Deze score is berekend op basis van 1789 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Cees van Tongeren 07-03-2018 Via de website gekocht

allerbeste koop

Coolblue is een duidelijke overzichtelijke site ,Goede en nette aflevering en duidelijk in wanneer ze komen bezorgen en door wie.

Ed noordzij 07-03-2018 Via de website gekocht

Goede service en snelle levering.
Ook de helpdesk heeft me goed geholpen.
Coolblue is Zeker een aanrader voor online bestellingen.😊

willem 07-03-2018 Via de website gekocht

supersnelle levering op zondag !

makkelijk te vinden wat je zoekt en uitstekende beschrijving van het product
ook de levering is perfect
Ondanls dat ik het zaterdag besteld heb werd het zondag !?! bezorgd ik was zeer verrast

Patrick 07-03-2018 Via de website gekocht

Snelle levering en goede service

Goede ervaringen vanuit vorige bestellingen. Met correcte afhandeling en snelle levering. Klantenservice is vlot bereikbaar en ontvang binnen jet uur een antwoord op mijn vragen.

MG 06-03-2018 Via de website gekocht

informatieve website met fijne reviews van andere gebruikers. Deze goed doorgelezenom tot een verantwoorde keuze te komen. Ook de aanbieding was interressant qua prijs.

Berry 06-03-2018 Via de website gekocht

Kan niet beter!!

CoolBlue service is en blijft ongekend, zaterdag avond iets bestellen zondag thuis laten afleveren, alles perfect geregeld en op de hoogte gehouden. Dit is al de zoveelste keer. Ik ben fan!

Willem 06-03-2018 Via de website gekocht

Ook coolbleu niet super

Op de site staat dat het product morgen zal worden afgeleverd, echter in de ontvangen mail staat een dag later. Afspraak is morgen en niet overmorgen.
Slecht👎

Officiele reactie van Coolblue 09-03-2018

Beste Willem,

Bedankt voor je review, Wat ontzettend vervelend om te lezen dat we onze belofte niet nakomen. Dit is niet wat je van Coolblue mag verwachten en daarvoor willen wij ons excuus aanbieden.
Graag kijken wij jouw order na om te zien of we nog iets voor je kunnen doen. Mogen wij het ordernummer ontvangen op geenglimlach@coolblue.nl

Koen 06-03-2018 Via de website gekocht

efficiënte snelle service ,de blauwe doos Doet je lachen

Ik heb voor cool blue gekozen omdat ze steeds waar maken wat ze beloven. Stipte levering in een herkenbare doos die je doet lachen door de leuke boodschappen die op de doos staan. De website is superefficient met een hoog informatiegehalte. Als klant wordt je nadien ook goed geïnformeerd mbt goed,gebruik van het toestel etc.

Skippy 06-03-2018 Via de website gekocht

Top service!

Overzichtelijke website, groot aanbod, snel product thuis, vriendelijke bezorgers
Ik ben zeer tevreden!

Wim 06-03-2018 Via de website gekocht

Super webwinkel

Knap staaltje logistiek. Geen andere webwinkel bezorgd zo nauwkeurig. Ze komen echt binnen de aangegeven 2 uur. Op zaterdagnamiddag besteld op zondag namiddag geleverd. Product goed verpakt en doet het uitstekend.

Hans 06-03-2018 In de winkel gekocht
Den Haag

Prima winkel

Prima winkel met deskundige jonge mensen. Open en ruim opgezet.
Na meerder winkels bezocht te hebben, terug gegaan naar Cool Blue.
Vriendelijke ontvangst en leuke mensen.

Michel 06-03-2018 Via de website gekocht

Snelle en correcte levering

Altijd tijdig geleverd, zeer gemakkelijk dat ze de zondag ook aan huis leveren. Overzichtelijk, goed communicatie...

Zara 06-03-2018 Via de website gekocht

Mooi

Snel geleverd, mooi hoesje maar de glitters niet goed te zien op de foto op de site, dacht dat dit een normaal transparant hoesje was. Maar opzich wel blij mee

Desmet Michael 06-03-2018 Via de website gekocht

Altijd dik in orde

Bij elke stap wordt je op de hoogte gebracht. Service en levering is tot op het puntje verzorgd. Altijd tevreden van de uitmuntende Coolblue service.

Th.van de Pol 06-03-2018 Via de website gekocht

Perfecte levering van wasmachine

De door ons bestelde wasmachine is door 2 enthousiaste en kundige " CoolBlue " medewerkers bij ons geïnstalleerd. Een wasmachine kun je overal online bestellen maar dan komt het .... naar de zolder brengen, aansluiten en de oude mee terug nemen doet niet iedereen.... CoolBlue heeft een uitstekende levering performance. Ook het enthousiasme van de 2 medewerkers hoe deze mannen hun werk doen is grandioos !!! Daarnaast is de mailcommunicatie gewoon uitstekend, wel zo belangrijk

T. Schuurman 06-03-2018 Via de website gekocht

Snelle levering en "scherpe" prijzen.

Snelle shop met veel revieuws en scherpe prijzen. Ruime keuze met duidelijke foto's. Snelle bezorging met vooraf een bezorgtijdstip.

Danielle 06-03-2018 Via de website gekocht

Proficiat ! super goede service.

De webshop geeft alles duidelijk aan, goed overzichtelijk.
De nodige uitleg bij het product en stemt overeen met de werkelijkheid !
Mijn product was op moment van de bestelling het goedkoopst bij deze shop, desondanks dat er die dag bijna overal kortingen waren.
De levering goed op tijd en een dikke proficiat voor de personen die de bestelling geleverd hebben, zo vriendelijk en beleefd, hebben ons een half uur op voorhand gebeld wanneer ze ter plaatse zouden zijn, wat een service, een echte aanrader!

Arnoud 06-03-2018 Via de website gekocht

Fantastische service en goede prijs

Goede prijzen en fantastische service. Aankoop zou op zondag bezorgd worden en door een fout in het systeem kreeg ik zaterdagavond een mail dat het artikel maandag bezorgd zou worden. Ik kon tot middernacht bellen, wat ik gedaan heb en de medewerker zei dat de fout bekend was en dat er met man en macht aan gewerkt werd om alles in orde te brengen. Zondagochtend kreeg ik een sms dat het produkt die dag bezorgd zou worden. De bezorgers zijn super vriendelijk en sluiten alles aan en nemen het oude prodult mee terug.
Volgende keer zeker weer alleen al vanwege de fantastische service!

Edje123 06-03-2018 Via de website gekocht

Goed en snel , zelfs op zondag geleverd .

Het assortiment maakt een rijke keuze mogelijk .
De prijszetting is redelijk : niet de goedkoopste maar wel goedkoper dan vele anderen .
De levering is zeer snel : binnen 24 u. : zelfs op zondag is er afgeleverd .

Martijn 06-03-2018 Via de website gekocht

1 woord: geweldig!

Zaterdagavond prullenbak besteld en de volgende dag al in huis. Het enige wat ik minder vind was dat iedereen al kon zien wat ik had besteld en dat de doos niet helemaal dicht was dus iedereen kon hem zo open maken. Maar verder super.

Denise 06-03-2018 In de winkel gekocht
Eindhoven

Goede service en snelle levering!

Ik heb hier nu twee artikelen gekocht. Bij problemen aan mijn laptop, werd er meteen een reparatie uitgevoerd. Ik had deze online besteld, maar kon gewoon in de winkel terecht. Toen deze niet bleek te helpen heb ik meteen een nieuwe gekregen. Helemaal goed in orde. Ook mijn Ipad heb ik hier aangeschaft. Ik heb hem klaar laten leggen in de winkel en mocht hem eerst nog bekijken. Nadat ik er nog een bescherming bij kocht, werd deze er zonder moeite even voor me opgeplakt. Ik heb bij coolblue alleen nog maar fijne ervaringen gehad qua producten, maar ook qua service.

Paul 06-03-2018 Via de website gekocht

Goede service voor een scherpe prijs

Makkelijk zoeken van de benodigde spullen en een snelle levering zelfs op Zondag. Uitstekende prijs kwaliteit verhouding

Rob Kuijper 06-03-2018 Via de website gekocht

Zeer snel geleverd

Snelle levering, staat goed bekend en heeft een fysieke winkel. Op de website is het product gemakkelijk te vinden en er wordt duidelijke informatie gegeven. En ook nog eens een prima prijs!

Karel 06-03-2018 Via de website gekocht

Geweldig! Topbedrijf!

Echt heel makkelijk bestellen en betalen! Snel geleverd, zelfs op zondag! Leveren het product af en nemen de verpakking en het oude product mee.

Lotte 06-03-2018 Via de website gekocht

Goeie service !

Prima prijzen, bezorging op zondag. Leuke mails. Nette en duidelijke website. Je wordt vrolijk van bestellen bij coolblue

Lis De Geus 06-03-2018 In de winkel gekocht
Cool Blue Amsterdam

Geweldigeve service

De winkel was geweldig om me te helpen alles te vinden wat ik nodig had, en de specificaties goed uit te leggen. Ze hebben me ook geholpen om belastingteruggave te ontvangen. Ik hield van de service.

Karin 06-03-2018 Via de website gekocht

Afspraak is afspraak

Heldere site, zeer gemakkelijk met bestellen. goed op de hoogte gehouden van de levering. Vriendelijk personeel

Ricardos 06-03-2018 Via de website gekocht

Spullen worden geleverd op zondag geweldig.

Ik zat in nood stofzuiger begaf het op zaterdag , geen probleem voor Coolblue, die leveren gewoon op zondag.

Karin 06-03-2018 Via de website gekocht

Bezorging niet op maat, dus geen glimlach

In tegenstelling tot andere webwinkels kun je bij Coolblue geen tijdvak kiezen waarop - in mijn geval een wasdroger- bezorgd wordt. Dit wordt pas na je bestelling en betaling duidelijk. Om 2 uur ‘s nachts krijg je een sms met de levertijd! Niet handig voor werkende mensen😞

Officiele reactie van Coolblue 06-03-2018

Beste mevrouw,

Wat ontzettend jammer om te lezen dat de aangeboden bezorgmogelijkheden van Coolblue niet naar wenst is. Wij doen er alles aan om alle mogelijke bezorgmogelijkheden aan te bieden om de levering binnen de verwachte levertijd te laten plaatsvinden.

Voorheen konden wij witgoedproducten enkel van maandag tot en met zaterdag leveren. Gelukkig is het tijdelijk mogelijk deze grote producten ook op zondag te laten leveren. Echter kunnen wij niet vooraf inderdaad geen tijdvak afspreken omdat wij een gemakkelijke route voor de bezorgers dienen in te plannen waardoor alle bestellingen op een efficiënte wijze worden geleverd.

Mocht het jou niet uitkomen dat de bezorgers op een doordeweekse dag langskomen, dan kun je altijd contact met ons opnemen voor het wijzigen van deze afspraak naar een gunstigere dag.

Wij hopen jou hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en dat de levering uiteindelijk wordt gewijzigd.

Arjan R. 06-03-2018 Via de website gekocht

Keurig bedrijf/vriendelijke/kundige medewerkers!

TV gekocht. Eerst te groot; deze weer ingeleverd, daarna kleiner format aangeschaft Hele proces uitermate plezierig verlopen!

Haaije 06-03-2018 Via de website gekocht

Geweldige web winkel

Beste coolblue,

Ik vind vooral de klantenservice heel goed, ze helpen je altijd heel vriendelijk en ze zijn goed bereikbaar. Ze vragen zelfs in het keuze menu wilt u muziek of niet, dat vind ik al een hele fijne optie het wordt niet allemaal in je schoenen gedrukt. En mijn bestelling was netjes op zondag geleverd en op de gewenste tijd. Bedankt Coolblue

Tv philips 06-03-2018 Via de website gekocht

Snelle en juiste afhandeling en levering

Ik was naar mediamarkt en kregel geweest maar de tv was niet meer op stock heb hem dan de zelfde dag besteld bij coolblue en de dag daarna ontving ik hem netjes op tijd thuis
De prijs was in alle drie dezelfde want was een promotie

Max 06-03-2018 Via de website gekocht

Snelle uitstekende service!

Ik heb voor CoolBlue gekozen vanwege de leveringsvoorwaarden, snelheid en het assortiment. Voor de levering werd er keurig gebeld en de levering was stipt op tijd. Het is ook bijzonder prettig om een leveringsblok qua tijd vooraf gemeld te krijgen. Er hoeft niemand de hele dag aanwezig te zijn, maar alleen binnen het uur van het leveringsblok.

De mannen hebben de wasdroger keurig op zijn plek gezet en gingen pas weg toen alles geregeld was. Top service!!

Bram 06-03-2018 In de winkel gekocht
Rotterdam

klantvriendelijker kan niet

In de shop perfect en vriendelijk geholpen. Tevens prima kennis van de verkoper.

Ook eerder online wasdroger gekocht en had toen een accessoire wat overbodig bleek mee besteld. Ik wilde het retour sturen, maar dat was niet nodig en kreeg toch mijn geld (OK was € 20,00 slechts) terug. Dat vond ik zo goed dat ik voor elektronica niet meer verder kijk dan Coolblue.

Jose 06-03-2018 Via de website gekocht

Heel goede service met bezorgen en plaatsen

De mailtjes wanneer je het bestelde artikel kan ontvangen. Het telefoontje 15 minuten voor het arriveren en daarnaast het plaatsten van, ondanks de droogtrommel die op de oude wasmachine stond. En tot slot het meenemen van de oude wasmachine.

R a Ploeg 06-03-2018 Via de website gekocht

De goede garantie!

Een artkikel was na ongeveer een jaar gebruikt te hebben stuk gegaan en werd zonder mitsen en maren zonder kosten weer vernieuwd . kLASSE!!!

Teunis Urk 06-03-2018 Via de website gekocht

Zeer tevreden.

Ik was op zoek naar een wasdroger. Deze heb ik gevonden op Coolblue. Ik heb gekozen voor een ingeruilde droger. Dit scheelde weer 50euro. De geleverde droger was hagelnieuw. Geen gebruikssporen te zien. Vrijdags besteld, zaterdag geleverd. Vriendelijke monteurs. Op zolder gebracht en aangesloten. Oude droger meegenomen. Geen verpakkingsmateriaal gezien.

Stephan 06-03-2018 Via de website gekocht

Zo wordt het kopen van een stofzuiger zelfs leuk :-)

Coolblue doet wat er wordt afgesproken, dat lijkt normaal maar praktijk leert dikwijls anders. In alles blijkt dat ze het de klant naar de zin willen maken, top!

Kevin 05-03-2018 Via de website gekocht

Oke

Het is een oke winkel klantenservice was bereid te helpen maar wel jammer dat het pakket werd verwisseld.

Nieuwe klant 05-03-2018 Via de website gekocht

customer happiness

Eerste ervaring met Coolblue omdat ik snel een kleine goede printer/scanner nodig had. Dat is gelukt en hoe!
De berichten omtrent bestel- en afleverproces evenals de tekst op het pakket vond ik bijzonder geestig. De suggestie met velletje nog te knippen confetti om de postbode ludiek te verwelkomen heb ik helaas niet ten uitvoering kunnen brengen. Ik had nl. geen printer. De perforator legen hielp ook en dat zijn rondjes, dus geen scherpe randjes.
Ik hou niet zo van het geven van reviews. Toch doe ik het dit keer. Coolblue heeft de filosofie achter het begrip customer happiness niet alleen begrepen, maar naar mijn mening ook nog eens uitstekend in de praktijk gebracht. Tot de volgende keer.

Jan 05-03-2018 Via de website gekocht

amazing stofzuigerzakken

zelden zulke fijne zakken gehad,
ff zonder gekheid, service was weer als vanouds, bestellen, en een dag later in huis.
nog steeds compromisloos.

Steven Schellens 05-03-2018 Via de website gekocht

Strak design en makkelijk te installeren

Het toetsenbord is - zoals alle apple-producten - strak en zonder overdreven opties.
Nette en strakke toetsen en makkelijk in gebruik te nemen. Gedaan met die irritante kabels.

Sander 05-03-2018 Via de website gekocht

Top service, top apparaat... en uitleg.

Top, top en top... Helemaal top!!
Levering van de droger.. uitleg over de bediening en namen ook de oude droger mee..
zoals ik net al aangaf Helemaal TOP!!

Thijmen 05-03-2018 Via de website gekocht

Snelle verzending!

Het gekochte artikel is snel verzonden en op de beloofde datum afgeleverd (in tegenstelling tot HEMA, waar ik al twee dagen op mijn pakket wacht...). Het product was ook keurig verpakt in een goed passende doos. Kortom: erg tevreden.

netty hoogsteen 05-03-2018 Via de website gekocht

geweldige service

Het bestellen was heel gemakkelijk en ik kon zelf kiezen op welke dag mijn diepvries geleverd zal worden. Als je iets besteld kan het de volgende dag al geleverd worden en Coolblue geeft ook een tijdsindicatie hoe laat ze langskomen om het product te leveren. Op de dag van levering krijg je een half uur van te voren een sms je dat men onderweg is. Zodoende hoef ik niet de hele dag thuis te blijven.

David 05-03-2018 Via de website gekocht

Online maar persoonlijke service

Goede specifieke webshops met deskundig personeel. Plus ook nog échte winkels. Mijn vraag werd in eerste instantie niet goed beoordeeld maar daarna prima opgevolgd

Herman 05-03-2018 Via de website gekocht

Veel producten de volgende dag in huis

Inbouw vaatwasser (Wirhpool ) kon snel geleverd worden . Andere sites over 4 a 5 dagen.
Levering ging perfect via mail, sms en een half uur voor aankomst telefoontje . Karton en plastic van de machine werd mee genomen idem oude apparaat

Delawar 05-03-2018 Via de website gekocht

Product werkt niet en Nu maar een paar dagen wacht ??!!

Product werkt niet , moet nu een paar dagen wachten tot ik geholpen word . Bij kopen van product ging alles prima ?!

Officiele reactie van Coolblue 06-03-2018

Beste meneer/mevrouw,

Het spijt ons enorm dat een defect product is geleverd. Wanneer je bij ons een bestelling plaatst, mag je verwachten dat de bestelde producten naar behoren werken. Dit is ook absoluut niet de service en kwaliteit die je van ons mag verwachten.

Mocht het zo zijn dat een defect product is geleverd, dan zullen wij er alles aan doen om jou van een nieuw product te voorzien zolang wij dit model op voorraad hebben. Het omruilen van het product dienen wij dit product eerst te ontvangen voordat wij een nieuw exemplaar kunnen verzenden. Wanneer dit een klein product betreft, is de omruiling ook in één van onze Coolblue winkels mogelijk. Voordat een omruiling in de winkel kan plaatsvinden, dienen wij dit vooraf te weten zodat een nieuw exemplaar alvast in de winkel voor jou klaar ligt. Voor meer informatie over het retourproces verwijzen wij jou graag naar de volgende pagina: https://www.coolblue.nl/klantenservice/5124/informatie-over/hoe-werkt-het-retourproces.html.

Als je nog andere vragen of opmerkingen hebt, laat het ons meteen weten. Dit kun je via de verschillende klantenservice kanalen verduidelijken.

Robyn97 05-03-2018 Via de website gekocht

Heldere en duidelijke website. Eenvoudige taal met een vleug humor.
Duidelijke informatie over het bestelde artikel en de betaling.
Belofte over levering de volgende dag is nagekomen.
Levering is goed te volgen via track & tracing en een uur voorafgaand aan de levering is nog gebeld over de verwachte aankomsttijd.
Alles bij elkaar super!

Nadia 05-03-2018 Via de website gekocht

Op en top service!

- Duidelijke uitleg op de website
- Dag erna direct geleverd.
- super goede service
- geweldige koffiemachine