Deze score is berekend op basis van 2821 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Philippe83 31-08-2018 Via de website gekocht

Prijs kwaliteit en dienstverlening uitstekend

Kwestie van aanbod, prijs/kwaliteit en dienst na verkoop of voor koop is gewoonweg in 1 woord uitstekend. Er is geen enkele andere webwinkel die hierin beter scoort.
Heb je vragen over iets wil je ruilen of terugsturen alles gaat gelijk een fluitje van cent en ze staan altijd open om je te helpen.

Zoek je iets dan beveel ik zeker coolblue aan vandaag gekocht morgen in huis wat moet een mens nog meer hebben.
Bedankt coolblue voor de vele leveringen en dienst naverkoop.

Andrew 31-08-2018 Via de website gekocht

Geweldige service, bedankt!

Goede keuze, goede begeleiding door het bestellings-aflevering proces en vooral, goede prijzen!

Wat jammer dat ik nu een waarschuwing krijg om deze tekst nog langer te maken voor dat het mijn oordeel afgerond en geaccepteerd kan worden! Coolblue, hier kan je zeker wat aan doen! Vaak heeft een kort maar krachtige beoordeling veel meer zeggingskracht dan heel veel onnodige woorden - wel iets om over na te denken, hoop ik!

Laurens 31-08-2018 Via de website gekocht

Coolblue rocks my word time after time

Deze online winkel heeft 2 winkels waar je ook echt kan binnenwandelen. Hun aanbod is gigantisch en bestellen gebeurd in enkele klikken, online betalen met visa, bankcontact, PayPal,... volgens mij kan je zelf een postduif met cash geld opsturen. Levering gebeurd altijd zoals ze zeggen en als het daar eens misloopt is dat meestal de fout van Bpost. Een vraag over of probleem met een aankoop, op de Facebook chat heb je binnen de 60min doorgaans een antwoord. (Da's sneller dan mijn lief) De after sales service is kick ass er is nooit discussie en ze zoeken altijd naar de beste oplossing die past bij de klant.
Wanneer je coolblue op Instagram volgt merk je op dat ze daar niet alleen hard werken maar dat daar een hele fijne positieve sfeer hangt en dat ze niet bang zijn om grapjes te maken.
Alles aan Coolblue klopt Gewoon. Een webshop naar mijn hart.

kees 30-08-2018 Via de website gekocht

Goede levering

Alles is goed en duidelijk op te zoeken
de levering is correct met een berichtje voor de levering
Kortom erg goed en een dikke pluim

prima geregeld 30-08-2018 Via de website gekocht

prettig zaken doen

goede shop en vriendelijke mensen. de bestelling was keurig op tijd en goed verzorgd . zeker voor herhaling vatbaar.

No 30-08-2018 Via de website gekocht

Knappe dienstverlening

Een knappe en gebruiksvriendelijke website
Perfecte afwerking van de bestelling
Het geleverde apparaat is conform met de beschrijving op de website
Kan geen minpunten bedenken.

Margreet 30-08-2018 Via de website gekocht

Prima levering

Je kan van ze op aan. Brede en diep assortiment. Snelle levering. Fijn levering met sms begeleiding, makkelijk site. Produkt info prima.

Marcel 30-08-2018 Via de website gekocht

Zoals altijd zeer snelle levering

Het productaanbod is vaak breder dan bij andere (online-)winkels en de productomschrijvingen zijn duidelijk en omvangrijk.

Boy Kokke Elst Gld 30-08-2018 Via de website gekocht

Not Cool Blue

Mijn ervaringen met Coolblue:
Ik vind Cool Blue snel leveren dat wel... maar daar zijn ze niet uniek in is mijn ervaring. De service die Coolblue pretendeert te hanteren met alles voor een glimlach?! Qua retourneer en ophaal mogelijkheden als ook betaal mogelijkheden achteraf lopen ze mijlen ver achter op concurrenten als bijvoorbeeld Wehkamp vind ik! Want hier betaal ik achteraf en bevalt het product mij niet komen ze wanneer het mij uitkomt het bij mij thuis ophalen en dat kan met elk artikel!! Kosteloos! Ik moet bij Coolblue de spullen afleveren bij een ophaalpunt, soms echt grote dozen waarvoor ik dan vervoer moet regelen. Hier moet ik dus rekening mee houden bij mijn aankopen. Daarnaast vind ik nergens de mogelijkheid om een suggestie of klacht in te dienen op de website. Ik kan ze bellen maar krijg telkens het zelfde bandje te horen : vanwege onverwachte drukte duurt het langer dan dat je van ons gewend bent. Maar dit hoor ik op elk moment van de dag dat ik bel. Ook vind ik een reactie op de Whatsapp functie tergend lang duren waardoor ik op gegeven moment afhaak. De service wat betreft reparaties onder garantie: ik zou binnen 24 uur terug gebeld worden omtrent mijn defecte wasmaschine met garantie maar ben zelf degene die Coolblue telkens moet terug bellen omdat ik maar niks hoor. Nu al week in de weer met bellen en ik ben nog steeds niet geholpen. Ik heb nu zelf de fabrikant gebeld en het zelf opgelost. Als ik als vaste klant want dat ben ik (nog) steeds, zie dat een product elders goedkoper is en hier Coolblue vraag de prijs van de concurrent te evenaren geven ze niet thuis terwijl de concurrentie op hun beurt wel doen.

Not Cool Blue!
Boy Kokke
Elst, Gld

Officiele reactie van Coolblue 04-09-2018

Beste Boy,

Bedankt voor je review. Wat ontzettend vervelend dat niets past bij jouw verwachting. Dat vinden wij jammer. Zodra je een koopovereenkomst met ons aangaat, ga je akkoord met onze retour voorwaarden. Daarin zijn wij heel helder hoe wij werken. Wellicht heb je hier overheen gelezen.

Af en toe kan het weleens voorkomen dat wij bij Coolblue niet de goedkoopste blijken te zijn. In een dergelijke situatie gaan wij inderdaad niet mee met de aanbieding van een andere aanbieder, waar wij geen laagste prijsgarantie bieden. Wij proberen ons namelijk te onderscheiden door de service die wij aan onze klanten bieden. Zo is de verzending en retournering van een pakket altijd kosteloos, leveren wij gratis op zondagen en is onze klantenservice 365 dagen per jaar tot 00.00 uur geopend voor al je vragen. Mocht je je bestelling willen retourneren dan is dit uiteraard mogelijk binnen onze dertig dagen tevredenheidsgarantie.

Mochten wij nog iets kunnen doen met betrekking tot je defecte wasmachine, dan ontvangen wij graag jouw ordernummer op geenglimlach@coolblue.nl

Wiebe 30-08-2018 Via de website gekocht

Vlot en snel

Service en snelle afwikkeling van product. In 1 woord geweldig. Ga het zeker aanraden bij familie en kennissen

luxil 30-08-2018 Via de website gekocht

Eenvoudige aankoopprocedures, genereus retourbeleid

Ruime keuze aan producten, overzichtelijke website, grappige toon van de mededelingen, genereus retourbeleid zonder lastige vragen.

Harry 30-08-2018 Via de website gekocht

prima afhandeling en service

ben zeer tevreden tot nu toe over de aankoop en de geleverde service.

zal Cool Blue bij iedereen aanbevelen

Hanneke 30-08-2018 Via de website gekocht

Groot aanbod laptops

Er is een groot aanbod aan laptops in verschillende prijsklassen, even goed zoeken maar je vind zeker een goede naar je zin. :-)

Ingrid Levens 30-08-2018 Via de website gekocht

Vriendelijke bezorging

Ik heb deze shop gekozen op aanraden van mijn beide zonen die mij vooral wezen op de snelle levering en de service. Ik heb alleen nog maar ervaring met de levering van een wasmachine en die was prima. Vriendelijke bezorgers en je krijgt een kwartier vooraf bericht dat ze onderweg zijn.

Johnny 30-08-2018 Via de website gekocht

Eenvoudige manier van bestelling, snelle afhandeling.
Uitlevering was binnen de aangegeven termijn.

Smit 30-08-2018 Via de website gekocht

Goede en grappige service!

Zeer snelle levering, alles goed verpakt en duidelijk wanneer je pakketje binnen is, dit ook op een grappige manier, dat geeft toch wat meer vertrouwen.

Durk 29-08-2018 Via de website gekocht

Goede en snelle service

Duidelijk en helder qua bestellen. Je wordt steeds op de hoogte gehouden over het verloop van je bestelling.

Marcel de L. 29-08-2018 Via de website gekocht

Service met een hoofdletter

Bij Coolblue doen ze wat ze beloven. En als het een keertje onverhoopt toch niet helemaal gelukt is (een keer een beschadigd product ontvangen), dan wordt er niet moeilijk gedaan maar wordt het opgelost. En heel snel ook.

Sjaak 29-08-2018 Via de website gekocht

Betrouwbaar en snel

Coolblue is betrouwbaar en snel. De artikelen die ik bij hun heb gekocht waren goed, het waren merkartikelen en daar hebben ze natuurlijk geen invloed op. Ik vind het momenteel de beste online shop voor consumenten apparatuur.

marco 29-08-2018 Via de website gekocht

snel, correct en zonder drama

Je bestelt , zij leveren de volgende dag en scheelt er toch iets , wordt het met de glimlach opgelost !

Tg Molenaar 29-08-2018 Via de website gekocht

Wasmachine gekocht en in geen tijd boven gebracht( moest naar zolder) aangesloten en aangezet om te kijken of alles het deed. Dit kosten niets extra's dus een perfecte service

Hilde 29-08-2018 Via de website gekocht

Fijne bezorgers, goede levering en aansluiting

Ik had een wasdroger besteld. De volgende dag werd die geleverd. Heel fijne levering, geen gezeur over trappen doen. Ze hebben hem volledig aangesloten, inclusief de bijgekochte accessoires. En ze hebben ook nog de wasdroger vastgezet op de wasmachine. De bezorgers waren bovendien erg aardig en beleefd.

Dirk 29-08-2018 Via de website gekocht

perfecte aflevering.

Heb zondagavond een droger besteld op de naar mijn mening duidelijk website, kreeg maandagmorgen s.m.s. de tijd van levering, en die klopte precies, de chauffeur en zijn bijrijder waren vriendelijk en correct (komt waarschijnlijk omdat er met eigen personeel gewert wordt) alles netjes geplaatst en aangesloten, ook nog een paar goede tips gekregen over het apparaat.

Dus goede service en betaalbare producten

Marco uit Riethoven 29-08-2018 Via de website gekocht

CoolBlue is een eigenwijze webwinkel waarbij gemak, plezier van bestellen, scherpe prijzen voorop staan! Als je bij CoolBlue hebt gekocht, verwacht je dat andere webshops ditzelfde niveau van service (experience) halen.

Marjo. Nederweert. 29-08-2018 Via de website gekocht

Gewldige webshop!!!

Duidelijk beleid. Snelle levering en goede retour zonder gezeur.
Telefonisch goed bereikbaar en duidelijke antwoorden op vragen.

Marion 29-08-2018 Via de website gekocht

Niks aan veranderen!! Behalve bijblijven natuurlijk....

Normaal vind ik het internet nogal "ingewikkeld", maar nu was ik zo klaar...en de volgende dag het bestelde in huis...

Jose 29-08-2018 Via de website gekocht

Afspraken nagekomen

Precies op het tijdstip van track&trace belt de bezorger aan. Geweldig!
De doos was wel erg groot. Kan dat kleiner, want waar laat ik het weer.

Adriana 29-08-2018 Via de website gekocht

Super klantvriendelijk !

Wij zijn blij met coolbleu !
Omdat ze klantvriendelijk zijn , snelle levering en je altijd terecht kan met vragen !

King 29-08-2018 In de winkel gekocht
Rotterdam

Zeer goede service en kennis

Gemotiveerd personeel en goede service, ze zijn bereid om wat extras te doen. Voldoende kennis en duidelijk en snel

Onbekend 29-08-2018 Via de website gekocht

Goede en snelle service.

1e keer hier besteld.
Ze hebben de wasmachine naar de 1e verdieping gebracht en aangesloten, tevens hebben ze de droger ook op de wasmachine gemonteerd en naderhand alles getest of het goed functioneerde.
Daarna uitleg en tips gekregen.

Super service.

Paul 29-08-2018 Via de website gekocht

Verrassende en nieuwe ervaring!

Bijzonder gastvrije ontvangst en spontane uitleg. Aanbod om het product zonder probleem binnen 30 dagen te retourneren als het niet zou bevallen. uitgebreide schriftelijke informatie per email over de installatie. Ideale combinatie van winkel en webwinkel. Aantrekkelijk aanbod van goedkopere inktcartridges van eigen merk. Kortom een sterke aanrader. Ik weet ze vast weer snel te vinden. Alle lof!

Carin 29-08-2018 Via de website gekocht

Geen service!

Geen Service!
Vanmiddag Oled tv besteld. Voor 2e kans product gekozen met minimale beschadigingen. Scheelde ruim 200 euro met nieuwprijs. Lang weekend voor de boeg. TV zou morgen geleverd worden .Krijg om 21.30 mailtje dat ze het product niet in het magazijn kunnen vinden. Ik mag annuleren of naar alternatief zoeken door te bellen met 'product specialist". Alternatief blijkt gewoon de nieuwe tv kopen tegen de reguliere prijs of ander model tegen reguliere voorwaarden. Ik antwoord dat deze zelfde tv nieuw bij bol.com 100 euro goedkoper is. Als ik voor 20.00 uur bericht had gekregen had ik daar kunnen bestellen en alsnog in mijn lange weekend van mijn nieuwe tv kunnen genieten. Product specialist gaat even overleggen. 10 minuten later komt hij terug met het aanbod. ik kan 25 euro korting krijgen op de nieuwe tv, ofwel nog altijd 75 duurder dan bij de concurrent. En dit model komt met een mini vakantie waar ik niet om gevraagd heb en ook geen behoefte aan heb. Order dus maar gecancelled en geen nieuwe tv in mijn lange weekend. Kortom geen bereidheid van dit bedrijf om eigen fouten op een klantvriendelijke manier te herstellen. Als je een hogere prijsstelling rechtvaardigt met het argument van uitstekende service, moet je dat ook waarmaken. In dit geval geen begrip en geen service ! Voor mij geen Coolblue meer

Officiele reactie van Coolblue 04-09-2018

Beste Carin,

Bedankt voor je review. Ontzettend vervelend om te lezen dat jouw gekozen TweedeKans niet te leveren is. Een goede service is erg belangrijk voor ons en die willen wij jou dan ook bieden. Nu hadden wij meer middelen tot handen gehad, wanneer het een nieuw product betrof. Doordat dit een tweedehands model is, waar verder geen identieke varianten van bestaan, kunnen wij niet een vergelijkbaar model aanbieden. Wij proberen met je mee te denken door je een korting te geven.

Miranda 29-08-2018 Via de website gekocht

Echt top!

Ik heb hier een harde schijf besteld. Aangezien ik niet zoveel kennis heb van dit soort producten was het voor mij erg handig dat er een duidelijke uitleg bij het product stond. Ook de reviews bij het product hielpen mij enorm, evenals de plus- en minpunten.
Het bestelproces was eenvoudig en het is fijn dat er geen bezorgkosten in rekening worden gebracht. Je wordt heel goed op de hoogte gehouden van het tijdstip van de levering (dmv mail en sms) waardoor je precies weet wanneer je pakketje wordt bezorgd. De bezorger kon ons huis niet vinden (is ook lastig te vinden) en belde toen hij in de buurt was. Super aardige bezorger en het pakketje zat netjes ingepakt. Kortom.. kan niet beter!

Frank houwaard 29-08-2018 In de winkel gekocht
Den haag

Wat een top winkel

Coolblue geeft mij een welkom gevoel, zowel op internet maar ook zeker in de winkel. Zeer vriendelijk en deskundige medewerkers die alle tijd voor je nemen en zeer zeker niet opdringerig zijn. Echt een top winkel!!!!!

Koen 29-08-2018 Via de website gekocht

Jong en dynamisch! Maakt betalen een stuk leuker

Coolblue is helemaal van deze tijd en denkt graag mee met de klant. Goeie services, goed advies en vooral erg leuk. De teksten op de site spreken aan en maken het bestelproces super comfortabel. Ik ben Coolblue fan!

Prima 29-08-2018 Via de website gekocht

Fijne vaatwasser en fijn gemonteerd

Ik heb gekozen voor coolblue vanwege de naam dat ze service leveren. Er was geen probleem met vaatwasser dus ik weet niet hoe die service geweest zou zijn. Benadering vind ik van hen altijd erg prettig

Ron 28-08-2018 Via de website gekocht

Top service!

Alles in huis en voor 0000 bestellen is de volgende dag in huis. Prijs/kwaliteit top! Aantal producten per groep gigantisch veel mogelijkheden.

alfred 28-08-2018 Via de website gekocht

héél tevreden

Coolblue doet correct en snel wat wordt beloofd . De verhouding prijs:kwaliteit is prima
ik kan deze winkel aanbevelen

Antoinet 28-08-2018 Via de website gekocht

Geweldige service door vakkundig personeel !

Heb een wasmachine besteld omdat de vorige het opeens af liet weten. Na een dag kwamen er drie vakkundige mannen, die ook nog eens zeer klantvriendelijk waren, precies op tijd de wasmachine bezorgen, goede uitleg erbij en ik mocht altijd bellen. Ze maakten totaal geen rommel en sloten de machine zorgvuldig aan. Ik was er verrast door deze ouderwetse vakkennis in een modern blauw jasje !

Paula de Vries 28-08-2018 In de winkel gekocht
A'dam

Goed advies en alternatieven worden aangereikt,zeer nuttig!

Snelle afhandeling,bereikbaarheid,advies en alternatieven zijn eveneens bespreekbaar,goede inschatting van personeel!

HP 28-08-2018 Via de website gekocht

goede service

Snelle levering en goede service van de geleverde laptop. komen de afspraken na die ze op de website zetten.

Triumph66 28-08-2018 Via de website gekocht

Een woord is bij bol.com een woord ??

Alles is absoluut zoals aangekondigd. Bijv het artikel was defect en ik stuurde het gratis terug, enkele dagen later stond het geld al terug op mijn rekening

Hans van der Wal 28-08-2018 Via de website gekocht

Supersnel en service gericht

Snel en goede indicatie van bezorgtijd. Oude toestel (tv) wordt meegenomen. Zeer service gericht, precies zoals je dat wenst.

Joop 28-08-2018 Via de website gekocht

Beste webwinkel

Ik koop hier met regelmaat artilelen. De laatste maanden zitten we in de vervangingsmodus en hebben koelkast, wasmachine en vaatwasser hier besteld dit bestel en leverproces verloopt vlekkeloos. Met wasmachine wat pech maar geen geneuzel met repareren gewoon binnen 24 uur een nieuwe. Dus nu ook hier een nieuwe i-pad besteld. Alleen al door de wijze hoe zij werken, vanavond besteld morgen in huis wordt je vrolijk!

Binnert Callenbach 28-08-2018 Via de website gekocht

zeer snelle bezorging

heel erg snelle bezorging maar vooral ook een bijzonder gunstig in prijs, naast een zeer breed assortiment.

Bella 28-08-2018 Via de website gekocht

Ik heb deze shop al eerder online gevonden voor 3 telefoons.
Vanwege de snelle levering en vriendelijke telefonish onderhoud ben ik zeer positief.
Vandaar dat ik weer een bestelling heb gedaan aldaar.

N 28-08-2018 Via de website gekocht

Snelle goede service

Snelle en goede communicatie en levering van coolblue. Wel veel enthousiaste emails tussen bestellen en levering. Dat stoorde mij echter niet.

Robin 28-08-2018 Via de website gekocht

Top service!

Ik heb de HP Pavilion G15-cx0963nd besteld via de website van Coolblue. Voordat ik dit deed heb ik gevraagd welke laptop het meest geschikt was voor mij. Samen kwamen we uit bij deze laptop. Na het bestellen bij Coolblue word je netjes op de hoogte gehouden van de status van de bestelling (via e-mail en bij mij ook via sms). Ik heb het product opgehaald in een winkel van Coolblue. Ze nemen daar goed de tijd voor je (de laptop werd uit de doos gehaald en ik kon deze goed bekijken) en de medewerkster was erg vriendelijk!

Voor mij is Coolblue de nummer 1 webshop van Nederland!

Ruud van Dordt 28-08-2018 Via de website gekocht

Afgeleverd perfekt op tijd.

Mijn nieuwe vaatwasser werd door de eigen bezorgdienst perfekt op de afgesproken dag en tijd afgeleverd. Daar schort het bij andere expediteurs nog al eens aan. Zo kost wachten op je bestelling tenminste niet de hele dag!

Stefan 28-08-2018 In de winkel gekocht
Den Haag

Telefoon verzekering via Coolblue

Donderdag 2 augustus heb ik mijn Iphone 8 aangemeld voor een schermreparatie. Aangezien ik bij Coolblue allrisk verzekerd ben, moest ik mijn toestel opsturen en zou deze gerepareerd worden.

Op 4 augustus in mijn telefoon aangekomen bij Coolblue. Deze heeft hier vervolgens 6 dagen stilgelegen voordat deze in het systeem gezet is (10 augustus).

Nu 25 augustus ligt mijn telefoon bij de reparateur die 24 augustus pas goedkeuring gehad heeft tot reparatie. Coolblue geeft aan dat het dagen kan duren voordat dit door is gekomen bij de reparateur.

Ik hoef mijn telefoon aankomende week ook nog niet te verwachten volgens de medewerker van Coolblue. Dit betekent dat ik mijn Iphone 4 weken kwijt ben geweest voor een reparatie die ze in de winkels doen terwijl je erop staat te wachten.

Slechte service! Je telefoon verzekeren via Coolblue is dus zeker af te raden.

Officiele reactie van Coolblue 28-08-2018

Beste Stefan,

Bedankt voor je feedback. Natuurlijk ontzettend balen dat jouw iPhone defect is geraakt. Gelukkig ben je verzekerd en gaan we dit voor je oplossen. Het is druk, dat klopt. Daarnaast moeten we ook toestemming vragen aan de verzekering. Helaas kost dit tijd.

Natuurlijk doen we er alles aan om het zo snel mogelijk voor je op te lossen. Ons excuus voor het ongemak.