Yvette Ysebaert 05-02-2021

Bestelling vlot verlopen met een van uw verkopers telefonisch.
Alle documenten voor betaling goed online ontvangen.
1 Ding deed ons schrikken uw toestel (droogkast) wordt over de drempel gebracht, telefonisch gerustgesteld dat dit een mail was voor Nederlanders. Levering binnen gestelde tijd en vriendelijke mensen ! toestel werkt goed.

Paul D. 05-02-2021

Goede service.
Goede afspraken.
Zeer goede naleving van de afspraken.
Zeer goed en vriendelijk leveringspersoneel.

Roland Broeckaert 05-02-2021

Coolblue beloofd: Voor 23.59 uur besteld, morgen gratis geleverd. NIET dus.
Ik vind dit helemaal n iet erg maar dan moet Coolblue zijn slogan aanpassen. Beloftes moeten worden gerespecteerd.
En dat ze niet de schuld steken op anderen. de ketting is maar zo sterk als de zwakste schakel.
Je stuurt een mail naar coolblue en niemand antwoord. Verschrikkelijk moeilijk om een contact adres of formulier te vinden om hun site voor een klacht.
Coolblue alles met een glimlach....ik wil geen glimlach ik wil mijn bestelde goederen op het afgesproken tijdstip.

Daan Van Bellegem 05-02-2021

Tevreden over de hele lijn. Goede service. Kwaliteitsvol product. Enig minpuntje is dat ik nogal lang heb moeten wachten op een betaalbevestiging.

Frank 05-02-2021

Zeer tevreden over de snelle levering van mijn toestel!
In het verleden al goede service gekend van COOLBLUE!

Eli 05-02-2021

Altijd snel geleverd. Goeie klantenservice (tot nu toe). Groot gamma aan verschillende producten. Etc...

Davy 05-02-2021

Vlotte levering.
Mooie en makkelijke website.
Goede prijs kwaliteit verhouding.

gerard 05-02-2021

internet winkel die doet wat het beloofd geen valse beloftes een aanrader meer kan een mens toch niet verwachten

Dominique B 05-02-2021

vrijdagavond besteld.Normaal als voor middernacht besteld wordt, volgende dag bij jou. zaterdag bericht dat het zondag wordt. bericht dat het late zondagnamiddag wordt. bericht dat het zondagavond wordt...om 20.30 gekregen.... beloof dat dan niet he!

Febe 05-02-2021

Vlotte, duidelijke website en vriendelijk personeel.
Ik had mijn product online gereserveerd, wat vrij vlot ging aangezien alles zichzelf uitwijst. En eenmaal aangekomen in de winkel werd ik meteen vriendelijk ontvangen en goed geholpen. Alles verliep zeer vlot en in een mum van tijd was ik dan ook geholpen. Zelfs toen ik de winkel verliet werd ik achterna geroepen door het personeel dat me nog een fijne dag wenste.
Al bij al vond ik het dus een zeer vlotte service en een zeer aangename ervaring

Vincent 04-02-2021

Het toestel werd in zijn eigen doos opgestuurd en zat niet goed dicht. Het bovenste deel van het toestel zat ook niet meer in de plastic zak, wat me doet vermoeden dat dit deel al eens uit de doos gevallen is. Er zitten namelijk 2 strepen op het bovenste deel.

Paula 04-02-2021

Heel gebruiksvriendelijke website, snelle levering en duidelijke communcatie ivm levertijd.

Bart vd L 04-02-2021

Product werd fout geleverd. Ontbrekende onderdelen en delen van verschillende toestellen die niet bij elkaar passen. Na anderhalve werk van bellen met cool blue. Is de verkeerde zending ondertussen een week geleden wel opgehaald maar ondanks beloftes nog geen nieuws van wanneer ik de juiste spullen dan wel ga krijgen...

Ingrid 04-02-2021

Super goede informatie teruggevonden, product voldoet geheel aan de verwachtingen, levering keurig op tijd én netjes maar zeker ook vriendelijk afgeleverd.
Een aanrader!

Lieve 04-02-2021

alles word correct en vlug afgehandeld . Er zijn geen minpunten zeer tevreden

Sabine 04-02-2021

Ijsroommachine van Domo gekocht met redelijk wat korting. Spijtig dat er geen volledige receptenboekje bijzit maar ander zeer tevereden over.

Helen VDP 04-02-2021

Ik vind het handig dat Coolblue ook hun expertise toont bij de webshop en zo de keuze makkelijker maakt. Je hebt ook heel veel filteropties zodat je snel vindt wat je zoekt. Qua leveringen is Coolblue de beste op de markt: transparant, duidelijk, duurzaam (mijn pakketje werd geleverd op de fiets!) en vriendelijk over gans de lijn.

Lief 03-02-2021

Er is een heel groot assortiment om uit de kiezen.
Je bestelt vandaag en morgen wordt het al geleverd = Top !

Peter 03-02-2021

Coolblue slaagt erin via de site duidelijke informatie te geven en levert dan nog es zeer snel. Ik ben geneigd om eerder hier voor te gaan omdat het zo makkelijk en overzichtelijk is.

Lena Leys 03-02-2021

De eerste kennismaking met Coolblue is ons uitstekend bevallen. Een correcte prijs en een goede service. Snelle levering. Op zondag besteld en op maandag geleverd.

Henk 03-02-2021

Coolblue gekozen omdat Coolblue de goedkoopste was. Heel snelle en perfecte levering.

Rudiger 03-02-2021

Ik ben al jaren trouwe klant, .. nog nooit problemen gehad. Je kunt rustig vooraf producten vergelijken.
En op deze manier via reviews beoordelen.

Ewyndar 03-02-2021

Snelle levering, duidelijke en overzichtelijke website, gebruiksgemak van website en om bestelling te plaatsen, groot aanbod producten.

Xavier 03-02-2021

Super gemakkelijk te bestellen en professionele levering. Snel en kwalitatief!

Freddy 03-02-2021

De beschrijving van het apparaat is uitstekend en ook de prijs is perfect. Werd op zondag besteld en op maandagmorgen reeds geleverd.