Deze score is berekend op basis van 2793 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

AnjaDuif 16-09-2015 Via de website gekocht

Supersnelle levering, zelfs op zondag als je dat wil. Ruime informatie over de status en levering van bestelling!

Herre 16-09-2015 In de winkel gekocht
Groningen

Het artikel was makkelijk op te zoeken op de website. Omdat wij het artikel wouden zien, zijn we naar de winkel in Groningen gegaan.

In Groningen was het product niet voorradig. We zijn uitstekend geholpen door de medewerker. Het artikel werd op de beloofde dag thuis bezorgd.

Het assortiment is groot. Helaas zijn alle artikelen niet in de winkel te bezichtigen.

Het artikel werd keurig verpakt thuisbezorgd.

Nico 16-09-2015 Via de website gekocht

door overzichtelijke indeling/menu's kwam ik snel bij datgene waar ik naar wilde kijken

ik vind het assortiment groot genoeg, en voor ieder wat wils

snelle levering, en ook de mogelijkheid om de aangegeven leverdatum te wijzigen

wat mij ook goed beviel is de tijdsaanduiding voor de levering: dat klopte perfect (ik heb ook al eens gehad-ergens anders-dat aangegeven tijdvak totaal niet klopte, met resultaat dat ik een hele dag zat te wachten!)

Marike 16-09-2015 Via de website gekocht

Snel gevonden, snel en makkelijk kunnen bestellen.

Supersnel binnen, zoals beloofd!

Gevonden wat ik zocht dus voor mijn idee is het assortiment prima.

Al zeker aan een hoop vrienden aangeraden en ook op kantoor hebben we een laptop besteld die de volgende dag binnen was.

vanderey 16-09-2015 Via de website gekocht

besteld en op de gevraagde dag geleverd

Telenetabonnement was niet in orde. Iets niet doorgeven aan telenet? Heb alles via telefoon met telenet moeten regelen en nieuwe simkaart gekregen

Gemakkelijke besteld en juist geleverd. Alleen telenet abonnement was niet in orde.

WandaD 16-09-2015 Via de website gekocht

In de shop kun je meteen ook meningen vinden over hoe je het beste kiest voor een bepaald product

Je krijgt meteen een bevestiging en na een half uurtje al een smsje dat je product is ingepakt en aangeboden. Je kunt zien waar je pakketje uithangt

Voldoende keus. Meer dan anderen die per soort maar 1 type aanbieden

Positieve ervaring. Zeker geen oplichters of valse beloften.

Hele goede ervaring. Het product was binnen 13 uur bij mij. Prijzen beter of gelijk aan andere sites. Geen verplichte gigantische aanmeldprocedure.

Johan 16-09-2015 Via de website gekocht

Door computerproblemen liep de bestelling niet zoals ik zou willen. Een telefoontje en de bestelling werd afgehandeld waardoor ik de volgende dag de bestelling toch in huis had. Leuke attentie van de medewerker in de vorm van een kaart lag ook nog op de deurmat.

Marleen 16-09-2015 Via de website gekocht

Bij een bezorgpunt laten bezorgen die tot 21.00 uur open is, zodat ik het product zo snel mogelijk op kon halen uit me werk.

Snelle levering, goed geinformeerd.

Valerie 16-09-2015 Via de website gekocht

De webstek is makkelijk in gebruik.
Je weet precies waar je moet zijn.
En als je iets wil kopen waarvan je niet weet of het een goed product is dan kan je de filmpjes aan klikken en krijg je meer informatie over het product dat je wil kopen
Super handig vindt ik zelf

Je kan hulp vragen als je meer informatie over het product wil.
Het is makkelijk te bestellen en als je het voor 11 uur besteld heb je het morgen in huis.
Super handig als je iets snel nodig heb.
Je krijg ook een proef periode wat ook heel handig is als je iets koopt en je snapt het niet of het is toch niet helemaal wat je zoek.

Het assortiment is heel ruim!
Er is voor iedereen wat wils.

Het is gewoon de beste winkel

Ik vind het gewoon een super winkel! Ik ga er vaker shoppen

Anne 16-09-2015 Via de website gekocht

Site waarbij je criteria kan aangeven en dus heel gericht kunt zoeken.

Zondag bestelt, maandag in huis.
Duidelijke mailtjes (bevestiging, volgen pakketje)

Er is voldoende keuze.

Simon 16-09-2015 Via de website gekocht

Een woord: Top

Top, je wordt betrokken in elke stap van het proces.

Annelies 16-09-2015 Via de website gekocht

Logische onderverdeling en duidelijke rubrieken. Hierdoor kon ik het product snel vinden. Ook makkelijk om bijv. op 'prijs' te sorteren.

Werd middels mailtjes goed op de hoogte gehouden van de status van de bestelling. Ik heb geen klachten. Wel mooi dat je de producten evt. gratis kan retourneren (geen gebruik van gemaakt).

Her assortiment is zelfs ruimer dan ik had verwacht. Ik dacht dat Coolblue alleen elektrische artikelen verkocht.
Prijs/kwaliteit is volgens mij goed. Ook omdat er geen verzendkosten in rekening worden gebracht, geen retourkosten en een goede klantenservice.

aglowpol 16-09-2015 Via de website gekocht

een toestel opzoeken is heel simpel door middel van de zoekfunctie , keuze uit verschillende merken en prijzen , al meerdere malen iets gekocht en vergeleken en hier steeds de goedkoopste gevonden van hetzelfde merk

Na bestelling en betaling krijg je direct een email met daarop de bevestiging van je bestelling en betaling , nadien ontvang je een sms met de mededeling dat je bestelling is ingepakt , nadien een email met track & trace nummer

Heel uitgebreid met bekende merken en minder bekende

Van elke stap word je op de hoogte gehouden keuze van op welke dag er geleverd kan worden , ook mogelijk op een ander adres dan het factuuradres

Goede service en aflevering , snelle levering ( deze regio niet mogelijk op zondag maar daar kan de leverancier niet aandoen ) goed contact door middel van email en of sms of via de telefoon

moosy 16-09-2015 Via de website gekocht

Duidelijke site, veel prentjes, reviews van anderen, vergelijkingen met andere modellen of merken mogelijk, etc.

Snelle levering (de dag nadien) in een leuk kartonnetje (of stevige enveloppe) met voldoende verpakkingsmateriaal. Ook goede service na bestelling: Op bepaald moment dacht ik iets niet te hebben ontvangen op mijn werk, en CoolBlue ging meteen toen ik belde op zoek naar de postbode etc. Toen ik mijn verhaal deed bij een collega over hoeveel Coolblue deed, bleek dat collega die "toevallig" bij zich had in haar bureau. Toen ik dit vertelde, staakte Coolblue haar zoektocht uiteraard, maar ze bleven vriendelijk (en troostte me zelfs toen ze hoorden dat ik een stelende collega had).

Ook merken die je niet gemakkelijk vindt in winkels (bvb Fitbit, bepaalde adapter,...), zijn hier beschikbaar.

Patrick 16-09-2015 Via de website gekocht

De producten zijn heel gemakkelijk te vinden op de overzichtelijke website. Het bestel proces verliep makkelijk en zeer vriendelijk. Bovendien verbaasde mij de snelheid waarmee dit proces werd afgehandeld. Dezelfde avond kreeg ik al de bevestiging dat het bestelde product was ingepakt en voor verzending was klaar gezet, hoe mooi is dat?

In mijn geval geen gebruik hoeven maken van service, omdat alles helemaal goed verliep. In een eerder geval wel eens gebruik gemaakt van de service. Vraag via mail werd keurig en tijdig op een goede, nette en duidelijke manier beantwoord.

Het assortiment is prima, ook de specifiekere hardware die ik zocht was verkrijgbaar bij CB. En zelfs qua prijs kwam ik bij CB beter weg dan bij de vergeleken concurrentie.

Op alle punten prima!

Dekkers 16-09-2015 Via de website gekocht

Een duidelijk en overzichtelijk website. Alles makkelijk en eenvoudig te vinden.
Wat ook belangrijk is met de ipad werkt alles van uitzoeken bestellen tot betalen.

Direct een mail bevestiging en een heel duidelijk verloop hoe de bestelling verder word behandeld.

Goed overzichtelijk ik vond meteen dat gene waar ik naar zocht.
Ook werd de promotie duidelijk aangegeven. 30,- korting op product.

Goede snelle service, mijn aankoop inderdaad de volgende dag in huis.

Hans 16-09-2015 Via de website gekocht

makkelijk, snel en overzichtelijk

Bepaald artikel was niet op voorraad , rest wel en volgende dag thuis

satonyca 16-09-2015 Via de website gekocht

Makkelijk en snel bestelproces

Uitstekende en snelle bezorging.

Ruim assortiment met degelijke kwaliteit

Betrouwbare webshop met een uitstekende prijs / kwaliteitsverhouding.

Norbert Molenkamp 16-09-2015 Via de website gekocht

Navigeren is super makkelijk en overzichtelijk.

Alles precies bijgehouden of het op voorraad is.

Vind het de mooiste webwinkel. Heel duidelijk en zeer snelle levering.

Zakelijk aangeschaft.

Johnny Jonckheere 16-09-2015 Via de website gekocht

geen verplaatsing, gemakkelijk te vergelijken op de site

stipt levering, verzorgde afgifte

mooi assortiment

tevreden over de aangeboden producten en de levering

geen verdere opmerkingen tevreden

Fieke de jong 16-09-2015 Via de website gekocht

Nog steeds mijn aankoop niet binnen. Waarschijnlijk ligt de fout bij postnl, maar dat neemt niet weg dat ik het erg jammer vind. Ook was er veel onduidelijkheid via de mail. Volgens coolblue zou mijn pakket er zondag zijn en als ik naar de site van postnl ging stond er dat die nog in het sorteercentrum was.

Op zondag 13 september zou mijn pakket worden gebracht door postnl, het is nu 16 september en heb mijn pakket nog steeds niet. Daar baal ik van.

Arja 15-09-2015 Via de website gekocht

Bezorging vlot en zelfs op zondag! Geweldig!

Snel handig vlot top

Kon snel vinden wat ik zocht. Helemaal goed.

Gewoon heel goed

Y_JBOY 15-09-2015 Via de website gekocht

Het is zeer gemakkelijk aangezien je ze op tal van manieren kan bereiken! Bijvoorbeeld via twitter, facebook, telefonisch en natuurlijk ook via mail!

De aan huis service is oke! Ik betwijfelde dat eerst omdat er op de site stond thuis levering op zondag gebeurt tussen 10:00 uur en 18:00 en het pakje om 18 uur nog niet geleverd was, ik was teleurgesteld en ik heb een tweet verzonden naar coolblue, na amper 10 minuten had ik antwoord dat het pakje tussen 10:00 en 20:00 geleverd werd! Dus daarom een 9 voor service.

Ze hebben echt bijna alles omtrent electro, huishoude en noem maar op. Ik ken heel erg weinig shops die zo een groot assortiment hebben die me aan staat!

Het is heel makkelijk, ze zijn heel klantvriendelijk en klantgebonden! Hoedje af voor coolblue want geen enkele shop die het hun nadoet!

+ Punten + Klantvriendelijk + Zeer goede levering + Je ontvangt duidelijke mail's omtrent je bestelling + De klantenservice is een topper - Punten - Niet alles op de site is even duidelijk

amf250963 15-09-2015 Via de website gekocht

Wijst zichzelf,duidelijk, eenvoudig

Perfect

Zeer betrouwbare webshop, met perfecte service, voorraad = voorraad, bij defect perfecte service en zonodig vervanging.
Is niet de goedkoopste, maar onverslaanbaar in service

Je kan weinig beters wensen ...

Martijn 15-09-2015 Via de website gekocht

Duidelijke afspraak welk dagdeel er geleverd wordt en dat binnen 24 uur. Half uur voor levering werd ik gebeld met de mededeling we komen eraan.

Top natuurlijk. 2 nette jonge mannen brachten de wasmachine, installeerde deze netjes zette hem aan om te spoelen en namen de oude machine mee.

Helemaal tevreden! Binnen 24 uur een nieuwe wasmachine!!

Lucy Bos 15-09-2015 Via de website gekocht

Wat een superhandige website om je producten te vergelijken en een keuze te maken uit de vele producten, ook zeer klantvriendelijk om het feit dat je niet verplicht bent je aan te melden of te registreren.

Service kan niet beter, 's avonds laat besteld en de volgende dag geleverd met een keurig bericht wanneer het pakket verwacht kan worden!

Assortiment divers en alles heel overzichtelijk weergegeven en goed te vinden door te filteren waarnaar je op zoek bent

Eerlijk, betrouwbaar, snel en divers!
Wat wil een klant nog meer?

Helemaal fan van Coolblue! Ik ga zeker meer bestellen via jullie overzichtelijke website! Klasse!

Thea 15-09-2015 Via de website gekocht

zeer goeie website
product snel gevonden
vandaag besteld morgen in huis zelfs op zondag

zeer klantvriendelijk voor alle vragen zeer veel geduld zeer goeie uitleg

assortiment zeer uitgebreid

zeer vlotte levering en bovendien zeer klant vriendelijk

zal zeker weer iets bestellen bij coolblue

Michelle 15-09-2015 Via de website gekocht

online zo besteld

zonder meerkosten op zondag bezorgd

voldoende keus, met mogelijkheid tot vergelijken van producten

goede, snelle service. Gewoon top!

gratiann 15-09-2015 Via de website gekocht

prijs/ kwaliteit en uiteraard de snelle service ...toppie !

producten die in de reguliere winkels(zelfs grote ketens) niet in voorraad zijn kan ik bij jullie zonder problemen binnen de 24 u thuis ontvangen !

KBike 15-09-2015 Via de website gekocht

Duidelijke website, ruime assortiment en uitstekende communicatie

Coolblue is 24/7 bereikbaar met kundige mensen aan de telefoon

Heel veel keus

Altijd op tijd geleverd en altijd een uitstekende communicatie

Michelev 15-09-2015 Via de website gekocht

Zeer eenvoudige bestelmethodiek, ook voor iemand die vrij weinig besteld via het web.

S'avonds besteld en s'morgens (een zaterdag) werd de levering al uitgevoerd. Had ik niet verwacht .

Het assortiment kan ik niet echt beoordelen aangezien ik wist wat ik wilde

Algemeen zeer positief verrast..

Gerard 15-09-2015 Via de website gekocht

Snelle gemakkelijke website

Alle beloftes waargemaakt

Meer keuze dan de grootste winkelketen

Goede prijs

Leonrijssen 15-09-2015 Via de website gekocht

Super goede service, direct en leuk verpakt pakketje.

Eddy Seghers 15-09-2015 Via de website gekocht

Duidelijke info bij de producten en vlot te bestellen. Proces verloopt heel vlot. Levering thuis zelfs op zondag is geweldige luxe.

leveren op zondag - de max

keuze voldoende tussen verschillende tyoes en merken voor spiegel reflex camera

Er zijn gewoon geen negatieve punten

Totaliteit zeer goed

Sommelsdijk 15-09-2015 Via de website gekocht

product selecteren, bestellen ging prima. Door drukte geen juiste reactie na betalen...ik wist niet of mijn bestelling juist was overgekomen... geeft geen prettig gevoel.

na betalen, geen bevestiging, dus even gebeld met klantenservice. Hierna had ik het vertrouwen dat de bestelling werd uitgeleverd. Idd na 2 uur de mail met bevestiging. is allemaal goed gekomen.

Zowel zakelijk als privé een prima aan te raden online winkel.

goed bezig.

M Peters 15-09-2015 Via de website gekocht

Bestellen is eenvoudig.

Ik had hem s'avonds om half elf besteld en s'morgens om elf uur kwam de post hem brengen. Ik kreeg keurig een berichtje dat ik de post kon verwachten tussen 11.00 en 13.00 uur.

Zo goed als alles te koop.

geen, enkel dat ik heel tevreden ben en in de toekomst als ik iets nodig heb zeker eerst hier ga shoppen.

Lin 15-09-2015 Via de website gekocht

Overzichtelijk en de zoekbalk is makkelijk om te gebruiken.

Veel keuze in tassen, goede merken in het assortiment

Betrouwbare webshop, updates over bestelling, klantvriendelijke site, leuke promotie acties

G van Asseldonk 15-09-2015 Via de website gekocht

Tja, via internet bestellen....

Supersnel en goed goed contact

Prima. Ik heb andere artikelen nog eens doorgesnuffeld. Ga weer bestellen.

Niets aan te verbeteren

Supersnelle service

Jeroen 15-09-2015 Via de website gekocht

Vooral de levering is top zelf op zondag !!

L Smit 15-09-2015 Via de website gekocht

Makkelijk besteld en volgende dag al thuisgebracht en aangesloten.

Ideaal systeem met dat thuisbezorgen en gratis aansluiten.

edebrall 15-09-2015 Via de website gekocht

gewoon bestellen en kant-is-klaar!

ook in de winkel Destelbergen perfecte service!

vond tot nog toe alles wat ik opzocht

als alles ok is, waarom niet?

tot nog toe zou ik niet weten wat.......

Lea 15-09-2015 Via de website gekocht

De website is duidelijk en overzichtelijk

Prima assortiment en aantrekkelijke prijzen

Simpel, duidelijk en overzichtelijk

Ging alles maar zo makkelijk als iets aanschaffen bij CoolBlue!

L van Breukelen 15-09-2015 Via de website gekocht

zaterdag avond besteld, zondag 13 uur in huis!

Snelle en correcte aflevering

Ger mandjes 15-09-2015 In de winkel gekocht

Overzichtelijk gerangschikt.
Zocht een telefoon zonder toeters en bellen.
Het werd Panasonic KX-TG6811

Zaterdagavond besteld en zondagmiddag al in huis,,
Fantastisch!,

Heel ruim!

Uitstekende service zonder poeha!

Alexander 15-09-2015 Via de website gekocht

het product was snel te vinden. zowel via google als op de site zelf.

makkelijk , duidelijk en klantvriendelijk.

het product was in voorraad

Alles was beter dan bij andere online winkels. En bezorgen op zondag wat ideaal is in geval van nood.

Fonske45 15-09-2015 Via de website gekocht

Bestellen van uit de zetel, gemakkellijk!

Bestelling was op tijd, super!

Nog nooit problemen gehad met Coolblue.

henny van der Voort 15-09-2015 Via de website gekocht

Gemakkelijk te bestellen

Zaterdagavond besteld,zondagmorgen geleverd,en dat voor een vrij goedkope bestelling!Thanks!

Was strijkbout,méér dan voldoende keuze,zelfs in de goedkope strijkijzers.

De winkle was mij al aanbevolen door m'n dochter,ik zou dat ook iedereen aanraden!

Het was mijn eerste bestelling,ik vond het ongelofelijk gemakkelijk,zowel qua vlotheid van bestellen én van levering!

cpkant 15-09-2015 Via de website gekocht

Zeer slechte service, ik heb mijn bestelling gedaan om 23.30 uur, direct via ideal de betaling gedaan, staat bij mijn bank ook gewoon verwerkt op die dag. Stuurt coolblue pas een bevestiging op 00.05, dus volgende dag, nu wordt er pas een dag later geleverd. Ze zeggen nadat ik gebeld heb dat de betaling pas om 00.10 uur is ontvangen. Vreemd de bevestiging kwam "al" binnen om 00.05 uur. Dit is dus een smoes om onder de beloofde levertermijn uit te komen. Ik heb voordat ik telefonisch te woord werd gestaan 14 minuten!! in de wacht gestaan. Zeer slechte service!!!!

Zie hierboven bij service. Nog nooit een webwinkel meegemaakt met zo'n slechte service

pekrui 15-09-2015

Een klein beetje heel erg kort door de bocht.
Als bij jou bank het geld van de rekening af is kan het zomaar zijn dat het enige tijd later pas bij een andere bank op de rekening staat. En dat maakt een bedrijf niet slecht als ze dan zeggen dat het de volgende dag geleverd wordt. Ergens komt een tijdstip dat het gewoon niet meer mogelijk is om binnen die tijd te kunnen leveren.

klantamsterdam 15-09-2015 Via de website gekocht

1. Gebruikersvriendelijk met een Hoofdletter! De website is duidelijk en, wat een verademing, intuitief, opgezet/ingericht.
2. Alles gevonden wat ik zocht.
3. Bestelproces duidelijk en eenvoudig.

Waarom dan geen 10? Omdat 10 "perfect" is, en "perfect" bestaat niet. Anders staan er weer tig collega web-/applicatiedesigners op straat... ;-)

1. De webwinkel heeft niet tot vragen/klachten geleid; alles wat ik wilde weten, kon ik vinden.
2. De winkel is levertijd (op zondag!) 100% nagekomen; de vervoerder zat er in het track-trace systeem maar liefst 20 minuten naast!! (Geintje!!)
3. Geen mening: top op heden geen aanleiding voor retourzending, maar "op papier' ziet de procedure er goed uit.

1. Gericht op 1 specifiek artikel gezocht (en gevonden). Diversiteit was dus niet mijn prio 1.
2. Gevonden wat ik nodig had.
3. Prijs kwam (in mijn specifieke geval) als beste uit de bus.

Zie opm onder 1e vraag... "Perfect" bestaat niet.

Bea 15-09-2015 Via de website gekocht

Volgende dag bezorgd en je hoeft er de deur niet voor uit!

Supersnelle levering

Keus te over

Niks op aan te merken

Betaling was dubbel afgeschreven maar is meteen hersteld. Keurige afwikkeling