Deze score is berekend op basis van 2809 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Dhr. H. Bekema 16-04-2018 Via de website gekocht

Zeer goede service

Na het zien van zien van de tv commercials besloten om voor het eerst bij Coolblue te bestellen. Bestellingsproces was eenvoudig. Goede klantvriendelijke website. Afleveringsproces was uitstekend. De afspraken werden door Coolblue volledig nagekomen. Communicatie tussen de bezorgers en mij , de klant, verliep zeer goed. Vriendelijkheid en behulpzaamheid van de bezorgers was uitstekend. Ook prettig dat Coolblue met Afterpay werkt. Kortom zeer te vreden.

Vannes 16-04-2018 Via de website gekocht

Snelle levering en geweldige service !!!

Zeer snelle en correcte levering, zeer goede service, ze laten ook ruim op tijd weten hoe laat ze ongeveer bij je thuis aankomen , plaatsen en testen de machine en geven hierbij ook voldoende uitleg !!

cor 16-04-2018 In de winkel gekocht
babylon Den Haag

doen wat ze beloven

geweldige keuze, in hun winkels zijn ze zeer gastvrij en hebben een goede kennis van zaken. Je voelt je een gewaardeerde klant. Zeer snelle bezorging en vooraf tijdstip bekend

Fred 16-04-2018 Via de website gekocht

Goede service, voor 23.59 besteld, volgende dag al in huis !

Duidelijke, prettige en overzichtelijke site, prijs is concurrerend, snelle levering, goed verpakt en
inderdaad geen USB-kabel, had deze nog wel van vorige printer.

Oswald 16-04-2018 In de winkel gekocht
Antwerpen

Het is als thuis komen !

Ik ben al een hele tijd klant van deze zaak. En daar heb ik nog geen minuut spijt van gehad. Vlotte en vooral vriendelijke bediening. Foutloze leveringen en een persoonlijke begroeting als je naar de winkel zelf gaat. Hier kunnen anderen een voorbeeld aan nemen.
Hier is klant koning !

Kees 16-04-2018 Via de website gekocht

NILFIsk C135.1-8

Gekozen voor COOLBLUE vanwege landelijke bekendheid en betrouwbaarheid. Zeer tevreden over afhandeling bestelling en product Mijn oude grindtegels met groene aanslag zijn weer als nieuw.

Astrid 16-04-2018 Via de website gekocht

Super advies via whatsapp zelfs op 2de paasdag.

Een vraag whatsappen op 1ste paasdag en dan binnen 20 minuten 'n goed advies krijgen dat noem ik echt bijzonder en super servies. Dus dik tevreden en natuurlijk ook de bestelling gedaan.

Roos Borst 16-04-2018 Via de website gekocht

snelle levering

kon goed vergelijken van product. alleen jammer dat de gekochte tv niet werd geïnstalleerd ( ben alleen staande vrouw en had gehoopt dat ik hulp zou krijgen met installeren)

Mees 16-04-2018 Via de website gekocht

Uitstekende webshop!

Als ik geïnteresseerd ben in een product koop ik het bij voorkeur bij Coolblue, omdat de levering altijd sneller lijkt dan bij de concurrenten, de service goed is en omdat de bestellingen altijd makkelijk verlopen.

F. de Boer 15-04-2018 Via de website gekocht

Komen afspraken 100% na

Wasmachine kapot. Dure reparatie zou nodig zijn. Dan kijken naar nieuwe. Al eens eerder goede ervaring met Coolblue gehad. De enen dag besteld, de volgende dag afgeleverd. Werd keurig geïnstalleerd. Oude werd netjes meegenomen. Kwartier voor levering telefoontje ontvangen. Maw: Precies volgens afspraak.

Frans 15-04-2018 Via de website gekocht

Snelle levering en geen probleem als je wilt ruilen of er een mankement is aan het product.
De website geeft overzichtelijke informatie, waardoor een keuze makkelijker te maken is.

Louise 15-04-2018 Via de website gekocht

Ruime keus, snelle levering, uitstekende service!

Ze hebben een ruime keus aan producten, goed terug te vinden op de site, je kan filters instellen zodat je niet alles hoeft door te kijken. Snelle levering. Vriendelijke jongens die het product brachten.

FransG 15-04-2018 Via de website gekocht

Van een uitgebreide orientatie tot een snelle bestelling

Eerstvuitgebreidvgeorienteerd en met behulp van de vele info de afweging gemaakt welk produkt het uieindelijk werd.
De bestelling verliep gladjes.
De winkel houdt je perfect op de hoogte van de status van de bestelling en de levering.

Eric Vandendijck 15-04-2018 Via de website gekocht

Top geregeld van Coolblue!

Foute/dubbele bestelling gedaan bij Coolblue.
Met 1 telefoontje naar een super vriendelijke maar vooral professionele mijnheer werd mijn bestelling geannuleerd en de terugbetaling binnen de 24h op mijn rekening gestort.
Klasse😀

Charles 15-04-2018 Via de website gekocht

een 10+

Ik had een nieuwe mobiel gekocht die helaas binnen een week kapot ging. Merk maakt even niet uit. Kan de beste overkomen....
Kon toestel terugsturen en ontving zonder gedoe aankoopbedrag binnen enkele dagen volledig terug.
Inmiddels had ik al nieuw toestel besteld. Nieuw model met voorinschrijving. De verwachtte levertijd bleek niet haalbaar en daar kreeg ik keurig bericht over. Toestel is met een week vertraging geleverd. Als kadootje er een 64GB SD-kaartje erbij gekregen voor de late levering.
Magnifiek.

Coolblue is met afstand de beste in haar service.

CC 15-04-2018 Via de website gekocht

Super klantvriendelijk en goede service!

Gemakkelijk, snel, super klantvriendelijk en goede service! Je wordt goed op de hoogte gehouden wanneer je bestelling komt, binnen welk tijdsvak en 5 min. voor levering nog een sms-je dat ze eraan komen.

A. Bakker 15-04-2018 Via de website gekocht

Goede duidelijke website. Vertrouwd bedrijf.

Door de goede service en het snelle beantwoorden van vragen die ik al jaren ervaar, ook als je problemen heb word er meteen op gereageerd. De oplossing word dan gezocht en gevonden. Ook omruilen van een product is geen probleem bij CoolBlue

JW 15-04-2018 Via de website gekocht

Eén van de beste Online shops

Goede website, goede toelichting en achtergrondinformatie van bepaalde produkten, snelle levering en tot in de details geregeld, perfect ! Let wel ze zijn niet de goedkoopste maar dat mag ook wel voor de service die ze leveren.

Hansie 15-04-2018 Via de website gekocht

Prima levering

Het uitzoeken is geen probleem, bestellen gaat reuze snel en de levering is prima. Ook heb al mee gemaakt dat retourneren om wat voor reden ook prima verloopt.

Raymond 15-04-2018 Via de website gekocht

2 keer besteld, 2 keer een defect product

Nooit meer Coolblue. Ik ontving een defect product, kan gebeuren. Terugsturen kan alleen met een geprint formulier?!? Daarnaast ontving ik een paar dagen later een nieuwe zending. Weer defect! Dus weer ergens een print vandaan toveren en naar een postpunt. Daarna snel naar een andere winkel.

Officiele reactie van Coolblue 16-04-2018

Beste Raymond,

Erg vervelend dat je tweemaal een defect product hebt ontvangen. Uiteraard lossen we dat graag voor je op met een retour, maar dan zijn inderdaad wel wat formulieren en verzendlabels voor nodig. Als printen lukt, is dat echter geen ramp. Je kunt de adresgegevens ook handmatig overnemen. Zolang alles goed leesbaar is en exact is overgenomen, kan het zonder probleem kosteloos worden ingenomen bij PostNL.

Hopelijk zien we je toch nog een keer terug!

Jacolijn 14-04-2018 Via de website gekocht

Met gemak!!!!!!

Een webshop waar je ruim de keuze hebt. Waar je dmv reviews heel gemakkelijk je beslissing neemt. En tot slot, het gemak waarmee je bestelt,betaalt en vervolgens geleverd krijgt, door zeer aardige en behulpzame chauffeurs.

Ron 14-04-2018 Via de website gekocht

Wat een TOPPERS!!

Wasmachine kapot en dan? Natuurlijk ga je zoeken op het internet en op zoek naar een betrouwbare en goede wasmachine. Wij kwamen uit bij Coolblue.nl. Keuze genoeg .. duidelijke website! Dus bestellen dan maar dat was een makkie, betalen en afronden. Bevestiging binnen en met een chill muziekje leun je achterover:-) machine is net geleverd, aangesloten en hij draait... oude machine netjes meegenomen! Bedankt Coolblue en niet te vergeten de vrolijke en aardige bezorgers Kamal en Matthijs... super service met een glimlach wat wil je nog meer:-) #kleinewasjesgrotewasjes :-)

Jeroen 14-04-2018 Via de website gekocht

Zeer tevreden!

Goede website. Maar meest belangrijkste: 2e kans product. Zo heb ik een volledig nieuwe iMac, maar voor een zeer nette prijs, alleen de doos was al geopend geweest.
Ben zeer tevreden. 's Avonds besteld, volgende morgen in huis. Zeer goed op de hoogte gehouden over de levering. Leuke video's met (grappige) informatie. Ze geven je als consument op diverse niveau's een goed gevoel! Mooi voorbeeld voor anderen!

Gosia 14-04-2018 Via de website gekocht

Goede servies

Op zaterdag besteld en zondag thuis dacht eerst dat dat foutje van de webs.was maar was echt zo.de droger netjes naar boven gebracht en aangesloten....top jongens🖒

George vn Beek 14-04-2018 Via de website gekocht

Goede producten ,snelle ,prima service

Levering uitstekend,goede producten,prima service
Koop hier graag! Ik zal in toekomst,indien dit zo uitkomt met wat ik nodig heb,zeker
bij deze firma willen kopen.

Hillie 14-04-2018 Via de website gekocht

Goed werkende website en alle informatie is te vinden

Bij producten die tijdelijk niet te leverbaar zijn wordt dat netjes aangegeven en als je wilt kan je aangeven om op de hoogte gesteld te worden wanneer er wel weer voorraad is. Al diverse malen bestellingen gedaan. Alles prima verlopen en op tijd geleverd.

Karin Nannings 14-04-2018 Via de website gekocht

Top winkel!

Zaterdagavond nieuwe wasmachine besteld en de volgende dag op zondag werd hij gratis bezorgd! Werd keurig via mail en telefoon op de hoogte gehouden wanneer ze precies zouden komen. Super aardige bezorgers! Werd keurig naar de tweede verdieping gebracht en geïnstalleerd. Oude wasmachine werd naar beneden getild en meegenomen. Er werd geen verpakkingsmateriaal van de nieuwe machine achtergelaten.
Ja ik ga zeker voortaan bij Coolblue bestellen! Ook goede prijzen en groot assortiment.

Ruud 13-04-2018 Via de website gekocht

Top service!

Wasdroger is keurig op tijd bezorgd. Heren stelde zich netjes voor en hebben de droger geinstalleerd. Oude droger meegenomen en nog wat handige tips gegeven. Uitstekende service!

Elly 13-04-2018 Via de website gekocht

Gewoon Top

Betrouwbaar veilig doen wat ze zeggen ik zeg Top Hen een laptop gekocht kreeg zelfs een mail hoe E.e.a. Geïnstalleerd kan worden en tips en trucs Super!!!

Hans 13-04-2018 Via de website gekocht

Zeer ruim product aanbod!

Mijn motivatie om voor coolblue te kiezen is het gemak waarmee ik door de site kan "bladeren" prijs/kwaliteit is perfect en de leveringsafspraak is ook perfect, een echte aanrader! !!!

Francois 13-04-2018 Via de website gekocht

Snelle levering binnen 24 uur

In de avond besteld de volgende dag om 3 uur geleverd
Product was goed verpakt en werkte zoals beschreven in de text

Cathootje 13-04-2018 Via de website gekocht

Bij Cool Blue ben je meer dan een klant.

Koos voor Cool Blue vanwege de tv reclame waarin ze aangeven snel te kunnen leveren. Bovendien was de vaatwasser die ik had uitgezocht bij Cool Blue voor de laagste prijs te koop.
De levering was al de dag erna, werd netjes aangesloten en de bezorgers waren uitermate vriendelijk en leverden goed werk. De dag erna kwam er een kaartje om me te bedanken voor de bestelling maar waaruit ook bleek dat ze persoonlijke informatie hadden onthouden en verwerkt in de tekst. Blij verrast en dikke pluim voor Cool Blue.

Rene Raymaekers 13-04-2018 Via de website gekocht

Zeker een aanrader

Snelle afhandeling producten en korte wachttijd.Vriendelijk personeel en prijs kwaliteit gerichte prijzen

Hannelore 13-04-2018 Via de website gekocht

Alles volgens afspraak bezorgd!

Makkelijke webwinkel, goede informatie, goede prijs, goed te tracen en netjes bezorgd volgens afspraak door een vriendelijke bezorger! Klasse!

Peter Janssen 13-04-2018 Via de website gekocht

Topwinkel, super service, snelle levering,...

Altijd zeer goede service, snelle en correcte levering en in geval van problemen doen ze echt niet moeilijk...

Willem 13-04-2018 Via de website gekocht

Goede prijs-kwaliteit verhouding en snelle levering!

De terrasverwarmingslamp was bij Coolblue in de aanbieding. Dat was dus geen moeilijke beslissing. De levering was snel. Dus kunnen we hem nu gaan installeren.

Bernhard 13-04-2018 Via de website gekocht

Merkartikelen voor de laagste prijs!

De bekende bouwmarkt adverteerde een merkartikel met 25% korting. Exact hetzelfde product bleek bij Coolblue nog een 10% goedkoper te zijn!

Levadeza 13-04-2018 Via de website gekocht

Online een nieuwe printer uitgezocht. Specificaties staan duidelijk omschreven.
De volgende dag werd hij keurig netjes afgeleverd. Voldoet aan alle verwachtingen. Super!

Ilske 13-04-2018 Via de website gekocht

zeer snelle levering en vriendelijke leveranciers

Bij coolblue heb je altijd een zeer snelle levering en zeer vriendelijke mensen. Product dat ik kocht werd onmiddellijk geplaats en oude werd meegenomen

Jesper 13-04-2018 Via de website gekocht

Geweldige service!

Goede service! Netjes gebracht binnen 1 dag, goed op tijd. De chaufeurs hebben hem netjes aangesloten en getest. Ook kreeg ik een korte uitleg. Product voldoet aan mijn eisen

C van Dijk 13-04-2018 Via de website gekocht

Correcte afhandeling van mijn bestelling.

Op de website is genoeg info te vinden of de producten die je wil kopen. Het bestellen gaat makkelijk. Een nadeel vindt ik dat als ik iets bestelt heb ik op allerlei websites reclame zie van Cool blue over het product wat ik net gekocht heb.

Tevreden klant 13-04-2018 Via de website gekocht

Aanrader

Perfecte levering en duidelijke afhandeling.
Bewezen dat het de beste webshop is.
Ga vooral zo door zou ik zeggen.

Andre 13-04-2018 Via de website gekocht

Snelle levering, vriendelijke bezorgers

22:00 uur wasmachine besteld, volgende ochtend om 09:30 geleverd.
Positieve bezorgers, die snel de oude machine afvoeren en de nieuwe aansluiten, en uitleg geven

Ad Mulder 13-04-2018 Via de website gekocht

Duidelijk en snel

Duidelijke website, geen verrassingen, producthulp. Allemaal prima geregeld. En ook nog eens snel geleverd.

Alfred 13-04-2018 Via de website gekocht

super service

geweldige service, oude apparaat meegenomen nieuwe geplaatst.
alle verpakkings materiaal meegenomen.
helemaal top

Joke Slangen 13-04-2018 Via de website gekocht

Correcte snelle afhandeling en prima service!!!

Artikelen goed duidelijk omschreven en een uitstekende bereikbaarheid. Vlotte bezorging en overzichtelijk te volgen.

A. Ameel 12-04-2018 In de winkel gekocht
Lochristi

Uiterst vriendelijk personeel in Lochristi

Het was niet zo simpel om een geluidsinstallatie online te bestellen daarom gingen we effectief naar de winkel in Lochristi (wij zijn van Kortrijk). Daar troffen we enorm vriendelijk personeel aan die ons bovendien enorm degelijke uitleg gaf over de best mogelijke bluetoothspeler... enz. Kortom: meer dan de moeite om zover te rijden!

Norbert 12-04-2018 Via de website gekocht

Goede prijs! Goede kwaliteit! Lekker snel!

Heel prettig winkelen, overzichtelijke website en je hoeft niet lang te wachten op je bestelling!
Als ik op zoek ben naar iets sla ik de site van Coolblue nooit over.

Ria van Dreumel 12-04-2018 Via de website gekocht

De site is zeer duidelijk, ende volgende dag al in huis. gemakkelijk met betalen. Je kunt ook gemakkelijk vergelijken met andere merk producten. Ik zal zeker vaker hier iets kopen

Rik Gierman 12-04-2018 Via de website gekocht

De beste in zijn soort

De beste in zijn soort, betrouwbaar, snel en persoonlijk!
Overzichtelijke webshop met een groot aanbod. Goede service via meerdere kanalen. Eenechte aanrader!