Deze score is berekend op basis van 13644 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

8,9

JosH 23-03-2021

Marktconform aanbieding van de Samsung tablet en voorstel met beschermhoes.
Netjes op tijd afgeleverd in de juiste verpakking.

Y.A.J. 23-03-2021

Vriendelijk en bekwaam personeel. Ervaring met bezorgers aan de deur of personeel in de winkel zeer prettig. Echt een topbedrijf.

De Peelparel 23-03-2021

Ik dacht dat ik mijn oude toestel direct kon inleveren bij het bezorgen van het oude toestel. Helaas, dus niet. Ik moest contact leggen met de klantenservice van Coolblue voor antwoordsticker en ik kon daarna het toestel afleveren bij een PostNL punt. Kon ik dus nog sjouwen met mijn oude toestel.

Jeroen 23-03-2021

De bestelling bij Coolblue is weer erg goed bevallen: gebruiksvriendelijke website, duidelijke communicatie tijdens het besteltraject en gratis bezorging op zondag op geplande tijdstip. Klasse!

Clemens Frederiks 23-03-2021

Eerlijk gezegd koos ik voor Coolblue omdat ik vanwege mijn verjaardag nog een kortingsvoordeel van € 5 kon verzilveren. Coolblue is een degelijk bedrijf met een vrolijke instelling. Ik kan geen verbeterpunten bedenken. De zeer snelle levering (op zondag nota bene!) is heel prettig.

J. Mertens 23-03-2021

Ik had een eID reader nodig. Ik heb deze op vrijdagavond rond 20u besteld en ik had hem zaterdagochtend rond 9.30u bij mij thuis. Ik moet hem nog installeren maar ga ervan uit dat deze zonder probleem gaat werken.

Monique 23-03-2021

Makkelijk te bestellen. Goed telefonisch bereikbaar met deskundige medewerker. Op de website duidelijke instructie over het aangekochte product. Prima retourbeleid.

Karron Kamperman 23-03-2021

Mijn 3 artikelen waren voorradig en zijn de volgende dag geleverd. De track en trace gegevens waren accuraat en dus ben ik niet voor niets thuis gebleven. Dus een juiste en snelle service.

Kogeva 23-03-2021

duidelijke site, goede omschrijving producten, makkelijk te vergelijken, goede communicatie, snelle levering enz enz

Piet 23-03-2021

Ik ben erg tevreden over de service van Coolblue. Eenmaal besteld wordt alles snel en netjes geleverd, top!

Maarten Schermij 23-03-2021

Alles perfect en overzichtelijk. Goed onderbouwd ook in technisch opzicht gewoon duidelijk en dat maakt Coolblue zeer vertrouwd en vooral plezierig winkelen.

Nico Nieuwdorp 23-03-2021

Ik wilde een artikel bestellen via internet maar had het gevoel dat het niet helemaal goed ging. Via de telefoon uitgelecht en het klopte, de bestelling was niet doorgekomen. kon dit nu in dit gesprek regelen. Het artikel besteld en kon het de volgende dag na afspraak aan de winkel in Rotterdam ophalen. Perfect.

Theo 23-03-2021

Geweldige afhandeling van de bestelling en lekker snel ook! Ook de humor is aan mij wel besteed. Ik bedoel die wacht therapie bv geweldig 😂

Christine 23-03-2021

zeer goede service, ik vond per direct wat ik zocht, zeer goed verdergeholpen door de persoon die ik aan de lijn had

Linda 23-03-2021

Goed geholpen bij het bestellen van het product en de betaling die niet goed ging.

Ralf 23-03-2021

Geweldige service! Snelle levering! Zeer tevreden met het aangeschafte product!

Matthijs 23-03-2021

Hele fijne winkel, heel betrouwbaar en snel bezorgd. Ook ie het fijn dat het wordt bezorgt door eigen bezorgers, in tegenstelling tot bol.com, die postNL gebruikt, die weleens kuren heeft. Mijn eindoordeel: een hele fijne winkel.

Freek 23-03-2021

Duidelijke omschrijving van het product en goede kwaliteit. Veel opties voor bezorgtijden en geleverd met de fiets binnen een dag! Al met al een zeer goede ervaring met Coolblue.

de Laat 23-03-2021

Duidelijke informatie en makkelijk te bestellen , goed op de hoogte gehouden mbt de levering en ook die verliep naar wens!!

Diggy 23-03-2021

Het gemak, de snelheid en de bezorgers zijn top! Daarnaast is de website supermakkelijk met de filter links in het menu. Werkt precies zoals je wilt.

M.Bruin 23-03-2021

Duidelijke omschrijving producten. Snelle levering en duidelijk informatie over de levering.

Bert 23-03-2021

Duidelijke site, vlotte afhandeling en snelle levering door correct personeel.
Prima houden zo

Michel 23-03-2021

Ik heb al meerdere aankopen gedaan verspreid over meerdere jaren, van kleine electro tot washmachine enz... steeds correct geleverde, snel, betrouwbaar. Coolblue is dan ook mijn goto geworden voor electronica van alle aard.

Kenneth Coenye 23-03-2021

Correcte omschrijving van het product, nuttige reviews, maar vooral: snelste levering OOIT!
Besteld op vrijdagavond om 22u en geleverd op zaterdagochtend voor 10u...
Absolute aanrader!!

anthony 23-03-2021

Snelle levering, altijd behulpzaam en vriendelijk ze helpen je met de juiste producten te vinden en het is er binnen de 2 dagen

Sanne 23-03-2021

Ontzettend gebruiksvriendelijke website, fijne service. Bezorgen de producten zelf.

Een product met spoed dezelfde dag nog nodig... 23-03-2021

Een product met spoed dezelfde dag nog nodig. Beschikbaarheid gechecked, prijs accoord, maar geen plekje voor snelle bezorging helaas... maar net voor ik af wilde sluiten stond daar het tekstje "zelfde dag in huis". Voor 12.00uur besteld voor €.4,99 extra s'avonds in huis, was net na 11:00uu dus TOP! Gelijk gedaan, en kreeg vrij snel een track & trace tussen 18:20 en 19:20 bezorgen we. Helemaal happy, gaat toch lukken voor die voor mij belangrijke opdrachtgever...

Vergeet al het positieve hierboven maar... 19:21 nog niks binnen, check de track & trace... wat vertraging maar we komen vóór 22:00. Ok, kan gebeuren, Corona drukte misschien?... 22:15 geen bezorging geweest, geen bericht van Coolblue, geen bericht van bezorger... track & trace check... wij komen MORGEN TUSSEN 17:30 EN 22:00 uw bestelling bezorgen.

Ten eerste bied Coolblue "service" aan wat ze niet waar kan maken. Ten 2e is de communicatie naar klant 0, mag je allemaal zelf opzoeken en tegenkomen... bezorgdienst onbereikbaar. Ten 3e had de fietscourier keuze dan nog sneller geweest als ik het MORGEN had willen hebben. Ten 4e betaal je voor deze bijna absurditeit en stress €.4,99 extra.

Shame on you Coolblue.

Jef Stymans 22-03-2021

Zeer goede en snelle service, zeer goede vriendelijke mekanieker en netjes afgewerkt en geleverd.
Zal zeker Coolbleu aanraden.

Bos 22-03-2021

Coolblue is onze eerste keus voor online shoppen. Hebben werkelijk van alles. Dus waarom verder kijken als prijs, service en snelheid optimaal is.

Amber de leeuw 22-03-2021

Levering is altijd op tijd. Producten werken naar behoren en garantie is top!

Anja 22-03-2021

Nu voor de 2e keer hier besteld. Bestelling netjes afgehandeld en mooi op tijd geleverd.

Sabina 22-03-2021

Voor de aanschaf krijg je goede informatie. In geval van problemen achteraf komen ze altijd met een oplossing. Je wordt niet doorverwezen naar een derde partij. Nee de medewerker zorgt dat er voor mij een oplossing komt waar ik tevreden mee ben

Estelle 22-03-2021

Fijne site met goede filters, zo kon ik snel vergelijken en een keuze maken. De combideal was ook een goede tip!!
Ik zocht nog 1 ding en daar ben ik nog niet over uit, op zo’n moment mis ik de chat functie voor snel advies.

Robin en Rita 22-03-2021

super servies en bezorging alles topppp helemaal tevreden met coolblue ik zou zeker mijn volgende aankoop ook bij coolblue doen ben echt zeer tevrede dus nogmaals coolblue is topppp!!!

Mia 22-03-2021

duidelijke website ruime keuze in producten goede prijs kwaliteit verhouding

Peter Van beek 22-03-2021

Coolblue Is perfect
Zeer goede service
Met vragen kan je goed terecht
Ik ben er heel blij mee ook met de omruil die je er kan doen of je geld terug ze doen niet moeilijk.

M. Sluijs 22-03-2021

Makkelijke site, goede en snelle levering met verkoopprijzen die vergelijkbaar zijn met andere sites.

Roos 22-03-2021

Snelle en goede levering
Uitgebreid assortiment
Vriendelijk en klantgericht.

Robin 22-03-2021

Zelf moeten bellen waarom mijn bestelling niet online in te zien is. Ik heb een order bevestiging en tevens de status verzonden. Echter krijg ik aan de telefoon te horen dat het hier gaat om een "fout computer dingetje"..... serieus? Oplossing is er niet, ik kan fluiten naar het product maar het geld is wel afgeschreven en daar mag ik dan weer 3 dagen op wachten voordat het terug komt.

Toevoeging : als ik nu inlog is mijn hele order verwijderd, geen annulering of mailtje met annulering, helemaal niks. Man man wat een slecht zeg.

Mieke 22-03-2021

Goede uitleg bij de producten. Makkelijk bestellen en snelle vriendelijke service bij het bezorgen. Net de fiets dus ook milieuvriendelijk.

Armand 22-03-2021

ik bestel een laptop, ben op de leveringsdag niet thuis en laptop word retour gestuurd. geld wordt terug overgemaakt en moet weer een bestelling plaatsen.... bijzonder ......

Monique 22-03-2021

makkelijke site, duidelijke uitleg snel bestellen en snelle levering. Ook de service is top.

Tineke 22-03-2021

Ik heb eerst twee keer telefonisch contact gehad om informatie en uitleg te krijgen, beide keren werd er de tijd voor me genomen. Vervolgens online besteld en de volgende dag in de winkel opgehaald. Mijn bestelling stond al klaar en binnen vijf minuten was ik alweer op weg naar huis.

Wes 22-03-2021

Coolblue is de eerste website waar ik kijk of het product te koop is. De service is top! Altijd scherpe prijzen. Zonder problemen het product retouren als dit gewenst is. Mocht je product binnen de garantie periode defect raken is ook alles goed geregeld. Zeer tevreden en bestel hier al jaren mijn producten.

Eddy 22-03-2021

Heel duidelijke en gebruiksvriendelijke webshop. Het omschreven en bestelde product beantwoordde volledig naar mijn wensen en werd keurig en op tijd geleverd!

S.t.steenman 22-03-2021

Duidelijke & gemakkelijke keuzes van verschillende soorten tv's. Artikel wordt snel geleverd ( kan binnen 24 uur ) , zelf monteren of laten doen ( kost extra )

Carlijn 22-03-2021

Werd snel geleverd, bestellen bij Coolblue is een feestje op zich net alle duidelijke communicatie

San 22-03-2021

Snelle levering! Vondt alleen de verzenddoos erg groot en zat niks tussen om schuiven te voorkomen. Gelukkig alles heel beetje deukje in de doos. Maar verder als prima!

Marc 22-03-2021

Mijn telefoon hield ermee op. ‘s Avonds een nieuwe besteld en volgende dag om 12u kon ik weer verder met nieuwe telefoon. Dik tevreden over snelle levering. Vond wel dat de verpakking beter had gekund, teveel lege ruimte waardoor product kun schudden/schuiven. Gelukkig ging dat wel goed.

Leonard Ariens 22-03-2021

Van bestelling tot aan de levering prima op de hoogte gehouden door Coolblue. Op tijd afgeleverd met de Coole Coolblue bike. De juiste en werkende producten. Het klopte allemaal.