Deze score is berekend op basis van 2765 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Lisa 30-11-2016 Via de website gekocht

Fijn bedrijf!

Jong en hip bedrijf met een prima klantenservice! ze hebben zelfs speciale echte winkels voor extra service. tot nu toe altijd alles netjes ontvangen en afgehandeld. Super snel ook! Vreder is de site erg gebruiksvriendelijk en zijn de prijzen net zo goed als bij de concurrent!

Pluspunten

• Goede service
  • Snel
  • Duidelijk
  • Goede prijzen
  • Overzichtelijke site met leuke extraatjes

Minpunten

• Nog geen gevonden.

BlueTrain 30-11-2016 Via de website gekocht

Snel en betrouwbaar

Duidelijke website, ruime keus, veel opties voor (zeer snelle) aflevering vrolijke uitstraling, redelijke prijzen. eigenlijk niets te wensen over

Pluspunten

• Snelle Levering

Lilly 30-11-2016 In de winkel gekocht
Eindhoven

geweldige bedrijf!

Coolblue heeft een groot assortiment en goede aanbiedingen. Snelle bezorging. Super in garantie. Heel fijn en makkelijk contact. Super service. kortom ik vind het een geweldige shop!
Fijn ook dat er een winkel in de buurt zit. Voor bijvoorbeeld omruilen.

Pluspunten

• Groot assortiment
  • Aanbiedingen
  • Snelle bezorging zélfs op zondag
  • Makkelijk contact
  • Leuk contact (niet te serieus!)

Toon 30-11-2016 Via de website gekocht

Toon

Een breed assortiment, dus voor elk wat wils. Scherpe prijzen waardoor je niet naar een winkel behoeft te gaan. Dus wat mij betreft een aanrader.

suepie 30-11-2016 Via de website gekocht

Shure Koptelefoon

Ik vind een heel groot voordeel van Coolblue, de service die ze bieden om te zorgen dat ze de goedkoopste zijn maar ook de snelle levering en niet te vergeten dat ze zelf zorgen dat je pakket zelfs op zondag bezorgt wordt. Alleen jammer dat het tussen de 11:00 - 20:00 uur kon zijn waardoor je heel de dag thuis moet zijn en natuurlijk arriveerde mijn pakketje pas om 19:00 uur. Ik had het prettig gevonden als ik een beter idee had binnen een kortere tijdsbestek wanneer Post.nl zouden aankloppen. Dit was helaas niet te achterhalen. Verder een geweldige dienst van de kant van Coolblue.

hoekvd 30-11-2016 Via de website gekocht

doen wat ze zeggen met een vleugje humor

Coolblue zegt wat ze doen en doen wat ze zeggen. Dit alles met een vleugje humor. De dozen van Coolblue zorgen bij mij altijd voor een glimlach. De goederen worden keurig volgens afspraak geleverd. De website is overzichtelijk en gemakkelijk in gebruik.

Pluspunten

• helder
  • makkelijk
  • snelle levering

Robert 30-11-2016 Via de website gekocht

Mooie koelkast

Super op de hoogte gesteld over de levering. Heel blij met de bestelling. Alleen helaas werd de bestelling in twee delen geleverd waardoor de sms'jes onduidelijk waren over de producten

Herman 30-11-2016 Via de website gekocht

goede service na "niet meer voorradig" melding

mijn bestelde printer bleek ondanks de getoonde voorraad van 4 stuks, toch niet meer leverbaar. Na een mail van Coolbleu en daarna telefonisch contact, is er samen naar een oplossing en alternatief gezocht. Deze samen gevonden en ook nog een leuke korting gekregen voor de overlast. Super!

Pluspunten

• aanbod
  • scherpe rijzen
  • service

Minpunten

• voorraad beheer

jolandak 30-11-2016 Via de website gekocht

tevreden met cool blue

Het is een duidelijke site met veel informatie makkelijk te bestellen en af te handelen.
Je krijgt duidelijk meldingen over je bestelling wanneer hoe laat het word bezorgd, heel fijn.

Pluspunten

• duidelijke site
  • goede prijs
  • goede service
  • veel keuze

Mirella 30-11-2016 Via de website gekocht

prima service

Ik heb een iphone gekocht en ben geholpen door een vriendelijke meneer. Hij heeft alles geduldig uitgelegd en alles was mogelijk. De levering was heel snel en alles was compleet. Ik bestel mijn abonnementen altijd via Coolblue vanwege de goede service en de redelijke prijzen.

Pluspunten

• heel veel keus
  • goede prijs/kwaliteitverhouding

Lambertus van Veldhoven 30-11-2016 Via de website gekocht

LG scherm voor playstation

Zaterdag besteld, zondag geleverd zonder extra kosten!!! Uitstekend verpakt. Ook communicatie met Coolblue is prima. Ik zou geen punt van kritiek kunnen en willen leveren!!

Jaap 30-11-2016 Via de website gekocht

voor de eerste keer product bij cool blue besteld, Dewalt accuboormachine snelle levering duidelijke product omschrijving
en goede prijs/kwaliteit verhouding

Pluspunten

• snelle levering

R Rintjema 30-11-2016 Via de website gekocht

Een Miele stofzuiger

Snelste en goedkoopste . Na een misverstand gelijk gebeld en direct hersteld en optijd geleverd
En heel vriendelijk geholpen. Grote klasse

Not happy 30-11-2016 Via de website gekocht

Screwup after screwup

Ordered Monday afternoon for guaranteed next day delivery. Receive an e-mail the next day, promising delayed delivery 1 more day. On Wednesday, I check track & trace and see it is delayed one more day. Call up CoolBlue and they tell me they are sorry, and will send me a replacement same day (this evening).

Never receive confirmation of this via e-mail, starting to get worried I call again. Get notified that they made another mistake and I will not get it tonight, but tomorrow. Still no track&trace.

Only compensation I get offered is a voucher for 10€ for my next order (the original order was several hundred euros). Code never arrives in my e-mail.

Compared to Amazon.nl, .fr, or .de, this is a joke. Would refrain from using Cool Blue again.

Minpunten

• Does not take responsibility
  • Promises compensation that does not arrive
  • Promises solution but fails to follow throug
  • Next-day delivery is a lie

Hi there,

We're very sorry we've put you in this predicament. Of course this was not intentional. However, I'd like to review your case and would love to receive your order number. Please send an e-mail to: geenglimlach@coolblue.nl with your complaint and order number and we'll get back to you.
With kind regards,

Miranda 30-11-2016 Via de website gekocht

Betrouwbare winkel met lage prijzen en een enorm assortiment

Ik bestel regelmatig bij Coolblue. Ze hebben een groot en overzichtelijk assortiment verdeeld over diverse winkels zoals de stofzuigerstore.nl, waar ik laatst besteld heb. Als ik zoek naar de laagste prijs voor een product kom ik ook vaak bij ze uit. De keuze is op basis van eerdere positieve ervaringen dan niet zo moeilijk. Coolblue levert ontzettend snel. Je hebt het vaak een dag later al binnen. Ook doen ze totaal niet moeilijk als een product niet goed bevalt. Je hebt het geld zo weer op je rekening staan.

Pluspunten

• assortiment
  • lage prijs
  • betrouwbaarheid
  • restitutiebeleid
  • snelle levering

Sanne 30-11-2016 Via de website gekocht

Dik tevreden!

Onze stofzuiger begon na een aantal maanden mankementen te vertonen. Coolblue pakte de klacht heel goed op en omdat de stofzuiger inmiddels uit het assortiment was mochten we een nieuwe stofzuiger uitzoeken. Nadat wij een mail hadden gestuurd met onze keuze van de nieuwe stofzuiger hadden wij letterlijk 10 minuten later de bevestigingsmail terug en 19 uur later de stofzuiger in huis! Top service!

Pluspunten

• Top klantenservice
  • Mooie en duidelijke website

Hanne 30-11-2016 Via de website gekocht

Ik ben content!

Heel veel details over de producten die helpen met het maken van de juiste keuze. Goede suggesties van coolblue zelf. De prijzen zijn heel voordelig en vaak de goedkoopste die er te vinden zijn. De bezorgtijden zijn heel snel, wat heel gemakkelijk is als je iets snel nodig hebt.

Pluspunten

• ruim aanbod
  • snel geleverd

Pieter 30-11-2016 Via de website gekocht

Belabberde service, dankzij Paypal toch nog mijn geld terug

Op vrijdagmiddag een bestelling (van zo'n €300) bij hun geplaatst, en omdat ik het de dag erop nodig had, gebruik gemaakt van de optie "VandaagNog"-levering, die zo'n €10 kost. Die zelfde dag tot ongeveer middernacht zitten wachten op het pakket maar niets ontvangen. Bij de klantenservice van coolbue vinden ze het kennelijk geen punt dat ze niet aan de gemaakte afspraken voldoen. Een "oh ja, je krijgt je €10 terug". Verder geen boe of ba, alsof het de normaalste zaak is dat ze hun beloofde levertijd niet nakomen. Met veel pijn, moeite en een stapel leugens (en zeker niet binnen de beloofde termijn van 3 dagen, en ook niet binnen de wettelijke termijn van 14 dagen) uiteindelijk mijn geld terug ontvangen. Hiervoor heb ik wel PayPal moeten inschakelen, anders had ik het misschien nog steeds niet terug.

Pluspunten

• Vlotte bestelling
  • Vlotte betaling

Minpunten

• Slechte klantenservice
  • Er zijn goedkopere winkels
  • Moeilijk om geld terug te krijgen
  • Liegen
  • Houden zich niet aan de wet

Hallo Pieter,

Wat supervervelend dat de dienst niet is geleverd. Daarvoor onze excuses. We willen zeker niet ongeïnteresseert overkomen, we nemen het immers heel erg serieus. Wel is het heel erg vervelend dat het zo lang heeft moeten duren om je geld terug te krijgen. Daar willen we graag nog even naar kijken wat hiervan de oorzaak is. Zou je ons een e-mail kunnen sturen gericht aan: "geenglimlach@coolblue.nl" met het ordernummer? Dan gaan wij intern hiermee aan de slag. Nogmaals onze onvoorwaardelijke excuses voor het ongemak.

Marga 30-11-2016 Via de website gekocht

Vlot, transparant en maken beloftes waar

Zatetdag om 17.15 besteld, zondag om 17.45 in huis.
Ik ben al een paar jaar fan van coolblue
Productvergelijking, beschrijvingen, het zorgt ervoor dat ik in een keer goed kies.
Bij problemen ook meteen goed opgelost, zoals bij een mobieltje met vanaf het begin problemen.
Zowel email beantwoording als hulp in de winkel correct en oplossingsgericht.
Blij met Coolblue!

Pluspunten

• Doorzichtig bestelproces
  • Goede service

Marcel 30-11-2016 Via de website gekocht

Prima product, vlotte levering

Product uitzoeken en bestellen is makkelijk en overzichtelijk. Levering is, zoals altijd, snel. Ook nog een scherpe prijs en geen afleverkosten. Ga zo door!

Martijn Piekema 30-11-2016 Via de website gekocht

Snelle levering perfecte service bekwame medewerkers

Echt scherpe prijs snelle levering en bekwame medewerkers die heel vriendelijk zijn en de apparatuur prima afleveren.

Pluspunten

• Klantvriendelijkheid
  • Service
  • Levering

Sandra 30-11-2016 Via de website gekocht

Inderdaad met een glimlach!

Een wasmachine even naar de 2de dragen met een grap en een glimlach. Super service want 's avonds besteld en de volgende dag algeleverd, alles netjes aangesloten, uitgelegd en zonder moeite ook de oude wasmachine weer naar beneden gebracht en meegenomen.
Zeer vriendelijk en dus een prima klantbeleving.

Pluspunten

• snelle service
  • eigen bezorgddienst
  • netjes aangeslote
  • uitleg over de machine
  • vriendelijke bezorgers

Mike 30-11-2016 Via de website gekocht

topservice

Prima shop, makkelijk te vinden wat je zoekt
Het pakje was besteld, en volgende dag netjes bezorgd, in goede degelijke verpakking!

Koen1976 30-11-2016 Via de website gekocht

Super service, hele snelle levering

Wasmachine en droger besteld. Prijs stond verkeerd op de site, hieronder zeer vriendelijk en snel te woord gestaan.
Einde van de dag besteld, volgende ochtend om half 8 waren de apparaten geplaatst, aangesloten en waren de oude meegenomen.

Helemaal top!

Pluspunten

• Snelle levering
  • goede prijzen
  • Vriendelijke en snelle communicatie

Chris 30-11-2016 In de winkel gekocht
Rotterdam

Fijne shop met goed geplaatste humor

Coolblue, een fijne shop met deskundige medewerkers en goed advies. Ook een persoonlijke touch en geïntresseerde medewerkers die goed pijlen wat je nodig hebt, en daarop het juiste advies aanmeten! Al met al een fijne winkel waar ik zeker meer aankopen ga doen!

Pluspunten

• goed advies
  • snelle levertijd
  • altijd een passende oplossing

Donsveertje 29-11-2016 Via de website gekocht

Uitstekend met zelfspot en humor :-)

Ik heb nog nooit eerder zaken gedaan bij Coolblue. Wel heb ik ooit een bekende sinterklaas video bekeken. Wat me duidelijk tegenhield was de prijs van de winkel. Dit is vaak wat aan de hoge kant.
Tot afgelopen week. Nadat ik een mok thee over m'n toetsenbord heengooide, moest ik eigenlijk snel een toetsenbord hebben. Marktplaats afgezocht. Naja, toch maar eens bij Coolblue kijken.
Precies hetzelfde toetsenbord, zelfs een 2e keus. (waardoor deze 5 euro goedkoper was en dus even duur dan bij anderen) Betalen met een creditcard en morgen, op zondag, al in huis. En inclusief verzendkosten. Geweldig!

Pluspunten

• Goede heldere uitleg
  • 2e keus mogelijkheid bij producten
  • Vééél producten
  • Zelfs op zondag leveren ze!
  • Betalen met creditcard kost niets extra

Minpunten

• Prijs in sommige gevallen

Prettig gewinkeld 29-11-2016 Via de website gekocht

snel, goed en accuraat geleverd

Snel, goed en accuraat geleverd tegen een goede prijs. Website werkt prettig. Volgen van status bestelling is handig.

Servaas 29-11-2016 Via de website gekocht

Aankoop smartphone

Correcte en zeer snelle service. Ontzettend makkelijk en comfortabel.
Overzichtelijke website en duidelijke informatie.

Didi 29-11-2016 Via de website gekocht

geen boe hoe boe hoe neem dan coolbleu

Ik schrijf deze review omdat ik echt oprecht vind dat ik goed geholpen ben .
Alles was duidelijk ik heb mijn product gevonden bekeken besteld gekregen gedisciplineerd goed top ga zo door.

Pluspunten

• Overzichtelijk
  • Snel
  • Beste deal

Koen 29-11-2016 Via de website gekocht

Klopt niet: voor 23.59 uur besteld, morgen in huis!

Voor 23.59 met spoed computer besteld, maar niet volgende dag bezorgd. Na hele avond voor niets te hebben gewacht, blijkt hij pas de volgende dag te worden bezorgd!

Beste Koen,

Wat ontzettend naar dat u uw bestelling niet hebt ontvangen op de dag dat u deze in huis verwachtte. Dit is natuurlijk niet de bedoeling en zeker niet de service die u van ons mag verwachten. We kijken graag voor u na wat er is gebeurd en wat we nog voor u zouden kunnen betekenen. Kunt u misschien het ordernummer van uw bestelling en een vermelding van uw probleem sturen naar geenglimlach@coolblue.nl? Dan gaan wij voor u aan de slag.

jacq 29-11-2016 Via de website gekocht

goede koop

perfecte winkel en ze doen wat ze beloven zeer snelle correcte levering en uitstekende prijs zal er zeker weer terug komen

Rob 29-11-2016 Via de website gekocht

Geweldig Nikon telezoom objectief

Duidelijke site, mogelijkheden om te vergelijken, snelle en foutloze levering. Goede prijs / kwaliteits verhouding.

Pluspunten

• Duidelijk
  • Snel

Wouter 29-11-2016 Via de website gekocht

Prima

Gratis bezorgen en een zeer goede site met veel selectie mogelijkheden. Volgende dag al bezorgt.
Bluetooth zender voldoet goed.

Pluspunten

• Snel
  • Goede internet site

Rene 29-11-2016 Via de website gekocht

Koffiezetapparaat

Ik had een krups koffiebonenmachine, deze was stuk gegaan maar beviel perfect. Toen ik dus een nieuwe moest hebben zocht ik dus weer naar een krups. Coolblue had deze voor een mooie prijs, nadat ik deze had besteld op zaterdag had ik hem op zondagmiddag al in huis. Ik las dat al wel in de bevestiging maar dacht dat dat er verkeerd in stond. Maar nee ik zat heerlijk aan een lekker bakje koffie op zondagmiddag.

Pluspunten

• Snelle service
  • Ruime keuze

Janine 29-11-2016 Via de website gekocht

Prima webwinkel. Hele duidelijke informatie op de site. Ze doen wat ze beloven. En het bezorgproces was prima te volgen zodat je ongeveer kan inschatten wanneer de bezorger bij je aan de deur staat.

Rien 29-11-2016 Via de website gekocht

Ik ben heel blij met Coolblue!

Meerdere keren wat besteld. Altijd een snelle levering met mogelijkheid om ook op zondag te leveren. Overzichtelijke site en correcte afhandeling. Ik bestel nergens anders meer!

Carel 29-11-2016 Via de website gekocht

Dhr

Een TV gekocht. Ik had enige twijfel maar omdat ik doiverse televisies kon vergelijken ben ik er toch in uit gekomen. Vanaf de bestelling tot en met de levertijd ben ik zeker tevreden.

Pluspunten

• Extra info tbv het product
  • Gemakkelijke site

Minpunten

• Levering wijkkte af

Lilian 29-11-2016 Via de website gekocht

Fijne service en levering

Diversiteit in de artikelen de snelle levering, aanwezigheid van winkels en klantgericht handelen maken Cool Blue tot een geliefd shopp adres.

greasefryer 29-11-2016 Via de website gekocht

zeer prettige webwinkel!

heb nu al een aantal keren via coolblue producten besteld, altijd keurig op tijd bezorgd en met goede verpakking. webwinkel is erg gebruiksvriendelijk en het is erg gemakkelijk om contact op te nemen met medewerkers die daarnaast ook hun producten kennen.
Daarnaast word je altijd vrolijk van de extra touch die word gegeven aan productpresentatie een aanrader dus!

Pluspunten

• eerlijke prijzen
  • extra veel informatie

Astrid 29-11-2016 Via de website gekocht

Ruim assortiment. Duidelijke site. Superservice ! !

Op zoek naar een koffiemachine, via vergelijk, Google, het merk. Enz. Werd ik alle keren verwezen naar Coolblue. Eigenlijk te laat op dit cadeau idee gekomen. Keek ik toch maar....zeer ruim assortiment. Duidelijke beschrijving met foto 's......" 22.50 uur op zaterdagavond....Tsja" Ik geloofde mijn ogen niet. Toen ik dat las bestelde ik rond 23.15 uur het cadeau voor mijn zoon. Wat gewoon onwerkelijk ZONDAG 11.55 uur werd bezorgd. 12 uur na bestelling op zondag.
Woorden zeggen in deze review nooit wat ik eigenlijk zeggen wil. ZO GOED !
De verjaardag werd werkelijk door deze service een ware surpriseparty!
Ik kan Coolblue. Mede door vaak bestellingen. Echt iedereen aanraden !

Pluspunten

• Supersnelle levering ook op zondag
  • Uitmuntende service
  • Ruim assortiment
  • Safe verpakt

Frank 29-11-2016 Via de website gekocht

Cool kast

Zaterdagochtend en mijn koelkast hield er na 12 jaar trouwe dienst mee op. Hoe kom je zo snel mogelijk aan een goedkope maar goede nieuwe koelkast? Op de site van Coolblue staan heel veel modellen met uitgebreide specificaties. Kiezen, afrekenen en je mail in de gaten houden voor het moment van levering. Maandagmiddag stond er een gloednieuwe in mijn keuken. Gratis bezorgd. Top.

Frank 29-11-2016 Via de website gekocht

Uitgebreide omschrijving met veel aanvullende informatie van het product. Geeft vertrouwen en professionele afhandeling van de order bevestigd de verwachting.

Anoniem 29-11-2016 Via de website gekocht

Fijne site, overzichtelijk en je word up-to-date gehouden over je bestellingen. Er is genoeg keuze uit verschillende categorieën.

Pluspunten

• Overzichtelijk
  • Goede service

Minpunten

• PostNL

Robb 29-11-2016 Via de website gekocht

duidelijk en snel

Telefoon met abonnement besteld. Goede prijs en overzichtelijke site. Je wordt goed geïnformeerd over de afhandeling en het bezorgmoment. Zoals uit de vele reviews blijkt staat service hoog aangeschreven bij Coolblue.

Pluspunten

• betrouwbaar
  • service
  • assortiment
  • betaalmogelijkheden

Fam. Peters 29-11-2016 Via de website gekocht

Zeer tevreden!

Mooie duidelijke website met veel uitleg en reviews. Coolblue is betrouwbaar en vaak de goedkoopste in vergelijk met soortgelijke bedrijven. Zeer snelle levering. Wij zijn zeer tevreden!

Pluspunten

• Snelle levering
  • Betrouwbaar
  • Duidelijke website
  • Vaak de goedkoopste

Mike hooning 29-11-2016 Via de website gekocht

Goeie service en prijs

Coolblue heeft een snelle levering en zelfs op zondag levering dit is zeer aantrekkelijk. Coolblue is ook bijna altijd de goedkoopste winkel wat mij een trouwe klant maakt van Coolblue! Geweldige winkel met leuke advertensies en aanbiedingen via onderandere Facebook en tv.
Samen met de goede service van de winkel is dit een van de beste winkels!

Pluspunten

• Goede service
  • Goede prijzen
  • Goede aanbiedingen
  • Zondag leveringen
  • Zelfde dag levering

Carla 29-11-2016 Via de website gekocht

Goed en snel

Het is handig geregeld, goede kwaliteit en snel geleverd. Het is klein verpakt maar beschermd verpakt.

Pluspunten

• Snel

Jan Slagter 29-11-2016 Via de website gekocht

Ik wil de wereld vastleggen in 360 graden.

2 weken terug een 360 graden camera besteld bij een andere webshop. Maar niet te leveren, moeilijk enz. Ik coolblue gebeld want ik had de camera zondag avond nodig. Vrijdag avond gebeld met een vriendelijke ex groninger rotterdammer die mij van informatie voorzag en besteld. Iets duurder. ....nog even gebeld van de klantenservice om er bij te zetten " graag bij de buren" maar helaas de post,nl gooide roet in ons plan en werd het maandag pas afgeleverd. Helaas te laat maar na een belletje werd er zaterdag nog een camera opgestuurd en zondag op tijd bezorgd. Dank Coolbluers

Pluspunten

• Zondag bezorgen

Judith 29-11-2016 Via de website gekocht

levering wasmachine Bosch

CoolBlue leverde de volgende dag al de bestelde wasmachine. Per sms op de hoogte gebracht van de verwachte aflevertijd. Helaas hebben de medewerkers met het plaatsen schade gemaakt maar dat is direct opgelost middels een financiele tegemoetkoming.
Het waren nette en vriendelijke medewerkers en de dienstverlening was ondanks de schade naar tevredenheid.

Minpunten

• Geen mogelijkheid te betaling achteraf

Yildiz 29-11-2016 Via de website gekocht

Beste internet winkel ooit

Ik bestele regelmatig tot nu toe altijď goed gegaan optijd geleverd .retourneren snel behandeld top
Ik zal voortaan alleen bij coolbleu bestellen.
Ook kun je via whatsapp bereiken makkelijk en snel ga zo door coolbleu.nl

Pluspunten

• Snel
  • Informatie