine word nu 3 dagen later bezorgd door een fout van een bezorger.

Beste meneer/mevrouw,

Wat ontzettend vervelend dat je nu al 3 dagen zit te wachten op de levering van jouw wasmachine! Zeker een wasmachine is iets wat je niet lang kunt missen. We snappen dat je hier teleurgesteld over bent. We willen natuurlijk graag met je mee kijken naar een oplossing hiervoor. Zou je het ordernummer van de bestelling naar ons toe willen sturen? Dit kan het beste naar geenglimlach@coolblue.nl

Willeke 30-05-2017 Via de website gekocht

Top, vlug, en netjes afgeleverd

Waarom, omdat ik op het laatst toch nog de koelkast kon bestellen op zaterdagavond en zondags werd geleverd, wat de concurrent niet na kon komen en zelfs al 2 dagen ervoor besteld had.. en dit is niet de eerste x dat Coolbleu ons uit de brand helpt.. Dank jullie wel allemaal 🌞

Bas vd Hurk 30-05-2017 Via de website gekocht

Doen wat het belooft

Wasmachine binnen een dag geleverd. Bezorgservice was top! Ondanks de extreme hitte (30 graden) zijn de mannen de machine gaan installeren (2 hoog) en de oude mee teruggenomen. Top!

Rob Nuijten 30-05-2017 Via de website gekocht

Ideale webwinkel

Cool Blue onderscheidt zich duidelijk van andere winkels. Opvallend is de positieve benadering van de klant en de service die geboden wordt. Zaterdagmiddag iets besteld en op zondagmiddag bezorgen. Afspraak is afspraak. Een gezonde humor en een dosis 'Niet moeilijk doen' is wat ik waardeer. Wat een heerlijke benadering als je Wachttherapie aangeboden krijgt! Top hoor. Ik kom zeker terug als ik iets nodig heb.

Nando Linha 30-05-2017 Via de website gekocht

Geweldige Site!

Ik had mijn Monitor Zaterdag besteld en ik kreeg hem de volgende dag (Zondag) Gewoon binnen! Uitsekende Bezorging en een hele goede service overall! Ik raad deze site echt aan! Vooral omdat ze de volgende dag al voor je deur staan en ook omdat ze op Zondag Bezorgen!!

D. Ellens 30-05-2017 Via de website gekocht

Niet te spreken over houding chauffeur/installateur

Helaas geeft CoolBlue de aflevering uit handen aan een externe firma. De twee chauffeurs/installateurs probeerden onder bijna alle afspraken belooft door CoolBlue uit te komen. Ten eerste vroegen ze of ze mijn twee bestelde apoaraten in de verpakking mochten achterlaten. Ten tweede vroegen ze of ik het niet zelf kon aansluiten en ten derde hebben ze de helft van het verpakkingsmateriaal achter gelaten. Ik ben hier absoluut niet te vreden over.

Beste meneer/mevrouw Ellens,

Wat vervelend dat de bezorgers met zoveel tegenzin onze standaard service niet of half hebben uitgevoerd! Dat is niet wat je mag verwachten en hiervoor willen wij dan ook onze excuses aanbieden. Natuurlijk moeten de bezorgers de apparaten uitpakken en afleveren op de plaats van bestemming. Daarnaast is het aansluiten ook iets wat altijd behoort te gebeuren. We willen graag met je meekijken en de desbetreffende bezorgers vragen om hen verhaal. Zou je hiervoor misschien het ordernummer van de bestelling naar geenglimlach@coolblue.nl kunnen toesturen?

Peet 30-05-2017 Via de website gekocht

Duidelijke communicatie en nagekomen afspraken

Beetje stress nadat mn oude wasmachine ermee stopte! Via Kieskeurig de wasmachine uitgezocht die bij mijn budget en gebruikspatroon paste. Coolblue was het bedrijf die mijn Miele het meest voordelig kon leveren. De ene dag besteld via een duidelijke, leuke site. De dag erna kon men al leveren. Kort voor de levering werd ik door twee vrolijke nette bezorgers gebeld dat ze er aan kwamen. Op de afgesproken tijd reden ze voor, sleepte mn nieuwe machine naar boven, sloten hem aan en namen de oude weer mee. Na een korte duidelijke uitleg verdwenen ze weer. Die dag kreeg ik nog een mailtje van Coolblue dat ik vooral mn Cashback aanvraag bij Miele niet moest vergeten in te dienen. Dit is de tweede keer dat ik iets via hen bestel, maar het is echt mijn bedrijf. alles is duidelijk en niets is te veel. Dit is de service waar ik van hou. En.. mijn nieuwe Miele is fantastisch. Stil en de was komt er bijna droog uit!

Popke 30-05-2017 Via de website gekocht

Aflevering wasmachine

Na bestelling te hebben geplaatst en aflever datum aangegeven. Goede communicatie via mail en sms en vlak voor dat men kwam een telefoontje. Wasmachine afgeleverd en geïnstalleerd. Alles snel en goed. En oude wasmachine meegenomen.
Prima service.

Jeroen de Vries 30-05-2017 Via de website gekocht

Supersnelle levering, perfecte online aankoop ervaring!

Ik was zeer verrast door de supersnelle bezorging op zondag! Kan geen Chinese verkoper tegenop!
Zeer tevreden over het product en over de extra informatie eb tips die Cool Blue aan je verstuurt.

R Mutsaers 30-05-2017 Via de website gekocht

Misleidende communicatie. Levering steeds opnieuw uitgesteld

Ik heb het product nog steeds niet ontvangen. Levering is tot 3x toe vertraagd. Steeds kreeg ik misleidende info over de actuele status van levering.

Beste meneer/mevrouw Mutsaers,

Wat ontzettend vervelend dat jouw levering tot 3 keer toe als is vertraagd. We kunnen ons de teleurstelling goed voorstellen. Hiervoor onze oprechte excuses. Natuurlijk willen wij graag met je meekijken naar de actuele status van de levering en wanneer het wel wordt geleverd. Zou je hiervoor misschien het ordernummer van de bestelling naar geenglimlach@coolblue.nl kunnen toesturen?

Cennet 30-05-2017 Via de website gekocht

Geweldige Service, zoals beloofd netjes op tijd!

Beloofd om binnen 2uur terug te bellen en ik werd terug gebeld zelfs binnen 1uur! Top service! Heb geen spijt dat ik bij jullie een Elektrische tandborstel van Oral-B Genius 9000 White voor een mooi prijsje heb gekocht! Ga zo door!

Eveline 30-05-2017 Via de website gekocht

Volgens afspraak

Makkelijk bestellen en betalen. Uitkiezen leverdatum is geen probleem en de grasmaaier (in ons geval) werd zonder enig probleem geleverd op de gekozen datum geleverd.

Esther 30-05-2017 Via de website gekocht

Betrouwbaar en snelle service

Veel producten te verkrijgen, en als PostNL mee zit, snelle bezorging! Doordeweeks altijd op tijd! Bestellen via de site is makkelijk, en je kan je ook oriënteren om zo het beste product te verkrijgen.

Eduard 30-05-2017 Via de website gekocht

Zeer slechte ervaring

Op vrijdag rond 12.00 voor €450 een grasmaaimachine besteld (10 voorradig volgens website) en betaald plus €10 extra voor levering op dezelfde dag.
Dit gebeurde er vervolgens:
1. Ondanks belofte en extra betaling geen levering van grasmaaier op vrijdagavond.
2. Geen enkele communicatie daarover.
3. Telefonisch onbereikbaar op zaterdagmorgen. Geldt zowel voor transporteur als Coolblue.
4. Reactie op Whatsapp en FaceBook niet binnen het half uur (zoals wordt beloofd), maar pas na een halve dag.
5. Geen grasmaaier op zaterdag of zondag; zelfs de 'gewone' leveringsbelofte wordt gebroken.
6. In de communicatie wordt 'overmacht' als excuus aangevoerd, terwijl het gaat om voorspelbare drukte.
7. Er wordt geen enkele poging gedaan om het probleem voor de klant op te lossen.
8. Er wordt aangeboden om de €10 extra betaling voor snelle levering terug te betalen. Tja...
9. Er wordt geen enkele compensatie geboden voor de wanprestatie, de ergernis en het ongemak.
10. Via de mail wordt terugbetaling na annulering van de order afhankelijk gemaakt van de ontvangst vd retourzending, terwijl ik als klant nooit iets heb ontvangen.
11. Terugbetaling zal pas drie dagen na ontvangst vd retourzending plaatsvinden. Voor alle duidelijkheid: betaling door de klant wordt onmiddellijk afgeboekt en deze klant heeft nu een maaimachine bij de Praxis gekocht en dus twee keer geld uitgegeven. Het gaat niet bepaald om kleine bedragen.

Kortom: er wordt niets, helemaal niets gedaan voor een glimlach.

Hey Eduard,

Laten we beginnen om onze excuses aan te bieden voor deze nare ervaring. Er heeft zich een storing voorgedaan waardoor er een heleboel pakketten niet konden worden uitgeleverd. Hier zat jammer genoeg ook jouw bestelling bij. Wij hebben dit zelf niet direct doorgekregen en konden je daarom niet direct voorzien van informatie hierover.

Door deze storing waren we zaterdag nog wel bereikbaar maar, moest je lang wachten om een collega te spreken. We snappen dat je dit niet afwacht. Hetzelfde probleem voldeed zich ook op onze Social Media kanalen. Deze drukte was niet verwacht, anders hadden wij hier uiteraard rekening mee gehouden. We hebben getracht het probleem op te lossen. Echter de schaal van het probleem heeft ervoor gezorgd dat we simpelweg geen oplossing hiervoor hadden.

Natuurlijk willen we kijken of er nog iets mogelijk is qua compensatie. We kunnen daar niets in toezeggen maar, we kunnen natuurlijk kijken of het mogelijk is. Zou je hiervoor het ordernummer naar geenglimlach@coolblue.nl kunnen toesturen? Kijken wij graag met je mee.

Wim 30-05-2017 Via de website gekocht

de extra tips voor de installatie van de nieuwe Ipad

de extra tips hebben er voor gezorgd dat ik sneller de Ipad aan het werk heb gekregen.
Indien er extra producten worden voorgesteld is het onduidelijk of er uit meerdere kleuren te kiezen is. Bij de Ipad wordt een cover voorgesteld ) in dit geval in zwart' maar er bleken ook andere kleuren beschikbaar te zijn. Beter zou zijn hier een opmerking over te maken zodat je achteraf geen spijt krijgt, omdat je niet beter wist.

Gertie 30-05-2017 Via de website gekocht

Slechte leveringsservice

Shop is in orde, maar komen hun belofte niet na. Al 2 dagen op een wasmachine aan het wachten en nog niets geleverd. Heeft me wel al 2 dagen verlof gekost.

Hey Gertie,

Wat apart dat je al 2 dagen aan het wachten bent op jouw bestelling. Natuurlijk willen wij ook weten wat hier precies aan de hand is om het voor je op te lossen. Zou je daarom het ordernummer van de bestelling naar ons kunnen toesturen? Dit kun je naar het volgende mailadres toesturen: geenglimlach@coolblue.nl Daar kijken wij graag met je mee voor een oplossing.

Johan 30-05-2017 Via de website gekocht

Wow!!!

Artikel aan beste prijs bij Bluecool gevonden.
Eerste aankoop ooit. Zaterdag besteld en zondag stond men al aan mijn deur met levering.
Stond wel op site maar ik dacht wel van ja ja. Eerst zien en dan geloven. Zeer aangenaam verast

Hans 30-05-2017 Via de website gekocht

Perfect

Doen wat ze beloven. Makkelijk bestelproces, goede info over
destatus en snel. Prijs ook OK. Volgende keer weer.

Ina 30-05-2017 Via de website gekocht

Snelle en goede service en een mooie duidelijke website

Prettige website met goede filteropties waardoor de keuzes beperkt worden tot alleen die, die aan de voorwaarden voldoen.

Koekie 30-05-2017 Via de website gekocht

Goede prijs en ultra-snelle levering!

Ruime keuze in keyboards op alle prijsniveaus! Goede product omschrijving op de site. En ook handig om de productbeoordeling van andere kopers te lezen!

Ries 30-05-2017 Via de website gekocht

Chille webshoppa

Ik bestelde al bij coolblue voordat het coolblue was. Goede prijs & kwaliteit van de producten en prima levering.

Mignon 30-05-2017 Via de website gekocht

Top!

Handige en duidelijke website, supersnelle levering (zelfs op zondag), betrouwbaar als altijd en klantgericht met een hoofdletter en een smile :)

Svb 30-05-2017 Via de website gekocht

Slechte service, valse beloftes.

Bestel voor 23.30 uur en morgen in huis. Mooi denk je vrijdag 17:00 uur bestellen zaterdag in huis. Nee vanwege een storing krijg je via de link van track and tracé door dat je maandag pas aan de beurt bent. Dat is balen denk je. Krijg je vervolgens een mail dat mijn pakket niet zaterdag maar zondag wordt bezorgd. Ha das fijn denk je. Dus zondag ook de hele dag thuis gebleven met het prachtige weer. Niets, nada niente wel dus paspop maandag ontvangen en twee dagen voor niets thuis zitten wachten. Doe a.j.b geen valse beloftes.

Beste meneer/mevrouw,

Onze excuses voor deze levering. Dit is niet wat je van ons mag verwachten. We hebben inderdaad te horen gekregen dat een aantal bestellingen door de storing niet meer konden worden uitgeleverd. Vervolgens hebben we een lijst gekregen met bestelling die dan in plaats van zaterdag op zondag worden geleverd. Dat ook dit niet is gebeurd betreuren wij enorm.

Natuurlijk willen wij ook bekijken of er nog iets is wat we voor je kunnen doen. Als je het ordernummer van de bestelling naar het volgende e-mailadres zou kunnen toesturen, dan pakken wij het daar graag op: geenglimlach@coolblue.nl

Guillaumine 30-05-2017 Via de website gekocht

Vlot, makkelijk, duidelijk en klantvriendelijk

Duidelijke site, heldere omschrijving, goed dat men ook tweede kansjes aanbied; no waste! Goed bestel proces, duidelijke communicatie betreft leveringsdata en tijdstippen. Jongens die het kwamen leveren waren vlot, klantvriendelijk, vrolijk/positief. Ik heb geen kritiek! verbeterpuntje wat mij betreft is dat er nog meer te selecteren opties zijn om het gewenste "eind" product te kunnen vinden (in geval van witgoed)

Jake 30-05-2017 Via de website gekocht

Altijd overzichtelijk, correct en vriendelijk! Toptop!

Altijd overzichtelijk, correct en vriendelijk! Zelfs levering op zondag. Ooit schade gehad door vervoer; geen probleem en netjes afgewerkt.

Anja 30-05-2017 Via de website gekocht

Super snelle levering en alles was netjes verzorgd

We bestelden bij Coolblue vanwege de snelle en betrouwbare levering, maar ook vanwege de goede service.

Nanette 30-05-2017 Via de website gekocht

Zondagse bezorging???

Op zaterdag een nieuwe stofzuiger bestellen en deze op zondag bezorgd te krijgen? Dat klinkt te mooi om waar te zijn en helaas was dat het ook. Gebeld met Coolblue, het lag niet aan henzelf maar aan de beruchte PostNL. Typisch gevalletje van de schuld afschuiven aangezien Coolblue toch echt de eindverantwoordelijke is en zij hebben zich niet aan de gemaakte afspraken gehouden.

Hey Nanette,

We snappen dat je enorm teleurgesteld bent in jouw levering. Hiervoor bieden wij dan ook onze excuses aan. Natuurlijk lopen wij niet voor onze verantwoordelijkheid weg. Jij kunt niet kiezen met je een levering mee laat gaan. Wij bepalen dat, dan is het uiteraard ook onze verantwoordelijkheid. Als het dan misgaat, dan moeten wij dit uiteraard ook voor je oplossen. We zijn het compleet met je eens.

We willen graag met je meekijken naar een oplossing Nanette. Zou je daarom het ordernummer van de bestelling naar geenglimlach@coolblue.nl kunnen toesturen?

Jolien 30-05-2017 Via de website gekocht

De bestelling was helemaal goed en ik ben er heel blij mee. Op zondag niet thuis dus mandag nog een keer bezorgd

nick 30-05-2017 Via de website gekocht

fijne website met goede kwaliteit

goede service- snelle afhandeling .
Ik kreeg zelf deze site aangeraden door vrienden en ben 100 % tevreden met de kwaliteit van het artikel.

Simone 30-05-2017 Via de website gekocht

Super snelle levering

Wat ze beloven maken ze waar. Binnen 24 een wasmachine geleverd, aangesloten en de oude meegenomen. Ben zeer tevreden!

caatje 30-05-2017 Via de website gekocht

Zondag levering is ideaal

Nieuwe (2e kans) navigatie besteld op zaterdagmiddag en werd zondag's geleverd, ideaal.
Ook volledige garantie op 2e kansproduct en was niets aan te zien.

Anne 30-05-2017 Via de website gekocht

Goede service levering wasmachine

Goede service. Bezorging binnen een dag, duidelijk wanneer precies geleverd wordt, goede hulp met opstellen van de wasmachine en gratis de oude afgevoerd. Top!

Stefan Panayotov 30-05-2017 Via de website gekocht

Amazing website!

The website is full of information and it is very intuitive. I can always find what I need. I always come back! :)

Lorenzo 30-05-2017 Via de website gekocht

Onvoldoende service

Voor 23.59 besteld op zondag bezorgd was wat er stond toen ik op zaterdag een samsung tv bestelde.. vervolgens heb ik hem nu dinsdag nog steeds niet.

Bij de whatsapp en mail functie staat binnen 30min een reactie en mail binnen 1 uur een reactie ik kreeg via whatsapp na 5uur een reactie en op mijn mail geen reactie!!! Klantenservice geeft als reactie ja.. excuses voor het ongemak.......

Beste Lorenzo,

We snappen dat je enorm teleurgesteld bent over de levering en de late reactie via de Whatsapp en e-mail. Ook wij balen hier erg van.

Door leveringsproblemen was het dit weekend erg druk op de klantenservice en dat is tot op heden nog niet helemaal opgelost. Dat zorgt ervoor dat je niet op tijd een reactie kan krijgen.

Wel willen wij ook graag met je meekijken voor een oplossing. Zou je hiervoor het ordernummer naar geenglimlach@coolblue.nl kunnen toesturen? Dan kijken wij of er nog iets mogelijk is.

Met vriendelijk groeten,

Floor 30-05-2017 Via de website gekocht

Super service

Vriendelijke berzorgers, super service voor wat betreft de tijd van bezorgen en het op de hoogte houden van de bezorgertijd.

Jojo 30-05-2017 Via de website gekocht

Goed product geleverd, prima prijs/kwaliteit verhouding. Keurig nette, beleefde bezorgers. Vooral ook erg tevreden over het op de hoogte houden van de bezorgtijden!!