Deze score is berekend op basis van 6710 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

8,9

Jim 21-09-2020

Topwinkel, tot nu toe alles perfect gegaan met zowel bestellen als het leveren.
Ook met retouren van artikelen word er niet moeilijk gedaan.
Kortom een echte topwinkel.

Joke 21-09-2020

Ik kies bewust voor coolblue voor de geweldige klantenservice. De supersnelle levering is mooi meegenomen.

Mattijs 21-09-2020

Uitstekende service, heren kwamen wat vroeger dan gepland, maar voor ik het wist stond mijn nieuwe vaatwasser binnen en was de oude met hen mee.

M 21-09-2020

Gebruiksvriendelijk website en een snelle levering. Ook de aanduiding van de aankomst is goed geregeld.

Lia 21-09-2020

Geweldige site met goede info en vergelijkingsmogelijkheid voor verschillende apparaten! Heel snelle levering.

Lut Verheijen 21-09-2020

Coolblue is niet alleen een naam het is een bedrijf wat je kunt vertrouwen in verband met de beloftes wat ze doen. Coolblue is een prijszetter en geen prijsvolger. We hebben onze laptop gevonden aan de correcte prijs-kwaliteit TOP!!!
Ze hebben een heel duidelijke website waar je steeds zal vinden wat je nodig hebt.....wat wil je nog meer hebben wij zijn een tevreden klant als dat niet duidelijk genoeg is!!!

L 21-09-2020

Ik ben altijd erg tevreden over de levering van Coolblue, normaal ben ik altijd voorzichtig met vooruit betalen. Maar bij coolblue nooit omdat ik altijd vrijwel zeker weet dat je het product geleverd krijgt.

Daan 21-09-2020

Top service! Snelle levering en altijd behulpzaam. Goed producten aanbod, soms iets duurder dan alternatieven maar het extra geld meer dan waard door de garantie dat je geholpen worden als er iets mis is.

Shannon 21-09-2020

Heel blij met mijn stoom apparaat van Black&Decker die de volgende dag meteen in huis was. Ik kan niet anders zeggen dat dat ik een zeer tevreden klant ben van Coolblue. Echt een top service!

Roza 21-09-2020

Overzichtelijke webshop. Betaalbevestiging direct per mail, informatie over de bestelling per mail zeer duidelijk. En de bezorging binnen 24uur bezorgd. Tot nog toe geen nare ervaringen gehad met deze online winkel. Super!!!!

Fatih 21-09-2020

Duidelijke bezorgmoment, open communicatie hierover. Geen 10 omdat ik niet kon vinden hoe instructies verzonden konden worden aan Coolblue/de bezorger, maar wel een hele mooie 9.

A. S. 21-09-2020

vlotte service, fijn dat het met de fiets gebeurde. alles was goed te volgen online. snelle levering

Fensweet 21-09-2020

Coolblue was de goedkoopste voor het product dat ik wou. Enkel de levering was niet zoals de leuze "voor 23u59 besteld, morgen gratis geleverd". Dit was pas de tweede dag geleverd, en ook zo aangegeven tijdens bestelling. Jammer, anders had ik een nog hogere score gegeven.

Kurtn 21-09-2020

snel, betrouwbaar bij niet goed geld terug of ander product kiezen.
Kortom zeer tevreden

Jannes 21-09-2020

Perfecte communicatie, levering op tijd, juiste product in levering.
Geen klachten dus!

Ivan 21-09-2020

Zeer functioneel en correcte catalogus van producten witgoed en hub producten.
Makkelijk en duidelijk te vergelijken!

gery gaspard 21-09-2020

alles tip top in orde. geen opmerkingen : correcte levering en alles keurig verpakt

Valerie 21-09-2020

Zeer goed ontvangen in de winkel op de Boomsesteenweg, Antwerpen.
Zeer vriendelijke werknemers, goede info, in het algemeen goede service!

Evi.dw 20-09-2020

Ruime keuze, aan verschillende prijzen. Voor ieder wat wils. Snel geleverd. Nog nooit een probleem gehad met Coolblue

Philippe 20-09-2020

Coolblue levert keer op keer weer een knap staaltje werk! Ik bestel al jaren met veel plezier bij Coolblue. Bij mijn laatste bestelling heb ik voor het eerst een "Tweedekansje" besteld. Het product was, zoals aangegeven, in nieuwstaat. Enkel de bijgeleverde kabels lagen los in de doos. Voor een korting van € 30,- kan ik hier prima mee leven. Ook de levering was weer keurig op tijd, binnen 1 dag in huis. Al met al een super winkel, met een ruim aanbod aan producten.

Katrien 20-09-2020

altijd in orde, zowel wat bestellen, betalen als retourneren betreft. Ook als mijn contact opneemt met de klantendienst zijn ze vriendelijk en professioneel.

Michelle 20-09-2020

Ik heb hier een wasmachine besteld omdat Coolblue bekend staat om de goede witgoed service. Niks gelogen! De volgende dag stonden ze al keurig voor de deur. Uurtje eerder dan de planning. Netjes gebeld 10 minuten van te voren. Ze hebben alles top geïnstalleerd en uitgelegd en waren binnen 5 a 10 minuten al klaar!

Daan 20-09-2020

Prima website alles goed te vinden.
Goede bezorging. Kwamen zelfs eerder belde hier netjes over! Toppie!
Hierna de wasmachine netjes aangesloten. Zelfs het schakel kastje op de muur wisselde ze even snel om.
1 woord! TOP!!!

Evelien 20-09-2020

Ik bestel regelmatig bij Coolblue. De prijzen zijn goed en ze bieden een goede service. Eventuele retours gaan vlot, verzending is snel.
De leuke teksten en grappige accenten maken me ook blij.

Andras Brandligt 20-09-2020

Ja, gewoon de beste service, serieus. Ik heb veel winkels en ketens meegemaakt, maar dit slaat alles. Altijd vriendelijk en als er onverhoopt iets is dan regelen ze het gewoon 100%

Herr HaaF 20-09-2020

Ze bezorgen me vaak een glimlach: De service is uitstekend, medewerkers met kennis van zaken. Bezorging altijd nog op tijd geweest. Gevoel voor humor en leuke dozen.

Rony 20-09-2020

Heel correcte prijs,uitstekende service,was 1ste maal dat ik bij Cool Blue kocht.
Zeker voor herhaling vatbaar. Perfecte afspraak levertijd en uur.

Vincent 20-09-2020

Altijd goed, 1x niet wat ik van product verwachtte. Zonder problemen retour. Goed service.

Tanja 20-09-2020

Levering is fantastisch. Je krijgt vooraf een mail met vermoedelijk leveringsprogramma en Een half uur vooraf krijg je bericht dat de je bestelling eraan komt. Ook heel vriendelijk.

San Maton 20-09-2020

CoolBlue is nog steeds de toonaangevende webshop, doet wat het belooft en dat is de volgende dag in huis en niet moeilijk doen bij een defect of retour gestuurd artikel.

jurgen 20-09-2020

Supersnelle levering zoals de website vermeld voor 23:59 besteld (was rond 22h) en de dag erop nog voor 9h geleverd

Top bedrijf 20-09-2020

Doen wat zeggen, bezorging op tijd en behulpzaam, telefonisch altijd vriendelijk en heb tot nu toe meerdere producten gekocht en mijn volgende product is vast weer bij coolbleu..

Danny 20-09-2020

Steeds zeer vlugge levering.
Heb ooit eens een defect product gehad en de omwisseling was zeer eenvoudig en zonder discussie.

Michiel 20-09-2020

Ik vond het productoverzicht overzichtelijk en duidelijk, het bestelproces gemakkelijk en de levering ging geheel volgens verwachting. De wijze waarop het product geleverd was vind ik uniek tov andere aanbieders en daarom een 10.

Oscar 20-09-2020

Keurig en snel geleverd, laat in de avond besteld en s’morgens vroeg in huis

Michael 20-09-2020

Altijd goede klantenservice, fijn om zowel een goede online als offline optie te hebben met de website en de winkel in Eindhoven.

kimberley 20-09-2020

Heel fijn om hier te bestellen,het wordt bezorgd op de afgesproken dag en tijdstip en hele vriendelijke bezorgers,producten zoals omschreven en van goeie kwaliteit...aanrader!

Angie 20-09-2020

Ik had dringend stofzuiger nodig. De volgende dag was die al geleverd en mijn leven was gered 🙏🏻🤩 Bedankt Coolblue!

Joppe 20-09-2020

Super service, Coolblue was 1 van de weinigen die mijn product nog had als pre-order. Gelijk besteld en keurig op de dag van release bezorgd met Coolblue fietsservice. Top!

Bjorn 20-09-2020

Levering is perfect op tijd en er wordt genoeg uitleg bezorgd. Dikke pluim voor het team!

SM 20-09-2020

The search was easy, but the price were higher than other competitive market. Honestly, I had to choose Coolblue as my company has a tie up, and to choose office items, I was left with no other choice. I am more disappointed as the promise of one-day delivery never happened. It's fourth day since I have placed the order and I am yet to receive the consignment.

Lock 20-09-2020

Keep it up the good work!

Klant vriendelijk en optijd gebeld dat ze onderweg waren en afgeleverd zoals gevraagd!

Rien Kalksma 20-09-2020

Geweldige online-shop met een prettige, duidelijke en logische website. Scherpe prijzen. Leveringen worden supersnel uitgevoerd. De informatie m.b.t. het leveringstijdstip is uitstekend. Bovendien ontvang je nog goede (gebruiks)informatie over het gekochte product.

GinMare 20-09-2020

Veel keuze en duidelijke tips van CoolBlue hebben mij geholpen in mijn beslissing. ‘s Avonds besteld en de dag erna op de middag ontvangen. Toestel voldeed aan mijn verwachtingen en de prijs was ook ok. Zoveelste keer een reden om bij CoolBlue te blijven aankopen. Dank je wel CoolBlue.

GinMare 20-09-2020

Albert 20-09-2020

Was op zoek naar een goede printer. Op basis van goed advies en directe beschikbaarheid besteld. Snelle en correcte levering. Aangesloten, geïnstalleerd en alles werkt perfect.

BK 20-09-2020

Jammer dat wanneer ik zakelijk bestel er toch pas in de avond geleverd wordt. Zakelijk niet echt handig

Willy 19-09-2020

Besteld om 13h00, ze waren voorradig in de winkel, even buiten aanschuiven vanwege Covid-19 en hop .... 2 nieuwe gsm's gekocht. Vriendelijk personeel en steeds verwittigd per SMS en mail.

Johan D 19-09-2020

Makkelijk bestellen, via webshop.
Duidelijke beschrijving product.
Gratis bezorgen, kleine meerprijs op plaats brengen, en aansluiten.
Scherpe prijzen.

Cazemier 19-09-2020

In eerste instantie aantal gewenst ingevuld, besteld en betaald. Echter bleek er ook een packagedeal te zijn.
Klanrenservice gelijk gebeld en zij hebben het verschil qua bedrag gecrediteerd.
Top service!