Djaro Iwens 12-11-2020

Coolblue vindt ik persoonlijk één van de beste webshops die ik ken, ze hebben een goede service en hun leveringsdatums zijn zo ver ik weet heel goed ingeschat

Shana 12-11-2020

Steeds super snelle levering, duidelijke en volledige website en vaak goedkoper als ergens anders!

R_creator 12-11-2020

Zeer snelle en efficiente levering. Had het in de avond besteld en het was er de volgende voormiddag.

Stefanie 12-11-2020

Zeer goed dat je op de hoogte wordt gehouden van het tijdstip van levering van jouw pakket

julien peeters 12-11-2020

Ik wou deze is proberen want ik wil namelijk op de 19de ga ik mijn ps5 console bestellen via jullie app. Hopelijk ben ik bij een van de eerste want ik vond geen andere manier om hem te verkrijgen.
Jullie zijn snel en betrouwbaar en leveren goeie materiaal
Dus nogmaals bedankt voor de goeie service en veel succes voor in de toekomst

Roma 12-11-2020

Duidelijke product omschrijving , video betreft installatie aanwezig op de site van Coolblue , goede communicatie betreft vlotte levering en volle aandacht gekregen + gekeken naar oplossingen voor de niet tijdige levering

Peter 12-11-2020

Snelle levering degelijk verpakt alles compleet in de verpakking.
Denk dat ik met deze aankoop via coolblue veel plezier beleef.

kimberly 12-11-2020

Snelle levering, correct product met alle toebehoren inbegrepen, goede prijs kwaliteit.

Karin 12-11-2020

diepvriezer aangekocht. een aangename manier om de producten te bekijken en vergelijken. snel besteld, correct geleverd door 2 heel vriendelijke medewerkers. TOP SERVICE!

adoumen 12-11-2020

Zeer vlotte en correcte levering. Product voldoet aan de gevraagde normen.
Prijs correct en juist.

Emiel 12-11-2020

Heel goede beschrijving van elk product op de site. Levering altijd op tijd tot nu toe! Zeker aan te raden bij iedereen om via CoolBlue te bestellen.

johan 12-11-2020

Ik heb nu al veel besteld bij Coolblue en ik ben daar zeer tevreden van, de producten zijn zoals omschreven, ook de tweede kans producten, wordt ook geleverd zoals de tijd die vermeld sta op de site. De site is ook heel gebruiksvriendelijk waardoor je rap de producten vind die je nodig hebt. Ik raad zeker deze winkel aan.

Evelien 11-11-2020

Vlugge service, vlotte levering, goede prijs/kwaliteit, vriendelijk in de winkel

Omer 11-11-2020

Product mooi omschreven ,altijd handig om de reviews te lezen,scherpe prijzen en zoals altijd snel geleverd.

Susan Sanchez Alarcon 11-11-2020

I ordered Friday evening and I receive my electrical toothbrush on time Saturday morning!! Everything was ok and the prices was one of the best in internet.

Stijn 11-11-2020

Er is altijd veel info over het product dat je wenst te kopen op de site te vinden, hierdoor is alles ook gemakkelijk vergelijkbaar. Ook altijd correcte prijzen.
Ook de winkels zijn zeer aangenaam, weinig op aan te merken!
Snelle terugbetalingen bij het terugsturen van goederen.
Ik ben een tevreden klant!

Kristof Van Meir 11-11-2020

Op zondag besteld en een kleine elf uur later is mijn bestelling geleverd.
Steeds een uitstekende service bij coolblue.

Louis 11-11-2020

Snelle levering, product is zoals aangegeven op de website, vriendelijke servies.

Elke 11-11-2020

Snelle levering, product zoals omschreven. Geen verrassingen. Goede prijs/kwaliteit.

Joyce 11-11-2020

Eenvoudig te gebruiken website, ruim assortiment, handige filters, levering volgens beloftes, de enige winkel die amusante verzenddozen heeft en actief aanmoedigt om deze doos te hergebruiken voor iets leuks (of correct te recycleren)

Kiara 11-11-2020

Coolblue houd zich altijd aan de afspraken. Altijd optijd en stipt. Word altijd netjes op de hoogte gehouden ivm je pakketje.
Netjes verpakt, de correcte beveiliging als het breekbaar is.
In goede staat, werkt correct.
Snelle service, vriendelijk.

Jan Juchtmans 10-11-2020

Het pakketje werd perfect volgens geplande tijd geleverd, op een zondag nota bene. Keurig verpakt en daags nadien thuis!

A.S. 10-11-2020

Zoals steeds was het makkelijk om het juiste product dat ik zocht te vinden in de Coolblue App.
Ruim aanbod, duidelijke uitleg en de optie om producten te vergelijken met elkaar. Uiteindelijk het ideale product gevonden voor een goede prijs.
De ophaling ging vlot en alles was goed georganiseerd omtrent de covid maatregelen.

Jos 10-11-2020

Ruim product aanbod - overzichtelijk en handig advies bij het selecteren van producten op basis van specificaties en verwachtingen - eenvoudig verloop van het aankoopproces - levering en betaling volgens afspraken.

Naomi Sprengers 10-11-2020

Ik geef Coolblue een 10! Het was mijn eerste keer bij hen, maar ik kon het product dat ik wou kopen meteen vinden en het was nog in voorraad. Ik kon heel makkelijk en snel betalen via de site en alles verliep foutloos. Ik kreeg meteen een e-mail en kon mijn bestelling makkelijk volgen en het pakketje kwam de ochtend er na aan met de Coolblue fiets. Het was een vriendelijke bezorger. Dankzij deze goede ervaring geef ik een 10/10!