Danny 30-05-2022

Levering was niet zo goed ik krijg mijn bestelling in twee keer eerste heb ik al en hoelang moet ik wachten op mijn tweede stuk

jean-pierre 30-05-2022

Web site bezocht, gevonden wat ik zocht , besteld en betaald . Werd geleverd op de dag nadien ,alles zoals "beschreven"

Kurt 30-05-2022

Lang verhaal kort : we besloten om een vaatwasmachine via Coolblue aan te kopen. De winkel (Kuurne) was in de buurt, het toestel voorradig en het personeel uiterst vriendelijk en behulpzaam. Geen gezeur over installatiekosten. 40 euro all-in én meename van het oude toestel.
Netjes 15' voor het vermoedelijke uur van aankomst een telefoontje gekregen .
Ook hier zeer vriendelijke mensen. In een halfuurtje was de klus geklaard.
Aanrader!

Sarah 30-05-2022

Heb Coolblue gekozen omdat ik het artikel de volgende dag in huis zou hebben volgens de site. Dit was niet zo en ze konden me ook niet zeggen wanneer dan wel. Hierdoor heb ik het artikel laten annuleren maar twee dagen erna stond de postbode ineens en zonder verwittigen toch aan mijn deur met het artikel.

Liesbeth 30-05-2022

Mooi aanbod van verschillende producten, snelle levering, betrouwbare reviews

Arne 30-05-2022

Coolblue heeft meer en betere uitleg dan een doorsnee electrozaak. Voor elk artikel dat je nodig hebt vind je meerdere artikels op hun website met uitleg over de producten, waar je op moet letten bij aankoop en wat je ervan kunt verwachten.
Ook de verzending en dienst na verkoop werkt uitstekend!

Heindrich 29-05-2022

Altijd stipte en correcte levering, zeer behulpzaam personeel en uitgebreide, makkelijk te gebruiken interface en zoekfuncties om toch altijd te vinden wat je nodig hebt.
Vanwege de enorm verzorgde nazorg voor klanten kies ik voor mijn elektronica het liefst voor coolblue.

M 28-05-2022

Altijd tevreden over hen. We bestellen hier al vaker en nog nooit problemen gehad. Ook de klantenservice is snel en behulpzaam.

Didi 27-05-2022

Ze maken hun beloftes waar !!!
Vandaag bestellen en de dag erop met een grote smile geleverd, echt top service !!!!!

Marie-Christa Hallemans 27-05-2022

overzichtelijke winkelruimte , het ontvangst was uiterst vriendelijk , wachten is geen minpunt want je wordt er verwend met lekkere drankjes én een stoel waar je even kan verpozen , de winkel is nieuw én in de buurt wat zeker ook een pluspunt is , zeer behulpzaam personeel , ik ben fan !

Jurgen 27-05-2022

'S avonds om 23u besteld en de volgende ochtend werd ons pakket al geleverd. Snellere service kan echt niet.

Rita 27-05-2022

Veel keuze tussen de verschillende koffieautomaten. Snelle service. Goede prijs in vergelijking met winkel in de buurt. Is een prima toestel, goede handleiding erbij. TOP

roel 27-05-2022

alles ok maar cool blue is helaas duur maar wel snel en had het dringend nodig

Ingeleintje 27-05-2022

Naast de mooie aanbiedingen zijn de tweedekans artikelen van coolblue zeker het bezoek aan de webshop waard !
Ik heb een zeer mooie tweedekans quietcomfort earbuds noise cancelling van Bose op de kop kunnen tikken. Limited edition bovendien. En ben er zeer tevreden. Ik heb ze afgelopen vrijdag rond 21h besteld en zaterdag zaten ze al in de bpost locker. Ongelooflijk hoe snel.

Kris 27-05-2022

Ik bestel nagenoeg steeds bij Coolblue voor elektronica. Correcte prijzen, snelle leveringen, goede klantenservice. Ook is de webshop zeer gebruiksvriendelijk en vind je veel reviews, aanbevelingen en uitleg over de producten en keuzehulp.

Yaron Vdm 27-05-2022

Klinkt typisch om een 10 te geven, maar meen dit echt. Van de online service waar je onder andere zaken kan reserveren en deze zonder vooraf te betalen aan de kant kan laten leggen tot de sneller levering aan huis. Top! Snelle, goede en vriendelijke service in de winkel, maken geen problemen van kleinigheden en zogenaamde ‘kleine lettertjes’ zoals andere winkels. What you see is what you get. De 30 dagen ‘tevredenheidsgarantie’ is dan ook hoe ze zou moeten zijn. Je kan echt alles retourneren (mits er geen schade is natuurlijk). Ik kan niet anders dan deze winkel aanraden bij vrienden en familie.

Caroline 26-05-2022

Snelle levering voor producten die vaak elders duurder of niet te verkrijgen zijn.

Sonia 26-05-2022

Ik heb op de site zeer vlug gevonden wat ik precies zocht en de levering was keurig op tijd.

Linda 26-05-2022

Ik vind de webshop heel handig en overzichtelijk. Maar het beste aan Coolbleu vind ik hun zeer snelle service.

Edward 25-05-2022

De Webshop is makkelijk toegankelijk. De keuze is groot met een duidelijke omschrijving per product. Je keuze wordt je makkelijker gemaakt door de gekozen producten met elkaar te vergelijken. Bijkomend voordeel is dat de prijs bij Cool Bleu op z'n minst maar meestal iets lager ligt.

sabine 25-05-2022

Duidelijke webshop. Goede informatie . Mooie promo´s. Snelle levering ook in een afhaal punt.

Lieven Delzeyne 25-05-2022

Ik heb de duurste screenprotector gekocht. Hij voldoet niet aan de verwachtingen. Met dienst naverkoop contact opgenomen en willen hem niet meer terugnemen of tussenkomst doen. De service van bol.com is 1000 keer beter. Ik koop dan ook NOOIT meer iets van Coolblue en zal zeker niet nalaten om negatieve reclame te maken.

Pascal 25-05-2022

makkelijk om te bestellen en ook de levering is correct. Ook heel handig om te bestellen, de site wijst zichzelf

MM 24-05-2022

Heel duidelijke site met veel info, veel reviews, da's ook erg waardevol. Snelle service, meteen geleverd!

Kaybel 24-05-2022

Dit is een review die niet geschreven is door een gefrustreerde klant waar één transactie misgegaan is, dit is een review geschreven door iemand die professioneel en privé al jaren klant is (ondanks alles) en die werkelijk het beste voorheeft met deze winkel.
Coolblue is de meest wisselvallige (onvoorspelbare) winkel die ik ken qua dienstverlening. Ik ken geen enkele winkel die soms erin slaagt om problemen op te lossen tot complete tevredenheid (een dikke 8 of 9 waard) en soms erin slaagt om zelfs van het meest eenvoudige probleem een complete chaos te maken (dat je bijvoorbeeld met 3 personen van de helpdesk op 3 ogenblikken belt over hetzelfde probleem en 3 keer een compleet ander antwoord of uitleg krijgt, dat vaak het tegenovergestelde is van elkaar). Er zit gewoon geen lijn in en dat is heel frustrerend voor een klant, het hangt er volledig van af wie je aan de lijn krijgt. Dit is geen winkel die consequent slechte dienstverlening levert (anders zou ik er niet zo lang klant zijn), maar het gaat gewoon té vaak mis om gewoon een eenmalige misser te zijn (ik heb ondertussen al enkele bestellingen gehad in de laatste 10 jaar waar aftersales echt compleet de bal misgeslagen heeft).
Doe alsjeblieft iets aan de opleiding van uw (after sales) personeel, want de kwaliteit is té wisselvallig: er zitten veel toppers bij (en ik ben geregeld al echt goed geholpen), maar er zitten ook tussen die het niet waard zijn om bij jullie te werken (die je per onmiddellijk aan de deur zou moeten zetten).

Een aankoop bij Coolblue is dus steeds een risico: Meestal gaat het goed (en dan is ruim aanbod, zeer (zéér) snelle levering en redelijk scherpe prijzen heel interessant), maar hou er dan ook rekening mee dat het mis kan gaan (en dat het misschien zelfs niet opgelost wordt). Ben je bereid dat risico te nemen, of gaat het om een item waar het risico op contact met aftersales beperkt is, dan kun je met deze partij in zee gaan.