Peter 11-06-2022

Op hetzelfde ogenblik bij 2 webwinkels een bestelling geplaatst. Coolblue heeft met glans de vergelijking gewonnen. Veel snellere levering. Beloften werden waargemaakt. Als stipt op tijd en heel duidelijke communicatie. De andere webwinkel is mij helaas kwijt als klant. Communicatie was er, maar veel te laat en de levering bovendien ook 5 dagen later dan beloofd. Proficiat aan al de Coolblue-medewerkers voor hun prestaties, elke dag opnieuw.

Aurore Baptiste 11-06-2022

Vriendelijke en snelle bezorging.
Niets op aan te merken. Bestellen zeker opnieuw.

Naomi 11-06-2022

Zeer snelle levering, duidelijke communicatie over wanneer het pakje geleverd wordt en ik blijf het ook top vinden dat het met de fiets gebeurd.

Bjorn 11-06-2022

Snelle levering. Dag na bestelling was mijn product 10€ goedkoper op hun site.
Heb dit verschil teruggekregen in een waardebon

Verborgt Michel 10-06-2022

De zending was snel ter plaatse. Spijtig genoeg werd deze gewoon naast de voordeur gemeten in de regen. Het pakje was kletsnet.

Raymond 10-06-2022

altijd juiste informatie voor verzending en op aangegeven tijd - prijzen top - zeer goede garantie

Stijn Castelyns 10-06-2022

Coolblue biedt scherpe prijzen voor de producten die ze aanbieden. Ze kiezen ook goede partners voor hun leveringen in tegenstelling tot andere webshops zoals bijvoorbeeld bol.com. Ik heb nog nooit problemen gehad bij leveringen, en de procedure om producten terug te sturen gaat heel vlot.

Diederick 10-06-2022

Mijn bestelling kwam de dag nadat ik het had geplaatst. Een zeer snel proces en kreeg precies wat ik verwachtte. De website gaf me goede vergelijkingsmogelijkheden en alles verliep soepel. Blij met het resultaat.

WDN 10-06-2022

Bij de bestelling vertelde de website me de dag van levering, die vervolgens ook perfect werd gerespecteerd. Product was een harddrive. Vrije beschikbare opslagruimte was minder dan de site vermeldde maar dit had ik wel zien aankomen. Mag natuurlijk wel duidelijker aangegeven zijn.

Marc 10-06-2022

Mijn bestelling van 6/6/2022 (ordernummer 63866899) was niet leverbaar
omdat het opgegeven adres niet bereikbaar was. Mijn adres is echter wel
bereikbaar, U moet de verkeersborden gewoon negeren. Vertrekkende van
het station van Geel moet U de straat links naast de spoorweg
(kwakelberg) nemen zodat U het station achter U laat. De tweede straat
links nemen (meidoornstraat) en vervolgens de tweede straat links
(velleke). Achter de eerste hoge appartementsblok direct rechts, dan
bent U op velleke 148 aangekomen. Boven de inkom staan de nummers van
de appartementen in deze blok 148 181A. Het velleke is eigenlijk een
wijk, elk appartrment is een appart adres.

Ik zou het wel apprecieren als mijn bestelling van 6/6/2022 (order 63866899)
spoedig gelverd kan worden.

MVG Marc,
Marc De Mulder
velleke 148
2440 Geel
Tel 014/30.76.29
Mob 0476/90.76.06
marc-de-mulder@skynet.be

Sebastiaan 09-06-2022

Breed aanbod aan elektronica, gecombineerd met een snelle en correcte service. Bovendien biedt Coolblue de mogelijkheid om de technische specificaties van producten te vergelijken in veel detail.

Rudi Roothooft 09-06-2022

Gemakkelijk in de bestelling en ongelooflijk snel bezorgt. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Argeon 09-06-2022

Alles in orde. Correcte levering binnen de opgegeven tijd. Prima materiaal. 👍🏻

patricia 07-06-2022

Mooie uitgebreide keuze, goede klantenservice, snelle levering, bij retour vriendelijke uitleg hoe je het moet doen.

Steffie 07-06-2022

Al een paar keer een tweedekans artikel aangekocht aan een mooie prijs. Telkens zeer tevreden! Ook de klantendienst is vlot bereikbaar en erg behulpzaam.

Marc 06-06-2022

Zeer stipt geleverd , op voorhand gebeld om te verwittigen, vriendelijke en behulpzame jongens die de bbq op zijn plaats neerzetten.

Andreas 06-06-2022

Correte prijzen en goede service. Pakketje/levering verliep vlot.
Je krijgt een nauwkeurig uur toegekend wanneer je pakketje er gaat zijn.

Super.

Frank J 05-06-2022

Artikel conform met de bestelling.
Levering mooi op tijd en in goeie conditie.
Installatie was zeer professioneel, snel en goe uitgevoerd.
Zeer vriendleijke bediening.
Ook de klantendients was zeer behulpzaam en kon snel de nodge infrmatie geven.

Elke 05-06-2022

Zeer duidelijk webshop met nuttige tips en reviews. Ook het bestelproces is erg duidelijk, net als het uiteindelijke levermoment. Het feit dat je een halfuurtje voor de effectieve levering nog gebeld wordt, is zeer handig. Ook zeer vriendelijke bezorgers en ze hebben mijn machine perfect aangesloten en uitgelegd. Nu hopen dat ik de dienst naverkoop niet te snel moet beoordelen 😉

Daniel 05-06-2022

Producten zeer goed. Maar 2 pakjes voor een bestelling op een dag is verkwisting van verpakking.

Blanca 04-06-2022

De nieuwe Antwerpse shop bevindt zich aan de Boomsesteenweg in Wilrijk en beschikt over een ruime parking. Hij is niet alleen aangenaam : met een oppervlakte van zo’n 1.500 m² kunnen klanten er meer dan 1.000 producten uitproberen. Ik had mijn bestelling de dag voordien op de handige website van Coolblue geplaatst en de volgende dag lag alles klaar in de winkel, waar ik door een vlotte en vriendelijke jongeman bediend werd. Wat wil je nog meer ?

Didier 04-06-2022

De snel service en de snel levering zoals op tijd
Super om met jullie bestelling te doen
Perfect service ;
Dank u wel

Ellen 04-06-2022

Recent een koptelefoon besteld dit was al redelijk laat op de avond. Ik kreeg meteen een confirmatie en de volgende dag voor de middag was hij al geleverd. TOP service

Robin G 04-06-2022

Vlotte levering op afgesproken tijdstip. Product (snellader samsung) perfect in orde.

Ruben 03-06-2022

De levering vond plaats op de afgesproken moment. Ook het product was conform de voorstelling op de website. Niets op aan te merken