Deze score is berekend op basis van 2809 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Dirk K. 16-10-2017 Via de website gekocht

beste webshop

Ze hebben hėėl veel, leveren hėėl snel en de (artikel)informatie is hėėl uitgebreid.
De webpagina's zijn overzichtelijk en zeer verzorgd.

Nico 16-10-2017 Via de website gekocht

Waardeloze service

Heb een Samsung telefoon gekocht, waarbij ik mijn oude toestel heb ingeruild. Deze inruilaktie blijkt via een ander bedrijf te lopen en niet via coolblue. Staat natuurlijk in de kleine lettertjes.

Geld nog steeds niet ontvangen echter service van Coolblue is ver te zoeken. Word steeds verwezen naar dat andere bedrijf, kan het dus lekker zelf uitzoeken.

Officiele reactie van Coolblue 16-10-2017

Hoi Nico, bedankt voor jouw review en natuurlijk voor de tijd die je hebt genomen om ons te voorzien van feedback. Wat naar om te lezen dat je nog geen terugkoppeling hebt gekregen omtrent het inruilen van jouw oude smartphone. Het klopt dat dit via een derde partij loopt, waardoor wij geen invloed kunnen uitoefenen op het versnellen van dit proces. Echter komt het vaker voor dat dit wat langer kan duren, maar je zult zo snel mogelijk een terugkoppeling ontvangen met daarin meer duidelijkheid. Sorry voor het ongemak. Mocht je verdere vragen voor ons hebben, kun je ons contacteren middels verschillende Social Media kanalen of een e-mail sturen naar het volgende e-mailadres: geenglimlach@coolblue.nl.

piet Stojansek 16-10-2017 Via de website gekocht

Goed verzorgd.

Alles was goed omschreven in het Engels. Voor mensen die de Engelse taal (vooral technisch engels} niet voldoende beheersen, kan het moeilijk zijn te begrijpen wat ze kopen of wat het
product voorstelt. Daardoor kunnen belangrijke producten niet gekocht worden.
Denk vooral aan oudere mensen ,die toch graag een fietsendrager willen kopen met de assortimenten die ze nodig hebben !

Dennis 16-10-2017 Via de website gekocht

Top service, zeer snelle levering!

Altijd zeer snelle levering, uitgebreid assortiment, top winkel! Ook retouren gaan makkelijk en soepel.

Cat 16-10-2017 Via de website gekocht

Zeer tevreden.

Overzichtelijk.
Goede prijs, snelle levering. Zelfs op zondag of in de avonduren.
Goede bereikbaarheid van de klantenservice.

F Dijkstra 16-10-2017 Via de website gekocht

Super aardige service!

Al voor de 2e keer hier mijn bestelling geplaatst. Echt super service, altijd aardige mannen. Als je vragen hebt weten zij ook waar je het over hebt. Sluiten alles aan indien nodig en nemen verpakking en rotzooi mee. De droger handig te bedienen, alleen buis was iets te kort.

Wilma 16-10-2017 Via de website gekocht

Makkelijk en snel

Het is heel makkelijk om online te bestellen. De klantenservice is altijd bereikbaar (ook in de avond en in het weekend). En vandaag bestelt is ook echt dat het morgen bezorgd wordt.

Andy 16-10-2017 In de winkel gekocht
Oostplein, Rotterdam

Goed geholpen in de winkel

Een monitor die nergens anders op voorraad was, bleek dezelfde dag nog bij Coolblue in de winkel op het Oostplein in Rotterdam afgehaald te kunnen worden. Eenmaal daar werd ik netjes geholpen en liep ik binnen 5 minuten met mijn bestelling de winkel uit.

ralph 16-10-2017 Via de website gekocht

Top

Duidelijke/overzichtelijke website....genoeg keuze...levering binnen 1 dag..via email filmpje ontvangen waarin werd uitgelegd op welke wijze de code van het slot diende te worden ingesteld..was super handig :)

Ruud Smit 16-10-2017 Via de website gekocht

Slechte levering - gebrekkige communicatie!

Voot 23:000 besteld en de volgende in huis - nou mooi niet! Bestelde een Thermostaat op vrijdag20:00 uur en de zatedagmiddag 16:00 was het nog steeds niet aangekomen op het Post NL afhaaladres. Terwijl de bevestigingsmail ook nog had gemeld dat het er zou zijn. Verder niets gehoord van Coolblue - behalve deze mail over 'geweldige Service' Iets niet helemaal goed gegaan? ... laat het dan even weten Coolblue!

Officiele reactie van Coolblue 16-10-2017

Hoi Ruud, bedankt voor jouw review en natuurlijk voor de tijd die je hebt genomen om ons te voorzien van feedback. Wat naar om te lezen dat je nog steeds geen duidelijkheid hebt gekregen omtrent jouw bestelling. Dit is niet wat je mag verwachten van de service die wij zo hoog hebben zitten. Sorry voor het ongemak. We kijken graag met je mee of we meer duidelijkheid kunnen creëren, maar daarvoor hebben we wel jouw hulp nodig. Zou je jouw ordernummer en adresgegevens willen doorgeven middels een e-mail? Je kunt hiervoor het volgende e-mailadres gebruiken: geenglimlach@coolblue.nl. We horen graag van je.

Johan Pouw 16-10-2017 Via de website gekocht

Goede service, snel geleverd

Ik koos voor Cool Blue omdat je met deze webshop, alles makkelijk en snel kunt vergelijken. Je ziet alle mogelijkheden van kwaliteit tot aan prijs. Ook is de levering volgende dag aan huis wat handig is voor Gamers want die willen natuurlijk graag weer door met hun spel.

Anjo 16-10-2017 Via de website gekocht

Super service, ontzettend aardige jonge bezorgers!

Zeer snelle levering, mijn nieuwe wasmachine keurig op zijn plek gezet en aangesloten. De oude machine werd meegenomen. Alles door twee leuke vrolijke bezorgers, die zonder moeite de trappen op en af gingen met de zware machines. Super geregeld allemaal!

Peter Brandsma 16-10-2017 Via de website gekocht

Naast snelle levering ook aanvullende mail met tips en instructie van aangeschafte product. Om 20.00 uur besteld en volgende dag om 15.00 bij afhaalpunt.

Ferry laan 16-10-2017 Via de website gekocht

Super goed advies

Goed advies, razend snelle levering en prima prijs. Werkelijk om 23.50 besteld en 8 uur later werd het pakket prima verpakt bezorgd.

Victor 16-10-2017 Via de website gekocht

Prima service

Te lui om naar de stad te gaan dus Apple Earpods gekocht via Coolblue. Wel iets duurder dan in de Applestore maar binnen 1 dag aan huis geleverd (Zie de extra kosten dus maar als verzendkosten). Prima service en duidelijke mails met de status van de bestelling en de bezorging.

5 2 10 16-10-2017 Via de website gekocht

Geweldige site/shop

Okeee, niks negatiefs te melden, dat is al heel wat!
Razend snelle levering
Lage kosten levering en product
Goede interface op de site met relevante knoppen voor eventuele problemen
Enfin; echt verfrissende ervaring!

Sjoerd Valk 16-10-2017 Via de website gekocht

Geweldige communicatie rond de bezorging!

De website is zeer gebruiksvriendelijk en de klantenservice zeer behulpzaam. De website maakt het makkelijk om een goede keuze te maken.

Caroline 15-10-2017 Via de website gekocht

Handige site, snelle levering

Coolblue heeft een mooie site met handige zoekfunkties. Communicatie rondom de bestelling is erg goed en vriendelijk. Top!

Sonja 15-10-2017 Via de website gekocht

Goede en snelle service

Duidelijk en veel informatie over de levering. Daarnaast vriendelijk personeel, die veel uitleg gaven over de installatie en de werking van de apparatuur.

Hans Klootwijk 15-10-2017 Via de website gekocht

Voor het eerst maar zeker niet voor het laatst

Site super duidelijk. Levering fenominaal Snel. Wel stiekum bij concurrent het toestel weken Kijken, maar dit had ook in cool blue winkel geeking.

Ada Schipper 15-10-2017 Via de website gekocht

Goede en betrouwbare service

Eerst heb ik mailcontact gehad omdat het motortje van mijn Kenwood keukenmachientje het niet meer deed, aan gezien mijn garantie vervallen was kreeg ik geen antwoord meer. Toen heb ik gebeld en gevraagd om een nieuw motortje, hetgeen helaas niet meer te leveren was. Vervolgend de staafmixer besteld die de volgende dag in huis was. Het enige jammere hiervan is dat ik niet goed gekeken heb en alleen verschillende staafmixers heb en niet meer mijn keukenmachienonderdelen. Maar het staafmixeris prima en de service persoonlijk is goed.

Jan. Nunspeet. 15-10-2017 Via de website gekocht

Erg tevreden met mijn aankoop

Op Coolblue webshop is de informatievoorziening over de aangeboden producten erg goed. Specificaties, vergelijking, reviews, filtermogelijlheden enz. Het draagt bij aan het makkelijk en doeltreffend kiezen van het gewenste product. Na het bestellen wordt je goed op de hoogte gehouden van het vervolg traject tot aan de levering. Maar ook na de levering is de service goed. Coolblue wil heel actief erg tevreden klanten. Daarom vind ik de subtitel van retourneren en repareren ook erg goed: "we doen niet moeilijk". In mijn beleving maken ze dat ook echt waar.

Tromp 15-10-2017 Via de website gekocht

Top service met gevoel voor humor!

De shop is goed omdat het net wat extra’s bied ten opzichte van andere webshops in de vorm van humor en service, de meeste webshops houden op na de betaling maar bij coolblue begint het feest dan pas!

Sjon 15-10-2017 Via de website gekocht

Goede service!

Goed en snel geholpen. Behulpzame bezorgers. De oude wasautomaat werd netjes naar beneden gebracht en de nieuwe netjes aangesloten. Top gedaan jongens!

Jaak 15-10-2017 Via de website gekocht

Prima service

Snelle correcte levering. Aanbeveling Coolblue gevolgde. Prijs was lager dan bij de concurrentie. De film met de omschrijving was heel duidelijk.

Tristan 15-10-2017 Via de website gekocht

Snelle service en overzichtelijke website

Wij hebben bij coolblue een wasmachine en droger set gekocht. De site was overzichtelijk en er waren veel reviews van andere klanten terug te vinden over de producten waar wij in geïnteresseerd waren. Bij aankoop konden de producten de volgende dag al geleverd worden, maar er was ook een optie om een andere dag te kiezen. De levering verliep perfect; door middel van diverse berichten werden we op de hoogte gehouden over het bezorg moment. De bezorging is gedaan door 3 nette bezorgers die de producten op de eerste verdieping hebben neer gezet en aangesloten. Ook de oude wasmachine en droger werden weer meegenomen.

Zeker een aanrader!.

Sanne 15-10-2017 Via de website gekocht

Snelle, Gezellige levering.

De website is gemakkelijk te gebruiken. Iedere stap van het proces is duidelijk aangegeven.
Bij de bevestiging, verzending en aflevering heb ik een bevestigings email ontvangen.
Tijdens het ontvangst kwamen er twee gezellige mannen de koelkast afleveren. Het product werd op de juiste locatie geplaast, watrpas gezet en gecontroleerd. Vervolgens werd ook alle verpakkingsmateriaal mee terug genomen. Dus geen afval voor ons dus!

remi 15-10-2017 Via de website gekocht

Geweldige service en snel afwerking

Alles werkt perfekt hier. Gemaak, snelheid en veilig voor redelijk prijzen met een groot aanbod en keuzes.

Roan Waterlander 15-10-2017 Via de website gekocht

Top service!

Site werkt gemakkelijk! Product op tijd binnen zoals aangegeven. Super tevreden met bestelling! Al met al zal ik op deze site vaker dingen bestellen. Puur omdat het allemaal verlopen is zoals van te voren aangegeven was door jullie! Top service! Ga zo door! 👌🏼

Henk 15-10-2017 Via de website gekocht

Zeer snelle en Prima levering

Mijn bestelling binnen een dag ontvangen. Zeer correct, supersnel en erg tevreden. DE bestelde printer met bijbehorend inkt werkt naar volle tevredenheid.

De heer H.J.J.G. Schols 15-10-2017 Via de website gekocht

Ach, het wordt zo gewoon, die uitstekende service

'T is zo makkelijk kiezen bij Coolblue. Testen, waarderingen etc. Alles bij elkaar voor aantrekkelijke prijzen.

Bowie 15-10-2017 Via de website gekocht

Geweldige service!

Makkelijk op afspraak te bestellen. Prima verpakt er kan eigenlijk niks mis met je pakket gaan! Bovendien was Coolblue de goedkoopste.

ISV 15-10-2017 Via de website gekocht

snelle levering

Fijn dat er zo'n snelle levering is en een handige website om dingen uit te zoeken. Bestelling daarom snel geplaatst.

Ruud Letschert 15-10-2017 Via de website gekocht

Aardige gasten die bezorgers !

Gemakkelijk , duidelijk , je hoeft de deur niet uit
En je weet dat er een dag later het bestelde product staat !

Anne 15-10-2017 Via de website gekocht

Altijd goed

Coolblue heeft een groot assortiment, een goede website, heel goede service (klantenservice is super snel en vriendelijk), scherpe prijzen en vooral: goede en snelle verzending.

Connie 15-10-2017 Via de website gekocht

Super service en vriendelijke bezorgers.

Wij zijn zeer te spreken over Coolblue. Al diverse keren een product besteld en super snelle levering (waarbij je ook goed op de hoogte wordt gehouden van het tijdstip van de levering dus niet onnodig thuis hoeft te wachten) en vriendelijke bezorgers die een beknopte maar goede uitleg geven over de aanschaf van je product.

Super snel 14-10-2017 Via de website gekocht

Top aankoop Nikon 50 mm lens

Helemaal blij met de 50 mm lens, maakt super mooie foto's, niet anders verwacht van Nikon! Ook zeer blij met Nikon, gewenste lens was op voorraad, vrij laat om 23.30 uur besteld en dan al de volgende dag bezorgd! Geweldig!

Nicoline 14-10-2017 Via de website gekocht

Super service!!

Wederom gekozen voor Coolblue en wederom niet teleurgesteld. Alles strak geregeld en super vriendelijke service bij het afleveren.

Jos 14-10-2017 Via de website gekocht

In mijn beleving nergens beter!

Al jarenlang zijn we tevreden klant bij Cool Blue en als de service zo blijft dan blijven zullen we er ook zeker klant blijven.
Een keer iets bij Cool Blue gekocht en je blijft voor altijd verknocht!

Simone 14-10-2017 Via de website gekocht

Betrouwbaar en goede service!

Recentelijk mijn wasmachine bij coolblue gekocht. Na een traumatische ervaring bij Mediamarkt was ik blij verrast hoe soepel alles verliep hij Coolblue. Leuke bezorgers ook, vriendelijk en erg netjes.

Bastiaan 14-10-2017 Via de website gekocht

Ook op zondag bezorgd

Vergelijkbaar met bol.com. zaterdag keuze gemaakt, zondag bezorgd zonder bezorg kosten. Ik beveel deze service ieder aan.

Wilma 14-10-2017 Via de website gekocht

Jammer

Helaas zaten er bij de bestelde TV en bijbehorende muurbeugel niet de juiste schroeven. Coolblue komt niet verder dan verwijzen naar de fabrikant van de muurbeugel; mocht dit niet het gewenste resultaat hebben dan kon ik de muurbeugel terugsturen. Leuk sls je de gaten al hebt geboord en de beugel sl asn de muur hebt hangen. Ik verwacht betere service dan dit, als ze deze combi aanraden dan moet Coolblue de juiste schroeven leveren en niet doorverwijzen naar de fabrikant van de muurbeugel. Voor mij is Coolblue exit.

Officiele reactie van Coolblue 16-10-2017

Hoi Wilma, bedankt voor jouw review en natuurlijk voor de tijd die je hebt genomen om ons te voorzien van feedback. Wat naar om te lezen dat jouw bestelling niet compleet is geleverd, maar waar we helemaal van schrikken is de manier hoe je geholpen bent. Dit is niet wat je mag verwachten van de service die wij hoog hebben zitten. Sorry voor het ongemak. Zou je jouw ordernummer van de bestelling willen doorgeven middels een e-mail? Je kunt hiervoor het volgende e-mailadres gebruiken: geenglimlach@coolblue.nl. We horen graag van je.

Kristel 14-10-2017 Via de website gekocht

Snel geleverd!

Makkelijk te bestellen. Veel aanbod. Altijd op tijd geleverd! Bestel hier vaker en nooit problemen gehad.

T 14-10-2017 Via de website gekocht

Heerlijk

S'avonds besteld om 21 uur en s'morgens om 9 uur de afwasmachine in huis.
Wat een service , ik ben super blij.
Aardige bezorgers en ze pakken de afwasmachine uit en nemen de verpakking weer mee en de oude afwasmachine is ook mee genomen.
De volgende keer als er iets vervangen moet worden dan bestel ik weer bij COOL BLUE.

Roger 14-10-2017 Via de website gekocht

Stijlvol hoesje Iphone 7 plus

Zeer mooi stijlvol hoesje voor de iPhone 7 plus.
Mooi afgewerkt en van hoogwaardig leder vervaardigd.
Magneetsluiting is onzichtbaar verwerkt in het hoesje en werkt prima.
Cameraopening is ruim voldoende uitgesneden om goede foto's te maken met flitser.
Hoesje is slim line en de pasvorm is perfect.
Achter de telefoon is plaats voor 2 pasjes.
Ik gebruik dit niet en daarom heb ik ook gekozen voor dit hoesje.
Veel hoesjes waar diverse pasjes in het flapje passen maken alles een stuk dikker.
Over duurzaamheid valt nog niets te zeggen. Maar 2 jaar garantie en met de TOP service van Coolblue loop je nooit geen risico op een miskoop.
Ja ik beveel dit product aan.

Mily Corman 14-10-2017 Via de website gekocht

De levering was perfect in orde. Niets op aan te merken. Geïnstalleerd en het oude apparaat meegenomen. Ik heb eigenlijk geen aanmerkingen. Het was top.

uitstekend 14-10-2017 Via de website gekocht

i phone

het is de eerste maal ,da ik wa kocht en da viel uitstekend mee.ik zou het zeker iemand aanraden gemakelijk snelle levering en zeker vriendelijk

Jannie 14-10-2017 Via de website gekocht

Goede service, er wordt met je meegedacht

Online bestelling gedaan, eerst telefonisch contact gehad met een medewerker, die luisterde goed naar mijn wensen, en vandaaruit kreeg ik goed advies

Jacoline van der Plas 14-10-2017 Via de website gekocht

klantvriendelijk,snel en goed 3 X TOP houden zo TOPPERS!

Uitgebreide keuze ,heerlijk om te shoppen bij CoolBlue, jullie doen absoluut niet moeilijk bij retouren, met makkelijke handelingen. Respect voor de snelle levering, mijn artikel maakt een pracht van een reis naar mij, door snel en onbeschadigd afgeleverd te worden , met een vriendelijke glimlach! Bij een bestelling weet ik bijvoorbaat: You make my day!

Hendrik 14-10-2017 In de winkel gekocht
Groningen

Goeie Service, Goed geholpen, 0 commentaar:)

Makkelijk. hulpzaam, VLugge service. ondanks scherm eerste x kapot was. zonder problemen snel en goed opgelost