Deze score is berekend op basis van 1700 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Lut 13-01-2017 Via de website gekocht

Printer, scanner HP 5640

De printer is veel goedkoper dan in de winkel. Het product is vlug en correct geleverd. Gemakkelijke installatie. Proficiat.

Viooltje 13-01-2017 Via de website gekocht

altijd goede en correcte afhandeling

Deze shop heeft voor ieder wat wils, goede kwaliteit-prijs verhouding.
Snelle levering en de pakketten worden altijd zonder schade (butsen en deuken) afgeleverd.

Pluspunten

• snelle levering
  • goede prijs-kwaliteitverhouding

Mac de Raaij 13-01-2017 Via de website gekocht

verwerking bestelling

uitgekomen wat ze zeggen, allen was de aflevering later dan 12:30 , maar daar kan Coolblue niets aan doen maar Post.nl

Zonnetje 13-01-2017 Via de website gekocht

Erg klantvriendelijk! En leveren goede, kwalitatieve producten. Bestellen bij coolblue is voor herhaling vatbaar

T.v.Overbeek 13-01-2017 Via de website gekocht

T.v.Overbeek

De site is erg duidelijk.
Goede communicatie over de levering.
De levering van het produkt was snel en goed.

Pluspunten

• Duidelijke site
  • Snelle levering

Dave Zaandam 13-01-2017 Via de website gekocht

Prima service!!

Fantastische Ultra HD TV gekocht via Coolblue. Het toestel was enkele dagen later 50 euro goedkoper. Ik stuurde een mail en deze werd snel en keurig beantwoord met de mededeling dat het verschil wordt teruggestort.

Pluspunten

• Snelheid
  • Goede en snelle helpdesk

Helen 13-01-2017 Via de website gekocht

Geweldige snelle service

Snel geleverd, duidelijke omschrijving wasmachine en beoordelingen.
Dag later al bezorgd s ochtends, binnen 10 minuten was hij naar zolder gebracht (via vervelende wenteltrap) aangesloten en oude weer meegenomen. Geweldig!

Pluspunten

• Snel
  • Vriendelijke bezorgers
  • Naar zolder brengen was geen probleem

Minpunten

• Niets

M. Verheyen 13-01-2017 Via de website gekocht

Met stip op één!

Deze (web-)winkel staat bij mij met stip op één. Een voorbeeldje hiervan bij een van mijn bestellingen bij hen: wat mij enorm meegevallen is, is de (ongelofelijke-) service van Coolblue. Heb (in aanbieding) een reiskoffer besteld NB op tweede kerstdag en er liep iets fout met de betaling (via PP) betaald bedrag werd teruggestort, wat ik in eerste instantie knap lastig vond tot ik 's avonds (omstreeks 19h30) tot mijn verbazing onmiddellijk door een uiterst vriendelijke medewerker te woord gestaan werd, waarna wij samen het probleem (een conflicterend afhaalpunt PP/Coolblue bleek verschillend) konden traceren. Betaald met credit card en alles was opgelost. Daags nadien kon ik... 's ochtends (!) mijn mooie koffer ophalen in het afhaalpunt, dergelijke service heb ik nog nooit meegemaakt, super! De koffer zelf voldoet uitstekend en is een fantastische promo van Coolblue. Wat mij ook ten zeerste beviel was de beveiliging (oorzaak van het initieel probleempje): van zodra er ergens iets niet overeenstemt, wat zou kunnen duiden op misbruik van je persoonlijke gegevens, wordt je betaling 'on hold' gezet tot alles geverifieerd is. Je wordt verder ook (tot 's avonds laat) te woord gestaan door uiterst vakkundige- en vriendelijke medewerkers, kan ik enkel toejuichen. Zo zou elke webwinkel moeten zijn.
Marc Verheyen

Pluspunten

• Vakkennis personeel
  • Vriendelijkheid
  • bereikbaarheid
  • geen wachttijden
  • Uiterst snelle levering

Minpunten

• Lang gezocht, niets gevonden!

Lodewijk 13-01-2017 Via de website gekocht

goh

Eigenlijk best gek dat ik zo blij ben als de serivce gaat zoals beloofd. Je bestelt wat en de volgende dag wordt het bezorgd. Wat me vooral blij maakt zijn de tekstjes ie overal bij zitten en overal op staan.

Otto 13-01-2017 Via de website gekocht

Tevreden klant

Scherpe prijs, snelle levering, tijdstip van leveren goed doorgegeven. Snel en vakkundig geplaatst. Vriendelijke, vrolijke bezorgers
Heel tevreden

• Communicatie
  • Snelheid

Fam. van Dam 13-01-2017 Via de website gekocht

Coolblue doet wat ze beloofd!

Een duidelijke web shop, de meest voordelige prijs en binnen een dag geleverd.
Je wordt zeer goed op de hoogte gehouden van tijd van levering d.m.v. emailtjes, smsjes en telefoontje.
Deze web shop is echt aan te bevelen!

Pluspunten

• duidelijke webshop
  • zeer snel geleverd
  • keurig personeel die kwam leveren

Fam. van Dam 13-01-2017 Via de website gekocht

Heel tevreden met mijn nieuwe wasmachine!

Coolblue doet precies wat ze beloven. Goed op de hoogte gehouden mbt tijd van levering. Wasmachine aangesloten en ook de droger er weer boven op geplaatst. Wat een service!

Pluspunten

• volgende dag al geleverd
  • goedkoopste website
  • geen bezorg/plaatsingskosten

Sara 13-01-2017 Via de website gekocht

Snelle levering, goede klantenservice

Duidelijk productoverzicht, en ondanks dat we pas om 23.30 bestelden, toch de volgende middag in huis.
Twee vriendelijke bezorgers zorgden voor het plaatsen van de nieuwe wasmachine op zolder, en namen de oude mee. Een enorme opluchting dat het zo snel geregeld kon worden!

Pluspunten

• Snelle levering
  • Duidelijke site
  • Vriendelijke medewerkers

Henk 13-01-2017 Via de website gekocht

Aankoop Mac Drive

Zeer snelle levering, maakt het waar dus.
Ik zat opeens verlegen om een Mac Drive, welke niet meer zit op de nieuwe iMacs, zo kon ik weer snel CD's lezen en schrijven.

Karin 13-01-2017 Via de website gekocht

Fijne online shop die nakomt wat ze beloven.

Op de duidelijke site is snel je keuze gemaakt en op de afgesproken tijd wordt het afgeleverd. Ook retours worden prima afgehandeld.

Pluspunten

• Duidelijke site
  • Snelle levering

Minpunten

• Nog niet ondergevonden

Hans Rijkhoff 13-01-2017 Via de website gekocht

STOFZUIGER BOSCH 8507

Stofzuiger is goed, snel geleverd en heel goed verpakt. Ik ben heel tevreden over alles. Cool Blue staat heel hoog in de peiling en dat is waar.

Charlotte 13-01-2017 Via de website gekocht

Mooie prijs nespresso citiz

Nespresso citiz uitgezocht in mooie uitvoering en juiste kleur die nespresso zelf niet had. Gelukkig hier gevonden. Heb ook gebruik gemaakt van de klantenservice en snel en goed antwoord gekregen. Volgende dag geleverd en stevig verpakt.

Linda Gulden 13-01-2017 Via de website gekocht

Leuke koop ervaring

Gekozen door de snelle levering en aantrekkelijke prijs van het product. De koop was makkelijk en de reactietijd van de klantensrvice kort en prima

Pluspunten

• snelle levering
  • snelle reactie klantenservice

Paul Vonk 13-01-2017 Via de website gekocht

Canon IP7250

Van bestellen op de site tot aan de betaling ging allemaal zeer makkelijk met een scherpe prijs. Helaas viel mij op dat het een open doos product is geweest die mij opgezonden was. Dit zag ik vanwege de manier waarop de printer ingepakt was, en dat er nog een retour formulier van de vorige eigenaar in de doos zat, inclusief NAW en bank gegevens, en de reden van retour sturen product. Vind dit een slechte zaak!

graag had ik geïnformeerd willen worden dat het een open doos product betrof en daar zeker niet de nieuwprijs voor willen betalen.
Product is verder netjes maar correct is het niet.

Jean-Paul 13-01-2017 Via de website gekocht

Same day

Met de Vandaag nog service mijn pakketje besteld op mijn werk, vlak na ons avondmaal stond de bezorger al aan de deur.! Geweldig

Pluspunten

• Vliegensvlug
  • duidelijke bezorgkeuze

Steve 13-01-2017 Via de website gekocht

Quick and easy

Website makkelijk te gebruiken, uitgebreid keus van televisies en bijhorende accessoires ook makkelijk contact te maken via de web site als je toch een vraag wil stellen.
Bestelling als altijd zeer snel en makkelijk rond – en de aflevering naar wens en super snel. Ik heb Cool Blue nu een aantal keren gebruikt en ben zeer tevreden, ik kan ze echt aanraden.

Pluspunten

• Snel
  • uitgebreid keus
  • Overzichtelijk

Gerald 13-01-2017 Via de website gekocht

Goed geholpen

Had een hoesje besteld die bij uitpakken niet zo leuk leek dan ik had verwacht. Deze werd in de winkel zonder problemen geruild tegen een ander hoesje. Ik ben dus werkelijk waar met een glimlach de winkel uitgelopen. Verder zo.

Van Pelt 13-01-2017 Via de website gekocht

Beleving ipv aankoop

Gewoonweg schitterend!

Van het begin tot einde van de bestelling enorm moeten lachen op de wijze hoe de bestelling wordt uitgevoerd... De wachttherapie, de teksten op de doos, et cetera maakt het kopen van iets 'simpels' als een printer tot een schitterende belevenis!
Verder keurig geleverd en een prima printer!
Ik kan Coolblue van harte aanbevelen :-)

Pluspunten

• Website
  • Proces van aankoop tot levering

Hoi 13-01-2017 Via de website gekocht

Gewoon heel goed

MacBook besteld - duidelijke productomschrijving zodat je eenvoudig kunt vergelijken. Bij de bestelling ging er drie keer iets mis met de betaling, dit bleek aan een storing bij mijn bank te liggen. Maar het contact met CoolBlue hierover en over de bestelling was heel goed, snel en persoonlijk! Bestelling netjes op tijd (supersnel) en geweldig goed ingepakt - uiterst tevreden. Alweer!

Pluspunten

• Snelle en goede levering
  • Goed, snel en persoonlijk contact
  • Combipakket (tas, muis, Office) met 10% korting
  • Goede productomschrijving en vergelijking

Hilde 13-01-2017 Via de website gekocht

Prima service!

Geweldige en snelle service! Top!
's Avonds om 19.30 besteld, de volgende ochtend om 10.30 geleverd. (oude machine meegenomen, nieuwe aangesloten). Zeer vriendelijk en behulpzaam.

Pluspunten

• Snelle service
  • Vriendelijk personeel
  • Doen wat ze beloven!

Zaal 13-01-2017 Via de website gekocht

Echt een fijne webshop

Site is super overzichtelijk, gemakkelijk alles te vinden, heel uitgebreid assortiment. Medewerkers erg vriendelijk en denken mee voor oplossingen bij problemen.

Pluspunten

• Snelle levering, zelfs op zondag
  • Klantvriendelijk
  • Zeer ruim assortiment
  • Goede verpakking (leuk herbruikbaar)

Minpunten

• Niet altijd de goedkoopste

Jeroen 13-01-2017 Via de website gekocht

Zeer tevreden over aankoop Stofzuiger

Betrouwbaar, een compleet aanbod, snelle levering en zeer gunstige prijzen.
Het aanbod wordt steeds breder en de prijzen zijn zeer aantrekkelijk. Daarnaast zijn er verschillende winkels in NL te bezoeken.

Gerco 12-01-2017 Via de website gekocht

Goede service, je kunt er van op aan.

Een goede service, zelfs in de drukke week voor de kerst gelde, 's middags besteld en de andere dag in huis. Daar waren we heel blij mee, prima service!

A. 12-01-2017 Via de website gekocht

de Hr

snelle levering, duidelijke communicatie zeer goede en snelle reacties via de mail eigenlijk heb ik alleen maar pluspunten

Baas 12-01-2017 Via de website gekocht

Baas

Al vaker wat gekocht. Gaat altijd goed. Dingen bezorgd zoals beloofd. Veel keus. Handige tips. Makkelijke site

Jan 12-01-2017 Via de website gekocht

Coolblue, hoe houden ze dat vol

heel goede vergelijking te maken op de site, vanuit de klant gedacht. Zelfs de bezorgers waren blij dat ze em mochten brengen.

Pluspunten

• snelle reactie
  • goede vergelijking te maken op de site
  • vanuit de klant gedacht

Spirosss 12-01-2017 Via de website gekocht

Prima service

Ze zijn lekker duidelijk in de specs van het product, tweedekansjes vind ik een leuk concept.
Er wordt snel geleverd en je krijgt een goede prijs.

Isabella 12-01-2017 Via de website gekocht

gewoon goed

goede omschrijving van de goederen. perfecte naleving van levering en updates van leveringen. Geen klachten alleen maar positieve ervaringen

NV 12-01-2017 Via de website gekocht

Alweer tevreden!

Vaker besteld bij Coolblue. Levering ook deze keer snel en in orde. Deze keer de klantenservice niet nodig gehad, maar als je die nodig hebt zijn ze goed bereikbaar vriendelijk en is een probleem met 1 telefoontje opgelost.

Pluspunten

• Vlotte levering
  • goede klantenservice

Ed 12-01-2017 Via de website gekocht

Topservice

Bestelde wasmachine werd vlg dag al bezorgd en zelfs op zolder geplaatst en aangesloten!! We werden ook nog zelfs netjes een half uur voor aankomst gebeld.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goede service

wilmien 12-01-2017 Via de website gekocht

dat is snel!

onvoorstelbaar snel bezorgd en keurig ingepakt. kon niet beter.
verder weinig aan toe te voegen. helemaal top.

Pluspunten

• snelheid

Siggy 12-01-2017 Via de website gekocht

Snel en eenvoudig

Bestelling na een werkdag al in huis. Het bestellen zelf gaat heel eenvoudig, de site is heel overzichtelijk.

Pluspunten

• Snel
  • Eenvoudig

+tevreden klant 12-01-2017 Via de website gekocht

Senseo plus cafe is super .

Ben zeer tevreden over de bestelde artikelen goede prijs kwaliteit mijn buurvrouw heb ik al overtuigd ze heeft hetzelfde besteld en is ook overtuigd met de goede kwaliteit. Cool blue is top.

Danny de Hoon 12-01-2017 Via de website gekocht

Binnen 12 uur weer wassen!

Wasmachine kapot op zondag. Snel onderzoek leverde de kennis dat reparatie niet mogelijk was. Daarom zondagavond een nieuwe besteld bij coolblue. Levering op maandagochtend 8:00! Oude machine vanaf zolder afgevoerd, nieuwe naar boven en draaiend opgeleverd. Werkelijk fantastische service in zeer korte tijd.

Pluspunten

• Snelle levering op maandag
  • Superservice

Bob Lewerissa 12-01-2017 Via de website gekocht

Van tevreden klant naar teleurstelling

Op de website van deze webshop stond een interessante aanbieding van een philips tv. In de product omschrijving staat dat het om een android tv ging. Dus besteld , betaald en de volgende dag geleverd. Prima en zeer tevreden, totdat ik na een paar dagen later constateerde dat het niet om een android TV platform ging maar om een smart tv. Na contact met Cool Blue bleek het idd om een fout te gaan. Wat gaan we hier aan doen vroeg ik. ( iig de opdracht geven dat te laten wijzigen op hun website was mijn verzoek). Als tegemoetkoming kon ik de tv laten omruilen voor een duurdere MET android TV platform maar dan zouden wij 100 euro moeten bij betalen en cool blue deed korting van 100 euro. ( eigenlijk betaal ik mijn eigen korting) vervolgens vroeg of deze tv qua specs hetzelfde waren. Ja was het antwoord alleen wat hele kleine dingen. Zodat ik hem vertrouwde en zij oke maak maar een retour opdracht en een verzoek tot betaling van 100 extra voor de levering van een sony tv met android platform. Achteraf gezien ben ik me meer gaan verdiepen in dit sony toestel en bleek er toch aardig wat specs die afwijken van de huidige gekochte philips. Gevolg wederom contact gezocht met verzoek voor annulering en voor een alternatieve oplossing. Dit was een tegoedbon van 20 euro geworden. Tegenbod gedaan voor apple tv van 180 euro om daarmee een appstore achtig functionaliteit te krijgen op de philips tv werd niet akkoord bevonden. zelfs niet als wij 90 euro en Cool blue zou 90 euro daar in tegemoet te komen. heen en weer discussie's via facebook enz enz. Zo zat dat ik 'maar' de voucher geaccepteerd heb. 'alles met een glimlach' zoals de Cool blue slogan vermeld. en het mooiste van alles is dat de foutieve informatie na 3 dagen nog steeds er staat . en mij review tekst over het product niet gepost wordt omdat ik netje s vermeld dat het niet om een Android platform tv gaat........ZEER MISLEIDEND. Voor de goede orde het gaat hier niet om een geldkwestie maar een principe kwestie. Afgescheept dus. Bedrijf heeft totaal geen oplossende bereidheid getoond dan het aanbieden van een wat ouder op voorraad staande tv die niet verkoopt aangezien de philips tv veel nieuwer is.

Pluspunten

• Philips product prima
  • bestelling betaling levering prima

Minpunten

• geen oplossing bij foutieve productomschrijving

Officiele reactie van Coolblue 13-01-2017

Beste meneer Lewerissa,

We vinden het uiterst vervelend om te moeten zien dat uw ervaring met ons zo negatief is gebleken. Dat is natuurlijk niet de bedoeling en zeker niet wat u van ons kunt verwachten. Het kan inderdaad voorkomen dat er een fout staat op de website, maar de bedoeling is dat we dat wel gelijk rechtzetten. Helaas kunnen we uit uw bericht niet alle benodigde informatie afleiden, maar mocht u toch met vragen of onduidelijkheden zitten dan vernemen we dat natuurlijk graag.

M. Voortman 12-01-2017 Via de website gekocht

topservice

De reden dat ik bij Coolblue heb gekozen was natuurlijk de prijs. Het was de eerste keer dat ik er iets besteld had. Een wasmachine van LG was het product dat ik besteld heb. Geheel volgens afspraak is het product afgeleverd. Op tijd besteld dus de volgende dag precies binnen de afgesproken tijd afgeleverd. ' s Ochtends via de mail een tijdplan ontvangen en na bevestiging via sms en zelfs een telefoontje 10 minuten voor aflevering strikt op tijd! De chauffeurs waren zeer vriendelijk en beleefd. Zij verstaan hun werk en worden er niet warm of koud van om een wasmachine netjes naar zolder te brengen. Al met al topservice wat coolblue betreft.

Pluspunten

• prijs / kwaliteit
  • gratis bezorging
  • afleveringstijd bekend en stipt op tijd
  • uiterst bekwaam en beleefd personeel

Thomas 12-01-2017 Via de website gekocht

Zeer goede webshop

Een tas besteld, volgende dag in huis. Gratis levering.
Verder een goede service. De producten zijn vaak goedkoop, maar met een paar euro verschil toch duurder dan een concurrent. Hier krijg je allerlei andere pluspunten voor terug. Coolblue beschikt ook over een groot assortiment.

Pluspunten

• Snelle gratis levering
  • Groot assortiment
  • Goede prijzen

w mols 12-01-2017 Via de website gekocht

cadeaubon

had cadeaubon laten verlopen, deze werd niet meer uitgekeerd , dit vind ik waardeloos !
Koop voorlopig niets meer bij dit bedrijf.

Officiele reactie van Coolblue 12-01-2017

Beste meneer/mevrouw Mols,

Bedankt voor uw review. Als wij het goed begrijpen, heeft u een cadeaubon gekocht en is deze verlopen, klopt dit? Zowel op onze website, bij de bonnen, als op de bon zelf, kunt u de voorwaarden hiervoor vinden. Daar staat namelijk op dat de bonnen die u koopt, een jaar lang geldig zijn en in één keer uitgegeven dienen te worden. Om die reden, is het voor ons ook niet mogelijk om de geldigheidsduur te verlengen. Ondanks het feit dat wij het jammer zouden vinden dat u, om deze reden, geen aankopen meer zou willen doen, staat dat u natuurlijk volledig vrij. Als wij hier toch nog iets in kunnen betekenen, kunt u dit natuurlijk altijd aan ons laten weten via geenglimlach@coolblue.nl, wij gaan dan meteen voor u aan de slag. Voor nu, wensen wij u nog een hele fijne avond toe.

NH Hol 12-01-2017 In de winkel gekocht
Rotterdam

Goede service, top!

Voor mijn broer zijn verjaardag een MacBook Pro gekocht, deze waren in alle Coolblue winkels uitverkocht, Coolblue gaf ons de mogelijkheid om de MacBook Pro dezelfde avond al in huis te hebben en deze kans hebben we aangenomen. Dezelfde avond werd de MacBook Pro keurig netjes afgeleverd volgens afspraak!

Pluspunten

• Goede Service
  • Goed personeel

Geoffrey 12-01-2017 Via de website gekocht

Ruime keuze, veel informatie, snelle levering

Ik winkel graag online bij Coolblue. Het aanbod is goed, en scherp geprijsd. Verder is er veel productinformatie beschikbaar, kun je items met elkaar vergelijken en staat in klare taal de plussen en minnen van een artikel vermeld. Verder kun je de ervaringen van anderen met een bepaald artikel nalezen.
Onlangs heb ik een wasmachine voor mijn moeder gekocht via Coolblue; Via de site kon ik snel een keuze maken. Dit werkt voor mij veel beter dan een megastore met drammerige verkopers zonder kennis van zaken. Bordjes lezen kan ik zelf ook wel, dus een winkel voegt voor mij niks toe. Voeg daarbij de gratis snelle levering en installatie (in de winkel vaak meerprijs, wat weer uitonderhandeld moet worden), dan is Coolblue dus gewoon heel sterk in haar aanbod. En hoewel ze nog nooit op de website van Coolblue heeft gekeken, is mijn moeder nu ook fan! ;-)

Pluspunten

• Ruime keuze
  • Plussen en minnen door Coolblue helder opgesomd
  • Snelle levering
  • Lage verzendkosten (meestal gratis)
  • Leuk sfeertje op de site, no nonsense

Minpunten

• Voor digibeten misschien niet de eerste optie

Joost van Lingen 12-01-2017 Via de website gekocht

Beste Webshop van NL

Ook als je de klantenservice avonds laat belt, wordt je keurig te woord gestaan en wordt het direct geregeld.

Pluspunten

• Snel
  • zeer goede klantenservice
  • Goede producten
  • nette prijzen

MEK 12-01-2017 Via de website gekocht

Gewoon iemand die zijn afspraken nakomt op alle gebied.

Als ik weer iets ga bestellen, ga ik eerst hier naar toe. Vooral ook omdat hun service en garantie 100% is.

Johan 12-01-2017 Via de website gekocht

geweldig apparaat!

Pas de Bose Soundlink mini aangeschaft, goed geluid, lekkere diepe bassen! Geweldig apparaatje en van een goed merk!

Pluspunten

• Handig formaat
  • Mooi geluid

Andre 12-01-2017 Via de website gekocht

Andre

Goede services en doen wat ze beloven. Vandaag besteld volgende dag in huis. Netjes verpakt.
Het geheel is goed verzorgt. van mij krijgen ze een 10.

Pluspunten

• snelle service
  • Alles goed verpakt

Minpunten

• Niets kunnen bedenken

Marouscha 12-01-2017 Via de website gekocht

Cadeaubon besteld, binnen 24 uur binnen (bezorgd op maandag). Kreeg er een gratis cadeaudoosje bij. Je moet beetje creatief inzicht hebben om deze in elkaar te vouwen, maar lukt het echt niet is er een instructievideo beschikbaar. Top service!

Pluspunten

• snelle levering
  • goede service