Niels 08-05-2021

Site werkt op alle toestellen. Alles is makkelijk te vinden dmv de gebruiksvriendelijke filters. De winkel heeft alles wat je nodig hebt.

Didier Vincent 08-05-2021

Zeer vlug bediend, eerst besteld in een hifiwinkel , 2 maanden wachten en uiteindelijk nog niks ontvangen, bij jullie versterker receiver besteld, s’anderendaags in huis, bedankt Coolblue 👍

GvH 07-05-2021

Bestelling zou 2 mei geleverd worden door BePost. Het is nu 7 mei en nog geen strijkplank.
Het is "maar" een banale strijkplank maar redelijk onmisbaar als ik de kleren op orde wil hebben. Ik vermoed dat dit een uitzondering is, omdat de andere leveringen met PostNL waren.

jdbmvb 07-05-2021

Alles was in orde, prijs , levering tijd zoals beloofd .Bedankt !!!!!!!!!!!!!

Luc 07-05-2021

Zeer gebruiksvriendelijke site. Goede omschrijving van het product. Hielp me echt bij het maken van mijn keuze !
Snelle levering. Uiterst tevreden !

Katrien 07-05-2021

Op de website vind je een duidelijke beschrijving van het artikel en alle nodige informatie om een keuze te maken.
Producten worden stipt en in goede staat geleverd.

Virginie 07-05-2021

Het is altijd een feestje om bij Coolblue te bestellen! Ik kocht er airpods. Super gemakkelijk te bestellen, mooi op tijd ontvangen.
De mails met wachttherapie zijn leuk!
Ik ben fan!

Sven 07-05-2021

Overzichtelijke webshop met nuttige reviews over een product en snelle correcte levering.

Dominique 07-05-2021

Altijd vlotte en correcte levering. Bij vragen, geven ze snel een antwoord.

Lander 07-05-2021

Zoekfunctie van de site is goed.
Technische fiche van de producten zou soms wat uitgebreider mogen zijn.
Levering en communicatie in orde.
Het beloofde telefoontje (15min voor levering) was er niet, maar is misschien een detail.

De Kleine Mote 06-05-2021

Overzichtelijk aanbod; goede productinformatie; correcte prijs; snelle levering.

Pieter Debruyne 06-05-2021

Een fantastische ervaring end to end. Van keuze en specifieke informatie over de tweedehands die we uiteindelijk kozen tot de uitstekende levering en terugname van ons oude toestel!

Ella 06-05-2021

Het is een gebruiksvriendelijke site en ik heb al goede ervaringen gehad met klantendienst.

Hildegarde 06-05-2021

Coolblue heeft een zeer gebruiksvriendelijke website waarop je gemakkelijk jou keuze kan maken en de producten vergelijke.
De levering aan huis is heel stipt en de bezorger is super vriendelijk.

Robin dG 06-05-2021

Ik kon mijn bestelling de dag erna al oppikken. Zeer vriendelijke en Coronaproof bediening ontvangen. Mijn aankoop is ook helemaal in orde!

Sabrina Saro 06-05-2021

Ik kan van Coolblue niets verkeerd zeggen service is echt top de help van de mede werkers zijn ook heel duidelijk en heel vrindelijke ge kreegt echt goede gevoel om bij Coolblue te bestellen echt en aanrader. Zij houden hun ook heel goed an het huur dat ze u door geven dit word ook op voorhand door gestuurd den moet je niet heel u dag op geven om te wachten op hun. Voor me zijn ze top en kregen en dikke 10

Claudia 06-05-2021

Heel overzichtelijk ,ruime keuze van laptops en de levering was snel. Ze doen wat ze beloven.

Brent vda 06-05-2021

Snelle levering, veel reviews op hun site en levering dan ook nog met de fiets. Fantastisch!

Jos De Ling 06-05-2021

Het product is besteld en betaald bij coolblue.be maar het staat vast in België (alsof het china is) en verder hoor je niets. Moest zelf bellen voor een antwoord.Geld wordt geretourneerd en ik kan hem bij coolblue.nl bestellen.

François 05-05-2021

Levering gebeurde dag na bestelling zoals beloofd (besteld voor middernacht, levering volgende dag). Perfect!!!

Willy 05-05-2021

Handig, dikwijls 2de kans mogelijkheden, snelle levering, mogelijkheid om terug te zenden indien het product niet bevalt.

Allard 05-05-2021

Een eerlijke prijs in vergelijking met anderen, super snel geleverd (en super safe ingepakt)!

Johan 05-05-2021

Zeer goede service , heel snel geleverd en stevig verpakt . Coolbleu is een topper ! Bedankt!

Max 05-05-2021

Altijd correcte prijs, goede informatie op de website om producten te vergelijken en indien nodig goede service na verkoop.

Peter 05-05-2021

Tevreden, van alles wat ik ooit gekocht heb. De verzending verliep vlot en ik kon alles goed opvolgen en dat is een grote + punt. Doe zo verder echt top.
Mvg Peter L