Deze score is berekend op basis van 3473 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Roy 22-03-2017 Via de website gekocht

Prima service, heb het pakketje lekker snel ontvangen

Het zoekproces ging snel en heb ik wat ik zocht gelijk gevonden. Daarna heb ik 's middags het product besteld en minder dan 24 uur later was het al bij mij thuis. Ik dacht dat ik nu weer in America woon :-) Kortom, top service!

Peter 22-03-2017 Via de website gekocht

Bijzonder goede service voor een webshop

Snelle levering. Reserveren en afhalen of bezorgen. Je hebt de keuze. Ruime keuze en voor elke wens is er wel iets. Zeer goede service. Klantvriendelijk in de winkel van Eindhoven.
Bij drukte een goed en snel afhandelsysteem met voldoende bezetting.

ikke 22-03-2017 Via de website gekocht

Leuke mensen, super service!

Het is gewoon goed geregeld! Vrolijke mensen aan de telefoon, levering volgens afspraak, retouren is geen probleem en wordt erg netjes opgelost. Veel andere winkels zouden er een voorbeeld aan kunnen nemen. Ik kan bij Coolblue met een gerust hart bestellen omdat er geen addertjes zijn.
Erg prettig!

B. vd Knijff 22-03-2017 Via de website gekocht

Goede service!

Via de website een wasmachine besteld, die de volgende dag al geleverd kon worden. Deze zou alleen rond een tijdstip geleverd worden die mij niet uit kwam.
Ik heb een mail naar de afdeling planning gestuurd. Deze reageerde heel snel en dachten heel fijn met me mee.
Ook de mannen die de wasmachine kwamen brengen waren erg vriendelijk, netjes en vrolijk!
Ik ben in ieder geval heel tevreden over de algehele service

wouter 22-03-2017 Via de website gekocht

Snel en duidelijk.

Goed bestel proces. Fijn dat je een product weer kunt terug sturen als dat nodig is.
Prima prijs - product en service

MotteHeure.nl 22-03-2017 Via de website gekocht

Ongelofelijk snelle levering

Gewoon goed. Prima website. Snelle levering.
Het product wat we gekocht hebben bevalt ons ook nog prima...
Goede prijs.
Wat wil je nog meer..

Jan Ridders 22-03-2017 Via de website gekocht

Eenvoudige bestelprocedure en zeer vlotte levering

Goed overzicht van de leverbare laptops, grote keuze met duidelijke specificaties. Eenvoudige bestelprocedure en zeer snelle levering.

Geert 22-03-2017 In de winkel gekocht
Rotterdam Oostplein

Precies zo als afgesproken!!!

Zondagmiddag in de winkel mijn navigatiesysteem besteld die helaas niet op voorraad was maar per Post NL keurig op maandag thuis bezorgt.
Ik ben netjes geholpen in de winkel en vertrok met een glimlach.

Bedankt Kimberly en collega's.

Nawaz 22-03-2017 Via de website gekocht

Zonder problemen besteld.

Scanner besteld en keurig snel ontvangen.
Duidelijk site. Nog geen problemen ondervonden.
Prijzen zijn niet echt goedkoop, maar daartegen is de service wel goed, denk ik.

Edwin 22-03-2017 Via de website gekocht

Gewoon goed. Punt.

Uitgebreide informatie per product, vergelijkingsmogelijkheden en snelle en correcte service (volgende dag in huis).

Leatitizia 22-03-2017 Via de website gekocht

Snel en supergoed

Zondag ben ik mijn smartphone kwijt geraakt. Nadat ik alles had geblokt, en een nieuwe simkaart had, via Coolblue een 'tweede kans' smartphone besteld. Zondagavond besteld, maandag 12 uur bezorgd. Een supermooie smartphone die er helemaal als nieuw uitziet. Binnen een uur waren al mijn apps, contacten, berichten etc weer terug . Heel blij.

Marieke 22-03-2017 Via de website gekocht

Super snelle levering. Top.

Duidelijke site. Goede prijzen. Super snelle levering. Helemaal top. Aanrader voor een ieder. Breed assortiment.

Anna 22-03-2017 Via de website gekocht

Hele goede serivice??

Ik ben erg blij met mij nieuwe rugzak voor school. Hij werd de dag na dat ik het bestelde meteen bezorgd en ook nog eens heel goed verpakt. Mijn tas was veilig onderweg in een grote coolblue doos. Ik betaalde mijn tas meteen tijdens het bestellen via internetbankieren en alles verliep soepel! Wat ben ik blij met coolblue. Ik ga over een tijd op reis en ik weet vrijwel zeker dat ik hier mijn backpack ga kopen. Heel erg bedankt coolblue!!

Aart van Ewijk 22-03-2017 Via de website gekocht

Alles ging zeer vlot en een geweldige service.

Website is heel duidelijk, het ging allemaal heel vlot en je wordt goed op de hoogte gehouden van het af te leggen traject. het betreft een Russell Hobbs waterkoker.

Paul J 22-03-2017 Via de website gekocht

Goede en snelle service/levering

snelle en correcte levering... apparaat (TV) binnen 24 uur thuis werkend....
en natuurlijk tegen een zeer goed concurrerende prijs

M.flap 22-03-2017 Via de website gekocht

een top service

Ik ben heel tevreden met coolbleu heb alles bij jullie weg goede service vriendelijke bezorgers goede aflevering

Reijers 22-03-2017 Via de website gekocht

Geweldig bedrijf zo zijn er niet veel

Dit bedrijf erkent zich door de perfecte service en afhandeling van bestellingen, ook eventuele hulp bij installeren is perfect.

Brouwer 22-03-2017 Via de website gekocht

Geweldige en snelle service

Op zaterdag mijn artikel besteld en op zondag is deze al geleverd, top! Dus ik was hier zeer tevreden over hoe makkelijk het te bestellen was en hoe snel de levering was!

Henk van den Ouwelant 22-03-2017 Via de website gekocht

Geweldige service en lekker makkelijk

zoals al gezegd: geweldige service, veel keuze, goede prijs/kwaliteit verhouding en makkelijk. Je kunt altijd bij Coolblue terecht.l

Fam Klein 22-03-2017 Via de website gekocht

Snelle en georganiseerde levering.

Bestellen en levering was uitstekend. Alleen bij installatie machine niet stabiel opgesteld waardoor deze nog aangepast moest worden. Ook lekt de kraan-aansluiting, wat dus ook nog moest worden aangepast.

Officiele reactie van Coolblue 22-03-2017

Beste meneer/mevrouw Klein,

Bedankt voor de review op Kieskeurig.nl. Fijn om te lezen dat de levering snel is verlopen. Wij vinden uiteraard wel erg jammer dat de wasmachine niet correct is geplaatst en aangesloten. Onze Coolblue Bezorghelden worden hierop getraind en verwachten dat onze klanten in goede handen zijn. Bij deze willen wij onze excuses aanbieden voor het niet correct plaatsen en aansluiten van de wasmachine. Wij willen uw feedback graag doorzetten naar de juiste afdeling om een soortgelijke situatie te voorkomen bij andere klanten. Bent u in de gelegenheid om het ordernummer met een korte toelichting te versturen naar geenglimlach@coolblue.nl? Dan pakken we het meteen op.

Als u nog andere vragen/opmerkingen heeft, schroom niet om weer contact met ons op te nemen.

Groeten,

Coolblue.

Marieke 22-03-2017 Via de website gekocht

top service , snelle levering, super vriendelijk!

Duidelijk en overzichtelijk, snelle levering, goede service en vriendelijke bezorgers!
Ga vooral zo door

de Vries 22-03-2017 Via de website gekocht

Top service!

Makkelijke en overzichtelijke website en goede prijzen. Voor mij gaf de service van gratis bezorging en plaatsing van de wasmachine de doorslag en die service was top! De bezorgers waren ontzettend vriendelijk en gaan niet weg voordat de wasmachine draait. Daarbij boden zij zelf aan de oude wasmachine alvast naar beneden (vanaf zolder) te tillen, terwijl deze niet met hen mee terug hoefde. Echt super!

Nic 22-03-2017 Via de website gekocht

Coolblue service

Coolblue heeft een tal aan mogelijkheden om producten te bestellen. De online shop is gebruiks vriendelijk, makkelijke zoekbalk met altijd resultaten. Leuke prijzen en goede reviews over hun producten.
Ik zelf had wat mis gedaan tijdens het ' winkelen' ik kon direct online of via de whatsapp contact opnemen en werd direct vriendelijk geholpen via de whats app.
De levering van dit product was zoals gezegd : voor 2359u besteld, morgen in huis.
Na mijn levering nog een kaartje ontvangen i.v.m. het aanschaffen van mijn product.

Johan 22-03-2017 Via de website gekocht

zaterdag besteld, zondag geleverd

zaterdag rond 23u00 besteld, zondag in de loop van de dag geleverd, sneller kan niet. Wat een service !

WimR 22-03-2017 Via de website gekocht

Snelle service

op internet product vergeleken bij verschillende leveranciers. Prijstechnisch vergelijkbaar met anderen. Op basis van goede recensies in de familiekring gekozen voor CoolBlue. Supersnelle levering na ca. 14 uur.

x 22-03-2017 Via de website gekocht

Mega-slechte ervaring met Coolblue

verhaal is bekend (als het goed is....) Liebherr koel/vries combinatie besteld, kon niet via de website want die was niet dusver aangepast om aan te geven dat de handvatten omgezet konden worden, dus telefonisch besteld. DUIDELIJK aangegeven dat de koelkast op een ANDER adres bezorgd moest worden, na 5 x checken stond WEER het verkeerde ardres vermeld. Daarna (nog steeds) veel problemen met Exchange die op het verkeerde adres stond (weer een vrije dag genomen) om de handgrepen om te zetten..... het is nu nog niet gebeurd en ben het helemaal zat !

Officiele reactie van Coolblue 22-03-2017

Beste meneer/mevrouw,

Wij willen onze oprechte excuses aanbieden voor alle problemen die zijn ontstaan tijdens het bestellen en leveren van de Liebherr koel-vries combinatie. Het klopt inderdaad dat de extra diensten bij witgoedproducten telefonisch worden doorgegeven. Onze collega's aan de telefoon kunnen namelijk een extra verzoek indienen om de deuren aan te passen. Het is niet de bedoeling dat bestellingen om een verkeerde adres worden geleverd. Wij versturen direct na het plaatsen van een bestelling ook een orderbevestiging waarin u het afleveradres kunt controleren. Helaas kunnen wij nu niet direct inzien waar het precies fout is gegaan bij het noteren van het afleveradres maar we willen dit natuurlijk graag voor u controleren. Bent u in de gelegenheid om het ordernummer met een korte toelichting per e-mail te versturen naar geenglimlach@coolblue.nl? Dan kunnen we direct zien waarom het niet is gelukt om de koel-vries comobinatie op het juiste adres te leveren. Wij gaan ervan uit dat u ook wordt voorzien van een gepaste oplossing.

Nogmaals onze excuses voor het niet leveren van uw bestelling. Als u nog andere vragen/opmerkingen heeft, dan lezen wij het graag terug in de e-mail.

Groeten,

Coolblue.

Neel 22-03-2017 Via de website gekocht

Een gezellige leuke humoristische webwinkel

Een geweldige leuke gezellige goedkope webwinkel / op humoristische wijze worden producten vanaf bestelling tot levering getransporteerd en bericht naar de klant toe.
Supersnelle service

Elaine 22-03-2017 Via de website gekocht

Mooie producten en goede service

Coolblue staat voor kwaliteit, van zowel de producten als de service. Ze zijn niet altijd de goedkoopste (vandaar de 9 ipv een 10), maar toch koop ik liever iets duurder bij Coolblue omdat er goede service aan vast zit. Ook als er iets mis is, het wordt altijd netjes opgelost.

Bmm 22-03-2017 Via de website gekocht

Gewoon zoals beloofd

De levering en het product waren zoals men had beloofd. Prettig dat het pakketje ook naar een afhaalpunt kan worden gestuurd.

Gewoon perfect! 22-03-2017 Via de website gekocht

Gewoon perfect!

Duidelijke website, duidelijke e-mails met de voortgang. Duidelijke telefoontjes wanneer ze komen. Gewoon perfect!

Johannes 22-03-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service

Zondag bezorging... heldere communicatie
Door de overzichtelijke en vriendelijke site werd mijn interesse gewekt. Via kennissen die ook dit artikel daar kochten werd ik hier attent op gemaakt

Koper 22-03-2017 Via de website gekocht

Makkelijk, handig, overzichtelijk en je hoeft er de deur niet voor uit. Het wordt ook al de volgende dag bezorgd

Bianca 22-03-2017 Via de website gekocht

Supersnelle levering! Zelfs op zondag!! Top!

Ruime keuze in Produkten met een goede prijs. De Bestellung werd een dag later al geleverd ( op zondag)
Een echte aanrader

Johan driessv 22-03-2017 Via de website gekocht

Service was perfect

Gebruiksvriendelijk en geheel praktisch overzicht op producten die je wilt.
Ik zou iedereen deze websitebeheerder aanbevelen

L 22-03-2017 Via de website gekocht

Fijne shop

De shop heeft een ruime keuze en komt op mij betrouwbaar over. Dat in combinatie met duidelijke communicatie over de bestelling, goede service en snelle bezorging, maakt het een fijne shop.

Frits 21-03-2017 Via de website gekocht

Prima wasautomaat aansluiten ging niet goed

Prima wasautomaat, dynalogic heeft de machine echter niet goed aangesloten waardoor de vloer blank stond en vocht in de gipswand is getrokken.

Gertjan Slotboom 21-03-2017 Via de website gekocht

Goeie service en goedkoop

Je kan zelf neer zetten welke dag dat ze het product komen leveren. Met vele dingen zijn ze goedkoop. Ze houden zich aan de regels. Zelf ook 1 keer een telefoon gekocht die te goedkoop stond vermeld maar ik hoefde niet bij te betalen.

Silvana 21-03-2017 Via de website gekocht

We zijn superblij met de tv, prachtige hd kwaliteit en een mooie curved! Mijn droomtv...
De bezorger is helemaal goed gegaan, goede service.

Alleen als tip wil ik 1 ding meegeven:
Jullie stuurden mij een mail waarin stond
"Uiterlijk morgen 13:30 krijgt u een mail waarin word aangegeven wanneer uw pakket bezorgd word"
Ik dacht dat is mooi...dan word het in ieder geval geleverd wanneer ik thuis ben.

Ik keek vervolgens die dag op mn mail sochtends, en stond er dat hij tussen half 10-half 12 werd bezorgd. Dat vind ik een minpunt vd service omdat klanten anders gaan denken door die eerste mail.. Graag aanpassen voor de volgende verwarring.

ink 21-03-2017 Via de website gekocht

Leuke knakkers met goede spullen!

Ik ben fan!
Al jaren vind ik hier veel van wat ik nodig heb (van tablet en stofzuiger tot rugzak).
Informele en duidelijke updates over de bestel- en bezorgstatus.
Ik koop liever bij een vriendelijk en vrolijk bedrijf.
Keigoeie service met duidelijkheid over wat ik kon verwachten (ook toen mijn tablet voor de tweede keer stuk ging).

Jim Brown 21-03-2017 Via de website gekocht

Inderdaad, service met een glimlach!

Een organisatie die je het gunt om bij ze te kopen! Zeer tevreden over het proces, de manier waarop je op de hoogte wordt gehouden en de aflevering. Enige puntje is dat er (nog) geen dagdeel gekozen kan worden waarop er geleverd wordt. Des al niet te min, raad ik CoolBlue zeker aan!

john 21-03-2017 Via de website gekocht

goede cervice en snelle leering

ik heb al meerdere dingen via coolblue besteld, altijd goede service, snelle levering en goede prijs/kwaliteits verhouding.
stuit je op een probleem zijn ze altijd bereid om een passende oplossing te zoeken(had ik met een koptelefoon die was afgebroken, zelfs buiten de garantie wilde ze hem graag maken, dus erg goede service)

RvdB 21-03-2017 Via de website gekocht

Supersnelle levering op zondag!

Heldere uitleg over de producten. En mooi filmpje om goed de verschillen in formaten koffers te zien. Dus ik wist wat ik kocht. Heel tevreden. Zeker met de zondag levering.

Theo Veen 21-03-2017 Via de website gekocht

Geweldige service!!!!

Afgelopen donderdag een wasmachine besteld en zelf via de website zaterdag als bezorgdag gewijzigd i.p.v. de volgende dag!
Door de bezorgers keurig naar zolder gebracht, aangesloten en de oude wasmachine mee retour genomen

Betty Smit 21-03-2017 Via de website gekocht

wasmachine

Keurige informatie inzake de levertijd. Geweldige service van de installateurs.
Je wordt kort voor dat ze er zijn nogmaals geïnformeerd via de whats-app

JdW 21-03-2017 Via de website gekocht

Prima webshop!

CoolBlue heeft een uitgebreid assortiment en een duidelijke website.
Het bestellen van artikelen is simpel en de levering is snel en punctueel.

M. Smith - van Wijk 21-03-2017 Via de website gekocht

Toppie service zelfs tot na de aankoop

Meerdere keren wat besteld en iedere keer weer versteld van het hoge service niveau. Vriendelijke bezorgers met een persoonlijke noot. En even de afmaker dat kaartje handgeschreven twee dagen na de bezorgen. Super Coolblue!

L booij 21-03-2017 Via de website gekocht

Goede service en vriendelijk en vakkundig personeel

Snelle levering en dat je op de hoogte wordt gehouden wanneer levering plaats vind
Personeel vriendelijk en vakkundig ook erg mooi dat gratis levering en oude machine direkt mee kan

Hans 21-03-2017 Via de website gekocht

prima service, correcte bezorgers en netjes op tijd.

de website is overzichtelijk en duidelijk.
alleen met betalen ging het een paar keer mis waardoor ik opnieuw moest beginnen.

Annechien 21-03-2017 Via de website gekocht

Snel geleverd op af haal punt.

Wil graag mijn pakket op een afhaalpunt halen . Dan hoef ik er niet voor thuis te blijven.
Ergste vind ik als het bij de buren afgeven wordt.
Top! Snel op afhaalpunt geleverd. Kan zelf bepalen wanneer ik het haal.
Artikel was prima en geheel volgens verwachting! Ben er erg blij mee

Vandenhende Marc 21-03-2017 Via de website gekocht

snelle afhandeling van mijn bestelling

een snelle en eenvoudige manier om iets te kopen, en gemakkelijk met de vele afhaalpunten,
zodat je uw pakket kan afhalen wanneer het past