Jaap 15-09-2020

Altijd al de beste web winkel geweest. Mijn bestellingen zijn altijd snel gebracht.

jeanke 14-09-2020

ik heb nog nooit voor slechte verassingen gestaan bij Coolblue - steeds correct - ook qua garanties - enige minpuntje : bij de klantendienst lezen ze in feite de tekst van de site af, weinig productkennis die je zelf niet kunt vinden op de site van Coolblue - zeker een aanrader

Luna 14-09-2020

Coolblue is een shop die heel veel variatie aan producten aanbiedt, vaak aan een degelijke prijs. De site zelf is heel duidelijk en producten online bestellen is zeer toegankelijk. Voor 23u59 besteld, morgen in huis en dat was het zeker! Nog nooit zo'n snelle service gehad bij een shop waar ik online iets bestel. Zeker een aanrader.

Chadia 14-09-2020

Ik had iets besteld op Coolblue omdat er stond dat het 1 werkdag nadien werd geleverd en ik het redelijk snel nodig had voor school en ik heb het nog altijd niet gekregen.

Van Damme Frank 14-09-2020

Ik zou Coolblue, zoals steeds, een 10 op 10 gegeven hebben ware het niet dat hun partner pakjesdienst (Bpost, afgevaardigd door mijnheer of madam facteur) in een totale off-day geen zin had om het pakje af te leveren. Nochtans volk genoeg thuis en de voordeur stond zelfs open en plots een mailtje in mailbox ‘Sorry wij hebben je gemist’. Nog geeneens aangebeld of een briefje in de brievenbus. Ik veronderstel dus dat mijnheer of madam facteur vanop één of ander terrasje, vanachter een frisse pint, mailtjes aan het sturen was naar al de eigenaars van de onafgeleverde pakjes die middag. Stof tot nadenken dus voor mijn even dikke vrienden bij Coolblue. Familie kan je immers niet kiezen, je (pakketdienst) partners wel. En o ja, de waterkoker is zo goed als ie er uit ziet. Doet het nog uitstekend na 2 kopjes thee ;-)

Larissa 14-09-2020

Altijd snelle en goede service. Heb je een vraag? Dan helpen ze je graag, snel en zeer goed!

Heympaco 14-09-2020

Heel makkelijk om zaken op te zoeken, te vergelijken en dan uiteindelijk de bestelling te plaatsen.
Een dag later kan je dan, naast het perfect voglen van je pakketje, jouw bestelde artikelen al in ontvangst nemen.
SUPER SERVICE !!

Frederik 14-09-2020

Winkelen van thuis uit, verschillende keuzes van hetzelfde product , eenvoudig bestellen en betalen, en een gratis snelle levering. 24 op 24 open

Marie 14-09-2020

Mooi overzicht bij de webwinkel, reviews helpen om een keuze te maken naargelang wat je zelf zoekt in een toestel, je kan op veel filters selecteren wat de zoektocht vergemakkelijkt. Fijn dat je kan kiezen om in de winkel op te halen en daar te betalen. De mails omtrent wanneer ophalen mogelijk was, waren duidelijk. Bij het ophalen erg vriendelijk en beleefd personeel, zeer hulpvaardig. Ook de coronamaatregelen werden correct toegepast en waren duidelijk om te volgen.

Filip Smeekens 14-09-2020

snelle en probleemloze levering aan goede prijs met een duidelijke uitleg over het artikel op de website

Joeri 13-09-2020

Snelle levering, verschillende aflevermethodes, correcte prijzen... Nog nooit teleurgesteld door Coolblue.

Rudolf 13-09-2020

Snelle leveringen (tot hier toe altijd binnen gestelde termijn, vriendelijk personeel, goede naverkoopservice, nette winkel

John VAN GANSEN 13-09-2020

Sinds vele jaren altijd een betrouwbare commerciële partner zowel privé als zakelijk!

daisy vanbiervliet 13-09-2020

Zeer vlotte correcte afhandeling
' avonds relatief laat besteld, de dag daarop rond de middag werd de zending geleverd top

Odette 13-09-2020

Ik vind het heel plezant om bij Coolblue te shoppen, goede service, vlugge bediening, goede kwaliteit voor weinig geld en dan nog de grappige uitdrukkingen, echt een aanrader om eens te bezoeken.

Kris 13-09-2020

Zoals altijd is het produkt heel makkelijk te vinden dankzij een mooie en overzichtelijke website. De details van het produkt zijn heel nauwkeurig en gedetailleerd uitgelegd en de vele revieuws van andere klanten helpen ook steeds weer. Wat betreft de levering: zoals altijd heel snel en correct geleverd.

Bernard Jarczewski 13-09-2020

We bestellen om 22u en krijgen hem de dag erna al. Snelle en veilige service!

Sara 13-09-2020

Overzichtelijke website met productvergelijking. Levering netjes zoals beloofd!

Yannis 13-09-2020

Ik ben tevreden over mijn aankoop en dat je makkelijk online kan bestellen.
Waar ik verschrikkelijk boos om ben is de levering zelf. Ik woon op een appartement en mijn buurvrouw is de doos komen brengen die beneden aan de buitentrap, net naast de ingang van een winkel, was achtergelaten door BPost.
Graag verneem ik van jullie welke actie jullie hierop gaan ondernemen. Het gaat hier over een GSM van 700€!

Richard Vermeulen 12-09-2020

Snelle levering en het correcte en zeer degelijk materiaal werkt zoals altijd perfect.

brigitte 12-09-2020

je vergelijkt, je kiest, je bestelt en 's anderendaags ben je al aan't werk met je nieuwe aanwinst.

René Wellens 12-09-2020

Prima telkens bij een nieuwe bestelling geen problemen. kan niet beter dus is het goed, zeer goed.

KENNES 12-09-2020

Gemakkelijke webshop. Het nodige artikel heb ik vlug gevonden. Er was een ruime keuze.
De verzending vind ik prima: ge kunt zelf kiezen wanneer u het pakje thuis wilt ontvangen.

Alain De Beuf 12-09-2020

gebruiksvriendelijke website en vlugge levering , klantvriendelijk in winkel

j 11-09-2020

goed afgehandeld en op tijd geleverd
zonder beschadigingen en met de gevraagde goederen