Deze score is berekend op basis van 2192 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Ali 11-01-2018 Via de website gekocht

5 dagen voor het pakje een ker aankomt

Adverteren met dat ze binnen 24 uur komen is wel een farce. Het pakket is notabene met Postnl verzonden. Verder komen ze na zessen aankakken. Knap geregeld aangezien je met een bedrijf te maken hebt die openingstijden kent. Goedkoopste zijn ze ook niet en op rekening betalen hebben ze blijkbaar nooit van gehoord.

Tip voor de volgende keer: doe wat aan je service naar bedrijven toe!

Officiele reactie van Coolblue 12-01-2018

Beste Ali,

Wat ontzettend jammer om te lezen dat je niet tevreden bent met onze dienstverlening. Bedankt dat je de tijd hebt genomen om dit aan ons te laten weten. Wij adverteren inderdaad met voor 23:59 besteld, de volgende dag in huis. Het spijt me als wij jou de intentie hebben gegeven dat dit binnen 24 uur zou zijn. Verder is op rekening bestellen bij ons wel mogelijk voor bedrijven, hiervoor heb je een zakelijk account bij ons nodig. Je kunt deze hier aanvragen: https://www.coolblue.nl/zakelijk. Mochten wij nog iets voor jou kunnen doen, dan ontvangen wij graag jouw ordernummer en een korte toelichting op geenglimlach@coolblue.nl.

Erik 11-01-2018 Via de website gekocht

Top! Vriendelijk & zeeer snelle levering !!!! Toppers??

Had n bestelling op zondagavond laat geplaatst voor n MIDI controller, voorraad was 1:) , maar ivm betalingsproblemen raboscanner was order geannuleerd en status aangepast naar 0! Even gebeld! Woppa! Maandag ochtend al om 09:30 ontvangen❤️❤️❤️😀👍👍👍

Ferdinand 11-01-2018 Via de website gekocht

ssd schijf , samsun 250gb

Werd ons aangeraden door lesgever PC club Genk ,ben tevreden , zocht bekend merk en betaalbaar schijf voor mijn PC inbouw

Sam Vander Elst 11-01-2018 Via de website gekocht

Ongeziene service & duidelijke website

Super website, volgens mij de beste in de Benelux !
Super snelle levering, correcte en goede (+snelle) service na verkoop.
Super vriendelijke mensen die je aan de lijn krijgt (indien er toch ergens iets scheelt).

Gedi van Schriek 11-01-2018 Via de website gekocht

Supersnelle levering en uitstekende service!

Prima prijs/kwaliteit verhouding. Goed website en daarnaast een supersnelle levering. Tijdens de levering word je goed op de hoogte gehouden door het track & trace systeem van post.nl.

Laura 11-01-2018 Via de website gekocht

De confetti dachten we erbij!

Wat een vriendelijke jongens! Alles wat hop hop geregeld geen gezucht gehoord. Attente en beleefde jonge mannen. Het was zowaar gezellig! Ook persoonlijk gezien prettig contact. En natuurlijk een toffe wasmachine!

Robert 11-01-2018 Via de website gekocht

Coolblue doet wat het beloofd.Goede service.

Goede service ,vriendelijk personeel.Adequaat geholpen.Afspraken worden nagekomen.
Produkt is naar uitstekend.

Robert Vermeulen 11-01-2018 Via de website gekocht

Goede service en snelle levering

Zeer duidelijke web side met duidelijke omschrijving van het artikel. De aflevering was precies op tijd met zeer vriendelijke bezorgers en goede uitleg van het artikel.

ReneDiep 11-01-2018 Via de website gekocht

Prettige, betrouwbare shop

De shop is overzichtelijk en prettig. Beschikt over een prima zoekfunctie.
Ik had nu voor het eerst een tweedekansje besteld. Op de site stond nieuwstaat en dit is ook het geval. Een prima korting daarop gekregen.
Ook het idee dat als je iets bestelt, het altijd een nieuw product is wat je krijgt aangeziem geretourneerde producten als tweedekansje worden verkocht is transparant en legt de keuze bij de koper. Verder geen verzendkosten en keuze om je pakket bij een postnl punt te laten bezorgen zodat je het kunt ophalen zodra het jou uitkomt is top.

Yannick 11-01-2018 Via de website gekocht

Goede winkel

De site werkt enorm goed, service is gemakkelijk te vinden en support kan snel geregeld worden. Ik heb gebruik gemaakt van de optie om bij een PostNL locatie op te halen. Ging snel en kon de dag erna al een tijdje voor de levertijd ophalen.
Al in al een geweldige site.

Cordula 11-01-2018 Via de website gekocht

Alles goed!

Makkelijke website. En hele snelle levering! Ik zou deze webshop zeker aanbevelen. Bestelling ook via Iphone mogelijk!

Pil 11-01-2018 Via de website gekocht

Goed en betrouwbaar

Goede en betrouwbare producten met veel keuze. De klantbeoordeinging is erg fijn bij de producten. Levering is snel.

ErMaDa92 11-01-2018 Via de website gekocht

Snel gevonden, snel geleverd!

Ik had met spoed nieuwe externe harde schijf nodig voor mijn backup. 's Middags op de site snel gevonden wat ik zocht, besteld, en 's avonds vóór 20 uur kon ik er al mee aan de slag. Duidelijke productomschrijving, eerlijke prijs, en vrolijke bezorger die blij was met mijn complimenten dat alles zo snel geregeld werd.

Ed Hoorn 11-01-2018 Via de website gekocht

Snelle levering op afgesproken datum/tijd

Zowel bestellen als aflevering tot in de puntjes. Heerlijk... Alles als verwachting correct binnen gekomen.

Thijs 10-01-2018 Via de website gekocht

Top service!

Snelle levering. Netjes verpakt en duidelijke website. Heb je vragen over het product krijg je een deskundig en eerlijk antwoord. Ik word blij van deze winkel

Sebastiaan van Westrenen 10-01-2018 Via de website gekocht

Topservice en topbedrijf

Duidelijk verhaal op de site over het product en nog voordelig ook. Uiteindelijk had ik nog wat vragen en via de telefoon werd ik erg prettig geholpen.

hpcs444 10-01-2018 Via de website gekocht

kruimeldief

Leveren altijd op tijd. Was alleen een beetje raar deze keer. Ik krijg van coolblue een mail dat het pakketje geleverd wordt op 3 januari, even daarna een mail van postnl dat het 4 januari wordt, en dan wordt het toch op 3 januari geleverd. Geen probleem, maar wel een kleine hickup.

Harold 10-01-2018 Via de website gekocht

Snelle en nette levering

Snel en netjes geleverd. Na verzending adres nog eenvoudig aan kunnen passeren zodat het pakket bij de plaatselijke Primera gehaald kon worden. Cadeautje zo thuis afleveren is niet leuk toch?

Feik 10-01-2018 Via de website gekocht

Makkelijk bestellen, vlotte bezorging.

Makkelijk bestellen, een goed product voor een goede prijs en een snelle bezorging. Dus helemaal tevreden.

riepster 10-01-2018 Via de website gekocht

snelle levering

grote keus van de artikelen. En van goede kwaliteit en ook nog eens een snelle bezorging. Koop er zeker weer.

Kees Bout 10-01-2018 Via de website gekocht

Prettige omgandsvormen. Maak het elders wel anders mee

moest op stel en sprong een nieuwe all in one printer hebben en kwam door snuffelen bij Coolblue terecht. Had daar al eens iets gekocht, dat binnen de kortste keren vlekkeloos werd geleverd. Hoewel ik verkeerde postcode had opgegeven, kwam het pakket toch op zaterdagmiddag aan. Klasse

HH 10-01-2018 Via de website gekocht

Kan niet beter.

Coolblue levert super snel, precies wanneer je wil en houdt zich hierbij aan afspraken. Super duidelijk op de hoogte gehouden van het tijdstip waarin ze kwamen. Kan menigeen bedrijf een voorbeeld aan nemen.
Jongens die producten komen brengen, gaan hier voorzichtig mee om en zetten het product zo neer hoe jij het wil hebben. Wordt ook nog eens voor niets thuisgestuurd en aangesloten en kon meteen gebruikt worden. Precies zoals je het wenst.

Miranda 10-01-2018 Via de website gekocht

Geweldige services en precies zoals besteld

Altijd een vriendelijke services, niet moeilijk en duidelijke uitleg. Dat wat er beloofd word, zo wordt het ook geleverd!!

Sunas 10-01-2018 Via de website gekocht

Geweldige service en snelle levering

Makkelijk iets te vinden goede uitleg over product, zeer tevreden over de geboden service, topwinkel!

Pieter 10-01-2018 Via de website gekocht

Hele fijne webshop (en winkel!)

Ik heb ondertussen al aardig wat spullen bij Coolblue gekocht.
Coolblue is niet altijd de goedkoopste, maar daar staan wel diverse pluspunten tegenover:
- De service (waar ik ook al mee te maken heb gehad) is uitstekend
- De webshop voorziet je van zeer veel informatie
- Bij vragen krijg je snel respons en wordt je vriendelijk geholpen
- Ik ben ook al een aantal keren in de winkel geweest waar je ook kundig en vriendelijk wordt geholpen
- Het assortiment is groot

Jatich 10-01-2018 Via de website gekocht

Uitzonderlijke service

Ik heb al twee maal een product moeten terugsturen. Eénmaal omdat het niet een mijn verwachtingen voldeed en éénmaal omdat het niet beantwoorde aan de omschrijving op Coolblue.
In de twee gevallen werd de retour perfect geregeld.

Ik ben al jaren klant bij coolblue en nog nooit een probleem ondervonden (wel eens met de Nederlandse Post).

Roy Ramdas 10-01-2018 Via de website gekocht

Geweldige service.

Ik zou iedereen aanbevelen om voor Coolbleu te kiezen.
Snelle service , snelle levering en klantvriendelijke mdewerkers.

Mary 10-01-2018 Via de website gekocht

Super snel en zeer klantvriendelijke bezorgers!!!!!

Duidelijke website, super snelle levering (s avonds besteld en s morgens om 8.30 stonden ze al voor de deur). Zeer klantvriendelijke bezorgers!!!!

henkj 10-01-2018 Via de website gekocht

Prima service

Overzichtelijke site, goede prijs en een snelle levering. Het gekochte artikel had ik snel nodig en dus is de keus van de webwinkel prima.

Evelien van der Vliet 10-01-2018 In de winkel gekocht
utrecht

heel goed , deskundig en vrolijk geholpen

Fijne klantvriendelijke service, wachten is zo niet erg!
Geholpen door een ontzettende aardige vent met veel verstand van zaken.

Sip 10-01-2018 Via de website gekocht

Coolblue is prima, helaas werken ze met PostNL

Toen mijn ijskast kapot ging dacht ik: Ik koop er één bij coolblue, dan komt de volgende dag zo'n man met een blauw busje van coolblue dat ding installeren. Zoals in die leuke reclames. Maar pas bij het bestellen bleek dat ik de volgende dag zou worden gebeld en dan donderdag mijn ijskast zou komen. Ok, dacht ik, dat snap ik wel. Dus ik moet even twee dagen bikkelen. Maar blijkaar doe ik geen zaken met Coolblue, maar met het volstrekt onbetrouwbare PostNL. Dat wist ik ook niet van tevoren. En die prutsers bellen helemaal niet. Dus ik heb vandaag zelf maar gebeld, en na 20 min wachten aan de telefoon vertelde iemand met vrolijk dat ze bij de post helemaal geen tijd hadden om hun afspraak na te komen en mij te bellen, en dat ze op zijn vroegst komende maandag zullen komen. Dat is een week later dan ik verwachtte op basis van die vrolijke reclames.
Wellicht kunnen jullie een nieuwe vrolijke reclame maken waarbij een klant een week naast een meurende kapotte ijskast zit terwijl Coolblue alleen het geld incasseert en een verminderd toerekeningsvatbare postbode een week later het zware werk op knapt.
En ik weet dat de PTT is opgesplitst, maar het zou top zijn als de Post ook weer zou kunnen bellen. Of dat jullie dit gewoon zouden regelen in plaats van het te outsourcen naar de post en de klant zelf.

Officiele reactie van Coolblue 10-01-2018

Beste klant,

Wat ontzettend jammer om te lezen dat de levering van jouw nieuwe koelkast zoveel voeten in de aarde heeft. We kunnen ons goed voorstellen dat jij hier stevig van baalt. Uit jouw verhaal maken we op dat jij een inbouwkoelkast met inbouwservice hebt besteld. Deze worden inderdaad door PostNL Extra@Home geleverd en ingebouwd. We hebben ook onze eigen vrolijke bezorgers rondrijden van CoolblueBezorgt, echter bouwen deze geen bestellingen in. We willen graag voor jou kijken wat we in deze situatie voor jou kunnen betekenen. Zou je ons een e-mail willen sturen met jouw ordernummer en een korte toelichting naar geenglimlach@coolblue.nl? Dan pakken we het daar met jou op.

Tom 10-01-2018 Via de website gekocht

Tegenvaller

Normaal gesproken goede service, maar dit keer is het product na 3 dagen niet geleverd terwijl dit de volgende dag had moeten worden bezorgd. Men kon mij helaas ook niet vertellen wat de reden was en de volgende dag kon het product dan ook niet geleverd worden. Wel kon ik de koop direct annuleren.

Officiele reactie van Coolblue 10-01-2018

Beste Tom,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons van feedback te voorzien. We kunnen ons goed voorstellen dat je niet blij wordt van deze situatie, dit is natuurlijk niet de service die je kan en mag verwachten van ons. Hiervoor onze excuses. Mochten wij nog iets voor jou kunnen betekenen, zou je ons dan een e-mail willen sturen met jouw ordernummer en een korte toelichting op geenglimlach@cooblue.nl?

Daai 10-01-2018 Via de website gekocht

Zeer snelle levering

Deze site stond door alle reviews goed aangeschreven. Nu zelf ervaren te hebben door de super snelle levering en gemak van de site ben ik ook een zeer tevreden klant geworden.

Danielle 10-01-2018 Via de website gekocht

Op zondagavond besteld, een nieuwe wasmachine (heel groot aanbod, goede reviews). Op maandagmiddag in huis! Ook fijn; een sms een half uur voor aankomst bezorgers.
Twee jongens die echt vliegensvlug twee trappen namen met een wasmachine! Sloten hem aan en zette m aan. De oude weer mee terug. Binnen 10 minuten klaar!! Echt onwijs blij met de service!
(ook leuk; snelle reactie op twitter)

Gert-Jan 10-01-2018 Via de website gekocht

Snel geleverd

Je kan het product die je nodig hebt snel vinden op de website. Duidelijke webshop. Helm en ski bril snel geleverd. Volgende dag in huis.

Immy 10-01-2018 Via de website gekocht

Helemaal prima!

Laptop gekocht, snel geleverd en helemaal in orde! Doet het heel goed en over de mail nog wat tips ontvangen, heel fijn.

Stefan 10-01-2018 Via de website gekocht

Goede gang van zaken

In eerste instantie ging er wat fout, maar binnen zeer korte tijd had ik contact met iemand van de service, en het probleem is direct opgelost.

Sjoerd 10-01-2018 Via de website gekocht

snel en helder

De service van coolblue is helder en snel.
Bij het bestellen van producten en het retouren hiervan wordt je op elke gewenste mogelijkheid op de hoogte gehouden. dit zorgt wel voor veel mailverkeer was iets meer gebundeld zou kunnen.

Juul 10-01-2018 Via de website gekocht

Top service!

Snelle levering, betrouwbaar en ze maken zelfs het wachten leuk. Ook goede en eerlijke reviews, wat de betrouwbaarheid nog meer vergoot.

Lien 10-01-2018 Via de website gekocht

Snelle verzending, goede service, prijs kwaliteit goed!

Mooie en leuke producten, snelle goede service, goede communicatie ik ben erg tevreden!
Raad iedereen coolbleu aan en ben er vaste klant.

Menno de Vries 10-01-2018 Via de website gekocht

Goede service, duidelijke comunicatie snelle levering

Duidelijke en goede communicatie en snelle levering van het product.
Product was binnen het aangegeven tijdspad geleverd.

Frank 10-01-2018 Via de website gekocht

Lekker snel

Lekker snel geleverd. Alleen jammer dat het bedrag tweemaal werd afgeschreven. Helpdesk zou het verder moeten oplossen.

Jamilla 10-01-2018 Via de website gekocht

Snelle geweldige service!

Overzichtelijke webshop, zeer gemakkelijk te bestellen. Goede recensies, zodat ik een duidelijke keuze kon maken. Het bestellen ging heel soepel en ik kon zelfs kiezen of ik het product dezelfde dag in huis wou hebben. Perfecte service, goede producten en ik raad het zeker aan!

Frans 10-01-2018 Via de website gekocht

Erg goede service

Duidelijke afspraken, betaalbare producten. vriendelijk en behulpzaam personeel. Goede website met duidelijk overzicht van de beschikbare producten.

Wendy Derks 10-01-2018 Via de website gekocht

Super service!

Duidelijke website. Erg snelle levering, zelfs binnen 24 uur. Apparatuur wordt geplaatst (wasmachine) en oude wordt meegenomen. Goede uitleg en vriendelijk personeel.

Frans Timmermans 10-01-2018 Via de website gekocht

Gewoon geweldig.

Prima service. Zeer vriendelijke medewerkers. Alles loopt perfect. Vanaf de bestelling tot en met de levering en de service daarna,

Marlies 10-01-2018 Via de website gekocht

Topservice,betrouwbaar, vakundig

Koelkast gekocht, werd op tijd op 2 Hg afgeleverd.
Kleine schade, aanbod 10% korting of alsnog een nieuwe.Prima getegeld.

vdweiden 10-01-2018 Via de website gekocht

Beloofd meer dan dat ze waar kunnen maken.

Spijt dat ik hier een bestelling heb geplaatst.
Voor 23.59 uur besteld, volgende dag geleverd ook op zondag.
Helaas, zaterdag voor 23.00 uur bestellen lukt al niet meer.
Zondag alsnog besteld na een twijfel, maandag gebeld waar mijn droger blijft.
Blijkt dat de order bij hun fout is gelopen en ze niet kunnen leveren die dag.
Mail binnen 1 uur beantwoord beloven ze, kunnen ze ook niet waarmaken.
Wederom gebeld en de order laten annuleren, nu nog mijn geld terug zien te krijgen.
Sturen ze een mail dat ze terugbetalen wanneer de droger weer retour is in het magazijn, deze is nooit verzonden???
Wat een rommelige communicatie en structuur dit bedrijf, echt nooit meer.
Ik zou als bedrijf zijnde zeer zeker bij klachten stoppen met het jij en jou en de klant keurig met u aanspreken.

Michel 10-01-2018 Via de website gekocht

Goede en stipte service

Service is echt fantastisch. Levering op zondag is echt uniek. Je wordt perfect op hoogte gehouden over de tijd van levering en dan staan er ook ineens in juiste tijd zone (na een telefoontje een half uur voor aankomst) 3 heren voor de deur voor een droger.

M Lambrechts 10-01-2018 Via de website gekocht

Zeer snelle service ook op zondag.

De levering was zeer snel, Zaterdag avond besteld en zondag voormiddag reeds geleverd ! Prijs was goed . Plus punt is een shop waar je ook terecht kan als je zou willen.