Maaike 22-11-2023

Ik heb al verschillende keren besteld op Coolblue.
Er is een ruim assortiment aan toestellen, gebruiksvriendelijke website.
Ook qua levering tip top in orde. Men wordt op de hoogte gehouden wanneer de bestelling wordt geleverd, een sms'je en dan nog een telefoontje kort voor levering. Heel praktisch dus!

Fonzie47 22-11-2023

Door de drukte op Bpost was de levering ietsje later, dindsdagmorgen 9u37 i.p.v maandagnamiddag, maar nog altijd aanvaardbaar.

Thomas L 22-11-2023

Vlotte en gebruiksvriendelijke applicatie / website. Bij problemen ook altijd vriendelijke en correcte service!

Lina 22-11-2023

Na mijn bestelling ir kreeg het voldoende informatie ivm de levering. Handig .
Levering ging snel en vlot.

Jero 22-11-2023

duidelijk webshop - afhaling in de winkel (Hasselt) verloopt super vlot - retourprocedure is top !!

Lesley 22-11-2023

Het is een duidelijke overzichtelijke website. De bestelprocedure is eenvouding. De levering is snel en ecologisch verantwoord.

Michaël 22-11-2023

Snelle levering en degelijke klantenservice. De enkele keren dat ik hun nodig had de afgelopen jaren, kreeg ik een vriendelijke en behulpzame medewerker aan de lijn en werd ik steeds geholpen. Ik kan alleen maar zeggen dat ik een tevreden klant ben.

Stefaan 22-11-2023

Ruim aanbod. Zaterdag besteld, zondag nog geleverd. Wat wil je nog meer. Het laatste jaar verschillende aankopen gedaan op Coolblue, altijd in orde.

windhondje 21-11-2023

Vandaag bestellen, morgen geleverd! En dat ook op zondag! Als dat geen service is ; ),

suzanna 21-11-2023

ZEER GEBRUIKSVRIENDELIJKE SITE , snelle levering Veel keuze en vergelijkingsmogelijkheden.

Ardah 21-11-2023

Tweemaal goed geholpen geweest! De eerste keer bij mijn aankoop die vlot verliep. De vrouw liet me ook nog kort al mijn garanties weten. Tweede keer na het accidentje waarbij mijn chocomelk tegen de vlakte viel..

2Rist 21-11-2023

Alles dat wij bij Coolblue bestellen wordt netjes geleverd en snel. Bij groot electro zijn de medewerkers die komen leveren en installeren altijd zeer behulpzaam en vriendelijk. Prijs/kwaliteit is Coolblue ook meestal niet te verslaan met andere winkels

Aankoop camera's locatie 21-11-2023

Camera's besteld aan een zeer goede prijs,
Zaterdag besteld en zondagvoormiddag geleverd.
Prima service

JR 21-11-2023

Aangename shop, leuk systeem, ze staan je op te wachten aan de inkom, vullen via een scherm aan wat je komt doen, en je kan ineens aanschrijven om je bestelde product(en) af te halen.

Alexander 21-11-2023

Ik koop hier al jaren. Altijd zeer tevreden van de service. Je ziet dat ze dit zeer belangrijk vinden

Francois Peeters 21-11-2023

Excellent services en informatie over de producten. The stuff takes their time to satisfu is as customers! Veel dank!

Jere 20-11-2023

Correcte en veel informatie over het product en een vlotte levering en bij de goedkoopste ook zelf een eufy deurbel gekocht

Jonas 20-11-2023

Snelle levering en zeer concurrentiël prijzen. Daarbovenop een top-klantenservice. Geen enkele klacht dus, altijd fijn om bij Coolblue een aankoop te doen

Jordy 20-11-2023

Goeie en duidelijke uitleg op de site. Altijd goede prijzen. Niet de dag nadien in huis maar dat was eerder de schuld van BPost

jonny 20-11-2023

goede prijs en correct op tijd bezorgt fijn produkt dat heel goed werkt
kan deze winkel iedereen aanbevelen

Ronny Heyman 20-11-2023

Heel vriendelijk mensen die je direct willen helpen .
Een gemakkelijk systeem om je bestelling te verkrijgen .
Online bestelling gedaan een mail gekregen dat je het kan afhalen om het gekozen moment.
Alles is goed verlopen en snel .
In het verleden hebben ze ons dazr ook zeer goed geholpen .

Wouter 20-11-2023

Snelle en correcte levering van een perfect functionerend product.
Zoals altijd ontvangen binnen de aangegeven periode en met zorg verstuurd

Kevin 19-11-2023

Heel duidelijke omschrijving en foto's op de site.
Makkelijk verschil modellen te vergelijken en te bestellen.
En zoals steeds supersnel thuis geleverd in een goede verpakking.

Guido Smeets 18-11-2023

Heb draagbaar telefoons gekocht speciaal dezelfde als ik had , wat blijkt nu dat de toestellen niet meer passen in de vorige houders en dat het hoofd toestel geen bevestiging meer heeft om aan de muur te bevestigen dus nu moet ik zelf weer iets in elkaar gaan steken 😩😩😩

Miguel 18-11-2023

Coolblue is een geweldige site voor elektro. Ik heb zelf een Oled tv aangeschaft en vond alle informatie op de site. Levering was ook tiptop op tijd en mijn producten zijn veilig geleverd.