Deze score is berekend op basis van 3473 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Henny winter 03-01-2018 Via de website gekocht

Prima service!

Snelle levering, ongeschonden en prima prijs/kwaliteit verhouding. Een volgende keer kijk ik eerst weer bij coolblue.

dmtm 03-01-2018 Via de website gekocht

Onbeschadigd en op tijd op 30 dec

Op 29 dec een TV gekocht en exact 24u later onbeschadigd geleverd. Geweldig! En dat tijdens deze drukke maand.
Ik vond het wel jammer dat ik op tv zag hoe coolblue met hun blauwe bus het aangekochte kwam leveren. Dat werd een onbekende bezorger (onbekend bedrijf) wat mij daardoor verraste. Maar dit bedrijf heeft mijn TV keurig met onbeschadigde doos (geen deuken /scheuren) geleverd met prima terugkoppeling via mail (veronderschuldiging mocht het later worden). Eenmaal geleverd bleek het nog 1 uur eerder dan gepland... Gelukkig was is thuis.
Al met al een zeer tevreden nieuwe klant (ervaring van 1 bestelling)

Carin Koster 03-01-2018 Via de website gekocht

Zeer goede service!

Prettige website en duidelijke omschrijving van de producten. Heb een tijd geleden een droger gekocht. Deze werd snel geleverd en de oude werd netjes afgevoerd. Tijdens het proces werd ik steeds per email op de hoogte gehouden.
Nu net een hartslagmeter gekocht. Op basis van de productomschrijving een keuze gemaakt en na een eerste test zeer positief over mijn keuze maar ook vooral weer de manier waarop de service is geleverd. Zeer snel geleverd en steeds op de hoogte gehouden van de levering.

Rikkert 03-01-2018 Via de website gekocht

Snelheid levering niet normaal

Shop een 10 waard snelheid super snel een makkelijk betalen en mail contact super in orde compleet bedrijf een 10 kom zeker vaker terug

Andrea 03-01-2018 Via de website gekocht

Gewoon helemaal naar wens!

Omdat de prijs het best was en volgende dag levering heb ik gekozen voor Coolbleu.
Ik werd goed op de hoogte gehouden van het traject middels mail. Helemaal perfect gewoon.

Santje 02-01-2018 In de winkel gekocht
Den Haag

Fantastische service!

Kunnen iedereen aanraden om naar Coolblue te bestellen of naar de winkel te gaan.
Als je daar binnen komt ontvangen ze je vriendelijk en krijg je lekker koffie of thee.
Daarna lopen ze met je mee waar je interesse in heb. Ze nemen alle tijd en heel gezellig personeel.
Ze willen graag dat je tevreden de winkel uitgaat met je product waar je zelf achter staat.

Jack 02-01-2018 Via de website gekocht

Goede, snelle levering én service

Duidelijke site met voldoende keuze (espressomachine aangeschaft). Wederom goede ervaring met het bestelproces en de levering. Coolblue klantenservice kort nodig gehad; goed bereikbaar en prima geholpen.

Nico 02-01-2018 Via de website gekocht

Prima winkel!

Ik had een wasmachine besteld bij Coolblue. De bezorging verliep soepel en precies zoals beschreven. Avond van te voren een mail met een tijdvak, 20 minuten van te voren een telefoontje.
De wasmachine moest naar zolder via een krappe trap. Dit was niet makkelijk, maar de bezorgers hebben het voor elkaar gekregen. Zoals afgesproken werd de oude machine ook netjes meegenomen.

Anton Bruil 02-01-2018 Via de website gekocht

Ze hebben het gewoon op orde, van A tot Z

Het mooie is dat er contact kan worden gelegd op meerdere manieren. En altijd snel antwoord.
Ze houden zich aan hun eigen eisen zoals reparatieduur. Duurt het langer dan gepland dan komt er actie. Duidelijke website en vlotte levering. Duurt het onverhoopt iets langer dan laten zij iets horen. Service is gewoon top!

Anissa 02-01-2018 Via de website gekocht

Snelle levering!

De website is voor mij erg duidelijk en logisch opgebouwd. Ook kon ik het product dat ik wou aankopen nergens goedkoper vinden, wat ook een groot voordeel was, samen met de levering die gratis was en precies op het verwachte tijdstip arriveerde. Ik had op het laatste moment een bestelling geplaatst tussen kerst en nieuwjaar en zelfs toen waren ze op tijd! Ook hun tweedekansproducten zijn een kijkje meer dan waard. Ik heb al twee tweedekansproducten gekocht en nog geen moment spijt van gehad. Als er gebruikssporen zijn die je duidelijk ziet, zijn er ook duidelijke foto’s van gemaakt en bijgeplaatst. Echt top! Het enige minpuntje is dat ze soms goede tweedekansdeals precies een beetje proberen te verstoppen achter de iets mindere tweedekansdeals met bijvoorbeeld gebruikssporen.

Riet Boom 02-01-2018 Via de website gekocht

Bijzondere service. Geleverd op een zondagmiddag. Geweldig

Ik ben heel te reden over de website van jullie.
Al snel had ik gevonden wat ik zocht .
Wel vond ik dat de foto op de site mooier was dan de werkelijkheid
De levering, op zondagmiddag, was een uitkomst.
Ook de kosteloze verzending is een aanrader.

Tiny Fritz 02-01-2018 Via de website gekocht

Erg vriendelijk en behulpzaam wat ik erg op prijs stel.Ze nemen de tijd om je te helpen om de goede keuze te maken!! Ook erg belangrijk!!

Bart Hoste 02-01-2018 Via de website gekocht

Beperkt aanbod maar super in snelheid, prijs en service

Ik koop al jaren regelmatig aan bij Coolblue.be tot volle tevredenheid. De prijs is niet altijd maar wel vaak de beste. Voornaamste concurrent op dat vlak is Bol.com. Snelheid is quasi altijd zeer goed. Productkennis zou ik niet weten want ik doe bij elke aankoop een voorstudie en weet perfect wat ik wil. Daardoor soms het probleem dat Coolblue het product niet heeft. Garantie afhandeling is zeer goed. Geen nonsens : stuk is stuk. Zonder discussie vervanging van het product of terugbetaling van de volledige aanschafprijs.

Boitelle 02-01-2018 Via de website gekocht

Een woord perfect!!!

Alles tot in de puntjes goed geregeld, ze kwamen de afspraken na, en bekwaam personeel heeft mijn machine geïnstalleerd. Perfect!!

Eva 02-01-2018 Via de website gekocht

Levering op zondag

Snelle bezorging waarbij je goed geïnformeerd wordt. Het is zelfs mogelijk om op zondag het product te laten bezorgen. Bezorgers zijn uitermate vriendelijk en kundig!

jan. buttolo 02-01-2018 Via de website gekocht

Super service

Besteld op 20-12-2017 een Bluetooth adaptor, deze zou niet de 22-12-2017 geleverd worden maar 27-12-2017 Maar niet dus, ook niet 28-12-2017 ook niet 29-12 ook niet 30-12-2017, na telefonisch contact probleem op gelost door medewerkster van cool blue zou geleverd worden op zondag tussen 12,00 14,00. Tot mijn stomme verbazing stopte om 12,17 Post.NL
voor mijn deur pakketje van cool blue, jawel het verwachte adatertje super gewoon op zondag, en ook oudejaarsmiddag , dit behoeft geen commentaar toch !!!! ga zo door gr jan. buttolo.

René 02-01-2018 Via de website gekocht

super service

Ze sturen eerst een bericht hoe laat ze komen, dan bellen ze nog eens een half uur van te voren dat ze eraan komen. Nette vriendelijke chauffeurs die korte uitleg geven over hoe wat. Nemen oude wasmachine mee en ruimen het netjes op.

gavin 02-01-2018 Via de website gekocht

Deze gasten snappen hoe het moet!

Het hele proces klopt en wordt bijzonder makkelijk gemaakt. Nergens vraag je je af hoe het zit, alles is duidelijk. En super dat je tot 23:59 kunt bestellen en dat het er de volgende dag gewoon al is. Werkte iedere webwinkel maar zo!

JPE Mathijsen 02-01-2018 Via de website gekocht

Geweldige dienstverlening

Bestellen is eenvoudig en verwerking en aflevering is correct en supersnel !
Andere leveranciers zouden hier een voorbeeld aan kunnen nemen.
Serviceverlening zoals het vroeger was en nu nog steeds gewenst is.

A.van Berkom 02-01-2018 Via de website gekocht

Goedkoop en snel en goed bezorgd.

Ik raad u coolblue aan om de goede service en kwaliteit en de grote keuze van alle producten en de prijs .

Wietze Hofstede 02-01-2018 Via de website gekocht

Een winkel waar je van op aan kan snelle service

Een professionele winkel die precies weet wat voor personeel ze in huis hebben.
Klant vriendelijk ,aardige bezorgers en snelle service binnen een dag geleverd en dat zelfs op oudjaar.
Zij maken waar wat ze zeggen alles voor een glimlach

Pieter 02-01-2018 Via de website gekocht

duidelijke informatie, snelle levering, scherpe prijs

De enorme keuze in laptops maakt het kiezen niet makkelijk. Maar dankzij de duidelijke en praktisch gerichte informatie ben ik uitgekomen bij het juiste product dat voldoet aan al mijn eisen en zelfs leuke extra's biedt. En dat alles keurig binnen budget. Wat wil een mens nog meer?!

sporter 02-01-2018 Via de website gekocht

Supersnelle levering en heel betrouwbaar

Coolblue biedt een zeer ruim aanbod aan scherpe prijzen (niet de scherpste prijzen op de markt), met zeer betrouwbare en uitgebreide informatie over de aangeboden apparaten, betrouwbare reviews en een supersnelle levering. (vaak minder dan 12 uur zonder meerprijs) De levertijd wordt ook steeds gerespecteerd, wat niet altijd het geval is voor andere webshops.

Miep4 02-01-2018 Via de website gekocht

Alles voor een glimlach!

Duidelijke site, goede service, alles voor een glimlach (tot wachttips aan toe ;))
Erg klantvriendelijk, snelle levering & goed verpakt. TOP!

Naomi M 02-01-2018 Via de website gekocht

Pakje veel te laat geleverd! Slechte service!

Pakje besteld voor een verjaardag met de garantie ‘ vandaag besteld, morgen in huis’. Een hele dag is er iemand thuis gebleven maar geen pakje. Wanneer je naar Coolblue belt, zeggen ze dat het door de drukke feestdagen komt en dat het pakje er pas 4 dagen later zal zijn. Met alle begrip voor mensen die tijdens de feestdagen werken, maar als je de ‘morgen in huis garantie’ op je site plaatst, moet je deze ook kunnen waarmaken. Als we dit hadden geweten hadden we het pakje in de winkel gekocht en niet bij hen besteld. Coolblue geeft ook geen enkele compensatie. Is trouwens niet de eerste keer dat Coolblue teleurstelt. Vorige keer verkeerde bestelling geleverd en dan moest je een tweede keer bestellen en betalen indien je het pakje op tijd wou krijgen!
Dit was alleszins de laatste keer dat ik iets besteld heb bij Coolblue want ze maken hun beloftes niet waar en de service laat absoluut te wensen over!

Martijn 02-01-2018 Via de website gekocht

Goede Service, groot aanbod

Cool Blue heeft een groot aanbod en een uitstekende service. Ze communiceren helder over de verzending en betaling, ook als daarmee wat mis gaat.

Jannie van Lohuizen 02-01-2018 Via de website gekocht

Gigantische geweldige service

Een geweldig gigantische service, de bezorgers waren zeer behulpzaam en zeer vriendelijk.
Eigenlijk verdienen ze zeker wel een 10+

Jim 02-01-2018 Via de website gekocht

Bestelde een luchtreiniger stuurden ze een TV

Ik bestelde een luchtreiniger met zicht op levering de volgende dag. Coolblue stuurde een TV. Aan de deur deze verkeerde zending geweigerd en niet getekend. TV meteen terug met de koerier en contact opgenomen met Coolblue.
In plaats van de luchtreiniger door hun fout een dag later dan gepland te mogen ontvangen, kom ik bij Coolblue in hun retourproces, met geen enkel zicht op wanneer ik het product wel krijg. In mijn geval wordt het 4+ dagen wachten op zijn minst.
Jammer dat ze niet twee processen hebben 1) voor situaties waar klanten producten retourneren en 2) voor situaties waar ze zelf een verkeerd product zenden.
Verder zouden klanten die te maken hebben met een fout van Coolblue zelf, beter geinformeerd moeten worden. Dan kunnen ze overwegen de bestelling volledig te annuleren en bij een andere winkel bestellen waar ze wel de volgende dag leveren.

Officiele reactie van Coolblue 02-01-2018

Beste Jim,

Wat ontzettend vervelend om te vernemen dat jij een verkeerd product hebt ontvangen. Wanneer jij een luchtreiniger bestelt, mag je toch zeker verwachten dat het juiste product wordt geleverd. Dit is absoluut niet de service die je van ons mag verwachten!

In de meeste gevallen wordt het pakket direct de volgende dag geleverd met de bestelde producten. In jouw geval is het helaas iets anders verlopen. Het spijt ons enorm dat je een aantal dagen moet wachten totdat jouw luchtreiniger wordt geleverd. Wij hebben enkel één retourproces voor pakketten die niet zijn geleverd of aan de deur worden geweigerd. Het is zeker handig om voor de twee verschillende situaties andere retourprocessen te hanteren. Echter zijn wij ook gebonden aan de processen die door de koerierdiensten worden verstrekt. Samen met deze koeriersdiensten proberen wij de gemakkelijkste oplossing te bedenken voor onze klanten.

Wij zullen jouw feedback zeker meenemen om onze processen te verbeteren. Hopelijk kunnen wij jouw voorstel in de toekomst implementeren. Mocht je nog andere vragen hebben, schroom niet om weer contact met ons op te nemen.

ad pols 02-01-2018 Via de website gekocht

leveren en plaatsen

Informatieve website. Cool blue adviseert over beste keuze. Wij hebben die keus opgevolgd en gekozen voor een Zanussi, maar die blijkt toch een hoge geluidbelasting te hebben bij het centrifugeren vergeleken bij andere machines. |dat het wel wat nadrukkelijker vermeld mogen worden. Coolblue is hoofddealer van Zanussi. Voor levering en plaatsing wordt een half uur van te voren gebeld als ze er aankomen. In ons geval een kwartier. Moet kunnen, maar wel jammer dat Zanussi Zonassi genoemd wordt. Een waterpasje van 10 cm is ook niet ideaal en de plaatser vond onmiddellijk dat de machine waterpas stond. ik moest mijn waterpas van 60 cm erbij halen, om te overtuigen dat het echt beter moest. Overigens prima gasten.

Idee 01-01-2018 Via de website gekocht

Prima service, vriendelijke medewerkers.

Via de site van de consumentenbond gekozen voor dit product. Omdat ik al goede verhalen had gehoord heb ik via Coolblue het product besteld. De servicemedewerkers zijn ook 's avonds te bereiken; wat prettig. Vriendelijk en behulpzaam. Om 22.30 het product besteld en de volgende dag precies op afspraak het product ontvangen en geïnstalleerd door een even vriendelijke medewerker. Wat een verademing!!

Aalders 01-01-2018 Via de website gekocht

Erg goed “behandeld” na een kapot horloge

De communicatie was prima en het defect goed opgelost. Ze hielden mij goed op de hoogte hoe en waar mijn horloge was.

Ally 01-01-2018 Via de website gekocht

Geweldig aanbod, prima informatie

Een zeer groot assortiment, veel informatie over alle producten en zo gebracht dat het makkelijk is om een keuze te maken die bij jou past.

Lucas 01-01-2018 Via de website gekocht

Super service in drukke tijden

Voorlichting op de website is uitstekend met korte filmpjes. Een grote bestelling werd door de grote drukte niet volgens afspraak afgeleverd. Coolblue heeft dat uitstekend opgelost door hetzelfde pakket kosteloos nogmaals te versturen via een andere transporteur. Daardoor hadden we onze spulletjes toch nog mooi op tijd binnen. En de vertraagde doos konden we zo weer terug sturen. Dat is super service!

Applebopper 01-01-2018 Via de website gekocht

Goede webwinkel (en echte winkels!)

Breed aanbod. Goede mogelijkheden om producten te vergelijken. Veel eerlijke reviews van klanten. Steevast snelle levering van producten. Service met een glimlach – dat zeker. Die glimlach is er ook bij mij na levering!

Jan Borst 01-01-2018 Via de website gekocht

Top delivery

Snelle stipte levering. Eerlijke prijs kwaliteit verhouding. De service en levering van Coolblue overtreffen die van de concurrentie. De bezorgservice van BCC, Mediamarkt en Expert zijn zeer slecht is mijn ervaring. Je wordt mijn eerste keus Coolblue om te vergelijken bij internet aankopen. Blijf innovatief, perfectioneer en hou vol.

ekkerman 01-01-2018 Via de website gekocht

cool blue onderscheidt zich

topzaak goede prijzen snelle levering en goede notificatie van levering tot in een tijdframe van 1 uur zelfs ,dus niets van; thuis blijven tussen 13.00 en 18.00 uur , nee het komt tussen 13.00 en 14.00 top!!! en ze bellen ook nog even van te voren. je kunt gewoon merken dat de bezorgers in alles zoals installatie en klant benadering hierin een korte cursus /instructie hebben genoten en dat betaald zich terug , louter vriendelijke en correct bejegening tegemoet gezien.

Bettu 01-01-2018 Via de website gekocht

Supersnelle levering!

Vrijdagmorgen ontdekte ik dat helaas mijn nespresso apparaat het begeven had. Geen koffie, help! Snel bij Coolblue op de website gekeken en een supermooie blauwe variant uitgekozen (want Hey; is dat cool of niet? ;) ) Waar andere winkels leertijden van 1-3 dagen aanhouden durft Coolblue te zeggen dat je het de volgende dag in huis hebt. De volgende morgen zat ik in spanning te wachten, Jahoor daar was de postbode met mijn nieuwe apparaat. Netjes ingepakt, goed te volgen via de track en tracé én natuurlijk een goede prijs kwaliteit verhouding. Ik ben dan ook erg blij met de snelle service van Coolblue, zodat ik de dag erna direct weer van mijn koffie kon genieten. Heerlijk. Echt een aanrader; duidelijke webshop, makkelijk om apparaten te vergelijken, goede prijs kwaliteit verhouding, snelle verzending én goede klantenservice. Ik zou iedereen aanraden om wat bij Coolblue te bestellen!

Koen 01-01-2018 Via de website gekocht

Rechttoe, rechtaan

Makkelijk kiesproces , snel bestellen/ snelle levering. Ruim aanbod en belangrijk voor mij .. buiten de online store heb je altijd de mogelijkheid om een RL store te bezoeken .

Wim Janssen 01-01-2018 Via de website gekocht

Fijne wasmachine voor een scherpe prijs.

Van bestelling tot levering Cool Blue maakt het waar kwaliteit voor een scherpe prijs. Flexibel qua levering. De bezorgers zijn vakkundig installeren je wasmachine met een korte uitleg. Oude machine nemen ze gewoon mee. Klein minpuntje we waren niet gebeld van te voren maar de Cool Blue glimlach maakte dat weer goed.

Kiske 01-01-2018 Via de website gekocht

Simpel, snel en goed

Ruime keuze, goed met elkaar te vergelijken. Simpele en snelle trajecten van kiezen tot en met betalen. Heldere communicatie. En vooral: briljante verpakkingen :)

Nico 01-01-2018 Via de website gekocht

zeer snel het juiste geleverd

Duidelijke site, eenvoudig bestellen en betalen.
Op leverdatum kan je de bestelling en bezorgtijd volgen.
Op tijd geleverd door nette bezorgers.

Blije vogel 31-12-2017 Via de website gekocht

Word ik blij van :-)!

Erg leuke teksten op zowel de voertuigen als de dozen. Daar wordt een mens toch blij van? Coolblue genereert op doe manier positieve energie in de wereld en dat kunnen we goed gebruiken. Ga zo door, coolblue! Verder is de website erg gebruiksvriendelijk, de prijzen betaalbaar en de service goed.

Loze beloftes Coolblue 31-12-2017 Via de website gekocht

Loze levering beloftes Coolblue

30-12-2017 espressomachine besteld bij Coolblue zou in eerste instantie 31-12-2017 tussen 11:00 en 16:00 geleverd worden. 31-12-2017 levering zou tussen 16:00 en 18:00 worden, kwam slecht uit afspraak die ik had uitgesteld. 18:00 nog geen levering. Met track en trace gekeken en daar staat mededeling levering uitgesteld waar eerst nog stond levering onderweg. Zou prettig geweest zijn als ik hier eerder van op de hoogte gesteld zou zijn. Voor mij geen Coolblue meer met loze beloftes.

Officiele reactie van Coolblue 02-01-2018

Beste Richard,

Wij balen enorm van het feit dat jouw bestelling is vertraagd. Uit jouw Track & Trace kunnen wij opmaken dat jouw espressomachine vandaag is geleverd. Daarnaast hebben wij jouw klacht ook via Trustpilot ontvangen waarop is gereageerd.

Wij hopen dat jij ondanks het lang wachten in volle teugen kunt genieten van de koffie. Als je nog andere vragen hebt, laat het ons vooral weten.

Ria 31-12-2017 Via de website gekocht

Geweldige communicatie. Prima product.

Snelle service. Duidelijke omschrijving. Goed product.
Door de drukte in deze periode werd het product een dag later geleverd.
Daar werd ik al bijtijds over ingelicht. 👍👍

M. de Koter 31-12-2017 Via de website gekocht

wat een top bedrijf

Een zeer vriendelijke klantenservice en vrolijke chauffeurs. Ook wanneer de dingen niet goed gaat blijft de service en klantvriendelijkheid top.

leonoreIII 31-12-2017 Via de website gekocht

Altijd goed!!

Als ik iets wil kopen vergelijk ik vaak webwinkels. Ik heb inmiddels regelmatig gekozen voor Coolblue omdat alles er prima verloopt. Van het uitzoeken op de - makkelijk toegankelijke - website, tot de betaling en de snelle levering.

Bert Teesink 31-12-2017 Via de website gekocht

Geweldige service en snelle levering.

Perfecte website, zeer aan te bevelen, ruime keuzes.
Keuze snel gemaakt, daar wij met ons vorig product van LG bekend waren, zeer goede
machine.

Trudy 31-12-2017 Via de website gekocht

hele goede service

goede prijzen, en qua bezorging wordt je van stap tot stap op de hoogte gehouden, in plaats van een heel dagdeel zitten wachten of ze wel of niet op komen dagen

van Diermen 31-12-2017 Via de website gekocht

Prima Service en een snelle levering.

Prima website met voldoende productinformatie. Prijzen kunnen zeker i.g.v. een 2e kans-product zeer gunstig zijn. Zo ook in mijn geval.

Maria 31-12-2017 Via de website gekocht

Webwinkel die de klant echt centraal stelt

Vaak beloven winkels van alles aan klanten maar maken zij dat niet altijd waar. Bij Coolblue had ik vanaf de eerste keer het idee dat zij de klant echt centraal stelt. Hele bestelproces is helder als glas en dat ook nog met een vrolijk tintje.