Deze score is gebaseerd op 772 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

ivo 13-03-2022

Duidelijk, snelle levering, vriendelijk, correct, en goede prijs.

Ik kan Coolblue aan iedereen aanraden.

Bavo C. 12-03-2022

Snelle levering, duidelijke productomschrijving en eenvoudig om een vergelijking te maken tussen producten. Zo maak je altijd de juiste keuze.

Kim 12-03-2022

Betere service bestaat er niet! Van bestelling plaatsen tot levering en contact met klantendienst!
Ik kreeg zelfs mijn aankoopbedrag terugbetaald met als mededeling: Geld slechts 1 maal uitgeven? Neen hoor. Hier is het weer.
Ik kon mijn ogen niet geloven!
Hier zit een heel tevreden klant!

KVerbeke 11-03-2022

Straffe service (levering 18u na plaatsen bestelling), goede prijs, en de keuzehulp helpt me om het product te vinden dat exact aan m'n wensen voldoet.

Jelke Joosen 11-03-2022

Ik kreeg een heldere uitleg via de telefoon en online. Op de dag van levering belden de leveranciers dat ze er binnen 10 minuten gingen zijn maar kwamen nooit opdagen. Schijnbaar hadden ze ingevuld dat het markt was, en mijn adres daardoor niet te bereiken, maar de markt was aan de andere kant van het dorp. De klantendienst heeft mij toen heel aangenaam en productief te woord gestaan

François 10-03-2022

Bestelling via de website verliep prima, alles werd op de gevraagde dag geleverd op een zeer milieuvriendelijke manier, met de bakfiets. Proficiat CoolBlue !

Marc 10-03-2022

De aangekochte toestellen zouden afgezet worden op appartement 1° verdiep. de TV zou aangesloten worden door bevoegde technieker en er zou uitleg gegeven worden over het toestel. de technieker zou een kwartier voor aankomst telefonisch verwittigen.
realiteit: toestellen worden bij gebuur, op gelijkvloers afgezet. geen enkele telefonische verwittiging. geen enkele aansluiting, geen enkele uitleg. je betaalt extra voor een service die totaal onbestaande is.
"alles voor een glimlach" ???? hoe cynisch kan je zijn !!

Andre 10-03-2022

De verpakking van het product (niet de Coolblue-doos) was reeds geopend/gescheurd. Er was toch een beetje gebrek aan een uitleg voor de assemblage van het product. Er was ook een beetje zwarte verf af. Niets ergs, maar toch een beetje ''onverzorgd, rommelig''!

Gabf 10-03-2022

Correcte levering, tof een email te krijgen met meer uitleg en tips over het product

Myriam 10-03-2022

Kitchenaid keukenrobot aangeschaft voor een goede prijs. Overzichtelijke website. Snelle levering.

Bram 10-03-2022

Duidelijke website, gemakkelijke bestelling, geen tijdige levering, maar wel duidelijke communicatie daaromtrent.

Pieter 10-03-2022

Heel overzichtelijke website, een mooie eerlijke prijs, snelle verzending en geleverd op beloofde dag. Zeer professioneel

Kathleen Van Damme 09-03-2022

Alles is hier goed de prijzen zijn redelijk en de qualiteit van alles is perfect, ze leveren ook heel snel en dat is een plus punt

ahmed 09-03-2022

de prijs van het product was bij coolblue het goedkoopst en in coolblue heb ik altijd vertrouwen :)

Julie VG 09-03-2022

Waarom Coolblue: snelle levering, duidelijke informatie, persoonlijk vind ik de communicatiestijl leuk: grappig, to-the-point.
In de winkel: snelle en goede service, transparante communicatie.

Roos 09-03-2022

Heel tevreden. Alles is correct verlopen en het pakje werd geleverd bunnen de beloofde tijdspanne. Wel een duur hoesje.

Alain 08-03-2022

Aankoop gedaan op zaterdag en zoals beloofd werd het op zondag geleverd. Goede kwaliteit en goede prijs

Dirk Desmet 08-03-2022

Zeer goede service in de winkel te Kuurne.
Alles werd correct geleverd en geïnstalleerd.

Erik 08-03-2022

Goede prijs en snelle levering en zeer gemakkelijk online te bestellen zeer gebruiks vriendelijk en gemakkelijke betaling

Tientje 08-03-2022

Al meerdere aankopen bij Coolblue gedaan. Altijd goede service en vlotte levering.

Marie 07-03-2022

Zeer snelle levering, één dag later werd mijn bestelling aan huis geleverd
duidelijke website met extra informatie en vergelijkingen tussen toestellen met uitleg
groot aanbod

gregory 06-03-2022

Vermits mijn artikel dat ik nodig had niet in aanmerking bij de grote BTW actie van de mediamartkt heb ik met bedenkelijke gevoelens mijn artikel bij Coolbleu besteld. De prijs was identiek. Bedendelijke gevoelens lag louter aan het prijskaartje van het artikel. Veel geld online betalen en hopen dat het toch toekomt. De organisatie van PostNL heeft er wel voor gezorgd dat het artikel 1 dag later is geleverd dan voorzien. Daar heb ik begrip voor.

Lennert 06-03-2022

Zeer gebruiksvriendelijke site, ze houden je elke dag op de hoogte van de status van de bestelling. Geven een zeer correct uur van levering af, leuk met die fiets😉

Ulrike 06-03-2022

Goeie raad gekregen ivm draadloze oortjes!
Goede levering. Vriendelijk! Top firma!

Roos 06-03-2022