Deze score is berekend op basis van 2809 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

WoutVE 07-07-2015 Via de website gekocht

je vindt er gewoonweg alles en in een paar klikken is je bestelling geplaatst, met keuze van leveringsadres enz inbegrepen

pluim voor de helpdesk.Ik had een valies besteld, maar bij levering zag ik dat ze te groot was (mijn fout). doch dit was geen probleem. Afgeven aan de post en klaar is kees. Heb ondertussen een andere en kleinere besteld (en reeds ontvangen). Maw dit schep wel vertrouwen. By the way heb eveneens een Blackberry gekocht en vandaag ontvangen. tja, wat kan ik zeggen?! k heb mijn winkel gevonden.

stel de vraag anders. Wat vind je niet?

lees bovenstaande commentaren en je weet genoeg.

k heb voorlopig nog geen slechte gevonden

Maverick11 06-07-2015 Via de website gekocht

Handig dat je van thuis uit iets kan bestellen op jouw tijdstip(wanneer het jou past), zonder opdringerige verkopers/verkoopsters

Ze doen wat ze beloven

Uitgebreide keuze

Vooral om hun devies' wat ze beloven doen ze ook(vandaag voor 23.59uur besteld, morgen bij jou op de stoep

filip_dhooghe 06-07-2015 Via de website gekocht

Je kan het niet gemakkelijker hebben. Je bestelt even en de dag nadien, soms nog voor je uit je bed bent, heb je het. Al een 10-tal keer besteld en altijd perfect.

Als er een probleem is met het artikel helpen ze je telefonisch. Als je het niet overeen komt met wat je gedacht had, kan je het gewoon terugsturen.

frank willeghems 06-07-2015 Via de website gekocht

Bestellen en vergelijken gaat snel en vanuit je luie zetel.

Goede pre- en naverkoop service

Ze hebben bijna alles

door59 06-07-2015 Via de website gekocht

duidelijke website

bestelling keurig de volgende dag in huis

een ruime keuze

betrouwbare webwinkel

de volgende dag in huis, zeer tevreden

flubber1 06-07-2015 Via de website gekocht

keurige uitleg over produkt

levering volgens afspraak

prijs - kwaliteit en snelle levering

perfecte behandeling

caro04071976 06-07-2015 Via de website gekocht

je moet je niet meer verplaatsen en de dag nadien geleverd

dag nadien geleverd, zoals vermeld op de mail.

prima voor mij. duidelijk website, half uurtje voor levering, werden we opgebeld, dag na bestelling geleverd, zo hoort het. doe zo voort....

Patricl 06-07-2015 Via de website gekocht

Lekker lui reserveren vanuit je zetel aan de laagste prijs

Lekker thuisgeleverd de dag erna

Veel keuze zodat je kan vergelijken

Gemakkelijk, maar ook eens rondkijken in je buurt zelf

Wel tot mijn grote verbazing, zag ik dezelfde barbecue 14€ goedkoper staan bij de leverancier van mijn gasfles

kellygryson 06-07-2015 Via de website gekocht

super simpel, alles wordt stap voor stap duidelijk uitgelegd

voor mij was dit zeer goed aangezien ik zwanger ben en niet ver kan gaan. je ontvangt de dag zelf een sms met de mededeling dat ze die dag komen, voor mij persoonlijk zeer handig

ruime keuze, voor elk budget wat wils

DavyDeDurpel 06-07-2015 Via de website gekocht

De site is prima opgebouwd waardoor het heel gemakkelijk is om te vergelijken. Alle informatie is direct beschikbaar en het bestelprocess is pijnloos. Een account aanmaken hoeft zelfs niet.

Je kan bestellen to middernacht maar soms durven ze bestellingen die heel laat gebeuren te weigeren...

Heel veel keuze in alle prijscategoriën

Ik koop heel graag bij CoolBlue. Een extra voordeel voor mij is dat ik niet zo heel ver woon van de winkel in Lochristie wat het eventueel retourneren van artikelen vereenvoudigt.

vic liessens 06-07-2015 Via de website gekocht

zeer handige website

bestelling ging zeer vlot, zeer snelle levering

Groot assortiment met kwalitatieve producten

Goede prijs, gemakkelijke website, zeer snelle levering

Goede prijs/kwaliteit verhouding, zeer snelle levering.

Anjapels 06-07-2015 Via de website gekocht

duidelijke site, prima info over levering

Alles geleverd volgens afspraak, prima verpakt

goed dat een dergelijk artikel bij jullie verkocht wordt.

JohnvanOorsouw 06-07-2015 Via de website gekocht

gemakkelijke en overzichtelijke website met eenvoudige stappen in het bestelproces. Als je eenmaal geregistreerd bent dan is bestellen helemaal eenvoudig.
alleen jammer dat aan sommige vormen van bestellen, bijvoorbeeld levering dezelfde dag nog of binnen een bepaald tijdvak, extra kosten zitten.

door interne verstoring bij Coolblue was het bestelde niet 's-ochtends aanwezig op het ophaaladres. Had het sms bericht gemist waarin met het ongemak meldde. Aanbod was om de laptop dezelfde avond gratis thuis te bezorgen. Om 19.00 uur werd het keurig afgeleverd. Binnen 24 uur in huis.

voldoende keuze omdat men samenwerkt met andere bedrijven. zijn niet altijd de goedkoopste maar het verschil is vaak erg klein.

gemakkelijk bestellen, ruime keuze, niet overdreven duur in verhouding met andere winkels en goede service

goed is vooral het overzicht en indeling van de website. veel info ook eenvoudig te vinden over Coolblue zelf en het bestel en retourneerproces. men probeert bij problemen altijd een zo goed mogelijke oplossing te vinden die ook redelijk is. wat beter zou kunnen is het volledig afschaffen van bezorgkosten bij diverse onderdelen van het bezorgen zoals binnen een bepaald tijdvak.

Tranquility84 06-07-2015 Via de website gekocht

Super eenvoudig, duidelijk en snel met een minimaal aan informatie die opgegeven moest worden.

Bestelling gemaakt op vrijdagavond (rond 21u). De volgende dag werd er op zaterdag al rond 10u in Leuven aangebeld met een stralende glimlach en de bestelde pakketjes! :)

RogerWolfs 06-07-2015 Via de website gekocht

Makkelijke website met veel keus , misschien iets te veel keus zelfs , maar daardoor ook wel weer erg compleet.
Bestellen is echt easy.

Goede service , wasmachine aan huis gebracht en geplaatst , oude namen ze mooi meteen mee , mooi opgeruimd en vriendelijke mensen ook.

Heel ruim , echt alle smaken en alle soorten zeg maar.

Makkelijke website , goede service , vriendelijke bezorging , wat wil je nog meer......

Over het geheel genomen komt het op mij over als een solide bedrijf , met goede service , dat vind ik dus van belang.

michelsteegen 06-07-2015 Via de website gekocht

Webshop gemaakt door mensen die hun vak kennen.
Zeer leesbaar en handig in gebruik.
Een neofiet kan zich hier waarschijnlijk niet vergissen.
Klaar en duidelijk.

Eindelijk een webshop die doet wat hij belooft.
De bediening in de fysieke winkel in Antwerpen is ook meer dan behoorlijk.

Voor hetgeen ik koop (voornamelijk informatica gerelateerd) is het aanbod meer dan behoorlijk.

Ik heb Coolblue reeds aan vrienden en klanten aangeraden.

Ik geef maar twee beoordelingen: zeer goed of zeer slecht. Een middelmatig scorende winkel verdient geen beoordeling vind ik, dat ze zelf uitzoeken wat ze moeten doen. Idem voor restaurants. Zeer slecht komt ,gelukkig maar, zelden voor. (zeer goed iets minder zelden, maar velen zijn voor verbetering vatbaar)

Lonneke57 06-07-2015 Via de website gekocht

Snel en gemakkelijk besteld

Op de website staat vandaag besteld morgen in huis. Jammer kunnen ze niet waarmaken. Op woensdagmorgen besteld, bezorging was vrijdag tussen 7 en 8 uur. Niet geweest. Via Exchange Logistics zie ik dat diepvries op zaterdag wordt bezorgd tussen 7 en 8 uur. Niemand gezien. Via Exchange Logistics zie ik dat de bezorging verplaatst is naar maandag tussen 7 en 8 uur. Gebeld en aangegeven dat ik hier niet blij mee was. Coolblue verzocht de diepvries op maandag na 18 uur af te leveren ivm mijn werk. Krijg ik mail dat ze op maandag tussen 10 en 15 uur komen. Dus vrij moeten nemen. Is wel bezorgd op maandag. Helemaal niet tevreden over deze gang van zaken.

In eerste instantie ga je voor de prijs maar als men de afspraken niet nakomt dan geeft dat uiteindelijk toch de doorslag of je de volgende keer opnieuw iets besteld. Ik in ieder geval wel. Jammer.

Wedder 06-07-2015 Via de website gekocht

Gemakkelijk een goede keuze te maken en deze te bestellen. Website werkt uitstekend en is overzichtelijk.

Goede en persoonlijke feedback en stipte levertijd

Een erg ruim assortiment dat een groot keuze mogelijkheid bied in allerlei prijsklassen.

Zeer tevreden. Alles klopt!

Al eerder online aankopen bij Coolblue gedaan en tot op heden werden alle door mij bestelde artikelen tot op de puntjes verzorgd en op de afgesproken tijd geleverd.

henkschenkels 06-07-2015 Via de website gekocht

Kijken, vinden, reviews lezen of videoreview bekijken en dan bestellen. Heel gemakkelijk dus, zoals je verwacht en het naar mijn idee ook hoort.

Service is voor mij doen wat je belooft, oplossingen bieden en vooral geen nee verkopen. CoolBlue geeft precies aan wat ze wel of niet direct leveren en wanneer. Opties om af te halen zijn er altijd en toen ik een keertje iets had gekocht wat ik toch niet wilde houden kon het zonder problemen terug. Dat is dus de service van CoolBlue.

Op elk gebied een goed assortiment. En verwonderlijk is het soms wel dat bijna alles direct leverbaar is. Het is dus niet aanbieden wat er bestaat maar aanbieden wat je kan leveren (en wil leveren).

Ik heb gemerkt dat het in 99% van de keren dat ik iets nodig had mogelijk is om bij CoolBlue direct te slagen. Dat kan ik echt iedereen aanbevelen.

Ik kan weinig aanmerken op CoolBlue en zeker niet op mijn laatste aankoop. Ook in de winkel, waar ik verschillende keren ben geweest kreeg ik het gevoel een gast te zijn ipv een klant. Iemand die je welkom heet, een echte gastheer, had ik niet vaker meegemaakt in een elektronicawinkel. Als ik dan toch een minpuntje mag noemen, nee grapje, die heb ik tot nu toe niet opgemerkt. Voor mij de perfecte winkel, met optimale service en een goed assortiment.

Meeb 06-07-2015 Via de website gekocht

De website en ook de uitleg van de producten is prima, het is net geen 10 want er zal altijd wel iets verbeterd kunnen worden, hetzij in dit geval minimaal

snel en efficiënt

groot assortiment

100% aanbevelen!

De nieuwe Jawbone Up3 meet ook de hartslag, het vorige model is helaas kapot gegaan. Naast de functies, bewegen, wekken, voeding, is de hartslagmeting een pluspunt. Dagelijks ben ik contact met mijn welzijn.

erdalaydin333 06-07-2015 Via de website gekocht

Mijn enige kredietkaart (Amex) wordt niet aanvaard.
Problemen om te betalen via Paypal

Ruim assortiment

Scherpe prijzen

Ruim assortiment, scherpe prijzen

Joaaaa 06-07-2015 Via de website gekocht

Gemakkelijk te bestellen en te betalen en je wordt goed op de hoogt gehouden van je bestelling.

Levering was een dag te laat.

sdemets 06-07-2015 Via de website gekocht

Heel gemakkelijk gevonden wat ik zocht, ook de beoordelingen hielpen mij met mijn keuze.

Er werd levering beloofd op vrijdag (volgende dag), maar er werd pas geleverd op maandag.

ronaldcornet 06-07-2015 Via de website gekocht

Bestellen ging erg soepel!

Prima zover, (nog) niks te klagen!

Eerste ervaring met CoolBlue was prima.

yokosun 06-07-2015 Via de website gekocht

Ik vond bijna meteen een product in het gamma dat aan mijn behoeften voldeed. En ik moest er niet eens voor uit mijn stoel !

Het was al bijna middernacht. Ik twijfelde over de levering de volgende dag. Toch kreeg ik nog een heel fijn antwoord. De volgende dag om 8.45u stond de post aan mijn deur met mijn bestelling

Ipv verschillende winkels af te schuimen, op zoek naar HET product, vond ik het bijna meteen bij CoolBlue

Maak het je gemakkelijk. Producten worden tot aan je deur gebracht !

Over Kärcher geen slecht woord. Vond hem bij CoolBlue 60€ goedkoper dan dat ik hen zou gaan halen in een winkel.

bernardwielfaert 06-07-2015 Via de website gekocht

Heel intuitive en modern site.

Op de afgesproken dag geleverd, prima.

Keuze en kleurtjes genoeg in barbecues

Prima bedrijf, doen echt hun best.

De vlotheid waarmee alles verloopt is opmerkelijk, ook de gratis levering is positief.

ate en bettie 06-07-2015 Via de website gekocht

Bij 5 sterren of minder is een motivering verplicht. Gebruik hiervoor minimaal 50 tekens.

je wordt goed op de hoogte gehouden over de bestelling en over de bezorging.

het is pas de eerste keer dat we wat kopen.

het is gemakkelijk, het is snel in huis.

we zochten een zwembad, op jullie site gevonden wat we wilden hebben. Bestellen ging super makkelijk, en we wisten al snel hoe laat de bezorging zou plaats vinden. het zwembad staat en we genieten er goed van!

Luc73 06-07-2015 Via de website gekocht

Heel vriendelijk en behulpzaam

Gratis verzending, niet lang wachten en heel gemakkelijk

Dieboo 06-07-2015 Via de website gekocht

makkelijke overzichtelijke site en eenvoudig om product te vinden en dan een bestelling te doen, daarna een snelle goede afwikkeling.

contact op genomen met de klantenservice en vrijwel direct een juist en gedegen antwoord op mijn vraag gekregen. Later kreeg ik nog een Email met nog verdere uitleg en een bijlage waar ik e.e.a nog kon nalezen, levertijd zoals beloofd.

uitgebreid assortiment, binnen de productgroep waar ik belangstelling voor had (navigatie) was er ruim voldoende keus.
Maar als je de site verder bekijkt is de keus bij andere productgroepen ook heel ruim.

zie boven !

Fijne makkelijke site, groot assortiment, goede klantenservice, levering op beloofde tijd.Dus een aanrader Geen minpunten

Knops_r1 06-07-2015 Via de website gekocht

Overzichtelijk en simpel

Super s'avonds bestellen s'morgens in huis

Meer als voldoende

Iedereen

Emdi70 06-07-2015 Via de website gekocht

Wat je zoekt, echt bijna alles is vindbaar.

Je wordt perfect op de hoogte gehouden. Als je al moet bellen dan is dit uitstekend wat betreft service en vriendelijkheid.

Wat ik ook zoek, Coolblue heeft er wel een shop voor!

Erger je niet Blue !, gewoon shoppen bij Coolblue. Soms misschien iets duurder, maar dat maakt de service en snelle levering ruimschoots goed, en zelfs op zondag!

Eigenlijk alles al gezegd. Top shop, en altijd snel geleverd. Bij vragen snel geholpen. Misschien niet altijd de goedkoopste maar deze service en gezanik vrije leveringen zijn mij dat meer dan waard.

ricardoolde1972 06-07-2015 Via de website gekocht

site zoekt makkelijk en vergelijken is zeer eenvodig

breed assortiment van veel verschillende artikelen

'savonds om half tien mijn bestelling gedaan. Daarna werd ik via sms en mail op de hoogte gehouden van de levering. De volgende dag om half twaalf was het pakket er al. Dat is pas efficiëntie

ik heb geen minpunten kunnen ontdekken. Bovenstaande motivatie zegt genoeg.

vanooijenlemmers 06-07-2015 Via de website gekocht

Overzichtelijk

Snelle reacties en snelle levering

Uitgebreid assortiment

Door de bovenstaande antwoorden

Snelle levering zonder extra verzendkosten en een overzichtelijk, uitgebreid assortiment en duidelijke beschrijvingen. Dit maakt het zoeken naar een voor jouw geschikt product makkelijke

Joopke1962 06-07-2015 Via de website gekocht

vanuit je luie stoel: kijken, kiezen en bestellen

prima service, gelijk bevestigingsmailtje en daarna op de hoogte gehouden over het verloop van je bestelling

ruim assortiment en goede vergelijkmogelijkheden

rfvdh 06-07-2015 Via de website gekocht

Snel en duidelijk via de site te bestellen.

Prima service, wij bestellen vaker en altijd top!

Ruim voldoende

Zeker raad ik Coolbleu aan, is een betrouwbare partner.

CoolBlue is een betrouwbare onderneming met een top service. 1 van onze oude routers gaf de geest en konden snel en simpel bestellen. De keuze om op de zelfde dag te laten bezorgen voor een paar euro meer dan ook dankbaar gebruik van gemaakt. CoolBlue is dus echt een aanrader.

Anneke van Brummelen 06-07-2015 Via de website gekocht

Het vergelijken van de producten is super eenvoudig waardoor je snel tot een keuze komt.

De service gaat heel ver. Verbazingwekkend!

In zeer hoge mate. Dit was mijn eerste bestelling maar er zullen er zeker meer volgen

Lijkt me al duidelijk. (zie boven).

Fonskars 06-07-2015 Via de website gekocht

Online bestellen en bij een ophaal punt op je gemak een dag later halen.

Geen service nodig gehad alles was duidelijk

Breed assortiment met goede beschrijvingen

Iedereen die 1 van de volgende zaken zoekt

- snelle levering
- duidelijkheid
- goede service

- snelle levering - duidelijkheid - goede service Minpunten - kan ik zo niet op komen

barryvantillo 06-07-2015 Via de website gekocht

Simpele navigatie, winkelwagen gekoppeld aan hun verschillende thema's en webshops

Uitstekende service, godede en leuke website. Veel informatie en reviews van gebruikers.

GVDH 06-07-2015 Via de website gekocht

Erg gebruiksvriendelijk, snel en efficiënt aankopen

Twijfel je aan iets, snel een telefoontje en je krijgt een deskundig antwoord.

Ruim aanbod, zowel nieuwe als iets oudere artikelen

Zou echt niet weten wat mij zou tegenhouden om Coolblue aan te raden

Geen enkele negatieve ervaring, en loopt er toch eens iets fout is dit in de kortste keren opgelost.

Kees Arnoldus 06-07-2015 Via de website gekocht

Met internet gelijk pret als je inlogt bij COOL LUE.

Volgens de gegevens zou het pakketje op een zaterdag klaar liggen maar dat kon niet waargemaakt worden. Op zich vonden we dat geen probleem.

Alles wat je maar kan bedenken COOLBLUE heeft het. Mooie website waarop je alles kan vinden.

Collega was op zoek naar laptop COOLBLUE genoemd en bij hen geslaagd

Mooie winkel in Rotterdam. Goede informatie. Vriendelijke mensen.

tdijkema 06-07-2015 Via de website gekocht

Duidelijke website en vlot bestellen en betalen.

Wegens een stroomstoring werd onze bestelling een dag later geleverd.
We zijn hiervan op de hoogte gesteld op de dag van de eigenlijke levering vroeg in de ochtend.
Stipt en keurig te woord gestaan door de jongeman.

Prettig bestellen en correcte levering.

reinb_ 06-07-2015 Via de website gekocht

Met een paar klikken ligt je product de volgende dag op de deur mat. Dat is pas gemak;-)

Ze houden je live op de hoogte waar je product is en bij elke stap krijg je een e-mail gestuurd.

Hele grote assortiment. Van mobiel tot zwembad:-)

Ze hebben gewoon erg veel keus. Vaak handige acties en kortingen wat ik zeker aan zou bevelen aan familie en vrienden.

Cool Blue is gewoon een goede winkel! Hele goede service. Snel je producten in huis. Je wordt op de hoogte gehouden en hele snelle levering! Top!

beermarter 06-07-2015 Via de website gekocht

Alles vlot te vinden. Betalen via applicatie van je bank zou nog gemakkelijker zijn.

Prima

Geen laders voor Toshiba laptops beschikbaar. De autolader voor Garmin Nuvi paste niet voor mijn Garmin Nuvi.

foto ietswat onduidelijk...je zou moeten kunnen vergroten zeker als het gaat om aansluitingen..dan had ik misschien gezien dat dit niet de juiste ingang zou zijn voor mijn GPS

CursedShadow 06-07-2015 Via de website gekocht

Zeer makkelijk om iets te bestellen, alles wijst zichzelf uit.
Totaal geen problemen gehad met registreren of betaling te doen.
Wou eerst wat winkels gaan bekijken als ik het gewenste item kon vinden maar dit was toch net even makkelijker.

's avonds besteld en de volgende dag in de voormiddag al geleverd, zoals op de site beloofd werd.
Pakketje in de doos werd mooi beschermd door plastic luchtkussentje.
Zelfde avond van bestelling al een bericht gehad per sms dat het ingepakt en klaar voor verzending was.

Ik heb het hele assortiment niet bekeken aangezien ik wist wat ik moest hebben maar het leek me op het eerste zicht wel uitgebreid en op voorraad.
Prijs was eigenlijk wel een van de betere prijzen te vinden op het net.
Wel leuk dat ze al een voorstel doen van wat er eventueel nog bij zou kunnen horen.

Voor mij is alles perfect verlopen dus zou het zeker aanbevelen bij andere mensen.

Het gemak om vanaf thuis te bestellen en niet onnodig te gaan rond rijden om te kijken waar ze het eventueel hebben is een pluspunt. Dat het effectief echt zo is dat het de volgende dag geleverd was is een groot pluspunt aangezien men het gekochte product natuurlijk zo snel mogelijk in uw bezit wilt hebben.

yveldhui 06-07-2015 Via de website gekocht

Alles op voorraad, vanuit je luie stoel te bestellen

Alleen maar goede er aringen

Kon helaas geen dyson van kopen

Heb vaker besteld en geen enkele negatieve ervaring.

RobbeDC 06-07-2015 Via de website gekocht

Overzichtelijke en gebruiksvriendelijke site en betaling.

Ik heb het scherm 's avonds laat besteld. De dag erna ging het normaal al geleverd worden. Dit kon echter niet, waardoor Coolblue me een bon van 5 euro aangeboden heeft, om het goed te maken. Super gebaar!

Ruimste assortiment van alle webwinkels die ik ken.

Alles klopt bij Coolblue, het is moeilijker een reden te vinden om het niet aan te raden aan anderen!

Geen enkel minpunt. Enkel goede ervaringen.

aardbeienelfje 06-07-2015 Via de website gekocht

Je kan lot online shoppen waardoor je de kans krijgt om prijs/kwaliteit vlot te vergelijken

service is zonder meer goed

Ruime keuze

ruime keuze, gemak van online shoppen, goede service

Anoniem78-87 06-07-2015 Via de website gekocht

Makkelijk te bestellen, redelijk goede productbeschrijving.

Besteld en een dag later in huis. Niks meer of minder dan dat.

Prima.

Prima.

Bestelproces is prima geregeld bij Coolblue. Het product voldoet niet aan de verwachtingen (is specifiek aangekocht om als extender voor een 5Ghz signaal te dienen, maar dat werkt niet met deze extender).

jovavi 06-07-2015 Via de website gekocht

vandaag besteld morgen geleverd ik ben tevreden

zeer tevreden van de snelle service

je kan nooit alles in je assortiment hebben maar er is keuze genoeg

snelle service en aanbod en prijs

ik vond snel wat ik zocht en de prijs was goed

froukje70 06-07-2015 Via de website gekocht

je zoekt uit in een groot assortiment wat je nodig hebt kan je selecteren
en het komt te voorschijn

snelle levering

zie gemak

snelle levering gemak van hoe je besteld

gratis verzenden is een voordeel goede kwaliteit prijs kwaliteit verhouding is aan de prijs