Deze score is berekend op basis van 3406 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

ANTHONI-JANSSENS 21-11-2016 Via de website gekocht

MEVROUW

ZATERDAG ONLINE BESTELD, ZONDAG GEBRACHT. MET DE GLIMLACH ! INTERESSANT : JE KAN OP DE SITE TOESTELLEN VERGELIJKEN. IN DIT GEVAL EEN STRIJKIJZER. TOP !

josien 21-11-2016 Via de website gekocht

josien

Goede webshop.
Snelle levering.
Zeer goede service.
Onze nieuwe was machine werd door 2 zeer vriendelijke jongens snel geleverd netjes geplaatst en geïnstalleerd en de oude en het verpakkings materiaal weer meegenomen.

Pluspunten

• snelle en complete levering
  • goeie duidelijke webshop

GL 21-11-2016 Via de website gekocht

Top!

Mijn bestelling is goed & snel ingeleverd. Ik krijg goed update via email, sms & bel van de status van mijn bestelling. Bezorgers zijn ook hulpzaam, vriendelijk en op tijd.

Pluspunten

• Goed status update
  • Snel levering

Marjolein 21-11-2016 Via de website gekocht

Blij verrast door de extra stapjes van Coolblue

Ik ben positief verrast door Coolblue. Op zondagmiddag een wasmachine besteld en op maandagochtend staat hij al te draaien hier!
Het hele proces is prima verlopen. Op de site was het product eenvoudig te vinden. Extra's vanuit de fabrikant (Bosch, een stoomstation) en vanuit Coolblue zelf (3 bakken met wastabs) stonden duidelijk vermeld. Produktomschrijving was helder en compleet. Bestellen en betalen gaan eenvoudig. Je ziet ook meteen wanneer je je bestelling kunt verwachten.
De communicatie daarna verliep heel goed. Mailtjes met bevestiging en de precieze tijd van bezorging tot op het uur nauwkeurig ontvangen. De bezorger belde een kwartiertje voor aflevering dat hij eraan kwam.
Oude wasmachine werd door de bezorgers meegenomen en de nieuwe wasmachine aangesloten Ze gaven uitleg bij de machine. Vriendelijke jongens.
Ik was al bekend met Coolblue. En positief, maar nu toch weer positief verrast over hoe soepel dit allemaal liep. Fijn!

Pluspunten

• snelle levering
  • Groot assortiment
  • Betrouwbaar
  • Vriendelijk
  • Heldere communicatie

Laura 21-11-2016 Via de website gekocht

Fijne webshop

Superfijn om de product filmpjes te kunnen bekijken. Duidelijke informatie en goede service. De bezorging verliep ook top. Er werd een kwartier van tevoren gebeld dat ze eraan kwamen. De wasmachine is op z'n plek gezet en er werd duidelijke uitleg gegeven. Vriendelijke bezorgers die goed werk leverden.

Pluspunten

• Duidelijke product filmpjes

Sven 21-11-2016 Via de website gekocht

Super service en snelle (vooral duidelijke) levering

Andere internetwinkels zouden een voorbeeld moeten nemen aan Coolblue met betrekking tot het leveren van producten. Ik kreeg een e-mail met daarin het tijdsbestek waarop de wasmachine zou worden geleverd. Tussen 11:20 en 12:20 zouden ze de wasmachine komen brengen. Een kwartier voor tijd namen de transporteurs van Coolbue contact met mij op en vertelde mij dat ze er met 15 minuten zouden zijn. Bij aflevering werd alles netjes aangesloten en uitgelegd. De transporteurs waren zeer beleefd en vakkundig!

Levertijden tussen 08:00 en 12:00 of tussen 12:00 en 17:00 kunnen echt niet meer! Grote aankopen zal ik voortaan altijd bij Coolbue bestellen. Het aanpassen van een leverdatum en levertijd was ook geen probleem, ik kreeg direct een bevestiging via de telefoon en later werd de tijd waarop de wasmachine zou worden geleverd doorgegeven via de e-mail en sms.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Concrete levertijd
  • Snelle reactie vanuit klantenservice
  • Vriendelijke klantenservice
  • Vakkundig personeel

Karin van der Mark 21-11-2016 Via de website gekocht

Uitermate tevreden

Wij hebben gekozen voor een tweedekans apparaat, precies het gekozene gekregen, met bijbehorende uitleg, waar het deukje zat , hoe m aan en uit te zetten etc, ons oude apparaat (een heel groot amerikaans model) werd zonder mopperen afgevoerd door onze toch wel vrij smalle gang. Fijne chauffeurs , echt geweldig, humor maar ook zeker professioneel! Wij raden het iedereen aan! Blij met coolblue.

Casper 21-11-2016 Via de website gekocht

prima service

Bestellen gaat altijd probleemloos bij coolblue. Snelle levering en bij de bestelling van een koelkast werd ik gedetailleerd op de hoogte gehouden over het tijdstip van levering. Mijn oude bakbeest hebben ze mee terug genomen.

Pluspunten

• snelle levering
  • heldere communicatie en service

demi 21-11-2016 Via de website gekocht

Top service!!

We hebben de koelkast nog in de verpakking staan, aangezien we nog in een verbouwing zitten. Dus over de koelkast kan ik niks zeggen. De service is daarentegen fantastisch, coolblue bezorgt grote apparaten zelf. Hele aardige jongens die hem kwamen brengen en gaven goede uitleg over hoe aan te sluiten e.d.

Pluspunten

• Klantvriendelijk
  • Snelle service

Yvonne 21-11-2016 Via de website gekocht

Wasdroger

Hadden accuut een nieuwe droger nodig. Vrijdag besteld, zaterdag morgen om 9.30 uur draaide hij zijn eerste was!
Keurig op de hoogte gehouden van de levering, zeer vriendelijke heren en alles keurig aangesloten en het oude weer mee terug genomen. Aanrader!

Sven 21-11-2016 Via de website gekocht

Super service en snelle (vooral duidelijke) levering

Pluspunten

• Duidelijke leveringstijden
  • Snelle levering
  • Vakkundig personeel
  • Goede prijzen

anja de zeeuw 21-11-2016 Via de website gekocht

a de zeeuw

vandaag bestellen morgen in huis. je krijgt van te voren ook nog sms hoe laat ze komen en half uur van te voren kregen wij nog sms dat ze binnen 30 minuten er zijn! geweldig! wasmachine boven gebracht en aangesloten. oude wasmac;hine weer meegenomen. ideaal!!

Petra 21-11-2016 Via de website gekocht

Super snelle levering

Hier kan ik heel kort over Zijn. Super snelle levering en heel erg vriendelijk. Keurig netjes op tijd een belletje en vriendelijke bezorgers.

Wieten 21-11-2016 Via de website gekocht

goede en op tijd levering

keus is zeer ruim en alles prima voor elkaar voor wat betreft levering en betaling we werden op de hoogte gehouden wanneer er werd geleverd en ook dat was dik in orde. Pluim voor Coolblue

Tineke van Ombergen 21-11-2016 Via de website gekocht

mijn bestelde inbouw-koelkast

heel prettig is het snelle proces van aankoop tot en met bezorging. Ook het op de hoogte houden van de status van de bezorging, het sms-je met de specifieke tijd tot en met het telefoontje van de bezorger dat hij er met een kwartier zal zijn en er dan ook is. Ook informeerde hij mij over het feit dat de koelkast niet zou worden ingebouwd (had ik ook bewust zo besteld) en of er nog een oud apparaat moest worden afgevoerd.
Keurige jonge mannen die heel vriendelijk zich voorstellen, keurig hun voeten vegen bij binnenkomst en informeren of je nog vragen hebt over het product en dergelijke. Ik word heel blij van zulke service. Zelf wil ik ook graag de cliënten van het kantoor waar ik werk behandelen en merk dat zij dat plezierig vinden. Vandaar dat ik het ook zo waardeer als een, in ieders ogen afstandelijke, online-leverancier dit ook zo verschrikkelijk belangrijk vindt. Coolblue was niet de aller-allergoedkoopste, maar in mijn ogen zeker de beste.

Pluspunten

• de status van de bestelling
  • de attente en correcte bezorgers

Irene 21-11-2016 Via de website gekocht

Problemen met bestelling

Toen ik wou bestellen lag de site van mijn bank er tijdelijk uit waardoor betaling via Ideal niet mogelijk was. De bestelling was volgens coolblue echter wel afgerond en ik kreeg ook een bevestiging. Ik heb direct de klantenservice gebeld en die stuurden een nieuwe betalingsaanvraag, als ik direct zou betalen zou de bestelling alsnog de volgende dag binnen komen. Dit heb ik gedaan, echter 3 dagen later was de bestelling er nog niet. Toen ik belde bleek de bestelling geannuleerd, maar de betaling was wel binnengekomen. Van dit alles heb ik geen meldingen gekregen van Coolblue. Het product dat ik wou bestellen was nu uitverkocht, en alleen nog aanwezig in de winkel in Antwerpen, dit konden ze echter niet naar me toe laten sturen. Hoewel de klantenservicemedewerkster erg behulpzaam was een probeerde een alternatief product voor me te vinden, is dit helaas niet gelukt en heb ik via een andere webshop moeten bestellen.

Officiele reactie van Coolblue 22-11-2016

Beste Irene,

Bedankt voor uw review. We vinden het heel vervelend dat de bestelling niet helemaal goed is afgerond. U geeft aan dat u aan alle verplichtingen hebt voldaan en dan is het jammer dat het pakket niet is geleverd. We kijken het graag voor u na. Kunt u het ordernummer via Facebook of Whatsapp aan ons doorgeven?

Margriet 21-11-2016 Via de website gekocht

Snel en klantvriendelijk

Cool Blue stuurde meteen het artikel, hield mij helemaal op de hoogte. Zondagavond 23:15 uur besteld en de volgende dag om 13:00 uur in huis, in perfecte staat. We hebben deze espresso automaat een tweede kans gegeven en zijn er heel blij mee. Echt een aanrader.

Pluspunten

• snel
  • klantvriendelijk
  • overzichtelijke website
  • tweede kans producten

Peet 21-11-2016 Via de website gekocht

snel besteld en bijna nog sneller geleverd. Top.

Goede website, duidelijke omschrijving van het artikel, na bestelling de volgende dag al geleverd en op het juiste tijdstip. Goed gepland allemaal.

Egbert 21-11-2016 Via de website gekocht

hoe iets lastig makkelijk werd.

extra geheugen voor je computer, duidelijke site die je bij de hand neemt. Snelle levering en een kloppend product. Dit zou je van elke leverancier mogen verwachten maar Coolblue maakt het waar.

Anoniem 21-11-2016 Via de website gekocht

Fan

Makkelijke website met een groots aanbod aan spullen. Duidelijke berichten over de bezorging en zelf kunnen zien waar de bezorger is.

Pluspunten

• Overzichtelijke website
  • Soepele bezorging
  • Ruim aanbod

Kelvin 21-11-2016 Via de website gekocht

toch een klein probleempje met de bestelling.

Alles is heel goed geregeld, zou het eerste wezenwat in mij op komt.
toch een klein probleem ondervonden tijdens mijn bestelling.
Ik had een bevesteging van de bestelling gekregen alleen nog geen acceptatie van betaling.
Deze was wel van de rekening af.
Toen gebeld naar de klantenservice waar ik vriendelijk te woord werd gestaan en direkt geholpen werd.
samen kwamen we alleen niet verder, maar ze gingen er werk van maken.
In de avond kreeg ik een mail dat het geregeld was.
De volgende dag kwam alsnog mijn pakketje.
dit was alleen een dagje te laat.
Ondanks de problemen was het vrij snel afgehandeld maar daarom maar een 7.
was alles goed gegaan zou het cijfer ook hoger geweest

Pluspunten

• Overzichtelijke site
  • Werd goed en vlot geholpen door de klantenservice
  • snel geregeld na oplossen van het probleem

Minpunten

• geld van een bestelling was kwijt

Janko 20-11-2016 Via de website gekocht

Bezorgers met een glimlach

Top, gewoon doen wat beloofd is evn naar boven brengen, aansluiten en de rommel weer meenemen en dat alles met een glimlach. Waar vind je die Service nog....

Pluspunten

• Op tijd
  • Sevice
  • Glimlach

Martin 20-11-2016 Via de website gekocht

Prima service, ruime keus, eerlijke prijs.

Onze wasmachine was na 16 jaar stuk. De keuze en heldere manier om te vergelijken is bij Coolblue erg goed. We waren er dan ook snel uit, weer een AEG. Nog even de prijs gecontroleerd, maar die is ook prima.
Zondag besteld, maandag geleverd. Op de zeer duidelijk aangegeven tijd.
De Monteurs waren heel netjes en hebben de wasmachine aangesloten en getest voordat ze weggingen. Kortom hier gaan we vaker kopen!

Pluspunten

• Ruime keus
  • Snel vergelijken
  • Scherpe prijs
  • Snelle service

Jan 20-11-2016 Via de website gekocht

Goed en snel

Overzichtelijke website, duidelijke en veel informatie over de produkten (ook negatieve aspecten), snelle levering, met veel keuzemogelijken waar af te leveren / op te halen. Meerdere keren besteld en tot nu toe zeer tevreden.

Nico 20-11-2016 Via de website gekocht

Snelle levering, goed product

Coolblue was de goedkoopste aanbieder van de telefoon die ik heb gekocht. Ik had het product de volgende dag in huis en de telefoon bevalt goed. Info op de site duidelijk.

Pluspunten

• snelle levering
  • duidelijke site

Jeetje 20-11-2016 Via de website gekocht

Prima service

Mijn bestelling bij Coolblue (wasmachine, stofzuiger en koel/vriescombi) werd keurig op de afgesproken dag geleverd. Ik werd ook goed op de hoogte gehouden van het tijdstip waarop het ongeveer afgeleverd zou worden. Toen de bezorgers weer weggingen, stond alles keurig op z'n plek en was klaar voor gebruik! Ideaal!

Herbert roenhorst 20-11-2016 Via de website gekocht

Aankoop wasmachine

Gezocht en gevonden, de zuinigste wasmachine in zijn prijs klasse, de lg. Coolblue bood hem aan voor 399 inc 49 wasbeurten (49 pods van ariel ) gratis. Bestelling was tot op de kilometer te volgen, oude machine mee, nieuwe werd aangesloten en aangezet.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goedkoop
  • Ruimer assortiment dan andere web winkels

Erica 20-11-2016 Via de website gekocht

prima gsm voor een prima prijs

Ik heb al vaker iets besteld bij Coolblue. Het is een betrouwbare site, met een grappige en klantvriendelijke benadering. Vanaf de bestelling (in mijn geval een gsm) tot en met de levering aan huis is de zending te volgen. Prima service! Ik kan Coolblue echt aanraden als webshop !

Pluspunten

• goede prijs/kwaliteit
  • ruim assortiment
  • klantvriendelijkheid

Yvonne B 20-11-2016 Via de website gekocht

Goed en voordelig

Bij mijn zoektocht op internet naar een bepaald product, in het laatste geval een TV, kwam ik, net als eerder bij de aanschaf van een printer en een computer, bij Cool Blue terecht als voordeligste. Bij de TV was het verschil aanzienlijk, € 164,-.
De levering gaat super snel via Post.nl en kan zelfs op dezelfde dag.
Ook mijn andere bestellingen waren een stuk voordeliger en werken naar volle tevredenheid.

Helga 20-11-2016 Via de website gekocht

Bosch wasmachine gekocht bij coolblue

Geweldige service. 's Avonds besteld, 's mogens om half negen al in huis. Bezorgd door twee zeer gemotiveerde jongens met de juiste kennis op zak. Goed product, goed geregeld ! Dikke pluim !

Mattijs 20-11-2016 Via de website gekocht

Betrouwbaar, kantvriebelijk en snel.

Ruime keus, een goede beschrijving van de gezochte artikelen op de website. Na bestelling volgt meteen een bevestiging van de bestelling en een indicatie van het bezorgmoment. Verpakking is perfect en eventuele retourzending is voorbereid. Kortom erg tevreden.

Pluspunten

• Ruime Keus
  • Goede website met goede produkt beschrijving
  • Snelle en verzorgde levering.
  • Goede feedback

Minpunten

• Medewerkers missen specifieke kennis van produkten

Ger M. 20-11-2016 Via de website gekocht

Bk soeppan

Na een zoektocht op internet naar een nieuwe soeppan ben ik terechtgekomen bij Coolblue. Ik had gekozen voor een pan van bk en deze was het goedkoopste en het snelste leverbaar bij Coolblue.
Besteld op zondagmiddag en in huis op dinsdag. Top!

Pluspunten

• Goedkoop
  • Snel leveren

Brugman 20-11-2016 Via de website gekocht

Brugman

Eerlijk gezegd heb ik vooral besteld bij Coolbleu omdat bezorgen en plaatsen gratis is,vandaag besteld en morgen in huis..nemen oude wasmachine mee.En de AEG wasmachine die ik besteld heb is het goedkoopst bij Coolbleu en bevalt me prima.

Pluspunten

• Gratis bezorging
  • Snelle levering

Eline Naudts-Haemels 19-11-2016 Via de website gekocht

Super service

Ik heb hier een televisie gekocht als cadeau voor mijn vriend. Hij was er zeer tevreden mee maar ik was ook heel content door de verloop van het verkoop. Alles is vlot verlopen, alles kwam optijd aan (de dag na de bestelling al!) en op de website vond je al de informatie die mogelijk was. Super tevreden van deze service, ik raad het zeker aan!

Pluspunten

• Snelle levering
  • Makkelijk betalen
  • Overzichtelijke website
  • Je wordt op de hoogte gehouden met e-mails

Charlotte 19-11-2016 Via de website gekocht

Perfecte levering en service

De service van Coolblue is altijd top! De wasmachine werd snel, behendig en bovenal zonder schade netjes naar zolder gebracht. Keurig waterpas gesteld en de eerste testwas aangezet. Tot slot nog een paar handige wastips en -tricks, waarna de oude machine op dezelfde nette wijze naar beneden is gebracht.

Pluspunten

• Netjes te woord gestaan
  • Snel en vakkundig geplaatst
  • Professionele medewerkers

Zeer tevreden klant 19-11-2016 Via de website gekocht

Coolbleu

Coolbleu heeft een supergoede levering van het bestelde product. Voor mıj hadden ze de beste ( goedkoopste) prijs.

Pluspunten

• Goede prijs
  • Super goed levering

M 19-11-2016 Via de website gekocht

Kwalitatief product helaas slechte bezorgers!!

Wasmachine werkt goed, maakt niet al te veel geluid en het is van goede kwaliteit. Een koopje voor het merk Bosch!

Grote minpunt aan de bezorging was dat de bezorgers het niet wouden installeren en je uiteindelijk zelf moet installeren. Hiernaast hadden ze mijn wasmachine buiten uitgepakt zodat ze het "makkelijker" hadden!! Het ergste van alles was dat ze ook nog eens schade aan m'n badkamerdrempel hebben gemaakt!! Vergoeding van Coolblue wel gehad maar ze mogen zeker wel iets doen aan de klantvriendelijkheid van hun bezorgers en de manier waarop ze met klanten omgaan!!! Op de site staat duidelijk gratis bezorgen en installeren!

Pluspunten

• Ruim assortiment
  • Makkelijk betalen
  • Snel bereikbaar

Minpunten

• Geen klantvriendelijke bezorgers
  • Installatie wouden de bezorgers niet doen

Officiele reactie van Coolblue 20-11-2016

Beste M,

Wat vervelend dat u niet tevreden bent over onze service. Als we uw verhaal zo lezen, snappen we wel een beetje waarom. Dit is natuurlijk niet de service die u van ons mag verwachten. Fijn dat u inmiddels wel een tegemoetkoming van ons hebt ontvangen. Als we verder nog iets voor u kunnen betekenen, vernemen we dit graag.

Weet niet 19-11-2016 Via de website gekocht

Bij Coolblue iets bestellen is fantastisch.

Ik, persoonlijk vindt het leuk om met coolblue materiaal te bestellen. Ik beveel aan allen om iets online te kopen met Coolblue want zo´n service zal men elders ver mogen zoeken. De levering is ongelooflijk snel. En ik wens al hezt personeel die werkt voor Cooblue een proficiat toe.Vriendelijke groetjes. Chris. By

Bob 19-11-2016 Via de website gekocht

Goed(koop) en snel

Tot nog toe alles snel en voor concurrerende prijzen geleverd. Ook is de nazorg prettig en er wordt interesse getoond voor de klant. Alle gekochte producten bevallen tot nog toe goed.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goed verpakt
  • Goede prijs
  • Steeds erna benaderd of alles Ok was

Minpunten

• Nog geen minpunt gehad

Assie 19-11-2016 Via de website gekocht

Snelle bezorging en vriendelijke bezorgers

Een duidelijke website waar de plus en min punten van product keurig vermeld staan. Super snelle levering binnen 13 uur na betalen al in huis zonder bezorgkosten! En in tegenstelling tot andere bedrijven die tot achter 1ste deur bezorgen, keurig op zolder geplaatst en aangesloten. Heb tot op heden nog geen producten gehad die reparatie nodig hadden dus kan die service niet beoordelen. Daarom een 9 ipv 10

Pluspunten

• Duidelijke website
  • Snelle levering
  • Vriendelijke bezorgers

Minpunten

• Nog niet ontdekt

Gijzen 19-11-2016 Via de website gekocht

Wasmachine Indesit XWE 81683X WSSS EU

Duidelijke site, makkelijk te vergelijken, goede en duidelijke informatie.
Snelle levering en vriendelijke bezorgers.

Pluspunten

• Makkelijk te vergelijken.
  • Redelijke prijzen
  • Snelle levering

Marcus 19-11-2016 Via de website gekocht

Super service

Service service service
Betere service dan Coolblue ben ik nog niet tegengekomen.
Alles staat in het teken van de klant.
Hou er elke keer weer een goed gevoel aan over.

Pluspunten

• Online bestellen kan tot middernacht

Sonja 19-11-2016 Via de website gekocht

Mijn ervaring met Coolblue

Ik koop al een poosje artikelen hier. Maar nu voor het eerst een warmtepomp droger. Ben zeer tevreden over het bestelproces en de levering. Eerst een mail met een geschatte tijd van bezorgen. En daarna een whats app. En werd nog een keer gebeld dat ze met 15 min bij mij voor de deur stonden. En dat was ook zo. De droger werd geinstalleerd. En mijn vragen werden beantwoord.. Kortom niks anders dan lof voor Coolblue. Er komt zeker een volgende keer!!

Pluspunten

• Goede klantenservice
  • Vriendelijke bezorgers

Roland 19-11-2016 Via de website gekocht

Thunderbolt naar HDMI

Goede service, snelle levering , goed product , wel stevig aan de prijs voor een adapter, echter werkt perfect

Pluspunten

• Kwalitier

Ite Wolters 19-11-2016 Via de website gekocht

Zeer snelle en correcte levering! Als ze iets te laat zijn direct bericht en excuses!
Goede productinformatie!

Esther 19-11-2016 Via de website gekocht

Supersnel

's Avonds besteld en de volgende middag in huis.
Tegen een goede prijs, zonder extra kosten.
En goede communicatie via de mail. Kortom: prima in orde.

Jan Somers 19-11-2016 Via de website gekocht

een duidelijke aanschaf

bij het produkt een duidelijke omschrijving van welke mogelijkheden het heeft maar ook van de onmogelijkheden. Een duidelijk verhaal dat de keuze vergemakkelijkt!

W. Peeters 19-11-2016 Via de website gekocht

Wasmachine

Snelle en goede service. Wasmachine geleverd op de plaats gezet en aangesloten.
Oude apperaat mee genomen. Top!!

Liset 19-11-2016 Via de website gekocht

Snel en behulpzaam

Ik bestelde hier een ethernet kabel. Ik bestelde per abuis de verkeerde lengte. Toen ik binnen 2 minuten iemand van de klantenservice aan de lijn had, hoorde ik dat de kabel al ingepakt was, maar dat ik écht de kabel uit de verpakking mocht halen om te testen of hij niet toch zou passen, omdat je namelijk binnen 14 dagen mag kijken of het product wel aan je wensen voldoet (binnen redelijke grenzen). Dat vind ik super service. Ook was de volgende dag mijn bestelling al binnen, fijn!

Pluspunten

• snel, gratis geleverd
  • goede klantenservice
  • 14 dagen kunnen kijken naar tevredenheid
  • je kunt bijna alles vinden in de shop
  • tot 23.59 kunnen bestellen

Minpunten

• is niet altijd de goedkoopste (wel beste)

N.Jahnke 19-11-2016 Via de website gekocht

Coolblue Rotterdam

Zoek een wasmaschine in een niet te hoge prijsklasse: dit kan een kwestie van geluk zijn of de hulp van een goede klantenservice! - De klantenservice van Coolblue, Rotterdam ondervond ik als bijzonder vriendelijk, geduldig en zeer secuur.De medewerkers dachten mee en poogden niet, mij een duur model aan te praten. Toen de eerste maschine niet beviel, kon ik deze ruilen binnen 14 dagen. Omdat mijn vloerbedekking in de keuken gescheurd was bij't transport v/d eerste maschine, werd deze door de verzekering van Coolblue vervangen. Dit vond ik bijzonder!!
Je kunt er altijd met je vragen terecht!

Pluspunten

• Je kunt je bestelling volgen per mail
  • De bezorgers bellen van te voren!