Deze score is berekend op basis van 13644 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

8,9

Jaap 21-03-2021

Snelle levering en heel vriendelijk personeel als ze het afleveren.
Duidelijke uitleg.

Iris 21-03-2021

Snel bezorgd, er werd nog even nagebeld nadat het pakketje aan mijn huisgenoot was afgegeven. Sms'je vooraf was prettig, ook een kleine tijdspanne waarbinnen bezorgd word.

Marit 21-03-2021

Op de site kon ik verschillende artikelen vergelijken waardoor ik uiteindelijk de perfecte keuze heb kunnen maken. Woensdag mijn bestelling geplaatst, donderdagmorgen was de complete bestelling binnen

Pietersma 21-03-2021

Deskundig en zeer vriendelijk personeel
Goede uitleg bij vragen goede bereikbaarheid klantenservice zowel telefonisch als op whats app.
En de 30 dagen dat je het product uit mag proberen vind ik ook echt een plus punt.
Goede service!

Art Marli 21-03-2021

Coolblue is echt de allerbeste, eenTOP bedrijf!!!!
Super goede service, erg vriendelijk en behulpzame klantenservice.
Ik ben ontzettend tevreden met COOLBLUE.
Voortaan ga ik alle apparaten bij COOLBLUE kopen. Echt een aanrader.
Art Marli
BEDANKT COOLBLUE !!!!

JP 21-03-2021

Duidelijke omschrijvingen, goede service en goede prijzen. Verder is het hele plaatje eromheen in één woord geweldig! De experience is te gek!

RobinJ 21-03-2021

Duidelijke productinformatie op de site, voordat mijn nieuwe telefoon werd geleverd kreeg ik via de mail al wat advies over het omzetten van de gegevens van mijn oude naar het nieuwe toestel. En de levering was ook supersnel!

Ensink, A Th. 21-03-2021

Op advies van onze jongste zoon voor jullie bedrijf gekozen. Gezien het resultaat totaal geen spijt van gehad. Alles gekregen zoals beloofd en het bestelde werkte zoals verwacht. Klasse.

Michiel Miedema 21-03-2021

Goede vriendelijke service, snelle levering, goede communicatie over tijdstip afleveren.

Marianne 21-03-2021

Lekker vlotte levering, en nog een mail met uitleg hoe de iPad in gebruik te nemen.

Sophie 21-03-2021

Aankoop samsung s20fe
Eerst telefonische helpdesk gecontacteerd.Dit verliep snel,correct en efficiënt.
Bij de ophaling in de winkel in Hasselt viel me sterk op hoeveel jullie investeren in een 'corona-proof' werking, chapeau hiervoor!Dit gaf mij echt een veilig gevoel!
De medewerkers waren vriendelijk en gaven deskundige uitleg over het gebruik van het toestel.
Een half uur later stond ik weer buiten met een perfect werkend toestel en enkele tips en tricks rijker!
Bijzondere dank aan Arne(verkoop)en Joery(service/herstellingen)!

Muhsin 21-03-2021

ik vind echt goede winkel en beter dan mediamarkt en producten beter dan mediamarkt en ik ben echt mee en ik hoop dat iedereen gaan bij coolblue kopen

Met vriendelijke groet
Muhsin,

Ron Gerrits 20-03-2021

Hallo
Ik had smiddags om 13.00 uur 3 monitoren plus ophangsysteem besteld en volgende dag om dezelfde tijd alles al geleverd in goede orde, super

Isabel 20-03-2021

Coolblue heeft de wasdroger op tijd geleverd, keurig geïnstalleerd en de 2 bezorgers verdienen na werktijd van Coolblue een rondje voor het hele team. Wat een aardige, servicegerichte jongens zijn dit!!

Joke 20-03-2021

Goede en snelle levering, makkelijke site om te bestellen, en snel bericht als het geleverd is👍

Jacques 20-03-2021

Uitstekende service ! Goed gebruikmakend vd digitale techniek. De mensen van klantenservice moeten alleen niet tutoyeren aan de telefoon. Je en jijen is niet nodig en netjes t.o.v ouderen.

Brien 20-03-2021

Hele fijne en goede service. Ipad besteld en een aantal uur later lag deze klaar in Amsterdam. Bij ophalen ook alles netjes in orde. Heel erg tevreden over de service van Coolblue

happy Piet 20-03-2021

keurig volgens afspraak geleverd.
product voldoet geheel aan de verwachting

Martin 20-03-2021

Snelle levering, grappige en speelse consument-benadering. Zo te zien heb ik een goede aankoop gedaan, het is onvoorstelbaar dat je die dan zo snel in huis hebt.

Marco 20-03-2021

Omdat ik overdag niet thuis ben ben ik blij dat ik bij coolblue kan kiezen (voor €0,99 extra) om het tussen 17:30 en 22:00 te laten bezorgen!
Netjes en snel geregeld!!

Marc 20-03-2021

De website bevat duidelijke informatie over de artikelen. De artikelen zijn gemakkelijk onderling te vergelijken.
Vandaag besteld morgen in huis. Prima service toch?

DannyRosmalen 20-03-2021

Coolblue is niet altijd de meest voordelige webshop, maar wel de meest betrouwbare. Als je iets besteld en het is op voorraad heb je het vaak binnen 24u in huis. Van alle stappen wordt je ook op de hoogte gehouden.

G 20-03-2021

Goede snelle service en duidelijke communicatie die nog gezellig overkomt ook.

Milan 20-03-2021

Op voorhand; normaal geef ik geen commentaar en/of onderbouwing, maarrr,

Hoe knap is het om als winkel, ten tijde van Corona zonder persoonlijk contact en met mij als klant (koop amper online) met nul-komma-nul ervaring met computers toch een laptop te verkopen!
Dat kan alleen als de service eerlijk is en alles qua technische specificaties in het Jip en Janneke is.
Van bestellen tot afhalen was goed geregeld. Ook bij het afhalen ging de beste vrouw achter de toonbank nog even nakijken of het wel aan mijn wensen voldoet voor hetgeen waar ik het voor wil gebruiken.
Houden zo! Top gedaan en blij met de laptop.

Genoeg geslijmd! Want ik ben wel blut nu. Pgggg.
😂

Groetjes!

Sander 20-03-2021

Snelle levering, geen problemen. Men doet wat men beloofd, dus volgende dag leveren. Ook tweede kans product voldoet volledig aan de beschrijving.

Dirk 20-03-2021

Ruim aanbod in artikelen, duidelijke omschrijving en eerlijke feedback van andere kopers.
Afwikkeling en levering super snel!

J. Faber 20-03-2021

Een zeer duidelijke website. Alle informatie wat we graag wilden bekijken,was zeer duidelijk. De afhandeling van het door ons gekochte videocamera was uitstekend. De ene dag gekocht en de andere dag op tijd bezorgd. Als we weer wat willen kopen is Coolblue 1 van onze favorieten.

Bart 20-03-2021

Geleverd zoals voorzien. Geen problemen gehad. Goed product met goede prijs kawaliteit.

leroy 20-03-2021

Goeie service en snel geleverd tegen hele kleine meerprijs in de avond. Zeer tevreden hierover
en goeie spullen.

Titia ten Bosch 20-03-2021

Ik ben heel tevreden! Vanaf het begin van de bestelling van een kwaliteitsproduct tot aan de aflevering thuis houdt Coolblue je op de hoogte.

Martin 20-03-2021

Goede ervaring met Coolblue qua service en retour beleid.
Nette bezorgers.
Snelle levering.

Bern 20-03-2021

Snel gevonden wat ik zocht, snel geleverd, duidelijk wanneer er bezorgd zou worden

Edwin 20-03-2021

Super snel geleverd, kreeg een extratje bij mij 16gb corsair ram! Super tof. ook veilig in een grote doos met veel bescherming gezet wat altijd een goed gevoel geeft.

Jeanke 20-03-2021

Zéér groot aanbod van alle grote merken. Snelle levertijden!
Duidelijke uitleg bij de verschillende artikelen.
Scherpe prijzen.

Snelle fietskoerier 20-03-2021

Goed product en snelle levering ik ben heel tevreden over Cool Blue en zal jullie bij iedereen aanbevelen

L van den Tempel 20-03-2021

Had stofzuiger nodig, hier geslaagd voor 1 onder de 100 euro. 2de kans stofzuiger, doos beschadigd, stofzuiger goede staat. Zeer tevreden.

Asim Causevic 20-03-2021

Een uitstekend geleverde service door jongens Stijn & Tommy. Klant vriendelijk, vrolijk en behulpzaam. Jullie verdienen een dik 10 van ons!!!

Linette 20-03-2021

Goede tips over de producten. Zowel om tot een keuze te komen en ook daarna. Na mijn bestelling ontving ik gelijk een e-mail met tips over hoe ik kon wennen aan mijn nieuwe Chromebook en wat handige dingen zijn om te weten.

Hans 20-03-2021

Computer was niet meer leverbaar.
Per omgaande gecrediteerd
Zo als het hoort te zijn.

Wasdroger 20-03-2021

Al een keer in de winkel geweest voor een tablet...heel goed geholpen...vriendelijk personeel.
Paar dagen geleden wasdroger gekocht..goed advies gekregen..snelle bezorging en aardige jongens die de droger kwamen plaatsen....ik ben super tevreden

Cindy kanters 20-03-2021

Snelle bezorging. Duidelijke communicatie. Netjes verpakt. fijn dat ik mijn VVV bon om kon zetten in een tegoed voor coolblue.

Helma 20-03-2021

De website is duidelijk en overzichtelijk. Je kunt makkelijk vinden wat je zoekt en makkelijk vergelijken om de juiste keuze te kunnen maken. Duidelijke beschrijvingen en heldere, goed te begrijpen communicatie. Luchtig en met een vleugje humor. Het is altijd een plezier om de website van Coolblue te bezoeken. Je komt altijd wel ergens een beschrijving of opmerking tegen die een glimlach op je gezicht tovert ('bestelling is afgerond, dat is beter dan vierkant'). En je bestelling wordt snel en correct geleverd. Top!

Valerard 20-03-2021

Perfecte service. Avond voordien product besteld, en meteen dag erna om 9u kunnen afhalen. goed geïnformeerd over retour mogelijkheden en extra verzekeringen. vriendelijke verkoper. helemaal tevreden met de diensten.

Charelle 20-03-2021

Top ondersteuning en service. Snelle levering. Vriendelijke klantenservice zowel per email, Whatsapp als in de winkel

J Vink 19-03-2021

Geweldige snelle levering en goede info vooraf
Via sms-jes hoelaat leveren. Hoef je niet een halve dag thuis te zitten wachten. Echt top

Henk 19-03-2021

Had een stofzuiger nodig, simpel zat toch? Het combineren van advies van Coolblue en de Consumentenbond gaf mij de stofzuiger die ik nodig had en de benodigde zakken voor een zeer concurrende prijs. Voor 22:59 besteld en de volgende dag in huis. Kan het beter? Nee toch ...

C Lanser 19-03-2021

Over het verloop van de bestelling ben ik goed op de hoogte gehouden. Vanaf bestellen tot inpakken tot bezorgen. Ik ben ook zeer tevreden met het aangeschaft product.

Karin Baars 19-03-2021

Gebruiksvriendelijke site, prima levering. Mooi dat er ook aan ‘tweedekans’ wordt gedaan, daar heb ik met plezier gebruik van gemaakt.

Busschaert Marc 19-03-2021

Recent luchtontvochtiger aangekocht:
Alle nodige info en advies gevonden bij coolblue
Zeer tevreden van juiste aankoop
Zeer vlotte bestelling en bezorging thuis
Dus zeer tevreden klant

Rick 19-03-2021

Goede duidelijke service als je vragen hebt kan je ze bellen en krijg je goed antwoord goed te pas mee