Joris 22-07-2023

Alles vlot verlopen via online klantendienst als in de winkel zelf !

Doe zo verder!

Gwenda 22-07-2023

Goede begeleiding bij onze keuze voor een wasmachine. Top service! Stipt! Een aanrader!

Marc van Caenegem 21-07-2023

Een zeer vriendelijk vrouw bij de klantendienst voor raad om eco checken bij aankoop stofzuiger zonder zak. In de winkel van coolbleu in aartselaar - schilde alles vlot afgehandeld

Carine 21-07-2023

Altijd mooie deals te scoren op Coolblue, verder wordt de levering steeds goed afgehandeld.

Website is eveneens aangenaam om nieuwe producten te ontdekken.

Patrick 21-07-2023

Zeer goede website , scherpe prijzen , heel goede service . Het nieuwe wasmachine werd door jullie geïnstalleerd en het oude werd meegenomen.
Uitstekende service.

Hans 20-07-2023

Ik maak vaker gebruik van coolblue. Wat ik zocht was zoals altijd goed vindbaar. Specificaties zijn compleet en producten met elkaar vergelijken gaat ook makkelijk. De levertijd was zoals ik van coolblue gewend ben ook super: binnen een dag in huis.

Ann R. 20-07-2023

Het is een zeer duidelijke website waarbij de Coolblue's keuze je het makkelijker maakt om je aankoop te doen. De levering verloopt steeds snel en vlekkeloos. Ik kan het alleen maar aanraden.

Agatha 20-07-2023

Merken en modellen die aangeraden zijn door Test Aankoop staan ook online. Handig !!

coolblue Wilrijk 20-07-2023

Duidelijk aanbod en prijs en snelle levering.
zal de website meermaals gaan gebruiken

Manuella 20-07-2023

De site is gebruiksvriendelijk, overzichtelijk.
V.w.b. de levering: die is correct en stipt.

Omajet 20-07-2023

Heel goed geholpen, verkoper heeft screen protector aangebracht en simkaart erin gestoken. Alles met de glimlach
Goed advies voor promotie van de oortjes.

Hilde Schellens 20-07-2023

Ik vind dit een goede winkel, snelle levering. Alleen jammer als je het via B-post laat leveren en je bent niet thuis, kan je pas de dag nadien (indien geen feestdag) het pakketje afhalen, wat dan de snelle service wel een stuk te niet doet.

BeeGee272 20-07-2023

Zeer vlugge afhandeling en levering. De Info over het product klopt en wordt telkens goed beschreven bij coolblue

Annick 20-07-2023

Veel en duidelijke info per toestel zodat je goed kan vergelijken.
De levering gebeurde vlot en correct, zelfs op de eerste verdieping, met een draaitrap!

Georges Sterckx 20-07-2023

Zeer snelle levering , besteld op zondag 14 uur eb geleverd op maandag 10 u 30!

Xander 19-07-2023

Altijd snel en correct beter kan niet en de prijzen zijn soms iets meer maar betaal ik graag door service dat ze bieden

TR 19-07-2023

Steeds Makkelijk bestellen, goede vergelijkingen tussen gelijkaardige producten, overzichtelijke website.
Makkelijk te consulteren overzicht, waarbij je eerdere aankopen kan terugvinden.
Optie om ook voor tweedekansjes te kiezen, waarbij sustainability ook effectief wordt toegepast en niet alleen een hol woord is.
En dan de nazorg & customer service in het algemeen, dit maakt de klantvriendelijkheid net iets beter en fijner dan een andere firma.

Luc Ceuppens 18-07-2023

Veel keuze , steeds op voorraad en ze maken het waar wat ze beloven !
Voor 23u59 besteld morgen geleverd 👍

Dean 18-07-2023

De mensen in de winkel in Hasselt was enorm behulpzaam en bleven me assisteren tot het gewenste resultaat aanwezig was!

WV 18-07-2023

Een duidelijke site met ruime keuze. Snelle levering en goeie klantenservice.

Willy Vanelderen 18-07-2023

Ik ben al enige tijd klant bij Coolblue en tot op heden ben ik zeer tevreden. Voor mij staat en valt de kwaliteit van een shop met hoe ze een probleem - die zullen er altijd wel eens zijn - oplossen en dat is altijd snel en correct gebeurd. Dus hier, "a happy camper".

Tim 18-07-2023

Ik was op zoek naar een microfoon voor op een iPhone dat ik nergens in een fysieke winkel kon vinden.
Na telefonisch contact met Coolblue wisten ze direct wat ik hebben moest en kon het de volgende morgen in de winkel afhalen.

Snel en professionele hulp

Kim 17-07-2023

Bij een nieuwe elektronica aankoop kijk ik oprecht steeds eerst naar het aanbod van Coolblue, omdat ik overtuigd ben van de kwaliteit en service. Na enkele jaren, heb ik nog geen enkele slechte ervaring gehad qua producten of service. De website is ontzettend gebruiksvriendelijk en de flow in de fysieke winkels loopt ontzettend vlot. Ik hou ook van de tone of voice naar de klanten toe, behulpzaam, objectief en steeds met een tikje humor. Keep up the good work

Raaf 17-07-2023

Op donderdagnamiddag besteld en vrijdagmiddag geleverd door fietscourier van Coolblue. Levering dus stipt op beloofde termijn geleverd. Coolblue houdt zich dus aan zijn beloften.

Christiane 17-07-2023

Snelle levering. Goede informatie op de coolblue site.
Product volgens beschrijving.