Deze score is berekend op basis van 3473 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Mc 31-12-2016 Via de website gekocht

Aanrader

Betrouwbare webshop met goede informatie over status bestelling en een klantenservice die ook daadwerkelijk zaken oplost.

Pluspunten

• Betrouwbaar
  • Goede service

Jeroen 31-12-2016 Via de website gekocht

Superervaring!

Snel, gemakkelijk, gebruiksvriendelijk en scherp geprijsd! Ik heb recent een televisie aangeschaft via Coolblue. bij het vergelijk kwam Coolblue naar voren als een van de websites met de beste prijs. Vervolgens was het bestellen een genoegen (gebruiksvriendelijk). De volgende dag geleverd! Coolblue heeft mijn verwachtingen overtroffen!

Pluspunten

• snel
  • concurrerende prijzen
  • goede customer experience
  • gemak

Jeroen 31-12-2016 Via de website gekocht

Altijd top!

Altijd snel, goede service, makkelijk bereikbaar, nooit gedoe. Niet altijd de goedkoopste maar wij betalen graag een beetje meer voor deze topwinkel

Pluspunten

• Service
  • Snelheid
  • Klantvriendelijk
  • Deskundig

Minpunten

• Niet altijd de goedkoopste

Julian 31-12-2016 Via de website gekocht

Snelle levertijden

Prima service, met snelle levertijden. Wat wel een punt van aandacht is, is de communicatie over Whatsapp.

Pluspunten

• Snelle levertijd

Minpunten

• Niet altijd de laagste prijs
  • gelimiteerd assortiment

Judith bakker 31-12-2016 Via de website gekocht

***

Het is een goeie seurvis ook via website en goeie winkel en de seurvis is snel als je net bestelt volgende dag al in huis

Marjan 31-12-2016 Via de website gekocht

keurig zoals beloofd

Ik had al goede ervaringen met coolblue. Ook nu kwam mijn elektrische deken keurig de volgende ochtend, terwijl ik hem vlak voor middernacht bestelde en afgelegen woon. Top dus!

Pluspunten

• doet wat beloofd
  • snel

Ben 31-12-2016 Via de website gekocht

Betrouwbaar en snel

Coolblue is sinds ik er pakketjes bestel mijn favoriete webwinkel. De site voelt prettig aan en straalt betrouwbaarheid uit. Ze hebben een aantal aantrekkelijke voordelen; zoals snelle levering, gratis levering (weet niet op dit bij de prijs inbegrepen zit), een groot assortiment aan producten, en (naar eigen ervaring) nooit problemen met pakketjes zoals beschadigingen of vertragingen. Je hebt geen account nodig om een bestelling te plaatsen.

Pluspunten

• vandaag besteld, morgen in huis
  • gebruiksvriendelijke site
  • betrouwbaar
  • gratis levering

Hans 31-12-2016 Via de website gekocht

Goed, goedkoop, maar niet milieubewust

Blu-ray speler besteld. Deze zit in een Samsung doos, en met een folie eromheen zou deze zo verzonden kunnen worden. Coolblue pakt er echter een reuzendoos omheen, vult deze met verpakkingsballonnen. In dit formaat doos passen wel 8 spelers.
Volgende keer een ribbeltjeskartonnetje eromheen met adressticker? Dan wordt oordeel 7 een 9.

Pluspunten

• Snel bezorgd (volgens afspraak/belofte)
  • voordelig

Minpunten

• onnodig veel verpakking gebruikt

Mieke 31-12-2016 Via de website gekocht

Super

Ik ben super tevreden. Ik heb online besteld en kon zelf de datum van levering kiezen. Daarna constant een duidelijke up-date van de status van mijn bestelling. Ook goede en duidelijke info over het tijdstip van levering gekregen. En ook erg fijn dat er vooraf nog even gebeld wordt door de chauffeur. Erg fijn dat er zelfs tot de vierde verdieping wordt gebracht en het oude apparaat ook wordt mee genomen. En erg vriendelijke mannen die het apparaat kwamen brengen. Ik kan echt geen minpuntje benoemen.

Pluspunten

• zelf datum kiezen
  • duidelijke info over tijdstip levering
  • vriendelijk en net personeel

E vd M 31-12-2016 Via de website gekocht

Wachmachine en droger Bosch

Super service. Witgoed werd geplaatst op zolder en oude machines namen zij keurig mee retour.
Keurig personeel.
Levertijd keurig volgens afspraak, half uur van te voren netjes gebeld.
Top dat je als klant hierover netjes op de hoogte wordt gehouden. Hoef je niet de hele dag thuis te blijven.

Pluspunten

• Top service

Patrick Blom 31-12-2016 Via de website gekocht

Amerikaanse koelkast gekocht bij CoolBlue

Amerikaanse koelkast 1 dag voor Kerstmis begeven. Na controle door een monteur moesten we toch aan een nieuwe. Via vergelijkingssite op de Exquisit uitgekomen. Veel koelkast voor weinig geld...Via de koelkaststore van CoolBlue besteld en 1 dag later geleverd. Keurige melding wat betreft aflevertijd, tevens telefonische melding voorafgaand aan de levering. Afhandeling was uitstekend, zowel het ophalen van de oude als het opleveren van de nieuwe ging prima. De heren afleveraars hebben zich van de beste kant laten zien.

Pluspunten

• Snelle Service
  • Informatievoorziening keurig

Tuithof 31-12-2016 Via de website gekocht

Top service!

Beste prijs voor de wasmachine, supersnelle en goede levering. De installateurs waren zelfs bereid om even te wachten op mijn man die nog een onderbak aan het halen was. Netjes geïnstalleerd en ook netjes achter gelaten.

Rob 31-12-2016 Via de website gekocht

Broodbakmachine

Perfecte service als er onverhoopt een keer wel iets mis is.
Supersnel geleverd.
Transparante informatie voor en tijdens bestelproces.
Top!

Martijn 31-12-2016 Via de website gekocht

Snel, helder en goedkoop. Geen poespas. Nette site, adequate info. Gemak dient de mens. Zeker een aanrader

Pluspunten

• Info

Jos van der Wouw 31-12-2016 Via de website gekocht

Dhr

Goed overzicht van wat je aan het zoeken bent en daarbij eerlijke prijzen, met een snelle service die ze nakomen.

Esther Bosma-Hoekstra 31-12-2016 Via de website gekocht

Super snel geleverd

Ik vind Coolblue.nl snel met een groot assortiment en een fijne klantenservice. Ik kies voor Coolblue.nl omdat ik dan weet dat als er wel iets is dat dit dan goed afgehandeld wordt.

Pluspunten

• Klantvriendelijkheid
  • Snelheid

Minpunten

• Voorraad niet altijd optimaal
  • Lange wachttijd als iets uit voorraad is

Robert 31-12-2016 Via de website gekocht

Aankoop TV

TV bij Coolbleu gekocht. Goede ervaring mee opgedaan; veel keuze met goede omschrijvingen op de site. Bestellen ging heel eenvoudig en de levering ging supersnel! Zeker een aanrader.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Duidelijke website
  • Betrouwbaar

Eddy, Genk 31-12-2016 Via de website gekocht

Eddy, Genk

zeer overzichtelijke site, gebruiksvriendelijk, vlotte correspondentie, en de levering was zoals afgesproken, de volgende dag al,

Anita 31-12-2016 Via de website gekocht

Eerste keer gekocht bij Cool Blue

Goede duidelijke site waarin je makkelijk kan vinden wat je zoekt.De reviews van andere klanten waren fijn .Je kon echt kiezen wat bij jouw paste.Nadat je had besteld vond ik het wacht filmpje erg leuk. Snelle bezorging.

Pluspunten

• staat duidelijk wat het product kan
  • snelle levering
  • betaling gaat makkelijk

Minpunten

• te grote doos

Michel Di Turi 31-12-2016 Via de website gekocht

De Longhi, espresso machine

Met de frigo LG was ok .... maar met de Longhi minder
naar mijn gevoel was de verpakking al open in de reservoir waren nog druppels water dus gebruikt, en dat vind ik niet leuk ik betaal voor een gesloten verpakking origineel
dat vind ik nu heel jammer

Jörgen 31-12-2016 Via de website gekocht

Bosch stofzuiger!

Super giede stofzuiger! Maakt volgens sommige beoordelingen veel lawaai maar dat is niet waar. De oude maakte meer herrie. Kan zo hard zuigen dat je vastplakt aan de vloer (dan natuurlijk iets minder hard zetten) stofzuiger over compleet geleverd echt alles er op en aan. Binnen 10 uur in huis bezorgd.

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Compleet geleverd verl opzet stukken
  • Rijd goed
  • Lange stang ook korter te maken

Minpunten

• Geen!!!

Herman 31-12-2016 Via de website gekocht

Mijn ervaringen met Coolblue.

Best veel gekocht bij Coolblue. De site, betaling en ontvangst van de goederen werkt perfect.
Nog geen ervaring met service die was tot nog toe niet nodig.

Hans 31-12-2016 Via de website gekocht

Hans

Nog nooit zo goed geholpen en zelfs meerdere keren na-gebeld om de koop alsnog goed te regelen. Niets dan lof!

Peter 31-12-2016 Via de website gekocht

Prima service, snelle levering

'S avonds gebeld, goede informatie gekregen. Vriendelijk te woord gestaan
de volgende morgen in huis. Precies wat beloofd werd.
Prijs was ook goed.

Merlijn 31-12-2016 Via de website gekocht

Ideale webwinkel!

De beste site om van alles en nog wat te vergelijken en te kopen. Goede beschrijvingen en makkelijke vergelijker. Misschien niet altijd de scherpste prijs, maar de uitstekende service maakt dat punt meer dan goed. Voor mij altijd de eerste site om te kijken als ik iets online wil bestellen.

Pluspunten

• Vergelijker
  • Service
  • Uitgebreid assortiment

Minpunten

• Niet altijd de beste prijzen

Ed 31-12-2016 Via de website gekocht

snel en goed

1) Grote sortering.
2) Goede informatie over de producten waardoor het eenvoudiger is om je keus te maken.
3) Juiste informatie over de levering (wanneer en hoe)

Pluspunten

• Goede informatie mbt levering

monique 31-12-2016 Via de website gekocht

weer als vertrouwd: echt niets op aan te merken!

Alles klopt bij Coolblue: duidelijke site, groot assortiment,beste prijs (zelfs als Amac 100 euro korting biedt, is Coolblue nog voordeliger!), levering zoals afgesproken. Gewoon perfect!

Pluspunten

• prima site
  • groot assortiment
  • beste prijs
  • snelle levering

Nico 31-12-2016 Via de website gekocht

goed georganiseerd bedrijf met veel kwaliteiten

snelle service en levering perfect ook de medewerkers en de chauffeur zijn uitstekend
mijn volgende bestelling zal zeker bij
Cool blue zijn

Christ 31-12-2016 Via de website gekocht

Review coolblue

Betrouwbaar, goedkoop en snel en heel eenvoudig terug te leveren bij een tegenvaller. Een aanrader voor iedereen

bruno 31-12-2016 Via de website gekocht

super

Ben zeer tevreden over coolblue ,goede en snelle service,ook wordt je vriendelijk geholpen als je vragen hebt.Doe zo voort coolblue.

Pluspunten

• snelle service
  • vriendelijke mensen
  • goede producten
  • leuke en gemakkelijke site

Xeno 31-12-2016 Via de website gekocht

Coolblue is top

Coolblue is echt top, ik heb al een paar keer bij hun besteld en tot zo ver is alles goed gegaan, vanaf bestellen tot aflevering.

Pluspunten

• Goede prijs
  • Product(en) verzekeren
  • Voor 23.59 besteld, morgen in huis
  • Aflevering zelfs op Zondag

Minpunten

• Soms zijn prijzen wat duurder dan anderen

ASB ULE 31-12-2016 Via de website gekocht

SNEL MAKKELIJK EN BETROUWBAAR.

EFFE IETS NODIG, COOL BLUE HEEFT HET. SNEL MAKKELIJK EN BETROUWBAAR
GROTE KEUZE NIET DUUR DUIDELIJKE WEB SITE GOED ADVIES ETC

Michael 31-12-2016 Via de website gekocht

Super!

Super overzichtelijk.duidelijke info en snelle nette levering.Ben bij deze site gekomen omdat zij de enige waren die de volgende dag mijn model konden leveren.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Duidelijke informatie en overzichtelijk

Minpunten

• Nog geen tot nu toe

Ronaldhm 31-12-2016 Via de website gekocht

Snelle levering , afspraak wordt nagekomen

Coolblue , redelijke prijzen .Snelle levering .
Afspraak wordt nagekomen . Betrouwbaar .
Ruim voldoende keuze in assortiment .

Pluspunten

• snelle levering
  • beloofd = beloofd

J. Goppel 31-12-2016 Via de website gekocht

Zeer goede service.

Zeer goed op de hoogte gehouden betreft aflevering, vriendelijke mensen aan de telefoon en de bezorgers. Bij Cool Blue is klant nog koning, een aanrader.

Ger 31-12-2016 Via de website gekocht

Vlotte levering.

Goede begeleiding in traject van aankoop en verzending. Snelle levering. Heeft overigens niet altijd de scherpste prijs, maar vooruit, dan heb je wel wat.

Pluspunten

• snelle levering
  • goede trajectbegeleiding

Minpunten

• Er zijn leveranciers met scherpere prijzen...

Leo G Boekestijn 31-12-2016 Via de website gekocht

't lijkt overtoom wel! vrij naar topreclame van vroeger

's avonds 9 uur besteld, 's ochtends 9uur bezorgd, echt niet normaal. Gekochte goederen netjes verpakt in mooi doosje. O ja, was nog tweedekansje ook!

Pluspunten

• supersnel
  • correct tot in de puntjes

magovideo 31-12-2016 Via de website gekocht

tablet

goed overzichtelijke site snelle bezorging.
Ik hoop dat dat ook voor de toekomst is ,ik ga zeker meer kijken op jullie site.

Pluspunten

• snelle levering
  • goed overzicht site

Minpunten

• tot nu toe geen
  • tot nu oe geen

LF 31-12-2016 Via de website gekocht

Ik heb leren houden van COOLBLUE

Ik had de winkels en de merknaam van COOLBLUE natuurlijk al dikwijls opgemerkt. Totdat ik beroepshalve met hen in contact kwam, was er de gezonde "Belgische argwaan", die ik overwon bij de opening van hun nieuwe store te Zaventem. Nu enkele maanden later, kopen we regelmatig on-line, en dat zal verder ook zo blijven. De leveringssnelheid, en de afhandeling zijn prima,..., voor hen die ook deze gezonde "Blgische argwaan" zouden hebben,...onnodig. COOLBLUE is je vertrouwen méér dan waard.

Kabouter 31-12-2016 Via de website gekocht

Gewoon perfect

Soms laat je je gsm eens vallen. Iedereen heeft dat wel eens voor, dan is een screenprotector de oplossing. Ik heb mijn gsm al een paar keer laten vallen en hij werkt nog steeds, zonder screenprotector was hij al lang stuk.

Pluspunten

• Glas, beter dan plastic
  • Je kan het er makkelijk zelf opleggen

rowit 31-12-2016 Via de website gekocht

dhr

overzichtelijke website,snelle levering en een goede prijs,coolblue is het waard om je produkten aan te schaffen

Pluspunten

• prijs
  • levering

Toine 31-12-2016 Via de website gekocht

ZEER TEVREDEN

Tv besteld en zoals belooft de volgende dag geleverd!
Zonder poespas. Tracking systeem van Dynalogic, de vervoerder gaf een goeie indicatie hoe laat de TV zou worden geleverd.
Wat ik erg prettig vind is dat Coolblue een 14 dagen teruggeef of omruilgarantie geeft. Ik heb een 75 inch TV gekocht en wist niet helemaal zeker of dat wel zou bevallen. Nou dan is die teruggeef of omruilgarantie wel prettig. Gelukkig niet nodig gehad, ben heel tevreden met mijn grote beeld.

Pluspunten

• Snelle aktie
  • goed te traceren

Esther 31-12-2016 Via de website gekocht

Coolblue misleidend met volgende dag in huis

Coolblue is misleidend op website met voor 23.59 besteld, volgende dag in huis. Ik bestelde voor die tijd, ontving email met daarin volgende dag te leveren. Paar uur later ontvan ik email met dat het 2 dagen later wordt. Ook al heb ik op tijd besteld, betaling komt bij hen pas uur later binnen. Goede tekst is dus; voor 22.59 uur besteld, volgende dag in huis, anders 2 dagen wachten

Officiele reactie van Coolblue 31-12-2016

Beste Esther,

Wat enorm vervelend dat uw bestelling is vertraagd. Op dit moment durven wij niet te zeggen waar dit precies is misgegaan. Wel willen we natuurlijk graag bekijken of er nog iets mogelijk is hiervoor. Zou u wellicht het ordernummer van de bestelling naar het volgende e-mailadres kunnen toesturen: geenglimlach@coolblue.nl . Wij kijken dan graag of er nog een oplossing mogelijk is.

Met vriendelijke groeten,

Ben 31-12-2016 Via de website gekocht

Geweldige winkel!

In tegenstelling tot bol.com, krijg je bij coolblue je bestelde product tenminste wel binnen 1 dag en niet kapot aan! En als er dan iets fout gaat, word je tenminste goed geholpen. Coolblue is een echte 10 als het gaat om elektronica!

Pluspunten

• Houd zich aan beloftes
  • Goede service als er iets fout gaat

Minpunten

• Sommige combi's passen niet bij elkaar

CM 31-12-2016

Top!

Overzichtelijke website, bestellen is zo geregeld. Heel betrouwbaar zeker als het gaat om kostbare en dure producten. Altijd spannend als je dure dingen besteld. De laptop kwam zeer netjes in een ongeschonden doos op afgesproken dag(deel) binnen.

Pluspunten

• Zorgvuldig
  • Netjes
  • Service heel goed

selma 31-12-2016 Via de website gekocht

snelle levering, helder en duidelijk

Overzichtelijk en duidelijke informatie, vooral voor een leek zoals ik wordt het dan nog mogelijk een laptop aan te schaffen. De plus en min punten zijn erg fijn, je ziet vaak al meteen of het product iets voor jou zou kunnen zijn of niet.

Pluspunten

• duidelijke informatie over product.
  • de plus en minpunten bij ieder product

Wilco 31-12-2016 Via de website gekocht

Betrouwbaar en zorgvuldig

De website van Coolblue (wasmachinestore.nl) is overzichtelijk. Alle aangeboden zijn producten zijn te filteren op basis van producteigenschappen. Maximaal 3 items zijn met elkaar te vergelijken. Betaling is mogelijk via o.a. iDeal of Creditcard. Mijn betaling via Creditcard was binnen 1 uur goedgekeurd. Leverdatum (eerstvolgende dag) direct bekend. Tijdvak om 22:00 bekend, tijdstip om 02:00 bekend. Half uur voor levering kreeg ik SMS en 15min voor levering een belletje van de bezorger. De nieuwe wasmachine werd op de zolder bezorgd en aangesloten door de bezorgers. De oude werd mee teruggenomen.
Ik ben erg tevreden over Coolblue. Ter verbetering van de service zou ik slechts kunnen voorstellen om de klant een bezorg-tijdsvak te laten kiezen bij het plaatsen van de bestelling

Pluspunten

• filteren op producteigenschap
  • producten vergelijken
  • leverdatum direct bekend
  • oude wasmachine meegenomen
  • aansluiting en levering op zolder

Kim 31-12-2016 Via de website gekocht

Goed horloge

Snelle levering: pakket was op tijd binnen,
Goede site: overzichtelijk,
Geen bijzonderheden: niets op aan te merken.

Pluspunten

• Makkelijk te bedienen
  • Draagcomfort

Minpunten

• Geen hartslagmeter

Erwin 31-12-2016 Via de website gekocht

Like clockwork, Coolblue maakt het verschil!

Nadat m'n De'Longhi Nespressso de geest had gegeven op zoek gegaan naar een volautomaat. Na het lezen v testen en reviews op Kieskeurig/Coolblue site is de keuze gevallen op de Prima Donna Elite, wederom van De'Longhi. Misschien omdat ie recent als beste getest is door de Consumentenbond en/of vanwege de decembermaand....nergens meer te krijgen, alle webshops zoals Koffiediscounter, Expert en zelfs het grote Mediamarkt enz, en ook Coolblue, uitverkocht. Maar er stond als enige bij Coolblue dat ie dezelfde week nog verwacht werd. De volgende dag, ja hoor, minder dan 7 op voorraad. Bestelling gedaan incl direct dezelfde dag leveren. Een supermooie service van Coolblue, voor 15.00u besteld, dezelfde dag in huis. Kost €10,-, maar is wel een uitkomst. Het gehele traject bij Coolblue klopt gewoon, supersnelle bevestiging, ze houden je tussentijds goed op de hoogte. Een heel groot compliment aan Coolblue dat ze als enigste wel konden leveren, dat zegt mij dat deze tent tikt als een Zwitsers uurwerk. Ga zo door!

Pluspunten

• Belofte nieuwe voorraad nagekomen
  • Duidelijk leveringstrsject
  • Super service dezelfde dag leveren
  • Goede reviews, goed advies

Minpunten

• Geen, zonder gein, geen!

rs 2000 31-12-2016 Via de website gekocht

goede service

karcher k3 ter reperatie aangeboden ,duidelijke uitleg ivm opsturen en binnen 2 dagen gewoon een nieuwe kacher geleverd .je telefoonnummer is volgens mij gelinkt aan je transactiecode ,want toen ik belde had de man alle gegevens al voorhanden en kon gelijk antwoord op mijn vraag geven .

Pluspunten

• service
  • klantvriendelijk