Deze score is berekend op basis van 3439 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Leen van Hoorn 10-08-2018 Via de website gekocht

goede service!

ze doen precies wat ze zeggen, je kunt je bestelling precies volgen zodat je weet hoe laat ze bij je zijn!

Theo 10-08-2018 Via de website gekocht

Probleemloos gemak

Ik heb nu een aantal keer een aanschaf gedaan via CoolBlue en elke keer was ik zeer tevreden.
Mijn samenvattend oordeel: "CoolBlue zegt wat ze doen en doet wat ze zeggen!!!"

Marjan 10-08-2018 Via de website gekocht

Prima!

Gebruiksvriendelijke website, levering duidelijk en prima uitgevoerd. Ze hebben goed nagedacht over de begeleidende teksten bij het uitzoeken en op de verpakkingen, die persoonlijk, maar ook grappig zijn.

Danielle 10-08-2018 Via de website gekocht

Aangezien we een half jaar geleden onze wasmachine tot grote tevredenheid hadden aangeschaft bij Coolblue, hoefden we niet lang na te denken waar we onze vaatwasser zouden kopen toen de oude het begaf.
Ik heb het apparaat op dinsdagavond besteld en de volgende ochtend om 8.00 uur stond hij al in huis! We hebben er voor gekozen om de vaatwasser zelf in te bouwen, dat kan Coolblue ook tegen meerprijs doen maar dat kost dan ook weer 2 a 3 dagen extra.
Je wordt netjes op de hoogte gehouden over de voortgang van je bestelling, wie de chauffeur en de bijrijder is en ze bellen een kwartier voordat ze er zijn netjes op.
Helemaal super!

Henk Soeters 10-08-2018 Via de website gekocht

Geweldige service ik vindt het HET IS SUPER GOED .

handig, prima overzicht . De prijzen zijn oké .de bezorging is grandioos .mijn ervaring met de medewerkers van Coolblue zijn goed ,advies en service zijn geweldig . Ik zou niet meer zonder Coolblue kunnen .

Edwin 10-08-2018 Via de website gekocht

Goede ervaring

Gemakkelijk bestelproces, snel en netjes afgeleverd. Goede info over verzending en bezorging. Gewoon in orde!

Kees Steenkamer 10-08-2018 Via de website gekocht

Na aankoop nog een leuk kaartje!!

Helemaal perfecte service. Ik heb een fitbit horloge (Versa) gekocht en was eerst teleurgesteld dat de bataal functie niet inb Nederland werkt. Heb hem toch gehouden, omdat er ook veel andere leuke applicaties o.a. voor het sporten opzitten. Helemaal toen ik van XXXX van de klantenservice nog een kaartje kreeg met dank voor de aankop. Dat is nog eens persoonlijke aandacht!!

Doeke 09-08-2018 Via de website gekocht

Goed gedaan en snel geleverd

bij Coolblue zit je 's avonds op je gemak wat uit te zoeken en te bestellen en de volgende dag is het er al, hetzij thuis of op het afhaalpunt. geweldig geregeld!!

Rudy - Turnhout 09-08-2018 Via de website gekocht

TOP service

zeer correct en een super behulpzame en vriendelijke klantendienst.
Levering steeds prima in orde.zeker aan te bevelen.TOP

Tom De Backer 09-08-2018 Via de website gekocht

Sterk, echt indrukwekkend sterk

Duidelijke website, keigoed navigeerbaar. Al na één dag had ik mijn lamineermachine in huis. Dat vind ik sterk.

Maggie 09-08-2018 Via de website gekocht

Snelle service, precies volgens aangegeven tijden. Goed op de hoogte gehouden van de levering. Goed verpakt.

van Vliet 09-08-2018 Via de website gekocht

Leuke Philips TV voor de slaapkamer

Je kan bij Coolblue goed shoppen op de website, erg overzichtelijk, een goede product informatie, snelle aflevering en een goede service.

Michelle 09-08-2018 Via de website gekocht

Vandaag besteld morgen ECHT in huis!

Menig keer heb ik online een bestelling gedaan waarvan beloofd werd dat deze de volgende dag in huis zou zijn. Tot nog toe is alleen coolblue deze belofte ook daadwerkelijk nagekomen. De website heeft goede aanbiedingen, bijna nergens anders goedkoper. En het bestelproces gaat fantastisch makkelijk. Ook kun je je product na aankoop nog annuleren. Een geweldige optie, alleen moeten ze nog duidelijk vermelden dat je ook je geld teruggestort krijgt en dan is het perfect.

ppuk 09-08-2018 Via de website gekocht

Geweldige service!

Coolblue geeft duidelijke informatie over de verschillende producten, verschillen onderling en biedt tweede kansjes aan. Als je al vragen hebt, worden ze snel en duidelijk beantwoord. De levering is ook lekker snel. Coolblue maakt bestellen super simpel.
Soms gaan we langs in de winkel en ook daar is alles en iedereen klantgericht.

Zearo gino 09-08-2018 Via de website gekocht

Groot aanbod aan correkte prijzen, snelle levering

Zeer duidelijke online shop met duidelijke uitleg. Snelle levering en correcte prijs. Alles op tijd geleverd.

A.Kulkens 09-08-2018 Via de website gekocht

Heel goed product

Webshop is erg makkelijk daar ik niet meer mobiel ben en kan niet naar winkel toe.
Weet niet wat ik nog meer zou willen schrijven

Wim 09-08-2018 Via de website gekocht

Een cadeau om te krijgen

Prima service. Mooi product en een prima aflevering. De printer is meer dan je had mogen verwachten. Installatie is echt een fluitje van een cent.

Rob 09-08-2018 Via de website gekocht

Slechte Service

Vanwege alle goede reacties voor Coolblue gekozen bij de aanschaf van een inductie kookplaat.
Het gaat snel en prima totdat een product kapot aankomt. Deze kookplaat, alleen te vervoeren met een auto, kwam in 1000 stukjes aan. Zomaar omruilen? nee hoor, terug sturen en daarna wachten op je geld. Er is inmiddels een week verstreken en het blijft erg stil bij Coolblue.
Benieuwd of ze binnen de wettelijke terug betalings termijn tot actie overgaan.

Officiele reactie van Coolblue 10-08-2018

Beste Rob,

Wat verschrikkelijk om te lezen dat jouw splinternieuwe inductiekookplaat kapot is geleverd. We begrijpen dat je niet nog langer wenst te wachten op een nieuw exemplaar. Dit is ook absoluut niet de service die je van ons mag verwachten.

Natuurlijk willen we graag met jou meekijken naar alle opties om de situatie zo snel mogelijk op te lossen. Hier hebben wij wel jouw hulp bij nodig. Kun je ons het ordernummer met een korte toelichting mailen naar geenglimlach@coolblue.nl? Dan gaan we meteen voor jou aan de slag!

Als je nog andere vragen hierover hebt, dan lezen wij dit graag terug in jouw e-mail.

verstraten 09-08-2018 Via de website gekocht

prima service, ook bij problemen met een product.

coolblue heeft een ruime keuze, komt haar afspraken na en ook bij problemen met een product een prima service. Uitzonderlijke service gerichte houding naar de klant, zodat je werkelijk een glimlach houd ipv het gevoel afgescheept te worden wat meestal de ervaring is.

Eva 09-08-2018 Via de website gekocht

Snelle levering en goede service

Voor mijn vader een stofzuiger cadeau gedaan: de dag voor zijn verjaardag besteld bij Coolblue, en de volgende dag zonder problemen geleverd!
Enige wat ik niet kon vinden was een inpakservice, misschien een tip ?! ;)

Koen 09-08-2018 Via de website gekocht

Goed product. Goede levering.

Product is precies zoals op de website beschreven. Nog geen problemen tot heden. Handige filmpjes van 't product bij coolblue. Verzendtijd was super!

Jacolien Otten 09-08-2018 Via de website gekocht

Snel en goed voor mekaar

Ik heb voor Coolbleu gekozen vanwege de snelle levering, goede prijzen en overzichtelijke website. Tevens vond ik het heel fijn dat ze het oude product ook weer meenamen.

Jan 09-08-2018 Via de website gekocht

Betrouwbare webwinkel.

Webwinkel met een groot assortiment,
Medewerkers staan je vriendelijk te woord en komen afspraken correct na.
Snelle levering.

Nicole Legius 09-08-2018 Via de website gekocht

Top informatie en levering

Op zoek naar een Senseo koffiezetapparaat. Bij Coolblue goede prijs , super snelle levering en makkelijk te betalen via iDeal. Ook de informatie per mail is snel accuraat en erg prettig

Lau 09-08-2018 Via de website gekocht

Slechte service

Op 3 januari een ALSET-2000 van klickaanklickuit gekocht bij coolblue,
Wat ook de dag erna is geleverd prima service dus, nu na een halfjaar is de raam/deur sensor stuk gegaan, contact opgenomen met de Klickaanklikuit deze is ingelogd in mijn systeem en concludeerde dat de sensor stuk was.
Maar omdat hier nog garantie op zat (2 jaar) kon ik hem via de leverancier Coolblue dus opsturen en zou ik een nieuwe krijgen. Alleen Coolblue wil heel de set terug en niet alleen de sensor wat ik hoogst vreemd vind dus kan fluiten naar de garantie. Erg jammer van Coolblue zo wil je graag dat de klant voortaan wel ergens anders koopt. wat ik doe voortaan ( zijn wel erg vriendelijk aan de telefoon maar daar heb je dus verder weinig aan) ik zie dit als een gemiste kans voor hun.

Officiele reactie van Coolblue 10-08-2018

Beste Lau,

Wat ontzettend jammer dat jouw Klik-Aan-Klik-Uit defect is geraakt. We begrijpen dat je baalt van het antwoord vanuit het reparatieteam.

Wanneer je een product binnen de 2 jaar garantie naar ons retourneert, kunnen wij fabrieksfouten onder garantie laten repareren. In sommige gevallen is het noodzakelijk om het gehele product te ontvangen om een reparatie uit te voeren. Als enkel de sensor wordt geretourneerd, kunnen zij wellicht de reparatie niet voortzetten.

Natuurlijk willen we graag nog een blik werpen op het verloop van jouw reparatie. Dit kunnen wij doen met behulp van het reparatienummer. Graag ontvangen wij het retournummer met een korte toelichting in een e-mail. De e-mail kun je versturen naar geenglimlach@coolblue. nl. Dan gaan wij direct voor jou aan de slag!

Als je nog andere vragen hebt, laat het ons meteen weten in jouw reactie.

Lau 10-08-2018

Hallo Coolblue,

Het retour nummer is 3161953.(is bij jullie bekend)

Zoals ik al eerder had aangeven had de firma klik-aan-klik-uit ingelogd op mijn systeem en geconcludeerd dat alles in orde was behalve de Raam/Deur Sensor, dus leek het mij overbodig om alles van de muur te halen daar zit toch behoorlijk wat werk in zit met beschadigingen tot gevolg als je niet oppast.

En de redenering van dat de gehele bestelling terug moet lijk mij in deze wat overbodig, als je een auto koopt met een fietsenrek erbij en dat rek is niet in orde moet in jullie geval ook de auto mee terug.

Jullie verkopen deze sensors ook los dus ik begrijp het niet helemaal.
zeker niet nat dat de klik-aan-klik-uit er zelf naar gekeken heeft, is toch wel een deskundige partij?

vriendelijke groet Lau

Lau 10-08-2018

Hallo Coolblue,

Het retour nummer is 3161953.(is bij jullie bekend)

Jullie verkopen deze sensors ook los dus ik begrijp het niet helemaal.

vriendelijke groet Lau

Molders 09-08-2018 Via de website gekocht

Prima

Tegen de avond torenventilator besteld de volgende ochtend ontvangen, super, en vooral met dit warme weer, kan niet beter.

Angelart 08-08-2018 Via de website gekocht

Groot aanbod, goede website, snelle levering, prima service

Heb na een eerste aankoop met positieve ervaring nog diverse andere dingen gekocht, van groot tot klein. De website heeft handige functies om te filteren en vergelijken, en duidelijke productinformatie. Ze hebben een groot aanbod en korte levertijden. Bezorging van droger was om door een ringetje te halen, aardige en efficiënte mannen. Een keer kreeg ik een product dat afweek van wat er op de site stond, dat hebben ze snel en keurig hersteld. De klantenservice is uitstekend: goed bereikbaar, vriendelijk en behulpzaam. Specialisten hebben verstand van zaken. In de grote winkel word je ook goed geholpen. Ze hebben mij als klant gewonnen door het hele proces consistent goed te doen.

Gerritjan 08-08-2018 Via de website gekocht

Lekker makkelijk goede service prijsverhouding is uitstekend en je hoeft de deur niet meer uit.
Nee prima hoor.

Evert 08-08-2018 Via de website gekocht

Jullie zijn echt COOL !

Ruime keus, goede prijs kwaliteit verhouding. Snelle levering ook op zondag. TOP
Het product doet waarvoor die is.

Tanja 08-08-2018 Via de website gekocht

De service bij coolblue is echt perfect

Makkelijke site, iedereen is erg behulpzaam, als ik wat nodig heb kijk ik altijd eerst bij coolblue.
Ook flinke kortingen bij tweedehands producten, vaak is er niks aan te zien.
Van tevoren wordt er aangegeven wanneer je product geleverd wordt en als het grote producten zijn krijg je eerst 30 min voor levering een sms en daarna een kwartier van tevoren een belletje.
Personeel is super vriendelijk en behulpzaam.
Ik bestel mijn spullen altijd graag bij coolblue !!!!

Top 08-08-2018 Via de website gekocht

Doen wat ze zeggen1

Informatie op tijd.
Mails op tijd.
Producten aangeleverd precies zoals ik het wilde hebben.
Kortom geen klachten

John 08-08-2018 Via de website gekocht

Prima afspraak en leverantie!

Prima jonge en dynamische organisatie. Website prima in orde, simpele bestel procedure en snelle levering in mijn laatste bestelling zelfs op zondagmorgen. Onderscheidend vermogen t.o.v. competitie. Digitale communicatie van bestelling, klaarmaken, verzenden en levering is perfect te noemen. Tot nu toe drie keer gebruik gemaakt van de online mogelijkheden en dat is uitstekend bevallen.

Cees 08-08-2018 Via de website gekocht

Aanschaf laptop

Zeer snelle levering. 's-Avonds besteld en de volgende dag in huis. Artikel doet voledig aan mijn wensen.

Theo van Bindsbergen 08-08-2018 Via de website gekocht

snelle levering goede feedback

Snelle levering dus in mijn geval ook op zondag.Vriendelijke bezorgen. Goede feedback t.a.v bezorgmomentn

Gerard 08-08-2018 Via de website gekocht

Duidelijk website,veel product info en scherpe prijzen. Verzenden gaat via post nl heel snel. Je kan dus je pakketje ook bij vele adressen laten bezorgen zodat je er niet voor thuis hoeft te blijven.

Marijke De Goeyse 08-08-2018 Via de website gekocht

Mensen die met plezier hun werk doen

Duidelijke website , heldere productinformatie
Goede communicatie
Zeer klantvriendelijke bediening
Efficiënte plaatsing

Justus 08-08-2018 Via de website gekocht

Snelle en betrouwbare levering

Een groot aanbod met redelijke prijzen, een razendsnelle levering en waar dit nodig is een goede service.

Ann 07-08-2018 Via de website gekocht

Service op maat

Ruim assortiment. Correcte maar tegelijk persoonlijke behandeling van extra vragen (dienst na bestelling).

Dave 07-08-2018 Via de website gekocht

Prima!

Luchtbed besteld via Coolblue op zaterdag en zondag rond de middag in huis. Erg gemakkelijk, gewoon prima.

Aart 07-08-2018 Via de website gekocht

Supersnelle levering en zeer goede service

Ik was op zoek naar een wasmachine, niet de allerduurste, maar ook niet het allergoedkoopste. Op coolblue kon ik eenvoudig vergelijken en snel een goede keus maken. Het betaalproces was super eenvoudig en binnen vijf minuten geregeld. En het allermooiste was dat ik vrijdagavond om 22:00 uur besteld had en dat de wasmachine zaterdag om 11:00 uur draaiend en wel bij mij in huis stond!

Bert 07-08-2018 Via de website gekocht

Ik vind Coolblue betrouwbaar, ze leveren snel en de service is prima. De webshop is overzichtelijk en met ruime keus.

Pierre Roufs 07-08-2018 Via de website gekocht

Alweer tevreden

Snelle en correcte levering van hetgeen ik besteld had. Bovendien was de all-in prijs goed. Plusje was de mogelijkheid om het oude exemplaar mee terug te geven.

Sam 07-08-2018 Via de website gekocht

Verreweg de webshop met de beste service

Ze doen wat ze beloven, helpdesk is goed bereikbaar, helpt snel en ze doen net dat beetje extra moeite om je blij te maken.
Website is zeer informatief, die legt stap voor stap uit waar je op moet letten voor het product wat jij zoekt

Reyn van Elzakker 07-08-2018 Via de website gekocht

Diepvries bij coolblue

Zaterdag besteld zondag in huis ze brachten deze naar boven. Geen gedoe geen rotzooi erg vriendelijk. En daarnaast viel de prijs ook Mee!

Kirsten Mirbach 07-08-2018 Via de website gekocht

Ik ben echt gek op deze webwinkel. Het klopt altijd. Service is echt service. Prijs ligt iets hoger dan bij andere winkels maar de betrouwbaarheid is voor mij de reden dat ik altijd voor Coolblue kies. 👌🏻👌🏻👌🏻

Vm 07-08-2018 Via de website gekocht

Top service

Duidelijke productinformatie, snelle levering, niet duurste in de markt (zoals Bol). Optie achteraf betalen zou evt nog goede toevoeging zijn

Marc 06-08-2018 Via de website gekocht

Super service!

Heb niet voor het eerst bij Coolblue besteld, zeker ook niet voor het laatst!
Zeer vlot bestelproces en afhandeling van het bestelorder.
Soms zijn er wel wat problemen met hun logistieke partner nl. BPost

paul 06-08-2018 Via de website gekocht

Prima service en vriendelijke bezorgers

Onze Miele W715 wasmachine is er na 29 jaar trouwe dienst er mee opgehouden.
Diverse sites bezocht waaronder Miele na prijsvergelijk, mogelijkheden, en aanbod bekeken te hebben bij Coolblue uitgekomen. eerdere ervaringen met Coolblue was voor ons een reden om daar weer te bestellen. prima service en vriendelijke bezorgers.

Simon 06-08-2018 Via de website gekocht

Te snel te groot geworden

Na 26 bestellingen naar tevredenheid nu teleurgesteld in de service van Coolblue. Een apparaat waarvan de fabrikant aangeeft dat er een ontwerpfout in zit wordt niet gewoon omgeruild. Men verschuilt zich achter (eigen) regels en een kritische review wordt, zonder duidelijke argumenten, niet geplaatst Medewerker van de klantenservice absoluut niet op de hoogte van de problemen met dit apparaat ondanks dat meerdere klanten op de site van Coolblue dezelfde problemen aangeven. Op een ingediende klacht is vooralsnog geen reactie gekomen. Een duidelijk geval van een bedrijf dat te snel te groot is geworden en het spoor bijster is.

Officiele reactie van Coolblue 08-08-2018

Beste Simon,

Onze excuses dat wij niet de beloofde service hebben geleverd bij jouw 27ste bestelling bij Coolblue. Uit jouw review kunnen wij opmaken dat jij een product hebt aangeschaft met een productiefout.

Het is zeker goed dat jij een klacht hierover hebt ingediend. Alleen is het jammer dat wij jou nog niet hebben voorzien van een reactie. Natuurlijk willen wij graag met jou meekijken naar de klacht om jou van een volledig antwoord.

Je kunt jouw ordernummer met een korte toelichting in een e-mail versturen naar geelglimlach@coolblue.nl. Dan gaan wij op onderzoek uit. Als je nog andere vragen of opmerkingen hebt, laat het ons weten in de e-mail. We zien jouw reactie graag tegemoet.

F.van Dijk 06-08-2018 Via de website gekocht

Prettig geholpen

Uitermate prettig en correct geholpen . Zelfs nog enige tips gekregen i.v.m het verschil tussen windows 7 en 10