Roos 06-03-2022

Heel tevreden. Alles is correct verlopen en het pakje werd geleverd bunnen de beloofde tijdspanne. Wel een duur hoesje.

Jes 06-03-2022

Voor de 1ste maal besteld via de app. Duidelijk en makkelijk in gebruik. Je kan zowel via de verschillende categorieën, als via de zoekfunctie je product opzoeken. Daarna 1 klik op het winkelmandje en een account aanmaken en klaar. Alles wordt nog eens bevestigd via mail. En je wordt via mail echt op de hoogte gehouden wanneer je pakketje bij je afgeleverd gaat worden en door wie. Daarnaast kan je, je pakketje volgen via het track en trace systeem. Super handig. En het pakketje wordt aan huis geleverd op het afgesproken tijdstip 😃 Kortom vlotte service en leuke ervaring om via de app te shoppen.

Inge 04-03-2022

Mooie prijs voor een degelijk tweedekans product.
Snel verzonden.
Contact met klantendienst (ja eentje die echt bestaat) verliep ook vlot.

Giovanni 04-03-2022

Het is al een aantal keren voorgevallen dat mijn gegevens verkeerd op het postvakje gezet worden waardoor ik mijn pakketje niet aandrijf en het terug gestuurd word.

Hierdoor heb ik al een paar keer gedacht om men pakketje gewoon niet te laten leveren en zelf te gaan halen of gewoon niet te kopen.

Alle andere zaken als terugbetaling keuze en costumerservice zijn wel altijd in orde, enkel spijtig van het leveren.

Tom 03-03-2022

Snel,correct en een topservice in een ruim aanbod. Snelle levering ook op zondag en duidelijke info

Petra 03-03-2022

De beschrijving op de website was nauwkeurig en volledig. De bestelling voldeed aan de gecreëerde verwachting. Bovendien is de bestelling uiterst vlug geleverd. Een draadloze steelstofzuiger is geen noodzakelijk item, maar dat het vlug arriveerde vond ik wel zeer interessant.

Mar 03-03-2022

Snelle service en prima levering per fiets. De besteller bleef wachten tot er iemand uit het appartement naar beneden kwam.

Daria 03-03-2022

Levering was heel snel en vlot. Sms sturen wanneer het pakket bijna aankomt is heel handig. Ik was niet thuis, maar de bezorger belde en hebben we afgesproken om het pakketje op een veilige plaats te laten.

Jean 03-03-2022

Hoge betrouwbaarheid en duidelijke beschrijving op de site; tevens een goede en snelle levering

Els 03-03-2022

Op 2 december 2021 bestel ik een TV.
Bij levering (4 dec 2021) rijden de #coolblue chauffeurs met hun bestelwagen tegen mijn geparkeerde auto. Gelukkig stonden we met z'n tweeën op wacht en hadden we dit gezien. Want de twee heren beweren dat het maar niks is, waarna de ene gewoon een stomp tegen de beschadigde bumper geeft. Ze weigeren aanrijdingsformulieren in te vullen.
Na veel aandringen vullen ze dan toch het blad in, omdat ik er op sta. Met fóute gegevens, terwijl de officiële papieren van de bestelwagen gewoon naast hem lagen! Hoe kan je dan fouten schrijven? (fraude!)
Daarna weigeren ze nog de TV op te hangen en te installeren, hoewel ik daarvoor betaald had. (klantenservice??) Ze maken mij wijs dat dit automatisch terugbetaald wordt.
Vervolgens probeert #Coolblue het op een akkoordje te gooien ivm de aanrijding en probeert het onder de mat te regelen, wat ik natuurlijk weiger. (Achteraf blijkt dat er voor 1200 euro aan schade is aan mijn auto.....) (oplichten van de verzekering! En dat voorstel deden ze een keer of vier!)
Na een maand nog steeds de installatiekosten niet terug ontvangen. Ik bel de klantendienst. Na 55 min krijg ik te horen dat dit zeker en vast niet automatisch gaat maar ik dat had moeten aanvragen. De dame zou het metéén in orde brengen.
Nogmaals 2 weken later nog steeds niets ontvangen. Ik bel terug naar de klantendienst die me alweer nodeloos lang aan de wachtmuziek (33 min) hangt. Blijkt dat er nog steeds niks teruggevonden werd in het systeem over een terugbetaling. Alweer wordt mij beloofd dat dit meteen in orde gebracht zal worden…. Ik uit mijn ongenoegen omdat ze exact dezelfde uitleg geeft als de vorige dame, die dus niks deed.
Ze belooft me meteen na het gesprek een e-mail te sturen als bevestiging dat ze het in orde zal brengen. Na 1,5 uur heb ik nog steeds geen e-mail ontvangen!
Nogmaals een week later nog steeds niet ontvangen. #Coolblue begint me te overstelpen met mails (vanuit verschillende personen) die me steeds opnieuw blijven wijsmaken dat de betaling in orde gebracht werd. En steeds opnieuw bedraagt de betalingstermijn 8 dagen of langer. (Want ja, ocharme #coolblue, de administratie heeft het te druk om 1 storting uit te voeren. - ’t zal wel zijn als je overal zo’n zootje van maakt!).
Ik vraag tot 3x toe een bewijs van die terugbetaling… we zijn inmiddels 31 januari 2022...
Ondertussen contacteer ik ook de federale ombudsdienst.
Na drie(!) maanden klagen en protesteren, belogen en bedrogen te worden krijg ik uiteindelijk een terugbetaling van 49 euro. Ipv de 148,99 euro die ik betaalde!
Hun antwoord: ik kan niet bewijzen dat ik méér betaalde.... Hun facturen zijn namelijk niet eens correct, want de prijs van de installatie staat er niet op maar werd er wel gewoon bijgelapt bij de prijs van de tv.... (boekhoudfraude?)
De ombudsdienst kan niks meer doen maar BBI allicht nog wel...

Guy Declercq 02-03-2022

Tevreden over levering, juist werd geleverd door bpost i.p.v. door jullie met het gevolg dat mijn oud toestel niet werd meegenomen, heb het dan zelf naar het containerpark gebracht!

Glen 02-03-2022

Printer besteld, samen met accessoires. Accessoires zijn daags nadien toegekomen, printer na meer dan een week nog niet. Mail gestuurd naar service-desk, tot nu toe geen antwoord.....

Vanroose 02-03-2022

top service, correcte informatie, personeel met verstand en met kennis van zaken

Dirk VH 01-03-2022

Mooie en interessante webshop waar men veel elektro en digitale artikelen kan vinden en aankopen, een zeer snelle afhandeling van bestelling tot levering.

Nicolas 01-03-2022

Coolblue is altijd super transparant en supersnel in levering! Altijd een heel goede ervaring gehad.

Arpan Koirala 28-02-2022

Ordering was easy and delivery was fine. I ordered a Moto G in very competitive price and also got some cashback as promotion.

The only problem was when I returned after my front camera stopped working suddenly one morning. I dropped in a shop in Hasselt which was easy, they said it will go for repair in repair shop. I receive message after 5 days that mother board is bent (surprisingly by keeping in pocket only) I don't remember it falling. The phone was just 4 month old. The most interesting part is now they charge 200 euro to repair (120 euro phone, and if i want it back without repair 40 euro as research charge which is insane. I checked some competitive brand and they do it from 12 euro to 20 euro and was easily visible in their return for repair condition. But for coolblue they try to hide it into a bullet called repair cost instead of keeping it in actual terms and condition. I am a peculiar consumer who watch all terms and condition very carefully and still "coolblue" managed to cheat me I am sorry for all innocent consumers of coolblue. Be careful dealing with it.

Gerrie 28-02-2022

De service en het afhaalpunt waren zeer netjes, allemaal goed geregeld en zeer behulpzaam. Enkel nog wachten op de correcte factuur na een fout bij de facturatie.

BertDB 27-02-2022

Alles op tijd en keurig geleverd. Coolblue is een betrouwbare partner voor online bestellingen.

Walter 26-02-2022

Gewoon buitengewoon. Simpel om te bestellen. Heel veel reviews van klanten wat toch geruststellend is bij de aanschaf van een product. En die levering, die is er gewoon over, klopt dus steeds : 's avonds in je luie zetel iets van 35 Euro bestellen en de dag nadien om kwart na acht, driiiing, BPost met je pakje, hoe doen ze het toch, en dan nog gratis

Ann V 25-02-2022

Duidelijke omschrijving van het product, je hebt de keuze voor een leveringstijdstip, en wordt ook daarvan op de hoogte gehouden, schitterende service. De omschrijving van het product is ook helemaal correct, kortom: een super-tevreden klant!

Nicky 25-02-2022

Het personeel heeft het pak uit mijn auto gehaald in de pletssende regen. Waarvoor dank.
Verder zeer vlotte afhandeling en super vriendelijke bediening.

frdrk 24-02-2022

Duidelijk website & snelle, nauwkeurige en vriendelijke levering. Je krijgt een tijdslot waarin wordt geleverd, dus je hoeft niet de hele tijd thuis te zitten wachten.

Griet 24-02-2022

mooi aanbod, sterkte prijzen, snelle levering, product beantwoordt aan mijn verwachtingen.

Gaëlle 24-02-2022

Supervriendelijk!! De man plaatste de wasmachine, nam de oude weer mee en vertrok pas toen de eerste wasbeurt draaide. Wetende dat hij onder tijdsdruk stond!

Alberto 23-02-2022

Veel keuze, deskundige uitleg en goede vergelijkingen.
De website is zeer overzichtelijk. De bestelling gaat vlot en de levering is steeds vlekkeloos, of het nu om een klein item gaat, of over een groot stuk.