Deze score is gebaseerd op 772 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Sammy 13-02-2019

Geen betere service te vinden voor een webwinkel. Stipte opvolging van je bestelling en leverinswindow op 1uur nauwkeurig. Zeer klantvriendelijke transporters van coolblue zelf voor grote onderdelen.

Patrick 10-02-2019

Altijd zeer snelle levering, via bpost waar ik tenminste kan aangeven dat ze mijn buren niet moeten lastig vallen met mijn pakjes

Zeb 08-02-2019

Als ik online wat bestel, is het hoogstwaarschijnlijk via Coolblue. Ik ken geen andere service waar je zo zeker van kan zijn dan van Coolblue. Het pakketje kwam bijna altijd aan op het verwachte tijdstip, als dit niet zo was stond de klantenservice meteen klaar om me te informeren over de status van mijn bestelling.

Oli Dep 04-02-2019

Grote keuze, eerlijke prijzen, perfecte leveringen, maar bovenal perfecte dienst na verkoop. Wanneer er dan eens iets kapot gaat, wordt de waarborg regeling voor 100% uitgevoerd. Heb op korte termijn 2 maal een defect aan het toestel gehad en dit werd 2 maal vervangen door een nieuw toestel! Super service vond ik dit !

De Canne Pascale 04-02-2019

heb gekozen voor deze shop omdat er voor iedereen keuze is, zeker voor de prijsklasse. Voor de snelle betaling die je online kan doen en de snelle levering van de producten.

Magda 04-02-2019

Ik ben zeer tevreden goede bediening de levering is op tijd het is één aanrader

Sven 04-02-2019

Totaal ontevreden over de service na verkoop! Het scherm van motorola G4 vertoont lekkende kristallen over een lengte van 3cm. Mijn toestel is 2,5 jaar oud, dus net buiten garantie. Melding gedaan dat van een kwaltatief toestel toch wel een langere levenduur mag verwacht worden dan 2 jaar. Lekkende LCD kristallen na dergelijke korte periode is absoluut onaanvaardbaar en zou zonder morren moeten hersteld worden onder garantie. Bij het melden van het probleem wordt je met een standaardmailtje 'met veel begrip voor het defect' maar dat het niet kostenloos kan hersteld worden wegens buiten garantie. Ook bij herhaalde vraag dat van een LCD scherm toch een redelijke termijn mag verwacht worden zonder defecten wordt je met een analoog standaardmailtje met een kluitje in het riet gestuurd. Bij een volgende aankoop weet ik wel waar heen...

roos 03-02-2019

ik was er helemaal niet voor om het via pc de bestelling te doen had dikke twijfels om bij jullie te bestellen of bij bol.com of bij krefel heb wat onderzoek gedaan en ben heeeeeeeeeeel blij dat ik bij coolbleu toch mijn bestellingen gedaan heb en ook een dikke pluim voor de mensen die het komen brengen groetjes

Tom 03-02-2019

Beste klantenservice tout-court !!
Gigantisch aanbod en correcte prijzen.
Via Facebook, mail of messenger direct in real time geholpen bij problemen..
Ongelooflijk, fantastisch..
Levering gratis!
Installatie van bv wasmachine zonder meerprijs door vriendelijke bezorgers en ze nemen gelijk het oude mee.
Super tevreden

Erik 03-02-2019

Superservice, een wasmachine kunnen laten leveren tot de 4 de verdieping zonder lift is meer dan een pluspunt. Buitengewoon vriendelijke mensen die effectief met de glimlach de producten leverden.

Peter Van Meel 02-02-2019

Gemakkelijke bestelwijze, snelle afhandeling en correcte leveringstijd !
Beter kan niet !

DylanVDB 02-02-2019

Goede en overzichtelijke site met de juiste prijzen. Veel keus en snelle levering. Bestelde items retour sturen verloopt ook zonder enige moeite.

Kathleen 01-02-2019

Natuurlijk heb ik eerst prijzen vergeleken voor ik mijn product heb aangekocht. Toen bleek dat ze ook op zondag leverde heb ik besteld maar met in mijn achterhoofd dat ik het pas maandag zou krijgen. Maar neen zondag omstreeks 17u ging de bel met een vriendelijke meneer met mijn bestelling.
Superrrrrrr ik kan jullie allemaal coolblue alleen maar sterk aanbevelen.
Dit is de eerste website waar ik heb gekocht die effectief echt op zondag leverd. Mijn dank daarvoor.

Moke 31-01-2019

Heel vriendelijke mensen Die komen leveren, ze leggen heel goed uit van de garantie en de terug zending van het pakket . Heel betrouwbaar Coolblue geen ander opmerking

Alain 31-01-2019

Vlotte en eerlijke service, zeer overzichtelijke website met een ruim aanbod aan producten en snelle gedetailleerde info indien men een vraag heeft.

Geert 31-01-2019

Zeer tevreden van een vlotte levering en de goede opvolging. Prima webstek.

Cvdd 31-01-2019

Zeer betrouwbaar, uitgebreide info bij de aangeboden producten op de Coolblue-web en "last but not least": steeds ultra snelle levering na bestelling!!

patricia 30-01-2019

ruime keuze aan producten , niet duurder dan ergens anders .
Kreeg de melding dat mijn product op zondag zou geleverd worden , was vrijdagnacht besteld . dacht ja ja dat zal wel .
Werd inderdaad op zondag gratis geleverd .
Ik was aangenaam verrast .

Cem 30-01-2019

Zeer tevreden over de levertijd, op tijd besteld en dag nadien (s' morgens 8u30) afgeleverd.
Netjes, zeer tevreden over en ook prijs/ kwaliteit top! verschil voelt ge wel in uw portemonnee.

Nathalie 29-01-2019

Voor de 2de maal bij Coolblue besteld en zeer tevreden. Ze hebben scherpe prijzen voor kwalitatieve producten. En ook de levering verloopt heel vlot binnen de vooropgestelde termijn. Heel vriendelijke medewerkers die mijn toestel gratis tot op de 2de verdieping geleverd hebben. Een aanrader!

LV 28-01-2019

Snelle levering, goede prijs-kwaliteitverhouding, vriendelijke en hulpvaardige leveranciers, je krijgt tips en informatie over het toestel. Coolblue is zeker aan te raden!

Guidocool 28-01-2019

Perfecte service en zeer goed opgeleid personeel.Gratis thuisbezorging de dag na bestelling in de shop.Coolbleu is de perfecte online shop met een goede prijsverhouding.

Linda 28-01-2019

Zeer tevreden over de site . Snelle en correcte levering. En prijskwaliteit ligt ook goed.

Irene van wauwe 28-01-2019

Beste servis ooit ,vriendelijk personeel hulp bij plaatsing machines,opgeruimd uitleg (ben71jaar) en dankbaar voor de hulp van die jongens 🤗

Maya 28-01-2019

Echt top! Top service, vriendelijke chauffeurs, heel goede opvolging via email en sms wanneer de levering zal toekomen! Veel huishoudapparatuur bij Coolblue gekocht, echt super!!