Deze score is berekend op basis van 2243 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Mark 26-10-2017 Via de website gekocht

TOP service!!

Via de website een wasmachine aangeschaft. Vanaf het moment van betalen totaan de levering is het hele proces geweldig verlopen. Je wordt continue op de hoogte gehouden en wat betreft de opgegeven tijd: het klopt precies!

Service niet cool blue 26-10-2017 Via de website gekocht

Deze keer was de service minder fijn

Ik had een wasdroger bestelt, omdat ik hem op mijn wasmachine wilde hebben had ik gekozen voor de installatie service. Hier gaat het mis. Dan blijkt de droger helemaal niet meer “ vandaag bestelt morgen in huis” te zijn. En dan moet je een dag kiezen. Maar over dagdeel heb je geen keus. Ik moest nu dinsdag een vrije dag regelen voor vrijdag, want dan komt de droger, maar hoe laat precies hoor ik pas later. Ik vind dit niet cool blue!

Officiele reactie van Coolblue 27-10-2017

Beste meneer/mevrouw,

Wat onwijs vervelend om te moeten zien dat het installeren niet volgens plan is gegaan. Het klopt inderdaad dat het bij een extra dienst wat langer duurt dan de volgende dag, gezien het door een derde partij wordt gedaan. Hopelijk is het ondertussen wel gelukt. Anders, kun je altijd contact opnemen met onze klantenservice.

Kieskeurig 25-10-2017 Via de website gekocht

Levertijd is super snel

Bestelling geplaats en de andere dag was het er al, was de eerste keer maar zeker niet de laatste keer.

roy 25-10-2017 Via de website gekocht

nette service

duidelijke shop. daarnaast een goeie klantenservice. erg blij met mijn tablet. volgende aankoop gaat weer via coolblue

Ursela 25-10-2017 Via de website gekocht

Mooi product, super snel in huis.

Snelle levering, goed verpakt. Gratis keus voor avond bezorging, top! Mooie website met veel keus en goed omschrijving.

F.Burger 25-10-2017 Via de website gekocht

Top, op tijd geleverd en goed verpakt, dikke prima!

Goede lay-out, ruim assortiment, handige aanvullende informatie
Van begin tot aan betalen gaat makkelijk en vlot. Ik kom zeker terug voor toekomstige aankopen, ze komen na wat ze beloven.
Erg tevreden ik met zowel tv als ook tosti ijzer

sparkle 25-10-2017 Via de website gekocht

Geweldige service!

In de webshop van coolblue kan ik veel verschillende filters gebruiken, wat ik superhandig vind. De informatie die ik vanuit coolblue krijg vind ik helder (denk aan informatie over de levering, wat kan ik verwachten, hoe gaat dit in z'n werk, enz.). Bij de levering hebben ze netjes de koelkast op z'n plaats gezet en nagekeken. Ook hebben ze de oude koelkast netjes meegenomen. Bij de levering kwamen er mensen van coolblue zelf de koelkast leveren. Deze waren zeer vriendelijk. Sowieso is het mijn ervaring dat vriendelijkheid en goede service hoog in het vaandel staan bij coolblue. Ik vind het daarnaast echt een dikke plus dat ze de oude koelkast hebben meegenomen en ben zeer dankbaar voor en blij met deze service van coolblue.

Jan 25-10-2017 Via de website gekocht

Mastercard lokkertje

in een feeststemming bestel je een wasautomaat met je ing card. Nadat de bestelling wordt ontvangen en is betaald wordt het bedrag teruggestort en de order geannuleerd en word je verzocht met ideal de betaling te doen. Wat een heerlijke service van Cool Blue. Lokkertje met creditcard en dan de hengel van ideal uitwerpen. Wellicht dat mastercard zijn samanwerking moet heroverwegen met deze club. Lekker bij AO vervolgens mijn bestelling geplaatst. Met de mastercard natuurlijk. Doe er uw voordeel mee.
Officiele reactie van Coolblue 25-10-2017

Beste Jan,

Bedankt voor je bericht. Wat enorm vervelend om te lezen dat jouw bestelling niet is gegaan zoals je had verwacht. Het is inderdaad bij ons mogelijk om te betalen met creditcard, waaronder mastercard. Wat jammer dat jouw bestelling de eerste keer niet goed is gegaan, dit kan heel veel redenen hebben. Om er voor te zorgen dat jouw bestelling netjes wordt geplaatst, raden we altijd aan om een andere betaalmanier te proberen. Alle manier om bij ons te betalen, vind je hier: https://www.coolblue.nl/klantenservice/23/alle-informatie-over/betalen.html. We willen je in elk geval veel plezier wensen met jouw wasautomaat.

Stefan Wenmaekers 25-10-2017 Via de website gekocht

Coolblue weet van aanpakken

Verhuizen da's stress, altijd. Als dan nog je wasmachine het laat afweten dan wordt het nog wat lastiger. Gelukkig was er Coolblue met zijn ruime assortiment wasmachines waar we in een handomdraai het juiste toestel vonden aan een zeer scherpe prijs. De avond ervoor nog besteld en daags nadien, temidden van de verhuis was Coolblue present op het nieuwe adres. Twee vriendelijke en behulpzame medewerkers van Coolblue hadden de nieuwste wasmachine in geen tijd op de juiste plaats in ons nieuwe huis aangesloten en de oude defecte meegenomen. Dit alles om 08u 's ochtends en met de glimlach! Top van Coolblue, respect!

W.S. Rumst 25-10-2017 Via de website gekocht

gemakkelijke website, bestelling en betaling. Zeer snelle en accurate levering. Er wordt de nodige inspanning gedaan om vragen op te lossen en een adequaat antwoord te geven.

Hans 25-10-2017 Via de website gekocht

Op zondag bezorgd

Duidelijke product omschrijving, prijs/kwaliteit prima en notabene op zondag bezorgd (na zaterdag beeld te hebben) hoe leuk is dat!

Jan Daalmans 25-10-2017 Via de website gekocht

Cool Blue... Good for you!

Erg klantvriendelijk en snelle levering van het bestelde artikel. Goede en duidelijke uitleg op de website.

Petra Mathlener 25-10-2017 Via de website gekocht

Alles voor een lach!

Ik heb voor deze shop gekozen omdat de aanbieding aantrekkelijk was en andere klanten enthousiast waren over dit bedrijf. Bovendien had ik al eens iets gekocht en dat ging ook prima.

Peter 25-10-2017 Via de website gekocht

Prima, afspraken worden nagekomen!!

Ik heb voor Coolblue gekozen omdat andere websites beloftes doen over levertijden die ze niet waarmaken. Coolblue heeft een duidelijke website en bijzoder vriendelijk personeel. Kortom, een aanrader.

Walter 25-10-2017 Via de website gekocht

makkelijk en snel

geen commentaar, alleen de doos was beschadigd. Dit ligt bij transporteur. Echter dusdanig goed verpakt dat dat geen problemen heeft opgeleverd.

Nico en Nathalie 25-10-2017 Via de website gekocht

Super diensten en kwaliteit prijsverhouding top

Hier had ik tenminste een goed overzicht over het product en wat het product wel en niet kon . Op andere gekende sites was dit niet mogelijk . Tegenwoordig 100 den stofzuigers maar welke paste het beste bij ons ... dit konden we bij cool blue vinden ...

Johan Olie 25-10-2017 Via de website gekocht

Vaste keuze

Ik kies eigenlijk standaard voor Coolblue, ook waar ze net niet de goedkoopste zijn, omdat ik weet dat ze snel leveren, leuk zijn, en een erg goede ruilservice hebben.

AW. Vosselman 25-10-2017 Via de website gekocht

Wat een geweldige service

Ik heb voor het eerst voor deze firma gekozen en ik ben er heel erg blij mee. Geweldige service dat ze het oude apparaat meenemen en de nieuwe installeren. Heel erg aardige en respectvolle medewerkers. En niet te vergeten een hele snelle levering.

Johanna 25-10-2017 Via de website gekocht

Goede service en heldere website

Makkelijke zoeken uit veel keuze, waarbij ze zelf ook kijken wat waarvoor geschikt is. Duidelijke productinformatie en het klopt als je het hebt ontvangen.

T. Wijnhoven 25-10-2017 Via de website gekocht

Supersnelle correcte levering

Mijn aankopen bij cool blue zijn altijd supersnel en correct geleverd. Nergens problemen mee gehad. Vanaf het plaatsen van een bestelling tot en met de uitlevering verliep steeds zonder problemen en klopte precies volgens de informatie op de website. Alleen maar lof over cool blue.

karin 25-10-2017 Via de website gekocht

Helemaal super !! Een meer dan tevreden klant.

Al diverse malen voor Coolblue gekozen omdat het bestellen op de site overzichtelijk en simpel is, de levering heel erg snel en de bezorgers super vriendelijk, behulpzaam en kundig. Om 23:00 uur online een wasmachine besteld...volgende ochtend 08:30 stond de eerste was al te draaien. Oude machine meegenomen en nieuwe geinstalleerd. Alles helemaal top !! Super tevreden klant.

Dick 25-10-2017 Via de website gekocht

snelle levering, overdreven verpakking

Produkt (Epson Inkt Cartridge) onwaarschijnlijk goedkoop, wel goed. Zeer snelle levering. Maar waarom zo'n klein doosje niet gewoon in een envelop door de brievenbus, maar in een enorm pakket aan de deur bezorgd?

Proost 24-10-2017 Via de website gekocht

snel, zelfs op zondag geleverd

Tweede keer dat ik wat bestel aan gereedschap van PowerPlus.. gereedschap. haakse slijper/schroefboor etc. goed merk. Toen ik vier maanden later dacht dat er iets niet goed was met de haakse slijper, kon ik hem gewoon terug sturen zonder probleem...
toen bleek gewoon m'n accu niet goed geladen.. dus nix mis.
HIER BESTEL IK TEGENWOORDIG M'N GEREEDSCHAP.

Frans 24-10-2017 Via de website gekocht

Top!!

Ik heb zaterdagavond besteld en zondag om 16.00 uur had ik de CI+ module in huis. Fijn die zondagsbezorging! Volledig conform afspraak dus. Ik was voortdurend op de hoogte van de voortgang en wat ik buitengewoon prettig vond was dat ik bij de bestelling een link kreeg hoe het de CI+ module geïnstalleerd moet worden. Het is uiteraard ook op internet te vinden maar ik vond het erg attent dat Coolblue deze service levert

cool blue 24-10-2017 Via de website gekocht

Prima

Prettige website - info product zeer duidelijk- snelle levering - veilige betalingsmogelijkheden - in een woord prima

Emjenic 24-10-2017 Via de website gekocht

Een breed aanbod tegen goede prijzen. Makkelijk bestellen en betalen, snelle levering, ook op zondag. De klantrecensies op de site helpen goed bij het maken van een keuze.

Steve 24-10-2017 Via de website gekocht

Slechte leveringstermijn, steeds te laat

slogan voor 23.59 u besteld = dag nadien geleverd ??? 2 a 3 dagen later ja !!! Niet tevreden..
Super slechte leveringstermijn. Veel beloven maar er komt niets op tijd.

Mart 24-10-2017 Via de website gekocht

Blij met de melkopschuimer

Betrouwbare shop met snelle levering, tot mijn verbazing zelfs op zondag!
Groot assortiment, waardoor uitgebreide keus, tegen concurrerende prijzen met veelal gratis levering.

Alice 24-10-2017 Via de website gekocht

Snelle en correcte levering. Mét de glimlach.

In het weekend gaf onze vaatwasser de geest. Net na een uitgebreide maaltijd voor 12 personen...
Bij Coolblue besteld en de maandag werd er al geleverd op het afgesproken uur. Netjes aangekoppeld, oud toestel meegenomen. We kunnen dus zeggen dat binnen de 24 uur na de panne (met steekvlam) onze vaat terug in de kast stond. Het heeft niet veel gescheeld of de bezorger had de vaat nog ingeladen ook. Hij kwam er van af met een grapje. We zijn uiterst tevreden van de service!!

Miriam 24-10-2017 Via de website gekocht

De service bij Cool Bleu is TOP

Duidelijke website, goede prijzen en uitstekende service, ook toen er iets mis bleek met een onderdeel van het product. Direct een nieuwe gekregen, op zondag zelfs.

Joep 24-10-2017 Via de website gekocht

Ontzettend snelle levering!

Mijn combimagnetron was stukgegaan en ik heb daarop dezelfde dag een nieuwe aangeschaft via Coolblue. De volgende dag was de combimagnetron in huis en deze werkte direct perfect. Uitstekende service en fijn product!

Sandra 24-10-2017 In de winkel gekocht
Groningen

Erg goede service en erg klantvriendelijk

Ik vind Cool blue een erg goede winkel. En ik ben erg goed geholpen met uitzoeken van telefoon hoesje en screen protector. Tot nu toe erg blij mee. En hopen dat dat zo blijft. Ze hebben zelfs de protector erop gelegd. Ze nemen dus de tijd voor je.

Paul 24-10-2017 Via de website gekocht

Goed en snel , levering op zondag !!

Overzichtelijke heldere website , Sneek levering , goede berichtgeving via mail. Levering op zondag is een uitkomst.

Dave 24-10-2017 Via de website gekocht

Zeer goede service

De service is fantastisch. Bijna 24/7 telefonisch beschikbaar, wordt altijd goed geholpen. De 30 dagen bedenktijd zijn ook fantastisch. Al met al zeer goed vriendelijke en snelle service.

Ebubekir 24-10-2017 Via de website gekocht

Snel geregeld

Gewoon goede site die je met goed gevoel kan bestellen en verwachten dat het goed komt, en ik kan gerust anderen bevelen om daar in te kopen

Sjaak 24-10-2017 Via de website gekocht

Leuk kopen

Naast geweldige support en klantvriendelijkheid is Coolblue ook gewoon leuk om van te kopen. Hun snappen hoe het werkt, van de pakketknuffelaars tot de kattenkamers het is helemaal top.

JazzSingerNL 24-10-2017 Via de website gekocht

Service in het kwadraat

Het maakt niet uit of je online bestelt en thuis laat bezorgen of dat je de bestelling in de winkel ophaalt. Het eerste dat opvalt is de service. Bezorgers die meedenken en er alles aan doen om het de klant zo makkelijk mogelijk te maken. Dit geldt ook voor het personeel in de winkels. Deze winkel is voor mij zeker een blijvertje.

I. GUR 23-10-2017 Via de website gekocht

De levering is precies gedaan, hoe coolblue het heeft aangegeven. Was sceptisch omdat ik de bestelling op zaterdag avond had geplaatst en maandag's geen post zou komen. Toch is de bestelling keurig op tijd bezord en hebben zij mij verrast.

Jos Roelofs 23-10-2017 Via de website gekocht

Volgens afspraak!

Had nieuwe oplaadsnoer nodig voor activity tracker.
‘s Avonds besteld en inderdaad de volgende dag in de middag was het er.
Klasss hoor.

henk 23-10-2017 Via de website gekocht

super webwinkel !

coolblue , doen wat ze zeggen + super service , top !
wasmachine besteld voor schoonouders ,heb er zelf geen omkijken meer naar !
het zijn een soort , mantelzorgers. !

Nico M. 23-10-2017 Via de website gekocht

Top levering

Een gemotiveerde bende (3 man) leverden mijn toestel (Wasmachine). Die gasten waren top gemotiveerd, super vriendelijk, en to the point. Een geoliede machine. Perfectie ten top.
dit verdient geen pluim maar een standbeeld. Echt super.

Vicky 23-10-2017 Via de website gekocht

Goede en snelle service!

Duidelijk info, concurrende prijs, voorwaarden vooraf duidelijk en geen verrassingen of extra kosten bij plaatsen van je bestelling. Ze houden je goed op de hoogte van de bezorgtijd, tijdvak van bezorging duidelijk gecommuniceerd en ook nog op de dag zelf een sms over de bezorgtijd, erg tevreden!

eric 23-10-2017 Via de website gekocht

Top winkelen bij coblue

Goede overzichtelijke webshop met evt ondersteuning vanuit de fysieke winkels. Betrouwbare afhandeling .

Marjoleine 23-10-2017 Via de website gekocht

Geweldige winkel!

Ik heb al eerder dingen gekocht bij de online-shop van Cool Blue. Altijd naar volle tevredenheid dus was de keuze, waar ik een nieuwe vaatwasser ging kopen niet moeilijk. Ik had een vraag en belde om 23.30 uur naar de klantenservice. Ondanks het late tijdstip werd ik vriendelijk en adequaat geholpen. Ook de bezorging en montage van het apparaat verliep prima. Hele vriendelijke jonge mannen sloten hem aan en namen de oude vaatwasser mee terug. Ik ben weer erg tevreden en zal de volgende gelegenheid zeker weer voor Cool Blue kiezen.

Robbie 23-10-2017 Via de website gekocht

Een dikke 10 voor de snelle service

Overzichtelijke webshop, zodat je je in een speelgoed voor volwassenen waant. Service is ook top. Evenals de prijzen. Ik had mijn Beyerdynamic DT770 vrijdagavond besteld, en zaterdag stond de pakketbezorger van PostNl voor de deur. Bij andere webshop's is dat wel even anders. Dus wil je je nieuwe electronica speeltje snel in huis? Dan moet je bij Coolblue bestellen.
Echt grandioos!!

JvdB 23-10-2017 Via de website gekocht

Fijne service!

Uitstekende service rondom het bestellen van een nieuwe wasmachine. Netjes even gebeld wanneer ze kwamen, daardoor hoefde ik niet voortdurend te wachten. Eenmaal gearriveerd snel en vakkundig geïnstalleerd en goede tips gekregen. Voor herhaling vatbaar!

Leo 23-10-2017 Via de website gekocht

Ik had al een hoesje van CaseLogic, maar ik dacht dat die nep was. Daarom had ik via coolblue toch maar een nieuwe gekocht die wel echt zou zijn. Ik had een Case Logic Sleeve van 13,3", bleek net iets te strak te zitten voor mijn 14 inch laptop. Dus heb ik terug gestuurd (ook nog een gratis) kreeg snel weer een nieuwe Case Logic 14" sleeve.
Bij nader inzien bleek het hoesje dat ik al had niet nep te zijn, maar een oudere versie van Case Logic. En uiteindelijk vond ik het oude hoesje toch wel fijner, omdat die wat steviger was en er perfect in paste. De nieuwe zag er wel mooi uit, maar hij was denk ik een beetje te groot in de dikte, hij zat er niet heel strak omheen. Dus toch maar gekozen om het oude hoesje te gebruiken. Dit is slechts een persoonlijke mening, omdat ik het gewoon fijner vond bij mijn laptop. Maar met de Case Logic Sleeve 14" is niks mis mee hoor, ziet er gewoon prima uit! Verder vind ik het altijd fijn om te bestellen via Coolblue, je kunt altijd kwaliteit verwachten. Je kunt zelfs zonder moeite het product gratis terug retourneren. Dus ik ben erg tevreden verder!
Ik wilde de Case Logic Sleeve 14"retourneren, opeens krijg ik een mail van CoolBlue dat ze het vervelend vinden dat ik niet blij was met het product en ze het zo snel mogelijk zouden verhelpen. Ze zeiden dat retourneren ze niet de moeite waard vonden en dat ze het geld binnen 3 werkdagen zouden overmaken. Echt top service! Je kan altijd rekenen op Coolblue. Zal hier in de toekomst vaker producten op bestellen!

ES 23-10-2017 Via de website gekocht

Slechte service

Bij Coolblue al mijn witgoed besteld, in de veronderstelling dat deze de dag erna worden geleverd. Zoals dit zo mooi overal op de site wordt vermeld. Omdat een van de producten die ik heb besteld moet worden geïnstalleerd komen alle producten opeens later. Dat dit anders was geweest als ik de bestelling in twee had gesplitst klopt konden ze me vertellen bij de klantenservice, maar omdat ik het in een keer had besteld kan ik fijn op alles langer wachten. Er zou een afspraak worden gemaakt dat er dan binnen 3 werkdagen iemand zou langskomen, uiteindelijk krijg ik iemand aan de telefoon die nog net niet is veranderd in een robot die me verteld dat er pas naar 4 werkdagen plek is. Ik heb ook geen mogelijkheid om aan te geven welk dagdeel ik de producten graag zou ontvangen. Nou zijn deze 3 of 4 werkdagen geen onoverbrugbare periode maar dan moet coolblue geen verwachtingen treffen die ze niet waar kunnen maken. De enigste reden waarom ik hierbij heb besteld is dat het de dag erna in huis zou zijn. Laatste keer dat ik hier iets bestel.

Officiele reactie van Coolblue 23-10-2017

Beste meneer/mevrouw,

Bedankt voor je bericht. Wat enorm vervelend om te lezen dat je bestelling niet zoals verwacht bij jou thuis wordt afgeleverd. We begrijpen goed dat je hier absoluut niet vrolijk van wordt. We proberen op onze website zo duidelijk mogelijk aan te geven wanneer je bestelling niet de volgende dag kan worden afgeleverd. Dit is het geval wanneer er een extra dienst moet worden uitgevoerd bij één van de bestelde producten, zoals bijvoorbeeld een installatie. In de orderbevestiging wordt dit ook aangegeven. Het is naar dat het bij jouw bestelling niet is gelukt om je hierover goed te informeren en wij gaan met deze informatie verder aan de slag. Het is tenslotte niet onze bedoeling om verkeerde verwachtingen te scheppen. Wanneer wij nog iets voor jou kunnen betekenen, horen wij heel graag van je. Ondanks het ongemak hopen we dat je binnenkort wel onwijs kunt genieten van je nieuwe producten en wensen we je voor nu nog een fijne avond toe.

Frank 23-10-2017 Via de website gekocht

Late levering

Printer zou zaterdag komen, op het laatste moment niet geleverd, maandag zonder een tijd venster.
Printer is Oke, werkt goed.

Officiele reactie van Coolblue 23-10-2017

Beste Frank,

Bedankt voor het achterlaten van een review. We vinden het enorm vervelend om te lezen dat je printer niet zoals beloofd is afgeleverd en willen je hiervoor absoluut onze excuses aanbieden. Heb je hierover al contact gehad met één van onze collega's? Wanneer dit niet het geval is, horen we graag van je via geenglimlach@coolblue.nl. Je kunt ons dan je ordernummer toesturen met een korte toelichting. We kijken dan graag verder met je mee.

Yara 23-10-2017 Via de website gekocht

Snelle bezorging

Ik had vorige week vrijdag middag een krultang besteld en hij was de dag erna al binnen! Ik vind het een topservice!