Seppe 08-11-2020

Coolblue is heel gemakkelijk als je iets nodig hebt de dag erna en zeker in deze tijden!
Ik had niet verwacht om hier pallets te kunnen kopen maar dat was een aangename verrassing.
Alleen jammer dat de zak pallets niet was ingepakt, zo was de zak al een beetje beschadigd tijdens het transport.

Nathalie 08-11-2020

Vlotte bestelling en levering, ook correcte prijs. Ook een praktische website waarop gemakkelijk product kan worden gevonden. Zeker een aanrader!

Tom Mersie 08-11-2020

goede comunicatie en klant vriendelijk is iets dat we zelden vinden op het internet, coolblue is de uitzondering op dit. heb geen negatief comentaar voor dit bedrijf.

Pascal Herman 08-11-2020

Jaren geleden gezworen nooit meer iets te bestellen bij Coolblue en dit kwam enkel door hun toenmalige , uiterst onbetrouwbare en leugenachtige koerierdienst Dynalogic.
Deze week toch nog eens gewaagd om iets te bestellen en tot mijn verrassing werd alles correct afgehandeld , volledig volgens afspraak. Dank u wel B-Post.
Proficiat Coolblue , jullie hebben er een nieuwe en trouwe klant bij !

Neld 07-11-2020

Wij kochten aan water roeier bij jullie aan.
Echter werd er enkel pakket 1/2 geleverd. Pakket 2/2 is volgens jullie spoorloos! (Staat gewoon nog in de vrachtwagen)
Maar wij als klant kunnen niets doen met maar 1 pakket.
En een oplossing vinden duurt eeuwig bij jullie !
Hopelijk kreeg ik nog deel 2/2 en mijn geld terug !

Fonny De Wulf 07-11-2020

Snelheid van levering, na bestelling. Voortreffelijke kwaliteit van het product. Vriendelijk van de chauffeur bij levering ...

Tim 07-11-2020

Coolblue is ok !(website, service en communicatie is Top)
Levering via B-post is niet goed: Normaal op 5 nov. levering (3 personen thuis en niemand zou de deurbel gehoord hebben?).
Ben zelf het pakketje op 7 nov. op het postkantoor kunnen gaan halen.
POST NL is veel beter naar levering en service !!!!!

Ann 07-11-2020

Een 10 voor de mensen die de diepvries zijn komen brengen. Zeer vriendelijk. Een 8 omdat cool blue de slogan voor 23.59u besteld morgen aan uw deur niet kan nakomen. Ik had op maandag besteld en kon ten vroegste op donderdag geleverd worden.

Camille 07-11-2020

Heel betrouwbaar en als er een probleem is, zijn ze bereidt om onmiddellijk te helpen!

Wim L 07-11-2020

de levering was snel en precies... Het product was netjes en veilig ingepakt.

Conny Deram 07-11-2020

CORRECTE PRIJS EN VLUG GELEVERD. IS ZEKER INORDE............................

Guido 07-11-2020

Omdat hij het product snel kon leveren en ook nog een goede prijs aanbood .

Ilse 07-11-2020

Duidelijke site, keuze voor betalingsmethode biedt verschillende mogelijkheden, heldere en correcte communicatie omtrent verkoop, betaal en leveringsproces

Bo 06-11-2020

Snelle en vlotte service. Product is zoals weergegeven in de online advertentie.

Ed 06-11-2020

Ja eigenlijk geen klagen....Nu voor de eerste keer een Witte GSM besteld en een licht blauwe ontvangen... Niks erg ...Maar toch WIT is Wit....

Duiker 06-11-2020

Goede klantenservice en prijzen
Heel ruim assortiment
Supersnelle levering

Plogil 06-11-2020

Uiteraard de prijs kwam voor mij op nummer 1. Zeer vlug geleverd, sneller dan voorzien. Zeer goed verpakt in een stevige doos die uw aankoop zeker voldoende beschermd.Voor mij was was het de eerste aankoop bij Cooblue, maar in de toekomst zal ik eerst kijken naar jullie site.
Mvrgr.

Anneleen 06-11-2020

Nieuwe batterij iPhone en iPad laten steken.
Duidelijke uitleg. Voor en nadelen op een rijtje. Niet het gevoel dat er mij iets werd aangesmeerd.
Snelle service.
Bestellen van enkele kleinere spullen:
Levering met bakfiets.

Maria Van Eetvelde 06-11-2020

Heb gekozen voor coolblue omdat het aanbod op de site ruim en duidelijk was. De geleverde stofzuiger voldoet helemaal aan mijn verwachtingen en doet het uitstekend.

Niels 06-11-2020

Vlotte en correcte levering zoals altijd. Ik raad het iedereen aan die op internet iets wil bestellen!

Rafael 06-11-2020

je vind en krijgt wat je zoekt en je pakket word direkt verzonden nadat je het besteld zodat je het binnen de 24 uur hebt, geweldig!!

Erwin Groffi 06-11-2020

Zeer snelle en correcte levering van de bestelde goederen.
Niets op aan te merken en zeker aan te bevelen 👍

M hd 06-11-2020

Super bediening en klantvriendelijkheid. Ik heb naar de winkel in antwerpen gebeld met een productvraag en kreeg zeer uitgebreide info!

Nico 06-11-2020

Coolblue zet zich goed in op aankoop van digitale producten. De kans is altijd zeer groot, als je zoekt naar een digitaal product, dat coolblue het wel heeft. Het gegeven dat er ook fysieke winkels zijn waarvoor je bij problemen terechtkan is ook een zeer handig iets.

Philippe 06-11-2020

Meestal een correcte prijs, maar vooral een snelle en gerespecteerde leveringstermijn.