Deze score is gebaseerd op 772 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Danielle 01-10-2021

Super snel geleverd en een zeer goede stofzuiger. Perfect voor mensen met huisdieren 👍

Cedric 30-09-2021

Duidelijke website, met eigen recenties/video's, goede vergelijkingsmodule, ...
Snelle levering, duidelijke communicatie en zelfs nog een prima klantenservice (nog maar 1x nodig gehad, maar prima geregeld)

Guy 30-09-2021

De service (betaling en exacte timing van de levering) was optimaal. Vooral de mogelijkheid om het artikel op een postkantoor te laten toekomen (dus zonder extra betaling voor verzending) is een meerwaarde.

Savannah 30-09-2021

Winkel geef ik al 10, de pakketjes zijn altijd op tijd het werkt altijd dus ja een 10op10 !

Ignace 30-09-2021

Altijd snelle service en kan er altijd terecht met problemen. Heb laatst nog een muis besteld en was de volgende dag in de ochtend bij mij.

Gurwinder singh 30-09-2021

Good description of the product . speedy delivery en excellent after sale service. 👍👌

ranya 29-09-2021

Ik heb 14 honderd voor een nieuwe laptop betaald. Ik heb een laptop gekregen met stickers sporen en ik d8 dat is niet het einde van de wereld dus ok. Dan heb ik gemerkt dat er raar piepend geluid uit de speaker komt als ik muziek aan zet met oordopjes of een headset en omdat mijn studie helemaal op mijn laptop moet heb ik dat probleem weer genegeerd. maar gister dus na een maand en nog 2 dagen van de retourperiode is mijn laptop tijdens een van mijn toetsen helemaal gestopt en ik schrok dood met de tijd van toets en ik kon hem niet open krijgen en blijkbaar moet ik naar de winkel om alleen ernaar gekeken te worden en dus ze gaan dat niet meer terug nemen omdat ik niet meer binnen de maand periode val. Het is niet de bedoeling als je echt een nieuwe laptop koopt dat je binnen zon korte periode hem gerepareerd te hebben!!!!!! Ik zei krijg ik dan tenminste een andere laptop tijdens de periode van het repareren omdat het repareren niet door mij was en nee dat is niet mogelijk! dus er is voor mij maar een optie dat ik de laptop voor mezelf houd met zn alle problemen! is niet logisch maar helaas kan niet anders

E.P. 29-09-2021

Wij bevelen deze shop niet aan omwille van de naservice. Wij waren altijd tevreden van Coolblue tot onze laatste aankoop. We kochten op 8 juli jl. een wasmachine van het merk Haier, waar we aanvankelijk heel tevreden over waren. Het wasresultaat en het gebruiksgemak voldeden aan onze verwachtingen. Tot vorige week toen bleek dat de wasmachine plots veel meer geluid maakte dan gewoonlijk. We controleerden de filters en de trommel maar er waren nergens obstakels. Bij een volgende wasbeurt maakte de machine een hels lawaai tijdens het centrifugeren. We besloten dadelijk te stoppen met het gebruik van de machine om schade te voorkomen. We namen contact op met Coolblue en na drie dagen wachten kregen we te horen dat een herstelling mogelijk was op 5 oktober (drie weken na de vaststelling). Daar wij een groot gezin hebben en wij onmogelijk zolang kunnen wachten vragen wij een oplossing van Coolblue. Toen volgde de koude douche Coolblue stelt voor een nieuwe wasmachine te kopen en die gewoon terug te sturen binnen de 30 dagen. Zo kunnen wij wassen en we zouden ons geld van die machine terug krijgen? Ons vertrouwen is nu helemaal weg. Dit is een voor ons totaal onaanvaardbaar voorstel. 2x een "nieuwe" machine aanschaffen? Kregen wij wel een nieuwe machine? Toen we ons ongenoegen lieten merken kregen we ook nog te horen dat als onze machine binnen de maand was stuk geweest we gewoon hadden kunnen retourneren. Wij zijn zwaar teleurgesteld in de naservice van Coolblue en van Haier die instaat voor de herstelling. Voor ons nooit meer. Een machine die al binnen de 2 maanden stuk is? En dan geen enkele poging van Coolblue om de hersteldatum naar voor te schuiven. Weinig klantvriendelijk en zeker niet alles voor een glimlach.

Stijn 28-09-2021

Klantvriendelijkheid, service en eenvoudig en snelle ondersteuning indien nodig.

Dominique 28-09-2021

Zaterdag besteld en zondag thuis geleverd zonder extra kosten.
Website is overzichtelijk en gemakkelijk te gebruiken. De betaling ging vlot.
Ik heb wel enkele uren moeten wachten op de bevestigingsmail van coolblue, terwijl het geld direct van de rekening was.

Kateryna Petruk-Vanhove 28-09-2021

Team van pure mensen, oprecht gelukkig en enorm behulpzaam. Ze verdienen alle dankbaarheid van de wereld!!!

Danny 28-09-2021

Leuk om er te kopen. Je krijgt er deftige uitleg over de producten en moest het toch niet bevallen, dan breng je het gewoon terug zonder probleem. En dat vind ik een garantie om tevreden aankopen te doen

EM 28-09-2021

Duidelijke en handige interface, nauwkeurige leveringstijdstip en updates via sms, levering via fiets

Rob 28-09-2021

al jarenlang trouwe klant van Coolblue.
de website is overzichtelijk en snel, het is er altijd fijn vertoeven.
Producten zijn duidelijk omschreven met goede foto's, de vele reviews helpen je vaak ook een goede keuze maken.
De levering gebeurt heel erg snel en professioneel en dit in combinatie met een uitstekende na-service voor je gekochte producten. Coolblue is altijd mijn eerste keuze.
Hopelijk kunnen ze dit niveau nog lang volhouden!

Serge 27-09-2021

Item besteld om 21:55 en 's anderendaags keurig geleverd om 9:15 door jawel, Bpost.
Precies zoals vermeld stond. Heb nog maar enkele malen bij Coolblue besteld maar altijd dik in orde. De beschrijving van de aangekochte waar was nogal summier maar de handleiding was niet beter.
Zeer tevreden!

Denis 27-09-2021

Heel vlotte bediening en een gsm tegen een mooie prijs, een van de laagste op internet en in België.

Shaunita L 27-09-2021

Pakketje perfect op tijd ontvangen.
Tijdstip bezorging meegekregen en was perfect afgeleverd.
Artikel verwachte niet aan mijn verwachtingen en zal deze terugsturen, maar service is super!
Heel efficiënt en duidelijk uitgelegd.
Mijn nieuwe aankoop zal sowieso ook van coolblue zijn

Koen 27-09-2021

Zeer goede communicatie, zowel voor bestelling, net voor levering als na de levering.
Snelle levering, ecologisch voetafdruk in gedachten, Met de fiets!

Inez 27-09-2021

Veel keuze, snelle service, goede verpakking, duidelijke overzichtelijke website

Anneke 26-09-2021

Heel overzichtelijke site. Je kan er allerlei info vinden over wat je wil kopen.
De levering gebeurde stipt. De chauffeur was zeer vriendelijk en gaf nog extra’s tips voor het gebruik van mijn droogkast.
Zelfs na de levering kreeg ik een mail van coolblue met extra tips en tricks voor het gebruik van mijn toestel.
Ik ga zeker en vast nog zaken bestellen bij coolblue!

Guy 26-09-2021

Ik bestelde een laptop lenovo bij jullie en liet deze klaar leggen in de winkel van Gent Oostakker.
Maar toen ik deze kwam ophalen was deze plots verdwenen en niet meet terug te vinden bij jullie.
Dus uit noodzaak bestelde ik een ander model.
Dus de dag erop kwam ik mijn bestelling laptop 2 ophalen en toen bleek dat de laptop 1 toch binnen was daar.
Uren verloren voor niets !

jan Vss 26-09-2021

overzichtelijk, gemakkelijk, ruim aanbod, gemakkelijk vergelijken en snel en correct

Luc 26-09-2021

Ruim aanbod, klantvriendelijk en zeer informatief over hetgeen ze aanbieden.
Bovendien verloopt de levering meestal heel vlot.

Herbie 25-09-2021

Goede website, groot aanbod, vlotte levering met milieuvriendelijke bakfiets en heel vriendelijk personeel

Coolbleu 25-09-2021

Bestelling plaatsen,alles zorgvuldig aanduiden,betaling vlekkeloos,,met een zorgvuldige bewerking wanneer je bestelling aankomt, en dan dan een zeer snelle bediening aan huis.