Deze score is berekend op basis van 3473 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Jenny 28-09-2019

FIFA20 besteld met een pre order, daar hoort een pre bonus bij. Echter bij Coolblue geeft men niet thuis. Hele slechte service en men zorgt niet voor een oplossing. Je wordt met een kluitje het riet ingestuurd: bijgaand een link en ga zelf maar uitzoeken hoe het zit. Waren we maar naar Mediamarkt gegaan, 10 euro goedkoper en de pre bonus keurig geregeld. Voor ons nooit meer Coolblue!!

Nita Visscher 28-09-2019

Ik heb jullie gekozen omdat er ruime keuze is,goede prijzen en vooral snelle levering.Gisteren mijn Garmin navigatie voor het eerst gebruikt.Makkelijk te bedienen en start snel op.

Risto 28-09-2019

Het mooie aan Coolblue is dat deze winkel van begin tot eind bij je aankoop betrokken is. Ik wilde een koptelefoon kopen van goede kwaliteit. Het mocht ook wel wat kosten. Bij Coolblue ben ik heel snel geholpen met het zoeken naar het juiste product. De filters zijn treffend. Daarnaast is er een goede balans tussen wat Coolblue aanbeveelt (lees naar voren schuift) en het vinden van het product waar je echt naar zoekt. Eenmaal gekozen is de koptelefoon de volgende dag binnen (op zondag in mijn geval). Het blauwe pakketje zorgt voor het gevoel van een cadeautje. Ook na de aankoop steekt Coolblue energie in het achterhalen of je tevreden bent met de aankoop. Enerzijds voor eigen doeleinden (goede reviews, procesbeheersing), maar ook in te zorgen dat je 100% tevreden bent. Al met al een fijn gevoel overgehouden aan kopen bij deze winkel.

Annmo 28-09-2019

wij bestellen alle onze elektrische apparaten bij coolblue. Hun service is geweldig. Voor 23 uur besteld Volgende dag in huis. Wanneer er problemen Zijn kan je altijd bij de vriendelijke mensen terecht zowel telefonisch als in de winkel. Zij helpen je echt met een glimlach en nemen de tijd voor jou!

Mark 28-09-2019

Goede webshop, duidelijke info, veel keuze, goede prijs/kwaliteit en snelle levering!

Wil 28-09-2019

Ik vind Coolblue een vertrouwde winkel .ik heb goede ervaringen met het bezorgen.de wasmachine word aangesloten en ze nemen het oude kapotte machine mee.echt goede service.

MiekeC 28-09-2019

Coolblue.nl is de site waar je moet zijn! Super snelle levering, heel hulpvaardig en professioneel. Ik heb nu al meerdere keren iets via coolblue.nl besteld, en nog altijd super tevreden met hun service. Zeker een aanrader

Pat 28-09-2019

Uitstekend bestel en aflever proces

Moderne manier van berichtgeving
Op tijd
Volgende dag bezorgd

Irene 27-09-2019

Fijne overzichtelijke website, snelle levering!
Wordt goed op de hoogte gehouden wanneer hey product geleverd wordt! Top!!

Ronald 27-09-2019

Al jaren koop ik bij naar volle tevredenheid bij Coolblue. Af en toe krijg je te maken met aftersales omdat iets niet voldoet aan verwachting of, zoals me nu overkwam. Een defect artikel wat binnen de garantieperiode defect raakt. Misschien is Coolblue niet altijd de goedkoopste, maar nergens krijg je zo'n goede klantenservice als bij Coolblue. Daar kan niemand tegenop! Ik ben en blijf daarom trouwe klant. Groot compliment van mijn kant.

Jan 27-09-2019

Ruime sortering. Goede informatie via internet. (Korte filmpjes) Overzichtelijke website, waar een voorkeur wordt aangegeven door Coolblue voor een bepaald product, welke vrijwel altijd overeenkomt met mijn keuze van aankoop. Snelle bezorging, thuis of op een afhaalpunt in de buurt. Laatste heeft mijn voorkeur, omdat je de bestelling op tijd krijgt en je niet thuis hoeft te blijven. Over de garantie kan ik niets zeggen, omdat geen enkel apparaat tot nu toe kapot is gegaan.

2e kans aankoop 27-09-2019

Hele proces van zoeken, vinden, kiezen, bestellen en de uiteindelijke levering is no-nonsens.
Alles klopt keurig.
2e kans produkt gekocht.
Na levering klopt het produkt helemaal met de beschrijving op de site.
Aanschaf voldoet helemaal naar tevredenheid. Goede prijs/kwaliteit verhouding.
Enige minpuntje is dat ik nog geen account had welke ik kon aanmaken tijdens het bestelproces.
Echter dan heb je geen statusoverzicht van je bestelling(en) en moet je de emails afwachten wat de voortgang van de bestelling is.
Dat zou verbeterd kunnen worden.

Ellen 27-09-2019

Alles was gewoon goed. Zoals het hoort eigenlijk. Goede, snelle bezorging. Goed product.

Paul 27-09-2019

Alhoewel het een groot webshop bedrijf is ben je er toch een klant en geen nummer. Zowel via telefonisch contact of bij een bezoek aan de winkel is de benadering heel persoonlijk zoals vroeger bij de de kleine winkels

Brian 27-09-2019

Nintendo switch en bijkomende accessoires (controller, game, capture card, screenprotector etc.) gekocht bij Coolblue. Zoals altijd een goede en snelle levering. Ben altijd goed geholpen door de support afdeling van Coolblue bij eerdere bestellingen en mijn keus valt dan al snel weer op Coolblue. Iets duurder dan de concurrent maar dan weet je ook zeker dat ze er voor je zijn wanneer er iets mis is. Top winkel.

David 27-09-2019

Je kan alles mooi vergelijken op de site , vlotte en netjes geleverd , De klant is hier nog de koning !

RO 27-09-2019

Had de beste prijs, snelste levering, duidelijkste website en productinformatie

Jan 27-09-2019

enorm aanbod, gedetailleerde website, scherpe prijzen, efficiënte bestelling en levering

GUY 27-09-2019

Snelle en professional vriendelijk personeel afhaling winkel lochristi dag ervoor online besteld s'anderendaags in de winkel aldaar Top 👍🏿gratis ☕ bij eventueel wachten

nadine 26-09-2019

heel tevreden, heel veel keuze,zou ik zeker aanraden.Makkelijk thuis win kelen snelle levering 1 woord top.Zal zeker nog kopen op de site

klaas 26-09-2019

Ruime keus, goede ( merk ) producten, snelle levering, keurig en veilig verpakt. Goede productomschrijving met voldoende foto's van het product, klantvriendelijk, enz. enz. Dit was de eerste keer dat ik iets bij Coolblue kocht maar dat gaat zeker vaker gebeuren !

Eddy Olman 26-09-2019

Heldere site, groot aanbod, goede prijs-prestatie verhouding en zeer prettige medewerkers bij de helpdesk.
Daarnaast doet Coolblue gewoon wat ze beloven.

Anja 26-09-2019

Voor mijn produkt beste prijs en super vlotte levering.
Ga zeker nog bestellen

Ton 26-09-2019

Snelle levering.
Vragen worden snel beantwoord.
Kon de flits melding niet zien op mijn dashcam Mio c330 .
Die moest ik downloaden via de computer en installeren.
Zij stuurde mij een link.
En walla.
Het werkte.

Saskia 26-09-2019

Wat een slechte service.!!!!!Melding van een kapotte wirlpool koelvriescombinatie van amper een jaar oud op 23-08-2019. Na meer dan een maand komt op 25-09 wederom een monteur. Nadat hij weg was bleek dat er niets was gewijzigd. De koelkast doet nog steeds niets. Ik kreeg vandaag bericht dat de monteur op 8-10 ( dat is na 6,5 week!) kan komen om te kijken wat het probleem is. Coolblue neemt geen verantwoordelijkheid en wijst alleen naar de leverancier. Na een mail over de slechte service wordt er doodleuk gezegd: wat vervelend ...we nemen binnen 5 dagen contact met u op. Ook niks meer van gehoord....Nooit meer Coolblue en nooit meer Wirlpool!

Jennie Klijn 26-09-2019

Zeer prettige service , goed advies, betrouwbare en vlotte afhandeling van bestellingen en retourzendingen

filip 26-09-2019

Ik geef Coolbleu een dikke 10, Omdat ik het een zeer betrouwbaar adres vind voor alles wat je daar kan vinden, goede informatie van producten, en prijsbewust, snel geleverd wat moet een mens meer???

Patries Klijs 26-09-2019

Heel duidelijk overzicht over product en dienstverlening. Enorme snelle service en je wordt bijzonder goed op de hoogte gehouden van levertijden. Ook erg snel geplaatst en het oude product meegenomen. Top service !

josip 25-09-2019

Prima betrouwbare winkel. Vriendelijk personeel en vooral goede en snelle service.

Michel 25-09-2019

Super tevreden over de snelheid in welke vorm dan ook, website, levering , betaling

Robin 25-09-2019

S’avonds besteld, volgende dag binnen. Proces verloopt vlekkeloos maar je kunt pas echt oordelen als er een keer iets fout gaat of je product niet goed is denk ik. Bij mijn was alles in orde dus zeer tevreden.

Jan Willem 25-09-2019

Ruim aanbod, goede informatie, tot nu toe altijd perfecte levering. Goede service is er ook toen bleek dat ik een verkeerd product had gekozen. Inclusief goed advies.

Marieke 25-09-2019

Coolbleu heeft een ruime keuze, goede kwaliteit en een snelle levering. De site is heel overzichtelijk.

Carin 24-09-2019

Groot assortiment, alle informatie over een product te vinden. Snelle levering, erg vriendelijke bezorgers.

A. 24-09-2019

Goede overzichtelijke site met goede informatie. Hele goede prijs. Snelle bezorging

Silvia 24-09-2019

Veel keus, snelle vriendelijke levering en duidelijke uitleg. Oude (kapotte) apparatuur nemen ze gratis mee.

Chris 24-09-2019

Heb voor COOLBLUE gekozen omdat ze qua prijs zeer scherp zaten in vergelijking met andere aanbieders. Ook bieden ze voldoende keuze, en is de dienstverlening prima. Tevens werd het product de dag erna reeds kosteloos geleverd! Top shop en service - dat is mijn mening!

dhr. h. vd Berg 24-09-2019

heel vriendelijk personeel, misschien, maar dat is persoonlijk, zelfs wel een beetje te amicaal.
wat ik heel slecht vind is, dat ik zelfs geen tegoedbon krijg als ik iets koop voor 249 Euro en dit afreken met een kadobon van 300 Euro en zodoende dus 50 Euro aan cool bleu schenk.
Wel goedkope winst voor Cool Bleu.

Diana 24-09-2019

Goede website met veel keuze en artikelinformatie. Voor zover ik kon zien niet duur, en echt supersnelle levering. Om 23.00 uur besteld en om half 8 's ochtends al geleverd.

Marc A 24-09-2019

De goede prijs/ kwaliteit verhouding. Een uitstekend gedetailleerd website en zeer klantvriendelijk.

Remon 24-09-2019

Een tv besteld op zondag die de volgende dag geleverd zou moeten worden. Die volgende ochtend kreeg ik om half 8 's ochtends het berichtje dat de bezorger mij heeft gemist. Er was echter niemand langs geweest dus had ik meteen gebeld waar ik te horen kreeg dat de bezorger mijn bestelling kwijt was. Apart dat ik dus een mailtje kreeg alsof het mijn schuld was dat ik niet open deed. Maar goed, ik werd gecompenseerd met een 10 euro tegoed bon (die ik zeer waarschijnlijk toch niet ga gebruiken, maar het is iets). Er werd mij verteld dat ik het de volgende dag zou ontvangen. Die volgende ochtend had ik geen mail ontvangen met een tijdvak, dus ik belde maar weer. Toen kreeg ik te horen dat mijn bestelling verwijderd was, helemaal mooi dus! Het enige lichtpuntje was dat die nu 50 euro toevallig goedkoper was geworden, maar moet nu eerst wachten tot mijn geld terug gestort is om vervolgens weer te betalen (minus de 50 euro) waardoor de 'waarschijnlijk' er donderdag of vrijdag pas is. De winkel krijgt van mij een 1, de overige 2 punten krijgen ze voor de vriendelijke klantenservice, daar was niks op aan te merken. Niet aan te raden dus!

Liesbeth 24-09-2019

Meest onderscheidende aspect van Coolblue vind ik de supersnelle en gratis levering. Wij wonen buitenaf waardoor veel bezorgdiensten ons vaak niet vinden. Dat is met bezorging in opdracht van Coolblue nog nooit gebeurd.

E. Peters 24-09-2019

Overzichtelijke site.
Duidelijk bestel en betaal proces.
Je wordt goed geïnformeerd over de status van je bestelling.
Je bestelling wordt netjes geleverd.

J 23-09-2019

Zeer goede webwinkel met ook nog filialen. Heel klantvriendelijk en goed advies over aangeboden producten. Ook bij klachten over de aangeschafte artikelen word niet moeilijk gedaan over het retour zenden. Niet altijd de goedkoopste, maar nooit de duurste. Daarnaast krijg je waar je voor betaald, echte service en goede producten.

René 23-09-2019

Nette duidelijke website, met voldoende keuze aan producten. Ook is er duidelijke informatie over de producten beschikbaar, en indien gewenst een advies. Snelle service en levering en dat alles voor een goede markt prijs.

Roberto 23-09-2019

Zeer tevreden snelle service en vlotte betaling en alles wordt vakkundig aangesloten heb mijn wi kel gevonden

Veerle 23-09-2019

Makkelijke website, vlotte service en goede bezorgservice
Extra informatie over de apparatuur

Jan Zwager 23-09-2019

Enorm assortiment, concurrerende prijzen en de levering is snel, zelfs op zondag! Er zit geen winkel bij ons in de buurt dus daar kan ik niets over zeggen. Maar als webshop uitstekend.

Maurice 23-09-2019

Coolblue blinkt uit in alles wat ik persoonlijk belangrijk vind.
De website is duidelijk en overzichtelijk, alle gegevens en specificaties zijn per product aanwezig.
Verder is de prijs altijd superscherp, de levering en snel en netjes, de service verdient een dikke pluim.

Al met al, ik ben meer dan tevreden over Coolblue en al meerdere jaren klant.

Nienke 22-09-2019

Mijn eerste ervaring met Coolblue was een zeer goede! In de winkel ben ik vriendelijk ontvangen en goed geholpen. Het vriendelijke personeel is uniek, dit vind je niet in veel winkels meer. De medewerker nam de tijd om mij te helpen bij het zoeken naar verschillende producten. Er werd geen verkoper-toneelstuk opgevoerd waardoor het gesprek soepel verliep en mij geen (dure) dingen worden ‘aangesmeerd’.

Samenvattend: ik kom zeker terug!