Deze score is berekend op basis van 3453 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Dariovdk 18-08-2015 Via de website gekocht

Gemakkelijk opzoeken van sporthorloges, goede vergelijking tussen de horloges. Ik had al reeds een account bij Coolblue dus binnen enkele klikken was mijn bestelling besteld, betaald, verpakt en geleverd!

Zaterdagmiddag tussen 16u en 17u besteld, zondag om 12u geleverd door Bpost! Belangrijk: zonder extra kosten.

Redelijk assortiment van sporthorloges, enkel accessoires voor mijn polar V800 (cadansmeter,snelheidsmeter voor fiets) waren niet direct te vinden in een aankoopbundel van je sporthorloge.
Coolblue was zeker niet de duurste voor dit artikel maar ook niet de goedkoopste, maar ik betaal graag extra voor de service die Coolblue levert.

Gemakkelijk vergelijken van producten, binnen een paar klikken was mijn product de volgende dag op zondag geleverd. Ik heb al enkele keren besteld via Coolblue en heb tot nu toe enkel goede ervaringen met het bedrijf. Ze zijn snel, betrouwbaar, klantvriendelijk.

Het was zeer gemakkelijk om de verschillende sporthorloges te vinden en te vergelijken. De keuze vergemakkelijking via de opties aan de linkerzijkant van het scherm zorgen voor een gemakkelijke zoektocht naar de ideale sporthorloge. Sommige producten hadden een testvideo, dit mag wel uitgebreid worden (vooral voor de duurdere sporthorloges). Zonder extra kosten was mijn product binnen de 18uur thuis geleverd via Bpost. Misschien de bundels met de polar horloges uitbreiden. Ik gebruik dit voor allerlei sporten, waaronder fietsen. Ik kon niet snel extra accessoires zoals cadansmeter, snelheidsmeter vinden terwijl cadansmeter bij verdere opzoekingen in de webshop wel beschikbaar was. Had ik dit geweten voor het bestellen, had ik dit in één pakket aangekocht. Misschien voor een link naar polaraccessoires zorgen, hierdoor zou ik meer producten aangekocht hebben. Een tip een testvideo voor meer producten zou ook handig zijn. Dit was niet het geval voor alle sporthorloges, zou de keuze kunnen vergemakkelijken

Jacintha van Ree 18-08-2015 Via de website gekocht

Bestellen en de volgende dag in huis!

Goed eerder iets aan de hand gehad met de aankoop van een diepvrieskast en dit werd keurig netjes afgehandeld.

Heel breed

Heel erg tevreden

Yves71 18-08-2015 Via de website gekocht

Snel gevonden wat ik wilde en ook een mooie aanbieding erbij

Snel en netjes en deze keer zelfs op zondag (binnen 24 uur) bezorgd! Wel heel jammer dat mijn kortingsbon van de vorige aanschaf, maar een maand geldig bleek (tot eind juni) en dus niet meer bruikbaar. Een paar maanden looptijd vind ik wel redelijk, maar 1 maand echt te weinig. Zonde....

B Spruijt 18-08-2015 Via de website gekocht

Ik wilde graag een bepaalde printer de volgende dag in huis hebben en omdat ik deze zelfs nog op de avond ervoor kon bestellen betekende voor mij groot gemak. Overigens had ik laatst een bestelling van een computer (heel hard nodig voor mijn werk) die op zondag werd geleverd, dat was helemaal super!

Met diverse mailberichten word je goed op de hoogte gehouden van de verwerking van je bestelling; ideaal omdat je precies weet wanneer je het pakket kunt verwachten.

Een meer dan ruim assortiment waardoor het altijd lukt om een goede keuze te maken. Wat ook handig is het geven van tips van aanvullende producten die je nodig zou kunnen hebben.

Ik heb bepaalde producten die ik via Coolblue heb gekocht natuurlijk ook vergeleken op sites van andere aanbieders. Coolblue is niet altijd de goedkoopste. Maar bovenstaande punten: gemak, assortiment en vooral service maken een evt. prijsverschil meer dan goed.

Vooral de persoonlijke communicatie is super, de manier waarop je wordt aangesproken en de toon waarop is heel toegankelijk en soms zelfs humoristisch. Als ik tot slot dan toch nog een puntje zou moeten aanstippen: misschien is er nog een (milieuvriendelijker) alternatief te bedenken voor het plastic vulmateriaal.

annickvanwijk 18-08-2015 Via de website gekocht

Vanuit je luie zetel snel een bestelling doorgeven op een simpele manier.

Binnen de 24 u na je bestelling leveren ze je pakje in uitstekende staat je bestelling af.

Ik vind het super dat je op een eenvoudige manier iets kan bestellen.
De betaling verloopt uiteraard vlot en correct.
Ze leveren zeer snel!

miguelk 18-08-2015 Via de website gekocht

Super webshop die alles in het werk stelt om je de juiste keuze te laten maken. Misschien niet altijd de goedkoopste, maar dat maken ze goed met de service

Zoals altijd, coolblue doet er alles aan om je tevreden te stellen en te houden. Elke keer één stapje verder gaan daarin dan je verwacht. Prettig!

Een ruim assortiment maar soms net niet die ene die je zoekt... Maar da's misschien een ouderwetse manier van zoeken.

Gewoon een heel goed doordacht concept waar je elke keer net iets meer service krijgt dan je verwacht van een webshop. Levering op zondag bijvoorbeeld... Super!

brownbrown 18-08-2015 Via de website gekocht

Uiterst gemakkelijk zoeken, vergelijken en bestellen.

Vlotte en correcte afhandeling van vragen en bestelling. Factuur, pakbon, retourbeleid en (gratis!) verzending is allemaal zoals je het als consument graag ziet.

Niet alles is verkrijgbaar, maar van de meeste producten zie ik een prima dwarsdoorsnede van merken, uitvoeringen en prijsklasse.

Absoluut aan te bevelen: de combinatie van uitgebreide informatie, bestelgemak, retourbeleid en de administratieve afhandeling maakt Coolblue voor mij tot een uiterst prettige en betrouwbare webwinkel.

Geen negatieve punten. Positieve punten: betrouwbaarheid, transparantie, klantvriendelijkheid, service

Agnes Reper 18-08-2015 Via de website gekocht

Alles was duidelijk en gemakkelijk uit te voeren.

er werd geen aankomstuur vermeld op de site , heb gekeken op de site van Bpost maar het uur werd niet ingevuld, spijtig

De kleurkeuze was beperkt, maar was wel 9 euro minder dan bij bol.com

gerjanwissen 18-08-2015 Via de website gekocht

Verschillende domeinen/sites per artikelgroep maakt het zoeken makkelijk en overzichtelijk.

Nog geen klachten gehad, geen behoefte had om de klantenservice te benaderen.

Assortiment is prima in orde; makkelijk te zoeken en te sorteren.

Het feit dat er zeven dagen per week (dus ook op zondag) bezorgd wordt is absoluut uniek en erg handig. 's Avonds tot een minuut voor 12 bestellen is gewoon de volgende dag in huis.

Groot assortiment. makkelijk zoeken en sorteren doordat voor nagenoeg alle productgroepen aparte sites zijn. Het 7 dagen per week bezorgen vind ik echter het grootste pluspunt. De (prettig vormgegeven en opgestelde) mails die je ontvangt zorgen er voor dat je altijd op de hoogte bent van jouw bestelling.

PeggyDieter 18-08-2015 Via de website gekocht

Het is een eitje om je weg te vinden in het coulblue.be assortiment . Enorm makkelijk en tijdbesparend .

Zaterdagavond nogal laat op de avond besteld , en de volgende dag dus een zondag , in de namiddag geleverd ... wat wil een mens nog meer :)

Uitgebreid assortiment , maar naar de toekomst toe toch misschien nog enkele goedkopere merken toevoegen zodat ook mensen met een minder dikke beurs toch een beetje keuze hebben wat merken betreft .

Fantastisch om op deze manier je zaken in huis te halen , ik kan eigenlijk weinig of geen extra's toevoegen die het nog aantrekkelijker maken . Dus ik ga zéker de winkel aanbevelen aan vrienden en familie !

Voor de eerste keer kan ik écht zeggen dat ik werkelijk tevreden ben over de ganse lijn bij een aankoop via een online winkel . Het is een aanrader , en ook in de toekomst als we iets nodig hebben zullen we van jullie online winkel gebruik maken .

Hetty CB 18-08-2015 Via de website gekocht

Wanneer je plotseling iets nodig hebt kijk je op je pc en CoolBlue heeft het wel. Vanuit je luie stoel klik je het aan en de volgende dag heb je het. Geweldig

Allen maar lof over de wijze waarop het is geregeld. Makkelijke beschrijving product en aanvraagformulier.

Je kan zo gek nog niet bedenken of CoolBlue heeft het wel

Aan iedereen die het maar horen wil

Duidelijke beschrijving van het product. Makkelijk aanvraagformulier en dan de bezorging in samenwerking met Postnl. in één woord geweldig.

Slawikjunior 18-08-2015 Via de website gekocht

Heel makkelijk iets te vinden zowel op PC als op je mobiel

Uitstekend je wordt goed op de hoogte gehouden van je bestelling zeer goede klant binding

Zeer divers

Bezorgt op zondag gratis,en tegen de betaling zelfs zelfde dag dat is pas service zeker in deze mobiele tijden!

Zoals ik al zei goede nazorg,goed op de hoogte gehouden en super snel!

joost736 18-08-2015 Via de website gekocht

je hoeft er niet voor uit

zondagbezorging wow!

zeker doen

goed en soms goedkoper maar zeker sneller dan bol.com

gerrie.barbara 18-08-2015 Via de website gekocht

Nooit geweten dat online kopen zo simpel is!!

Perfect op tijd geleverd, netjes geïnstalleerd oud toestel meegenomen en alles opgeruimd! Zalig

Nog geen ervaring met de rest van het assortissement maar als het even goed is (wat ik wel vermoed) is dit perfect

Voor alle twijfelaars: doen!

Ik kan gewoon niets negatief vinden! Dus als het goed is, is het goed, en daarmee uit!

tvdholst 18-08-2015 Via de website gekocht

Goede informatie op de site(s), leuke reviews via video's, weten dat ze hun beloftes nakomen.

Zelfs als je niet thuis bent en PostNL een briefje in je bus doet, krijg je OOK nog bericht van Coolblue. Dat heb ik nog niet eerder meegemaakt en vind ik extra service. Bovendien wordt er zelfs op zondag gratis bezorgd.

Wat heeft Coolblue eigenlijk niet?

Gewoon een zeer betrouwbare webwinkel. Als ik tegenwoordig wat nodig heb kijk ik eerst bij Coolblue. Niet altijd de goedkoopste leverancier maar als dat zo is niet veel duurder.

Genoeg gemotiveerd denk ik bij de afzonderlijke punten. Ik ben gewoon zeer tevreden over Coolblue als webwinkel.

De Beuckelaer 18-08-2015 Via de website gekocht

Is vlug besteld

Bij contact snel antwoord terug

Waarom ook niet...

Laptop goed ontvangen zoals beloofd . S'avonds besteld s'morgens ontvangen. Wel een dag later terug mail gestuurd i.v.m. De prijs die een dag later 50 euro lager genoteerd stond. Ook vlug terug antwoord ontvangen en meldde men dat dit een spijtig toeval was en men deze som zou terug storten. Dus hoop ik deze een van de dagen te mogen ontvangen zodat ik snel iets anders kan bestellen 😜

LexS 18-08-2015 Via de website gekocht

Zaterdagavond bestellen omdat je product van keuze in een reguliere winkel niet op voorraad is, de volgende dag (zondag) gewoon netjes thuis bezorgt op de afgesproken tijd. Super!

Op voorraad wat ik nodig had, plus extra keuze's.

ryckaert gino 18-08-2015 Via de website gekocht

Vrijdagavond had ik plots problemen met de router. Herstarten lukt niet meer, waardoor ik slechts één optie had: een nieuw toestel bestellen

Uitstekende service: je weet meteen wat je betaalt, wanneer het geleverd wordt en je hoeft er het huis zelfs niet voor te verlaten, want alles wordt aan huis geleverd

Een ruime keuze van toestellen in verschillende categorieën

Dit wordt volgens mij het winkelen van de toekomst: van thuis uit bestellen en aan huis geleverd worden binnen de kortste tijd

Supersnelle manier om ene nieuw toestel te bestellen, wanneer je het dringend nodig hebt en bovendien wordt alles gratis aan huis geleverd

v3xxor 18-08-2015 Via de website gekocht

Zeer gemakkelijke website, goeie zoekfuctie

Gratis verzending. Voor 24u besteld morgen in huis. Dit is de enige winkel die ik ken met zulke goeie service

Coolblue heeft een heel groot assortiment, van wasmachines tot pc onderdelen. De prijzen zijn concurrerend l, maar de gratis verzending en supersnelle verzending geven coolblue de verdiende 10/10 vooral als er kortingen zijn, zijn de producten nergens zo goedkoop.

Ik heb al een aantal artikelen besteld bij coolblue en ben tevreden met ze allemaal. Zeer snelle verzending(gratis ook) en de bij retour van een kabel kreeg ik mijn geld terug en hoefde ik hem niet meer terug te sturen.

Ik heb niets aan te merken op coolblue. Ze hebben een youtube channel met tutorials. Ze hebben de beste service voor een online webwinkel die ik ooit heb gezien gezien. Als je een vraag hebt aan de klantendienst heb je meteen antwoord. Zeker aan te raden

Daan1318 18-08-2015 Via de website gekocht

Snelle en makkelijke website, zeer gebruiksvriendelijk

Directe levering

Low-budget-pc's zijn er te kort

Makkelijk, snel en goedkoop

pidoba 18-08-2015 Via de website gekocht

Zeer gemakkelijke en snelle wijze van bestellen

Zeer goed op de hoogte gehouden van de voortgang van mijn bestelling via de email

Ruim voldoende keus

Perfecte service en afhandeling

Geen aan- of opmerkingen 10 meer dan verdiend

wimtri 18-08-2015 Via de website gekocht

prima uitleg

geen opmerkingen - levering op zondag

voldoende keuze

jwvangalen 18-08-2015 Via de website gekocht

Een prima website en telefonisch een goed advies en toen ik de verkeerde bestelling deed binnen een paar minuten gemuteerd en daarvan een mail en upgedate naar de nieuwe bestelling

Kortaf zie boven

Goed overzicht van heel veel artikelen

Goed snel en veilig

Overzichtelijk en snel en prima snelle bezorging

petje22 18-08-2015 Via de website gekocht

Duidelijke website
Ik heb precies gevonden waar ik naar op zoek was. Ook de extra uitleg bij iedere product is interessant en nuttig

Mijn bestelling is aangekomen zoals beloofd, wat niet van alle online koop sites kan gezegd worden.

Een breed assortiment en de mogelijkheid om producten te vergelijken :)

Gemakkelijk, betrouwbare service

ChieltjeMC 18-08-2015 Via de website gekocht

Makkelijk op product of op merk te zoeken.

Heel fijn dat je tot laat kunt bestellen en het ook nog de volgende dag al in ontvangst kan nemen. Dat in combinatie met de gratis verzendkosten, helemaal top!

Uitgebreid en overzichtelijk

Deze formule en service zijn ideaal en daar mogen vele andere online diensten een voorbeeld aan nemen.

Webshop is overzichtelijk, breed aanbod. De service is snel en onberispelijk. Verzendkosten zijn er niet en de bezorging is snel. Dozen waarin wordt verzonden toveren een lach op je gezicht.

doordebocht 18-08-2015 Via de website gekocht

Met een paar handelingen is de bestelling geplaatst.

Zeer vlotte levering en (heel belangrijk) geen verzendkosten!

Heb nog niet de tijd genomen om door het hele assortiment te "surfen", maar mijn eerste indruk is zeer positief.

Bovenstaande spreekt voor zich!

Ammar1907 18-08-2015 Via de website gekocht

Heel snel !

Het assortiment kan uitgebreid worden met de One plus ! Zou super zijn !

Zeker proberen waard en professioneel ! Op vlak van prijs is het ook aan te raden.

De bestelling kwam heel snel aan en heel vriendelijke mensen ! Geen problemen met toestel ! ;)

loveyou1986 18-08-2015 Via de website gekocht

Van achter je computer bestellen en de volgende dag geleverd. Dat is toch gemak?

Hele goede service. Ik had mijn wasmachine binnen een dag binnen. En nog gratis bezorgd en naar boven gebracht en geïnstalleerd. Ook namen ze probleemloos mijn oude wasmachine mee die nog boven stond. Kortom prima service

Ik zal zeker mijn volgende apparaat weer bestellen bij coolblue

Geen negatieve punten

michel nulens 18-08-2015 Via de website gekocht

Het klopt inderdaad dat het de volgende dag geleverd werd, wat absoluut een gemak is.

Heel goede service, alleen dat de postbode niet altijd aanbelt, maar soms gewoon een papiertje achterlaat dat die geweest is. Te krap in tijd ? Daar kan coolblue niets aan doen uiteraard.

Het mag natuurlijk altijd nog ruimer.

Tot nog toe heel tevreden.

dbreijman 18-08-2015 Via de website gekocht

Simpel op de bank je bestelling doen en betalen via iDeal of PayPal en je bestelling is geplaatst!!

Top service voor het annuleren van een bestelling, ruilen ivm foutieve bestelling. Gewoon een berichtje via WhatsApp en het is geregeld. Zelfs om 22.00 uur het 's avonds. Daarnaast is idd voor 23.00 uur besteld, de volgende dag geleverd!! Top!!

Patricia W. 78 17-08-2015 Via de website gekocht

Alles staat simpel maar goed beschreven.

Kreeg snel en duidelijk antwoord op mijn vraag. En bestelling was supersnel binnen.

Dit was de eerste keer dat ik bij Coolblue.nl heb besteld, dus heb nog niet het gehele assortiment bekeken.

Geen slechte ervaring mee en mijn zwager ook niet!

Zoals hiervoor beschreven.

Rika1953 17-08-2015 Via de website gekocht

Overzicht met de producten , beschrijving en keuze

Super snelle levering.
Mogelijkheid om te kiezen hoelaat wel met extra betaling

Ruim voldoende

Snelle levering zelf savond laat besteld de volgende dag in huis .
Mogelijkheid tot gratis retour.

Heb ik niet,

Sjors1965 17-08-2015 Via de website gekocht

geweldige service via telefoon. Persoonlijke benadering, geduld en verstand van zaken.

Er blijft weinig te wensen over

Tweede keer dat ik ermee zaken heb gedaan en beide keren zonder ook maar een probleem. Razendsnelle service en goed contact.

netietsverder 17-08-2015 Via de website gekocht

Gemakkelijk om producten terug te vinden, website duidelijk, betaling verloopt vlot.

Pakket wordt steeds keurig en op de afgesproken datum geleverd.

Zie bovenstaande beoordeling, natuurlijk zou ik deze webshop aan iedereen aanbevelen

Al meerdere producten gekocht bij CoolBlue en steeds is alles correct verlopen. Niets op aan te merken, graag weer.

Piet van Goch 17-08-2015 Via de website gekocht

Geen enkel probleem ondervonden bij bestelling. Uw website is duidelijk en goed te volgen

Er was geen behoefte contact op te nemen met de winkel. Levering van het bestelde is vlot en volgens afspraak verlopen

Keuze van product (in dit geval scheerapparaat) is goed te maken en het assortiment is eveneens ruim voldoende

Vlotte afhandeling van bestelling en uw voorwaarden zijn zeer klantvriendelijk

Er zijn geen kwalijke punten te noemen. Ook de prijsstellingen zijn aantrekkelijk derhalve kan ik dit bedrijf zeker bij iedereen aanbevelen

marc szkudlarski 17-08-2015 Via de website gekocht

perfect, ik wordt van alles op de hoogte gesteld, aankoop levering enz.

gemakkelijk, prijzen zijn voordelig, je moet niet alle winkels aflopen om je product te vinden

miaton 17-08-2015 Via de website gekocht

bestellen is duidelijk en gemakkelijk.
Betalen eenvoudig.

snelle levering en duidelijke berichten over de voortgang van de bestelling.

LexieSJV 17-08-2015 Via de website gekocht

weet je niet precies wat je zoekt met de gemakkelijke zoekfunctie vind je precies wat je wil

de levering gaat super snel en mocht toch iets mis zijn een mail naar de klantenservice en mijn probleempje werd direct opgelost

zoveel verschillende shops je vind er altijd wat je nodig hebt helaas is er nog geen shop voor kleding, schoenen en accessoires

100% zeker dat ik Coolblue aanbeveel niet dat eeuwige gewacht tot je je pakketje geleverd krijg gewoon vandaag besteld morgen in huis iets waar andere webshops nog van zouden kunnen leren.

Gewoon een top winkel en wie het niet gelooft met er zelf maar eens bestellen dan zul je zien dat er maar een winkel is die doet wat ze zeggen. Vandaag besteld morgen in huis dat is toch wat je wil als je iets besteld.

mdijkstra57 17-08-2015 Via de website gekocht

Super snelle levering. Eind van de middag bestleld en de volgende ochtend al in huis.

laysabrander 17-08-2015 Via de website gekocht

Erg makkelijk om producten te vinden en bestellen. Wat ook erg handig is is dat elk soort product zn eigen webshop heeft waardoor het overzichtelijk blijft. Wat ook fijn is is dat je op verschillende criterea kan sorteren.

Zeer snelle levering.

Zeer klantvriendelijk. Wat ik ook erg leuk vind is de humor van coolblue. Als je iets besteld hebt komt er een pagina met tips bij het wachten op je pakket. Er staat ook een afspeellijst met nummers bij. Ik moest erg lachen bij het afspelen. Ook fijn is dat je tot zo laat 's avonds kunt bestellen en dat het dan de volgende dag meteen geleverd is. Verder kan je ook zelf een leverdatum uitkiezen, wat mij erg goed uit kwam.

mulder1942 17-08-2015 Via de website gekocht

Kunnen altijd wat meer electronica producten bii.

Vooral van belang is het na bestellen voor 23:59, de volgende dag bezorgen. Dat werkt hel goed.

Viedejootje1953 17-08-2015 Via de website gekocht

Gewoon, omdat je de deur niet uit behoeft

Snel het bestelde geleverd

Er is van alles te vinden bij Coolblue

Vanwege bovenstaande redenen

Zie bovenstaande redenen

stressbird 17-08-2015 Via de website gekocht

prima website uitstekende en objectieve informatie en snelle en goed overzichtelijke aflevering

Voor mij de uitgbreide en objectieve info op de website. Verder heb ik geen service nodig gehad. Dat zegt ook al iets over service.

Kreeg het product wat ik nodig had

Humor prima en objectieve beoordeling snelle levering

oudere alleenstaande klant 17-08-2015 Via de website gekocht

Zonder de deur uit te gaan kun je dmv de reviews goed je keuze maken. In sommige gevallen zou het handig kunnen zijn om de handleiding ook te kunnen lezen

Over garantie valt nog niets te zeggen omdat product pas 3 dagen binnen is.
De bezorging verloopt snel en keurig en je zit niet de hele dag binnen omdat er een pakket(je) wordt bezorgd.

goed

Zal deze winkel aanbevelen. Alleenstaande ouderen moeten er wel rekening mee houden dat je het product eventueel zelf moet verplaatsen omdat het uitgepakt moet worden en vervolgens op zijn plaats moeten worden gezet

Groot assortiment met goede reviews. wellicht zinvol om bij producten de mogelijkheid voor downloaden van handleidingen op te nemen? Keurige mails over verzending. Bezorging binnen een tijdskader van 4 uur dus je zit niet de hele dag binnen. Aandachtspuntje bezorging door extern (postorder)bedrijf. Deze zorgen niet voor uitpakken en aansluiting van apparatuur. Indien gewenst bestaat de mogelijkheid om hier iemand voor in te huren? Product in overeenstemming met de reviews hieromtrent, goed product, is wat je er van verwacht.

danny3313 17-08-2015 Via de website gekocht

Via Coolblue 2e kans besteld (Marktplaats)
Al eerder gedaan, wat per telefoon kon (tot 00.00uur zelfs), nu veranderd waarbij je de knop 'Email deze adverteerder' moet gebruiken. De informatie die je moet opgeven staat echter op de advertentiepagina, er is geen template met wat je moet invullen: dit blijkt NAW en email adres te zijn.

Deze bestelmethode werkt niet handig, met de oude manier, bestellen per telefoon, wist je meteen waar je aan toe was. Nu moet je wachten op reactie, ik verwachtte meteen, maar nu heb ik de volgende morgen maar met klantenservice contact opgenomen hoe het bestelproces verder verloopt.
Toen is meteen de verdere afhandeling in gang gezet en kreeg ik de mails om te betalen binnen, service zoals ik gewend ben van Coolblue!
... en werd mijn bestelling de volgende dag aangeboden.

Service via Whatsapp, erg handig!

goed: - goede en snelle service - leuke verpakking - nette afhandeling - goede prijs (Coolblue 2e kans) slecht: - Coolblue 2e kans niet meer mogelijk per telefoon, maar met de standaard Marktplaats knop waarbij je geen enkele informatie over de voortgang krijgt/hebt. Waarom überhaupt via Markptlaats en niet gewoon via de Coolblue site(s) zelf ?

mamersfoort 17-08-2015 Via de website gekocht

Om 22:30 uur een wifi adapter voor de XBox 360 besteld en de volgende dag om 15 uur opgehaald bij de Bruna winkel

Harco78 17-08-2015 Via de website gekocht

Alles is zeer duidelijk

2e kans producten worden (niet)goed gecontroleerd al staat dit wel op marktplaats. Kwam hier achter doordat mailadres van vorige eigenaar nog op laptop stond

Ik heb 2e kans gekocht als tweede 2e kans. Inlogscherm van laptop stond inloggegevens van vorige eigenaar. Hierdoor was het eenvoudig om contact te leggen. Hij had laptop ook via 2e kans gekocht voor hetzelfde geld... Was niet mogelijk om laptop terug te zetten naar fabrieksinstellingen zonder in te zijn gelogd. Jammer mooie laptop! Hopelijk snel geld retour. Op marktplaats staat dat er goed gecontroleerd wordt. We kunnen wel concluderen dat dat niet (goed) gebeurt. Mijn inziens had prijs lager moeten zijn dan de vorige eigenaar immers laptop is ouder en de resterende garantie is korter.

BVBE 17-08-2015 Via de website gekocht

Duidelijke site snel en keurig thuis of op afhaalpunt geleverd.

snelle en goede afhandeling op vraag

ruim en duidelijk assortiment, ook goed te vinden op website

vandaag bested, morgen in huis als het voorradig is zonder extra kosten. ook duidelijk assortiment en goede prijs.

snelle service en levering, goede afhandeling voor een zeer betaalbare prijs.

peter masselink 17-08-2015 Via de website gekocht

Wij hebben een wasdroger gekocht. Binnen een dag ontvangen. De droger werd naar zolder gebracht, de oude weer meegenomen en ook alle verpakkingsmateriaal werd meegenomen.

De keuze was groot, maar door voorkeuren in te toetsen wel zeer overzichtelijk.

Kijk naar de algemene voorwaarden. Geen ellenlang epistel, maar helderheid en als klant sta je voorop, zoals het hoort.

Goede algemene voorwaarden, goede service en snel. Prijs doet niet onder voor concurrenten.

fdwinter 17-08-2015 Via de website gekocht

Zeer goede search en vergelijkfunctie is ook heel uitvoerig.

Volgende dag geleverd zoals aangegeven. De doos had een lichte beschadiging.

Zeer groot assortiment, maar niet alle modellen.

Qua prijs was dit de voordeligste in vergelijking met andere winkels en sites. Als iemand een bepaald item zoekt raad ik die zeker aan om eens op coolblue te kijken