Maya 28-01-2019

Echt top! Top service, vriendelijke chauffeurs, heel goede opvolging via email en sms wanneer de levering zal toekomen! Veel huishoudapparatuur bij Coolblue gekocht, echt super!!

Patrick Passemiers. 28-01-2019

Coolblue is top.
Klantvriendelijk en eerlijk.
Super snelle levering.
Correcte betaling.

verfaillie carlos 28-01-2019

Dit is de eerste maal dat ik bestel bij deze shop en ben zeer tevreden.de site is prima in orde.de levering was precies zoals vermeld zonder problemen

Peter 27-01-2019

Ik heb nog nooit een noemenswaardig probleem gehad.Op tijd leveren en snel.

lucienne 27-01-2019

ik vind cool bleu gewoon tof,snel geleverd top producten zoals mijn brother printer nog geen minuut spijt van deze aankoop en ook van de andere gekochte artikelen hier is een tevreden klant doe zo voort.

De Pessemier Jacqueline 26-01-2019

De levering was knorde en goed verpakt.Zal in de toekomst nog gebruik van juillie winkel.

Dany 25-01-2019

Ruim keuzeaanbod / goede prijs-kwaliteitsverhouding / snelle levering ( vandaag besteld, morgen in huis) / eenvoudig online bestellen / …

Een aanrader!

Kurt floreal 25-01-2019

Ik raad iedereen coolblue aan,een snelle en vlotte afhandeling,precies zoals ik verwachtte

Ben 24-01-2019

zeer correcte service, concurrentiële prijzen en de dag er na keurig geleverd. Overzichtelijke website. Vroeger eens garantiegeval gehad waar ze niet moeilijk over deden, dit maakt dat je altijd Coolblue in gedachten houd als je wat nodig hebt.

Van walle katia 23-01-2019

Coolblue is een correcte firma! Leveringstijden worden gerespecteerd ,
Is er een toestel kapot , dan word je direct geholpen !
Heb al veel besteld en nog nooit teleurgesteld geweest !
Heb je vragen je word altijd professioneel geholpen !

Mie Steegen 21-01-2019

Cooblue is heeft een duidelijke website, waar je makkelijk producten kan vergelijken. Eens de bestelling geplaatst kan je makkelijk online betalen en wordt je onmiddellijk via mail op de hoogte gebracht dat jouw bestelling wordt verwerkt. Van elke volgende stap tot uiteindelijk de levering bij jouw thuis of aangeduid adres wordt je geïnformeerd. Super om op deze manier vanuit mijn luie zetel mijn aankopen te kunnen doen! Aanrader!!

Loes 20-01-2019

Heel handige site, veel opties en super snelle levering. 's avonds rond 21u iets besteld, de volgende ochtend had ik het al! Ze zetten ook altijd een grapje of opdracht op hun dozen, super leuk!

delozevisser 19-01-2019

snelle levering en eerlijke prijs ,heb al meer artikelen besteld en zal in de toekomst zeker nog bestellingen plaatsen

Pascal 18-01-2019

Betrouwbare webshop waar je makkelijk kunt bestellen. Het aanbod is zeer ruim. Snelle levering.

Mich 18-01-2019

Ik zocht een nieuwe Smartphone. In het aanbod was er eentje bij die mij echt wel aansprak.
Ben nog even naar andere sites gaan kijken, maar jullie waren echt de "beste" koop.
Bestellen ging vlot.... heb het pakketje laten afgeven bij BPost... en 's anderen daags kon ik het al gaan halen . Super

sandra 17-01-2019

Hele duidelijke site, goede informatie, correcte prijzen, goede kwaliteit, gemakkelijk om te bestellen en te betalen, perfecte levering! Niks negatiefs!

Marina 17-01-2019

Ik ben zeer tevreden over de bestelling. Snelle levering, goede prijs-kwaliteit.

Erik Van Dyck 16-01-2019

Zeer ruime keuze. Interessante promoties. Ik heb er een UHD-tv gekocht aan een zeer interessante prijs. Die werd de volgende dag reeds geleverd op het correcte afgesproken tijdstip. De communicatie over mijn bestelling en levering was zeer degelijk en accuraat via e-mail en sms, je kon alles stap voor stap volgen. Topservice! Coolblue is een aanrader!

Liesbeth 15-01-2019

De bestelling verliep heel vlot. Snelle levering, zoals beloofd op de website. Ik bestelde op zaterdagavond en op zondagmiddag werd mijn pakje geleverd. Het artikel was ook degelijk verpakt. Een aanrader voor online bestellingen!

JPN 15-01-2019

De printer was zeer goed verpakt, de leveringstermijn die vermeld stond, werd niet gerespecteerd. Gelukkig hadden we het artikel tijdig besteld.

Sarah 15-01-2019

Ik kies voor cool lue omdat ik er enkel nog maar goede ervaring mee had.
Zeer vriendelijke hulpverlening in de winkel.
Heel gebruiksvriendelijke website met duidelijke foto's.
Zeer snelle levering zelfs op zondag.

Fatna 15-01-2019

Mijn iPhone lader was stuk dus had ik dringend een nieuw lader nodig. Bij coolblue heb ik een lader en een adapter besteld en is de volgende dag op een zondag morgend aangekomen! Zeker een handig site als je op een zondag een bestelling wilt laten aankomen super service top!!

Dirk 13-01-2019

Tot nu toe bijzonder tevreden over Coolblue. Keuze genoeg, bestellen en betalen gaat vlot en nadien volgt een snelle levering.

Theo 13-01-2019

We maakten gebruik van de soldenactie en vonden spoedig een wasmachine met een goede prijs-kwaliteitsverhouding. En wat een service. De dag na de bestelling werd de machine al geleverd. Coolblue zegt tot op het uur wanneer er geleverd wordt en bovendien werden we een kwartier voor de levering nog eens opgebeld om de levering aan te kondigen. Ook de mogelijkheid om met PayPal te betalen vond ik persoonlijk ideaal.
Bovendien waren de bezorgers uiterst vriendelijk. Super !

Wijsman Hugo 13-01-2019

Zeer betrouwbare winkel en ze doen wat ze beloven ook ben ik heel tevreden over de service 👍