Deze score is berekend op basis van 12720 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Ralph 29-05-2021

Ik dacht dat Coolblue altijd met de fiets bezorgd. Nu werd mijn koffiezetapparaat toch weer met zo'n grote dieselbus bezorgd. Als ik dat geweten had, had ik wel Bol.com besteld. Die was namelijk 5 euro goedkoper.

Darol 29-05-2021

Webshop overzichtelijk en leuke producten met vaak leuke acties. Betrouwbare onlineshop!

Danny 29-05-2021

Een kwalitatief product aan een heel goede prijs. Gratis geleverd op het afgesproken tijdstip. Bedankt!

W.G.J. van Gorp 29-05-2021

iPad besteld en dezelfde dag geleverd, maar niet dus.
iPad besteld omdat Coolblue het nog dezelfde dag zou kunnen leveren en dit voor de betaling van €5,— extra. Maar vervolgens krijg ik 5 uur later een mail dat de levering niet meer zou komen, maar een dag later.
Vervolgens de klanten service gebeld en daar met Chantal contact gehad, deze deed er echter zeer onverschillig over en zei dat er nooit een 100% garantie van levering is. Maar waarom staat er dan levering zelfde dag voor €5,— extra, haal die belofte dan weg en laat niet extra betalen. De €5,— zou teruggestort worden, maar niets ontvangen.

SanderJ 29-05-2021

Meerdere apparaten gekocht. Steeds naar tevredenheid en als dat een keer niet zo was: ruilen nooit een probleem. Top dus!
Prijs is ook nog eens heel scherp.

Lis 29-05-2021

Super overzichtelijke en handige site. De producten zijn gemakkelijk te vinden. Levering is super snel (meestal volgende dag in huis). Ik bestel hierdoor al mijn elektronica bij coolblue. De site is aan iedereen aan te raden. Ook de klantenservice is erg vriendelijk en behulpzaam. Ze proberen je echt te helpen naar het zoeken van een oplossing, in plaats van je alleen maar door te verbinden naar andere medewerkers.

Johan 29-05-2021

Overzichtelijke website. Goede service. Idem in de winkels. Nog nooit klacht gehad.

irek 29-05-2021

Eerder ik heb op Coolblue besteld , goede ervaring , grote asotriment , snele verzending, goed ingepakt , servis top,

Harry Drost 29-05-2021

De klantenservice, de website en de levering verdienen een dikke 9. De bezorging is stipt en de bezorgers zijn vriendelijk, behulpzaam en ze spreken netjes ABN. De prijsstelling van de producten is alleszins redelijk tot goed concurrerend te noemen. Ook de bedenktijd na je aankoop is goed en de retourregeling eveneens. Men doet niet moeilijk bij vragen; technische-zowel als servicevragen worden correct en vriendelijk behandeld.
Kortom: Coolblue is de juiste keuze voor al je online aankopen.

Hans 29-05-2021

Snelle levering geen probleem bij retourneren en als het niet te maken is zorgen ze voor een goede en snelle oplossing klantvriendelijk dus echt alleen maar lof ook de bezorging is perfect

Josefien 29-05-2021

Snel, vriendelijk en een zeer eerlijke, bruikbare review over het product in de vorm van een filmpje. Daarnaast is CoolBlue natuurlijk gewoon een sympathiek bedrijf. Als ik iets wil kopen, kijk ik altijd eerst of CoolBlue het heeft.

Eric 29-05-2021

Perfecte beschrijving artikel en gelijk pdf-handleiding. Site is er gebruiksvriendelijk.

Michel Nijhuis 29-05-2021

Snel, duidelijk, makkelijk overzichtelijk en goedkoper dan de meeste sites. Ook qua bezorging was goed geregeld en eenvoudig te tracen. Zeker een aanrader.

Leendert 29-05-2021

Een duidelijke en overzichtelijke site zonder verborgen issues die je onaangenaam verrassen.

Nick 29-05-2021

Coolblue is de enige verkoper van het product die ik zocht in België, hun aankoop systeem is short & simple.

Dominique 29-05-2021

Heb al meerdere malen zaken besteld bij Coolblue en nog nooit problemen gehad. Het is bij gelegenheid wel eens iets duurder, maar de service die je ervoor krijgt is niet te vergelijken met andere winkels. Zeker en vast een aanrader!

G.H. van Wingerden 29-05-2021

Omdat wij al meer producten bij Coolblue hebben gekocht en altijd fantastisch geholpen zijn.
Altijd netjes op tijd en zeer vriendelijk met grote vak kennis...
De tv geïnstalleerd door een monteur tot in de puntjes..

Kaatje 29-05-2021

Ik zocht al een tijdje naar een geschikte koelkast. uiteindelijk bij Coolblue terecht gekomen vanwege de uitgebreide informatie over de producten, de keuze hulp en de koelkast tips. Ook een medewerker gesproken over een artikel, zeer goed te woord gestaan, er werd geluisterd en meegedacht. Met 2 dagen was mijn koelkast er, bezorgd door 2 vriendelijke bezorgers die snel en vakkundig de koelkast naar boven brachten. Van uitzoeken tot informeren tot bezorgen alles verliep zeer plezierig. Binnenkort een wasmachine bestellen :) Mijn ervaring met Coolblue is dus TOP geweest. !

Penders 29-05-2021

Ik had koffiebonen besteld.
Toen deze binnen kwamen,waren ze echter over de datum.
Na contact te hebben gehad,kreeg ik andere bonen!!!
ECHTER ZELFDE VERHAAL!!!!!
OOK OVER DE DATUM!!!

Whitestar 29-05-2021

Bij coolbleu kun je altijd terecht voor een snelle en keurige oplossing wanneer het niet helemaal goed gaat. Zelf had ik het verkeerde besteld, maar binnen 2 dagen heb ik de juiste item op de mat.

Nick60 29-05-2021

De website is zeer overzichtelijk. Het aanbod en kwaliteit van de producten is voor mij voldoende.
Er zijn diverse mogelijkheden om te betalen. De levering verloopt vlot en op tijd en de goederen
zijn zeer goed verpakt.

Sandra 29-05-2021

Ik had eerst telefonisch met een medewerker gebeld ivmdekeuzevan mijn aankoop... Top informatie gehad... Nadien bij probleem opnieuw contact genomen en weer topservice gehad

Brigitte v. Landeghem 29-05-2021

Ik hoor (of lees) bijna nooit negatieve recensies over Coolblue . Dus vandaar mijn keuze voor hun. En ik had de tv binnen 24 uur in huis. De leverancier was netjes en beleefd. En de tv doet het heel erg goed.

Jan 29-05-2021

Grote keuze, gratis stipte bezorging, kortom prima webshop !! Daar kunnen anderen nog wat van leren !!

Pablo 29-05-2021

Prettige afhandeling van de bestelling. Makkelijk om het ook zelf bij een filiaal af te halen. Gunstige prijs in vergelijking met andere aanbieders.

Maryl 29-05-2021

Snelle bezorging, juiste produkt ontvangen. Ben helemaal tevreden. Kan iedereen aanraden van Coelblue gebruik te meken.

FRANCOIS 29-05-2021

snelle reactie op je vraag aangaande het product en dat heb ik meermaals ondervonden, heb er ook al meermaals gekocht ...maar je moet wel goed uitkijken naar de prijs, soms zijn ze echt duurder en soms veel duurder dan de concurrentie, verzending verloopt snel, het laatste wat ik kocht was een wasmachine ...verder o.a. smart tv, tablet, auto navigatie, memocorder en harddisk .

Mike 29-05-2021

helaas na de corona periode is het personeel alles behalve vriendelijk. ik kwam voor een horlogebandje maar de verkoper liet duidelijk merken dat hij niet op dit soort verkoop zat te wachten. de manier van aanspreken was ook niet om over naar huis te schrijven. helaas merkte ik dit ook al op voor de corona periode, maar dacht dat het tijdelijk was. de zaak is ook uitgestorven en de 6 mensen die er waren moesten lang wachten totdat ze aan de beurt waren. Het personeel onderling vond het waarschijnlijk belangrijker om koffie te drinken. In dit filiaal kom ik dus nooit meer.

Patrick R 29-05-2021

Vlotte on line verkoop. Weet uit ervaring dat de after sale service ook zeer goed is.

Kees Kibbeling 29-05-2021

je kunt makkelijk producten vergelijken en dan een keus maken op de coolblue site. Het is ook prettig dat CoolBlue bepaalde producten aanraadt.

Kristin 29-05-2021

Prima site, veel aanbod, snelle levering, aardige fietskoerier, product goed verpakt. Kortom, alles positief. Jammer dat er geen shop in de buurt is.

Edo 29-05-2021

Coolblue gekozen niet omdat ze de goedkoopste waren voor wat ik zocht, maar omdat ik ze vertrouw. Snel geregeld, snel bezorgt, een probleem? Is het zo terug gestuurd.

Dipen 29-05-2021

snel en betrouwbaar service. Ik vindt website makkelijk om te navigeren en product (en) kiezen

DrDuutscher 29-05-2021

Goeie communicatie en service, vriendelijke bezorgers, geen enkele opmerking verder

PATRICK 29-05-2021

Brede keuze, correcte en snelle levering, duidelijke en tijdige afhandeling en facturatie.

J 28-05-2021

Super duidelijke website. Vind het ook handig dat coolblue aangeeft wat hun keuze zou zijn tussen alle producten. Want soms zie je door de bomen het bos niet meer. Bestelproces is super eenvoudig en inderdaad, vandaag besteld (zelfs s avonds) morgen in huis! Super handig als je het echt de volgende dag nodig hebt! Ik ben heel erg tevreden met coolblue.

Decaro 28-05-2021

Snel en juist geleverd aan een mooie prijs. Besteld in de namiddag, 's anderendaags morgens voor 10 u thuisgebracht.

Erwin 28-05-2021

Prima en betrouwbaar Nederlands bedrijf met nette prijzen en een uitgebreid assortiment.

Daniel 28-05-2021

Bestel en koop al jaren hier zo goed als altijd al mijn/onze elektronica. Altijd duidelijk wat je koopt via de website. Ook de klantenservice nam alle tijd om de juiste vaatwasser te vinden.

En heldere uitleg over de JBL boxen, voor wie welke het beste past etc.

Maar met name de zekerheid en garantie die er is en al het niet goed is is die afhandeling en de oplossingen die zij aanbelden top, snel een meedenkend.

Nog nooit gebruik van hieven te maken. Maar wel Chill om te weten.

JAn 28-05-2021

Het bestellen , betalen , de communicatie , en de bezorging waren perfect. Zeg maar de uitvoering van de procedure
Over het geleverde product ben ik nog niet tevreden. De landelijke importeur heeft al interesse getoond , en hulp geboden . Ik ga jullie komende week zelf eerst de kans bieden om de problemen op te lossen

AB 28-05-2021

Fijne en snelle verzending! Komt ook netjes en zonder problemen aan. Vaker bestellen blijft zeker een optie als het nodig is!

John 28-05-2021

Fijne duidelijke winkel om je aankopen te doen, je krijgt er goed advies.
Nadat je je bestelling hebt geplaatst wordt je prima geïnformeerd dat je bestelling is geplaatst en daarop volgt een snelle levering.
Je product wat je besteld hebt is netjes en goed verpakt en mocht er toch onverwachts vragen bij je opkomen dan wordt je vriendelijk te woord gestaan door de klantenservice die je prima verder helpen.
Kortom een aanrader om bij Coolblue je volgende aankoop te doen/ plaatsen.

Yvhie 28-05-2021

Prima website, snelle levering, deskundige en uiterst vriendelijke medewerkers.

Karen 28-05-2021

Duidelijke site en goede service. Vriendelijk telefoontje van de bezorger, die op de fiets kwam, toen ik niet thuis bleek, top! En het feit dat er niet nog een doos om de doos van het product zit maakt me blij. Geen onnodige verpakkingen!!

Stefanie Koot-Delmeer 28-05-2021

Goede snelle levering! Apple Watch besteld met retour deal. Omschrijving op internet klopt met het geleverde product. Apple Watch in nieuwstaat!
Fijne keuze qua bezorging. Ik koos voor de avond/ zelfde dag bezorging. Koste wel geld maar dat was het waard! Zelfde avond mijn Watch om mijn pols!

Rudi 28-05-2021

Al jaren fan van CoolBlue, snelle levering voor een nette prijs en vooral, nooit geen gezeur!

Massagé An 28-05-2021

Snelle en correcte levering van de bestelling.
Nauwkeurige info over de leveringstermijn en -tijdstip.

Gerda van Peer 28-05-2021

Leuke shop. Véél keuze, en wat vooral opvalt, een grandioze keuzehulp voor bijna elk accessoire. Prijzen zijn niet scherp, maar gangbaar.

Daniel C 28-05-2021

Excellent products and swift and friendly delivery, can't go wrong with this store.

Eline 28-05-2021

Op zoek naar een specifieke huistelefoon en die vond ik bij Coolblue. Zeer snelle levering - op Tweede Pinksterdag.