8,8 Lees 41975 reviews Schrijf een review

Deze score is berekend op basis van 3707 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Henkie1 02-10-2017 Via de website gekocht

De shop is duidelijk, veel merken,overzichtelijk en goede beschrijvingen. Perfect op tijd geleverd door twee hele vriendelijke jongens, die ook nog vroegen of we nog uitleg wilde. Alles was duidelijk voor ons en we hebben ze hartelijk bedankt.

Joris Jaspers 02-10-2017 Via de website gekocht

Vriendelijk service, maar onterecht niet juist geplaats

Selectie en bestelling via site ging prima, mede door goede recensies Coolblue gekozen.
Eigen berekening van breedte van wasmachine gaf aan dat plaatsing langs koelkast goed moest gaan.
Helaas bij levering (waar ik niet bij was) werd aangegeven dat koelkast van zijn plek moest om wasmachine te kunnen plaatsen en werd vervolgens midden in de keuken achtergelaten.
Medewerker wilde wasmachine dwars verplaatsen en had niet door dat de dieptemaat groter was dan de breedte maat. Met kwartslag draaien paste de wasmachine makkelijk langs de koelkast en hebben dit 's avonds dan maar zelf gedaan (zonder steekwagen of hulpmiddel).
Jammer dat enige gevoel voor maatvoering ontbrak bij de Coolblue medewerkers.

Officiele reactie van Coolblue 02-10-2017

Beste Joris,

Wat onwijs naar dat de wasmachine niet naar behoren is geplaatst. We kunnen ons voorstellen dat je dit niet in gedachte had toen je bij ons een bestelling had geplaatst. Daarvoor dan ook onze excuses. We streven er altijd naar om het beste naar boven te halen in onze bezorgservice, helaas lukt dit niet altijd. Hopelijk zien we je snel terug zodat we kunnen laten zien hoe het wel moet. Mocht je nog ergens anders mee zitten, horen we dat graag.

Groeten,

Puk 02-10-2017 Via de website gekocht

Geweldige service, goede prijzen, goede bezorging!

De winkel levert zoals ze zeggen, de prijzen zijn reeel en eerlijk en als de service nodig is dan word je probleem ook echt opgelost!

Niek 02-10-2017 Via de website gekocht

Super snelle service

S'avonds 10 uur besteld, de dag erop al in huis precies op de tijd dat werd geschat! 👍
De koptelefoon zelf bevalt ook super, lekker vol geluid en makkelijk te verbinden met de smartphone.

Henry 02-10-2017 Via de website gekocht

Gewoon een prima web winkel

Als ik iets zoek kijk ik altijd op coolblue.nl, ze hebben alles, leveren de volgende dag (of zelfs dezelfde) en ik kan mooi mijn tijd aan iets anders besteden. Ik hoef me geen zorgen te maken over de levering en of er verzendkosten bij komen. Gewoon een prima web winkel!

Marco Teunissen 02-10-2017 Via de website gekocht

Het klopt gewoon allemaal!!!

Het hele proces van het uitzoeken van het product, het kopen hiervan en de uiteindelijke levering van het product ervaar ik met een glimlach op mijn gezicht. Coolblue jullie zijn top....

Nick 02-10-2017 Via de website gekocht

Ongekende service en product kennis

Coolblue heeft ongekende service. De down to earth service is so vriendelijk en simpel dat je je meteen op je gemak voelt. Of je nu iemand aan de telefoon hebt of via de chat spreekt, de product kennis is ongekend.

marco 02-10-2017 Via de website gekocht

snelle service

ivm prijs wezen kijken op de site van coolbkue. lastig uitzoeken of het toestel fsk had. verder minpunt dat je via aanmelden nieuwsbrief korting kan krijgen maar dit dus niet in de nieuwsbrief staat

Jeni 02-10-2017 Via de website gekocht

Alles conform afspraak

Ik heb mijn smartphone van Huawei (P8 Lite 2017) bij Coolblue gekocht. Sowieso al op aanbeveling van een vriendin (zij was ook tevreden over Coolblue), maar inmiddels mag ik mij ook rekenen tot de tevredenen. Alles is zoals Coolblue op haar website zegt. De betaling ging prima, het pakketje werd conform afspraak geleverd (en netjes en veilig verpakt). Ik kan niet anders zeggen, dan dat Coolblue betrouwbaar en veilig is om je aankopen te doen. Ik zal hier zeker vaker terugkomen!

sjer 01-10-2017 Via de website gekocht

Je-weet-waar-je-aan-toe-bent-service

Service waarbij je precies weet waar je aan toe bent. In mijn geval was de sleeve in eerste instantie niet verkrijgbaar. Ik heb mezelf op de mailing list laten plaatsen om op de hoogte gehouden te worden gehouden wanneer de sleeve weer op voorraad zou zijn..Eenmaal binnen kreeg ik direct een mail en kon ik bestseller. Het track and trace system hield me prima op de hoogte van de status. Enige minpunt was de service bij het afleverpunt: jumbo. Het duurde een halfuur voordat ze mn pakketje hadden gevonden.

Van Dyck Inge 01-10-2017 Via de website gekocht

Snelle service , vriendelijke leveranciers.

Deze shop is doodgewoon een superleuke shop. Je vind er veel, hebt veel keuze. Goede uitleg en de reviews van de consumenten helpen je een handje verder om een keuze te maken. Zeer snelle stipte levering en plaatsing. Vriendelijke leveranciers. Top wasmachine gekocht. Voldoet aan alle eisen.

Marion 01-10-2017 Via de website gekocht

Snelle levering en goed ingepakt

Mijn reden om telkens opnieuw voor Coolblue te kiezen is simpelweg dat het makkelijk en snel werkt. Het is niet de goedkoopste winkel, maar de service die er tegenover staat vind ik het meer dan waard. Er zijn weinig (web)winkels die zo'n uitgebreid filtersysteem hebben dat echt is toegespitst op een bepaalde productcategorie.
Mijn pakket werd de volgende dag bezorgd en alles werd op tijd aan mij gemeld. Je kunt op zo'n korte termijn namelijk moeilijk een hele dag thuisblijven, dus gelijk een track en trace code erbij. Helemaal goed.
Artikel was stevig ingepakt en voldoet verder aan alle eisen.

Bert 01-10-2017 Via de website gekocht

Snel, betrouwbaar, prima prijs

Coolblue heeft een zeer breed assortiment, heeft prima prijzen en een snelle levering.
Eigenlijk bestel ik online altijd bij Coolblue.

Bep Hehl 01-10-2017 Via de website gekocht

Ik ben heel blij met Cool blu!!!!

Ik heb Cool Blu gekozen! Omdat ze het op tijd levert En
in hele goed staat Ik ben blij Ik ga zeker weer verder winkelen
En bestellen

Belinda 01-10-2017 Via de website gekocht

Snelle service

Mijn laptop was stuk en moest met spoed en nieuwe laptop aanschaffen. Door de snelle levering van Coolblue was dit geregeld en had ik optijd een betaalbare en nieuwe laptop.

Sven 01-10-2017 Via de website gekocht

Wat een snelheid!

Iets voor middernacht een nieuwe wasmachine besteld, en de volgende ochtend, iets voor negen, draaide de eerste was reeds. Netjes afgeleverd en aangesloten. Kortom prima service.

E Schneider 01-10-2017 Via de website gekocht

super!

De heren waren er op de afgesproken tijd met beiden een zeer vriendelijke glimlach. Al met al hebben ze de nieuwe droger afgeleverd, uitgepakt, naar zolder gedragen, daar afgesloten en de oude droger van zolder naar beneden getild onder de 10 minuten. Zeer snel! Ik stond echt te kijken van de professionaliteit en klantvriendelijkheid van de medewerkers van coolblue. Echt top!

Lodewijk 01-10-2017 Via de website gekocht

Top!

Had per ongeluk verkeerde keuze gemaakt qua kleur. Zeer eenvoudig kunnen omruilen voor de goede. Perfecte service

Cindy 01-10-2017 Via de website gekocht

Super slechte klantenservice en levering

Ik heb een laptop besteld. Deze zou de volgende dag geleverd worden tussen 1200 en 1800. Ten eerste moest ik 6 uur lang wachten. Ten tweede kon de chauffeur mijn adres net alsof niet vinden. Het adres is heel makkelijk te vinden op Google Maps en zelfs een paar straten verder staat het al aangegeven. Het pakketje ging retour naar Rotterdam en zou pas 2 dagen later geleverd worden. Super slecht! Ze weigeren voor je te bellen naar de bezorger en bieden geen enkele oplossing. Ik betaal niet over de €1000 voor een waardeloos bedrijf. De bestelling annuleren zou nóg langer duren. Ook hierin bieden ze geen service. Met andere woorden, lekker bestellen bij bol.com. Zij leveren de volgende dag wél.

Beste Cindy,

Wat ontzettend jammer om te lezen dat jij zo'n nare ervaring hebt gehad met ons. Dit is zeker niet de bedoeling en ook niet de service die jij kan en mag verwachten van ons. Hiervoor onze excuses. We willen dit dan ook erg graag voor jou uitzoeken en bespreken met de onze bezorgers. Zou jij ons een e-mail willen sturen met jouw ordernummer en een korte toelichting naar geenglimlach@coolblue.nl? Dan gaan wij ons uiterste best doen om dit alsnog voor jou op te lossen.

Patrick 01-10-2017 Via de website gekocht

Super snelle levering en veel op voorraad

Ik bestel al vaker bij Coolblue, van kleine dingetjes, zoals koptelefoon ed. tot vrij recent een Siemens vaatwasser. Deze had ik doordeweeks rond 15:00uur besteld en de volgende ochtend om 08:30 al in huis. Ook erg aardige bezorgers en tussentijds was ik ook goed op de hoogte gehouden van de levering. Wat mij betreft dus nog steeds super goede service en kan ik ook van harte aanbevelen.

Marjon 01-10-2017 Via de website gekocht

Top winkel met fantastische service

Ze zijn snel, jong en innovatief. Dat merk je met bestellen, maar ook als er iets niet helemaal correct gaat. Zo was mijn betaling blijven hangen. Je wordt snel te woord gestaan door iemand die enthousiast is en duidelijk uitlegt wat de stappen zijn. Ook de nazorg is goed geregeld. Kortom, een super fijne onlinewinkel met de behulpzaamheid en service van de winkel op de hoek. Top!

Esther van den Heuvel 01-10-2017 Via de website gekocht

Super snel!

Als je er met 3 jonge kids op donderdagavond 22u achter komt dat je wasmachine het heeft begeven, kun je het toch niet geloven dat er op vrijdagmiddag 14u alweer n nieuwe staat aangesloten op zolder!? Nou, bij Coolblue kán dat dus wel!! Hoé COOL is dát!?!

Theo 01-10-2017 Via de website gekocht

Snelle levering!

Beste prijs, op voorraad, goede kwaliteit en snelle levering. Ik ben er erg tevreden over. Zeker een aanrader.

Jacqueline 01-10-2017 Via de website gekocht

Service kan beter

Om 7.00 uur 's morgens een berichtje ontvangen dat het product tussen 8.55 en 9.55 uur afgeleverd zou worden. Om 10.15 uur nog niemand gezien en geen bericht ontvangen. Toen ik op Internet ging kijken of ik kon bellen zag ik per toeval dat de aflevering was verplaatst naar het eind van de middag. Voor niets een vrije ochtend genomen en verplicht om ook nog een vrije middag te nemen.

Beste Jacqueline,

Wat ontzettend jammer dat jij geen leuke ervaring met ons hebt. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Ik kan me goed voorstellen dat het alles behalve fijn is dat je een hele dag vrij moest nemen, in plaats van alleen de ochtend. Hiervoor mijn oprechte excuses. Zou jij, indien gewenst, jouw ordernummer en een korte toelichting willen mailen naar geenglimlach@coolblue.nl? Dan gaan wij uitzoeken hoe wij dit in de toekomst kunnen voorkomen.

Karen 01-10-2017 Via de website gekocht

Ze hebben aan alles gedacht!

Het bestellen ging soepel, de bevestiging meteen en daarna wordt er ook bij elke stap meegedacht: bezorging in een kort tijdsbestek zodat je niet uren hoeft thuis te zijn, ze komen met genoeg mensen om alles netjes uit te pakken (ze nemen het afval weer mee!) en het plaatsen van het apparaat. Top!

vic huijgens 01-10-2017 Via de website gekocht

top service

alles keurig aangesloten en op zijn plaats gezet. zelf nog droger op wasmachine geplaatst keurig werk

Aad 01-10-2017 Via de website gekocht

Ruime keuze, snelle levering en een goede prijs

Inmiddels meerde aankopen bij Coolblue gedaan en telkens zeer tevreden over het product, de levering en de prijs. De enkele keer dat de aankoop niet beviel ging de omruiling snel en zonder problemen.

eddy 01-10-2017 Via de website gekocht

goede sevice

duidelijke website,aantrekkelijke prijzen en overzichtelijk,vandaag bestelden morgen geleverd en voldoende info via verschillende mails

Tevreden klant 01-10-2017 Via de website gekocht

Top service

Zondagavond 23.00 droger besteld. Volgende dag in huis. Levertijd was om 07.00 's ochtends bekend en half uur van tevoren een belletje dat ze eraan komen. Vriendelijke chauffeur die de droger netjes op z'n plaats heeft gezet. Zeer tevreden over Coolblue.

Uit Culemborg 01-10-2017 Via de website gekocht

Wat een service!

Makkelijke boeking en vlotte levering dat zijn de kernpunten die ik graag onder de aandacht wil brengen!

p 01-10-2017 Via de website gekocht

zeer goede service

Bestelling heel snel en goed gelopen, had nog een vraag kreeg daar duidelijk antwoord op en toen gelijk het artikel besteld
volgende dag in huis, goed verzonden
heel blij met deze service.

Anne & Anton 01-10-2017 Via de website gekocht

Snelheid en service zoals we gewend zijn!

Geen 10 omdat er altijd ruimte is voor verbetering, alhoewel Coolblue toch bijna op die 10 zit. Snelheid, service en ook heel handig, de mogelijkheid om te bepalen wanneer je pakketje wordt bezorgd, voor als je toch wilt bestellen maar de dag erna niet thuis bent.

Nico van Leersum 01-10-2017 Via de website gekocht

Zeer tevreden met de service.

De shop is duidelijk, overzichtelijk en gebruiksvriendelijk.
Het aanbod is zeer rijkelijk.
Kortom, Prettig om te winkelen

Arnoud 01-10-2017 Via de website gekocht

Snelle levering!

Duidelijk overzicht en inzicht van de producten.
Fijn dat je vooraf al kan selecteren wanneer het bezorgd moet worden, zonder extra kosten voor avondbezorging. Niets is vervelender dat je het product pas laat ontvangt of dat de bezorger 3x voor niets rijdt.

Yannick 01-10-2017 Via de website gekocht

Toppers!

snelle goede service, zowel bezorging als klantenservice.
Netjes geregeld met communicatie voor de bezorging. Snelle telefoon service, geen lange keuzemenu's en gelijk het antwoord op de vraag.

Wen Xin van der Linden 01-10-2017 Via de website gekocht

goede service en snel geleverd

Ik heb gekozen voor Coolblue omdat het een betrouwbare winkel is en een ruim assortiment heeft. Ook is de levering heel snel.

fam.C.Vos 01-10-2017 Via de website gekocht

NIET COOL

aankoop LG koelvries combi.
snel geleverd door extern transport bedrijf.
na melding van ontbrekende onderdelen alleen een verwijzing naar LG om daar zelf de ontbrekende onderdelen te bestellen.
dat kan beter,gelukkig betaald met PayPal en er een klacht gemeld de betaling wordt ingehouden en dan reageert Cool Blue WEL, door de ontbrekende onderdelen te leveren.
ALLES VOOR EEN GLIMLACH?

Beste familie Vos,

Wat ontzettend naar om te horen dat de levering van jullie LG koel-vries combinatie niet naar tevredenheid is verlopen. Ik kan me goed voorstellen dat jullie er eveneens enorm van balen dat er onderdelen ontbreken. Dit is zeker niet de service die jullie mogen verwachten van ons.

Graag zouden we dan ook met jullie willen kijken of wij dit naar tevredenheid op kunnen lossen. Zouden jullie een e-mail willen sturen met het ordernummer en een korte toelichting naar geenglimlach@coolblue.nl? Dan gaan wij direct kijken waar het misgegaan is en hoe wij dit recht kunnen trekken. Onze excuses voor het ongemak.

L.c.degen 01-10-2017 Via de website gekocht

Keurige en super snelle levering. De bezorging komt gewoon op afgesproken tijd. En houdt je daarvan op de hoogte. Bij een winkel gaat het meestal bezorgen tussen een bepaalde tijd en dan nog maar afwachten. ..

Vries 01-10-2017 Via de website gekocht

Snelle service!

Super snelle levering voor een goeie prijs! En een goed product! Mocht het niet goed bevallen Kun je het kostenloos retourneren!

Hans L 01-10-2017 Via de website gekocht

Dik tevreden!!!

Ruim een week voor onze vakantie ging onze wasmachine stuk.super vervelend zoiets. Hup wasmachine bij coolblue gekocht. De nwe machine werd keurig op tijd geleverd. Hiervoor ook complimenten aan de heren bezorgers. Wat een toppers!
Helaas ging de nwe wasmachine snel stuk. Ik noem bewust het merk niet omdat ik dit zie als domme pech. Tijdens onze vakantie via mail contact gehad met CB. Probleem uitgelegd en de levering van de nw wasmachine(zelfde merk) direct na de vakantie gepland. Lang verhaal kort: super service!

Susanne 01-10-2017 Via de website gekocht

Supersnel!

De site is lekker overzichtelijk, bestellen gaat snel en eenvoudig!
De mailtjes die jij krijgt nav je bestelling hebben een persoonlijke toon, erg leuk :-)

Mariska 01-10-2017 Via de website gekocht

Zeer tevreder!

Ik heb coolblue gekozen omdat ik hoorde dat de service zo goed was. De site is duidelijk. Had een vraag en de klantenservice was daar heel duidelijk en begripvol over. De levering was de volgende dag, hele vriendelijke jo gens, oude spullen meegenomen en de machine is werkend achtergelaten. Fanrastisch.

Karin S 01-10-2017 Via de website gekocht

Kortdag voor mijn moeder het verjaardagscadeau voor mijn zoon gekocht. Levering zoals beloofd binnen 24 uur.
Keurig/goed verpakt.

H de Knegt 01-10-2017 Via de website gekocht

Helemaal top!!

Een was/droogcombinatie besteld. Mooi op tijd geleverd, neergezet, geïnstalleerd en oude wasmachine en droger afgevoerd. Alles gedaan door 3 enthousiaste en vriendelijke jongens. Kortom, zoals beloofd, ook super goed afgeleverd en geregeld. Helemaal top!!

Danielle 01-10-2017 Via de website gekocht

Top service!

Eenvoudig het juiste product gevonden via de overzichtelijke site. Snel antwoord op mijn vraag via de app. En het belangrijkst, de volgende dag netjes mijn product in huis!

Robin 01-10-2017 Via de website gekocht

Uit de kunst!

Mooi aanbiedingen met strakke prijzen het is zeker de moeite waard om even te gaan kijken op de site van cool blue

Chris 01-10-2017 Via de website gekocht

Goede informatie snel en zeer correct geleverd ben blij!

Bij coolblue is het mogelijk producten te vergelijken zo maak je een goede keuze die snel naar je toe komt.

Kees van Dam 30-09-2017 Via de website gekocht

Kóel, die Cool Blue!

Cool Blue is niet alleen (vaak) de voordeligste, ze zijn nog snel ook!
Daarnaast is hetgeen wat je hebt besteld prima in 't traject te volgen.
Volgende keer maar éérst te rade gaan bij Cool Blue!

Adje 30-09-2017 Via de website gekocht

Betrouwbaar

Doet wat belooft wordt. Snelle levering. Prima kwaliteit en goed verpakt product. Regelmatig aardige aanbiedingen.

Rob 30-09-2017 Via de website gekocht

Snelle levering en mooie producten!

Mooi bedrijf met mooie producten! Persoonlijke service staat hoog in het vaandel! Klantenservice op meerdere manieren makkelijk te bereiken!