Deze score is berekend op basis van 2204 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Hans2.0 10-07-2015 Via de website gekocht

Vind het bij Coolblue een goed systeem om iets te bestellen.Tot net voor 24uur besteld de volgende dag binnen.

Heb laatst een printer besteld.er was op een gegeven moment iets mis met de cartridges de volgende dag al een nieuwe.Goede service.

Ben zeer goed tevreden over de spullen die leverbaar zijn en bijna altijd de laagste prijs.

Ik ben zeer tevreden over Coolblue de bestelling gaat snel,en je wordt per smsje op de hoogte gehouden van je bestelling.Vind het alleen jammer dat zo kort na de bestelling de prijs met 15 euro naar beneden is gegaan dat vind ik wel een min punt was voor mij toch weer megenomen was de prijs nog aantrekelijker geweest.

Heb geen minpunten op de prijs van de Samsung na.Nogmaals de service is perfect vandaar dat ik al dieverse spullen bij u besteld heb.

robmj 10-07-2015 Via de website gekocht

geen verplaatsing - geen verzendinskosten -

snelle service - snelle levering

overzichtelijk assortiment

geen negatieve ervaring

voor mij lijkt alles goed te zijn

Inkatje10 10-07-2015 Via de website gekocht

De dag nadien niet geleverd, de dag dat het zou geleverd worden een berichtje dat het niet zou gebeuren. Daags nadien krijg ik terug een mail dat ik mijn bestelling tussen 10 en 16 uur mag verwachten maar ze zijn hier maar rond 18 uur aangekomen zonder belletje!!

Ik vind de service bij jullie goed! Oké dat het een dag vertraging had maar dat maakt niet uit, ik heb mijn goed toestel en ben er tevreden over.

Esmid 09-07-2015 Via de website gekocht

Prettige, overzichtelijke site.

Om 23.53 besteld na een eenvoudige vergelijking tussen een aantal verschillende producten. De volgende dag werd het bestelde product netjes afgeleverd

In dit geval ging mijn interesse uit naar een 32Inch tv voor de slaapkamer. Alle door mij geselecteerde modellen waren aanwezig bij Coolblue

hey, om 7 minuten voor 12 bestellen en dan gewoon de volgende dag een levering.... Heel prettig dat er gedaan wordt wat er gezegd wordt.

roemen 09-07-2015 Via de website gekocht

luister, het is gewoon de beste online shop. je gaat toch niet de een na beste aanbevelen...

online kopen is al normaal. je daarin in onderscheiden is knap. dat doet coolblue op zoveel vlakken, en met name door vanaf bestelling tot het uitpakken van je product een feest te maken. denk bijvoorbeeld aan de flap op de doos waarmee je je buur kan bedanken voor het aannemen van het pakket. dat is toch tof.

Froolik 09-07-2015 Via de website gekocht

Overzichtelijke website. Snel op het juiste punt om de aankoop te doen.

's Avonds besteld, de volgende dag in huis. Makkelijk op te halen bij een ophaalpunt.

Genoeg om verschillende merken en typen met elkaar te vergelijken.

Snelle levering, vaak een goede prijs.

Vooral de snelle levering is een groot pluspunt.

Kiestkeurig 09-07-2015 Via de website gekocht

Het leveren van een ondeugdelijk product, en een slechte oplossing van het probleem!

Bij "CoolBlue 2e kans" een grill gezien, en gebeld met de klantenservice. Na (meerdere malen) de toezegging gekregen te hebben dat het apparaat nagekeken en getest en dus goed was, heb ik het besteld. Het was volgens de man van de klantenservice een apparaat dat was teruggekomen en slechts 1 keer gebruikt. Maar het was nagekeken en getest, en goed bevonden. Met nog 23 maanden garantie. Aangezien het toch 50 euro scheelde op een nieuwe, was het een mooie deal (dacht ik). Toen ik het apparaat ontving , gelijk diverse grillproducten in huis gehaald om te proberen. De grill zag er uit als nieuw, dus alles afgewassen, ingesteld (volgens de gebruiksaanwijzing), en grillen maar. Niet dus; de controlelampjes brandden prima, maar de grill werd niet warm. De gebruiksaanwijzing er nog eens naast, maar alles was goed ingesteld. Maar de grill bleef koud. Het apparaat was dus niet nagekeken en getest! De klantenservice van Coolblue kwam met de volgende oplossingen: hetzelfde model nieuwe grill met bijbetaling tot het volledige bedrag, of voor mijn betaalde €159,- een ander model grill. Maar ik wilde dit model grill, en niet een ander merk/model. Als laatste kon ik mijn geld terugkrijgen. Op mijn vraag of er geen andere vorm van coulance mogelijk was (het was tenslotte hun fout, zij hadden het geleverde apparaat niet nagekeken), in de vorm van een korting op een nieuw apparaat o.i.d. kreeg ik een negatief antwoord. Dus ik heb mijn geld maar teruggevraagd (en gekregen). Het was mijn eerste (en laatste) kennismaking met CoolBlue. Ik kreeg een dag na mijn telefonische klacht nog wel een mail, met een enquête over de klantenservice van CoolBlue, met de tekst; "Is het u al opgevallen? Klantentevredenheid is onze obsessie". Ik heb het ingevuld, en aangevinkt dat zij mij mochten benaderen voor nadere toelichting. Niets meer van gehoord........

wimvandoorn 09-07-2015 Via de website gekocht

Zelfs mij lukte het.

na aantal telefoontjes,goed geholpen

uitgebreid

Betrouwbaar

goed geholpen goede service Snel thuis bezorgt

Ad Vork 09-07-2015 Via de website gekocht

Thuis in de stoel bestellen

Goede keuze mogelijkheid door het grote assortiment

Goede voorlichting en snelle levering

Juiste voorlichting eventueel met filmpje goede keuze mogelijkheid

Scheemaecker Georges 09-07-2015 Via de website gekocht

Op 10 min. was mijn bestelling geregeld en betaald. 5 min. later kreeg ik via mail bevestiging van mijn bestelling,en een link om mijn bestelling op de voet te volgen.

Kan hier enkel over zeggen dat voor mij alles dik in orde was.

Een ruime keuze,met klanten beoordelingen betreffende alle goederen.

N.V.T.

katty3010 09-07-2015 Via de website gekocht

Veel info over de producten.

Heel snelle levering. Producten van goede kwaliteit.

Super gemakkelijk om te bestellen. Je moet de deur niet uit en hebt keuze uit verschillende merken en prijsklasses. Bovendien wordt er snel geleverd.

mjm2203 09-07-2015 Via de website gekocht

Snelle levering, goede service, beslissen thuis vanuit de stoel op ieder gewenst moment.

Ook in geval van klacht, of garantie zeer snelle reactie op vragen, hoe te handelen, en beoordeling van de klacht na verzending.

Ruim voldoende keuze en verschillende prijsklassen waardoor keuze eenvoudiger wordt.

Gezien de positieve ervaring met een defect product en de afhandeling van de klacht, zeer tevreden over de service, Dit is zeker een reden om verder te vertellen en de site te promoten.

stijncorthout 09-07-2015 Via de website gekocht

alles zeer vlot gevonden

om 21:30 besteld en dag er op om 09:30 thuis. super! doe zo verder

hebt gevonden wat ik zocht :-)

super online winkel

snelle leveringen goede prijs produkt

Velaers Eric 09-07-2015 Via de website gekocht

gemak op het internet

de snelheid van levering

keuze genoeg

goedkoop

ergens anders was hetzelfde product veel duurder

steefvin 09-07-2015 Via de website gekocht

3,7

Nadat mijn wasmachine kapot ging afgelopen weekend snel maandag een nieuwe besteld zodat ik deze dinsdag in huis zou hebben. Helaas ging het dinsdag niet omdat er blijkbaar een storing was. Of ze woensdag tussen 08.00 en 13.30 konden komen. Helaas woensdag was er niemand. Dinsdag was er wel iemand de hele dag. Dus dan maar donderdag tussen 08.00 en 13.30. Donderdag werd ik om 07.15 gebeld dat coolblue de wasmachine niet had geleverd dus ze konden deze niet komen afleveren. Tot op heden niks meer gehoord van coolblue. Het is nu donderdag 13.30. Beetje jammer deze gang van zaken vooral met een kapotte wasmachine en een gezin met 2 kinderen.

Het bovenstaande bericht lijkt mij duidelijk. Mijn ervaring met coolblue is nu al vaker niet goed geweest.

Ik heb de wasmachine nog niet binnen dus vandaar mijn lage cijfer. Ervanuit gaande dat ik deze al dinsdag binnen zou hebben valt dit dus erg tegen.

liesbeth desmedt 09-07-2015 Via de website gekocht

vanuit je zetel een bestelling plaatsen en de dag erna ontvangen!

perfecte communicatie via mail/sms
bestelling prima!

heel ruime keuze

absoluut aan te raden voor alle aankopen

de bestelling, levering, .... alles verliep vlekkeloos. Je hebt het product bijna even snel als uit een 'stenen winkel' de communicatie is ook vlekkeloos

diwsy 09-07-2015 Via de website gekocht

leuke informatieve filmpjes bij sommige producten, helpdesk is vriendelijk en probeert zo goed mogelijk te assisteren.

Grote keuze en veel verschillende merken

Ik zou iedereen die het vraagt cool bleu zeker aanraden.De webshop is duidelijk en makkelijk om te gebruiken en je hebt je product al de dag erna!

Positief: +Groot aanbod +Makkelijke en overzichtelijke site +Gratis verzending +Je hebt je producten de dag nadien Negatief: -Niet altijd de goedkoopste (ze doen niet aan prijs verlaging als je het product elders goedkoper vindt) -Maar 2 fysieke winkels in belgië

Gerard Holterman 09-07-2015 Via de website gekocht

Gemakkelijk een keuze kunnen maken en gemakkelijk besteld

Had geen extra service nodig

Ruime keuze

De site is mooi overzichtelijk en de bestelling was snel geplaatst. De bestelling is, zoals beloofd, keurig netjes op de volgende dag afgeleverd

Ik ben zeer tevreden over de site en de bestelling. Wat kan ik nog meer wensen. In één woord: TOP

Paul Dirix 09-07-2015 Via de website gekocht

Alles was prima geregeld, de prijs was ok, de levering zoals beloofd. Niks op aan te merken en dus maximum van de punten !

claprijs31 09-07-2015 Via de website gekocht

bestellen is gemakkelijk en gaat snel

klantvriendelijk, levertijden worden goed nagekomen, je wordt goed op de hoogte gehouden omtrent de levering en coolblue is tot net voor middernacht telefonisch te bereiken.

veel keus, veel productinformatie

ervaar zelf hoe goed coolblue is, deze webshop hoort bij mij tot een van mijn favorieten

klantvriendelijkheid, snelle levering en goede bereikbaarheid. maar ook een ruim assortiment en een goede beschrijving van het bedrukt wat je wilt kopen, ondersteund met filmpjes online. prettig winkelen vanachter je bureau of je luie stoel. indien gewenst kun je het product dezelfde dag nog laten leveren en anders heb je het de volgende dag. je kunt het afhalen maar ook thuis laten bezorgen en er worden geen verzendkosten in rekening gebracht. toppie!

Hein Meijer 09-07-2015 Via de website gekocht

Snel zoeken en bestellen.

Helemaal top, ook bij retouren een prima afhandeling.

Mis soms hier en daar nog wel wat, maar niet veel.

Qua prijs niet altijd de goedkoopste maar wel de meest betrouwbare.

Al meerdere producten gekocht en alles werd telkens (ook op zondag) op tijd geleverd.

Eric Verstuyft 09-07-2015 Via de website gekocht

Besteld, volgende dag geleverd

Gekocht product maakt niet waar wat het belooft. "Universele adapter" kan mijn samsung tab3 en mijn sazmsung smartfone niet opladen.

Gekocht product laadt wel mijn powerbank trip 9000 van hetzelfde merk op, maar niet mijn samsung tablet en mijn samsung smartfone.

toptetje65 09-07-2015 Via de website gekocht

In het buitenland besteld, zodat cadeau bij thuiskomst binnen was

enorm

geen "gedoe, bestellen en leveren, zoals je verwacht

Makkelijke en uitgebreide winkel

HavanEs 09-07-2015 Via de website gekocht

Met enkele muisklikken een ventilator rijker

Welk bedrijf bezorgt er nog meer op ZONDAG!!!

Een bedrijf wat de moeite neemt om ook op ZONDAG bestellingen af te leveren bij zijn klanten is het aanbevelen meer dan waard!

Ik vind ALLES goed aan dit bedrijf..........makkelijk toegankelijke website,betalingsgemak,duidelijke omschrijving van hun producten en een bezorgservice waar menigeen een puntje aan kan zuigen. We zijn zéér onder de indruk van hun klantvriendelijkheid.

alwa 09-07-2015 Via de website gekocht

simple and easy to use

BKoemeester 09-07-2015 Via de website gekocht

Super overzichtelijk! En vervolgens in de avond laat besteld is morgen al in huis.

Nooit problemen gehad met de service. Wel eens met een product. Maar dat is perfect en snel opgelost.

ongeloofelijk uitgebreid!!!!!!

Dat doe ik al dagelijks.

Alles, maar dan ook echt alles is super! Sprits, service en snelheid. Alles dus!

ijsmaker 08-07-2015 Via de website gekocht

Makkelijk besteld; zeer snelle levering op zondag!

Keurig ingepakt; uitgebreide informatievoorziening over voortgang bestelling. Correcte bezorging, we hebben de bezorger de groeten gedaan zoals gevraagd in de tracking mail!

Verbazingwekkende hoeveelheid puzzels van Jan Van Haasteren beschikbaar! Een must voor de echte fan.

Werkt prima

de ijsmaker was niet direct op Coolblue site te vinden, alleen via een zoekopdracht via Google. De trefwoorden ijsmaker, ijsmachine leverde niet de specifieke hit op. Dit kan beter!

Marije36 08-07-2015 Via de website gekocht

Makkelijke zoekfunctie

Supersnel geleverd

Genoeg te kiezen

Levering was snel zoals beloofd.

Mazda Mx5 08-07-2015 Via de website gekocht

Producten te bestellen tot 23:59 uur en de volgende dag in huis.

Snelle levering. Indien niet goed retour mogelijkheden, hier (nog) geen gebruik van gemaakt.

Volop keuze, direct zichtbaar of een product leverbaar is.

Snelle levering en groot assortiment.

nicovo 08-07-2015 Via de website gekocht

Duidelijke omschrijving.
In enkele klikken besteld.
Misschien kunnen filters nog iets preciezer.

's Avonds besteld, 's ochtends voor 9u geleverd

Zeer uitgebreide keuze in vergelijking met concurrentie

Zeer goede service en veel promoties

Geen negatieve bemerkingen en al vaak besteld via Coolblue

ceciliani-sergio 08-07-2015 Via de website gekocht

lekker vanuit de luie zetel

nog niet nodig gehad, dus heel goed

gemakkelijk en snel leverbaar

alain vinckier 08-07-2015 Via de website gekocht

ik zocht en vond het product

product navolging top

alle nevenproducten ok

zeer professioneel

snel het gezocht profiel gevonden en direct in huis

Helenahel 08-07-2015 Via de website gekocht

Met paar kliken besteld.

Ik moest de klantenservice bellen, want er waren problemen met iDeal door de app van mijn bank. Ik was prima geholpen, en ik belde op zaterdag rond 23:30!!!

Een ongelooflijke goede service met flexibele bezorgingsopties. Ook tijdens de weekend!

Deze winkel bezorgd ook op zondag, en jij kunt tot zaterdag 23:59 bestellen. Verder nog, werkt hun klantenservice ook op zaterdag rond midnacht! En alles ging echt soepel, zelfs toen ik problemen met iDeal heb gehad (door de app van mijn bank, denk ik). Het systeem van coolblue heeft alles prima geregeld!

WillemPlasmans 08-07-2015 Via de website gekocht

je zoekt op , en besteld

onze levering kwam een dag later , we belden en konden een duidelijk afspraak maken qua tijd, dus prima.

kan zoveel vinden, maar er is niet altijd geld.

heb al bij vele collega's verteld over gemak en assortiment.

service, afspraken maken is goed, zelfs de leverancier is blij de leveringen te kunnen doen das ook positief.

jw.dormans 08-07-2015 Via de website gekocht

Fijn van uit luie stoel nog snel iets bestellen perfect, is me goed bevallen

Alles conform afspraak verzonden geleverd

Goed en uitgebreid

Zal zeker deze webwinkel aanbevelen.

Geen klachten alleen positieve ervaring

sjoerdvz 08-07-2015 Via de website gekocht

super handig deze site meschien iets meer artikelen die matchen bij het product

service zeer goed en snel dikke 10
zondag besteld maandag in huis

voor het assortiment 7+
het zou erg handig zijn als je computer onderdelen verkoop ook gereedschap en toebehoren
meschien zware waterkoeling of gewoon een goede air koeler dit kan ik niet vinden waardoor je toch bij een andere winkel uitkomt dit kan net iets beter verder is alles super

9+ zeer goede service en betrouwbaar
meschient iets meer artikelen maar dit kan altijd nog

veel artikelen om keus te maken je hoef niet 10 website op te zoeken voor je alles hebt zeer betrouwbaar wat deze dagen steeds moeilijker te vinden is op het web super snelle levering

schiedts 08-07-2015 Via de website gekocht

van thuis kiezen is eenvoudig en snel

snelle leverijng ,de dag nadien

je vind zowat alles bij coolbleu

het is gemakkelijk en snel

MColijn 08-07-2015 Via de website gekocht

Goede website, makkelijk bestellen.

Snelle levering, geen probleem als je niet thuis bent, dan wordt het zonder probleem de volgende dag opnieuw aangeboden.

Ruime keuze.

Al gedaan!

Ik ben Coolblue fan!

jack1951 08-07-2015 Via de website gekocht

Mooi en overzichtelijke site

Gratis levering en gratis retour moedigt aan tot bestellen.

Niet alles maar ruim gesorteerd.

Conccurerende prijzen.

Soms zijn er aanbiedingen die niet altijd voordeliger zijn dan vergelijkbare artikelen.

Jobran 08-07-2015 Via de website gekocht

Overzichtelijke website

Alles wordt keurig geregeld

Er is weinig wat je niet kan vinden

De service die je krijgt

Vandaag besteld, morgen in huis is geweldig

mvermaak 08-07-2015 Via de website gekocht

5,8

Bestellen gaat gemakkelijk. De website is overzichtelijk. Jammer dat het vergelijken van artikelen maar tot drie stuks beperkt is. Ook kloppen de gegevens in de productvergelijking niet altijd dit weegt zwaar mee. Het blijft dus opletten. Je kan niet altijd vertrouwen op de informatie van CoolBlue.

Tot voorheen was de Service bij Coolblue prima. Maar nu ze zo groot zijn geworden is de service onder de maat. Leveringen blijven uit, artikelen worden beschadigd geleverd en de klantenservice is erg slecht bereikbaar.

Het assortiment van CoolBlue is uitgebreid. De meest gangbare artikelen zijn veelal op voorraad. Echter omdat ze snel groeien zijn minder gangbare artikelen en accessoires vaak snel uitverkocht.

In de winkel kan je zonder zorgen terecht, als het artikel op voorraad is. Voorzichtigheid is geboden bij het online aanschaffen van artikelen.

Nog net voldoende, vanwege de visie van de onderneming. "Alles voor een glimlach" Door de snelle groei moet de glimlach komen door de grappen en het medeleven van de klantenservice in plaats van door de goede service die klanten in het verleden bij Coolblue wel konden verwachten. Werk aan de winkel voor Coolblue om de service weer op het gewenste (en beloofde) niveau te krijgen.

marcvoetelink 08-07-2015 Via de website gekocht

De site voorziet in vergelijkingstool waardoor de keuze snel gemaakt kan worden.

Zondagabond laat besteld, 20uur later aan het uitpakken

Van beginners PC tot gamerlaptop

Alleen gratis is beter

Het gemak van thuis uit een groot assortiment tegen scherp tarief te kunnen shoppen is natuurlijk fantastisch, tel hier de service bij op en de conclusie is duidelijk

Slimkapje 08-07-2015 Via de website gekocht

Zowel de productie selectie, vergelijking en de betaling verliepen uiterst soepel.

De levertijd was zeer kort. Inderdaad vandaag besteld, morgen in huis. Helemaal goed.

Wat ik zocht heb ik kunnen vinden. Het waren scherpe prijzen.

Zeer zeker aan te bevelen.

Ik ben zeer tevreden. Snel, gemakkelijk en tegen een scherpe prijs.

spizzy 08-07-2015 Via de website gekocht

- degelijke én vriendelijke uitleg in de winkel - gemakkelijk online bestelling - vlotte thuislevering

wilbertdaniels 08-07-2015 Via de website gekocht

ik kon hem gewoon voor 12 uur bestellen en dan was hij er de volgende dag al, dit is ideaal!

Hij is heel goed maar hij zou tussen half 3 en half 5 komen. om kwart voor 3 was er pas iemand thuis bij ons maar toen waren ze al geweest dus het is handiger als ze er een beetje tussen inkomen.

genoeg keuze!

het is een heel handige winkel die snel en goed functioneert de kwaliteit is daarbij ook nog fantastisch en de website is heel overzichtelijk

ik vind alles geweldig !

20Pence 08-07-2015 Via de website gekocht

snel besteld, overzichtelijk, snel kunnen betalen

leuke teksten/filmpje, idd alles voor de glimlach

zie bovenstaande

bij de bezorging kreeg ik een doos met daarop een leuke oefening om te doen; grappig bedacht. Het stopt niet na het inpakken van het item, leuk om stapje verder te gaan.

Briza 08-07-2015 Via de website gekocht

online snel product gevonden en zo besteld.

Op zaterdagmiddag besteld en op zondagmiddag 24 uur later bezorgd! Daar kan geen trip naar de winkel tegenop.

Meer producten dan in de winkel en ook direct leverbaar.

Snelle service, goed assortiment.

De levering was inderdaad meteen de volgende dag zoals beloofd. Het fijne is ook dat Coolbleu je op de hoogte houdt van het verloop van het proces van aankoop tot aflevering.

Kimmanon 08-07-2015 Via de website gekocht

Weekend besteld maandag in huis

Zeer vriendelijke chauffeurs

Betrouwbaar,vriendelijk en snelle service.

Prima!

TJ Calame 08-07-2015 Via de website gekocht

Overzichtelijk, duidelijk, ruime betaalmogelijkheden

Snelle bezorging, status levering steeds doorgecommuniceerd, correct afgeleverd post nl

Bijna alles voorradig

Betrouwbaar, no nonsens

HenkDeBeuker 08-07-2015 Via de website gekocht

Veel duidelijker en makkelijker dan CoolBlue webshops kan het niet worden.

Snel, rap en bezorging op maandag. Verademing.

Assortiment is voldoende, maar CameraNu.nl voert meer producten.

Als je iets nodig hebt en CoolBlue heeft het, dan ben je gek als je niet op z'n minst overweegt 't bij CoolBlue te kopen.