Deze score is berekend op basis van 1138 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Hans 31-03-2017 Via de website gekocht

Besteld - geleverd!

Coolblue maakte het mij erg makkelijk de verschillende mobiele telefoons in mijn budget naast elkaar te zetten, te vergelijken en meteen te kopen.

hylebos luc 31-03-2017 Via de website gekocht

Coolblue kan je vertrouwen

Je vindt snel je product via de site en kan op eenvoudige manier de voorgestelde alternatieven bekijken. Eens je keuze gemaakt kan je eenvoudig bestellen en betalen. Ik heb nog nooit een probleem rond de stabiliteit van hun systeem ondervonden. Voldoet het product niet, of is er een mankement aan, wordt het zonder problemen vervangen. Als ik een aankoop via internet doe, altijd via coolblue. Véél in de aanbieding en goede service.

Erik 31-03-2017 Via de website gekocht

Doen wat ze beloven.

Na bestelling netjes een bevestiging gekregen met uitleg en de vervolgstappen die genomen worden. de bezorgtijden worden vermeld en er wordt uitgelegd wat je kan verwachten van de bezorger.

Tonny v Alphen 31-03-2017 Via de website gekocht

snelle levering

Het is gewoon simpel te bestellen en ook de betaling is makkelijk de levering is goed ik zal het volgende zeker bij cool bleu bestellen en adviseren aan kennissen en vrienden

Mirranda 31-03-2017 Via de website gekocht

Toppers!

WoW wat zijn we vriendelijk behandeld! Top site! Gezellig vlotte jongens die de wasmachine kwamen installeren, het was zo klaar!

Inge 31-03-2017 Via de website gekocht

Goede service!

Snelle levering, vriendelijk klantenservice! Snel retour storten betaling van geretourneerd product.

Roy 31-03-2017 Via de website gekocht

Geslaagd Tweede kans product laptop

De optie voor een 2e kans laptop met garantie was doorslaggevend om bij Coolblue te bestellen ipv bij bol.
De specificaties zijn duidelijk en de bezorging is idd snel. Had de laptop binnen 24u

Thea 31-03-2017 Via de website gekocht

Alles loopt perfect van bestellen tot afleveren...en de prijs is ook nog mooi! Wasmachine netjes boven gezet aangesloten en de oude afgevoerd.

PB 31-03-2017 Via de website gekocht

Supersnelle levering

Coolblue heeft een overzichtelijke website waarbij alles makkelijk te vinden is. Ook door de reviews op hun website kan je makkelijk recenties bekijken. De support service was verder ook goed te bereiken via de website en de levering was zoals altijd supersnel.

Anouk 31-03-2017 Via de website gekocht

Keurig de volgende dag bezorgd!

Een duidelijke site, goede adviezen en snelle levertijd.
De bezorger stond de volgende ochtend vroeg voor de deur. Weliswaar niet op de aangegeven tijd (maar dat zal aan de post liggen), maar gelukkig waren we thuis.

Familie van Schaik 31-03-2017 Via de website gekocht

Scherpe prijs en vlot geleverd

Waren al een tijdje opzoek naar nieuwe pannen van Le Creuset en we waren blij verrast dat Coolblue ook pannen verkoopt. Al snel hadden we gevonden wat we wouden hebben en konden door de scherpe prijs een aantal mooie pannen aanschaffen. De volgende dag netjes geleverd waardoor we snel gebruik konden maken van onze nieuwe aankoop.

Gaëtan Verbrugghe 31-03-2017 Via de website gekocht

Beste webshop ooit!!!

Producten aankopen op Coolblue is heel gemakkelijk. De website is superduidelijk, je vindt gemakkelijk een product dat bij je past door de uitgebebreide keuze aan filters en je moet bijna niets invullen om een product te kopen. Ik koop vanaf nu alles wat ik kan op Coolblue, dit betekent dus bijna alles, het assortiment is heel uitgebreid. Ik vind Coolblue ronduit geweldig en raad de webshop zeker aan.

Katherine 31-03-2017 Via de website gekocht

Snel en hartelijke service.

Product besteld om 14.00 uur en de volgende dag om 08.15 uur in huis aangesloten en draaiend.
Communicatie over tijd van levering en het telefoontje in de ochtend dat ze onderweg waren is erg fijn en bovenal duidelijk.
Ook het meenemen van mijn oude (en zware 33 jarige) wasmachine is mooi meegenomen.

Gonnie 31-03-2017 Via de website gekocht

Unieke service

Ik vind Coolblue zo leuk omdat ze zich onderscheiden. v. het persoonlijke bedankfilmpje na aankoop. De gekkigheden zoals wachttherapie, pakketknuffelaar, etc. daar hou ik van omdat ik dan ervaar dat de mensen van Coolblue plezier hebben in hun werk en niet alleen geld willen verdienen (aan mij)

Ton 31-03-2017 Via de website gekocht

Alles prima in orde.

Alles ging heel makkelijk. Bestellen, bezorging, instructie. Niets op aan te merken. Er werd voor de bezorging gebeld dat ze vroeger kwamen, of dat uitkwam.

Woutervd 31-03-2017 Via de website gekocht

Geweldige service!

Zaterdag besteld en maandagmorgen direct geleverd. Zou de website aan iedereen aanbevelen. Vragen worden ook direct professioneel beantwoord.

Dimphy 31-03-2017 Via de website gekocht

Goede service!!

Prima service en snelle levering.
Prijs van producten zéker niet te hoog.
Pluspunt: Geen verzendkosten en goede retour regeling.
Ik bestel voortaan bij Coolblue.

Darwin 31-03-2017 Via de website gekocht

Snel en zeker

Hopelijk nu wel een goede printer gekocht. De vorige, een Epson, ook bij Coolblue gekocht. Maar dat is een miskoop ivm gigantisch inktverbruik. Nu weer terug bij good old HP en hoop daar weer ouderwets lang van te gaan genieten

Stephanie 31-03-2017 Via de website gekocht

Service hoog, ga zo door!!!

Om 23.53 besteld. Volgende dag om 10.15 geleverd. Top! Goede service geleverd en helemaal blij met mijn nieuwe wasmachine van Bosch

Elle 31-03-2017 Via de website gekocht

Van zoeken tot bestellen tot afleveren...goed geregeld!

Overzichtelijke site, duidelijkheid over bezorgmoment en fijne service dat de oude wasmachine werd meegenomen. Het filmpje over hoe de wasmachine afgekoppeld moet worden is ideaal!
Enige verbeterpuntje voor de site is dat je na het bekijken van je vergelijking niet terug kan naar je zoekresultaten.

Whatshisname 31-03-2017 Via de website gekocht

Geweldige service keer op keer

Of het nu een bestelling is of dat er iets gerepareerd moet worden, de service bij CoolBlue is altijd fenomenaal.
Ik kreeg een berichtje van de winkel als de Nintendo Switch weer op voorraad zou zijn.
Zodra ik het berichtje kreeg uiteraard meteen naar de site en het product besteld.
Ik kreeg het de volgende dag direct in huis, met een zeer fijne tijdsaanduiding van twee uur. Niet de gebruikelijke PostNL taferelen: "Het pakket zal bezorgd worden tussen 09.00 en 19.30"...

Anja 31-03-2017 Via de website gekocht

Nog even snel bestellen

Super snelle levering, s'avonds besteld de volgende dag bezorgd. Gaat altijd goed, heel betrouwbaar. Zeer klantvriendelijke website en een groot en breed assortiment.

Otmar 31-03-2017 Via de website gekocht

Super service

Coolblue doet wat ze zeggen.
Keurig oprijd geleverd wasmachine werd netjes aangesloten.
Kreeg nog wat nuttige gebruiks tips.

'T Kempisch dierenpension 31-03-2017 Via de website gekocht

Mijn ervaring is echt supper snel en netjes

ervaring in het verleden was goed we waren weer op zoek naar een nieuw product dus zijn we hier maar weer opzoek gegaan en natuurlijk weer gvonden wat ik zocht en weer besteld en ja hoor nu ook weer helemaal top en snel geleverd.

Helder Styling 30-03-2017 Via de website gekocht

Snelle levering, mooie koelkast!

Vriendelijke benadering van de klant, met humor. Kleine schade aan de koelkast meteen opgelost door korting te regelen, prima.

Merel 30-03-2017 Via de website gekocht

Snelle levering en zeker een glimlach:)

Ruim assortiment en duidelijke site. Selecteren op specificaties zou nog handiger kunnen. Het bestellen ging heel makkelijk, de informatie over de levering was helder en grappig. Alhoewel ik geen confetti heb gemaakt voor de bezorger, was ik blij dat hij de volgende dag kwam.

Rob v D 30-03-2017 Via de website gekocht

prima contact via mail en met de monteurs perfect afgemaakt

makkelijk om de juiste maten van een inbouw koelkast te vinden ,er is keuze zat hierin met inbouwtekeningen en beschrijving en dat het ook door jullie team ingebouwd kan worden.

Henk DB 30-03-2017 Via de website gekocht

Superservice !!!

"Gewoon" afspraken nakomen én meer ! Netjes op de hoogte gebracht over het tijdsstip van leveren....eerst dagdeel, daarna ruim van te voren een richttijd, een half uur voor aankomst een SMS en een kwartier voor aankomst een belletje. Netjes oude wasmachine meegenomen en nieuwe geïnstalleerd + 1e cleaning programma gestart. Gewoon he-le-maal niets op aan te merken. Voorbeeld voor andere bedrijven !

Christian 30-03-2017 Via de website gekocht

Just coolblue stuff

Het was niet de eerste keer dat ik bij coolblue iets heb besteld. Dit keer waren het oortjes, in het verleden waren het een laptop, een koptelefoon, een muis en nog meer oortjes. Elke keer als ik iets niet snap of advies ergens over nodig heb wordt ik vriendelijke geholpen aan de telefoon, en ofcourse zitten er ook wat minder vrolijke mensen bij maar die zul je altijd hebben. Het retourneren en bestellen/ bezorgen gaat altijd soepel en heb hier ook nooit moeite mee gehad. Zelfs toen het retouneren erg lang duurde was het zo dat coolblue mij probeerde te helpen terwijl het PostNL was die aan het kloten was. Kort samengevat is Coolblue gwn Coolblue en staan ze niet voor niks bij een van de meest klantvriendelijke bedrijven van Nederland, en misschien zelfs wel de wereld. Keep it up!

Dick Regeling 30-03-2017 Via de website gekocht

top top top keuze service bezorgers

Het aanbod prijsverhouding uitstekend, goed telefonisch te woord gestaan, en de bezorgers waren vriendelijk en hadden plezier in het werk wat ze deden

Tim Rockund 30-03-2017 Via de website gekocht

Snel bezorgd

Goede prijs en snelle bezorging. Ideaal
Voor als je iets de volgende dag nodig hebt. En tot middernacht bestellen!

Wim 30-03-2017 Via de website gekocht

Coolblue: nog nooit teleurgesteld

Al een aantal malen bij Coolblue besteld. Tot nu toe altijd in voorraad wat ik nodig had. Een enkele keer contact gehad met de klantenservice om me te helpen bij een bestelling. Steeds deskundig en accuraat geholpen, zonder lange wachttijd. Via de website makkelijk kunnen bestellen en meestal de volgende dag mijn bestelling binnen gekregen. Twee keer een beroep gedaan op garantie; zonder gezeur of problemen nieuwe producten gekregen. Kortom: Coolblue is voor mij de beste webshop die ik tot nu toe tegengekomen ben.

Rudy1968 30-03-2017 Via de website gekocht

Service is zoals altijd Geweldig...

Ik ben over alles zeer tevreden.
Makkelijke Site Makkelijk zoeken Makkelijk Kiezen Makkelijk Bestellen Makkelijk Betalen
Volgende dag IN huis...
Geweldig Makkelijk

Vasil 30-03-2017 Via de website gekocht

Snel en makkelijk

Makkelijk te kopen en snel bezorging, prima customer support. Grote assortiment en het is relatief goedkoop.

frans machiels 30-03-2017 Via de website gekocht

snelle levering

alles ging zeer gemakkelijk. van bestellen tot levering en betaling.
Ook de extra aanbevelingen voor het product waren een pre.

Wilma 30-03-2017 In de winkel gekocht
Eindhoven

Kennis van zaken

We zijn naar een winkel gegaan (Eindhoven). Zeer efficiënt, nummertje trekken werkt goed. Onverdeelde aandacht, er werd goed mee gedacht en gezocht. Kennis van zaken

Els 30-03-2017 Via de website gekocht

's avonds om 23.30 besteld en de dag erna al in huis!

levering was top. een half uur daarna stond de wasmachine al te draaien!
bezorgers waren keurig netjes

Jacques Gulikers 30-03-2017 Via de website gekocht

Wordt geleverd zoals beloofd, perfect

Gemak en relevante toelichtingen en vergelijking. Het ruime assortiment en altijd up to date, zodat je zeker bent van je keuze.

M. Witjas 30-03-2017 Via de website gekocht

Service prima op orde bij Coolblue!

Snelle, vriendelijke service en overzichtelijke website en e-mailcorrespondentie rondom een bestelling.

Nick 30-03-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service!

Had een nieuwe cover besteld voor de nieuw MacBook pro. Had de cover om +\- 14.30 besteld met spoed en had hem netjes om 20.00 in huis zoals hun beschreven hadden. De chauffeur heeft de exacte tijd aangeven dat die zou aankomen en 30 minuten van tevoren netjes een sms ontvangen. Zeer tevreden over de levering en het product!

Laura 30-03-2017 Via de website gekocht

Razendsnel en helemaal goed

En uitstekende combinatie van veel informatie over de producten, snelheid van levering, goede prijs en service

Eric 30-03-2017 Via de website gekocht

Superlatieven ontbreken

Snelle levering, gemakkelijke betaling, vlotte website, ruim aanbod, ... wat kan ik nog meer toevoegen

Jaap 30-03-2017 Via de website gekocht

Goede service en geen extra kosten

Ik moest helaas een product retourneren vanwege verscheidene redenen. Het product voldeed wel, alleen bleek uiteindelijk overbodig. Het verzenden was binnen één dag gebeurd en was gratis. Toen ik het product moest retourneren was dit ook gratis en ook nog snel afgehandeld. Top service dus!

Jose uit Harderwijk 30-03-2017 Via de website gekocht

Top geregeld weer!! CoolBlue Super!!

Ik had de Hetty stofzuiger besteld en ietsje later kwam ik erachter dat ik vergeten was zakken erbij te bestellen. 1 Whatsappje naar CoolBlue en het was in en mum geregeld. Zo klantvriendelijk, zulke aardige luitjes. TOP!!!!

Jolanda 30-03-2017 Via de website gekocht

Tevreden

Een snelle levering, de volgende dag al in huis. Product zoals verwacht en werkt goed. Goede informatie bij productomschrijving. Prima ervaring dus.

Jolanda 30-03-2017 Via de website gekocht

Prima levering. Behulpzame jongens.

Duidelijke site, makkelijk en erg toegankelijk. Snelle reactie en levering. Goede communicatie middels mail en SMS. Vriendelijke medewerkers bij levering wasmachine. Zijn niet te beroerd om extra service te verlenen en goed advies te geven.

Marianne 30-03-2017 Via de website gekocht

Snel, verrassend en goede service.

Gemakkelijker kun je geen wasmachine kopen. Goede info in webshop en volgende dag al in huis!! Bij vragen snel telefonisch antwoord. Vriendelijk en professioneel.

Nioc 30-03-2017 Via de website gekocht

professionele service!

We zijn verbaast ! goede service,snel, vriendelijke bezorgers, absoluut geen min punt te ontdekken kunnen velen een voorbeeld aan nemen.
Onze DANK!

rob 30-03-2017 Via de website gekocht

Top service, fantastische levering

Goed advies, en ze komen het product persoonlijk afleveren. Vriendelijke en nette bezorgers. Exact op het tijdstip dat toegezegd was. TOP

Jet 30-03-2017 Via de website gekocht

Awesome!!

De service is geweldig. Is je product kapot? Je krijgt zeker een nieuwe. Mijn belkin kabel was kapot gegaan na een maand en kreeg zonder enige moeite meteen de dag erna een nieuwe. Echt lit😎