Jordi 27-06-2021

Goede prijs , zeer goede ondersteuning tijdens je zoektocht en zeer goede service na verkoop als er iets defect ofzo zou zijn .
1 Woord TOP . Ik winkel graag bij jullie , keep up the good work 💪

Linda 27-06-2021

Super tevreden over mijn aankoop. Gaming toetsenbord en muis zijn met hun instelbare kleuren een plezier om te bekijken en nog meer om te gebruiken. De muismat houdt de muis perfekt op zijn plaats en werkt daarenboven energiebesparend. Deze aankoop was een kadootje voor de verjaardag van mijn man, maar mijn kleinzoon van bijna zeven is er ook fan van. Heel gemakkelijk te installeren en van betere kwaliteit.

Yves 27-06-2021

Ik heb me wel opnieuw moeten inschrijven als klant, site is gemakkelijk te gebruiken. Pakje was na één dag ter bestemming zonder schade.

dekeyser f 27-06-2021

Snel en eenvoudig bestellen en betalen. Meer kan ik daar niet aan toevoegen! Dank!

Julien 26-06-2021

mooi en degelijk apparaat tegen een goeie prijs zelfs goedkoper dan op de site van Philips

Ould haddou rachid 26-06-2021

Spijtig dat hun communicatie zo scheef loopt.
Heb er spijtig genoeg alleen slechte ervaring mee!

ChrisS 26-06-2021

Snelle en stipte levering. Na ontvangst van de bestelling de klantendienst gebeld voor een vraag. Ook heel duidelijk uitleg gekregen. Super service van coolblue

Katrijn 26-06-2021

Goedkoper dan de andere online winkel.
Heel snel geleverd.
Klopte allemaal.

wim 26-06-2021

Overzichtelijk en gemakkelijke site .
Goede prijs / kwaliteit ,van de producten en een snelle levering .

Houman 26-06-2021

Very well organized, very professional staff, which allows them to be nice & pleasant to clients as well. Price, service and range are all quite good.

R Van Bogaert 26-06-2021

De juiste prijs voor de kwaliteit. Zeer vriendelijke bezorger en hij was stipt op tijd.

Bezetrees 25-06-2021

Zeer blij met de service
Vergelijking van prijs, was cool blue echt wel nog wat goedkoper
Zeker geen klagen

Koen 25-06-2021

Coolblue is fantastisch. Snel opzoeken, advies bij heel wat artikelen (doen andere sites veek minder) en een bijzonder snelle en betrouwbare levering.

Hendrik 25-06-2021

Vlug geleverd, grote keuze, steeds voldoende informatie over het product, wat wil je meer , tegen dat ik naar een winkel ben is Coolblue al klaar met de levering

Bea 25-06-2021

De service is meestal snel, professioneel en klantvriendelijk. De winkelbediende die ons voorbije dinsdag geholpen heeft was supervriendelijk en deskundig.

bart 25-06-2021

Duidelijke info, breed aanbod, correcte en eenvoudige betalingswijze, snelle en stipte levering.

Ruben VdV 25-06-2021

Alles is normaal gezien in orde. Een vorige retourervaring was zeer vlot en positief.
Deze keer verliep het anders. Een controller was stuk en ik vroeg op voorhand (omdat ik al dacht dat dit problemen kon geven) aan de klantendienst of ik enkel het defecte stuk moest opsturen, of het hele pakket. De medewerker zei dat het defecte stuk voldoende was. Achteraf kreeg ik een mail dat ze het hele pakket nodig hadden.

Daarna heeft het meerdere mails en telefoontjes geduurd vooraleer ik meer wist over de status van de retour terwijl er wekelijkse updates werden beloofd. De retourzending was ook niet zichtbaar in mijn Coolblue account, wat anders wel het geval is.

Uiteindelijk heeft dit alles meer dan een maand geduurd - ik kreeg mijn origineel aankooptegoed terug en kon daarmee een nieuwer, beter product + accessoir kopen. Al bij al geen slecht nieuws voor mij, maar toch een mindere ervaring. Ik blijf alleszins klant.

Kurt 25-06-2021

Zeer tevreden, veel keuze aan voordelige prijzen, snelle verzending en altijd in orde.

Gert 24-06-2021

Duidelijke site met voldoende informatie en een vlotte checkout. De prijs was ok - misschien niet de allergoedkoopste maar in dit geval zeker ook niet overdreven duur. En de levering was op tijd zoals beloofd en perfect in orde.

Rudy 24-06-2021

Steeds leuk om op deze site te shoppen, alles zeer duidelijk de reviews helpen zeer goed bij de beslissing voor de aankoop

Nina 24-06-2021

vlotte levering, goede prijs. Handige is de pluspunten en minpunten die opgesomd staan.

Fons 24-06-2021

Uit ervaring vind ik dit de meeste betrouwbare en correcte webshop. Vriendelijke beleefde bezorgers perfect op tijd volgens afspraak.

Petra 24-06-2021

Ik ban tevreden over het feit dat er optijd geleverd is en de leveranciers waren heel vriendelijk. Waar ik minder tevrden over ben is dat ik de droogkast zelf heb moeten uitpakken en nu zit ik hiet meet heel veel platic,houten latjes en piepschuim. Er stond nogthans op de website dat ze buiten het oude toestel ook de verpakking zouden meenemen.

Rene Van Ouytsell 24-06-2021

Goede en snelle service ,aan juiste prijs ,uitgebreide keuze en goede zoekmachine op de website.Bij niet tevreden is het ook geen probleem om omwisselen of terugname

A. Gommers 24-06-2021

Goed advies en handige tips waardoor de aankoop en de installatie van het product vlot verlopen. Het product kwam zoals afgesproken de volgende dag aan.