coolblue.be - Reviews & Ervaringen

8,6 Lees 42308 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over coolblue.be.

coolblue.be stelt zich voor

Voor 23.59 uur besteld, morgen gratis in huis. Zelfs op zondag. Bij Coolblue kies je uit ruim 60.000 producten, van tablets tot stofzuigers. Je krijgt altijd persoonlijk en specialistisch advies in onze 300+ shops. Voor vragen kun je 7 dagen per week tot 23:59 bij onze klantenservice terecht. Via de telefoon, maar ook makkelijk via social media. Je kunt 30 dagen nadenken over je aankoop. Toch niet helemaal tevreden na je aankoop? Geen probleem. Retourneren is gemakkelijk en altijd gratis.

Gemiddelde beoordeling

Deze score is berekend op basis van 3432 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

8,6

Help anderen en geef jouw mening over deze winkel. We verloten iedere maand onder alle reviewers 2 x € 250,-. Schrijf een review

Echte reviews van echte gebruikers, door ons gecontroleerd op betrouwbaarheid.

Natasja levolger 28-05-2017 Via de website gekocht

Bezorgdienst om te huilen

Algemene score

1,0
Donderdag onze nieuwe 55 inch tv besteld samen met sound bar en hdmi kabel vrijdag zou alles bezorgd worden .vrijdag middag een berichtje gekregen dat het zaterdag werd. Zaterdag veel later dan verwacht kwam de t en t bezorger aan de deur met de vraag wat ik had besteld?? Ik had gelukkig alles opgeschreven en kon dat laten zien. Ik kreeg 2 pakjes en dat was het.ik vroeg en waar is mijn 55 inch Philips tv?waarop de bezorger mij aan keek en zij: ik heb alleen maar Samsung tv's bij me wil u er daar een van????? Hij zoeken in die bus en zei dat hij er niet in zat en dat de tv ook niet op zijn papieren stond. Ik keek even mee en zag tot mijn verbazing dat hij er wel op stond. Ik moet tekenen voor ontvangst van de andere spullen en de bezorger schreef op het papier dat de tv niet in de bus zat.hij moest weer verder en ik moest maar gaan bellen naar coolblue waar mijn tv was.daar kennen ze mij nu al ivm gisteren en vandaag bellen en het waren geen gezellige gesprekken maar met veel sorry en nu weer wachten tv komt hopelijk maandag.als ik mijn tv hopelijk maandag binnenkrijg en ik weer iets wil kopen zal ik minder snel iets bij coolblue hierdoor iets bestellen.

Review criteria:

Slecht
Voldoende
Slecht
Officiele reactie van Coolblue 29-05-2017

Hoi Natasja,

Wat een ontzettend vervelende situatie. Hier willen we graag onze excuses voor aanbieden. We kunnen ons voorstellen dat je hier flink van bent geschrokken, dat doen wij namelijk ook. Is alles geregeld via onze klantenservice? Als we je nog ergens mee kunnen helpen, dan horen we het graag. We zijn het helemaal met je eens dat deze situatie niet voor zou mogen komen.

Met vriendelijke groet,
Coolblue

Reageer

Oceaan 28-05-2017 Via de website gekocht

Trage levering

Algemene score

2,0
Dinsdag een rugtas besteld bij #coolblue, volgens de website woensdag bezorging. Werd uiteindelijk vrijdag bezorgd en ik had de rugtas donderdag nodig. Erg jammer, ik bestel niet meer bij #coolblue

Pluspunten

  • -

Minpunten

  • Levertijd
  • Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden

Review criteria:

Slecht
Slecht
Slecht
Officiele reactie van Coolblue 29-05-2017

Hoi Oceaan,

Wat vervelend dat jouw rugtas pas later werd bezorgd dan wanneer je hem nodig had. Daar willen we graag onze excuses voor aanbieden. Gelukkig heb je hem intussen wel al ontvangen. Als we toch nog iets voor je kunnen betekenen, dan zouden we graag jouw ordernummer via mail ontvangen op geenglimlach@coolblue.nl.

Met vriendelijke groet,
Coolblue

Reageer

Femke roest 28-05-2017 Via de website gekocht

Super goede service!

Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

9,0
Ik heb gekozen voor coolblue omdat ik goede recensies en verhalen had gehoord over de goede service. Ook hebben ze een korte levertijd waardoor je dus niet lang op je pakketje. Ik was heel blij met de service! Het bedrag was oer ongeluk 2 keer afgeschreven, Dus ik hen contact gezocht met de klantenservice en het was geen probleem, het werd goed en geduldig beantwoord en gelijk afgehandeld. Ik dacht dat het hierbij zou blijven maar ik kreeg een dag later zelfs nog een handgeschreven kaart thuis gestuurd als excuus. Ik vond dit echt goede service en het geld stond de volgende dag gelijk weer op mijn rekening. Echt top en lief van het kaartje!

Pluspunten

  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

  • -

Review criteria:

Goed
Goed

Reageer

BekIce 27-05-2017 Via de website gekocht

Keurig afgehandeld!

Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
Online shop is overzichtelijk en duidelijk over prijs en verzending makkelijk bestellen en het hoofdtelefoon was op aangegeven tijd geleverd
Ik ben er heel tevreden mee

Pluspunten

  • Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

  • -

Review criteria:

Uitstekend
Uitstekend
Uitstekend

Reageer

Tineke 27-05-2017 Via de website gekocht

Prima service!

Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

9,0
Ik kan deze shop zeker aanbevelen. Heel klantvriendelijk. Voordat het artikel geleverd wordt houden ze je op de hoogte van het tijdstip van bezorgen via sms en een kwartier voor aflevering wordt er gebeld. Het artikel wordt keurig op zijn plek gezet en het verpakkingsmateriaal wordt netjes meegenomen.

Pluspunten

  • Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

  • -

Review criteria:

Uitstekend
Uitstekend
Uitstekend

Reageer

maurice 27-05-2017 Via de website gekocht

goede service komen afspraken na

Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

9,0
wasmachine besteld. levering op juiste tijd in tijdvak van 1 uur
bezorgers hebben de machine aangesloten. alles keurig netjes, verpakkingsmateriaal weer meegenomen. en nog een punten lijstje doorgenomen wat er allemaal gedaan was. en tevens oude machine meegenomen. super service

Review criteria:

Uitstekend
Uitstekend
Uitstekend

Reageer

Ilse Gubbels 27-05-2017 Via de website gekocht

Beste service die er online te vinden is

Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
De service van Coolblue is ongekend: de website is duidelijk, biedt voldoende vergelijkingsmogelijkheden en voorzien van informatie van de productspecialisten (ook via YouTube filmpjes). Daarnaast krijg je via diverse social media (Facebook, twitter) snel en op een persoonlijke manier antwoord op al je vragen. De aftersales service is tenslotte subliem!

Pluspunten

  • Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

  • -

Review criteria:

Uitstekend
Uitstekend
Uitstekend

Reageer

Helaas zeer ontevreden klant 27-05-2017 Via de website gekocht

Komen belofte niet na

Algemene score

2,0
Zelfde als eerdere review. Woensdag besteld zou vrijdag aankomen. Vrijdag en zaterdag met 30 graden gewacht op ons nieuwe adres aangezien bezorger onderweg zou zijn. Zou storing zijn bij PostNL, maar PostNL gaf niets aan. Feit is dat Coolblue belofte niet nakomt, dan maar zelf bezorgen zou ik zeggen en verantwoordelijkheid nemen. Geen koelkast, dus maar ouderwets naar een (concurrende) winkel zodat ik het product gewoon mee kan nemen en niet nog meer mooie dag verpest. Coolblue: zwaar teleurgesteld...

Pluspunten

  • -

Minpunten

  • Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice

Review criteria:

Voldoende
Slecht
Slecht
Officiele reactie van Coolblue 29-05-2017

Goedendag,

Wat ontzettend vervelend dat jouw koelkast niet op tijd bezorgd kon worden. Helaas is er door grote onverwachte drukte een aantal bestellingen vertraagd, helaas was die van jou daar één van. Excuses voor het ongemak. Begrijpen we goed dat je hem inmiddels elders hebt gekocht? Is de annulering bij ons er al doorheen? Zo niet, dan zouden we graag je ordernummer en een korte toelichting per mail ontvangen op geenglimlach@coolblue.nl. Dan gaan we het gelijk voor je in orde maken. Excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,
Coolblue

Reageer

Chaotic 27-05-2017 Via de website gekocht

Slechte levertijd, slechte service, Geen echte oplossing

Algemene score

1,0
Dinsdag besteld, woensdag in huis.. Oeps toch niet. PostNL storing, dus wordt vrijdag want er zit hemelvaart tussen. Naja prima, met vrijdag kunnen we leven, zeker als jullie er niks aan kunnen doen, en netjes een waardebon gekregen met andere gedupeerde.

Vrijdag alleen was de bezorger niet onderweg. Om 12 uur begon het er toch op te lijken dat vrijdag niet zou lukken. Contact met postnl was dat ik maar contact op moet nemen met Coolblue. Coolblue gaf aan het pakket maar af te wachten, en als het niet aankwam contact op te nemen.. Naja prima.. Ik wacht wel af, er is mij dus vrijdag verteld dus misschien werkt de Track en Trace gewoon niet.

Pakket dus er nog niet. Direct contact met postnl en coolblue. Beide wijzen vingers naar elkaar en krijg te horen van coolblue (niet van postnl want hun lijkt niks iets te schelen) dat er navraag gedaan zal worden bij postnl. Nou goed.

Die avond ontvang ik bericht dat mijn pakket verwerkt is en nu bij het sorteercentrum is en dat ik zaterdag mijn pakket kan verwachten! Top, 2 (3 met hemelvaart) dagen later dan eigenlijk besteld, maar ik krijg hem dus wel.
Nou mooi niet dus. Zaterdag is de bezorgdatum veranderd naar maandag. Niet zondag, maar direct maandag! Weer contact met cool blue en postnl. Postnl zegt dat Coolblue nog dingen niet verwerkt heeft, en zelf een storing daardoor hebben en het pakketje op zijn vroegst pas op dinsdag te versturen. DINSDAG is het besteld, en dan komt het ook dinsdag pas aan?

Nafijn.. dus direct contact met coolblue opgezocht, 30 minuten in de wacht aan de telefoon verder krijg ik iemand aan de lijn die heel relaxed is. Kalm vertelt de medewerker dat hij het heel goed kan begrijpen.. (Beetje standaard bericht), en dat hij er niks meer aan kan veranderen.. Nou fijn, geen andere airco op voorraad? Geen alternatief op jullie website? Geen mogelijkheid om postnl te pushen? Als ik namelijk vandaag bestel krijg ik mijn pakket wel morgen! Dus dat er niks mogelijk is is onzin.

Na blijkbaar niks te kunnen doen zegt de medewerker dat er 1 mogelijkheid is. Namelijk een onderzoek instellen en PostNL informeren dat het pakket direct verstuurd moet worden. Fijn! eindelijk een echte oplossing.. Maar niets is minder waar. Als ik hiermee akkoord ga, wordt het onderzoek eerst ingesteld en dat duurt 24-36 uur voordat ik terugkoppeling krijg... Oftewel, zitten we weer met vertraging en geen hoop dat ik mijn bestelling eerder ontvang.

Uiteindelijk geannuleerd en als excuses een waardebon van 10 euro gekregen. Nu maar fysiek in een winkel gehaald, kost je wat meer moeite, maar wel goedkoper + direct in handen zonder vaag postnl gedoe.

Jammer is dat service jullie sterkste punt moet zijn, en normaal dit ook zeer ervaar. Maar deze ervaring heeft echt een super slechte smaak achtergelaten. Zeker gezien er genoeg alternatieven waren, die allemaal zogenaamd niet mogelijk waren. En dat ik zelf alles maar achteraan moet mailen en bellen.

In het kort:
Dinsdag besteld, pas volgende week dinsdag in huis (op zijn vroegst) en 0 oplossingen geboden behalve een waardebon die ik dan alsnog moet besteden bij coolblue.

Pluspunten

  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

  • Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice

Review criteria:

Slecht
Slecht
Slecht
Officiele reactie van Coolblue 29-05-2017

Hoi Chaotic,

Wat ontzettend balen dat jouw bestelling zo is vertraagd. Daar willen we graag onze excuses voor aanbieden, want dat is zeker niet wat je van ons mag verwachten. Gezien de grote drukte dit weekend, bij zowel PostNL als bij ons, zijn er inderdaad een aantal pakketten flink vertraagd. Helaas was jouw bestelling er daar één van en dat zou zeker niet mogen gebeuren. Is de annulering al in orde gemaakt voor je? Als we nog iets voor je kunnen betekenen, dan zouden we graag je ordernummer en een korte toelichting ontvangen op geenglimlach@coolblue.nl. We hopen je in de toekomst het tegendeel van deze vervelende ervaring te mogen bewijzen. Excuses voor het ongemak en graag tot een volgende keer.

Met vriendelijke groet,
Coolblue

Reageer

Adriaan 27-05-2017 Via de website gekocht

Niet op tijd geleverd

Algemene score

4,0
Coolblue geeft aan: voor 23:59 besteld, de volgende dag in huis. Het onderdeel wat besteld is, had ik een dag later nodig. Daarombij Coolblue besteld. Onderdeel is echter op vrijdag pas geleverd.

Review criteria:

Voldoende
Voldoende
Onvoldoende
Officiele reactie van Coolblue 29-05-2017

Hoi Adriaan,

Wat vervelend dat jouw bestelling pas op vrijdag is geleverd. Daar willen we graag onze excuses voor aanbieden. Kan het zijn dat hemelvaart hier tussen zat? Op die dag leverden we inderdaad niet. Als wij nog iets voor je kunnen betekenen, dan zouden we graag jouw ordernummer per mail ontvangen op geenglimlach@coolblue.nl. Excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,
Coolblue

Reageer

Carina 27-05-2017 Via de website gekocht

Niet aan twijfelen!

Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

9,0
Prachtig kleine laptop, nog maar ontvangen, vlot geïnstalleerd. Twee USB poorten, een jaar gratis office. Handig en toetsenbord werk prima. Goede service, snel en efficiënt, levering zoals beloofd. Handig om op reis mee te nemen.

Review criteria:

Uitstekend
Uitstekend
Uitstekend

Reageer

Kuilman 27-05-2017 Via de website gekocht

Prima en snelle service

Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

9,0
Het ging om een wasmachine, je kunt geen dag zonder dus blij met de snelle levering. Keurig op z'n plaats gezet door de bezorgers. Nog gebruiksadvies erbij, dus zeer tevreden klant, tot nog toe. De praktijk moet uitwijzen of de machine net zo goed is als de vorige.

Review criteria:

Uitstekend
Goed
Uitstekend

Reageer

Lieuwe 27-05-2017 Via de website gekocht

3 dagen levertijd

Algemene score

1,0
Ben nu al 4 dagen op mijn pakket aan het wachten. Zou volgende werkdag geleverd worden, inmiddels 4 dagen verder. Berichtje ontvangen dat ze hebben geprobeerd te leveren.. hele dag thuis geweest en niemand aan de deur gehad. Matig dit.. morgen maar zelf ophalen bij het postkantoor

Review criteria:

Slecht
Slecht
Slecht
Officiele reactie van Coolblue 29-05-2017

Hoi Lieuwe,

Wat ontzettend vervelend dat jouw bestelling pas 4 dagen later geleverd is. Daar willen we graag onze excuses voor aanbieden. Begrijpen we goed dat je het pakket inmiddels in ontvangst hebt kunnen nemen? Als we nog iets voor jou kunnen betekenen, dan zouden we graag je ordernummer per mail ontvangen op geenglimlach@coolblue.nl.

Met vriendelijke groet,
Coolblue

Reageer

GW Kasper 27-05-2017 Via de website gekocht

slechte service. Geen oplossing geboden.

Algemene score

1,0
Compressor op donderdagmiddag besteld en betaald. Op vrijdag geen levering ontvangen. Op zaterdagmiddag om 17.00 uur nog steeds geen levering ontvangen. Beklag gedaan bij klantenservice. Antwoord: grote storing bij Post NL , waarschijnlijke levering de volgende maandag. Een toezegging hieromtrent werd niet gedaan. Waarom klant niet wordt ingelicht bij zo'n calamiteit is niet bekend. "Sorry, sorry, sorry".
Koop geannuleerd. Ik ga wel naar de vakhandel om een airboss uit het schap te trekken. Dan maar een paar tientjes meer..............

Pluspunten

  • -

Minpunten

  • Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice

Review criteria:

Onvoldoende
Slecht
Slecht
Officiele reactie van Coolblue 29-05-2017

Beste Kasper,

Wat ontzettend vervelend dat jouw compressor is vertraagd. Dat is zeker niet wat je van ons mag verwachten. Helaas was het dit weekend onverwacht druk bij ons en PostNL, waardoor jouw bestelling flink vertraagd was. Excuses voor het ongemak. Is de annulering inmiddels in orde gemaakt voor je? Zo niet of als we nog iets anders voor je kunnen betekenen, dan zouden we graag je ordernummer en een korte toelichting willen ontvangen. Je kunt deze per mail sturen naar geenglimlach@coolblue.nl.

Met vriendelijke groet,
Coolblue

Reageer

Dennis 27-05-2017 Via de website gekocht

Geweldige service

Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

9,0
Altijd goede service en snelle levering. Bezorgers wasmachine vriendelijk en leggen alles goed voor je uit, top website

Pluspunten

  • Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice

Minpunten

  • -

Review criteria:

Goed
Uitstekend
Uitstekend

Reageer

SNVRT 27-05-2017 Via de website gekocht

Problemen met bezorging

Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

6,0
Het bestelling van de artikelen via de website ging allemaal prima. Duidelijke site, goede extra informatie, afrekenen ging makkelijk. De bezorging liep via dynalogic. Eerst aangegeven dat ik de bestelling op vrijdag wilde ontvangen. Ik kreeg een mail dat de bestelling tussen 8 en 22 uur gebracht zou worden. Erg ruim, maar oké. Vrijdagmiddag half 6 een bericht ontvangen dat de levering plaats zou vinden op zaterdag. Even gebeld naar Coolblue, snelle duidelijke uitleg: een grote storing in het bezorgsysteem. Kan gebeuren, dan maar op zaterdag. Zaterdagmiddag, track&trace checken: sorteerfout. Hmm, gevolg van de storing, of komt de bestelling vandaag ook niet? Weer gebeld, weer snelle en duidelijke uitleg. Nog steeds een storing, veel bestelling, bezorging ging niet door. Nu een afspraak voor aanstaande woensdag. Hopelijk komt de bestelling dan eindelijk! De reden om voor Coolblue te kiezen lang uiteindelijk toch grotendeels bij de snelle en goede bezorging met installatie. Zou jammer zijn als dit uiteindelijk niet plaats gaat vinden.

Pluspunten

  • -

Minpunten

  • Levertijd

Review criteria:

Goed
Goed
Onvoldoende

Reageer

W. Winands 27-05-2017 Via de website gekocht

Slecht bezorgservice van Dynalogic

Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

4,0
Sinds Coolblue in zee gegaan is met Dynalogic vind ik de bezorg service achteruit is gegaan.

Ik heb woensdag 24 mei 2017 een bestelling gedaan die zou savond geleverd worden.
Savonds werd er vanuit Coolblue contact op genomen met mij om te melden dat er door een storing en drukte de levering niet voldaan kon worden op woensdag 24 mei 2017. zou netje de extra verzend kosten terug krijgen. Vrijdag 26 mei 2017 zou de nieuwe bezorg datum zijn. Ik heb die dag een deel van mijn bestelling gehad, Andere deel was manco. Heb hiervoor een tegoed bon gehad van 10 euro voor het ongemak en zou zaterdag 27 mei 2017 het andere ontbrekende deel van mijn bestelling bezorgd worden tussen 08.00 en 13.00. Op 27 mei 2017 heb ik rond 12.45 contact opgenomen met Coolblue om te vragen of mijn bestelling nog wel geleverd zou worden. Ik kreeg door dat het binnen 30 minuten bezorgd zou gaan worden ( rond 12.55 tegen mij gezegd). Om 14.15 heb ik opnieuw contact op moeten nemen met Coolblue. Daar konden ze mij niet vertellen hoelanghet ging duren en/of het mijn pakket nog bezorgd zou gaan worden en dat ik anders binnen 24 uur wat zal horen mocht er wijziging plaats vinden. Na het gesprek heb ik zelf maar nummer van Dynalogic opgezocht en gebeld. Na 15 min kreeg ik contact met een medewerker van Dynalogic die mij kon vertellen dat ik voor 17.00 als nog mijn pakket zou ontvangen. Kosten van het gesprek 0,45 cent per minuut plus overige telefoonkosten. ofwel je bent weer 4 euro armer plus je overige kosten, Probleem: was een storing en enz.

Waarom moet een klant zelf een bezorgservice bellen om te weten te komen of zijn of haar pakket nog wel word bezorgd.

Mijn mening is dat Coolblue een goede afspraken moet gaan maken met Dynalogic en eventueel fouten zoals dit zien te voorkomen en eventueel de klant beter op de hoogte moet gaan houden mocht de bezorgtijd ruim verstreken zijn.

Klantenservice van Coolblue mag een verbetering in komen om zulke problemen uit te zoeken en niet te melden dat ze niks kunnen doen, terwijl een klant van Coolblue er wel zelf achter kan komen door te gaan bellen.

Kortom als Coolblue hier voor zich zelf geen verbetering in gaat brengen samen met Dynalogic dat ze op deze manier wel ontevreden klanten gaan krijgen of zelfs klanten kunnen gaan verliezen.

(heb jaren met plezier producten besteld bij Coolblue alleen op deze manier gaat de plezier er wel vanaf als hier helemaal niks aan gedaan word.)

Pluspunten

  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

  • Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice

Review criteria:

Goed
Onvoldoende
Slecht
Officiele reactie van Coolblue 29-05-2017

Beste,

Wat ontzettend balen dat jouw bestelling niet op het afgesproken moment geleverd kon worden. Excuses voor het ongemak! Helaas was het dit weekend onverwachts erg druk bij zowel ons, als onze vervoerders. Hierdoor is een aantal bestellingen flink vertraagd. Jouw bestelling was hier onderdeel van. Het was op meerdere momenten onduidelijk wat de status van de bezorgingen was en daarom wilden we je niet voorschotelen met onrealistische verwachtingen. We begrijpen heel goed dat dit ook over kan komen als onwetendheid, maar het was op dat moment niet helemaal zeker dat we die bezorging gingen halen. Vandaar dat we het niet hebben beloofd. Excuses voor het ongemak en we hopen dat we je in de toekomst het tegendeel mogen bewijzen.

Met vriendelijke groet,
Coolblue

Reageer

Cathrine 27-05-2017 Via de website gekocht

Echte professionals.

Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

9,0
De jongens die kwamen installeren snappen goed wat ze doen. Echte professionals. Communicatie ook helemaal in orde.

Pluspunten

  • Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

  • -

Review criteria:

Uitstekend
Uitstekend
Uitstekend

Reageer

Cor 27-05-2017 Via de website gekocht

Correct en betrouwbaar

Algemene score

9,0
Goede overzichtelijke site, snelle levering en betrouwbaar. Er komt zelfs een formulier mee om het gemakkelijk te maken als het product tegen valt om terug te sturen!
Geweldig!

Review criteria:

Uitstekend
Uitstekend
Uitstekend

Reageer

Flo 27-05-2017 Via de website gekocht

snel en geen gedoe!

Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

9,0
Snel producten en prijzen vergelijken vergemakkelijken het beslissen, scherpe prijzen en ook een hele snelle levering.

Pluspunten

  • Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

  • -

Review criteria:

Goed
Uitstekend
Uitstekend

Reageer

ToBi 27-05-2017 Via de website gekocht

Geweldige service!!

Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
Op zoek naar een nieuwe vaatwasser natuurlijk op Coolblue terecht gekomen. Na het gemakkelijk vergelijken van de verschillende merken en modellen uiteindelijk gekozen voor de Whirlpool WRIC 3C26 P. De volgende dag werd de vaatwasser al bezorgd door twee uiterst vriendelijke Coolblue bezorgers. Ze wilden de vaatwasser gelijk wel aansluiten en de oude meenemen maar dat hoefde van mij niet. Al met al wederom een prima ervaring met CoolBlue! (over de vaatwasser kan ik nog niks zeggen, daarvoor hebben we hem te kort in gebruik).

Pluspunten

  • Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

  • -

Review criteria:

Uitstekend
Uitstekend
Uitstekend

Reageer

Bert 27-05-2017 Via de website gekocht

Punctueel en vakbekwaam

Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

9,0
Beloven wat ze doen, leveren kwaliteit, geven tips en adviezen hoe efficiënt om te gaan met de producten, bovendien zijn ze vakinhoudelijk goed op de hoogte

Review criteria:

Uitstekend
Uitstekend
Uitstekend

Reageer

Els 27-05-2017 Via de website gekocht

prima

Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

9,0
Snelle levering bij Coolblue, ze hebben een duidelijke website, ik heb nog geen vergissinkje meegemaakt. Ook fijn: je wordt daarna niet overstroomd met nieuwsbrieven.

Review criteria:

Goed
Uitstekend
Uitstekend

Reageer

Ans 27-05-2017 Via de website gekocht

Goede gebruiksvriendelijke website en geweldige bezorging!

Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
De site is heel gebruiksvriendelijk!
Eenvoudig een keuze te maken, bestellen en een correcte en snelle levering.
Kortom: van bestellen tot uitpakken een feestje

Pluspunten

  • Levertijd
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

  • -

Review criteria:

Uitstekend
Uitstekend
Uitstekend

Reageer

Muskie 27-05-2017 Via de website gekocht

Scherpe prijs, snelle levering. Humor

Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

9,0
Erg tevreden. Snelle levering. Duidelijke website. Betrouwbaar en je wordt op een leuke manier op de hoogte gehouden. Met leuke grapjes. Zouden meer bedrijven moeten doen.

Review criteria:

Uitstekend
Uitstekend
Uitstekend

Reageer

Rd14 27-05-2017 Via de website gekocht

Top service!

Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
Een goede en makkelijke Website. Heb hier al meerdere artikelen gekocht. Ik zou het iedereen aanbevelen

Pluspunten

  • Levertijd
  • Afleverservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

  • -

Review criteria:

Uitstekend
Goed

Reageer

Sas 27-05-2017 Via de website gekocht

Goede uitleg en snelle service

Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

9,0
Goede en duidelijke beschrijving van het product . Goede weergave van het product (duidelijke foto's) Snelle levering.

Pluspunten

  • Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

  • -

Review criteria:

Uitstekend
Uitstekend
Uitstekend

Reageer

Hans 27-05-2017 Via de website gekocht

Goede service,

Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

9,0
Gebruiksvriendelijke site. Je wordt goed begeleid en geholpen bij het nemen van de juiste keuze. Prettig zoeken op de site.

Review criteria:

Goed
Goed
Uitstekend

Reageer

RS 27-05-2017 Via de website gekocht

Het is een feest om te bestellen bij CoolBlue

Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

9,0
CoolBlue hoort voor mij bij de top.
De site is duidelijk en overzichtelijk en telefonisch vragen stellen is een feestje, iedereen daar is vrolijk en zeer behulpzaam. Iets terugsturen omdat het tegenvalt verloopt soepel en snel. Meestal binnen een paar dagen geregeld en geld terug. Ik gun ze de Warme Douche. Top !!!

Pluspunten

  • Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

  • -

Review criteria:

Uitstekend
Uitstekend
Uitstekend

Reageer

Neander 27-05-2017 Via de website gekocht

eel problemen met levering

Algemene score

5,0
TV besteld en niet geleverd omwille van een foutje binnen cool blue. de volgende bestelling was niet op voorraad terwijl dit wel werd aangegeven op de website, Vervolgens een communicatie fout wat resulteert in een vertraagde levering. Na de order te hebben gesplitst opnieuw een probleem omdat 1 artikel wordt vergeten ....

Pluspunten

  • -

Minpunten

  • Levertijd
  • Afleverservice

Review criteria:

Onvoldoende
Voldoende
Slecht
Officiele reactie van Coolblue 29-05-2017

Hoi Neander,

Ai, hier lijkt flink veel fout te gaan! Onze excuses voor het ongemak. We zouden graag de status van je bestellingen na willen kijken. Zou je hiervoor jouw ordernummer en een korte toelichting willen e-mailen naar geenglimlach@coolblue.nl? Dan kijken we direct met je mee naar een oplossing. Alvast bedankt voor je reactie.

Met vriendelijke groet,
Coolblue

Reageer

Patrick 27-05-2017 Via de website gekocht

Netjes weer gedaan wat ze beloven

Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
Koffer besteld ideaal makkelijk en snel ! Zeer duidelijke communicatie ! Perfecte en nette levering op de afgesproken dag en zelfs tijd ! 👍😜

Review criteria:

Uitstekend
Uitstekend
Uitstekend

Reageer

Bert Bouwens 27-05-2017 Via de website gekocht

geweldige service

Algemene score

10,0
prijs /kwaliteit
service en garantie 2 jaar
snele levering volgende dag n huis
product goed verpakt

Pluspunten

  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

  • -

Review criteria:

Uitstekend
Uitstekend
Uitstekend

Reageer

Peter 27-05-2017 Via de website gekocht

Aangenaam verrast met de service

Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

9,0
Deze service beleef je niet bij elke web shop. Goede omschrijving van het product dat je wilt kopen.
En goede begeleiding bij eventuele twijfel.
Kortweg: Super

Review criteria:

Uitstekend
Uitstekend
Uitstekend

Reageer

Eric 27-05-2017 Via de website gekocht

Afspraken niets waard, veel extra geld kwijt

Algemene score

1,0
Bestelling gedaan, afspraak omtrent levering direct ontvangen. Dag erna geen levering, dag gewacht voor niets. Gebeld, vroeg nu apert het wel nakomen van een nieuwe leveringafspraak; foutje kan, maar herhaalde fout is wanprestatie. Nieuwe afspraak voor dag erna. Check op de track & trace: Wederom geen levering, transport gestaakt. Gebeld, kunnen niets doen. Dynalogic is transporteur, heeft lak aan leveringsafspraken, klant betaalt de rekening (belkosten, kosten verlof etc). Uiteindelijk veel duurder uit dan bij Bol.com of Wehkamp. Servicedesk doet niets voor de vertrouwen gevende klant; klant moet maar zien en afwachten. Afspraken die Coolblue maakt blijken niets waard. Persoonlijk sms met leveringstijdstip nooit ontvangen. Persoonlijk bericht via sms dat levering niet doorgaat ook nooit ontvangen. Bellen lost niets op, de servicedesk geeft geen service, alleen getraind begrip. Het enige wat Coolblue wel waarmaakt, is het direct innen van je geld. Beste mensen, houdt bij de keuze van leverancier ook rekening met de extra kosten vanwege het niet-nakomen van afspraken, de niet-levering en het wederom bellen en vrij-nemen voor ontvangst; pas dan kent u de goedkoopste, betrouwbaarste en beste leverancier.

Review criteria:

Slecht
Slecht
Slecht
Officiele reactie van Coolblue 29-05-2017

Hoi Eric,

Wat gigantisch vervelend dat jouw bestelling vertraagd is geraakt. Daar willen we graag onze excuses voor aanbieden. Het was afgelopen weekend onverwachts erg druk bij ons en onze vervoerders. Om die reden zijn een aantal bestellingen flink vertraagd geraakt en helaas was jouw bestelling daar één van. Dat is absoluut niet wat je van ons mag verwachten. Helaas wisten we op vele momenten niet precies wanneer de bestelling wel geleverd kon worden, omdat we hier ook nog over in overleg waren met onze vervoerders. Jij bent hier wel de dupe van geworden en dat mag niet, dat zijn we helemaal met je eens. Onze excuses voor het ongemak. Is jouw bestelling inmiddels geleverd? Als we nog iets voor je kunnen betekenen, dan zouden we graag je ordernummer en een korte toelichting per mail ontvangen op geenglimlach@coolblue.nl. Nogmaals excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,
Coolblue

Reageer

Eric Broere 27-05-2017 Via de website gekocht

Slechte levering zonder goede oplossing.

Algemene score

2,0
Ik heb zondag 21-5 een ventitalor besteld. Dit ging vervolgens tot twee keer toe mis met bezorgen. Ik heb hierover twee keer contact gehad met de klantenservice. Vervolgens werd er gekozen voor het afleveren van het pakket via Dynalogig.

Dinsdag 23-5 zou dit tussen 18.00 uur en 22.00 uur worden bezorgd. Na 23.00 uur nog steeds geen pakket ontvangen. Werd ook niet even gebeld waarom aflevering niet was gelukt. Ondertussen zat ik wel de hele avond thuis te wachten. In het trackandtrace overzicht stond: Opdracht niet uitgevoerd, te laat.

Weer contact opgenomen met de klantenservice. Ja meneer wat vervelend u krijgt een voucher en we zorgen ervoor dat het pakket opnieuw word geleverd door Dynalogic op vrijdag 26-5. Zit net de trackandtrace gegevens te bekijken. Blijft er in de regels staan: wachten op routeplanning.

Omdat mijn vertrouwen tot een dieptepunt was gedaald heb ik opnieuw contact opgenomen met de klantenservice. Meneer we hebben te maken met een storing. Waarschijnlijk gaat het weer niet lukken. Oh fijn dat ik daar niet even over gebeld wordt en er zelf achteraan moet bellen. Ja sorry meneer we hebben alleen klanten gebeld waar er zeker van is dat het niet gaat lukken. Bij u weten we het nog niet zeker.

Bijna een week verder en nog steeds geen pakket ontvangen. Wel heb ik talloze keren aan de telefoon gehangen en gemaild met de klantenservice. Ook twee avonden thuis zitten wachten op een pakket wat niet komt. Krijg ik net via Facebook bericht of het goed is dat het pakket op maandag 29-5 bezorgd wordt. Ja hoor tuurlijk ik blijf wel voor de derde dag thuis wachten tot jullie een keer tijd hebben om het pakketje af te leveren. Ik heb mijn bestelling geannuleerd. Tevens zie ik allerlei klachten op hun facebookpagina van klanten met dezelfde ervaringen.

Pluspunten

  • -

Minpunten

  • Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Review criteria:

Onvoldoende
Onvoldoende
Slecht
Officiele reactie van Coolblue 29-05-2017

Hoi Eric,

Wat ontzettend balen dat jouw bestelling zo is vertraagd. We zijn het helemaal met je eens dat dit niet acceptabel is en jij hier nooit de dupe van mag worden. Helaas is dat in dit geval wel zo gegaan en daar willen we dan ook graag onze excuses voor aanbieden. Door de grote leveringsproblemen konden we niet de oplossingen aanbieden, die normaal wel mogelijk zijn. We gaan zeker meenemen en evalueren hoe we dit in de toekomst wel kunnen gaan doen. Onze oprechte excuses voor het ongemak en we hopen je in de toekomst het tegendeel te mogen bewijzen.

Met vriendelijke groet,
Coolblue

Reageer

Marcel 27-05-2017 Via de website gekocht

Verschrikkelijk slecht!!

Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
Zo, nu ik de aandacht heb met de titel, kan ik alleen maar zeggen : Verschrikkelijk tevreden! Wasmachine besteld, en een wasmachine gekregen. Ik heb het nog niet gecontroleerd, maar hij lijkt ook op de machine die ik besteld heb, dus dat is goed.

Verder wast het kleding, en volgens mij is dat precies wat het apparaat zoumoeten doen, maar dat zal ik ook nog eens nakijken in de handleiding :)

Pluspunten

  • Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

  • -

Review criteria:

Uitstekend
Uitstekend
Uitstekend

Reageer

Maartje 27-05-2017 Via de website gekocht

Top service!

Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
's Avonds 22.30u besteld en 's ochtends 11.30u stond mijn nieuwe wasmachine al in huis! Zelfs m'n smalle Amsterdamse trappen 3 hoog waren geen probleem! Oude weer netjes meegenomen. Helemaal tevreden, top prijs en super blij met mijn nieuwe wasmachine.

Review criteria:

Uitstekend
Uitstekend
Uitstekend

Reageer

Rianne 27-05-2017 Via de website gekocht

Netjes verpakt, snel geleverd!

Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

8,0
Mijn laptop was netjes en veilig verpakt. De levering was snel, bezorger was 1,5 uur te laat maar heeft netjes zijn excuses aangeboden. Top!

Review criteria:

Uitstekend
Uitstekend
Voldoende

Reageer

Bets 27-05-2017 Via de website gekocht

goede service

Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
zeer fijne shop had hier nog nooit iets gekocht maar een hele goede service de bezorgers hebben de wasmachine netje ge plaats en alles uit gelegd .en de oude machine weer mee genomen .

Review criteria:

Uitstekend
Uitstekend
Uitstekend

Reageer

Dayn van de Pol 27-05-2017 Via de website gekocht

Super snel

Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

9,0
Het was makkelijk te vinden op de site eerst de reviews gelezen en toen hebben we gekozen voor de lovono tab 3

Pluspunten

  • Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

  • -

Review criteria:

Uitstekend
Uitstekend
Uitstekend

Reageer

Anna 27-05-2017 Via de website gekocht

Snel veilig en betrouwbaar.

Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

8,0
De site is makkelijk in gebruik. Zowel het winkel gedeelte als het betaal gedeelte. Prijzen is aantrekkelijk en de snelle service is erg prettig. Je wordt goed op de hoogte gesteld over de status van je bestelling

Review criteria:

Goed
Voldoende
Goed

Reageer

Ann 27-05-2017 Via de website gekocht

Supersnel geleverd !

Algemene score

10,0
Snel, netjes en zonder verzendkosten geleverd !!!!!!!!! Super !!!!!! Redelijke prijzen !!!!!!!!!!!!!

Review criteria:

Uitstekend
Uitstekend
Uitstekend

Reageer

J.M.Montsma 26-05-2017 Via de website gekocht

na een week produkt nog niet ontvangen.

Algemene score

1,0
Braun Series 3 3040 Wet & Dry besteld op 19-5-17
26-5-17 nog niet geleverd ik heb ondertussen een baard als van sinterklaas.
Officiele reactie van Coolblue 29-05-2017

Beste,

Wat vervelend dat jouw Braun nog niet is geleverd. Daar willen we graag onze excuses voor aanbieden. Heb je al contact gehad met onze klantenservice? Zij kunnen hopelijk een goede oplossing voor je vinden en je verder helpen. Excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,
Coolblue

Reageer

Jarno 26-05-2017 Via de website gekocht

Snel geregeld

Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

7,0
Besteld en binnen 1 dag geleverd, prima prima service. Doosje zou waarin verpakt zou misschien wat kleiner kunnen, maar dat is bij iedereen zo.
Wel is cool blue 1 van de eerste webshops waar ik gezochte producten zoek en vaak vind.

Pluspunten

  • Levertijd

Minpunten

  • -

Review criteria:

Goed
Goed
Goed

Reageer

Sieb 26-05-2017 Via de website gekocht

levering zoals beloofd

Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

8,0
Coolblue heeft Volledig assortiment en goede prijs kwaliteit verhouding en levert op de beloofde tijd. koelbloedige levering waar je toch blij van wordt.

Review criteria:

Uitstekend
Uitstekend
Uitstekend

Reageer

Marijke Koene 26-05-2017 Via de website gekocht

Geweldige service

Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

9,0
Word fantastisch op de hoogte gehouden hoe het staat met je bestelling, en dan ook nog keurig een telefoontje dat ze er met 10 minuten zijn. Ik vond het een geweldige service en dan ook nog de jongens die hem brachten fantastisch en goed gehumeurd. Ik houd er van 👍👍

Pluspunten

  • Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

  • -

Review criteria:

Uitstekend
Uitstekend
Uitstekend

Reageer

Jolanda Radjab 26-05-2017 Via de website gekocht

Snelle Service

Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

9,0
Het artikel dat ik besteld had was bij CoolBleu het goedkoopste en de snelle bezorgservice sprak mij ook aan.
Zoals de omschrijving vermelde werdt het artikel de volgende dag bezorgd en kon ik het netjes via de track en trace volgen.

Pluspunten

  • Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

  • -

Review criteria:

Uitstekend
Uitstekend

Reageer

Wilfried 26-05-2017 Via de website gekocht

Service is geweldig !

Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

9,0
Mijn diepvriezer viel in panne in het weekend, de maandag op de middag stond mijn nieuwe diepvriezer op zijn plaats ! Ik zag op de site dat Coolblue precies de vriezer in voorraad had die ik nodig had, de afmetingen waren zeer belangrijk. De helpdesk hielp mij vlot met de bestelling. En de mensen van de levering plaatsten de oude vriezer naar buiten en zetten de nieuwe netjes binnen. Zelfs had ik rustig de tijd om alle spullen uit mijn oude vriezer netjes in mijn nieuwe vriezer te plaatsen, op die paar dagen was alles nog diepgevroren, en de chauffeur kwam enkele dagen later de oude vriezer ophalen. Niets van mijn diepvriesspullen was verloren. Men kan zelfs online de chauffeur opvolgen en weten wanneer men aan de beurt is, straf. Nog nooit meegemaakt, proficiat dat is service.

Pluspunten

  • Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

  • -

Review criteria:

Goed
Uitstekend
Uitstekend

Reageer

Timo de Lange 26-05-2017 Via de website gekocht

Super service en snel geleverd

Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
Coolblue is een geweldige site, de levering is super, de site ziet er strak uit en het bestelgemak is heel goed!

Pluspunten

  • Levertijd
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

  • -

Review criteria:

Uitstekend
Uitstekend
Goed

Reageer

G Janssen Lok 26-05-2017 Via de website gekocht

Nu even niet...

Algemene score

5,0
Het is hopelijk eenmalig, we kochten een koelkast, kregen een leverafspraak, op de dag van aflevering 3 mails gehad dat er e iets fout was gegaan. In derde mail werd gemeld dat de koelkast op die dag tussen half zeven en tien uur afgeleverd zou worden. Uiteindelijk moest ik zelf een afspraak maken..nu komt ie hopelijk morgen..

Pluspunten

  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

  • Afleverservice

Review criteria:

Voldoende
Slecht
Onvoldoende
Officiele reactie van Coolblue 26-05-2017

Hey,

Bedankt voor het invullen van een review. Op deze manier kunnen wij onze dienstverlening elke dag blijven verbeteren. Erg vervelend om te horen dat er zo veel onduidelijkheid was met betrekking tot de levering van de nieuwe koelkast. Wij kunnen ons ook erg goed voorstellen dat dit, vooral met het warme weer van deze week, erg vervelend is. Er is vandaag inderdaad het één en ander mis gegaan met de communicatie over bepaalde bestellingen en helaas heb jij hier ook last van gehad. Dit is uiteraard niet onze normale gang van zaken en dit is inmiddels weer opgelost. Wij kunnen je dus garanderen dat je hier de volgende keer geen last van zult hebben. Als je hier toch nog vragen over hebt, horen wij ze heel graag van je via geenglimlach@coolblue.nl. Tot gauw.

Met vriendelijke groet,
Coolblue

Reageer

Toon meer reviews