Coolbleu 25-09-2021

Bestelling plaatsen,alles zorgvuldig aanduiden,betaling vlekkeloos,,met een zorgvuldige bewerking wanneer je bestelling aankomt, en dan dan een zeer snelle bediening aan huis.

Mats 25-09-2021

Hele goede service en heel snel, daarbij ook nog eens op de fiets. Goed voor het milieu!

Linda Renson 25-09-2021

Al een paar keer bestelling geplaatst en meestal gekozen voor een toestel met vermelding "onze keuze".
Tevreden over aankopen en levering 👍

Danni 25-09-2021

Coolblue is eerlijk, attent en betrouwbaar. Ik heb nog maar 1 keer een probleem met een item gehad ( een fietsketting) en ik werd door de klantendienst perfect geholpen. Ik koop bijna al mijn electronische toestellen bij coolblue, de service zit goed. Daarnaast ben ik nu ook heel erg blij met de lokale winkel.

Rik 24-09-2021

Product is niet op opgegeven tijd en datum geleverd en er is ook niets hierover enigszins aangegen.
Ik moet continu achter status aangaan van terugbetaling. Na 2 weken nog steeds geen terugstorting van aankoopbedrag na annulering van bestelling direct na bleek dat bezorging verkeerd ging.

Tony 24-09-2021

Het is kwaliteit van de de Total dienstverlening
Gaande van het opzoeken van informatie van een product eenvoud maar toch zeer klantvriendelijk en eenvoudig
Het bestellen betaling opvolging service klantvriendelijkheid van de medewerkers
M.a.w quality in 360degrees

Hvsj 24-09-2021

Bestellingen lopen altijd heel vlot. Handige tools om je zoekresultaten te filteren om het product naar wens te vinden.

AndyB 24-09-2021

Snelle levering en correcte levering. Retourneren gaat kostenloos en zonder problemen.

Tinneke Landuyt 23-09-2021

Coolblue is een echte redder in nood. Als je iets dringend nodig hebt dan bestel je het en krijg je het al direct de dag erna geleverd aan huis. Goed dus voor mensen die niet meer naar de winkel kunnen. Je krijgt veel informatie en de nodige uitleg over je product. Kort gezegd, een hele grote aanrader voor mensen met weinig tijd/geduld die toch kwaliteit willen.

Koen 23-09-2021

Prima service (bv. niet tevreden? geld terug), bliksemsnelle levering en concurrentiële prijzen. Wat wil je meer?

Yasmine 23-09-2021

Niets is perfect maar de service was heel vlot, de website is duidelijk en vlot toegankelijk voor de gebruiker. Ik kon heel vlot aan de slag dankzij de uitstekende service.

SS1988 23-09-2021

Vlotte service, altijd correct afgehandeld.
2e hands e-reader gekocht, nog in mooie staat en geen beschadegingen.

Hakan Celikoz 23-09-2021

Had dringend iets nodig en besteld bij coolblue en volgende dag tijdig geleverd.

Bart H. 22-09-2021

Vlotte bestelling, levering en bijhorende informatie over de toestellen was spontaan gegeven zonder ernaar te vragen.

Dude 22-09-2021

Ultrasnelle verzending en bezorging!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Talha 21-09-2021

Zeer snelle service en vakbekwaam personeel ! Alles verliep vlotjes. Winkel is mooi ingericht en alles is duidelijk. Bij het afrekenen nog korte uitleg gekregen over garantie en ruilen retourneren e.d. Je gaat zonder vraagtekens naar buiten.

Gunter 20-09-2021

Externe harde schijf gekocht.
Tof dat er overal een "Keuze van Coolblue" vermeld staat. Dat geeft een richtlijn van goede prijs/kwaliteit verhouding.

Vlakbij (Oostakker) en zo goed als altijd in voorraad of max 1-2 dagen wachten.
Enorm veel keuze in de winkel zelf en voldoende mensen om iedereen te helpen met kiezen.
Voldoende bemande kassa's zorgen voor bijna geen wachttijden.
Bij thuislevering: stevige dozen, degelijk verpakt.
(Ook vaak ludiek thema bij de verpakking)

Topwinkel, zowel live als online!

Gert VS 20-09-2021

Zeer duidelijke website met goede info, veel keuze en vergelijkingsmogelijkheden. Snelle levering. Eco-bike leverancier kunnen we alleen maar toejuichen!.
Goed bezig CoolBlue !

patrick 20-09-2021

correcte service volgens beloofd en conform de bepalingen op de site , klantvriendelijkheid zeer goed

Monique S 19-09-2021

De specificaties van de producten worden uitgebreid en duidelijk omschreven.
Het product werd binnen de voorgestelde termijn geleverd in de pakket automaat van Bpost.
Hert artikel werkt goed, zoals omschreven.
Top!

Miggy1990 18-09-2021

Ik heb op woensdag een iPad hoes bij Coolblue besteld.
De website is heel gebruiksvriendelijk. Je vindt er verschillende soorten producten. Ik had veel keuze in iPad hoezen. De filters op de website werken ook heel goed en zijn super handig. Per product kun je ook veel productreviews lezen.
De levering ging normaal op donderdag gebeuren. Door een vertraging bij bpost wss de levering een dagje uitgesteld. Ik werd hiervan tijdig door Coolblue ingelicht.
Bij mijn bestelling was ook alles heel duidelijk. De verschillende stappen van de verwerking van mijn bestelling wedden duidelijk uitgelegd.

Finn 18-09-2021

Ik vind dat het een zeer goede online winkel is. Redens: de pakketjes dat ik al heb besteld(pc, toetsenbord en muis) zijn altijd perfect op tijd toegekomen, ze waren er altijd de volgende dag. Ik vond het systeem met de positieve en negatieve heel handig tijdens het kiezen. De garantie hier heb ik nog nooit geprobeerd, maar een vriend van mij had een pc dat kapot was en hij heeft deze teruggestuurd zonder problemen. Al bij al een heel goede site, alleen wel aan de duurdere kant vergeleken met amazon,…

luc 18-09-2021

snel en goed en steeds kunnen raadplegen van beoordelingen van meerdere personen

Jean-Louis 18-09-2021

Ik heb een radiowekker bij jullie besteld die niet is geleverd, Bpost weet van niets of kan het bewuste pakket niet terug vinden. Om hierbij hulp te krijgen zijn contact gegevens gebrekig tot niet bestaand. Vermits bpost mij terug naar jullie verwijst om verder geholpen te worden.

Thanee Bas 17-09-2021

Super blij met de snelle levering en goede service.
Makkelijke website en heel erg tevreden van het product!