Deze score is berekend op basis van 3453 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Marijke 07-06-2018 Via de website gekocht

Snel en je kan z elf de dag bepalen dat er bezorgt word

Ideaal snel en veel keuze al vaker iets besteld en altijd goed geholpen, ook als ik niet precies weet wat de verschillen zijn in sommige snoertjes en waar ze voor dienen het word gewoon opgezocht.

Nathalie 07-06-2018 Via de website gekocht

Super snelle levering

De website geeft goede informatie met name ook de voorraad stand. Coolblue levert snel ook op maandag. De verpakking en communicatie zijn ook top. Voelt als een extra cadeautje om hier te kopen.

Robert Verhoef 07-06-2018 Via de website gekocht

Netjes en snel geleverd !!!

Goed overzichtelijk en de prijzen zijn ook ok. Veel assortiment en producten zijn altijd zonder problemen geleverd.

lisa 07-06-2018 Via de website gekocht

super service!

op de site is alles ontzettend makkelijk te vinden, verzenden gaat super snel en je kan alles tot 30 dagen gratis retouren wat ook erg handig is voor het geval dat het toch niet bevalt.

Willem 07-06-2018 Via de website gekocht

Meer dan goede service

Ik ben al langer een tevreden klant bij Coolblue. De behulpzaamheid van hun personeel is klasse.
Laatst zocht ik een product en kon het niet vinden. Coolblue gebeld en helaas leverde zij het product ook niet. Vijf minuten later kreeg ik bericht in mijn mailbox van de service medewerker van Coolblue met een link naar het bedrijf wat het product wel leverde. Dit vind ik nou echt een fantastische service. Een stapje meer doen voor je klant.

RCS 07-06-2018 Via de website gekocht

Steeds weer terug bij Cool Blue

Ik vergelijk veel sites bij het aanschaffen van een nieuw produkt op prijs, kwaliteit, lever mogelijkheden en aanbod. Hierbij beland ik steeds weer bij Cool Blue. Alles bij hun is dikke prima. Andere webwinkels kunnen er een voorbeeld aan nemen.

Toos Drupsteen 07-06-2018 Via de website gekocht

Slechte service bij probleem telefoon-onderdeel

Wanneer je een onderdeel verloren bent van je telefoon, zoals bij ons het geval, geeft Cool Blue niet thuis. Ze verwijzen je naar de fabrikant (Samsung) en die verwijst je weer naar de leverancier, Cool Blue dus. Het gaat om een (dual) kaartje voor je SIMkaart, van de Samsung Galaxy J5 (2017). Die had ik even in mijn telefoonhoesje bewaard toen ik foto's ging overzettennaar de computer. Weg kaartje, en die is dus nergens te krijgen. Cool Blue medewerker zei dat ik maar naar Ali Express moest gaan (!!!!)
N.B. Bij reparatie zou Cool Blue het onderdeel WEL hebben!

Officiele reactie van Coolblue 07-06-2018

Beste mevrouw Toos,

Hartelijk dank voor je review. Wat ontzettend vervelend om te lezen dat je van het kastje naar de muur bent gestuurd en je nog altijd geen oplossing hebt. Op het moment dat een klant een onderdeel verliest, is Coolblue altijd bereid mee te kijken of een kosteloze nalevering voor de klant mogelijk is. Een nalevering voor een telefoon komt zelden voor, maar het is spijtig dat wij jou zo voorbarig hebben verteld dat dit niet mogelijk is!

Wij hebben naar aanleiding van jouw review nogmaals gekeken of het mogelijk is om een nieuw simkaart slotje te leveren. Gelukkig blijkt dit, via een alternatieve methode, inderdaad mogelijk. Wij willen je dan ook vriendelijk verzoeken om het ordernummer van je bestelling, samen met een korte toelichting, door te sturen naar geenglimlach@coolblue.nl. Zodra wij deze hebben ontvangen, helpen we je graag verder aan een nieuwe simkaart slot.

We zien je bericht graag tegemoet en danken je bij voorbaat voor je medewerking.

Caroline 07-06-2018 Via de website gekocht

Coolblue heeft gewoonweg de beste klantenservice

Het aanbod van Coolblue is groot, hun website is duidelijk, hun bestel- en betaalproces is perfect en hun service achteraf is onberispelijk.

EddyS 07-06-2018 Via de website gekocht

correcte informatie en levering

overweeg betaling na levering zoals via Bol.com dan geven we nog een hogere score. Voor de rest niks dan positieve eigenschappen

PR 07-06-2018 Via de website gekocht

Volgens verwachting

Snelle levering, keurig verpakt en juiste / goed product Het toestel, Smart P, voldoet aan de verwachtingen

Silvia 07-06-2018 Via de website gekocht

Snelle service, juiste product!

Alles bij elkaar kunnen zoeken wat ik nodig had, handige site en fijn te bezoeken. Daarnaast een supersnelle levering!

Edwin V 07-06-2018 Via de website gekocht

goede service , ze gaan pas weg als alles in orde is

ze plaatsen je wasmachine tot in de badkamer op de eerste verdieping , sluiten alles aan , ze plaatsten bij mij ook de droger die ik al had op de wasmachine en installeerde ook het koppelstuk , top en dus zeer tevreden

grapje 07-06-2018 Via de website gekocht

Snelle, klantgerichte service

Al diverse zaken gekocht bij Cool Blue, zowel in de winkel als online. Altijd goed geholpen. Afspraken worden nagekomen en altijd even vriendelijk.

Louise 07-06-2018 Via de website gekocht

Geweldige service.

Veel keus, goede prijs kwaliteit verhouding. En zeer snelle levering. Het gemak dat alles keurig thuis wordt afgeleverd.

Anita 07-06-2018 Via de website gekocht

Super leuke medewerkers en goede service

De shop is geweldig groot en heeft veel medewerkers die je vriendelijk helpen. Ik heb op internet een airfryer besteld en de volgende dag in de winkel opgehaald. Dit kwam voor mij het handigst uit en onder het genot van een kopje koffie was het wachten niet lang, echt een aanrader.

fpprene 07-06-2018 Via de website gekocht

Smile

Ongeacht welke aanschaf, bij elk contact met CoolBlue voel je de achterliggende smile, het plezier waarmee men werkt TOP

Caine 07-06-2018 Via de website gekocht

Geweldige service, top medewerkers, shop hier!!!

CoolBlue is al jaren bekend om hun geweldige service, maar tot deze week (gelukkig) nog niet echt gebruik van hoeven maken.

In Maart een Samsung Galaxy S8 telefoon besteld, uit de Tweedekans producten.
Voldeed exact aan de verwachtingen, werkte prima.
Totdat hij afgelopen week plots geen schermweergave meer had.
Prima retour procedure van CoolBlue opgestart en het pakketje in een Pakjegemak ophaal punt van PostNL gelegd.

Toen begon de ellende.
18 uur nadat ik het pakketje in de box had gelegd belde een privénummer mij op, vragende naar mijn Gmail wachtwoord. Claimend van Coolblue te zijn.
CoolBlue belt altijd met nummerweergave, dus dit was vreemd.
Mede ook omdat de leging van de de Pakjegemak locatie pas na het weekend zou gebeuren.
CoolBlue gebeld, netjes geholpen, conclusie: hoogstwaarschijnlijk is de telefoon gestolen.
PostNL gebeld, verschrikkelijke klantenservice, maar een PostNL medewerker heeft de telefoon uit de box gehaald.
- Ja, een PostNL medewerker heeft mijn telefoon gestolen.

CoolBlue is het onderzoek gestart, eerste resultaat was dat PostNL niets kon doen. Want er zou geen bewijs zijn dat het pakket in de box is gelegd volgens PostNL.
Uitgelegd aan de behandelende CoolBlue-er (Ruud) hoe het proces is verlopen en 15 minuten later belde Ruud terug: PostNL erkent de diefstal, u hoeft geen aangifte te doen, zij vergoeden de schade.
U krijgt een shoptegoed ter waarde van de telefoon om een nieuwe uit te zoeken in onze webshop.
WAUW!
Detail: shoptegoed €540,00, telefoon op de eigen webshop = €518,00!
CoolBlue geeft mij meer tegoed dan waarvoor de telefoon op dit moment wordt aangeboden.

Het is een heel verhaal, maar het omschrijft denk ik goed wat CoolBlue voor hun klanten doen!
Altijd vriendelijk en oprecht geïnteresseerd aan de telefoon. Altijd vertrouwen geven aan de klant dat zij er alles aan doen (in hun macht) om het probleem op te lossen.

Misschien niet altijd de goedkoopste, sowieso niet de duurste, maar deze service is goud waard! Ik bestel voortaan bij CoolBlue!!!

Marco 07-06-2018 Via de website gekocht

Snelle levering, bezorgers vriendelijk, snel en adequaat!

Website en keuze duidelijk, top is dat nieuwe wasmachine wordt aangesloten, uitleg wordt gegeven en oude mee terug.-TOP ontzorging!

Geweldig bedrijf . 06-06-2018 Via de website gekocht

Top service.

Alles keurig en op tijd geleverd. De mannen die het kwamen brengen waren super vriendelijk en behulpzaam. En beleefd Echt toppers vonden wij.

Paul_W 06-06-2018 Via de website gekocht

Schandalige service

Krijg tegengestelde adviezen. Orders worden door elkaar gehaald. Verantwoordelijkheid voor oplossen probleem wordt niet genomen. Pakket wordt afgeleverd waar ik géén toestemming voor heb gegeven. Adviezen zijn ook nog eens in juist. Lage wachttijden als je belt. Kortom, zeer slecht. Typisch bedrijf waar te snel groeit en nu tegen grenzen aan loopt. Jammer !

Officiele reactie van Coolblue 07-06-2018

Beste Paul,

Hartelijk dank voor je review. Wat spijtig om te lezen dat je ervaring met Coolblue allesbehalve positief is. Wij hebben afgelopen tijd te maken gehad met een enorm grote drukte als gevolg van het vakantiegeld dat aan veel mensen is uitgekeerd. Dit heeft ertoe geleid dat wij op sommige vlakken steken hebben laten vallen, omdat wij de drukte niet altijd aankonden. Uiteraard is dit geen excuus en streven wij er nog altijd naar om een service te leveren die Coolblue waardig is. Op het moment dat dit, spijtig genoeg, niet lukt, kijken wij graag mee of er een mogelijkheid is om dit op een creatieve manier op te lossen.

Bij deze willen wij dan ook graag onze oprechte excuses aanbieden voor het ongemak dat jij hebt ervaren. Als het mogelijk is, zouden wij graag nog even de tijd nemen om te kijken of we de problemen kunnen oplossen of je wellicht tegemoet kunnen komen in iets anders. Daarvoor wil ik je vriendelijk verzoeken om de ordernummers waarmee je problemen hebt ervaren door te sturen naar geenglimlach@coolblue.nl, samen met een korte toelichting. Hopelijk kunnen we dan uitkomen op een resultaat die beide partijen tevreden stelt!

Ik zie je ordernummers graag tegemoet. Bij voorbaat dank voor de medewerking.

Paul_W 07-06-2018

Ik begrijp dat jullie druk zijn, maar ik heb weinig begrip voor het in wacht worden gezet voor 22 minuten, dat hoorn op haak wordt gegooid (ondanks dat ik beleefd bleef), dat ik consistent verkeerde adviezen krijg en dat de helpdesk in rondjes blijft draaien en de door jullie veroorzaakte problemen niet wil oplossen. Als u bestelnummer 29399772 erbij haalt kunt u hopelijk alle telefoon en email verslagen zitten (iets waar aantal helpdesk medewerkers niet kon).

Dylandelarbre 06-06-2018 Via de website gekocht

Snelle service en correcte levertijd

Lens besteld via coolblue en de dag erna al kunnen fotograferen met deze lens.
Goed geprijsde artikelen met correcte en snelle service 😁

Kruijmel 06-06-2018 Via de website gekocht

Echt top

Had het redelijk laat besteld was de volgende dag nog gelijk in huis ook door een vrolijke fietsbezorger. Verder vind ik de site en het aanbod ook goed.

Judith 06-06-2018 Via de website gekocht

Duidelijke website met goede product informatie en goede prijs kwaliteitsverhouding en binnen 1 dag geleverd, zoals aangegeven op de site.

Aad 06-06-2018 In de winkel gekocht
Eindhoven

Fantastische service

Wat een geweldige winkel. Vriendelijk, meedenkend en bekwaam personeel. Exellente service en nog humor ook.

Robson 06-06-2018 Via de website gekocht

Betrouwbaar, vriendelijk en een geweldige service

Coolblue heeft het begrepen. Online verkopen is niet alleen een webshop openen, je moet je er thuis voelen, informatie vinden, hulp krijgen. Daar is Coolblue de best in!

M 06-06-2018 Via de website gekocht

Super service

Binnen een half uurtje was mijn nieuwe wasmachine geinstalleerd mét de droger er bovenop. Alles aangesloten en waterpas gezet. Al draaiend werd de wasmachine achtergelaten. Oude machine werd meegenomen.

M. Horstman 06-06-2018 Via de website gekocht

Super service! Erg vriendelijk en vakkundig!

De bezorgers waren super vriendelijk en hebben de nieuwe wasmachine aangesloten en de oude weer mee teruggenomen. Ze werden netjes gebeld met de aankomsttijd, erg fijn.
Onze dochter kreeg nog een mooie ballon met een stickervel, prachtig vond ze het. Dat zijn nou net de kleine dingen die het doen!

Rob N. 06-06-2018 Via de website gekocht

Binnen 1 dag geleverd, geen loze beloftes bij Coolblue !

De levergarantie dat het bestelde product ook werkelijk de volgende dag gelverd wordt. Coolblue heeft ons daarin nog nooit teleurgesteld.

JP74 06-06-2018 Via de website gekocht

Super afhandeling

Ander half jaar geleden bij Coolblue een camcorder gekocht. Deze maakte een raar geluid wat hoorbaar was op de film. Na goede communicatie over de status van de retourmelding kreeg ik bericht dat ze de camera terugnemen en dat ik een ander model mocht uitzoeken. Ze proberen niet onder de klacht uit te komen, ze lossen het gewoon op. Zijn ook altijd vriendelijk en behulpzaam aan de telefoon.

De Jonghe 06-06-2018 Via de website gekocht

Vlugge levering

Zaterdagavond besteld en de zondag in huis vind ik super, al waren het maar cartridges voor printer ...

Pieter Brouwer (Den Haag) 06-06-2018 Via de website gekocht

Meer dan je verwacht. Ook de service na aflevering

Alles wat je van een goed georganiseerde onderneming verwacht! De duidelijke en goed verzorgde website. De ordering, de aflevering, de communicatie gedurende het hele proces. De zorg na de levering.

Raaf Smits 06-06-2018 Via de website gekocht

Echt zooo gemakkelijk!!

Ik ben absoluut niet handig als het op online bestellen aan komt, maar dit ging echt zo makkelijk.
Heb geen moment getwijfeld of het wel oke was.

Albert Butter 06-06-2018 Via de website gekocht

Snel en correct.

Heel snelle en correcte levering en altijd op tijd zonder verdere problemen.
prima voor mekaar allemaal en aanbevelingswaardig.

Rob B 06-06-2018 Via de website gekocht

Elke keer weer snel!

Op zaterdag naar een nieuw wekker gezocht. Diverse sites bezocht maar uiteindelijk toch weer bij Coolblue beland. Dus op zaterdag een nieuwe wekker van Philips besteld, zou het de volgende dag bezorgd worden. Op zondag dus! Komen we de wekker maandagmorgen toch meteen gebruiken, top!

Astrid 05-06-2018 Via de website gekocht

Alles verliep soepel. Ik had bluetooth hardloopoortjes besteld en van te voren werd al aangegeven hoeveel werkdagen het zou duren tot de levering en dat klopte. Daarna kreeg ik een servicemail over hoe ik de oortjes moest opstarten als ik ze ging gebruiken. Een soort digitale handleiding dus, erg handig voor mensen die dat soort zaken moeilijk vinden of om je extra te verheugen op je pakketje. Coolblue heeft een overzichtelijke site, veel manieren om te betalen en leuke slagzinnen (die overigens overal op zitten). Ik zeg, ga zo door.

Koch-Gruppen 05-06-2018 Via de website gekocht

Uitmuntende service!

Producten volgende dag geleverd. Klantenservice medewerkers begrijpen hoe je als klant wil worden behandeld:hulde!Bereikbaar en levering in het weekend:ook op zondag!Topservice!

sinke 05-06-2018 Via de website gekocht

snelle levering

duidelijke website, snelle levering, ruime keuze in producten, gemakkelijk bestellen, tevreden over de service

Dirk 05-06-2018 Via de website gekocht

Klachtafhandeling en verzenden kan beter

Product zou savonds geleverd worden en had daar extra voor betaald maar kwam dus niet savonds na tel contact (lange wachttijd) geld van bezorging terug gehad en product werd een dag later bezorgd

Will 05-06-2018 Via de website gekocht

Super snel geleverd, in een prima verpakking met leuke tekst

Had al eerder goeie ervaringen met Cool Blue gehad, snelle levering, overzichtelijke website, prima dus!!

fje4 05-06-2018 Via de website gekocht

Keurige en snelle levering, vriendelijk personeel

Webshop overzichtelijk, hiervoor gekozen omdat het product op dat moment het goedkoopste was, levering was snel en keurig uitgevoerd. Valt me wel op dat de prijzen nogal fluctueren.

Henk 05-06-2018 Via de website gekocht

Perfect leveringsproces.

Voor de eerste keer besteld bij COOLBLUE. Betreft wasmachine. Zeer gebruiksvriendelijke website. Ook telefonisch contact verliep prettig. Er werd excuus gemaakt voor het feit dat er door grote drukte niet de volgende dag, maar zondag geleverd kon worden. Je wordt op de hoogte gehouden via mail, sms en telefonisch. Hulde!!

Jaquet 05-06-2018 In de winkel gekocht
Rotterdam

Geweldige winkel zowel online als de winkel in Rotterdam.

Bij binnenkomst in Rotterdam wordt je direct super geholpen en klant vriendelijkheid aan de balie is echt super goed.
Niets anders dan lof.

Thei 05-06-2018 Via de website gekocht

Mijn perfekte shop

Heb vaker al wat besteld bij Coolblue en nooit spijt gehad van mijn aankoop. Als ik iets wil kopen kijk ik altijd eerst op hun site.

De plzierigste WbWinkel 05-06-2018 Via de website gekocht

Bestellen bbij Coolblue voelt aan als een feest van A tot Z.

Een duidelijke website en perfect bestel en bezorgplan, zelfs op zondag en alles uitermate betrouwbaar.
Als klant ben je koning bij Coolblue.
Bel hen maar eens, gewoon doen, dit voelt aan als een feestje.
Inmiddels struin ik niet alle websites meer af het is gewoon goed.

RiaK 05-06-2018 Via de website gekocht

snelle levering, netjes verpakt , vriendelijke mensen en een uitgebreid assortiment, groot of klein service altijd hetzelfde

Nathalie 05-06-2018 Via de website gekocht

Perfecte levering !

Heel goede productomschrijving en ruime productkeuze. Zoals beloofd werd product ook binnen de 24u op een zondag geleverd.

Mart Poorters 05-06-2018 Via de website gekocht

Service was super.

Waren zeer vriendelijke bezorgers zeer netjes en correct!
ook waren ze heel netjes op tijd , ook een kwartier van te voren netjes gebeld dat ze er aan kwamen.
In een woord top.

CS 05-06-2018 Via de website gekocht

duidelijke website, vlotte levering

precies gevonden wat ik zocht, en met een kleine bijbetaling al binnen 6 uur na bestellen in huis! leverancier SMSte een half uur van tevoren zelfs de exacte levertijd.

Esther 05-06-2018 Via de website gekocht

Geweldige service! Snelle levering!

Gebruiksvriendelijke website, veel keus en goede producten. Alles prima in orde. Dik tevreden met Coolblue.

John 05-06-2018 Via de website gekocht

Goede en snelle levering

Snelle en goede levering. Makkelijke winkel met veel producten. Goed contact over en wanneer geleverd.