Deze score is berekend op basis van 2202 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

mattheus 28-03-2017 Via de website gekocht

alles klopt

prijzen kloppen, levertijd klopt, informatie klopt, klantenservice klopt, afhandeling klopt: alles wat ze doen is helemaal goed

David 28-03-2017 Via de website gekocht

Super levering

Inderdaad voor 23:00 uur besteld en de dag erna al geleverd. Fantasies! De volgende keer zeker weer even kijken of Cool Blue iets voor me kan betekenen!

JB de Vries 28-03-2017 Via de website gekocht

Snel en duidelijk

Website is makkelijk in gebruik.
Mede gekozen omdat er ook fysieke winkels zijn (o.a. Groningen). Dat vind ik een fijn idee.
Duidelijke communicatie en de bestelling is snel in behandeling genomen. Volgens mij had ik binnen een uur al bevestigjng dat het artikel klaar was voor verzending.

Slaan alleen een beetje door in melige opmerkingen op de site, in mails en zelfs op de verpakking.

Michael 28-03-2017 Via de website gekocht

Goede service!

Pakket was niet aangekomen(fout van PostNL) vervolgens heb ik kontakt opgenomen met zowel PostNL als met Coolblue.
Bijde hebben toen een onderzoek ingesteld en Coolblue kwam supersnel met een andwoord en oplossing!
jammer dat het zo vaak fout gaat bij PostNL maar ik ben zeker te spreken over Coolblue!

Milly 28-03-2017 Via de website gekocht

Zaterdag besteld zondag in huis!

Ik koop hier al jaren mijn elektrische apparaten, voornamelijk omdat de service gewoon prima is, daarnaast krijg je heel goed advies als je belt met wat vragen EN de echte reviews vind ik HEEL handig! Top zaak :-)

Dhr. Seinstra 28-03-2017 Via de website gekocht

Zeer goede en correcte service

Duidelijke en goed overzichtelijke side. Gebruikers vriendelijk en overzichtelijk. Compleet met goede ondersteuning en aanbevelingen.

Esme 28-03-2017 Via de website gekocht

Geweldig wasmachiene

Met een huishouden van 5 mensen ben ik super blij met de 10 kilo trommel en voor die prijs... Geweldig ik raad deze wasmachiene zeker aan

Martine Swelsen 28-03-2017 Via de website gekocht

Super snelle service

Gemakkelijk te vinden en duidelijk omschreven op de website.
Mooi met tekening aangegeven. Erg duidelijk voor de klant.

Britt 28-03-2017 Via de website gekocht

Snelle correcte levering

Makkelijk, alles online te bekijken met voldoende omschrijving van de producten. Veilige betaling en snelle levering. Follow-up van de levering online

Wendy 28-03-2017 Via de website gekocht

Top service !

Bestellen en morgen in huis! Zelfs op zondag!! Dit is een garantie die altijd al gebeurd is. Qua prijs zitten ze niet slecht. Al is vergelijken soms wel nodig.

Farieda 28-03-2017 Via de website gekocht

Snelle en goede service

Van te voren een aantal keren contact gehad met de klantenservice via facebook. Reactietijd was heel goed. Ook prijzen vergeleken en Coolblue was een van de goedkoopste. Daarnaast is het super dat je zelf je levertijd en datum kan kiezen.

Peter 28-03-2017 Via de website gekocht

Perfect

Dit is de vierde keer dat ik bij Coolblue wat bestel. Nu heb ik een printer gekocht. Dag na het bestellen keurig bezorgd en precies binnen het tijdslot.
Op de site uitgebreid uitleg of welke keuzes je kunt maken en wat je ermee kunt doen. Filters instellen en dan kiezen. Eventueel kun je ook de klantenservice bellen. Ondanks dat de service en keuze perfect is geen 10. Bij Coolblue mogen ze nog wel nadenken over de verpakkingen, deze doos was veel te groot voor de printer en wordt dan opgevuld met plastic. Dat vind ik dan jammer.

Savo 28-03-2017 Via de website gekocht

Betrouwbaar en klantvriendelijk

De laatste tijd hebben we een wasmachine, een koptelefoon met opbergsysteem en een gps-horloge besteld. Wasmachine werd precies conform de afspraken bezorgd. Aardige, beleefde bezorgers die de loodzware oude Miele zonder klagen meenamen. Het opbergdoosje voor de koptelefoon beviel niet, na motivatie waarom kregen we geld terug zonder dat we het doosje hoefden terug te sturen. Horloge was een cadeautje en moest elders worden bezorgd. Is ook allemaal perfect verlopen.

Theo 27-03-2017 Via de website gekocht

Super blij!

Hmm had draadloze oortjes aangeschaft via Coolblue, maar voldeden niet. Batterijduur was in eerste instantie niet zoals beloofd. Toen ik er een keer in de regen mee had gesport begaven ze het helemaal. Hmmz dat was twijfelachtig, had ik er wel in de regen mee kunnen sporten? Coolblue was echt super cool. Gaven mij het hele bedrag terug, zodat ik een ander product kon aanschaffen.

Dion 27-03-2017 Via de website gekocht

Goede sevice en snelle levering

Er wordt een SMS bericht gestuurd en 15 minuten voor ze komen wordt ik gebeld.
Gratis thuisbezorgd en het oude apparaat wordt gratis meegenomen. De chauffeur en bijrijder blijven zeer vriendelijk en geven positieve tips.

Nina 27-03-2017 Via de website gekocht

Ze doen wat ze beloven en met een leuke twist!

Makkelijke en overzichtelijke website waar in je alles makkelijk kunt vergelijken.
Ook staan er per artikel reviews van andere klanten en de min en plus punten op een rij, hierdoor kan je makkelijk zien welk product het beste bij je wensen aansluit. En voor 23.59 besteld inderdaad de volgende dag bezorgd, zelfs in het weekeinde! Ideaal.

Links 27-03-2017 Via de website gekocht

vlotte aflevering

De site is duidelijk, en voldoende keuze mogelijkheden.
Wel viel ons op dat bij de levering van onze wasmachine deze niet waterpas is gezet.
Hij wiebelde al bij het aanraken. Toen ik mijn 1e was draaide, bleef de wasmachine niet op zijn plek staan. En heeft mijn man het zelf maar waterpas gezet.
Ik vind dit niet netjes, geen service. (terwijl hier juist o.a. op de tv reclame over word gemaakt)

Ylse 27-03-2017 Via de website gekocht

Snelle levering!

Vrijdagmiddag besteld, zaterdagochtend al in huis! En dat was perfect aangezien ik zaterdagmiddag de bestelling al nodig had. Op Coolblue kun je vertrouwen! Ik kwam er niet helemaal uit en kwam al snel in een chat met een Coolblue medewerker terecht die me snel te woord stond en mijn probleem oploste.

Chris 27-03-2017 Via de website gekocht

Pima winkel

Alles klopt, mooi, leuk, humor precies wat ik er van verwacht. Service is top! Vriendelijke mensen bij de klantenservice. Maar ook in de fysieke winkel is het zeer aangenaam. Coolblue is een voorbeeld voor andere internet winkels.

Ziggy 27-03-2017 Via de website gekocht

Super snel bezorging.

Makkelijk interface. Goede advies. Super groot assortiment, iedereen kan iets vinden zo particulieren als zakelijk . Snel bezorging. Ik ben echt blij, van mij aankoop.

Wilmy 27-03-2017 Via de website gekocht

Ze doen wat ze beloven: alles voor die glimlach!

Website helder, bestellen heel makkelijk. Voor advies nog persoonlijk contact met klantenservice: snel en goed geholpen. Glimlach? Big smile!

Wouter 27-03-2017 Via de website gekocht

sneller dan het licht

De powerbank die ik de avond tevoren nog laat besteld had werd de volgende ochtend rond tien uur al afgeleverd. Daarmee was de bezorging zelf sneller dan de track & trace van postNL, die meldde pas een uur later dat er een pakketje onderweg zou zijn.....
De site is op zich wel informatief maar het verschil tussen twee vergelijkbare powerbanks van hetzelfde merk komt niet echt naar voren.

Rene 27-03-2017 In de winkel gekocht
Amsterdam

Fantastisch bestelproces

Zeer soepel bestelproces en heel snelle levering. Ook gaan kijken in de winkel is mogelijk. Daar is het systeem heel goed met veel deskundige medewerkers. Je hoeft denk ik nooit lang op je beurt te wachten.

Eveline 27-03-2017 Via de website gekocht

Top service!

We hebben een droger besteld bij Coolblue omdat we de voorgaande keer een negatieve ervaring hebben gehad met een grote electronica/witgoed zaak die zijn afspraken niet na kwam. we kregen de avond van tevoren bericht hoe laat de droger ongeveer bezorgd ging worden. 's ochtends kregen we een nog nauwkeuriger tijdslot doorgegeven per mail. 15 min. van te voren ontvingen we een sms en werden we gebeld dat de chauffeur over 15 min. zou arriveren. De droger is door de chauffeur en bijrijder naar de 2e verdieping gebracht en geinstalleerd. Na installatie (incl afvoerslang aanbrengen voor de condensor) hebben ze de machine even getest en wat uitleg gegeven. De oude droger is keurig netjes mee teruggenomen. Top service gekregen van Coolblue.

Corné 27-03-2017 Via de website gekocht

Goed advies

Vooral door de snelle levering en grote keuze. Toch blij verrast door het prima advies over de telefoon.

Marja 27-03-2017 Via de website gekocht

Geen tijdindicatie met track en trace

Coolblue geeft aan 'vandaag voor 23.59 uur besteld, morgen in huis'.
Dit maken ze zeker waar.
Wat vervelend is dat ze het idee wekken dat je het pakket kunt volgen terwijl dit helemaal niet zo is. Niks is minder waar. Post.nl geeft vanaf begin aan dat er geen tijdsindicatie te geven is.
Coolblue zou dat moeten aangeven bij de bestelling zodat je vooraf weet dat je aan huis gebonden bent tot aflevering van het bestelde.

Officiele reactie van Coolblue 28-03-2017

Beste meneer/mevrouw,

Wat ontzettend vervelend om te zien dat het volgens van het pakketje niet hetgeen bleek te zijn u in gedachte had. Echter, moeten er wel gezegd worden dat met ''het pakketje volgen'' wordt bedoeld dat u het hele proces kunt volgen, vanaf het inpakken tot het versturen. We hopen dat u uiteindelijk toch nog heeft kunnen genieten van uw bestelling. We wensen u nog een hele fijne en zonnige week.

Mitchel 27-03-2017 Via de website gekocht

Geweldig slecht!

Zou zaterdag mijn pakketje binnen krijgen! gelukkig heb ik hem nog steeds niet..
Ik heb mijn pakketje nog niet binnen en dan vragen jullie al hoe ik het vind..
Bezorg moment:
Vandaag 27 maart
16:00 - 18:00 uur
Is ook alweer 2 uur later dus ik verwacht het pakketje vandaag ook niet!

Officiele reactie van Coolblue 30-03-2017

Hey Mitchel,

Wat ongelooflijk vervelend. Dat was natuurlijk niet wat wij samen hadden afgesproken en daar willen wij uiteraard onze excuses voor aanbieden. Omdat wij wel heel graag willen bekijken wat en waar het mis is gegaan, willen wij je vragen om ons een e-mail te sturen op geenglimlach@coolblue.nl. Als je daar kunt vertellen wat er precies aan de hand is en wat jouw ordernummer is, gaan wij er meteen achteraan. Wij horen heel graag van je.

Janneke 27-03-2017 Via de website gekocht

Snelle levering, mooi assortiment

De site is overzichtelijk en bevat de juiste informatie. Prima service, mooi product.
Fijn om goed inzicht te hebben in bestelproces.

Jgc van Erven 27-03-2017 Via de website gekocht

Surround set Logitech

Kinderlijk eenvoudig en goede en vlotte service. eerste product niet naar het zin en kosteloos terug gestuurd . Volgende dag ander product weer in huis, Misschien is coolbleu een fractie duurder maar dat is het mij zeker waard ! topservice en 100% te vertrouwen .

Mariska 27-03-2017 Via de website gekocht

Snelle en goede levering

De site is erg duidelijk en uitgebreid. Goed aanbod met leuke actie prijzen er tussen. De levering was erg snel.

Toon 27-03-2017 Via de website gekocht

Kan NIET beter

Op basis van duidelijke en volledige informatie op de website, en de laagste prijs die ik kon vinden, heb ik een GSM besteld. Vrijdag avond om 22 u. Zaterdag ochtend 10 u werd ie geleverd. Je kan er zelf niet voor naar de winkel gaan. Gewoon perfect.

KOost Vorstenbos 27-03-2017 Via de website gekocht

Goede service snelle levering volgens afspraak

Duidelijke website goede afwerking bestelling werd continue op de hoogte gehouden hoe ver de bestelling was. Levering precies op tijd volgens afspraak. Ruime keuze assortiment

Nederlandse Fotowerken 27-03-2017 Via de website gekocht

Heb voor mijn Nikon een accu besteld bij coolblue.
De site is overzichtelijk en zoals altijd bij coolblue was de levering weer snel, netjes verzorgd en CB houd je netjes op de hoogte van de voortgang. Aangezien ik niet thuis was kon ik een PostNL servicepunt aanklikke. Via de app waar mijn pakket netjes na het weekend lag.

Paul 27-03-2017 Via de website gekocht

Matig

Ik had opzet tandenborstels besteld. Deze zouden de volgende dag klaar liggen bij het ophaal punt. Dit was niet het geval, dus voor niks naar de Primera gelopen. Ik kreeg de dag erna pas het ophaal bericht. Bleek het ook nog in een enveloppe te zitten, die dus door de brievenbus gekund had.

Robbert 27-03-2017 Via de website gekocht

Simpel, snel, goed

Van oriëntatie op website tot en met levering, alles is transparant, eenvoudig en voor een goede prijs. Belofte wordt waargemaakt.

Jos 27-03-2017 Via de website gekocht

Prima service. Goede website, je wordt voortdurend op de hoogte gehouden wanneer de levering is, fijne, deskundige en snelle bezorgers.

George Moerdjiman 27-03-2017 Via de website gekocht

goede en betrouwbare service en supersnel

Ik heb 2 keer bij Coolblue een product aangeschaft. Een laptop van Acer en een stofzuiger van AEG. De product informatie op hun site is helder en compleet. De prijzen zijn laag en de levering is supersnel. Je kan de bestelling tot aan je deur stap voor stap volgen. Ook hun servicedesk is vriendelijk en snel. Ik kijk voortaan eerst op de site van Coolblue als ik wat nodig mocht hebben.

Hans 27-03-2017 Via de website gekocht

Geweldig geholpen vóór de aankoop en toen dus gekocht !

Om zeker te weten dat ik het juiste product kocht heb ik vooraf contact gehad met de klantenservice die mij uitstekend heeft geholpen (bedankt Medewerker) !
En dus het product gekocht, volgende dag in huis en ben er ontzettend blij mee !

Jolanda 27-03-2017 Via de website gekocht

Snelle en goede service

Wederom bij Coolblue gekocht. Ik had snel een compacte stofzuiger nodig. De site is duidelijk en overzichtelijk. Prijs goed. De volgende dag had ik het pakket al in huis.

Carst 27-03-2017 Via de website gekocht

Snelle service!

Coolblue site werkt makkelijk, overzichtelijke reviews en specificaties van de producten. Duidelijk en overzichtelijk, helemaal top!
Wel weer jammer dat Coolblue niet even zelf langskwam maar de jongens van dynalogic deden het ook helemaal prima.
Zo fijn dat het product de volgende dag in huis is! Afvoer van oud product en materialen ook top, en kleine uitleg van eerste gebruik.

S. Oudshoorn 27-03-2017 Via de website gekocht

Snelle service!

Gemakkelijk bestellen, snel geleverd, goedkoopste prijs en zelfs zonder bezorgkosten!
Prima, ga zo door

stefan 27-03-2017 Via de website gekocht

goed levering en goed prijs

veel gehoord, nooit besteld. webwinkel is goed en overzichtelijk. meer dan genoeg keuze op het gebied van oordopjes. minder artikelen voor gamers.

ruthiebo45 27-03-2017 Via de website gekocht

snelle bezorging

Zocht een telefoon geschikt voor een gehoorapparaat. Door de vele mogelijkheden, prima weergegeven door een zeer duidelijke site, voor coolblue gekozen. Zeer snel geleverd en prima verpakt. Wat nog belangrijker is : een GEWELDIGE telefoon voor een prima prijs.

Jacqueline 27-03-2017 Via de website gekocht

Supersnelle levering!

's Avonds bestelling gedaan, volgende dag geleverd. Duidelijke communicatie qua orderbevestiging en levertijd via track&trace

Hugo 27-03-2017 Via de website gekocht

Snel geleverd en perfecte service.

Prettige site. Belofte wordt waargemaakt. Goede service! Ook fijn, de ondersteunende mail over het gebruik van het apparaat, in dit geval een wasmachine.

Camille van Neer 27-03-2017 Via de website gekocht

Snel voor mekaar!

Je kunt makkelijk een keuze maken uit het ruime assortiment door de gemakkelijke prijsfilters en het advies (de aanrader) van Coolblue. Goeie, relevante en soms ook gewoon leuke informatie, die maakt dat je met plezier een tijdje rondloopt op de site. Tenslotte een goeie follow up via email en een prettig afspraak-telefoontje maken het compleet.

Andre 27-03-2017 Via de website gekocht

Prima winkel met zeer goede service

Al meerdere aankopen gedaan en eigenlijk altijd goed. De prijzen zijn gelijk aan die van andere grote internetwinkels, maar de service is echt vele malen beter. Mijn voorlaatste aankoop (robotstofzuiger) ging na 30 dagen stuk; ze namen deze zonder morren terug en 2 dagen later was het volledige aankoopbedrag teruggestort op mijn rekening. Van mijn laatste aankoop (UHD TV) was de prijs ook gelijk als bij andere internetaanbieders, maar bij CoolBlue kreeg ik er een 300 watt soundbar als cadeautje bij, waardoor de aankoop toch een flink stuk aantrekkelijker werd. Ook het feit dat je tot middernacht kunt bestellen en het alsnog de volgende dag geleverd krijgt is een mooi pluspunt.

Marianne22 27-03-2017 Via de website gekocht

Makkelijke site en heel betrouwbaar!

Zelf ben ik geen held in het bestellen, maar bij Coolblue vind ik alles makkelijk echt waar! Hun assortiment is zo groot! Ze bezorgen ook super snel zelfs op zondag! En de service is geweldig. Wij raden jullie zeker aan! En, met een glimlach natuurlijk! Ga zo door.

Ellen 27-03-2017 Via de website gekocht

Levering was supersnel. Ik weet niet wat ik nog meer moet vertellen omdat ik wist wat ik ging bestellen dus heb dit ingetikt bij zoekopdracht website. ...betaald en de andere dag al in huis. TOP!

Peter Heuvel 27-03-2017 Via de website gekocht

Getrouwd met Coolblue

Ik zal dan maar gelijk met de deur in huis vallen.

Ik kan nog steeds niet geloven dat er een winkel zoals Coolblue bestaat.
Een winkel dat producten aanbiedt die je eens in de zoveel tijd nodig hebt. Elke keer weer wanneer ik naar Coolblue zoek met het product dat ik nodig heb, verbazen ze me iedere keer weer.

Je hoopt altijd dan dat Coolblue ze aanbiedt, want dan krijg je ze voor de voordeligste prijs op het internet. Je gaat dan weer even vergelijken en ja hoor Coolblue always wins!

En dan bieden ze ook nog eens de optie aan dat een Tweedekans-product heet. Een Tweedekans-product is een product dat door een klant is teruggestuurd of omgeruild. Dit soort producten krijg je met een korting van ongeveer tien euro.

Het is al goedkoop maar met deze optie krijg je het dus nog goedkoper. Het is ongelooflijk!
Dan zijn we er nog niet hoor..

Bestel je voor 12 uur 's nachts, heb je je product de volgende dag en soms al de volgende ochtend in huis.

Ik weet niet hoe ze het doen en dat boeit me ook vrij weinig maar 1 ding weet ik wel:

Coolblue is en blijft mijn winkel met alles!