Deze score is berekend op basis van 3617 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Benoit delabarre 01-12-2016 Via de website gekocht

Benny

Goede en snelle thuisbezorging. Ook terugzenden van paketten verloopt vlot! Bovendien is het een zeer gemakkelijke site om met te werken.

Pluspunten

• Snelle thuisbezorging
  • Goede service en producten

Jack 01-12-2016 Via de website gekocht

Coolblue perfect. Bezorging PostNL ??

Bestelling werd afgeleverd als brievenbus post. Hoewel op tijd aangeleverd door Coolblue aan PostNL duurde het drie dagen voordat de postbode het pakketje door de brievenbus gooide. Op zich geen ramp natuurlijk maar als de belofte ' levering volgende dag ' is dan verwacht ik dat dat ook gebeurd.

Pluspunten

• Altijd voorraad.
  • Overzichtelijke website
  • Prima prijs

Minpunten

• Brievenbus post wordt te laat geleverd

Iris Stolk 01-12-2016 Via de website gekocht

super

website: geen uren zoeken, makkelijk en snel net als de bezorging 's avonds half 10 besteld, volgende dag half 2 in huis. Door 2 hele nette, vriendelijke heren is de oude droger van 1e etage naar beneden gehaald en is door hen meegenomen en de nieuwe droger op de 1e etage neergezet. Dit alles zonder extra kosten, niet voor de bezorging, plaatsing of oude apparaat mee te nemen. Prijs ook goed.

Pluspunten

• snel
  • vriendelijk
  • goede prijsverhouding
  • geen extra kosten

Susan van Keulen 01-12-2016 Via de website gekocht

Prijs vergeleken met andere websites. Prijs was bij anderen gelijk maar door de uitgebreide info op de site van Cool blue besloten hier te bestellen.

Fub 01-12-2016 Via de website gekocht

Dirtdevil stofzuiger

Oude stofzuiger was aan vervanging toe.
Zocht een zakloze.

Coolblues "aanrader" gekozen. Nette prijs en idd voor de prijs is het een goede en dus verdient die titel aanrader.
Stofzuiger is ook lekker licht en zuigt echt goed.

Pluspunten

• Goede aanbeveling
  • Snelle correcte levering

Etienne Hamers 01-12-2016 Via de website gekocht

Gewoon goed

Gebruiksvriendelijke website, goede voorraad positie, volop mogelijkheden tot leveren op andere locaties dan je eigen adres, volop betaalmogelijkheden & goed bereikbare klantenservice

Enige nadeel is dat ze adverteren met vandaag voor 23:59 besteld morgen in huis. Hiervoor zijn ze echter afhankelijk van PostNL en deze haalt dit niet altijd.

Pluspunten

• Ruim assortiment
  • Levermogelijkheden

A. de Hoog 01-12-2016 Via de website gekocht

Prima! Duidelijk site, gemakkelijk besteld en snel geleverd

Weinig woorden voor nodig. Coolblue staat bekent om de eerlijke prijs en goede service. Productspecialist niet nodig gehad want ik weet hoe een stofzuiger werkt.

Pluspunten

• Duidelijke site
  • Snelle levering
  • Goed verpakt
  • Geen irritante remarketing tot nu toe

Frank 01-12-2016 Via de website gekocht

Wasmachine met of zonder aquastop

Goede ervaringen zorgen voor terugkerende klanten. Zo ook bij ons.

Op zoek naar een nieuwe wasmachine werd er online geshopt en vergeleken. Coolblue kwam met de juiste prijs/kwaliteit.

Na levering en installatie bleek er echter geen aquastop bij te zitten. Ik ging er vanuit dat deze erbij zat en had dus de oude aquastop op de oude wasmachine laten zitten. De monteurs hadden hierover ook geen opmerking gemaakt anders hadden we de aquastop natuurlijk er af gehaald en op de nieuwe wasmachine gezet.

Na een telefoontje met Coolblue bleek toch echt dat ik zelf zou moeten betalen voor een nieuwe aquastop.

Het ging niet om het bedrag maar om de miscommunicatie met monteurs en missende info op de website (mijn idee). Maar na enige discussie werd er besloten om ons kosteloos alsnog een nieuwe aquastop op te sturen.

Nu maar hopen dat bij het kopje ' handige accessoires' bij het bestellen van een wasmachine standaard een aquastop vermeld wordt.

Coolblue, bedankt voor de correcte afhandeling!

P.s. de wasmachine is een heel stuk stiller dan de oude Bosch.

Coolblue 01-12-2016 Via de website gekocht

Prima winkel snel en makkelijk

Makkelijk webshop duidelijk en snelle levering van producten prima webshop is zeker aan te bevelen geen minpunten

Eline 01-12-2016 Via de website gekocht

Nieuwe Wasmachine Samsung Eco Bubble

Afgelopen weekend een nieuwe wasmachine besteld. Na heel wat websites te hebben afgeklikt kwam ik op de wasmachinestore van Coolblue. Overzichtelijke en duidelijke keuzes, makkelijk te filteren opties en een nette prijs. Ik hoefde niet lang na te denken over welke wasmachine het moest gaan worden. De volgende dag werd de wasmachine al geleverd, daarbij kreeg ik ook een tijdsindicatie. De wasmachine is netjes aangesloten door twee meedenkende en behulpzame heren. Erg prettige ervaring, en erg blij met de nieuwe wasmachine!

Pluspunten

• snelle levering met tijdsindicatie
  • gebruiksklaar gemonteerd
  • behulpzaam & vakkundige installatie

tom 01-12-2016 Via de website gekocht

inktpatronen

het is niet gegaan zoals beloofd . heb een dag langer moeten wachten op mijn artikel . had nochtans voor deze winkel gekozen omdat ik dan het product de dag nadien al zou hebben . heb wel een mail gekregen dat het een dag langer zou duren maar daarmee kon ik natuurlijk niets mee afprinten .

Richard 01-12-2016 Via de website gekocht

Richard

Goede snelle levering zoals op de website staat.
Alleen jammer dat de doos met ipad zo afgegeven word bij de buren omdat ik niet thuis was.

DWV 01-12-2016 Via de website gekocht

duidelijk, snel en betrouwbaar

Alles is bij Coolblue dik in orde! Van uitkiezen, bestellen, aflevering en nazorg. Echt een aanrader!

Pluspunten

• ruime keuze
  • duidelijke website
  • snelle levering
  • heldere communicatie

Mirella 01-12-2016 Via de website gekocht

prima service

Ik heb een iphone gekocht en ben geholpen door een vriendelijke meneer. Hij heeft alles geduldig uitgelegd en alles was mogelijk. De levering was heel snel en alles was compleet. Ik bestel mijn abonnementen altijd via Coolblue vanwege de goede service en de redelijke prijzen.

Pluspunten

• heel veel keus
  • goede prijs/kwaliteitverhouding

Sijmen 01-12-2016 Via de website gekocht

Super service

Goede opties om een keuze te maken, snelle levering en erg fijn dat alles wordt geïnstalleerd en ook de oude wasmachine weer meegenomen wordt.

Ook is het erg fijn dat de leveringstijd nauwkeurig is en er van tevoren nog even gebeld wordt.

Pluspunten

• Snelle levering

S.K. 01-12-2016 Via de website gekocht

betrouwbaar, snel en goedkoopste

De bestelsite is overzichtelijk, werkt goed en snel. De prijs is zeer concurrerend zo niet de goedkoopste en de levering snel EN op tijd!
chappeau!

Lore 01-12-2016 Via de website gekocht

Super service

Het product is zoals beschreven en verwacht en levering de volgende dag. Perfecte service van Coolblue.

Klaas 01-12-2016 Via de website gekocht

Coolblue is niet altijd de goedkoopste (web)winkel, maar ze hebben wel enorm goede service en snelle levering. Zeker aanbevelen.

Pluspunten

• Snel
  • Goede service
  • Duidelijke website met goede productspecificaties

Piet van der Hoeff 01-12-2016 Via de website gekocht

Goed telefonisch bereikbaar ! Belangrijk

s'avonds besteld en twee dagen later, in de avonduren, gratis bezorgd op het afgesproken tijdstip. Perfect telefonisch bereikbaar zonder "er zijn nog .........wachtenden voor u". Een verademing dus.
Een foutje op de orderbevestiging van Ben ( de provider) werd door Coolblue opgepakt en in orde gemaakt.
Prima club !!

Pluspunten

• bereikbaarheid
  • nakomen afspraken

Saskia 01-12-2016 Via de website gekocht

fijne webwinkel

Snelle levering, fijne webwinkel. last minute sinterklaas of kerst cadeau's bestellen gaat heel goed.

W.Scholten 01-12-2016 Via de website gekocht

Ben je blij met Coolblue

Wat een vraag of ik blij ben met Coolblue. Ja, dat ben ik zeker bij telefonisch contact wordt je goed en vriendelijk behandeld en doen ze hun best om je goed van dienst te zijn. Daarna een snelle en goede levering dus wat wil je nog meer? O, de prijs nou die is ook in orde. Met vriendelijke groet, Willem Scholten

Jan Willem 01-12-2016 Via de website gekocht

Heel erg tevreden, snelle levering op zondag.
Helaas beviel mijn product niet en heb ik een retouraanvraag ingediend welke binnen een dag geregeld was. Nieuw product ter vervanging besteld en geleverd gekregen.

Pluspunten

• Snelle levering
  • goede klantenservice
  • handige website

A.M. 01-12-2016 Via de website gekocht

aankoop

Ruim assortiment, overzichtelijke website. Snelle levering. Keurig verpakt. Al vaker wat gekocht en altijd zeer tevreden.

Nick v/d Adel 01-12-2016 Via de website gekocht

Waarom ik wederom bestellingen bij CB zal doen

Final Fantasy 15 heeft tien jaar geduurd voordat het uitkwam. Als echte Final Fantasy fan reserveerde ik hem dan ook zo snel mogelijk. Zoals iedereen eigenlijk verwachtte, had het spel continu last van vertragingen en als je dat nieuws niet volgt, tja.. Dan kan je lang wachten.

Maar niet bij Coolblue. Zo kreeg ik netjes voor elke vertraging een mailtje opgestuurd van wanneer ik het spel zou kunnen verwachten, aldus ook het mailtje dat het onderweg was. Dat het pakje om half 9 al op mijn bureau op me lag te wachten, was dan ook erg fijn (vooral met dit soort kleine pakjes die nog wel eens verstopt willen raken in de brievenbus).

Kortom, veel feedback, vroege en vooraf aangegeven aflevertijden en niet het 'prop maar tot het past' probleem.

Pluspunten

• Accurate feedback mbt bestelling
  • Snelle levering
  • Leveren fatsoenlijk af, proppen niet tot het past
  • Zorg van bestelling tot aflevering

de Jong 01-12-2016 Via de website gekocht

Laptop

Ik vind Coolblue altijd een fijne zaak om iets te bestellen! Ze hebben een andere uitstraling dan de meeste webshops met een leuke humoristische twist, ook op social media! Snelle levering & gratis verzending is een groot pluspunt. Ik ben erg blij met mijn laptop, prima ding voor een leuke prijs.

Pluspunten

• Gratis en snelle verzending
  • Leuke webshop met goede service

Minpunten

• Prijzig

Emma 01-12-2016 Via de website gekocht

Topservice!

Ik kon makkelijk vinden wat ik zocht op de shop, ook via de mobiele website. Een aantal mooie aanbiedingen kunnen vinden en uiteindelijk afgerekend. 's Avonds besteld, en de volgende middag had ik het product al in huis.

Pluspunten

• Verzending gratis
  • Snelle verzending
  • Overzichtelijke website
  • Goed geprijsd

San 01-12-2016 Via de website gekocht

te laat

Cool Blue zegt voor 23.59u bestellen en morgen in huis...Dat klopt echter niet, want mijn bestelling is 2 dagen later aangekomen.

Jan Papenfuss 01-12-2016 Via de website gekocht

Aankoop Libratone Too

Ik heb geen verbeterpunten en ben 100% tevreden met de service: Alles is perfect en strak geregeld van betaling tot levering! Zo doorgaan.

Naomi 01-12-2016 Via de website gekocht

Ongelooflijk snelle levering

Hele vlotte levering. 'S avonds om 22.30 besteld en de dag nadien 's middags al geleverd.
Al verschillende keren via Coolblue besteld en nog nooit geen problemen gehad.

Pluspunten

• vlotte service

Lammie 01-12-2016 Via de website gekocht

De beste webshop die ik ken!

Nu een aantal jaren spullen besteld bij Coolblue. Echt geweldig. Super klantvriendelijk. Of het nu telefonisch is of efficiëntie. Super!

An 01-12-2016 Via de website gekocht

doen wat ze beloven

ze doen wat ze beloven,
goede service,
heldere informatie, waar je echt wat aan hebt.
gewoon top!!!

Joep 01-12-2016 Via de website gekocht

Snelle levering en prima prijs.

Makkelijk te vinden site, overzichtelijk, snelle levering. Prijs is vaak ook zeer scherp.

Enige min punt is mijn ervaring omtrent een reparatie waarbij ik na 8 weken het product terug kreeg zonder reparatie werkzaamheden.

Pluspunten

• Overzichtelijke site
  • Snelle levering

Minpunten

• Service bij reparatie

Wida Khatab 01-12-2016 Via de website gekocht

Coolblue is geweldig in de service voor klanten. Mijn telefoonhoesje had ik in juli dit jaar gekocht en onlangs liet een randje ervan los. Ik kreeg meteen een nieuwe toegestuurd en mocht zelfs een nieuwe kleur kiezen. Omdat de prijs van het hoesje inmiddels gezakt was kreeg ik tot mijn verbazing ook nog het verschil gestort op mijn rekening! En dat bijna 5 maanden na aankoop! Geweldig. Ook ben ik nog nooit een onvriendelijke medewerker tegengekomen.

Pluspunten

• Geweldige service
  • Vriendelijke medewerkers
  • Snelle levering
  • Makkelijk retourneren

Ouidad 01-12-2016 Via de website gekocht

AEG wasmachines

De wasdroger s'avonds bestelt en de volgende ochtend was hij al afgeleverd. Ik heb nog nooit mijn bestelling zo snel binnen gekregen.

Pluspunten

• Snel service

Bert 01-12-2016 Via de website gekocht

Makkelijk gekozen...snelle levering!

Onze printer ging op een wel erg ongelegen moment stuk. Vlug enkele webshops open gedaan, producten en service vergeleken en dan de bestelling gedaan. De volgende dag al stond de koerier met een Coolbleu-doos voor de deur :)

Jos 01-12-2016 Via de website gekocht

Golfhorloge

Uitstekende voorlichting over de produkten met een snelle levering en prima service. Ik had zelf een verkeerde maat besteld. Ben er mee op zaterdag 17.30 terug gegaan naar de winkel en op zondag had ik de juiste maat al in huis. Super !

Pluspunten

• Snelle levering
  • Uitstekende service
  • Ruilen geen enkel probleem
  • Ook in de winkels prima mensen

M van IJzendoorn 30-11-2016 Via de website gekocht

stofzuigertje dik tevreden

Deze shop gekozen omdat onze zoon er ook regelmatig iets koopt en nu zijn wij ook erg tevreden .Onze miele stofzuiger doet het prima en we zijn tevreden over de snelle levering

Pluspunten

• snel
  • duidelijk

Lisa 30-11-2016 Via de website gekocht

Fijn bedrijf!

Jong en hip bedrijf met een prima klantenservice! ze hebben zelfs speciale echte winkels voor extra service. tot nu toe altijd alles netjes ontvangen en afgehandeld. Super snel ook! Vreder is de site erg gebruiksvriendelijk en zijn de prijzen net zo goed als bij de concurrent!

Pluspunten

• Goede service
  • Snel
  • Duidelijk
  • Goede prijzen
  • Overzichtelijke site met leuke extraatjes

Minpunten

• Nog geen gevonden.

BlueTrain 30-11-2016 Via de website gekocht

Snel en betrouwbaar

Duidelijke website, ruime keus, veel opties voor (zeer snelle) aflevering vrolijke uitstraling, redelijke prijzen. eigenlijk niets te wensen over

Pluspunten

• Snelle Levering

Lilly 30-11-2016 In de winkel gekocht
Eindhoven

geweldige bedrijf!

Coolblue heeft een groot assortiment en goede aanbiedingen. Snelle bezorging. Super in garantie. Heel fijn en makkelijk contact. Super service. kortom ik vind het een geweldige shop!
Fijn ook dat er een winkel in de buurt zit. Voor bijvoorbeeld omruilen.

Pluspunten

• Groot assortiment
  • Aanbiedingen
  • Snelle bezorging zélfs op zondag
  • Makkelijk contact
  • Leuk contact (niet te serieus!)

Toon 30-11-2016 Via de website gekocht

Toon

Een breed assortiment, dus voor elk wat wils. Scherpe prijzen waardoor je niet naar een winkel behoeft te gaan. Dus wat mij betreft een aanrader.

suepie 30-11-2016 Via de website gekocht

Shure Koptelefoon

Ik vind een heel groot voordeel van Coolblue, de service die ze bieden om te zorgen dat ze de goedkoopste zijn maar ook de snelle levering en niet te vergeten dat ze zelf zorgen dat je pakket zelfs op zondag bezorgt wordt. Alleen jammer dat het tussen de 11:00 - 20:00 uur kon zijn waardoor je heel de dag thuis moet zijn en natuurlijk arriveerde mijn pakketje pas om 19:00 uur. Ik had het prettig gevonden als ik een beter idee had binnen een kortere tijdsbestek wanneer Post.nl zouden aankloppen. Dit was helaas niet te achterhalen. Verder een geweldige dienst van de kant van Coolblue.

hoekvd 30-11-2016 Via de website gekocht

doen wat ze zeggen met een vleugje humor

Coolblue zegt wat ze doen en doen wat ze zeggen. Dit alles met een vleugje humor. De dozen van Coolblue zorgen bij mij altijd voor een glimlach. De goederen worden keurig volgens afspraak geleverd. De website is overzichtelijk en gemakkelijk in gebruik.

Pluspunten

• helder
  • makkelijk
  • snelle levering

Robert 30-11-2016 Via de website gekocht

Mooie koelkast

Super op de hoogte gesteld over de levering. Heel blij met de bestelling. Alleen helaas werd de bestelling in twee delen geleverd waardoor de sms'jes onduidelijk waren over de producten

Herman 30-11-2016 Via de website gekocht

goede service na "niet meer voorradig" melding

mijn bestelde printer bleek ondanks de getoonde voorraad van 4 stuks, toch niet meer leverbaar. Na een mail van Coolbleu en daarna telefonisch contact, is er samen naar een oplossing en alternatief gezocht. Deze samen gevonden en ook nog een leuke korting gekregen voor de overlast. Super!

Pluspunten

• aanbod
  • scherpe rijzen
  • service

Minpunten

• voorraad beheer

jolandak 30-11-2016 Via de website gekocht

tevreden met cool blue

Het is een duidelijke site met veel informatie makkelijk te bestellen en af te handelen.
Je krijgt duidelijk meldingen over je bestelling wanneer hoe laat het word bezorgd, heel fijn.

Pluspunten

• duidelijke site
  • goede prijs
  • goede service
  • veel keuze

Mirella 30-11-2016 Via de website gekocht

prima service

Pluspunten

• heel veel keus
  • goede prijs/kwaliteitverhouding

Lambertus van Veldhoven 30-11-2016 Via de website gekocht

LG scherm voor playstation

Zaterdag besteld, zondag geleverd zonder extra kosten!!! Uitstekend verpakt. Ook communicatie met Coolblue is prima. Ik zou geen punt van kritiek kunnen en willen leveren!!

Jaap 30-11-2016 Via de website gekocht

voor de eerste keer product bij cool blue besteld, Dewalt accuboormachine snelle levering duidelijke product omschrijving
en goede prijs/kwaliteit verhouding

Pluspunten

• snelle levering

R Rintjema 30-11-2016 Via de website gekocht

Een Miele stofzuiger

Snelste en goedkoopste . Na een misverstand gelijk gebeld en direct hersteld en optijd geleverd
En heel vriendelijk geholpen. Grote klasse