Jan Peeters 15-11-2019

Beloof enkel wat je kan nakomen! Als je een transporteur 40 pakjes wil laten afleveren op minder dan 3 uur van Zandhoven tot Antwerpen dan weet het kleinste kind dat dit niet zal lukken. Daar extra voor laten betalen en achteraf enkel de terugbetaling voorstellen is op z'n minst gezegd misleiding om maar niet het woord bedrog te noemen... Een gepaste compensatie en vooral menselijke reactie had hier op z'n plaats geweest! Dat was na +50 bestellingen ons laatste, want het kan goedkoper én betere service elders... auch! Alles voor een glimach... no way!

Michel Michiels 30-10-2019

Zeer gunstige prijs, vlotte service, alleen installatie had iets beter kunnen zijn.

Lutgarde 28-10-2019

we hadden een hometrainer nodig volgens onze kiné; en de prijs / kwaliteit bleek op jullie website de beste te zijn
vlug en gemakkelijk besteld en zeer vlug in huis dankzij de vriendelijke bezorgster van B post

Claudia Delodder 26-10-2019

Goede producten die worden aangeboden en een snelle levering. Zeer goede service

Liesbet 23-10-2019

Betrouwbare online winkel met kwaliteitsvolle producten. De site is heel overzichtelijk en de bestelling verloopt heel vlot. De super snelle levering vind ik fantastisch en de verpakking is heel stevig.

WILLIAM 23-10-2019

KLANTVRIENDELIJK - RUIME KEUZE - VEILIGE BETALING - ZEER SNELLE LEVERING - TOP !!!

Ryan Culot 22-10-2019

Voor 23u59 besteld en de nadien thuis is ook effectief zo! Niet zoals bij bol.com daar is het niet de dag nadien thuis maar de week nadien! Super leverancier die je een half uur op voorhand opbelt om je te verwittigen dat die onderweg naar je is. Groot aanbod aan de beste prijzen en vaak zijn er aanbiedingen die super interessant zijn! Alles loopt vlotjes zowel de betaling als het mailverkeer & de levering. Aangenaam verrast door coolblue 1ste keer besteld maar zal zeker niet de laatste zijn!

j de witte 20-10-2019

lader paste niet op mijn smartphone; kwam nochtans voor in de lijst in de zoekopdrachten via de site.
Maar ik moest het product niet eens terugsturen en kreeg binnen 48 u mijn geld terug.

Kim Schroeven 20-10-2019

Alles verloopt telkens weer naar wens.
Over het product zelf, nog niet gebruikt, maar vind het wel spijtig dat er geen klein busje olie meegeleverd werd. Moest speciaal naar de winkel om motorolie te kopen.

Frank 20-10-2019

Uiterst correcte garantieregeling.
Levering in postpunt naar keuze, keuze is mogelijk tijdens de bestelling.
Niet moeten wachten op overbodige mislukte poging tot thuislevering.

Van de perre jenny 18-10-2019

Zeer tevreden snelle levering , zeer goede service ook naverkoop had een probleempje met een steelstofzuiger binnen mijn garantie heb zonder problemen een nieuwe gekregen. Dank u coolblue , hier is de klant nog koning.

jef 17-10-2019

coolblue is een web winkel waar waar men kan op vertrouwen nog nooit heb iets negatiefs mee gemaakt

M 17-10-2019

Op zicht ziet het er een super printer uit. Ik kan er nog niet veel over zeggen aangezien ik hem als cadeau voor mijn zus gekocht heb en ze hem dus nog niet ontvangen heeft.

Kristiaan 16-10-2019

Prijs kwaliteit zeer goed.
Soms goede kortingen.
correcte bestelling op tijd geleverd.

Hanne 15-10-2019

Coolblue is een zeer correcte en behulpzame website. Op deze website kunt u zeker vertrouwen. Uw product wordt ook de volgende dag gratis geleverd, en dat zelfs ook op zondag!
Zelf bestelde ik al een aantal dingen van coolblue en ik ben erg tevreden!
Ik raad deze website zeker aan!

jan verhoeven 13-10-2019

ruime keuze, redelijke prijzen , goede service en zeer goede naverkoopdienst met vriendelijk en behulpzaam personeel - duidelijke uitleg (winkel te Wilrijk)

Luypaert Hugo 12-10-2019

Een shop die doet wat het beloofd, snelle en exacte levertijd, personeel efficiënt en vriendelijk !

Lisa 12-10-2019

Zeer veel keuze, eenvoudige website die gemakkelijk is in gebruik, zeer snelle levering en een vleug humor dat het online shoppen leuk maakt!
Zeer betrouwbare website!

Harriët Andriessen 11-10-2019

assortiment, hulp bij kiezen, prettige toon van communicatie, makkelijke website, snelle levering

Sien 10-10-2019

Ik had geen tijd om naar de winkel te gaan, ik werk van 10 tot 18u en had dringend een gsmlader nodig. Ik kreeg de bestelling vlugger dan dat ik in de winkel zou geraken. Voor 23u59 besteld en de volgende dag kreeg ik mijn pakje op het werk geleverd.

Leo Reynderw 09-10-2019

* Heel correct, scherpe prijzen,
* grote keuze
* heel kwalitatief
* super goede filtermogelijkheden,
* beloven wat ze schrijven,
* effectieve levering de dag erna (niet bij concurent...)
* heel goed en veilig verpakt

Alice 03-10-2019

Ik was pas verhuisd na jaren in het buitenland te wonen. Het was zondagavond en de woning was
vol stof en spinnewebben. Ik kwam terecht op Coolblue en was in de wolken over de service : voor middernacht bestellen , s'anderdaags geleverd. Ik bestelde rond 23:00 en s'anderdaags om 10:00 had ik een super kwaliteitsstofzuiger aan een goede prijs aan de deur geleverd !

Patje 03-10-2019

ruim aanbod.
prijs /kwaliteit.vlugge service.
Goeie uitleg over het product

Andre Ghyselinck 01-10-2019

Vorige week vrijdag een droogkast Siemens kunnen bestellen en betaald. Men zou leveren maandag in de voormiddag. Niemand langs gekomen en rond 16u zelf gebeld naar Coolblue waar men bevestigt dat levering nog gebeurt. Iets later belt de chauffeur met de melding dat hun laatste te leveren toestel GEEN droogkast is en dat Coolblue me zelf zal contacteren. Dezelfde avond krijg ik een bericht van Coolblue dat mijn pakket geweigerd is door mij alhoewel zij hier nooit langs zijn geweest. Na 2 mails door mij en een lange telefoon wordt mij gevraagd om een nieuwe bestelling te doen... de droogkast was niet meer in voorraad. Mijn eerste bestelling maar ook mijn laatste! Hoe is het mogelijk dat men klanten laat bestellen en betalen en 4 dagen later meldt dat toestel niet meer in voorraad is!