Deze score is berekend op basis van 3473 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Willem, 04-01-2017 Via de website gekocht

Product voldoet aan de verwachting.
Levering perfect op tijd, ondanks de jaarwisseling.
De website was duidelijk en goed toegankelijk.

Lindaatje 04-01-2017 Via de website gekocht

Altijd betrouwbare aankopen via Coolblue

Al jaren koop ik via Coolblue, tot nu toe maar 1 mindere ervaring (levering vertraagd, product niet vindbaar in magazijn). Levering is snel en je wordt goed geïnformeerd. Laatst een mobiel abonnement afgesloten en ook dat gaat snel en eenvoudig.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goede klantenservice
  • Groot productaanbod
  • Reviews van producten op de website
  • Gratis verzending

Minpunten

• Prijs ligt soms iets hoger dan bij andere webshops

Marieke 04-01-2017 Via de website gekocht

fijn en overzichtelijk

We waren op zoek naar een nieuwe keukenmachine en het was fijn om dan alle specificaties op een rij te hebben. Ook duidelijke informatie, met filmpje en dat er een cash back-actie was (mét hyperlink naar de site van Bosch). Aanrader!

Pluspunten

• overzichtelijk
  • snelle service
  • fijne "tone of voice"

Peetjem 04-01-2017 Via de website gekocht

Toegankelijk, makkelijk en overzichtelijk winkelen.

De webshop geeft een goed overzicht van producten. Prouktvergelijk maakt je keuze nog makkelijker. Voor vragen zijn ze makkelijk te bereiken. Medewerkers zijn vriendelijk en behulpzaam. De bezorgers werken op tijd en laten alles weer netjes achter!
De volgende keer bestel ik weer bij CoolBlue. Zij vinden klanttevredenheid erg belangrijk en dat merk je aan alles.

Pluspunten

• Veel keuze
  • Goed bereikbaar

Jenny 04-01-2017 Via de website gekocht

Prima webshop

Naar het zoeken van een wasmachine via internet bij coolblue terecht gekomen. Uitgebreide informatie over het te kopen produkt gevonden. Goeie info en duidelijke uitleg. Keuze uit vele merken en soorten. Gemakkelijk te lezen reviews en duidelijke specificaties over de gekozen wasmachine. Voor de levering werd ik gebeld wanneer ze kwamen en ze hebben de machine toen netjes aangesloten een aangezet. Rekening via mail, dus ook makkelijk. Alleen maar goede ervaringen met coolblue. We kopen er regelmatig iets.

Pluspunten

• Duidelijke website
  • Reviews
  • Gemakkelijke betalingsmogelijkheden

SHeur 04-01-2017 Via de website gekocht

Perfect

Duidelijke, betrouwbare website en perfecte communicatie over levering. Zeker een aanrader.
Coolblue heeft vanaf nu een vaste klant bij :-)

Pluspunten

• Website
  • Communicatie
  • Levering

Mick 04-01-2017 Via de website gekocht

Mick

Ik heb nu een aantal ervaringen met Coolblue en ze zijn allemaal goed. Of je nu via internet besteld en thuis laat bezorgen of dat je het besteld en onderweg in een Coolblue winkel in Groningen haalt. De manier van bestellen is zeer gemakkelijk en de product informatie is goed.

Pluspunten

• Snelle levering
  • duidelijke site
  • klant vriendelijk

Minpunten

• kan ik even niet opkomen

John 04-01-2017 Via de website gekocht

Snel sneller snelst

Snelle levering. Goed assortiment. Ben bij Coolblue nog nooit teleurgesteld! De mogelijkheid om tot 23.00 te bestellen en de volgende dag nog geleverd te krijgen vind ik erg prettig.

Brechtje 04-01-2017 Via de website gekocht

CoolBlue review - wasmachine aankoop

Ik heb voor CoolBlue gekozen vanwege de snelle levering en de extra gratis service zoals de installatie van de wasmachine en het meenemen van oud apparatuur

Pluspunten

• Snelle levering
  • Tijdsindicatie met regelmatige status updates
  • Extra service; installatie apparatuur

Anneke 04-01-2017 Via de website gekocht

vosje

goede winkel heel vlug en snel geleverd.
alles ziet er keurig uit in goede verpakking .
Je kan in deze winkel zeker aanraden

erik 04-01-2017 Via de website gekocht

prima service, doen wat ze beloven

zowel via de website als via het telefonisch advies uitgebreide informatie ontvangen zonder dat ik het gevoel had dat ik hierdoor ook bij cool blue moet kopen

Pluspunten

• uitgebreid advies
  • binnen 1 dag leveren
  • ook 'savonds goed bereikbaar
  • prijs is vergeleikbaar met concurrenten

Gert+Ellen 04-01-2017 Via de website gekocht

Gert+Ellen

Snelle levering en scherp prijs. goede hulp bij kiezen op de website. zelfs tijdens de feestdagen een snelle bezoring

Chloë 04-01-2017 Via de website gekocht

Zeer tevreden!

Steeds een vlotte afhandeling. Je krijgt je bestelling de steeds de dag nadien zoals beloofd. Voldoende informatie bij elk product en prijs-kwaliteit zeer goed.

Con Bolderman 04-01-2017 Via de website gekocht

makkelijk, snel en vriendelijk

Zoals in mijn titel al staat, het is een makkelijke en zeer toegankelijke website, met heel veel nuttige informatie. Snelle service en vriendelijk naar iedereen, goede uitleg in filmpjes over de producten.
Super

Mathilde Kuiper 04-01-2017 Via de website gekocht

Snelle zorgvuldige levering

Prettige website, overzichtelijke vergelijkingen van producenten. Levering is vlot en volgens afspraak

Pluspunten

• snelle levering
  • komen afspraken na
  • goede prijsvergelijking

Jasper 04-01-2017 Via de website gekocht

"Alles voor een glimlach" bezorgservice is bedrieglijk!

Natuurlijk heeft CoolBlue een scherpe prijs op een goed vormgegeven website met uitgebreide informatie. In het verleden altijd tevreden geweest met bestellingen, daarom nu hier ook een witgoedapparaat (droger) gekocht voor mijn ouders op Texel. Enige opmerking die in de leveringsvoorwaarden hierover terug te vinden is, is dat de service voor aansluiten en meenemen van oud witgoedapparaat niet op de Waddeneilanden geleverd kan worden. Vervolgens word ik na bestelling gebombardeerd met SMSjes en mails van koerier Dynalogic over steeds exacter wordende bezorgtijden. Dynalogic blijkt echter, na het ontvangen van 'uw pakket is bezorgd', slechts tot een depot in Den Helder te leveren waardoor de levertijd met een dag vertraagd is. Zit je daarvoor de hele middag thuis te wachten! Normaliter komen alle bedrijven altijd hun leveringsvoorwaarden van voor 23:59 uur besteld morgen in huis na, ook op Texel! In dit geval wordt er blijkbaar met een dubbele koeriersservice gewerkt en is dit niet gecommuniceerd. Erg slordig.

Pluspunten

• Scherpe prijs
  • Heldere informatie op de site

Minpunten

• Bezorgvoorwaarden niet nagekomen

Officiele reactie van Coolblue 04-01-2017

Beste Jasper,

We vinden het ontzettend vervelend om te lezen dat u niet op de hoogte bent gebracht van het feit dat het pakket eerst in Den Helder wordt geleverd. Het klopt dat er andere leveringsvoorwaarden gelden voor leveringen op Texel. We kijken het graag na. Kunt u het ordernummer en een kleine toelichting per mail versturen naar geenglimlach@coolblue.nl?

Groeten,

Miriam 04-01-2017 Via de website gekocht

snel, zorgvuldig en duidelijk

Een overzichtelijke website met goede prijzen en supersnelle levering. De producten zijn netjes ingepakt en het leveringsproces is goed te volgen. En ik wordt erg vrolijk van de humor die coolblue gebruikt om het allemaal leuk te houden. Dat zal misschien niet iedereen kunnen waarderen maar ik heb erg gelachen om de wacht therapie.

Pluspunten

• overzichtelijke website
  • snelle levering
  • goede prijs

Jeroen 04-01-2017 Via de website gekocht

Betrouwbaar en heldere communicatie

Levert op tijd. Leuke en heldere teksten. Goed verpakt. Ook prettige website met compacte informatie en goed reviewoverzicht

AE 04-01-2017

Uitstekende service

Voordat de droger bezorgd werd keurig gebeld of het uitkwam dat ze wat eerder waren. Bezorgers waren erg vriendelijk en het aansluiten van de droger was zo geregeld. Ook de oude droger werd direct meegenomen van zolder. Uitstekend service!

Pluspunten

• Snelle levering
  • Nette bezorgers

Martin 04-01-2017 Via de website gekocht

Bosch keukenmachine gekocht.. Keurig afgeleverd

Dit is nu eens een bedrijf wat altijd zijn afspraken nakomt. Keurig geleverd. Snel en netjes verpakt.
Daarnaast scherpe prijzen.

Pluspunten

• Netheid van de levering
  • Snelheid van de levering
  • Prijs voor het product
  • Cool blue's keuze netjes toegelicht
  • De vlogs over het product

Paul 03-01-2017 Via de website gekocht

Makkelijke webwinkel

Coolblue is een prima webwinkel die z'n beloftes waarmaakt. Alle producten die ik tot nu toe daar besteld heb zijn de volgende dag geleverd.

Pluspunten

• Makkelijk te bestellen
  • Geen valse beloftes

Minpunten

• Te veel aanbod

TPF 03-01-2017 Via de website gekocht

Goede website, goede service

Bij CoolBlue een geschikte Apple computer gevonden voor een zeer redelijke prijs. Alleen jammer dat Post.NL alweer niet wist hoe ze mijn straatadres moesten vinden! Andere leveringsbedrijf in de arm nemen?

H. Chang 03-01-2017 Via de website gekocht

Waardeloze service!

Onlangs een wasmachine van coolblue besteld. Het product konden ze niet vinden. Er gingen 11 mailtjes en sms-jes heen en weer, wel niet leveren van de wasmachine. Ik heb zelf maar gebeld hoe het zat en hoe ze het gingen oplossen. Uiteindelijk konden ze dezelfde leveren maar die was 30 euro duurder. Ze stelden voor dat wij de helft betaalden en zij de helft van de 30 euro?! Dat is natuurlijk een waardeloze oplossing om de klant 15 euro te laten betalen ook na het wachten voor een machine die niet kwam? Dubbel de klos als klant.
Vervolgens kwam de nieuwe wasmachine, drie dagen later dan verwacht.... service met een smile?? Dacht het niet.

Pluspunten

• Website werkt

Minpunten

• Service, klantvrienlijkheid nooit van gehoord

Officiele reactie van Coolblue 04-01-2017

Beste meneer Chang,

We vinden het ontzettend vervelend om te lezen dat uw wasmachine in eerste instantie niet gevonden kon worden in het magazijn. Dit is uiteraard niet de bedoeling en wij vinden het vreemd dat er zoveel mailverkeer nodig was om deze situatie op te lossen. Wij willen het graag nakijken, zodat wij dit kunnen meenemen ter verbetering van de service. Kunt u het ordernummer en een kleine toelichting per mail versturen naar geenglimlach@coolblue.nl?

Groeten,

Tevreden klant 03-01-2017 Via de website gekocht

Blije klant

Professioneel, goede, snelle en vakkundige levering en aansluiting. Prettige mailwisseling, daarna sms service en ook nog een telefonische melding van tijdstip van levering. Erg prettig allemaal!!

Pluspunten

• Professioneel
  • Zeer klantvriendelijk

Arjen 03-01-2017 Via de website gekocht

Snel, compleet en overzichtelijk

Gekozen vanwege het volledige assortiment en de goede verhalen. Bestelling geplaatst via de keuzehulp, helder overzicht, en duidelijke omschrijving van alle voors en tegens. Erg prettig.

Pluspunten

• Compleet assortiment
  • Heldere uitleg van keuzes en mogelijkheden
  • Bijna persoonlijke benadering
  • Van bestelling tot bezorging op de hoogte gehouden

Teresa 03-01-2017 Via de website gekocht

Fijne webshop met snelle levering

De webshop werkt erg fijn en de levering was de volgende dag al. Alles was goed ingepakt en daarnaast had Cool blue nog een leuke actie. Zij waren de goedkoopste wat betreft de keukenmachine die ik heb gekocht.

Pluspunten

• Overzichtelijke webshop
  • Snelle levering
  • Assortiment

YMIR 03-01-2017 Via de website gekocht

Aan de belofte houden

Voor het eerst hield een webshop aan zijn belofte vandaag voor een bepaalde tijd bestellen, morgen thuis was echt!!! Geen enkele webshop van de zoveelste webshops hield aan die belofte gedurende mijn bestelling in de afgelopen jaren, go zo door Coolblue :)

johan 03-01-2017 Via de website gekocht

Snelle service

Het zoeken naar het gewenste product en het daarna bestellen van het product ging zonder problemen. ik bestelde laat op de avond maar de andere dag had ik het product al toegezonden gekregen.

Pluspunten

• Gemakkelijk
  • Snelle service

Harold 03-01-2017 Via de website gekocht

Snelle levering door Coolblue

De online shop is toegankelijk en je vindt snel wat je zoekt. Bestelling ging foutloos. Tot en met de snelle levering

Pluspunten

• overzichtelijke website
  • grappige kreten op de verpakking

Rob 03-01-2017 Via de website gekocht

Snelle Levering

In de winkel goede en uitgebreide informatie gekregen. Artikel besteld via de website. Vlotte en zeer accurate levering, tot op de minuut nauwkeurig. Prima!

Pluspunten

• Snelle levering
  • Grote keuze

Angelique 03-01-2017 Via de website gekocht

Tweede hands super deal

De mogelijkheid om een tweedehands toestel aan te schaffen is super! Net zo snel, net zo veilig en voor een leuke korting.

Pluspunten

• Levering binnen 1 dag
  • Nette tweedehands telefoon

Nvds 03-01-2017 Via de website gekocht

Snel,correct en prima verpakt

Had om 23.45 besteld en de volgende dag al in huis perfecte service,netjes verpakt ,goede kwaliteit en dus supersnel in huis,bestel hier zeker vaker

Pluspunten

• Snel in huis
  • Goed verpakt
  • Goede kwaliteit

willy. 03-01-2017 Via de website gekocht

Snel, sneller snelst.

Keuze genoeg, duidelijke site, snelle afhandeling en levering. Kwaliteit geleverde spullen; prima. 's Avonds om 22.30 uur was de keuze gemaakt, besteld en de volgende dag 0m 9.35uur de printer al in huis.

Pluspunten

• duidelijke site
  • supersnelle levering

Andy 03-01-2017 Via de website gekocht

Prima service Alleen grote verpakking voor kleine bestelling

Alles is prima conform bestelling geleverd. Alleen is het pakketje wel erg groot voor iets kleins. De bestelde inktcartidge kan in principe door de brievenbus. Nu moet je thuis zijn om het pakketje in ontvangst te nemen.

Pluspunten

• Op tijd geleverd

Minpunten

• Grote verpakking voor kleine bestelling

pluto 03-01-2017 Via de website gekocht

aankoop hoofdtelefoon

besteld van thuis uit en de volgende dag in de winkel opgehaald, alles volgens plan !
Een goede website , met goede uitleg en vergelijk.

Fvdvliet 03-01-2017 Via de website gekocht

Coolblue fantastisch!!

Ik had een Airfryer besteld via Coolblue omdat deze erg gunstig geprijst was. Helaas was de betaling was niet doorgekomen. De volgende dag was mijn bestelling geannuleerd. En de Airfryer was niet meer in de aanbieding. Ik belde op en de medewerkster aan de telefoon was erg behulpzaam. Ik kreeg de Airfryer voor de aanbiedingprijs. Ik kreeg de Airfryer goed verpakt de volgende dag al binnen. En een hele lieve handgeschreven kerstkaart. Wat een geweldig bedrijf. Ik ga hier zeker vaker bestellen!!

Guusje 03-01-2017 Via de website gekocht

Helemaal tevreden!

Klantvriendelijke, duidelijke website. Goede prijzen, ontzettend snelle levering en alles helemaal geïnstalleerd bij levering. Heldere communicatie en eindelijk een winkel met een korte leverings-periode (tussen 12-1 ipv tussen 12-6). Top!

Pluspunten

• Korte levering
  • Competatieve prijzen

Doffkowitz 03-01-2017 Via de website gekocht

iphone hoesje

Tot nu toe alleen maar goeie ervaringen met Coolblue; veel keuze, makkelijke betaling en zeer snelle en gedegen levering. Kortom, zoals een goeie webwinkel hoort te functioneren.

Pluspunten

• ruime keuze
  • makkelijke betaling
  • snelle levering

Minpunten

• vooralsnog geen

Ester 03-01-2017 Via de website gekocht

Top service!

Gebeld met een medewerker naar aanleiding van een bestelling, Korte wachttijd. Zeer professioneel bedrijf.
Top service. Snelle levering en heel vriendelijk personeel! Een absolute aanrader.

Pluspunten

• service
  • vriendelijk
  • levering

Jan van Velzen 03-01-2017 Via de website gekocht

Dat is snel.

Na wat leveringsproblemen bij een andere leverancier heb ik op de valreep (vlak voor kerst) m'n bestelling bij Coolbleu kunnen doen. Gezien de drukte bij de pakketbezorgers heb ik er voor gekozen de bestelling nog dezelfde dag te laten leveren, op een besteding van bijna €800 maakt die €10 extra ook niet veel uit.
's middags om 13u. besteld en om 20u werden de spullen geleverd 😄
Dikke pluim Coolbleu 👍

Pluspunten

• Overzichtelijke site
  • Goede uitleg
  • Zeer snelle levering

Danielle 03-01-2017 In de winkel gekocht
Rotterdam

Lang wachten, maar ook in alle rust geholpen

In Rotterdam naar de winkel gegaan voor advies. Eerlijk geholpen, moest hier en daar wel doorvragen en het taalgebruik van de medewerker sturen richting 'gewoon Nederlands', aangezien ikzelf niet zo'n digitaal wonder ben. Maar de jongeman bleef vriendelijk en geduldig en ik ben tevreden met de keuzes die ik heb gemaakt.

Pluspunten

• Alle tijd voor je
  • Tijdens wachttijd kun je je vermaken met gadgets
  • Snelle levering

Minpunten

• Lang wachten voor ik aan de beurt was
  • Niet alles op voorraad

Christine 03-01-2017 Via de website gekocht

Zelfs een kaartje voor nieuwjaar

Mijn was/droogcombo en vaatwasser werden tegelijk geleverd. Net toen de bezorghelden wegwaren bleek de vaatwasser erg kapot te zijn. Door de belservice bij aflevering kon ik terugbellen en hebben ze deze weer opgehaald, en gezorgd dat er de volgende dag een nieuwe stond!! Ik hoefde er niets voor te doen!!
En ja, de dag erop, oudjaarsdag lag er nog een mooie kaart in de bus met excuses en een wens voor een mooi 2017. Kijk, coolblue, dat vind ik nou echte service!! Houden zo!

Pluspunten

• Service, service, service!
  • Vriendelijk
  • Snel
  • Betrouwbaar

Anne 03-01-2017 Via de website gekocht

Geestig en genereus

Geestige woordkeuze en marketing. Opgewekt maar toch ingetogen. Telefoon gekocht en als verrassing een hoesje erbij.

Pluspunten

• Vrolijk maar niet over de top
  • Snel
  • Betrokken

Craig 03-01-2017 Via de website gekocht

Makkelijk besteld snel geleverd met prima order status info.

Zo nu en dan hebben ze een hele nette aanbiedingen en wat je besteld is snel geleverd. Bestellen is eenvoudig en je krijg prima order status info. Website bied handige filter opties.

Pluspunten

• Leversnelheid is top
  • Soms geweldige aanbiedingen
  • Website met filters
  • Order gemak en goede status info

Gea 03-01-2017 Via de website gekocht

Prima winkel

Duidelijke website waarin het mogelijk is om apparaten met elkaar te vergelijken. De bestellingen worden snel geleverd en er is duidelijke communicatie.

Pluspunten

• duidelijke informatie
  • groot aanbod

Minpunten

• nog niet ontdekt

Anja 03-01-2017 Via de website gekocht

Fitbit bij Coolblue

We kopen wel vaker wat bij Coolblue. Bezorging is super, pakketjes komen altijd keurig aan en in alle jaren de ene x dat we iets tegenkwamen dat opgelost moest worden is het snel en netjes opgelost. Wij bestellen graag bij Coolblue.

Henk 03-01-2017 Via de website gekocht

Goede prijs snelle levering

De Prijs was erg goed en de levering exteeem snel. 'S avonds besteld de volgende dag vroeg in de middag al thuis geleverd op Terschelling

Pluspunten

• Goed prijs
  • Snelle levering

Alice 03-01-2017 Via de website gekocht

Super!

De webshop vind ik erg overzichtelijk en dus gebruiksvriendelijk. Omdat ik een vraag had over het product wat ik aan wilde schaffen heb ik via de chat met een medewerker gesproken. Ik kreeg erg snel antwoord. Hier heb ik iets aan gehad en meteen het product gekocht.
Er was een aanbieding, 'tweedekeus' product heet het geloof ik. Het was als uit de verpakking geweest maar weer terug gestuurd stond in de beschrijving. Doordat ik dit tweedekeus product heb besteld heb ik best wat geld bespaart en toch iets gekregen wat er netjes en ongebruikt uit ziet. Ben erg blij met deze service.

Pluspunten

• Overzichtelijke site
  • Vriendelijke behulpzame medewerker
  • Je kunt je pakket volgen
  • Veel verschillende prijzen en producten

Mw de Wit 03-01-2017 Via de website gekocht

Geen levering aan huis.

Keukenmachine online besteld, omdat het een groot zwaar pakket is. Post.nl heeft niet aangebeld, maar meteen een niet thuis briefje door de brievenbus gedaan. Buren waren ook thuis. Het pakket werd geen tweede keer aangeboden, maar ik moest het zelf af gaan halen. Het beste voorstel dat Coolblue mij deed was de machine nog een keer bestellen en betalen en dat ik dan het geld na een paar weken op mijn rekening teruggestort kreeg. Ik had hier geen vertrouwen in, omdat ik dan weer het risico liep dat ik een hele dag thuis moet zitten en dan het pakket weer niet geleverd wordt. Ik had veel moeite om het grote pakket thuis te krijgen. Ik heb hierdoor nog steeds pijn in mijn arm. Ik vind dat ik met het leveringsprobleem van Coolblue opgezadeld wordt en dat dit bedrijf niet zelf de verantwoording neemt om het op te lossen, maar het probleem bij de klant neerlegt

Officiele reactie van Coolblue 03-01-2017

Beste,

Wat ontzettend vervelend dat het niet goed is gegaan bij de levering van jouw keukenmachine. Dat is zeker niet de service die je van ons mag verwachten. We willen deze situatie graag voor je bekijken. Zou je daarvoor het ordernummer van jouw bestelling en een klein begeleidend schrijven naar geenglimlach@coolblue.nl willen sturen? Dan gaan we gelijk voor je kijken of we iets voor je kunnen betekenen. Excuses voor het ongemak en we horen graag van je.

Nico den Broeder 02-01-2017 Via de website gekocht

Wat ik het liefste doe, is webwinkelen bij Coolblue !

Na alle specificaties te hebben uitgeplozen besloten mijn buurman en ik om dezelfde TV aan te schaffen. 's Middags kwam hij bij mij uithuilen omdat hij zonder resultaat een aantal filialen van grote elektronica keten was afgegaan, waar nergens "onze keuze" nog op voorraad was.
Maar wat een kick kreeg ik toen ik meteen daarna op mijn account bij Coolblue inlogde en daar heel simpel en snel met een paar muisklikken het apparaat van mijn keuze bestelde en betaalde. Nog geen dag later werd onze nieuwe TV precies een half uur na hun SMS-aankondiging al rond het middaguur bij ons thuisbezorgd door een uiterst correcte en vriendelijke bezorger van Dynalogic, een logistieke partner van Coolblue.
Hoe cool kan webwinkelen bij Coolblue zijn en wat een kick krijg je daar van!

Pluspunten

• uiterst gemakkelijk bestellen
  • snelle en correcte levering zonder kopzorgen
  • helder orderafwikkelingsproces

Minpunten

• ik kan er oprecht niet één bedenken