Deze score is berekend op basis van 1446 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

7,4

Cobi 06-12-2016 Via de website gekocht

zeer vlotte afhandeling

We hebben vrijdagavond 2 dec een Rugzak besteld.
zaterdag 3 dec is deze al rond 14uur geleverd.
deze was ook nog 10 euro goedkoper tov een winkelprijs
Alles bij elkaar dus super.
In onze familie zijn al meer goede ervaringen met Coolblue zeker ook qua service in de Coolblue winkel (Rotterdam)

Robin 06-12-2016 Via de website gekocht

Makkelijk bestellen

Goede snelle service , 's ochtends besteld en 's avonds al in huis! Prijs is ook scherp. Concurrenten zijn niet duurder of goedkoper met dit product.

Albertiene 06-12-2016 Via de website gekocht

Snelle afhandeling

De wijze waarop klant wordt meegenomen in de bestelling en afwikkeling vind ik zeer plezierig.
Kreeg na bestelling regelmatig een glimlach op mijn gezicht door Coolblue gemaakte opmerkingen... in mail danwel pakketje

Kim 06-12-2016 Via de website gekocht

Top service! :)

Laat in de avond besteld en de dag erna in de ochtend al in huis. Goed verpakt en prima communicatie over de status van de bestelling. Ik bestel hier geregeld omdat de service zo goed is en men zeer snel reageert op vragen e.d.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goede service

patricia 06-12-2016 Via de website gekocht

sint cadeau

keurig netjes en zeer snel geleverd ... nu maar hopen dat oma er blij mee is en zal gaan genieten van haar cadeau. Op zeker dat ik jullie zal aanbevelen bij anderen.

victor 06-12-2016 Via de website gekocht

geweldig!!

coolblue is vrijwel altijd de goedkoopste en hebben
veel producten.
de leveren is heerlijk de volgende dag en je kunt zien tussen welke tijden.
beter is nog dat ze zelfs op zondag leveren!
zeer tevreden!

Pluspunten

• snelle levering
  • lage prijzen

Mevr. Verheij 06-12-2016 Via de website gekocht

Meer dan tevreden

Op zondag middag de wasmachine kapot. 😭 Gekeken op internet en dan heb je keuze uit verschillende internet winkels. Bij coolblue veel hoge beloftes. Heel verleidelijk bijna te mooi om waar te zijn. Voor 23.59 besteld en de volgende dag thuis bezorgd, geplaatst en aangesloten. En ja hoor. Alle beloftes nagekomen. Zeer ruime keus gehad uit verschillende merken. Wij zijn super tevreden met de service en alle beloften probleemloos nagekomen. 2 x gebeld met de klantenservice die voor mij de bestelling heeft geplaatst op zondag avond. Half uurtje voor de levering een sms'je gehad dat ze eraan kwamen. Geplaatst en de machine voldoet aan al onze verwachtingen

Pluspunten

• 24 uur 7 dagen per week bereikbaar
  • 14 dagen op zicht/ omruil mogelijkheid
  • Super snelle en correcte levering
  • Veel keuze
  • Zeer vriendelijke klantenservice

Ester 05-12-2016 Via de website gekocht

John Buurman

Ruime keus en uitstekende prijs en zelfde dag geleverd, helemaal blij dus. Fijn apparaat met genoeg mogelijkheden en lekkere cappuccino.

Pluspunten

• Keus

Dennis 05-12-2016 Via de website gekocht

Overzichtelijke website en snelle levering

Ik bestel al jaren via coolblue, omdat ik de website overzichtelijk vind en daardoor snel alle benodigde info vindt om een juiste keuze te maken. Daarbij is het ook fijn dat je het artikel in veel gevallen de volgende dag al binnen hebt

Pluspunten

• Overzichtelijke website
  • Snelle levering

Minpunten

• Soms prijs hoger dan bij de concurrent

Inge 05-12-2016 Via de website gekocht

Perfect

Overzichtelijke site en gemakkelijk bestelproces. Levering aan huis binnen beloofde tijd van 24 uur, gratis levering in de avonduren vind ik echt top! Zeer tevreden, niet de eerste en ook zeker niet de laatste keer dat ik hier bestel.

Pluspunten

• Gemakkelijk bestelproces
  • Snelle levering
  • Tijdslot van levering kiezen

Asten 05-12-2016 Via de website gekocht

Flexibel als een loden deur

Laptop van meer dan € 1.000 aangeschaft. Combinatieaanbiedingen bij aanschaf beperkt en derhalve geen Office pakket aangeschaft. Dit 3 dagen later aangegeven en toen bleek dat ik iets over het hoofd had gezien (?) waardoor ik toch van de combinatieaanbieding gebruik had kunnen maken. Mijn fout dus maar ik zou het op prijs hebben gesteld dat ik het Office pakket toch met korting had kunnen aanschaffen (€ 99,95 ipv € 109,95)... Gaat slechts om een tientje maar alsnog gebruik van de combinatiekorting kunnen maken had me wel een prettig gevoel gegeven...

Pluspunten

• Netjes geholpen bij afhaalpunt Utrecht

Beste Asten,

Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend dat u niet de juiste combinatiebundel had uitgekozen. We vinden het jammer om te lezen dat wij op dit moment niks voor u konden betekenen. Kunt u het ordernummer en een kleine toelichting per e-mail versturen naar geenglimlach@coolblue.nl? We kijken het graag voor u na.

Groeten,

M 05-12-2016 Via de website gekocht

Toppie

op maandag avond een camera besteld en dinsdag al gekregen. Alles was compleet en in 1 keer geleverd. Extra korting gekregen op accessoires. Helemaal blij met de aankopen!!!

Pluspunten

• Snelle levering
  • Veel keuze
  • Goede deal met accessoires.

rozen 05-12-2016 Via de website gekocht

coolblue story

we kochten een wasmachine en droger doordat de laptop leeg raakte tijdens de betaling ging er daarna van alles mis maar telkens zeer correct en vriendelijk door de medewerkers opgelost.een excuuskaartje na de levering en een wasmiddelpakket op de koop toe.grote klasse

Pluspunten

• duidelijk
  • vlot

E den Boer 05-12-2016 Via de website gekocht

Ik had een verkeerde laptop besteld. Toen ik dat opmerkte (ik had hem al thuis gehad) hielp een coolblue medewerker mij uitstekend. Ik kon hem ruilen, terugsturen en mijn geld terug krijgen. Hij dacht mee hoe ik op een snelle manier de juiste laptop kon hebben! Het was echt top service!

Pluspunten

• Hele snelle levering
  • Goede begeleiding als er wat mis is
  • Tot laat gebruikmaken van de klantenservice

Paul 05-12-2016 Via de website gekocht

Een prima tweede kans!

Mijn oude laptop 17" kreeg steeds meer te lijden onder Windows 10, dus toch maar eens tijd voor een nieuwe. Het model dat op mijn shortlist stond had Coolblue als 'tweede kans' liggen. Dat scheelde toch bijna 20%. De laptop zat keurig in de verpakking en ziet er uit als compleet nieuw. De krasjes die vermeld stonden kan ik amper terugvinden.
Prima deal zo.

Pluspunten

• Mooie prijs bij tweede kans
  • Producten ook te bekijken in echte winkel
  • Keurig geleverd volgens aangegeven levertijd

Minpunten

• Niet echt lage standaard prijzen

Suzanne Van Damme 05-12-2016 In de winkel gekocht
Zaventem

Professioneel personeel en aangenaam onthaal

Ik bezocht de winkel in Zaventem. Zeer ruim en aangename inrichting. Bij het binnenkomen werd direct een koffie of ander drankje aangeboden. Het gesprek verliep zeer spontaan. Samen met de verkoper hebben we het beste toestel gezocht dat een mijn wensen voldeed. De verkoper vroeg naar mijn budget en drong geen duurder toestel op. En nog zeer belangrijk: koelkast vrijdagavond om 18u35 besteld en de volgende dag, zaterdagmorgen, om 9u15 reeds geleverd. Fantastisch.

Pluspunten

• Bekwaam personeel
  • Vriendelijk onthaal

Inge 05-12-2016 Via de website gekocht

Inge

Snelle en betrouwbare levering. Plus en eventuele minpunten worden eerlijk door coolblue aangegeven.

Pluspunten

• Snel
  • Betrouwbaar
  • Groot assortiment

Minpunten

• Soms even zoeken

m 05-12-2016 Via de website gekocht

perfect

Coolbleu is echt aan te raden. Levering, bestelling en de afwerking van uw bestelling verloopt héél correct. Gestuurde emails met vragen worden direct beantwoord. Gevraagde artikel zelfs al de namiddag nadien aan de deur. Bedankt

Pluspunten

• levering
  • snelheid

Anne 05-12-2016 Via de website gekocht

Wát een service !

Ik heb al vele malen bij Cool Blue besteld en altijd weer komt het meer dan prima in orde. De levering is snel en correct, de medewerkers super-vriendelijk evenals de site. Waar vind je tegenwoordig een site, die je zo goed voorlicht wat er allemaal gaat gebeuren, met een wachtmomentje om de tijd door te komen tot je bestelling wordt afgeleverd. Dat is dan meestal de dag erna, maar kan ook nog dezelfde dag als je dat wenst. Daar betaal je dan, terecht, een klein bedrag extra voor. Ik blijf terug komen bij Cool Blue. Alleen maar +punten.

B.hammer 05-12-2016 Via de website gekocht

Super snel en beste prijs

Altijd een van de sites die ik bezoek wanneer ik een aankoop ga doen. Prijs voldeed aan mijn verwachting, en de levering was zoals altijd netjes en super snel.

Pluspunten

• Behoord tot goedkoopste
  • Zeer brede keus
  • Snelle levering

Minpunten

• Soms wat zoekwerk op de site

Iwan 05-12-2016 Via de website gekocht

Top winkel

Duidelijke productinformatie en juiste prijsstelling. Goede service, perfecte levering en ook de juiste informatie over de voortgang van levering.

Pluspunten

• service
  • product info
  • prijs

Erik 05-12-2016 Via de website gekocht

Snel geleverd, bug in het betalingssysteem helaas

Ik wist wat ik wilde hebben. Op de site ging het kiezen van het juiste product, het bestellen en de levering erg snel. De betaling had echter een bug (na-gebeld voorde zekerheid), waardoor mijn betaling via iDeal vast liep en mijn winkelwagentje gevuld bleef terwijl de bestelling al wel was doorgekomen. Hopelijk wordt de bug van het betalingssysteem snel gefixt, waardoor de ervaring naar een 9,5 gaat. TIP: Lees de orderbevestiging: erg leuk en hilarisch ;)

Pluspunten

• Duidelijke site
  • Hilarische orderbevestiging

Minpunten

• Bug in het betalingssysteem

Carlo 05-12-2016 Via de website gekocht

Scherpe prijs, snelle levering!

Coolblue.nl biedt een ruim assortiment tegen zeer concurrerende prijzen. Overzichtelijke indeling en het bestelde artikel wordt de volgende dag bezorgd. Een aanrader!

Pluspunten

• Lage prijzen
  • Snelle levering
  • Uitstekende klantenservice

Arya 05-12-2016 Via de website gekocht

Zeer tevreden

Makkelijk, snel, goede prijzen, goede service, sluiten ook aan, vriendelijk, meerdere betaalmogelijkheden

Pluspunten

• Paypal
  • Aansluitservice
  • Snel

Jolein 05-12-2016

bestelling op verkeerd adres

Bestelling ging goed. Ik had alleen zelf eerst verkeerd afleveradres ingevuld. Snel aangepast voordat het verzonden werd maar is toch nog verzonden naar verkeerd adres. Is nu geweigerd en wordt naar cool blue terug gestuurd en dan weer naar mij gestuurd. Dat is wel weer een goede service. Werd ook gelijk geholpen op de chat toen ik er naar vroeg. Dus goede service daar in.

jeanice 05-12-2016 Via de website gekocht

Goede hulp en service

Ik vind de site overzichtelijk, goede uitleg en gebruiksvriendelijk. Uiteindelijk gebeld voor smartphones. En ik ben goed geholpen. Ik legde neer en zei gelijk tegen mijn man, wat ben ik goed geinformeerd!!

1 verbeter punt. BIj de tweedekans van de smartphones staat de status.
Wat is er bijvoorbeeld gerepareerd. Of er ontbreken onderdelen. Welke onderdelen dan? Daar zou iets uitgebreidere informatie bij kunnen staan

Pluspunten

• goede site
  • goede service
  • personeel die weet waar ze over praten

Tamara 05-12-2016 Via de website gekocht

Goede service!

Ik was op zoek naar een navigatiesysteem, wist al welke ik ongeveer wilde hebben. Coolblue gaf goede informatie en maakte de keuze nog makkelijker. Daarnaast ben ik heel blij met de service waarbij je je pakket bij een PostNL-punt kan laten afleveren. Ik had het navigatiesysteem namelijk snel nodig, maar moest de hele week werken. Door de service van Coolblue kon ik het pakket de volgende dag na kantoortijd afhalen bij mijn supermarkt. Top!

Kees 05-12-2016 Via de website gekocht

matige aflevering

Omdat de vloer onder het aanrechtblad nogal slecht afgesmeerd is, is het plaatsen van de wasmachine niet zo eenvoudig. Met twee planken heb ik dit de euvel opgelost, zodat ik mijn oude machine met de nodige moeite goed kon plaatsen. De bezorger heeft de nieuwe wasmachine aangesloten en onder het blad geschoven, maar niet ver genoeg. Volgens hem kon de machine niet verder. Vanuit mijn ervaring heb ik 't daar bij gelaten met 't idee dat doe ik zelf wel. Wat ook goed gelukt is.
Daarnaast is er bescherm-plakband blijven en is de machine niet waterpas gesteld.

Pluspunten

• goede keuzemogelijkheid
  • duidelijke productbescherving
  • vlotte levering, binnen 1 dag
  • Wel tevreden over mijn bestelling bij Cool Blue

Minpunten

• Slechte bezorging

Beste meneer Kees,

Bedankt voor uw review. Ik vind het ontzettend vervelend om te lezen dat uw levering niet helemaal naar uw verwachting is afgerond. Dit is ook zeker niet de bedoeling. Wij proberen ons best te doen om de wasmachine te plaatsen op de plek waar u dit wenst. Kunt u het ordernummer en een kleine toelichting versturen naar geenglimlach@coolblue.nl?

Cooblue

sam 05-12-2016 Via de website gekocht

Ik ben fan

In de afgelopen maand meerdere keren een bestelling gedaan bij Coolblue en ben erg tevreden! Kwam eerlijk gezegd steeds bij Coolblue uit vanwege de prijs. En naast dat er een ruim en toch overzichtelijk assortiment is, ben ik vooral erg te spreken over de levertijden en -mogelijkheden. Duidelijk klantgericht en het werd ook waargemaakt.

Pluspunten

• scherpe prijzen
  • snelle levertijden
  • ook gratis avondleveringen

Ton 05-12-2016 Via de website gekocht

ton

Duidelijke website goede antwoorden op de vragen, alles voor mij uitgezocht en snel verzonden.
prima service.
aanrader

S V Kampong, E. van der Pas 05-12-2016 Via de website gekocht

snel en betrouwbaar

had een nieuwe cartridge nodig voor mijn printer, bij andere webshops besteld, kreeg "huismerk" als advies op en ook besteld, tot twee keer toe werkte deze cartridges niet, uiteindelijk bij Cool Blue besteld, de volgende ochtend kon ik mijn bestelling af halen in het filiaal, heel fijn, moet wel vermelden dat de wachttijd bij het filiaal behoorlijk lang was, de volgende keer laat ik mijn bestelling ook door Post NL bezorgen, scheelt mij weer tijd.

Alexandra 05-12-2016 Via de website gekocht

Op drukke (bezorg)dagen toch op tijd kunnen leveren! Klasse!

Ongelofelijk maar waar! Tijdens de drukke sinterklaasdagen een tv besteld op vrijdag (23 uur), volgende dag in huis! Dat is top!

Pluspunten

• Levertijd!
  • Overzichtelijke site

Sebas 05-12-2016 Via de website gekocht

Mijn mening betreffende Coolblue

Ik ben een zeer tevreden klant bij Coolblue. Heb er nu meerdere keren spullen besteld.

Over de service (garantie en reparatie) kan ik nog geen oordeel over vellen. Daar ik hier (gelukkig) nog niet mee te maken heb gehad.

Alle spullen die ik besteld heb kwamen netjes verpakt aan. En zeeeeer snel geleverd.

Via internet, een zeer duidelijke site, waar men ook nog kan vergelijken met andere merken bv.
Super Coolblue, ga zo door.

Pluspunten

• Snelle levering, uiteraard indien op voorraad.
  • overzichtelijke website
  • Klantenservice met vragen over een product

Minpunten

• Niet alle merken/modellen leverbaar

Joly 05-12-2016 Via de website gekocht

Joly

Wij hebben voor deze shop gekozen via mond aan mond reclame. Wij zijn tevreden van de vlotte aanpak. Ook had ik nog een vraag telefonisch gesteld en deze werd zeer vriendelijk beantwoord, de medewerker heeft onmiddellijk ook de nodige aanpassing gedaan waardoor alles perfect verlopen is.

Roel Saenen 05-12-2016

Zeer goede service

Snelle levering, en zeer goede service bij een defect. binnen de 3 dagen omgeruild. Reeds meerde producten bij hun gekocht online.

JM Fredriks 05-12-2016 Via de website gekocht

goede website

goede overzichtelijke Website en informatie
bij je bestelling word je per email goed op de hoogte gehouden van je orderstatus
snelle levering van je producten geen bezorgkosten toppie

Leonard 05-12-2016 Via de website gekocht

Coolblue is zorgvuldig..

Coolblue doet wat het beloofd, ze informeren goed en hanteren scherpe prijzen. Coolblue voelt betrouwbaar aan en zo hoort het.

marjolein 05-12-2016 Via de website gekocht

toppers

mijn wasdroogcombi werd netjes op de gekozen dag bezorgd. eerst een mailtje met de dag, toen een sms met de tijd(kwart voor 10 tot kwart voor elf) en een kwartier van te voren werd ik gebeld dat ze er bijna waren. perfect!
mijn oude wasmachine hebben ze netjes meegenomen en de nieuwe geplaatst (ook al was het heel krap)
ze zijn pas weg gegaan toen de was machine aanstond en draaide. perfect geregeld!

Minpunten

• geen minpunten

Alan 05-12-2016 Via de website gekocht

Ruime, stille en zuinige koelvriescombinatie aangekocht

Supersnel aangeschaft en geleverd. Ondanks de opengebroken straat via de stoep keurig op tijd voorgereden. Uitgepakt en binnen geïnstalleerd. Met twee man gelukkig, want een ruim twee meter hoog apparaat is niet met één man binnen te krijgen. Verpakking en mijn oude KVC in de wagen en in z'n achteruit over de stoep terug. Super, mannen! Dank!

m 05-12-2016 Via de website gekocht

mkg

Slechte levering. Wacht al 3 dagen voor niks op de levering. Iedere keer een andere smoes. Vergeten in te plannen. Verkeerde gegevens ingevoerd ondanks goede aanlevering. Iedere keer een ander aan de telefoon die aangeeft dat collega toezeggingen doet die ze niet kan doen. Kortom van het kastje naar de muur gestuurd. Waardeloos ondanks de belofte voor 23.59 besteld de volgende dag in huis!!

Beste M,

Bedankt voor uw review. We vinden het erg vervelend te lezen dat uw bestelling nog niet is geleverd en u hierdoor voor niets heeft gewacht. Uiteraard zullen we altijd ons best doen om dit zo snel mogelijk voor u op te lossen. Kunt u het ordernummer en een kleine toelichting per e-mail versturen naar geenglimlach@coolblue.nl? Wij helpen u graag verder.

Suzanne 05-12-2016 Via de website gekocht

Goede service!

Coolblue is makkelijk in gebruik en ruime keuze in producten. Voor 23.59 uur bestellen en de volgende dag is ook een groot pluspunt.
De wasmachine en droger worden op de gewenste plaats neergezet en geïnstalleerd. Ook verpakkingsmateriaal wordt meegenomen. Ideaal.

Pluspunten

• Ruime keuze
  • Vriendelijk personeel
  • Wasmachine/droger worden op gewenste plaats gezet

Minpunten

• Door een storing niet volgende dag in huis

Tanguy 05-12-2016 Via de website gekocht

Ik vind de website goed gemaakt. Ik heb een product op een vrijdag voor 15uur besteld. Ik heb een "NogVandaag" levering (gegarandeerd tussen 18:00 en 22:00) gekozen (+/- 10€ extra kost). Ik heb tot 23:30 's avond voor niks gewacht. De levering is nooit toegekomen. Ik heb een bericht via de post gekregen: "te laat besteld, levering geannuleerd". Ik stuur een mail naar Coolblue. Ik heb een antwoord de dag daarna gekregen (op website stond in 1 uur - een antwoord). Eindelijk heb ik iemand via Facebook zaterdag voormiddag gehad. Mijn product kan op maandag geleverd worden. Op de Website, staat "besteld voor 23:59 krijg je het de dag daarna". Samenvatting: besteld om 14uur de vrijdag, geleverd op de maandag met een NogVandaag levering. Ik heb op mijn product tot 23:30 afgewacht.

Pluspunten

• Mooie Website

Minpunten

• antwoord via mail komt niet rap
  • NogVandaag absoluut niet gegarandeerd

Huisman 05-12-2016 Via de website gekocht

Duidelijk, overzichtelijk en snel!

Wij hebben gekozen voor Cool Blue, omdat het een duidelijke en overzichtelijke website is, ruim assortiment en er een zeer snelle levering is.

Bart 05-12-2016 Via de website gekocht

Coolblue is echt cool

Gigantische chille gasten, niks is teveel gevraagd en alles kan! Service is super snel, geen gezeik bij retour en geld netjes snel terug op de bankrekening. Het grote assortiment maakt deze winkel helemaal af!

Pluspunten

• Service
  • Chill
  • Assortiment
  • Klantvriendelijkheid
  • Snelheid

Robert 05-12-2016 Via de website gekocht

Supersnel en ook nog de goedkoopste!!

Op voorraad, snel uitleveren en de goedkoopste... wat wil je nog meer? Ik ben iig superblij met deze service. Zodanig zelfs dat als het maar een paar euro scheelt ik het toch bij Cool Blue koop

Pluspunten

• Snel
  • Goedkoop

willem schuijt 05-12-2016 Via de website gekocht

service en bestelling

Een super shop met een perfecte webshop en goede adviezen. sneller dan snel kan het niet bestellen voor 23 uur en je kan het de volgende dag in huis hebben gegarandeerd.ophalen net zo makkelijk wordt snel en vriendelijk geholpen met een kopje koffie.kom daar weer terug .willem

geertvma 05-12-2016 Via de website gekocht

schitterende oplossing

Ik maak meer en meer korte filmpjes met mijn iphone en dan kom je wel eens met een vol geheugen te zitten als je de 16 gb versie bezit, gelukkig kan je snel met de sandisk usb (met lightning connector), zonder tussenkomst van laptop of ipad, uw filmpjes of foto's naar de usb stick verplaatsen. Zeer handig ! En pluspunt.. snelle en correcte levering.

Pluspunten

• klein gemakkelijk mee te nemen
  • goede app

Larssonhs 05-12-2016 Via de website gekocht

Overgangs kabel

Kabel die goed aansluit en het geluid perfect door lijdt! De service was super. Savonds besteld en de volgende dag al binnen! Top!

Pluspunten

• Snelle service
  • Snelle levering
  • Goede kwaliteit

j .van Klaveren 05-12-2016 Via de website gekocht

wasmachine gekocht

Heb een wasnachine gekocht bij Cool Blue
Ben er erg blij mee
De bezorging was snel en zeer kundig.
De service is top!
Je word goed op
de hoogte gehouden.
Waar en wanneer je artikel bezorgd wordt.
Ook de prijs was perfect.
Bedankt Cool Blue

Pluspunten

• prijs
  • service bezorging

PPO 05-12-2016 Via de website gekocht

Rugzak center

Snelle levering + goed product + de juiste toon oftewel helemaal goed! top service. Alles goed ingepakt, een mail ter bevestiging en een mail dat het pakket onderweg is. Op een vriendelijke niet dwingende manier geschreven, kunnen andere online aanbieders nog iets van leren!

Pluspunten

• levering
  • prijs / kwaliteit