Deze score is berekend op basis van 2218 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Elly 10-08-2019

Wat een slechte organisatie! Nooit meer Coolblue voor mij. Wasmachine besteld, duurde drie dagen voor ze leverden, eindelijk...Daar kwamen ze. Reuze vriendelijke mannen, maar....ze hadden een droger voor mij. Lang verhaal kort. Mijn wasmachine is zoek en als ik 117 euro bijbetaal krijg ik een soortgelijke wasmachine! Wat denk je zelf!?

jan kloos 10-08-2019

om 17.40 een Iphone xr 64gb gekocht en om kwart over 8 de volgende ochtend stond de postbode met de Iphone voor de deur. Het is bijna of ik aan de toonbank stond en de juffrouw even naar het magazijn liep om het ding te pakken. Wat duidelijk is, is dat ze de internet consument heel goed begrijpen bij Coolblue. En hun motto¨ alles voor een glimlach¨ meer dan waar maken.

Yvonne 10-08-2019

Vanaf het moment dat je iets hebt besteld tot de aflevering houden ze je keurig op de hoogte en houden ze zich eraan. Pluim voor Cool Blue

Linda Kerrebijn 10-08-2019

Heledag zitten wachten op mijn wasmachine maar niet ontvangen gebeld en kreeg te horen dat de hele rit niet is gemaakt. Wordt nu vier dagen later. Heb nu geannuleerd want zo wil ik niet behandeld worden een telefoontje is het minste wat ze konden doen. Nu nog vier dagen wachten tot het geld retour wordt gestort. Dit was de eerste en de laatste keer dat ik wat bij jullie bestel.

Paolo Fusilli 10-08-2019

Site is erg gebruiksvriendelijk. De bevestigingsmail van je order, de klantenservice totaan de bezorger: Van alles druipt de klantvriendelijkheid af!
Levering snel en keurig volgens afspraak. Product naar volle tevredenheid in gebruik genomen.

jeroen 10-08-2019

Computer besteld afgebeeld met diskdrive. Bij levering blijkt er geen diskdrive bij te zitten. Inmiddels meerdere programma's op computer gezet. Coolblue kan als enige oplossing een ander model tegen bijbetaling leveren, Geen Service.

Edi 10-08-2019

Vrij. droger en wasmachine besteld en betaald. Zou wo. bezorgd worden. Ivm een aanvullende verzekering (die niet meer bestond) is de bestelling geannuleerd. Wij hebben hier geen enkele bericht over gekregen. We hebben wo. uren zitten wachten. Klantenservice gebeld. Duizendmaal excuses. Ze zouden de bezorging herinplannen. Aankomende zaterdag zou het met zekerheid bezorgd worden. Wederom e-mail gekregen met bezorgdatum / tijd. Vandaag (zaterdag) weer uren zitten wachten. Klantenservice gebeld. Even nachecken. Bezorging is geannuleerd. Klantenservice dame weet niet waarom. “Zullen we weer een afspraak inplannen?” Nee, dank je wel. Al 2 weken geen werkende wasmachine en droger. En of we nu even doordeweeks vrij willen vragen van werk, zodat het bezorgd kan worden. Al 2 maal toe uitstel door hun eigen fouten en geen initiatief om met een tijdige en passende oplossing te komen. Nooit. Meer. Coolblue.

Joy 10-08-2019

Pluspunt coolblue ze nemen bij bezorging al het verpakkingsmateriaal mee en in ons geval de oude koelkast.

Minpunt ; vandaag besteld morgen geleverd en dan 4 dagen wachten op het product. Is niet erg maar zal fijn zijn als dit vermeld word.

Ik snap dat er onderbezetting kan zijn i.v.m. vakantie.

In ons geval waren de chauffeurs super vriendelijk en enthausiast was leuk om te zien.

Arie 09-08-2019

De airco is van goede kwaliteit, de levering verliep keurig, en prijstechnisch was ook goed.
Conclusie; bij dit bedrijf kun je gerust terecht.

Gerard 09-08-2019

Een geweldige site .... gemakkelijk te bestellen en vervolgens een snelle en correcte levering.
Tot en met de levering goed gecommuniceerd.

Nu een aantal keren een artikel besteld, naar volle tevredenheid.

Prijstechnisch óók goed!

Kortom kopen bij Coolblue is zeker aan te bevelen. DOEN!

Fay 09-08-2019

Heel overzichtelijke webshop. De productinformatie is duidelijk en volledig. Het bestellen ging erg makkelijk. Mijn bestelling werd de volgende werkdag al bezorgd. Het bezorgtijdstip werd ook doorgegeven zodat je niet een hele dag kwijt bent aan op je bestelling wachten. Heel erg fijn!

Wim 09-08-2019

Ik heb één keer wat besteld en ben heel erg tevreden daar om heb ik mijn tweede bestelling kort daar op ook gedaan. En ben zeker van plan als we in de toekomst weer iets nodig hebben zeker bij Coolbleu weer een bestelling te plaatsen.

Fam. Doppenberg 09-08-2019

Zeer snelle communicatie en zelf leverdag kiezen. Installatie van wasmachine en droger was erg prettig en ging allemaal in goed overleg en de oude apparaten en verpakking werd gratis weer meegenomen

peggy 09-08-2019

Goede, snelle en deskundige hulp. Let er wel op dat je in de fysieke winkel een nummertje moet trekken ;)

Dick van der Maal 09-08-2019

Snelle reactie op de aankoop, snelle levering binnen 24 uur door vriendelijke chauffeur. Gedurende hele proces op de hoogte gehouden van de voortgang. Prima service.

Rachel&Lieven 09-08-2019

Vanaf het kiezen van de toestellen tot het bestellen in de winkel in Wilrijk (vanwege ecocheques) verloopt alles vlot en vriendelijk. Ook de levering die stipt zoals beloofd (en op 't voorhand aangekondigd) uitgevoerd wordt, is een pluim waard. De kerels die de wasmachine en de droogkast plaatsten en de oude toestellen meenamen, deden dit netjes, snel en professioneel.

Geert 09-08-2019

Online zelf alles al bekeken, prima adviesgesprek verder nog in winkel, volgende dag geleverd en goed alles geplaatst en aangesloten door prima jonge mannen. Alleszins geweldig dus!!

Siebe 09-08-2019

De levering was echt perfect, ik vond de heren top die de bestelling leverde en de oude machine weer inname (2 hoog) zo soepel verlopen en de uitleg bij de nieuwe machine was perfect! Ik ben hier erg enthousiast over. website is overzichtelijk en de prijs is vaak beter dan andere sites, maar het belangrijkste is voor mij de goede service en levering.

Riny 08-08-2019

Ruime keuze, vriendelijke geprijsd en betrouwbare levering. Daarnaast leuke extra's, zoals de wachttherapie.

Broekroelofs 08-08-2019

Een hele snelle bezorging, hele goede uitleg over de wasmachine. De bezorgers waren heel erg vriendelijk en correct. Top!

Wuyts J. 08-08-2019

Wij hebben voor de eerste maal gebruik gemaakt van coolblue ivm aankoop nieuwe inbouw ijskast. We zijn voor 100% tevreden. Van bestelling, betaling tot levering verliep alles vlekkeloos. Nog vermelden dat de jongens die de levering deden enorm vriendelijk en behulpzaam waren, ondanks hun waarschijnlijk toch wel overvolle agenda. Chapeau.

J m 08-08-2019

Omhet moment dat je een was machine koopt staat hij bewijs van spreken de volgende dag in huis maar op het moment dat je wasmachine binnen een half jaar kapot is moet je ruim een week wachten tot er een monteur beschikbaar is en een tijdelijk vervangend model homaar bij een organisatie als cool bleu zou er tog wel een vervangend model service aan wezig moeten zijn
Officiele reactie van Coolblue 09-08-2019

Beste,

Dank je wel voor je review. Natuurlijk balen als je machine stuk gaat. Daar wordt niemand blij van. Gelukkig heb je fabrieksgarantie.

Helaas zijn wij zelf geen monteurs en sturen daarom graag de vakman bij je langs. Helaas hebben wij geen inzage in de agenda van de monteur.

Wij hebben alle vertrouwen in een spoedig herstel.

geej 08-08-2019

Uiterst snelle levering, betrouwbare internetwinkel. Goede retour mogelijkheden.

Iris 08-08-2019

Shop ziet er goed uit. Alles staat er duidelijk, goede omschrijvingen. Groot aanbod. Goede prijzen. Bij vragen een goede klantenservice. Ik heb er nu vaker gekocht en naar tevredenheid. Bevalt het product je niet kun je het genakkelijk terug sturen en krijg je snel, netjes je geld terug. Producten worden snel geleverd van klein tot groot. Goede bezorgers die de producten netjes in je huis plaatsen en alle "troep" weer mee nemen. Eventueel incl oude apparatuur. Ik vind het een aanrader!

Freddy Bernaerts 08-08-2019

Zeer gebruiksvriendelijke website, boordevol informatie.
Bezoek aan de winkel in Zaventem, was zeer aangenaam met vlot, bekwaam en vriendelijk personeel

Frank 08-08-2019

De site van Coolblue is heel overzichtelijk en gebruikersvriendelijk. Een ruime keus van artikelen. De tip van anderen is dus goed geweest !!

Ger 08-08-2019

door slechte ervaring in een grote winkel organisatie een bezoek gebracht op de website van kieskeurig en zo bij Coolblue terecht gekomen
Prima overzichtelijke site goede prijs kwaliteits verhouding'
Levering volgens afspraak op tijd
keurig en vakkundig op de plaats gebracht en aangesloten
prima en vriendelijke uitleg door bezorgers
oude machine meegenomen

H. Kater 08-08-2019

Donderdagavond een LG scherm gekocht en gekozen voor bezorging op afspraak. Kosten 9.95, maar dan zou er de volgende morgen bezorgd worden tussen 08.00 uur en 10.00 uur. Echter de volgende morgen om 08.04 uur ontving ik van Dynalogic een sms dat de bezorging zou plaats vinden tussen 11.15 uur en 14.15 uur. Coolblue gebeld. Er schijnen daar dus meerdere klachten over binnen te komen. En uiteraard krijg ik die 9.95 terug. Maar daarmee is dit niet minder vervelend. Uiteindelijk werd er om 14.30 uur bezorgd. Dus nee ik ben niet blij met Coolblue, zij moeten dit gewoon veranderen. Dynalogic zit ook fout, maar het is aan Coolblue om zijn klanten tevreden te stellen.
Officiele reactie van Coolblue 09-08-2019

Beste meneer/mevrouw Kater,

Dank je wel voor je review. Wat ontzettend vervelend dat je de dupe bent geworden van de vertraging bij onze vervoerders. Wij zijn hier natuurlijk ook niet blij mee.

Gelukkig heb je de bestelling alsnog ontvangen en storten wij de extra kosten netjes terug.

Monique 08-08-2019

Ik ben tevreden over de prijs-kwaliteitverhouding, het bestellen was makkelijk en snel, en bij levering waren de spullen heel degelijk verpakt. Kortom, heel tevreden!

Frank 08-08-2019

Alles perfect, alleen bezorging binnen een dag werd niet waargemaakt (werd 4 dagen)

rob 07-08-2019

genoeg keus, goede prijs kwaliteit zeer snelle levering leuke aanbiedingen bij vragen wordt je goed en vriendelijk geholpen

Giovanni 07-08-2019

Makkelijk en duidelijk online bestel- en betaalproces.
Zeer vriendelijke en correcte jongens bij de levering en plaatsing van was- en droogmachine. Mooi tijdens de voorziende tijdsblok aanwezig. Kwartiertje op voorhand een telefonisch seintje dat ze eraan kwamen. Gaven ook een woordje uitleg bij de aangesloten machines en alle afval werd weer meegenomen door hen. Topservice!

Bas 07-08-2019

Zeer efficiënt bestelproces, proactieve communicatie over bestelling. Ophalen bij één van de winkels is ook aan te raden. Ik ben bij Coolblue XXL in Tilburg geweest. Zeer goede service!

Karel 07-08-2019

Voor deze shop gekozen omwille van overzichtelijke website en scherpe prijzen. Online betalen loopt supervlot en gemakkelijk. Zelf een keer verkeerde bestelling gedaan en annulatie, geld stond dag erna al terug op onze rekening. Ook levering verloop heel vlot en de levertijd is extreem kort (bv: smartphone s'avonds om 22.30u besteld, s'morgens om 8u30 thuis geleverd). Wij zijn super tevreden!

LucV 07-08-2019

Coolblue heeft een ruim aanbod met competitieve prijzen. De site geeft een behoorlijke omschrijving en laat een vergelijking tussen gelijkaardige producten toe. Ik heb er al heel wat besteld - zou ik geen aandelen aankopen - en steeds correcte en snelle levering. Zeer uitzonderlijk al eens gebruik gemaakt van de dienst na verkoop, wat ook zeer vlot verliep.

HenryS 07-08-2019

Site van Coolblue ziet er goed overzichtelijk uit. Veel producten zijn op voorraad waardoor super snel geleverd kan worden. Revieuws bij veel artikelen kunnen van grote waarde zijn bij het wel of niet bestellen. Coolblue is niet één van de allergoedkoopsten maar leverd wél kwaliteit, service is buitengewoon goed als er een keer een probleem of klacht is. Al bij diverse andere webshps dingen aangeschaft, maar Coolblue blijft toch mijn favoriet !

Cees 07-08-2019

Ik bestel regelmatig bij Coolbleu, de gebruiksvriendelijke site helpt mij tot een goede keuze uit het brede assortiment.

JJF 07-08-2019

Supersnel op alle fronten. de vergelijking, de bestelling, de betaling, de bezorging, en het belangrijkste ....... top koekenpan!!!

Anne-Marieke 06-08-2019

Zeer goede en deskundige shop. Service in de winkel ook als zeer prettig en professioneel ervaren, het personeel is bovendien zeer vriendelijk en vrolijk. Absolute aanrader deze winkel.

Linda 06-08-2019

Zeer vlotte en nette levering. Zoals netjes per email update gemeld. Ventilator was zeer welkom met het warme weer.

H. Kole 06-08-2019

De artikelen zijn veel goedkoper dan in een andere reguliere zaak. Bv de Mediamarkt.
Het product werd zelfs op ZONDAG bezorgt op de afgesproken tijd.
2 jaar garantie en 30 dagen de tijd om het product gratis terug te sturen.
In één woord GEWELDIG.
Mijn complimenten aan Cool Blue

Henk 06-08-2019

Goede informatie over producten
Eenvoudig vergelijken van producten
Goede website gebruiksvriendelijk.
Nette prijzen.

Wimona 06-08-2019

Al heel wat dingen besteld bij Coolbleu en heb tot nu toe helemaal niks aan te merken . Heb alleen goede ervaring. Altijd op tijd met afleveren. Zelf nog geen garantie dingen meegemaakt.,maar van een kennis gehoord dat de service heel erg goed is. Wel een droger besteld die netjes is afgeleverd en geplaatst.

Paul 06-08-2019

Ik had een nieuw scheerapparaat nodig, daardoor heb ik meerdere shops bekeken, en uiteindelijk bij Coolblue.nl terecht gekomen, door met name de zeer scherpe prijs, de snelle levering en overzichtelijkheid.
dat sprak me zo aan, dat ik het scheerapparaat hier heb besteld, en mede door de goede service, ga ik in de toekomst zeker weer naar Coolblue.nl

Maria Portier 06-08-2019

Ive order a Dyson stofzuigers on 4 Aug. It supposed to be delivered on Sun,5 Aug. But it delayed so i called and a super nice and friendly customer service named Kassan answered. He really being helpful.
But when i called again this morning on 6 Aug( because until this swcond i write this email, the Postnl Track&Trace still show nothing, only said its going to delivered on Sun,5 Aug) ,the customer service named Kavita answered in a rude and not nice tone! She didnt help only kept saying "Sorry , we cannot do anything about it. You have to wait". With a rude and not feel sorry tone!
When I asked for her name , she immediately said "This conversation is recorded" which is with a threaten tone! Stupid and rude service!
On monday i haven't go to work only to wait for nothing! And I have wait for two days now! Adding the stupid service from Kavita, it just complete everything!
Officiele reactie van Coolblue 08-08-2019

Dear Maria,

Thank you for writing your review on kieskeurig.nl.

Very annoying that you have had this experience with our customer service. We offer our excuse. Of course we also discuss this.

Greets,

R. van den Oever 06-08-2019

Coolblue heeft een goede shop alles was super snel geregeld. Wordt ook goed geïnformeerd hoe laat het word afgeleverd, tevens een kwartier voor aflevering tel. van de bezorgers. Wat ook gezegd mag worden dat de bezorgers van Coolblue zijn keurige personen, ik zou zeer zeker weer voor Coolblue kiezen

Wilma 06-08-2019

Deze week een vaatwasser bij Coolblue gekocht.'s avond om 23.00 online besteld en de andere dag om 16.00 uur afgeleverd door 2vriendelijke jongemannen. Ik wist niet wat ik kon verwachten maar ik ben,, om,,.Wat ze beloofde maakte ze waar.Top.

Kees de Groot 06-08-2019

De website is duidelijk en toont voldoende producten die bovendien ook uitgebreid worden omschreven, de levering kan haast niet sneller en verder is de afhandeling goed. De klantvriendelijkheid staat bij dit bedrijf hoog in het vaandel, dat merk je aan kleine dingetjes.

FvO 05-08-2019

Een dure laptop gekocht en twee jaar na de aankoop datum is de accu op. Reactie cool blue met veel mooie woorden jammer voor u. Na twee jaar een feitelijk waardeloze laptop en cool blue denkt op geen enkele manier mee over een oplossing. De service bij cool blue is aan het veranderen kijk maar naar het aantal klachten dat binnenkomt. Cool blue lijkt zich af te waarderen tot een dozen schuiver. Uiteraard kan ik dit aan de hand van bescheiden onderbouwen.
Officiele reactie van Coolblue 08-08-2019

Beste,

Bedankt voor het schrijven van jouw review op kieskeurig.nl. Wat ontzettend vervelend dat accu het begeven heeft. Spijtig genoeg zit er op een accu maar maximaal 1 jaar garantie. Deze is inderdaad royaal verlopen.

Het spijt ons, dit kunnen we niet voor je oplossen.

HJJ 05-08-2019

goede duidelijke site,snelle levering,goede prijs ,geen minpunten: kortom aanrader