Deze score is berekend op basis van 3288 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Peter 04-12-2016 Via de website gekocht

Goeie site!

Goeie productinfo en snelle levering. Nog nooit problemen mee gehad. Heel veel opties en keuze. Nu de prijzen iets lager dan de concureren en dan krijgen ze een 10

Pluspunten

• Veel keuze
  • Goeie productinfo

Minpunten

• Niet onderscheidend qua prijs!

bob reen 04-12-2016 Via de website gekocht

Coolblue geeft prima artikel informatie en breed aanbod

de website geeft duidelijke artikel informatie, gecombineerd met een ruim aanbod om goede keuze te doen.

Darryl 04-12-2016 Via de website gekocht

Dhr

Prijzen zijn scherp. Duidelijk en makkelijk site om informatie te verkrijgen. Jammer dat bij het vergelijken van producten niet altijd de gegevens goed zijn ingevuld. Snelle levering van mijn bestelling

Sam 04-12-2016 Via de website gekocht

Een geweldige klantgerichte service!

Bij Coolblue staan de wensen van de klant echt voorop. Coolblue kijkt vanuit perspectief van de klant, en niet hoe zij er zelf beter van worden. Dit zie je bijna nooit!

Pluspunten

• Goede service
  • Meer dan genoeg winkels
  • Aardige mensen
  • Goede sfeer

Henk de Vries 04-12-2016 Via de website gekocht

Helemaal TOP

Alles wat men beloofd doen ze ook!! Je kunt 24/7 er terecht. Mooie en duidelijke video's. Je weet precies wat je koopt en krijgt. Geen enkel negatief punt te bedenken.

Pluspunten

• Duidelijk
  • Snel
  • Breed scala aan producten
  • Gemakkelijk

Nesrin 04-12-2016 In de winkel gekocht
Lochristi

Een zeker aan te raden webshop/winkels. Altijd vriendelijk en behulpzaam, ook al is het voor een heel klein (soms wel stom) vraag, ze staan er open voor en helpen je tot in de detail. Bestelling, levering, (eventueel) retourverwerking ,alles is top !

Pluspunten

• Snel
  • Betrouwbaar
  • Klantvriendelijk
  • Laagste prijs
  • Advies

michiel 04-12-2016 Via de website gekocht

Geweldige winkel met super service

Of je nu online een vraag heb of in de winkel Coolblue heeft altijd wel tijd en neemt ook de tijd voor het vinden naar het juiste antwoord.
Mocht het dan toch een keer voorkomen dat je met het verkeerde product thuis komt is retour zenden of dergelijke een fluitje van een cent

Pluspunten

• Goede service
  • Goede prijzen

Bart 04-12-2016 Via de website gekocht

Coolblue zet de toon

Telkens als ik iets nieuws op elektronica gebied moet hebben kom ik uit bij coolblue, de goedkoopste en met een reeds ervaren perfecte service.

Pluspunten

• snelle levering
  • goedkoop
  • perfecte service
  • goede webshop

Marcel 04-12-2016 Via de website gekocht

Wasmachine en koelkast

Wij hebben onze wasmachine en koelkast gekocht met wasmachine hier en een plekje is dezelfde week gelijk opgelost met andere nieuwe machine en koelkast heb ik me verkeken qua grote was te klein de klantenservice gebelt en konden gelijk omruilen voor grotere en die was maandag al in huis terwijl de kleine zaterdag was geleverd ..
Wij kopen voortaan bij cool blue vriendelijke mensen qua service en levering .. zeker een aanrader bedankt cool blue voor de glimlach die hebben zeker gehad...

Mvg marcel

Carla 04-12-2016 Via de website gekocht

Slechte service

Voor 22:00 bestelt, morgen in huis geldt dus blijkbaar niet. Ondanks dat Coolblue aangeeft in de mail dat het pakketje komt, komt het gewoon niet. Er was een storing. Naja prima, kan gebeuren. De volgende dag word er ook niet bezorgd tot de voordeur. Ik mocht zelf 7:30 uit bed om het pakketje 19 verdiepingen beneden op te halen. Terwijl Coolblue beloofd tot de deur te bezorgen. Nadat ik veel contact met ze heb gehad zouden ze binnen 24 uur weer reageren. Helaas niet gebeurd. Voortaan gewoon weer Bol.com!!

Minpunten

• Slechte service
  • Bezorging niet tot de deur
  • Geen afspraken nakomen

Officiele reactie van Coolblue 04-12-2016

Beste mevrouw Carla,

Wat ontzettend naar dat u uw bestelling niet hebt ontvangen op de dag dat u deze in huis verwachtte. Dit is natuurlijk niet de bedoeling en wij hopen dat u weet dat dit niet is wat u normaal van ons zou mogen verwachten. Dat de bezorger niet naar boven is gekomen, is een erg kwalijke zaak, wij willen dit dus graag voor u uitzoeken. We kijken graag voor u na wat er is gebeurd en wat we nog voor u zouden kunnen betekenen. Om dit te kunnen doen, willen wij u vragen om uw probleem en uw ordernummer op te sturen naar geenglimlach@coolblue.nl? Dan gaan wij voor u aan de slag.

Kim 03-12-2016 Via de website gekocht

Top webshop!

Heel duidelijke en overzichtelijke site.
Snelle levering en netjes verpakt.
Klant wordt goed op de hoogte gehouden van het pakketje.
Zeker een aanrader! Ik ga hier alvast nog meer bestellen.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Duidelijke webshop

Eline 03-12-2016 Via de website gekocht

Mijn favoriete webwinkel!

Heel erg goed! Ik had een sporthorloge van FitBit besteld (charge HR), die tweede hands was, maar toen ik hem binnen kreeg was er echt niks van te zien! Hij werkt ook echt super.
Ook heb ik ooit een telefoonabonnement met een iPhone 6s afgesloten. Dit ging ook helemaal prima zonder moeilijkheden en was goedkoper dan bij de provider zelf!
Daarnaast zijn de filmpjes op de site ook fijn om te kijken of het product wat voor jou is.
Bestellen bij CoolBlue is zeker voor herhaling vatbaar!

Pluspunten

• Bezorgt snel
  • Goede klantenservice
  • Prijs-kwaliteit verhouding zijn vaak goed!
  • Gratis verzending en retourneren

Minpunten

• Nieuwsbrief is soms onoverzichtelijk
  • Alle soorten '...-shop' zijn soms verwarrend

Alweer een tevreden klant. 03-12-2016 Via de website gekocht

Snelle levering van een goed produkt !

Gebruiksvriendelijk en makkelijk om producten te selecteren. Ik koop graag bij Cool Blue omdat ik hun werkwijze inmiddels ken en daar heb ik alle vertrouwen in.

Pluspunten

• snel
  • betrouwbaar
  • bebruiksvriendelijke site.

FM 03-12-2016 Via de website gekocht

Perfect bedrijf!

Goede voorlichting, snelle levering, ook s'avonds!
Product is volgens beschrijving en verwachting! Prijs/kwaliteitverhouding goed.

Judith 03-12-2016 Via de website gekocht

Goede service en levering!

Nu een aantal keer iets gekocht via coolblue en altijd een goede en snelle levering gehad. De uitgebreide informatie over artikelen op de website vind ik fijn.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Uitgebreide informatie op website

Zahra van Tol 03-12-2016 Via de website gekocht

baas boven baas! nespresso apparaat

Wat een geweldige winkel. Service en klantvriendelijkheide top!
Eergister een x box besteld. Bij de mediamarkt was ie 15 euro goedkoper maar toch bij coolblue gekocht vanwege de service!

Adka 03-12-2016 Via de website gekocht

Fantastich

Snel, professioneel, vertouwbaar! De retour en ruilen onwijs snel geregeld. Ik zou deze winkel 100% aanbevelen.

Amanda1971 03-12-2016 Via de website gekocht

Snellllll en correct

Als je iets snel wilt hebben kies dan cool blue. Super tof dat dit zo snel kan, heel fijn! En je krijgt ook nog een concurrerende prijs. Wat wil een mens nog meer.

Pluspunten

• Snel
  • Duidelijke website

patrick 03-12-2016 Via de website gekocht

snel, betrouwbaar en gewoon te gek

Coolblue, niet de eenige winkel waar ik online en soms ook wel eens offline iets koop, maar wel een met een van de snelste en altijd vriendelijke support. Meestal wel niet de goedkoopste, maar service moet ook voor betaald worden.

Pluspunten

• snel
  • goede support
  • gratis verzenden (standaard)
  • speciale verzendingen mogelijk
  • veel keus

Minpunten

• niet de goedkoopste

luitje 03-12-2016 Via de website gekocht

erg tevreden

Goede vergelijking met andere produkten kunnen doen. Veel informatie van producten. Snelle levering.

jos bruijnaers 03-12-2016 Via de website gekocht

advies toetsenbord en muis aankoop

Na telefonisch contact een muis en toetsen bord uitgezocht
keurig geleverd en voldoet aan de voorwaarden die wij afgesproken hadden

Pluspunten

• snelle levering
  • goed advies
  • voldoet wat is afgesproken

anthonyy 03-12-2016 Via de website gekocht

service

eerste keer besteld via coolblue, iphone 7 hoesje, screenprotector en kabel. Dag nadien al geleverd aan het afhaalpunt dat ik wil, producten waren zoals beschreven en heb hierop niks op aan te merken. Snel en kwaliteit, zal hier nog bestellen!

Pluspunten

• Snel
  • Kwaliteit

Danielle 03-12-2016 Via de website gekocht

Betrouwbaar en snel.

Goede communicatie over levering. Geen problemen ondervonden. Alles verloopt vlot. Goede kwaliteit van product en bedrijf.

Eppe71 03-12-2016 Via de website gekocht

wat snel en nog goedkoop ook

Product vergeleken met een aantal websites, coolblue klonk bekend in het oor en de prijs was concurrerend aan de andere websites. Dus besteld en betaald, wat heel gemakkelijk ging, na het inlezen. En de volgende dag had ik het al in huis. Echt snel. Had ik niet verwacht.

Danny Daamen 03-12-2016 Via de website gekocht

Service met hoofdletter S

Omdat ik de wasmachine voor mijn dochter de volgende dag, een zaterdag, wilde hebben, koos ik voor Cool blue. Niet alleen konden zij die zaterdag leveren maar de beloofde service was zo compleet dat ik het eigenlijk met een korreltje zout nam. Het bleek allemaal echt. De belofte werd meer dan waar gemaakt. Wij zijn zeer tevreden en ik kan het iedereen van harte aanbevelen.
Het leek me ineens interessant om bij dit bedrijf te werken, die gedachte komt niet snel bij me op.
Keep it up!!

Pluspunten

• Goede prijs
  • Zeer complete service
  • De belofte wordt nagekomen
  • Erg prettige omgang bij aflevering

Minpunten

• geen enkel minpunt ontdekt

R. den Bak 03-12-2016 Via de website gekocht

Tweedekans is geen tweedekeus

Dit keer gekozen voor een tweedekeus LG wasmachine. Dat is goed bevallen. Één klein krasje maar en verder een uitstekende, stille wasmachine. Wast goed, melodietje kan af 😀, en nu weer de mogelijkheid om 's nachts te wassen.

Pluspunten

• Uitstekende Service
  • Bezorging snel en compleet geinstalleerd
  • Groot assortiment, mooie duidelijke website
  • Tweedekans mogelijkheid

Goed Werk 03-12-2016 Via de website gekocht

Kingston USB

Prima product, snel geleverd; verpakking er omheen kan kleiner, nu gaat er flink een flink stuk papier en plastic in de container, terwijl de stick netjes in het klein verpakt is.

Roelien 03-12-2016 Via de website gekocht

Condensdroger

Super site, blij met alle recensies, snelle en zeer correcte service, levering. Product voldoet aan mijn verwachting, prima kwaliteit prijs verhouding, leuk dat er ook een tweedekansjes optie is.

Pluspunten

• snelle levering
  • super prijs/kwaliteit verhouding

Hullie 03-12-2016 Via de website gekocht

Winkelen bij CoolBlue

De produkten worden op tijd, in perfecte staat en op de afgesproken locatie geleverd. Als dat nodig is kun je persoonlijk advies krijgen en ik heb alleen nog maar vriendelijke, enthousiaste en ter zaken kundige medewerkers aan de telefoon gehad.

Pluspunten

• Prima adviezen
  • Artikelen op tijd geleverd

Marja 03-12-2016 Via de website gekocht

Bestelling via Coolblue

Duidelijke en gebruiksvriendelijke website.
Snelle levering.
Mogelijkheid om gratis pakket s avonds te laten bezorgen.

Pluspunten

• Assortiment
  • Snelle levering
  • Mogelijkheid om s avonds te leveren

Arjan 03-12-2016 Via de website gekocht

Blij met Coolblue

Snel en overzichtelijk bestellen, leveren zijn goed en correct afgeleverd. Wanneer een product eventueel niet goed was dan is het makkelijk retour te sturen.

Pluspunten

• Overzichtelijk en makkelijk te bestellen
  • Retour is goed geregeld

Minpunten

• Veel mails over de status

A.A.de Vaal 03-12-2016 Via de website gekocht

Elec tandenbordtel Oral-B (Braun)

Ik heb bij CoolBleu een Oral-B tandenbordtel gekocht omdat ik bij een eerdere aankoop bij CoolBleu uitstekend geholpen ben en een uitstekend artikel had gekocht. Je wordt bij CoolBleu goed voorgelicht en de artikelen welke zij aanbieden zijn van zeer goede kwaliteit.

Pluspunten

• Goede afhandeling
  • Afspraken worden goed nagevolgd

Bein van Dijk 03-12-2016 Via de website gekocht

dhr.

Super aanbiedingen, zonder zorgen snel bezorgd en goede kwaliteitsproducten, A merken! Zeer tevreden met dé webshop CoolBlue!

Paul 03-12-2016 Via de website gekocht

Wat een feestje

Electronisch winkelen bij Coolblue vind ik echt een feestje. Direct na de bestelling heb ik erg gelachen om een filmpje met veel humor. Met dat fikmpje weet ik direct waar in aan toe ben. En de kevering was, zoals toegezegd, op tijd in huis

Pluspunten

• Winkelen met een smile
  • Op tijd geleverd
  • Goede prijs
  • Breed assortiment

Minpunten

• Kan ik niet bedenken

kees 03-12-2016 Via de website gekocht

perfect geregeld

gewoon goed en wat je nodig hebt is heel goed te vinden in het uitgebreide assortiment en de prijzen liggen vaak lager als in de winkels ,en het wordt perfect snel en op tijd geleverd.

Chris 03-12-2016 Via de website gekocht

Goede snelle levering

Snelle en goede levering,goed ingepakt zodat er geen schade ontstaat.heb savonds laat pas besteld maar het was er de volgende morgen al vóór 12 uur

Niek 03-12-2016 Via de website gekocht

Heerlijk alles onder 1 dak.

Wij bestellen regelmatig bij CB en vinden het zeer prettig dat van alle CB shops alles mooi in 1 account staan en de prijzen zijn ook altijd gelijkend met andere webwinkels dus zoeken naar goedkoper is zonde van je tijd.

REK 03-12-2016 Via de website gekocht

Topprestaties

De website geeft het al aan, goed doordacht en overzichtelijk. Wat men beloofd wordt ook daadwerkelijk uitgevoerd. Als je een kwalitatief goed product zoekt tegen een concurrerende prijs dan ben je bij coolblue aan het juiste adres.
Kwaliteit, keurige levering, goede service tegen een minimale prijs. Uitstekend.

Mijnnaam 03-12-2016 Via de website gekocht

Prima winkel

Snel antwoord op m'n vraag per email. Levering volgens afspraak. Jammer dat d kortingscoddie ik kreeg ineens alleen bij een bedrag boven de 50 euro geldig bleek. Maar verder prima winkel&webshop.

Pluspunten

• Snelle respons email
  • Goed geholpen in de winkel
  • Snelle levering

Minpunten

• Verborgen voorwaarde kortingscode

Paola 03-12-2016 Via de website gekocht

Niks mis mee!

Duidelijke website. Goed geprijsd. Levering erg snel, zelfs op zondag mogelijk zonder meerkosten. Product zelf nog niet getest want is een cadeau voor 5 december.

Pluspunten

• Levering zonder meerkosten ook op zondag

Jan V. 03-12-2016 Via de website gekocht

Bezorggemak

M.n. Coolblue gekozen vanwege bezorgmogelijkheid op de dag van aankoop en dat voor een luttel bedrag extra, bezorgtraject goed te volgen op internet en waarschuwing op het moment dat de bezorger na genoeg in de buurt is. Ook de prijs/kwaliteit was een doorslaggevende factor.

Pluspunten

• Levering dezelde dag!
  • assortiment

Gw 03-12-2016 Via de website gekocht

Bestelling

Gemakkelijke site, simpel en vlot op te zoeken en te bestellen. Hele vlotte levering en opvolging van het pakketje!

Marcel van der Wal 03-12-2016 Via de website gekocht

Samsung HW-K450

Prachtig product. Supersnelle levering.
En het geluid verbaasde mij, wat een sound.
Binnen 2 minuten werkte alles.
Uitpakken, stekkers erin, optische kabel in de tv en bammm gelijk geluid. Gewoon top.

• Geweldig geluid

Cecile 03-12-2016 Via de website gekocht

Bestelling nespresseo.nl apparaat

Duidelijke site, de bestelling was de volgende dag al geleverd. Kon via mail precies bezorgproces volgen.Top!

v. Dooremaal 03-12-2016 Via de website gekocht

laptop tas

Was precies wat ik verwachte en super snel geleverd op het afhaalpunt, bedankt voor de levering.
Volgende keer weer bij jullie kijken.

Pluspunten

• goed
  • snel

F. Javier Orellana 03-12-2016 Via de website gekocht

Makkie shoppen

Via de website alles makkelijk te bestellen. Service 100% perfect en razendsnel levering. Prijs/kwaliteit top.

Ralph 03-12-2016 Via de website gekocht

Zeer betrouwbare webwinkel.

Iedere keer wanneer wij prijsvergelijkingen doen, komen wij toch weer bik Coolblue terecht.
Niet dat het altijd de goedkoopste site is, maar de betrouwbaarheid is ook iets waard.

In 1 week 3 telefoons besteld en alles keurig de volgende dag in huis, zelfs 1 op zondag.

Dikke pluim voor Coolblue.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goede prijs
  • Goede service

Minpunten

• Nog niet kunnen ontdekken.
  • Nog geen betere webwinkel kunnen vinden. :-)

Alette 03-12-2016 Via de website gekocht

2 mobieltjes

Op zich goed geholpen aan telefoon, vriendelijke mensen en genoeg emails om status te weten, maar er moeten 2 mobieltjes geleverd worden, eerste afspraak werd afgezegd en moest opnieuw, voor andere mobiel moesten we hele middag thuis blijven, komt man met mobieltje in huis doet de pin het niet (voor 0,01 controle) en gaat hij weer met mobieltje weg..... Moeten we weer opnieuw. Dus bij beide mobieltjes, ging aflevering niet vlekkeloos en we hebben beide nog niet..... Dat is dan wel weer jammer!

Marc de Jong 03-12-2016 Via de website gekocht

Marc de jong

Goede service snelle levering en een hele goede prijs en tijden worden gehouden ook de levering is perfect met aansluiting

Nele 03-12-2016 Via de website gekocht

Correct, snel, perfect!

Heel correcte beschrijving van het artikel. Ook minpunten worden gepubliceerd. Zo krijg je toch wel een duidelijk beeld. Levering zoals beschreven:'s anderdaags was het product bij ons thuis. Netjes verpakt,niets op aan te merken!