Deze score is berekend op basis van 1718 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

FC 09-09-2015 Via de website gekocht

betsellen ging soepel en gemakkellijk

Zoals beloofd< het bestelde kwam de volgende dag!

gelikte site, leuke aankleding en heel verrassende wacht periode. gewoon leuk

lijkt gebaseerd op "niet moeilijk doen" en alles werkt

Fenny Paternotte 09-09-2015 Via de website gekocht

Makkelijk zoeken op de site naar een artikeL

Volop keuze ruim assortiment

Ati 09-09-2015 Via de website gekocht

Goed contact.

Goeie service tot heden toe

Karin72 09-09-2015 Via de website gekocht

duidelijke website met heldere structuur en ruime productinformatie. ook de reviews van/ door consumenten die het product al aangeschaft hebben was waardevol.
je wordt via email snel op de hoogte gehouden van de status. Product dag erna geleverd, top! Product was zorgvuldig verpakt.

binnen een dag binnen, netjes. Nette, snelle communicatie via de mail.

Ruim assortiment. Prijs was goed, niet de duurste/ goedkoopste, maar de reviews van voorgaande klanten over de betrouwbaarheid en service van Coolblue waren van doorslag!

zou er zo weer kopen!

Prima eerste ervaring met deze website!

Aardbei28 09-09-2015 Via de website gekocht

Eenvoudig

Helder, je wordt goed op de hoogte gehouden van je bestelling.

Prima bedrijf, heldere service en lekker vlot met leveren.

Jens 09-09-2015 Via de website gekocht

Overzichtelijk, makkelijk bestelproces en snelle gratis levering!

Duidelijke omschrijving, goed verpakte levering.

Rotjeknor 09-09-2015 Via de website gekocht

"s Avonds laat online besteld, nog vóór de middag in huis.

Natalie_col 09-09-2015 Via de website gekocht

Toen mijn wasmachine het vorige zaterdag (voor de 2e keer) liet afweten heb ik me laten leiden door de goede recensies die Coolblue kreeg en ook vanwege hun levering op zondag waar men mee uitpakt op de site. Ik heb dan ook in de namiddag op zaterdag mijn wasmachine besteld. Helaas is mijn wasmachine niet geleverd op zondag zoals vermeld op de site, maar kreeg ik bericht dat dit maandagochtend zou zijn...ik heb dus een halve dag verlof moeten nemen. Maandagochtend kreeg ik bericht dat het maandagnamiddag zou zijn...halve dag verlof werd hele dag verlof. Toen men aankwam met mijn wasmachine weigerde men deze aan te sluiten (terwijl er op de site van Coolblue stond; aansluiten nieuwe wasmachine en terugname oude wasmachine). De reden was omdat ik de oude wasmachine niet had afgekoppeld, terwijl deze wel volledig leeggepompt en droog was. Dus de oude wasmachine heb ik nog steeds want die nam men niet mee en de nieuwe is ook niet aangesloten. Ik moet nu een extern iemand laten komen want ik ben helaas niet zo technisch (ontmantelen van de transportbouten twijfel ik als ik de juiste voor ogen heb dus wacht ik maar even op iemand die er weet van heeft). Ik heb meteen maandag via mail aan de klantendienst van Cooblue dit alles gemeld, ik zou 4u daarna een antwoord krijgen, we zijn nu woensdag en ik wacht nog steeds. Dus ik ben helaas geen tevreden klant omdat er gewoon té veel is misgelopen en ik ook helemaal geen reactie krijg van Coolblue. Ik zal er dan ook nooit meer bestellingen plaatsen, noch zal ik hen aanbevelen aan anderen.

Annette 09-09-2015 Via de website gekocht

ruime keuze aan bezorgmogelijkheden, snelle levering, prima service

Goed bereikbaar voor vragen, duidelijke gebruiksaanwijzing bij product

Ruime keuze voor elk budget

Geen enkel minpuntje kunnen ontdekken tot nu toe

koentje42 09-09-2015 Via de website gekocht

Je hoeft niks tedoen, behalve de instalatie van bepaalde goederen. Maar met één telefoontje leggen ze je alles goed uit!

Goede en vriendelijke service!

vind ik persoonlijk goed!

Aan heel veel want het is en blijft waarschijnlijk een goede winkel die werkelijk heel veel heeft!

Hetgeen ik gekocht heb is allemaal in orde en werk zoals beschreven staat en dat is zeker positief!

Frank 09-09-2015 Via de website gekocht

Product snel gevonden. Het bestelproces verliep razendsnel omdat ik al een account heb bij Coolblue.

De levertijd is prima nagekomen. Klachten heb ik tot op dit moment nog niet.

Meer dan voldoende keuze in de webshop.

Ik heb tot nu toe nog nooit iets negatiefs gehad met Coolblue. Ik durf inmiddels wel te zeggen dat ze het prima zullen oplossen als er iets zou zijn.

BMIl2345 09-09-2015 Via de website gekocht

Snelle afhandeling

Vriendelijk personeel

Online besteld. Meteen bevestiging gekregen. Op zondag besteld en maandagmorgen al in huis.

Kender 09-09-2015 Via de website gekocht

Doet wat ze beloven en en zijn supersnel. Communiceren ook goed.

Ze hebben vrijwel altijd wat ik zoek

Fibrootje 09-09-2015 Via de website gekocht

heel gemakkelijk

Perfect

Zeer veel met goede commentaren

Stiptheid , vriendelijkheid bij een telefonisch contact

Alles is goed verzorgd , en men kan zelf de leveringsdatum kiezen , vind ik heel belangrijk

Sas 09-09-2015 Via de website gekocht

Overzichtelijke website

Zaterdags bestellen en op zondag geleverd, super!

Simons 09-09-2015 In de winkel gekocht
Rotterdam Oostplein 97

Alles goed overzichtelijk

Geweldig personeel ook zeer attent tegen een oudere

Geweldig alles wat ik moet vervangen zal bij jullie gekocht worden

Ik ben gewoon een groot fan van jullie

Haaren 09-09-2015 Via de website gekocht

gebruiksvriendelijke site, zinnige zoekcriteria, ruim assortiment

Levering conform afspraak, communicatie helder

Ruim

Natasja Hermans 09-09-2015 Via de website gekocht

Veel mogelijkheden tot het vergelijken van producten en een zeer uitgebreide site met goed bruikbare reviews.

Snelle service, bijvoorbeeld via facebook. Dit gebeurt op een prettige en persoonlijke manier. Duidelijk antwoord op de gestelde vragen.

Erg uitgebreid, vergelijken van deze producten is duidelijk. Ook de informatieve filmpjes die bij steeds meer producten komen zijn erg fijn.

Goede service, goed en breed assortiment. Snelle levering en ook op zondag gratis levering.
Ook in de fysieke winkel wordt je erg vriendelijk geholpen.

Een van mijn favoriete webwinkels.

Gama 09-09-2015 Via de website gekocht

goede uitleg over de producten en snel geleverd.

Supersnelle levering, zondagavond besteld, maandagmiddag in huis. Goed op de hoogte gehouden middels sms.

prima, heb zelf maar beperkt gezocht.

gewoon heel erg goed en betrouwbaar, goed product geleverd

Duco 09-09-2015 Via de website gekocht

Alles is makkelijk te vinden met een heldere uitleg.

Snel geleverd zonder problemen.

Enorm groot assortiment.

Groot assortiment met gunstige prijzen.

Frans.Beeuwsaert 09-09-2015 Via de website gekocht

in eigen tempo via internet, uitstekend.

vlugge reactie, alles verloopt perfect.

ruim assortiment, met voldoende uitleg over het gekozen product - vergelijking met andere aangeboden producten mogelijk.

in één woord : formidabel

Alles verloopt zeer vlot en perfekt !

Peter Elbertsen 09-09-2015 Via de website gekocht

Snel gevonden via Google direct de juiste pagina en of het artikel op voorraad was.

Overzichtelijk en duidelijk, snelle reactie terug.

Zeer uitgebreid, al diverse keren totaal verschillende goederen betsteld.

Goed voor elkaar..

Scherpe prijzen in google en het klopte ook met de winkel. Op voorraad en snel geleverd, kon zelf de levering inplannen.

Herman 09-09-2015 Via de website gekocht

Duidelijke opzet webshop, goede filters en informatie

Tot nu toe (pakket en verzending) in orde.

Ruime keuze met goede informatie

Handig, duidelijk en goede voorwaarden. Zo hoort een webshop er uit te zien en te handelen.

De levering was wel komisch: een reusachtige doos met het label 'Pakketje' en instructie om geen geweld te gebruiken bij het openen.

Ies Maaswinkel 09-09-2015 Via de website gekocht

Enorm fijn dat er 2 avonden in de week zijn waarop bezorging gratis is!

Jacqueline 09-09-2015 Via de website gekocht

Geen gedoe met inloggen

Super snelle levering...zelfs op zondag!

Meer keuze dan in de fysieke winkel

Je wordt goed op de hoogte gehouden over de levering

Jeroen van den Bergh 09-09-2015 Via de website gekocht

Goede duidelijke site met veel informatie.

Vanaf de bestelling wordt je goed geïnformeerd over de status van de bestelling.

Breed assortiment, verdeeld over vele shops.

Goed bezig daar bij Coolblue.

Breed assortiment, goede en overzichtelijke site met veel informatie, redelijke prijzen en goede informatievoorzieningen inzake de status van de bestelling dmv sms en mail.

00Martijn00 09-09-2015 Via de website gekocht

Duidelijke website, gemakkelijk bestelproces.

Ik ben een regelmatig terugkerende klant bij Coolblue. Telefonische bereikbaarheid is uitstekend, je wordt altijd vriendelijk en kundig geholpen. Als het product op voorraad is (wat duidelijk wordt aangegeven), wordt het ook écht dezelfde dag verzonden.

Coolblue heeft heel veel (steeds meer) producten.

Naar mijn ervaring een zeer betrouwbare zaak. Supersnelle levering en uitstekende service.

Ik kies voor Coolblue vanwege de betrouwbaarheid en de service. Ze zijn niet altijd de allergoedkoopste, maar áls dat voorkomt, betaal ik die paar procent verschil graag omdat ik weet dat ik het product de volgende dag écht in huis heb (wat vele andere webshops helaas niet altijd waarmaken). Ook wordt ik hier altijd vriendelijk, kundig en coulant geholpen. Een aanrader dus!

Frank 08-09-2015 Via de website gekocht

Snel het betreffende artikel gevonden

Zeer snel

Op zaterdag besteld en zelfs op zondag al gelevers

Wist niet dat dit ook al ging via PostNL

RobertoGonzales 08-09-2015 Via de website gekocht

-Ruim aanbod van producten/artikelen!
-Korte en bondige productomschrijving!
-Eenvoudig bestelproces!
-Levering binnen 24 uur. Zelfs op zondag!

-Men levert 7 dagen in de week. Zelfs op zondag dus!

Ruim. Zijn de goedkoopste met het product wat ik heb aangeschaft.

No-nonsense website. Uitstekend bestelproces. Zeer snelle levering; zelfs op zondag.

De eerste webwinkel in mijn beleving die op zondag levert (binnen 24 uur)! Enorm gemakkelijk dus. Een bezoek aan de fysieke winkel is in veel gevallen niet nodig. Persoonlijk zal ik voor duurdere artikelen wel een winkel raadplegen. In dat opzicht kan Coolblue nog wel winkels in de grotere steden openen.

ivonne 08-09-2015 Via de website gekocht

Bezorging op zondag. Via de mail een dag van te voren geïnformeerd over de bezorgtijd tot op twee uur.

Perfecte service

Aat 08-09-2015 Via de website gekocht

Alles helder.

Alles snel

Behoorlijk ruim assortiment

Ken de zaak vanaf de tijd van de PDA shop. Alleen maar beter geworden maar ook groter.

blijf doen waar jullie goed in zijn

Oldenburg 08-09-2015 Via de website gekocht

p.o. in huis en steeds via de pc bericht wanneer het pakket aangeboden kon worden, ook toen het verlaat was.

zie hierboven

Het pakket is op zondag gebracht en de bezorger heeft het boven gebracht, heel zwaar, daar het gebouw geen lift heeft en ik op oude leeftijd toen het niet zelf hoefde te doen. Hulde voor deze man!!!!!!!

Gerard 08-09-2015 Via de website gekocht

razendewolf 08-09-2015 Via de website gekocht

prachtig

op zondag levering zeer mooi

vind de service prachtig

vind het zalig om via het net te kunnen shoppen

celvdd 08-09-2015 Via de website gekocht

Zeer gemakkelijk, eerst per ongeluk dubbel besteld maar snel opgelost door de klantenservice.

Enige winkel in België waar deze GSM te koop was

Super GSM aan een super prijs! Werkt zeer snel, prachtig scherm, batterij gaat langer dan een dag mee, heel mooi een sterk gebouwd.

Paulus 08-09-2015 Via de website gekocht

snel besteld van waar je ook bent

200% en meer in orde, tot nu toe de enigste die ook op ZONDAG leverd

iedere zoektocht eindigt bij COOL BLUE

omdat het kan

Arno van Beusekom 08-09-2015 Via de website gekocht

Overzichtelijk

Komt afspraak na

Ruim overzichtelijk assortiment.heldere reviews

Overzichtelijke webshop, ruim assortiment, scherpeprijzen, goede service.

Ik zou iedereen aan raden bij CcolBleu te kopen.

Cldja 08-09-2015 Via de website gekocht

Zeer correcte service, ook na ontvangst van de aankoop.
Bij problemen direct een antwoord gekregen per mail.

Zeer tevreden van de online shop. (geen ervaring met de winkels) Ik heb ongeveer een jaar geleden een telefoonhoesje gekocht voor mijn HTC die, tot mijn grote spijt, vrij snel beschadigd was. Na een aantal foto's door te sturen naar de helpdesk heb ik direct een bedrag ter waarde van het hoesje mogen spenderen aan een nieuw. Super!

Rob 08-09-2015 Via de website gekocht

bestellen is echt in een paar klikken gedaan; en je hoeft geen account te nemen

besteld zoals beloofd. Goede informatie over zend-proces

Lekkere, vrolijke en positieve uitstraling

Marcel 08-09-2015 Via de website gekocht

De zondag bezorging werkte perfect.

Uitgebreide keuze.

Tonia 08-09-2015 Via de website gekocht

overzichtelijke web-site

Snelle levering, oude koelkast wordt ook nog meegenomen.

Niks dan lof voor deze website. Snelle levering en prima volgens aangegeven tijd.

jeekes 08-09-2015 Via de website gekocht

Goede website, gebruiksvriendelijk

had een probleem met de scherpstelling van de lens, gebeld en kon deze meteen omruilen. Top service !!!

bijna alles is te verbkrijgen

snelle levering en topservice

de service is top !!!

dieselke 08-09-2015 Via de website gekocht

Ruime keuze en overzichtelijk om te vergelijken tussen verschillende producten

Ik zou deze site zeker willen aanbevelen. Klantendienst hielp heel snel en adequaat verder na een vraag over een artikel waar ik interesse in had.

Heel makkelijk en snel om te zoeken, kiezen, bestellen en laten te leveren. De levering is inderdaad reeds de dag erna aan huis geleverd

dyckske 08-09-2015 Via de website gekocht

Vlotte service. Snelle levering, zelfs op zondag!

devriesjes 08-09-2015 Via de website gekocht

Duidelijke website en je kunt alles makkelijk vinden

Factuur per mail.Pakket kun je volgen, heel handig als je weet wanneer het binnen komt.Geen verzendkosten!

Zo te zien erg compleet, maar ik heb nog niet alles ontdekt

Helder, duidelijk, vriendelijk en correct

Super snel geleverd, en ook op Zondag

Ann Marie 08-09-2015 Via de website gekocht

Werkt lekker vlot.

Top.

Veel verschillende keuzes in hardware en software

Aan iedereen.

Ik ben heel erg tevreden met de service van CoolBlue.Je wordt goed geholpen, je kan zien wanneer je bestelling geplaatst is en wanneer het zal aankomen en je krijgt het precies de volgende dag in huis. Blijven houden zo.

Joke1111 08-09-2015 Via de website gekocht

Duidelijke website

Supersnelle levering, zelfs op zondag!

John 08-09-2015 Via de website gekocht

Is makkelijk iets te bestellen via het internet.

Kan alleen iets zeggen van de levering en dat is prima.

Tot nu toe wat ik wilde hebben kon ik vinden.

Op het algemeen zijn de prijzen met vergelijking lager dan producten van de concurrent. Alleen jammer dat niet al uw producten goedkoper zijn dan uw concurrenten.

RonnyLabus 08-09-2015 In de winkel gekocht
Lochristi

Vanuit mijn adres vlot bereikbaar, parking, érg professioneel en érg klantvriendelijk en érg dienstvaardig personeel.

Zie "gemak"

Het spreekt vanzelf dat je mondiaal voor een bepaald product een groter assortiment hebt...

Heb CB zo'n 2 jaar geleden leren kennen, nadien nérgens anders meer !

Zie commentaren hierboven : heb er niets aan toe te voegen. Top !

tuinvrouw 08-09-2015 Via de website gekocht

ik dacht dat sneller dan snel niet kon, maar bij cool blue dus wel. 23.45 besteld, volgende morgen 11 uur stond ik de heg te maaien!

goed de beschrijving van de diverse soorten lezen en vervolgens een keus maken.

Enthousiaster hadden jullie me niet kunnen maken.