Deze score is berekend op basis van 3457 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Michaela 15-07-2019

Ruim aanbod, goede kwaliteit, zeer goede en snelle levering, vriendelijk en correct.
Nog nooit ontevreden geweest over een aankoop. Ook in België maak ik regelmatig gebruik van de producten aankoop bij Coolblue.

Frank Moerman 15-07-2019

1- projectbeschrijving is zeer uitgebreid en deskundig
2- de pro's & con's zijn zeer waardevol (niet veel winkelwebsites vermelden graag de mindere kanten van hun aangeboden producten)
3- gemakkelijke manieren om te betalen
4- de vlugge levering, aan huis of in een afhaalpunt
5- de verpakking is dik in orde

maria 15-07-2019

Wat een service. Dit is wat wij willen! 'S avonds verzinnen dat er bij je moeder aan de andere kant van Nederland een nieuwe magnetron moet komen, omdat de oude het begeven heeft, en de volgende dag staat er iemand met een blauwe Coolblue-Box voor haar deur. Hoe doen ze het?! It's magic!!

Ruby 15-07-2019

Bezorging binnen de aangegeven tijd (tijdvak van 1 uur)
Netjes een belletje 10 voor ze aankwamen.
Zeer nette en vriendelijke bezorgers, namen het oude apparaat mee.
Goed geregeld!!

Onder Turan 15-07-2019

Heb besteld bij coolblue heb niets ontvangen en moet nu week wachten op antwoord todat ze hebben uitgezocht waar pakket is gebleven

Gertjan 14-07-2019

Coolbleu maakt waar waar ze voor staan aan de telefoon maar ook bij de bezorging heel netjes en klantvriendelijk kan alleen maar zeggen de volgende aankoop wordt zeker coolbleu die maken waar wat ze zeggen kunnen andere nog wat van leren

Kamil 14-07-2019

Beste service. Altijd juiste product binnen opgegeven tijd thuis. Over retours wordt nooit moeilijk overgedaan

Moens Koen 14-07-2019

Enorm aanbod, de beste prijs en de dag nadien aan huis geleverd. Wat wil een mens nog meer?

edje 14-07-2019

prima en duidelijke site met goede verwijzingen. Goede producten en het geleverde was er snel en in goede verpakking

Saile 14-07-2019

Al meerdere malen iets besteld, nooit teleurgesteld in het geleverde product en altijd correcte en snelle levering.

Robboe 14-07-2019

Coolblue heeft een goed assortiment. De artikelen zijn goed geprijsd. Het zoeksysteem van de website is goed en de site oogt fijn en is fijn in het gebruik. Bestellen en afrekenen geeft geen probleem. Een erg sterk punt is de communicatie. Niet alleen terugkoppeling per mail van je bestelling, maar je wordt ook op de hoogte gehouden als eens iets niet goed gaat. Zo kon mijn bestelling niet op de beloofde dag na bestelling geleverd worden. Daar werd je dan ook meteen per mail van op de hoogte gebracht. Dit laatste is een sterk punt wat coolblue op zijn minst moet vasthouden en zonodig optimaliseren.

P van loon 13-07-2019

Productenzijn goed omschreven en leveringen zijn zoals afgesproken ben nu met het product aan de gang maar kan er nog niet over oordelen

Devro 13-07-2019

het is wat ik zocht en dit zonder accessoires want die gebruik ik toch niet en zijn reeds voorhanden van vorige aankopen een plastic valies erom een kan ik best missen het dient om te gebruiken en niet om in de kas te staan ook verdere toebehoren boren en bits hoefden niet daarom !!!!!!!!!!!!!!

mmm 13-07-2019

bij coolblue geld de regel klant is koning. Ik heb hier 2 stofzuigers, stofzuigerzakken, combi magnetron, Amerikaanse koelkast, wasmachine en droger aangeschaft in de afgelopen 2 jaar. Eigenlijk zijn alle medewerkers waarmee ik in contact ben geweest, zowel telefonisch als de bezorgers, heel vriendelijk en behulpzaam. Dat kan ik erg waarderen dus vandaar dat we weer bij coolblue kijken als er iets vervangen moet worden.
Bij de aflevering geven ze aan dat je het binnen 30 dagen kan retourneren.
Bv bij de wasmachine, hij viel erg tegen, ik had waarschijnlijk de specificaties beter moeten lezen. Ik belde op en een medewerker zocht telefonisch met mij mee naar een wasmachine die beter was voor onze situatie. Een paar dagen later werd hij omgeruild voor een ander.
De service is gewoon top!

Annelies van Doorn 13-07-2019

Geweldige service, Wasmachine moest worden geruild, was binnen 1 dag geregeld.
Super aardige werknemers. Maken een grapje en kunnen tegen een grapje. Alle lof!!!

Els Bosch 13-07-2019

Perfecte begeleiding vanaf het begin van de aankoop tot de aflevering thuis. Super vriendelijk en bereidwillig personeel.

T. Ooms 13-07-2019

Snelle levering van een mooi product en zeer stevig en netjes verpakt en afgeleverd!!

Mirjam 13-07-2019

Coolblue heeft een duidelijke website, een ruim assortiment, snelle levering, geweldige uitleg bij de produkten en, erg belangrijk, uitstekende service, garantie en klantbenadering. Niet altijd de goedkoopste maar daar krijg je wel wat voor!

Netty 13-07-2019

Levering prima, tv geweldig
Maar de cashback betaling van 500 na 7 weken nog steeds niet ontvangen.
Reden....te druk teveel aanvragen ed smoesjes. Er worden 200 aanvragen en betalingen per dag gedaan zegt men.
Ondanks mijn vele berichtjes....nog steeds niks ontvangen. Zo jammer dat ze dit zo slecht afhandelen, balen!

Beste Netty,

Dank je wel voor je review. Goed te horen dat je tv naar wens is. Vervelend dat je nog even moet wachten op de cashback. Dit komt echt goed. Beloofd!

Netty 26-07-2019

Na 9 weken nog steeds mijn cashback van Coolblue niet ontvangen. Vele telefoontjes en berichtjes....helpt niks...smoesjes..

Ik wil mijn beloofde 500 euro!
Coolblue.....alles met een glimlach.....nou die is bij mij ver te zoeken.
Je krijgt nooit iemand aan de lijn die je werkelijk verder helpt. Half uur in de wacht is normaal

Ben Martens 13-07-2019

We hebben een wasdroger besteld, omdat de oude een schurend geluid begon te maken. Dit werd door een vriend echter opgelost. De droger was al onderweg. Ik belde, een vriendelijke dame annuleerde zonder morren de bestelling! Top! Dit is de zoveelste positieve ervaring met Coolblue.

Motje 13-07-2019

Coolblue leverde mijn product de volgende dag al, dus ze komen hun belofte na. Kleinere pakjes worden per fietskoerier bezorgd en dat is wel zo duurzaam.

Paula 13-07-2019

Vreselijke problemen met bezorging. Plaat was kapot geleverd. 6x gebeld en omwisseling beloofd nog steeds geen levering ontvangen na 5 dagen.

Beste Paula,

Dank je wel voor het kenbaar maken van jouw klacht. Dit hoort natuurlijk allemaal niet. Heb je al contact gehad met onze klantenservice?

Peter Beugelsdijk 13-07-2019

Ik ben zeer tevreden over de producten en handelswijzen van COOL BLUE snel en betrouwbaar . In de ochtend mijn laptop bestelt en om 18.00 uur was hij al in huis toppie

Elize 13-07-2019

Snelle bezorging met erg goede tijdsindicatie.
Goede producten voor een prima prijs.
Website is duidelijk en makkelijk.
Is er iets niet in orde zijn ze behulpzaam!

Eline 12-07-2019

Overzichtelijk website met mogelijkheid tot product vergelijking. Snelle, gratis levering. Niet pusherig om een review te schrijven. Zeer klantvriendelijk!

Helma 12-07-2019

Voor advies over aan te schaffen producten een eerlijk advies ook als dat product goedkoper is als het product die je eigenlijk wilde kopen. Levering altijd snel mits op voorraad. Cool blue is voor mij de beste!

Gauthier 12-07-2019

Altijd top service bij Coolblue. Ondertussen al vaak op besteld en zelden problemen gehad. 1x was er na een jaar een probleem met mijn headset (met 2 jaar garantie erop) en heb meteen een volledig nieuwe gekregen. Ook was er 1x een probleem met de levering. Ik ben toen goed geholpen en heb ook een tegoedbon gekregen als compensatie. Over het algemeen dus nog nooit een negatieve ervaring gehad met Coolblue.

Yvonne 12-07-2019

Correct en service gericht personeel. Snelle afhandeling/levering. Kwaliteitsproducten!
Al vaker bij Coolblue besteld, en altijd zeer tevreden. Website is ook heel duidelijk en klantvriendelijk en daarom bestel ik graag bij Coolblue.

Fam. Griffioen 12-07-2019

De gedroomde internetwinkel! Wij kochten een Zanussi ZWFC7265 wasmachine.
De veelzijdige machine is zeer eenvoudig in gebruik en wast perfect, ook op lage temperaturen. Perfecte afleverservice met uitleg.

Arie 12-07-2019

Al bij binnenkomst van de winkel spontane en gezellige ontvangst en een vlotte verwijzing naar de afdeling die er toe doet. Meehelpen bij de keuzebepaling via goede voorlichting. Daarna naar huis met een fijn gevoel en de zekerheid vakkundig geholpen te zijn.

Wim 12-07-2019

Het wordt eentonig om steeds te herhalen dat Coolblue een uitgebreid assortiment heeft dat via hun website makkelijk is te benaderen. Prijs - prestatieverhouding en snelle levering is oké. Service is zondemeer goed ! Het enige nadeel is dat de verpakking in de Coolblue doos soms te wensen overlaat in die zin dat het gekochte artikel soms in die doos ligt te "rammelen" tijdens de verzending. Wat extra verpakkingsmateriaal is dan geen luxe.....

Marc 12-07-2019

Snelle levering. Goede na verkoop service. Heel blij met aangekocht product.

Rob 11-07-2019

Nooit meer een aankoop bij coolbleu. Voor onze vakantie een oven besteld van samsung incl inbouwen door Coolbleu. Gevraagd of dit binnen 14 dagen kon met de hand op het hart dat kon.
Dag later worden we gebeld door PostNL wanneer ze de oven kunnen inbouwen vond ik al vreemd maar ja hij was al besteld. 2 dagen na bestelling kregen we een mail dat de oven opnieuw was besteld want hij was kwijtgeraakt, we hebben het over een over van 40 kg. Maar verzekerde de klantenservice die achteraf allemaal met dezelfde goed doorgetrainde antwoorden komen. Nee mevrouw dit heeft geen invloed op de inbouwdatum. PostNL gebeld jawel geen in te bouwen oven dus weer opnieuw af spreken okk dat ging niet goed. Toen hebben we de eis bij coolbleu neer gelegd dat ze de oven door de eigen technische dienst zouden inbouwen want die zou steeds meer inbouw gaan overnemen van Postnl. Wij geloofde dit tot onze verbazing kregen we te horen dat het toch weer door PostNL zou gebeuren en hebben toen de order geannuleerd.
Wij hadden met de visa betaald en normaal claimen ze het geld als er daad werkelijk geleverd is, maar cool bleu doet dit meteen zodra je de order bevestigd. Wij bellen wanneer we ons geld terug kregen en tot onze verbazing kregen we de mededeling dat er een oven geleverd was, de oven die zij kwijt waren, toen had ik zoiets wat is dit voor een organisatie. te schofterig voor woorden dat je op geld moet wachten terwijl zij blunder op blunder maken. En na 4 dagen stond ineens zonder dat ze het fatsoen hadden even een berichtje te sturen het geld weer terug op de visa. Wat ons betreft echt nooit meer coolbleu.

Beste Rob,

Dank je wel voor het kenbaar maken van jouw onvrede. Je hebt gelijk, dit klinkt niet als een prettige ervaring, dat spijt ons.

Spijtig genoeg zijn er meerdere dingen bij jouw bestelling misgegaan, hier zijn wij ook niet trotst op. Binnen Coolblue maken wij dit bespreekbaar om herhaling te voorkomen.

Ingrid 11-07-2019

Coolblue:mooie en handige website,aardige medewerkers,ruime keuze,snelle levering,gemakkelijke betaling en retour geen probleem;kortom:kan niet beter!

Fredmar 11-07-2019

Door een fout van Coolblue het verkeerde product geleverd gekregen.
Deze is niet aangenomen en meteen met postnl weer meegenomen.
Vandaag bestellen morgen in huis geldt wel voor levering. Maar owee als het goede product niet is afgeleverd kun je wachten tot St. Juttemis. Moeten ze eerst een onderzoek instellen bij Postnl. Vertrouwen ze klant ineens niet meer. Duurt nu al langer dan 4 dagen. Weet niet wanneer einde in zicht is. Hebben geen empathie voor de klant. Ik heb product niet retour gezonden heb het niet eens aangenomen. Je bestelt iets omdat het kapot is en dat het snel geleverd wordt. Ze hebben nu volledig de plank misgeslagen. Zou niemand Coolblue aanraden. Zijn te snel gegroeid waardoor fouten als deze gemaakt worden. De klant is de dupe.

Beste Fredmar,

Dank je wel voor je review. Natuurlijk balen als er een verkeerd pakket komt. Dit hoort ook niet. Wij willen dit zo snel mogelijk voor je oplossen. Helaas gaat het daar ook mis. Dat spijt ons.

Tlsmi 11-07-2019

Goed en overzichtelijke website met gemakkelijke in en uit te schakelen filters. Mooie duidelijke omschrijving van de produkten met de voor-en nadelen. Goede nazorg bij problemen.

dbartolo 11-07-2019

Coolblue = betrouwbare webwinkel met super klantgerichte service,interessant aanbod,lage prijs,zeer snelle levering en netjes verpakt daar kunnen veel bedrijven iets van leren.

Marian 11-07-2019

We zijn zeer tevreden
Je weet precies wanneer de bezorger komt en hoeft niet de hele dag te wachten
De producten zijn ook prima

Kim 11-07-2019

Ik vond het super dat ze het pakket op de fiets kwamen brengen. Precies volgens afspraak en op de afgesproken tijd die ik via een duidelijke sms kreeg. Ik ben zelf erg milieubewust en waardeer dit dus enorm. Alleen het pakket zelf! Het was een doosje met een staafmixer erin en het zat verpakt in een doos waar er wel 10 van die doosjes in konden! Belachelijk gewoon en erg jammer. Als je dan zo goed bezig bent Coolblue verander dit dan ook aub zsm

Michel 11-07-2019

Coolblue maakt reclame voor het leveren van producten op de volgende dag, alleen ligt de levering niet bij coolblue maar bij een andere partij. Ze maken dus reclame voor iets wat ze niet zelf doen...? Dat is toch misleiding...? Je wordt verleid om iets bij Coolblue te bestellen maar ze hebben het hele bezorgproces niet in de hand. Je kunt zelfs € 4,95 extra betalen voor levering op dezelfde avond, alleen als dit niet lukt en je alsnog een week moet wachten op je product dan moet je maar zien hoe je die € 4,95 terug krijgt. Klantenservice is altijd druk en klantenservice is vooral verstopt achter digitale kanalen, ik heb 1 keer gewacht aan de telefoon maar dat duurde wel erg lang. De service is dus uitermate belabberd. En ze doen dus niet waar ze wel reclame voor maken. Waardeloos. Toch nog een 2 voor de overzichtelijke website.

Beste Michel,

Dank je wel voor je review. Vervelend dat net even anders loopt dan verwacht. Wij bezorgen een heleboel inderdaad zelf, maar niet alles. Bijvoorbeeld onze VandaagNog.

Het kan helaas voorkomen dat door drukte het ons toch niet lukt met VandaagNog, de kosten hiervoor krijg je gewoon terug. Daar doen we niet moeilijk over.

Een telefoontje naar onze klantenservice is voldoende.

Het spijt ons dat het zo gelopen is.

Levi 10-07-2019

Onder de noemer "Alles voor een glimlach" zou Coolblue echt fantastische service bieden aan haar klanten.

Helaas gaat het hier niet om de glimlach van de klant maar van Coolblue zelf, daar doen ze inderdaad alles voor.

Eind mei heb ik een monitor bij ze besteld van ruim € 800, deze monitor was kort na aanschaf in prijs gezakt wat ik wel erg jammer vond. Gelukkig heeft Coolblue op de website staan dat ze haar klanten in zo'n situatie tegemoet komen mits je bestelling in de laatste 30 dagen geplaatst is.
Helaas wilde Coolblue zich niet aan haar eigen afspraak houden en was het advies de monitor dan maar terug te sturen en een andere te bestellen om ook van het voordeel te kunnen genieten.

Deze monitor is uiteindelijk, nadat deze door Coolblue verzonden is, in een sorteer centrum van PostNL zoekgeraakt. Na contact met Coolblue bleek dat ook Coolblue de monitor niet kon vinden. Om deze reden zou er zou een nieuw product worden opgestuurd.
Ongeveer een uur nadat ik de order bevestiging heb mogen ontvangen stond er een ineens een bezorger voor de deur, ik heb vervolgens direct contact opgenomen met Coolblue om de vervangende monitor te annuleren.

Nadat ik de nieuwe monitor heb aangesloten bleek deze defect, de lagere prijs kwam misschien voort uit een slechtere batch?

Direct maar weer contact opgenomen met Coolblue, mijn product werd retour aangemeld en het advies was een nieuw product te bestellen.
Prima, zo gezegd, zo gedaan, de derde monitor kreeg ik na een paar dagen in huis. (PostNL had vertraging)

Helaas, ook deze monitor was defect en ik direct weer contact opgenomen met Coolblue die de monitor retour hebben gemeld en mij adviseerde een nieuwe te bestellen.

Mijn eerste monitor had geen defect en in mijn omgeving hadden meerdere mensen dezelfde monitor zonder defecten dus ik besloot het nog een kans te geven.

Monitor 4, dit zou de monitor moeten zijn waarmee ik alle problemen achter mij zou laten.
Helaas had deze monitor een foutloos paneel maar zat deze niet goed in elkaar en kon deze ook weer retour.

Na een lang gesprek met Coolblue waarbij ze meerdere keren hadden aangegeven dat ze het wel erg vervelend vonden allemaal heb ik besloten geen volgende monitor meer te bestellen.
Mijn creditcard was immers ook al zwaar belast omdat iedere retour zending zwaar vertraagd was en ik keer op keer een nieuwe monitor besteld had en hier ook gewoon voor betaald heb.

Ineens kwam er een tweedekans beschikbaar voor ruim € 190 minder dan bij de concurrent, volgens de omschrijving was dit product zo goed als nieuw maar was de doos beschadigd. Het product zou nagekeken zijn en er was geen defect of probleem gemeld.

Vol goede moed heb ik deze tweedekans besteld, eenmaal thuis aangesloten stond ik met een mond vol tanden.

Op de doos, die inderdaad beschadigd was, zat een grote stoere en grappige sticker van Coolblue: "Dit product is nagekeken, dit product is niet stuk te krijgen, beloofd!".

Niet alleen bleek dat ik dit keer weer met een defect te maken had, het product werd ook niet compleet geleverd.

Wéér de klantenservice gebeld en ook zij stonden. perplex, de persoon die ik sprak had ook naar de historie van het product gekeken omdat dit een tweedekans was en wat bleek:
Het product was eerder teruggestuurd omdat deze defect was, én omdat deze niet compleet was. En dit niet één maar 2 keer, dit was dus een derde kans?!

Voor het ongemak heb ik een waardebon gehad van € 30, helaas was er geen voorraad meer dus ze konden me geen nieuw product toesturen.
Het advies was om even te wachten tot er weer voorraad was of om toch een andere monitor te bestellen. (Deze waren € 200 - € 300 duurder)

3 dagen later kreeg ik ineens een mailtje van Coolblue in mijn mailbox, het ging over mijn één na laatste retour. De heren van het magazijn hadden vastgesteld dat ik wel erg veel retour heb gestuurd, zo veel dat Coolblue geen zaken meer met mij wilde doen. Ik kon per direct niets meer bij ze bestellen.

Er stond op dat moment nog € 1507 "open" aan producten die ik netjes retour heb gestuurd en waarvan ik het geld nog niet terug had mogen ontvangen.

Na dit mailtje heb ik direct Coolblue gebeld, de klantenservice kon echter niets voor mij betekenen. Bij Coolblue hebben managers/team leaders geen telefoon dus die kon ik ook niet spreken. Het enige wat ze konden doen is er een intern een melding van van maken voor de backoffice. Zij zouden dan kijken of ze mij van de 'blacklist' konden halen, ik heb immers volledig gehandeld op advies van Coolblue. Zij wilde dat ik alles retour deed en keer op keer een nieuw product bestelde wat ik netjes heb gedaan.

Omdat Coolblue aangaf dat mijn retourpercentage te hoog lag, en dit de reden was waarom ik niet meer bij ze mocht bestellen, ben ik in mijn retour historie gedoken.

2 jaar geleden heb ik een product retour gedaan op advies van Coolblue, tijdens het plaatsen van een wasmachine werd mij geadviseerd de trilling a dempers niet onder de wasmachine te zetten, prima. Deze stond echter niet 1, niet 2 maar 3(!) keer in het systeem onder : verschillende retour meldingen.

Ook de monitor 5 keer retour heb gedaan stond 7 keer in het systeem, dan snap ik dat mijn retour percentage te hoog ligt. Daarbij moet ik wel zeggen dat voor mij een defect product niet aangerekend mag worden als een retour, het product werkt immers niet (goed)!

Deze informatie, en alles details rondom de monitors heb ik op aanraden van de klantenservice via de mail met Coolblue gedeeld. Mijn vraag aan Coolblue was of ze mijn situatie eens goed konden bekijken en mij vervolgens van de 'blacklist' of zouden kunnen halen.

Helaas is mijn verzoek om van deze lijst afgehaald te worden tot de dag van vandaag geweigerd. De waardebon die ik heb gehad voor het ongemak, daar kan ik alleen iemand anders blij mee maken.

Die service waar iedereen zo over te spreken is die krijg je hier absoluut niet, op deze manier ga je niet met klanten om. Ik bestel al 4 jaar bij Coolblue en als je geen problemen hebt dan lijkt het een prima zaak, heb je echter wel problemen.. Alles voor die glimlach van Coolblue, toch?

Mohamed 10-07-2019

Servicegericht!
Koerier stond op het verkeerde adres, wat mijn fout was. Ik had bij de boeking nog mijn kantooradres staan. Terwijl ik thuis was. Werd netjes gebeld door de koerier en deze was bereid om naar mijn huis door te fietsen. Topservice! Vriendelijke koerier.

Kan Ali Express nog een puntje aan zuigen ;-)

Chris 10-07-2019

Coolblue heeft een makkelijke en overzichtelijke website. Levering is snel. Ik heb meerdere producten gekocht het afgelopen jaar en altijd goede service. Met name de inbegrepen installatie service voor grote artikelen zoals de koelkast en wasmachine vond ik erg fijn.

S.van 't Veld 10-07-2019

De koelvriescombinatie Samsung rb33n340nsa gekocht. De product specificaties kloppen. De website geeft uitgebreide informatie, dat maakt het mogelijk om de produkten goed te vergelijken en te kiezen. De bezorging was 's avonds en op tijd en zonder problemen. Ik ben erg tevreden.

Jan 10-07-2019

Mijn printer was (binnen de garantietijd) defect, ik heb hem ingeleverd in de shop in Eindhoven. Ik werd regelmatig op de hoogte gehouden omtrent de voortgang van de reparatie. Toen dit langer dan 3 weken duurde kreeg ik spontaan het aanbod voor een nieuwe printer. Omdat hetzelfde type niet meer leverbaar was kreeg ik een shoptegoed en daarmee heb ik een nieuw ander type printer gekocht. De klantbenadering en de service in de shop is super !
Jan

Arie 10-07-2019

Drama service, koelkast besteld, wordt eerst smiddags geleverd, krijg om 9.30am belletje dat koelkast om half 11 wordt geleverd en om 10am belletje dat busje stuk is en levering in de avond gaat plaatsvinden. Heb helaas maar 1 koelkast en al mijn etenswaren bedorven incl. BBQ vlees, maar coolblue waardeert geld totaal anders en bied bon aan van € 10. Van welke planeet komen die gasten??? Daar wil ik ook wel boodschappen doen namelijk.

Klantenservice doet zijn naam ook geen eer aan, kunnen en mogen niet out of the box denken en oplossingen zoeken, je bent als klant maar overgeleverd aan het stugge protocol van coolblue.

Beste Arie,

Dank je wel voor je review. Wat ontzettend vervelend dat het zo mis gaat met de levering van jouw koelkast. Dit hoort natuurlijk niet en daarvoor ons excuus.

We zijn ondertussen een aantal dagen verder. Wij verwachten dat het alsnog netjes is opgelost.

Marianne 10-07-2019

Het is in 1 woord perfect , prijs service en de mannen die het brengen en plaatsen ! Dikke pluim !

Piet de Zwart 10-07-2019

Van begin tot het eind goede communicatie. Het product was niet de andere dag leverbaar terwijl COOLBLUE daar wel mee adverteerd. Dat werd duidelijk aangegeven voordat ik had betaald. Voor mij was die duidelijk aangegeven latere levering geen probleem. Bij levering werd het product uitgepakt en werd de verpakking plus oude apparaat meegenomen.

Wim 09-07-2019

De bestelde droger voldoet aan 100% aan de omschrijving op de website. Deze werd door twee vakkundige bezorgers geleverd en op de verdieping geïnstalleerd ondanks het feit dat de trap deels werd geblokkeerd door een traplift. De droger werd al direct naast de auto door de bezorgers uitgepakt en alle verpakkingsmateriaal werd keurig meegenomen. Ook de oude droger werd keurig door de beide bezorgers meegenomen. De enige reden dat ik een 9 heb gegeven i.p.v. een 10 is dat ik de droger al bij bestelling via iDeal moest betalen en niet de mogelijkheid had om achteraf te betalen.

Chef 09-07-2019

Prachtige woorden van Coolbleu: “vandaag besteld voor 23.59, morgen in huis”. Op maandag twee Miele producten gekocht. Ze waren op voorraad. Eenmaal besteld en betaald, bleek dat Coolbleu hieraan niet kon voldoen, ook op woensdag en donderdag kon niet bezorgd worden. Telefonisch overleg met Coolbleu mocht niet baten, te druk was het antwoord. Dan maar een andere dag en tijdvak kiezen. Hier zit het addertje onder het gras, nu moet je gewoon €29, - aan bezorgkosten betalen. Coolbleu vindt dit allemaal erg vervelend, je wordt afgescheept met een tegoedbon van € 10,- alleen te besteden bij Coolbleu. Beide producten ook nog retour, waren beschadigd, maar alles voor een glimlach toch? Voor mij nooit meer Coolbleu.

Beste Chef,

Dank je wel voor je review. Wat ontzettend vervelend dat het een en ander niet helemaal lekker verloopt. Dit hoort natuurlijk niet en daarvoor ons excuus.

Ondertussen zijn wij een aantal dagen verder, heb je alles netjes kunnen oplossen met onze klantenservice?