Deze score is berekend op basis van 3431 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Yannick O 09-10-2017 Via de website gekocht

Een geweldige service

Zeer goede website met hele goede klantenservice. Zijn altijd bereid om te helpen in geval van problemen, vragen bij productkeuze. Veel webshops mogen van jullie service leren. Met jullie service ben ik altijd zeker dat er de volgende ochtend een pakketje voor mijn deur staat en dat zelfs op een zondag. Top
Ook jullie product keuze is top. Zeker aan te raden en dat dankzij een gebruiksvriendelijke website.

Echter dient er wel opgelet te worden dat het prijsverschil tussen kleuren niet te veel wordt. Ik heb al een verschil gezien van 7 euro voor het zelfste product in een andere kleur.

A 09-10-2017 Via de website gekocht

Geweldige service en zeer snelle levering

Ik heb een wasmachine en droger besteld en deze zijn binnen 24 uur geleverd, geplaatst en keurig aangesloten. Ook hebben de heren netjes de oude machines voor me mee retour genomen en ook alle verpakkingsmaterialen zijn ook netjes mee retour gegaan. Het enige dat ik hoefde te doen was even een schoonmaakprogramma te draaien om eventuele productie vetten en of oliën te verwijderen en hup de was kon draaien.

Christiaan 09-10-2017 Via de website gekocht

Het kopen is dus waard!

Alles doet het perfect, ben erg blij met mijn nieuwe aanwinst!

Bedankt voor jullie goede computeronderdelen Coolbue.

Sandra 09-10-2017 Via de website gekocht

Geweldige service!

Broodbakmachine besteld bij Coolblue. In alle verschillende modellen toch makkelijk de juiste gevonden, heel fijn. Heldere afhandeling, snelle levering en altijd en een feestje om bij Coolblue te bestellen.

Hilde 09-10-2017 Via de website gekocht

TOP service inclusief good feeling :)

Cool blue levert snel, betrouwbaar en met extra service. Geweldig dat ik nog voor dat de levering er was een instructiefilmpje kreeg over het product! Dat en de mooie verpakking geeft een goed en blij gevoel!

Thomas 09-10-2017 Via de website gekocht

Goede service tot in het extreme

Ik had een set Philips oortjes (2 jaar garantie) gekocht, en inmiddels een half jaar in gebruik. Helaas ging het rechter oortje ondanks voorzichtig gebruik stuk. Ik ben dus teruggegaan naar een CoolBlue winkel in de buurt van mijn school.
Ik werd onmiddelijk geholpen. Bovendien stond ik nog geen 10 seconden aan de balie, of de medewerker ging al een nieuw setje halen. Top!
Jammer genoeg voor mij probeerde ik dit setje pas in de trein uit. Het bleek niet in mijn telefoon te passen, door een extreem kleine afwijking in de jack-plug. Ik ben de volgende dag teruggegaan en heb toen een derde setje gekregen, voor niets.

Dus, CoolBlue Eindhoven, dikke +1!

Bas 09-10-2017 Via de website gekocht

Breed assortiment en zeer snel geleverd

Met spoed goeie koffers nodig. Bij Coolblue 3x samsonite besteld om 23.19 welke de volgende ochtend werden geleverd! NB. Bij vergelijk op andere websites was de levertijd tussen de 2 en 4 werkdagen! Volgende keer weer Coolblue en niet meer dat dikke blauwe mannetje ;-)

Gerre 09-10-2017 Via de website gekocht

Wat een snelheid, jongeuh!

Qua prijs en snelheid en comfort om te bestellen vind je bijna geen betere. Als ik iets elektronisch nodig heb kom ik bijna altijd eerst naar Coolblue

Erik 09-10-2017 Via de website gekocht

Redder in nood koffie apparaat ging stuk

Op vrijdag avond ging senseo apparaat na 7 jaar stuk ik als koffie drinker in paniek en mijn vrouw roept coolblue de volgende dag zaterdag om 14.00 uur nieuwe apparaat ontvangen ik blijf lachen wat een super club

José 09-10-2017 Via de website gekocht

Fijn online winkelen

Fijn om online te winkelen bij Coolblue. Makkelijke overzichtelijke site. Was op zoek naar een volautomatische koffiemachine. Coolblue had eigenlijk al het voorwerk al gedaan. En dan hebben ze ook nog handige filmpjes over het apparaat. En handige mailtjes over het gebruik en de levering. Je wordt goed op de hoogte gehouden. En de doos waar het inzit is ook leuk ;)

Bianca Pieters 09-10-2017 Via de website gekocht

Super service, snelle levering en vriendelijke bezorgers

Super snelle leveringt, duidelijke website. Je wordt goed op de hoogte gehouden over de levering, vriendelijke bezorgers. Volgende keer kies ik weer voor Coolblue.

Violet 09-10-2017 Via de website gekocht

Geweldige Service!

Snel besteld, geleverd ( de volgende dag zoals beloofd op de website) en geplaatst ( 2 zeer aardige heren die de koelkast uit de verpakking hebben gehaald en de koelkast op de door mij aangewezen plaats hebben neergezet); top!

Eline 09-10-2017 Via de website gekocht

Goede service en enthousiaste bezorgers!

Vrijdag rond 15:00 een tv, koelkast en fornuis besteld en de volgende dag ook werkelijk in huis. De bezorgers waren erg vrolijk en vriendelijk!

Alexander Pronk 09-10-2017 Via de website gekocht

Prijs & kwaliteitverhouding uitstekend!

Zowel de website, helpdeskmedewerker en de leveranciers zijn uiterst vriendelijk en behulpzaam. Daarnaast vind ik Coolblue een hele mooie prijs-kwaliteitverhouding hebben t.o.v. andere shops. En daarnaast is levering binnen 24 uur mogelijk.

Hay Ankone 09-10-2017 Via de website gekocht

Verbijsterend goed!!

Tot m'n verbazing, kon ik precies volgen waar m'n bestelling zich bevond, tijdens de route naar mijn huis, zodat ik kon zien wanneer de chauffeur bij me was.
De 55UH850V is een voortreffelijke toestel. Alles wat wilt doen qua instellingen, het toestel helpt je daarbij. het is een kwestie van goed lezen. Beeld, geluid en bediening is geweldig! Net als de eerdere kopers van de 55UH850V, vind ik dit een aanrader.
Heb nog geen minpunten kunnen ontdekken.

Janna 09-10-2017 Via de website gekocht

Prettige heldere communicatie

Product is makkelijk te vinden door filteropties, reviews zijn behulpzaam de communicatie na bestelling is helder en de klantenservice is sympathetiek

Meike 09-10-2017 Via de website gekocht

Super vrolijke jongens en ontzettend snel!

Mijn nieuwe wasmachine was in een mum van tijd boven gebracht en aangesloten en mijn oude ook zo beneden.
Vrolijke jongens die, net als gezegd wordt in de reclame, er een feestje van maken.
Super service!

Jeroen 09-10-2017 Via de website gekocht

Belabberde service

Oude wasmachine wordt meegenomen volgens de website, echter kon dat niet omdat hun wagen te zwaar beladen was. Er zou contact met me opgenomen worden en ‘ savonds zou hij opgehaald worden. Uiteindelijk hoorde ik maar niks en moest ik er zelf achteraan bellen. ‘S avonds kon plots niet en het moest maandag. Ik doorgegeven dat het enkel savonds kon omdat ik overdags werk. Dat was geen probleem volgens Coolblue, totdat ik in mail mijn zag dat ze in de ochtend kwamen. Bezorgers telaat, strepen op m’n laminaat. Echt belabberde service!

Officiele reactie van Coolblue 09-10-2017

Beste Jeroen,

Bedankt voor het achterlaten van een review. We vinden het enorm vervelend om te lezen dat het ophalen van je oude machine niet zoals het hoort is verlopen. We begrijpen goed dat je hier niet vrolijk van wordt en willen je onze excuses aanbieden voor het ongemak. Heb je al contact met ons opgenomen om na te gaan hoe we je verder kunnen helpen met de problemen met je laminaat? Zo niet, ontvangen wij heel graag je ordernummer met een korte toelichting op geenglimlach@coolblue.nl. Wij kijken dan heel graag met je mee naar een oplossing.

Groeten,

Myrna Jennissen 09-10-2017 Via de website gekocht

Service was goed,bestelling en levering de volgende middag.

Gezocht naar het artikel en ook gevonden.gelijk besteld,betaald.de volgende middag is het ook bezorgd.ik ben zeer tevreden.

Aad 09-10-2017 Via de website gekocht

Een zeer tevreden klant

Wasmachine defect geraakt s’avonds , gelijk op internet gezocht voor een betaalbare nieuwe.
Bij Coolblue terecht gekomen en de volgende morgen door twee vriendelijke heren geïnstalleerd en de oude meegenomen.
Nogmaals bedankt voor de snelle en goede service Coolblue 👍🏻

SPM 09-10-2017 Via de website gekocht

Top!

Bestelling was gemaakt, direct daarna de bevestiging. Snelle levering die ook goed te volgen was. Goed verpakt in een vrolijke doos. Top service!!

Corry 09-10-2017 Via de website gekocht

Produkt keuze.

Kei leuke en goede info video's die je keuze bepalen door de goede uitleg wat het apparaat kan ,en wat de verschillen zijn bij andere types . Na bestelling de volgende dag al vroeg in huis top.

Dennis 09-10-2017 Via de website gekocht

... en je wordt gemaild als het binnen is...

Het door mij gewenste artikel was niet voorradig, waarna mij werd gevraagd mijn gegevens achter te laten zodat ik een mail zou krijgen als het artikel weer voorradig was.
Zo gezegd zo gedaan, tóp geregeld!!!

BZ 08-10-2017 Via de website gekocht

Coole webshop!

De wasdroger die ik wilde. Goede prijs, netjes geleverd (zonder dat ik de hele dag aan huis gekluisterd ben), en de kapotte wasdroger nemen ze mee.

Sam 08-10-2017 Via de website gekocht

Beste winkel van Nederland

Vind het de beste shop ever. De vriendelijkste klantenservice die er is. Zelfs als een product bij Coolblue iets duurder is als elders, koop ik het liever bij Coolblue.
Zeer uitgebreide omschrijven bij de producten.

Chiel 08-10-2017 Via de website gekocht

Mijn nieuwe huis vol met Cool Blue

Werkelijk alles is er te vinden, het wordt supersnel bezorg, heb je een vraag dan is het met 1 mailtje geregeld, fantastisch!
Ik moest noodgedwongen verhuizen en had in enkele dagen een heel nieuw interieur binnen!

Jack 08-10-2017 Via de website gekocht

betrouwbaar

Coolblue is betrouwbaar en goedkoop ook na de verkoop goede service.
Bezorging gaat vlekkeloos en op strak tijd schema.

Marleen 08-10-2017 Via de website gekocht

Geweldig bedrijf!

Snelle bezorging. Snel duidelijk welk tijdstip ze komen. Bezorgers nemen het karton/piepschuim direct mee. Bezorging en plaatsing koelkast gratis en ze namen de oude koelkast mee. Personeel was erg vriendelijk!

Kimberly 08-10-2017 In de winkel gekocht
Eindhoven

Op zondagochtend om 11 u is Coolblue fris en fruitig

Op een zaterdag avond dacht ik: mijn leven mag musicaler dus ik bestelde de Rockbox Brick. Op zondag ochtend kreeg ik al fijn een sms dat het om 11.00 voor me klaar lag. Helemaal blij

Theo 08-10-2017 Via de website gekocht

Goed, snel en vriendelijk.

Grote keuze in artikelen.
Interessante prijzen.
Snelle levering.
Zeer vriendelijke bezorgers die bereid zijn om te installeren op de gewenste etage.
En niet onbelangrijk, de vrij exacte levertijden d.m.v. regelmatige updates op je mobiel of tablet waar de afleverauto zich bevindt, uniek!

Michael Doornbos 08-10-2017 In de winkel gekocht
Groningen

Geweldige service!

Correct, volledig en snel geholpen daar ...., vestiging Groningen.
Product werd besteld en dankzij ......, op tijd afgeleverd op een afhaalpunt bij mij om de hoek.

Inwoner Warnsveld 08-10-2017 Via de website gekocht

goede en snelle service!

Van A tot Z prima service! Je wordt continue op de hoogte gehouden van het hele proces via mail en SMS en op het laatst een telefoontje van de bezorger.

Nienke 08-10-2017 Via de website gekocht

Perfect!!

Ontzettend nette service. Nieuwe wasmachine besteld. Gastvrij Welkom. Installeert de wasmachine uitleg gegeven en de oude was machine meegenomen. Zelfs onze droger terug op de wasmachine geplaatst. En de verpakking van de nieuwe wasmachine meegenomen. Voelt erg betrouwbaar en snelle goede service!!

Jan 08-10-2017 Via de website gekocht

Het was voor mij de eerste keer dat ik bij Coolblue iets bestelde via de website. In eeste instantie koos en betaalde ik het verkeerde product maar na een telefoontje was het zo geregeld dat ik het goede product kreeg. Ook bleek dat ik de betaling dubbel had gedaan en weer 1 telefoontje en het teveel betaalde bedrag was de volgende dag weer terug gestort. Echt een super bedrijf met een persoonlijke benadering.

Saskia Pereboom 08-10-2017 Via de website gekocht

Prima service

Makkelijk bestellen,hele duidelijke website,heel veel keuze,snelle levering en tot slot correcte bezorgers die mijn wasmachine prima hebben neer gezet aangesloten en alles keurig hebben achtergelaten.

Annemarie 08-10-2017 Via de website gekocht

super snel geleverd

zeer duidelijke, gebruiksvriendelijke site (met humor = erg goed bedacht :)) en de volgende dag inderdaad geleverd - top een dikke pluim !

S Omar Noorzai 08-10-2017 Via de website gekocht

Snelle service, nette bezoergers
Zorgvuldig,
Iets te veel sms en mailen, wel handig om te weten wanneer je spullen binnen komen.
Prima ervaring. Klasse

Kees 08-10-2017 Via de website gekocht

Snel geleverd

's Avonds voor een mooi prijsje een tweedekans tas besteld en de volgende dag al in huis. Tas is als nieuw. Superservice!

patricia 08-10-2017 Via de website gekocht

top bedrijf...!!

geweldige service, je word van a tot z op de hoogte gehouden, en levering keurig en oude apparaat netjes mee.... ik hoef volgende keer niet na te denken waar ik mijn spullen koop

ipad 08-10-2017 Via de website gekocht

gemakkelijk

Ik koop hier regelmatig en kan ook kijken wat ik in het verleden besteld hebt. Verder gaat het bestellen gemakkelijk en snelle levering.

Petra 08-10-2017 Via de website gekocht

Breed aanbod met snelle service die je doet glimlachen :)

Breed assortiment met uitgebreide toelichting en vergelijkmogelijkheden! En een handige voorselectie als je iets specifieks zoekt.

Laura 08-10-2017 Via de website gekocht

Good service

The item was delivered on time, also it was well packed. Received notifications immediately after item was delivered to the nearest post office.

De Neuter Victor 08-10-2017 Via de website gekocht

gewoon perfect had het veel eerder moeten kopen.

Alles was in orde heb al verschillende dingen aangekocht, en zal volgende aankopen zeker bij jullie doen, toestellen die aan vervanging toe zijn systematisch koop ik graag bij u kende het niet online verkoop dus kocht gewone winkels dit is fantastisch. oh ik ben 65 jaar gepensioneerde en gemakkelijk en simpel. Succes voor jullie hoor.

Kees 08-10-2017 Via de website gekocht

Zeer goede bezorging met de juiste mensen en kwaliteit

Door de snelle levering juiste informatie en de deskundige bezorging en de vele assortiment en keuze

Stefan 08-10-2017 Via de website gekocht

Slecht geadverteerd.

Ik had een monitor besteld bij coolblue, ik had de refurbished versie gekocht en ze zeiden dat de monitor zo goed als nieuw zou zijn. Er zat echter een dode pixel op het scherm. Coolblue behandelt je ook vrij kinderachtig naar mijn mening. Voor de rest wel goed ingepakt.

Officiele reactie van Coolblue 08-10-2017

Hey Stefan,

Bedankt dat je de de tijd hebt genomen om een review te schrijven. Jammer dat je onze service als onprettig hebt ervaren, dat is natuurlijk niet de bedoeling. Jouw feedback zullen we zeker meenemen. Is jouw klacht over jouw monitor door ons opgelost? Zo niet, dan ontvangen we graag jouw toelichting en ordernummer op geenglimlach@coolblue.nl. Dan kijken we direct met je mee.

Lilian in 't Veld 08-10-2017 Via de website gekocht

zeer klantvriendelijk !

Overzichtelijke site, duidelijke instructie bij bestellingen. Goede communicatie bij het op de hoogte houden van de status van gedane bestellingen

Jan 08-10-2017 Via de website gekocht

Goede aanbieding de Billingham Hadley Digital cameratas. Telefonisch goed geholpen. Snelle levering, wat wil je meer.

Henk 08-10-2017 Via de website gekocht

Snel en volgens afspraak!

Zoals altijd supersnel en volgens afspraak geleverd! 's Avonds laat besteld, en de volgende ochtend al afgeleverd bij het ophaalpunt. Super!

Michiel 07-10-2017 Via de website gekocht

Geweldige service en super geplaats

De levering en bestelling gingen helemaal soepel. De wasmachine werd keurig geplaatst op een erg lastige plek. Dat ging zonder klagen, wel met wat zweten en toch tussen door grapjes met de kinderen. Super.

Pris 07-10-2017 Via de website gekocht

Keurige afhandeling

Ik heb de hatachi smart tv aangeschaft via coolblue nadat ik ontevreden was met mijn finlux aankoop. Ik mocht deze omruilen en nu geniet mijn dochter van der tv .