Deze score is berekend op basis van 3465 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Christian 15-09-2017 Via de website gekocht

Uitmuntend service

Coolblue verdient wat mij betreft een dikke pluim! Ik had een bluetooth speaker besteld, zodat we muziek hebben bij de verbouwing van ons nieuwbouwhuis, waar we zeer binnenkort de sleutel van krijgen.

Ik heb 2 dagen enthousiast zitten wachten bij het raam, regelmatig op mijn telefoon kijkend naarbde track en trace pagina, maar tot mijn grote spijt tot 2 keer toe toch gemist! Wat toch best gek was, aangezien ik niet vaak weg was bij het raam!

Toen ging ik toch maar eens mijn bestelling controleren... En wat zag ik tot mijn schrik? Ik had mijn postcode van mijn huidige adres, maar huisnummer van mijn nieuwe adres opgegeven, welke niet bestaat!! Het pakketje ging dus retourafzender....:-(

Een telefoontje naar Coolblue dan maar. Er waren 5 wachtenden voor mij maar het beantwoordingsysteem zorgt voor een lolletje en glimlach op mijn gezicht (zou je eigenlijk voor de lol eens moeten bellen)

De dame aan de telefoon stelde mij gerust een gaf aan dat ze een nieuwe op zou sturen, want die andere was toch weer op de terugweg. En sterker nog ze zooi ervoor zorgen dat ik hem later die dag nog zou ontvangen!! Zonder extra kosten voor een spoedzending!!

Daarom verdienen ze wat mij betreft een 10+

Christian

Jaap 15-09-2017 Via de website gekocht

Top bedrijf!

Super service, concurerende prijzen, super snelle levering (ook op zondag) je wordt goed op de hoogte gehouden van het hele (bestelling) proces.
Goede duidelijke gebruiksvriendelijke website.
Is er iets mis, doen ze er echt alles aan om het snel op te lossen.
Er wordt echt met je meegedacht en zijn goed bereikbaar.
Zelfs als het ergens duurder zou zijn (wat niet vaak voorkomt) bestel ik het liefs bij Coolblue, gewoon omdat hun service bijna perfect is.

Belamie 15-09-2017 Via de website gekocht

Goede service, vriendelijke bezorging

Goede website met diverse filters; bezorging op tijd, voorzichtig en vriendelijk. Kwaliteit van het apparaat is ook prima.

Elly D 15-09-2017 Via de website gekocht

Eerst boos en teleurgesteld, uit eindelijk opgelost.

De Amerikaanse koelkast was eerst €1.019, toen niet op voorraad € 959 en toen hij weer op voorraad was €1.099. Ik meteen gebeld over de prijs, krijg ik een verhaal van ja inkoop blabla, dus kreeg € 40,00 korting.. Dus bestel hem de volgende dag is de koelkast € 979... toen ben ik ff uit mijn dak gegaan.. heb verschil terug gekregen.. maar niet netjes zaken doen, men me een verhaal op de mouw gespeld.. was heel teleurgesteld, zoveel al bij ze gekocht en was zooo tevreden dat ik ze de handel gunde.. ouderwets iemand die naar je luistert en service geeft.. je voelt je geen nummer, maar het laatst gevalletje heeft wel een deukje achter gelaten helaas!!

Mvda 15-09-2017 In de winkel gekocht
Rotterdam

Snel, goedkoop en goed!

Bestelde normaal eigenlijk alles bij de mediamarkt, maar dit is toch wel een stuk sneller. In de winkels staan ook mensen met kennis van de spullen en daar is bij de concurrent nog wel eens wat van te zeggen. Ik ben blij met mn spullen, en de uitleg ervan. Had speakers gekocht in de winkel en daarna een bluetooth ding ervoor via de website.

Assie 15-09-2017 Via de website gekocht

Blij, blij, blij met Coolblue :-)

Dinsdag besloot mijn oude wasmachine ermee op te houden. Lekkage, water overal, wat een toestand. Even snel op de website van Coolblue gekeken en daar een nieuwe wasmachine besteld. Deze werd de dag erna precies op het afgesproken tijdstip geleverd. De jongens brachten de nieuwe machine naar boven en sloten hem aan. De oude werd meegenomen.

Femke 15-09-2017 Via de website gekocht

Alles in orde

Gemakkelijk te bestellen, vlotte betaling en levering de volgende dag! Het product voldoet aan de wensen en wij zijn helemaal tevreden

B.J. Pilon 15-09-2017 Via de website gekocht

Super handige keukenhulp

De service is uitstekend. Ze doen nooit moeilijk, dat vind ik erg belangrijk. Ook al kon ik in Duitsland goedkoper terecht, toch heb ik voor deze winkel gekozen vanwege de goede, vriendelijke service.

Tim 15-09-2017 Via de website gekocht

Als puntje bij paaltje komt, voeren ze niets uit.

Alles is leuk en aardig tot dat er iets mis is. Dan bel je naar de klantenservice en vertel je dat er iets niet klopt of iets mis is. Het enige wat je dan krijgt te horen is "och wat jammer", of "nee, dat is niet de bedoeling". Maar actie ondernemen om een probleem zo snel mogelijk op te lossen, dat zit er bij hun niet in. Hele aardige medewerkers, maar ik kon net zo goed mijn oma bellen als ik een aardig persoon aan de telefoon wil hebben; die doet evenveel voor me wat betreft een order bij coolblue.

Officiele reactie van Coolblue 15-09-2017

Hoi Tim,

Bedankt voor je review. Erg vervelend om te zien dat je geen goede ervaring hebt overgehouden aan je contact met ons. Wij zouden graag van je willen vernemen wat er precies is misgegaan zodat we kunnen verder kijken naar een passende oplossing. Kun je het ordernummer en een beschrijving van het euvel doorsturen naar geenglimlach@coolblue.nl. Dan kunnen we het verder oppakken.

Groeten,

K 15-09-2017 Via de website gekocht

Bestelling nieuwe tablet

Nieuwe tablet besteld via bol omdat ik daar nog een kortingskaart had. Had in alle vlugheid niet gezien dat er nog een oud adres in stond. Maar kon het gelukkig annuleren en binnen 15 minuten kon ik een nieuwe order plaatsen. Top!

Raoul 15-09-2017 Via de website gekocht

Zo hoort online shoppen gewoon te zijn

De shop is overzichtelijk en het is makkelijk zoeken en vergelijken. Echte gebruikers reviews waar je ook iets aan hebt.

ManonJS 15-09-2017 Via de website gekocht

Geweldige service!

Snelle levering, goede prijs en super service dat alles naar binnen wordt gebracht en wordt aangesloten. Fantastisch concept!

P. Nollen 15-09-2017 In de winkel gekocht
Groningen

Goede winkel. Fysiek online shop samengevoegd tot smartstore

Prima winkel. Zowel fysiek als online. Snelle levering en goed volgbaar tot aan de voordeur. Coolblue heeft het begrepen dat met samenwerken klant en medewerker je de beleving ervaart van nu. Servicemedewerkers die je in een fysieke winkel helpen bij het uitzoeken van het beste product voor jou. Dit samengevoegd met online tot een smartstore.

P.m.c de ruijter-verheezen 15-09-2017 Via de website gekocht

Super snele levering van het produkt, goede begeleiding bij het transport zelfs nadat het mee te nemen produkt niet paste is er supersnel een oplossing gezocht

Wil 14-09-2017 Via de website gekocht

Snel geleverd

Op zondag een DECT set besteld en op maandag werd deze geleverd.
De verpakking was goed verzorgd. Het hele proces van artikel vinden, bepalen wat ik nodig had en bestellen en afrekenen was gemakkelijk en zonder allerlei gezooi zoals het verplicht aanmaken van een account.

Hannie 14-09-2017 Via de website gekocht

klantvriendelijk

Echt geweldige service...en supersnelle levering...prima verpakt
Je kunt er snel bestellen zonder veel poespas...er wordt zelfs op zondag geleverd
Er is heel veel keuze in bijna alle producten

Marieke 14-09-2017 Via de website gekocht

Zeer goede en snelle service!

Rond 17.30 besteld en de volgende dag werd het product al bezorgd! Daarnaast erg goed advies van de klantenservice!

daika 14-09-2017 Via de website gekocht

Geweldige webshop

Vertrouwd adres, snelle levering, redelijke prijzen en groot assortiment. Duidelijke homepage, product makkelijk te vinden.

willem remmers 14-09-2017 Via de website gekocht

Goede website, en betrouwbaar adres

Goede website, en betrouwbaar adres.
Helaas was de levering niet erg snel. Vrijdagavond voor 22:00 uur besteld, en zaterdag niet bezorgd voor 19:00 in de avond. En toen was ik niet thuis. De volgende dag bezorgt de PTT Post niet, en maandag werd het dus. Achteraf had ik liever e.e.a. bij de winkel opgehaald.

Ton 14-09-2017 Via de website gekocht

Snelle bezorging binnen de afgesproken tijd.

Wasmachine snel geleverd en aangesloten.Fijne medewerkers die op alle gestelde vragen antwoord hebben.

Hendrik 14-09-2017 Via de website gekocht

Gewoon erg goed

Goede service en vlotte levering voor een scherpe prijs. Heldere en snelle communicatie over bestelling en bezorging.

Johnny Tang 14-09-2017 Via de website gekocht

Very good!;)

Voor advies had ik naar Coolblue gebeld. Ik wist niet welke tablet ik moest aanschaffen voor een simpele geluidsopname. Verkoper, bedankt voor jouw hulp! Meneer kan goed luisteren en snel schakelen.

Astrid 14-09-2017 Via de website gekocht

Ruime keuze en snelle levering. Duidelijke beschrijving en reviews. Netjes verpakt en pakje keurig thuis bezorgd door PostNL

Frank 14-09-2017 Via de website gekocht

Perfect

Zeer goede en fijne website met als extra service de product tips , kortom echt Top !!
Een echte aanrader deze webwinkel.

geuens martine 14-09-2017 Via de website gekocht

geweldige service

Ben heel tevreden over Coolblue. Vandaag bestellen en morgen geleverd in perfecte staat. De site geeft een mooie , duidelijke beschrijving van artikelen. Ook de stappen die je moet ondernemen om je artikel te kopen zijn heel duidelijk. Dus heel tevreden

Martijn 14-09-2017 Via de website gekocht

Zoals altijd, goed en op tijd

Fijne service en goede prijs. De webwinkel met een gunfactor. Product arriveerde zoals beloofd. Ik zou hier weer bestellen

Demie R. 14-09-2017 Via de website gekocht

zeer snelle bezorging

De tas werd echt supersnel bezorgd, je kan tot laat bestellen om het de volgende dag geleverd te krijgen.

Kristof 14-09-2017 In de winkel gekocht
Online

Reparatie dienst is een trage RAMP!

Ik heb nooit problemen gehad met Coolblue tot nu. Samsung S7 edge stuk (onder garantie). Toestel binnen gebracht voor herstelling, na 2 weken veranderd de status van “bij reparateur” naar “Uw product wordt verzonden van de reparatieafdeling van Coolblue naar de winkel in Zaventem”…3 dagen in deze status, neem ik contact op met Coolblue, hoe dit zo lang kan duren, waar ik het antwoord krijg, “dit kan zelfs nog een week extra duren”...Mijn smartphone is dus volledig hersteld, maar gaat nu zeker een week extra bij een reparateur liggen en na een paar mails is het besluit dat Coolblue hier niets kan aan doen. Sorry voor een bedrijf “voor middernacht besteld, morgen aan huis” kan dit NIET in mijn ogen.

Winston 14-09-2017 Via de website gekocht

Snelle levering en vakkundig personeel

Al enkele malen aankopen gedaan via Coolblue. Eenmaal in een Coolblue winkel in Eindhoven waar ik uitstekend en vriendelijk werd geholpen. De medewerker kwam vakkundig over , geduldig en gaf goed advies.
Meerdere keren producten niet in de winkel afgehaald maar laten bezorgen en zoals Coolblue adverteert werd het de volgende dag bezorgd. Ik kon zelfs een afhaalpunt in de buurt selecteren; daar kan men het product al in de ochtend al ophalen en hoef je niet de hele dag te wachten op de pakketbezorger.

Gerard 14-09-2017 Via de website gekocht

Super Service

Geweldige service en nette mensen die erg behulpzaam zijn
de bestelling was mooi op tijd zoals afgesproken.
zeker een aanrader

Top Coolblue en nog bedankt

Laurent De Rous 14-09-2017 Via de website gekocht

Correcte en super service

Bij elke bestelling een heel tevreden gevoel. Daarom raad ik jullie site aan iedereen aan. Daarom zal ik in het vervolg zeker blijven bestellen.

Maikel 14-09-2017 Via de website gekocht

Prima service, zoals altijd van Coolblue

Uitgebreide vakkundige beschrijvingen van Coolblue lezen, keuze maken, winkelwagen afrekenen en de volgende dag bezorgt. Zelfs op zondag!

Zoals altijd perfect!

JJS 14-09-2017 In de winkel gekocht
groningen

prima service en uitleg aan de balie

Bij aankomst snel geholpen (geen wachtrij), daarna prettig en doelgericht geholpen om de voor ons passende en juiste keuze te maken..

Anton 14-09-2017 Via de website gekocht

Wat een service!

supersnelle levering van de juiste producten, en dat zonder verzendkosten!! En dat is vorige keren ook steeds het geval geweest!

Sander 14-09-2017 Via de website gekocht

Geweldige service!

Op vrijdagavond een DAC met bijbehorende kabels gekocht.

Op zaterdag ontvangen en geconstateerd dat ik 1 optische kabel (niet heel goedkoop) verkeerd had besteld - hiervoor een verzoek tot omruiling ingediend.

Een uur later een mail ontvangen dat ze me het gedoe van omruilen wilden besparen en dat de nieuwe kabel al verstuurd was.

Op zondagmiddag nieuwe kabel ontvangen zonder verdere kosten!

Moet ik nog meer zeggen? :)

Ilja 14-09-2017 Via de website gekocht

Top!

Gewoon super, zaterdag besteld, zondag in huis. Prijstechnisch goed. Site is overzichtelijk en gebruiksvriendelijk. Ging even iets mis met de betaling, waardoor mijn order niet door kwam, terwijl hij wel betaald was. Prima opgelost na 5 uur zaterdagmiddag.

Alleen maar lovende woorden.

S. Alberto 14-09-2017 Via de website gekocht

Ik vind het een geweldige shop. Ten eerste omdat je makkelijk via de webshop kan bestellen. Ten tweede na het bestellen word je op de hoogte gehouden van je product. Heel prettig.

Jan 14-09-2017 Via de website gekocht

Niet zo blij meer met coolblue

Heb maandag 11/9 een accu voor mijn camera gekocht en deze is nog niet binnen. 14/9. Wel is afgesproken met de klantenservice dat als hij vanavond niet binnen is er een volgende wordt verstuurd ( maar die heb ik dus niet voor het weekend binnen).

Officiele reactie van Coolblue 14-09-2017

Hoi Jan,

Bedankt voor je feedback. Wat ontzettend spijtig om te horen dat je pakket niet conform afspraak is bezorgt. We werken elke dag keihard om dit in orde te maken, maar helaas kan het sporadisch voorkomen dat een levering niet helemaal loopt zoals gepland. Het is dan belangrijk dat wij het naar tevredenheid oplossen. Zou je in een e-mail naar geenglimlach@coolblue.nl het ordernummer kunnen opsturen? Als je hierbij ook een korte beschrijving geeft van het euvel kijken we graag mee naar een passende compensatie.

Groeten,

René 14-09-2017 Via de website gekocht

Tevreden met de aankoop.

Duidelijke beschrijving, snelle levering adequate info over de leveringstermijn, goede prijs. Kortom: alles klopte

Lian 14-09-2017 Via de website gekocht

Makkelijk bestellen en snelle levering

Ik kon snel vinden wat ik nodig had, betalen was een makkie en ik had het de volgende dag in huis. De kleine extra's bezorgden mij echt een lach op mijn gezicht. Bijv. de wachttherapie, de bedankt-buur-kaart op de doos voor als de buren het pakket hebben aangenomen. Ik hou daar wel van.

Henk 14-09-2017 Via de website gekocht

Maakt alle belofte waar.

Ik maak vaak gebruik van coolblue. Producten komen altijd goed verpakt op t aangegeven moment binnen. Daar wordt je blij van. Goed, goedkoop en duidelijke reviews en communicatie.

Hoi 14-09-2017 Via de website gekocht

Prima!

Snelle levering, goed verpakt, goede info op de site met bijvoorbeeld filmpjes over het product en welke ze aanbevelen

Door 14-09-2017 Via de website gekocht

snelle en gewedlige service, maken hun slogan waar!

Het fijne van online bestellen , op Zondag gaat wasmachine kapot .In een druk sportend gezin kun je echt niet lang zonder. Direct op site gekeken en vergeleken . Voor 23 uur besteld volgende dag in huis! Word netjes via mail op hoogte gehouden en ook de bezorgen belde 2 x ! (omdat eerste x niet werd opgenomen;)
Nette vriendelijke bezorgers!

Eldridge 14-09-2017 Via de website gekocht

Geweldig bedrijf. Goede service. Keurige aflevering!

Snelle levering, mooie prijzen, heel tevreden.
Bij ontevredenheid in het verleden, wordt het mooi opgelost.

Shirley Shaw 14-09-2017 Via de website gekocht

Goeie service

Makkelijke website, goed beschreven. Snelle levering en keurige mensen die het af komen leveren, ook als je een vraag hebt over het product kunnen zij het goed beantwoorden en gratis verzending was top

Wilma 14-09-2017 Via de website gekocht

zeer tevreden

een AEG afwasmachine besteld met 39 DB. Ik heb deze besteld door de reactie van andere mensen die deze afwasmachine ook gekocht hebben. En het klopt de afwasmachine is erg stil. ik heb een open keuken en je hebt geen last als de afwasmachine aan het draaien is en de TV staat aan.

ArthurB 14-09-2017 Via de website gekocht

Prima service

Coolbleu heeft een ruime keus aan artikelen, overzichtelijke website en een snelle levering, precies wat je verwacht.

L.K.D. 14-09-2017 Via de website gekocht

Voor het eerst een bestelling bij Coolblue gedaan.
Tv kapot, op zaterdagavond nieuwe besteld (volop keuze) en zondagmiddag keurig binnen afgeleverd.
Wij zijn tevreden met de levering en de TV!

Pim 14-09-2017 Via de website gekocht

In tweede instantie top geregeld

Door een foutmelding tijdens het betalen is mijn TV niet geleverd. 1 belletje (20.00uur) met klantenservicemedewerker Thomas en de TV stond de volgende dag om 8.30uur op de stoep. Top geregeld Thomas/Coolblue

An 14-09-2017 Via de website gekocht

Snel en correct!

's avonds besteld en de dag nadien onder de middag reeds kunnen ophalen. Fantastisch! Iets duurder dan bol.com aanbod maar wel sneller.