Deze score is berekend op basis van 1398 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

7,4

J.Kuijs 29-03-2017 In de winkel gekocht
Eindhoven

Zo maak je trouwe klanten!!

Zaterdag via internet een nieuwe GSM gereserveerd. Lag meteen klaar dus naar de winkel aan de Aalsterweg in Eindhoven. Geholpen door een vriendelijke jongeman die uiterst kundig advies gaf en zelf aanbood om de oude telefoongegevens 'even' over te zetten zodat ik met een werkende nieuwe telefoon de winkel weer uit kon. Kostte behoorlijk wat tijd, ik voelde me bezwaard maar het was deel van de Coolblue service. Ook maar meteen een nieuwe snelkookpan gekocht, die werd op een door mij gekozen tijdstip netjes geleverd, samen met het telefoonhoesje. Vandaag een leuk kaartje in de bus met een echt persoonlijke groet. We kochten al wel vaker spullen en ook daar waren we tevreden over maar dit keer was echt een sublieme ervaring. Coolblue; daar komen we vast nog vaak op terug.

Anja 29-03-2017 Via de website gekocht

Duidelijke site met goede uitleg

We waren eerst in de winkel gaan oriénteren. Wat ons opviel was de behulpzaamheid en deskundigheid van het personeel. We konden op dat moment niet direct een beslissing maken.
Toen onze beslissing vast lag besloten we via de site te bestellen. Deze was zeer duidelijk. Snelle levering, zonder verzendkosten. Ik ben een tevreden klant. Dank je wel Cool Blue!

Patrick Deglorie 29-03-2017 Via de website gekocht

goedkoop en geweldig service

na verscheidene controle gedaan te hebben van andere shops, is cool blue de goedkoopste en heeft het beste service

Lorenzo van der Spek 29-03-2017 Via de website gekocht

Duidelijk, snel en vertrouwd!

Ik heb laatst een nieuw beeldscherm gekocht waar ik erg blij mee ben! Op de site stond een getalletje verkeerd wat niet grote gevolgen had. Toen ik het Whatsapp nummer kreeg kon ik snel terecht met mijn vraag en opmerking en is het direct opgelost! Ze boden mij zelfs verschillende services aan en ze gaan goed met de tijd mee! Scherpe prijzen en leuke omgang met klanten. een geweldig jong, enthousiast bedrijf waar ik zeker nog meer aankopen ga doen.

Marjoleine 29-03-2017 Via de website gekocht

beste prijs en voorwaarden

Coolblue kwam als één van de besten naar voren op Kieskeurig.nl dus was de keuze snel gemaakt.
Ik ben blij dat voor Coolblue gekozen heb. De diepvries die ik bij hen kocht was goed geprijsd en hun voorwaarden
zijn zeer gunstig.

Ingrid 29-03-2017 Via de website gekocht

Geweldige service !

Fijn dat je het tijdstip weet en niet de een dagdeel thuis hoeft te zijn. Je wordt zelfs vlak voor aankomst nog gebeld!
De bezorgers waren super klant vriendelijk en dachten heel goed mee.
De slogan Coolblue met een glimlach wordt echt waar gemaakt.

M. van Rijthoven 29-03-2017 Via de website gekocht

Snelle en goede service

Wederom weer snel een keuze kunnen maken door goede hulp en duidelijkheid. En gratis aan huis bezorgd op het moment dat het ons uitkwam. Heerlijke ouderwetse service!

opaboeffie 29-03-2017 Via de website gekocht

aanbeveling

goede service. volgende dag in huis. kwaliteit/prijsverhouding prima. website duidelijk en goed overzichtelijk

Wf VD linden 29-03-2017 Via de website gekocht

Prima service

Het personeel is Zeer klantvriendelijk en is behulpzaam en geeft goed advies en heeft een goede service

Arco 29-03-2017 Via de website gekocht

Ideale service, vandaag bestellen, morgen in huis :)

Ideale service, vandaag bestellen, morgen in huis :)
en geen bezorgkosten. Uitgebreid assortiment, makkelijk te vergelijken via de webshop. helemaal goed.

Bob 29-03-2017 Via de website gekocht

aardige en behulpzame bezorgers..

Snelle levering en ik weet geen ander webshop, die zo (nauw-)keurig weet aan te geven hoe laat ze voor je deur staan. Op de minuut nauwkeurig, dat bespaart een hoop onnodig wachten. Wat opviel is het plezier en de gedrevenheid van de bezorgers, dat geeft meteen al veel vertrouwen in zake de levering. Over de prijs en kwaliteit hoef ik het niet te hebben, die spreek voor zichzelf.

PP 29-03-2017 Via de website gekocht

Een nieuwe iPhone gekocht voor een mooie prijs. Oké, hij is nog iets goedkoper te krijgen als je goed zoekt, maar bij Coolblue weet je zeker dat je geen baksteen geleverd krijgt en dat het goed zit met garantie.

B.Gomes 29-03-2017 Via de website gekocht

goede service

snelle levering ,goede informatie, kundig en vriendelijk personeel hebben onze wasmachine gelijk aangesloten en gingen niet eerder weg voordat hij draaide.
En hij draait als een zonnetje lekker schoon en droog.

Ilonka 29-03-2017 Via de website gekocht

Top service!!

Zeer goede service.
Fijn contact met klanten service.
Product wat wij besteld hadden was er niet meer.
Klantenservice nam contact met ons op over vervangend product. Zeer goed afgehandeld.
Kan iedereen Coolbleu aanraden.

J.C.M 29-03-2017 Via de website gekocht

Snel besteld en bezorgt

De artikelen die ik nodig had waren snel besteld en de dag erop al bezorgt. Doordat ik 5 minuten later nog een bestelling deed van onder de 10 euro verbaasden het mij dat de bezorgkosten ook gratis waren. Helemaal top.

Jan 29-03-2017 Via de website gekocht

Snelle levering. Zaterdagavond besteld. Zondag in huis

Zaterdag avond ging het apparaat defect. Direct op internet een andere gezocht en besteld. Zondag werd het al geleverd dus nog geen dag zonder hoeven zitten

Lucy Noorlander 29-03-2017 Via de website gekocht

Blij

Alles is zo geweldig gegaan, zondagavond besteld maandagmorgen twee hele lieve gezellige jongens, machine op zijn plaats gezet, aangesloten, laten draaien, oude machine mee Top. Een paar maanden geleden heb ik een droger voor mijn zus gekocht en daar was het net zo TOP. al met al als ik weer iets nodig heb, ik ben al wel 75, dan weet ik heel snel Coolblue te vinden! Ik heb al een paar wassen gedraaid en ben heel tevreden.Met vriendelijke groeten, Lucy Noorlander

T. Coert 29-03-2017 Via de website gekocht

Vlotte levering!

Duidelijke webshop! Overzichtelijk, ruime keuze! Regelmatig een bestelling geplaatst en altijd goed gegaan. Daar waar het 3 van de 5 keer altijd wel wat is, heb ik dit met Coolblue nog niet meegemaakt.

Meli 29-03-2017 Via de website gekocht

Woww..op zondag bezorgen!!!!!TOP??

Overzichtelijke webshop, een en al duidelijkheid bij bestellen!Kon het niet geloven toen ik op zaterdag avond een stofzuiger bestelde dat deze op de zondang bezorgd zou worden. Leuke tv en radio reclames.

Henk 29-03-2017 Via de website gekocht

Goede prijs - techniek verhouding en snelle levering

Leuke prijs (tgv korting) voor een technisch goed toestel. Daarnaast werd de aankoop zeer snel geleverd.

Rogier 29-03-2017 Via de website gekocht

Fijne snelle service

Ik plaatste op een zondagavond een bestelling en zag bij de bevestiging dat ik een fout had gemaakt. Een reply op de bevestiging met uitleg over wat ik verkeerd besteld had en hoe ik het graag wilde hebben was voldoende om binnen een half uur de zaak op orde te hebben. Maandag begin middag had ik de juiste bestelling in huis!

Kelly 29-03-2017 Via de website gekocht

Super snelle levering

De website is overzichtelijk, veel keuze en verloop van winkelwagentje naar betaling is snel en makkelijk.

Roeland 29-03-2017 Via de website gekocht

Top apparaat en snelle levering

Goed overzicht van de producten, duidelijke omschrijving en scherp geprijsd! Heel blij met deze t.v. Ik heb een krappe beurs en m'n oude tv begaf het. Ramp voor een tv verslaafde. Deze tv is goed! Eenvoudige installatie. Beeld prima, geluid okay.

Kitty 29-03-2017 Via de website gekocht

In 1 woord: TOP

Bestelling via de website van cool blue ging gemakkelijk en snel. Ik heb een stofzuiger aangeschaft met extra korting omdat hij al eens besteld maar direct teruggestuurd was door een ander. Alles zat er keurig in, in originele verpakkingen en hoesjes in de doos, geen enkele gebruikerssporen zichtbaar. Via de mail en track en trace kon ik de snelle levering volgen, had hem de volgende ochtend al in huis.
Ik ben heel blij met mijn aankoop, de stofzuiger werkt fantastisch.

BARAK 29-03-2017 Via de website gekocht

happy

easy to locate on the web, easy money handling ,quick service, quick delivery , i would defiantly recommend to use the shop.

Sjors 29-03-2017 Via de website gekocht

Snelle levering!

Prettige webshop! Duidelijk en goede vergelijking. Ik zal er zeker nog eens een order gaan plaatsen! Bedankt voor de prettige samenwerking!

Karin 29-03-2017 Via de website gekocht

Top service!

Via de site van Coolblue een wasmachine uitgezocht. Deze in de avond besteld en de machine werd de volgende ochtend bezorgd. De reclame op tv klopt dus :)
2 Heren kwamen de machine keurig bezorgen op onze tweede verdieping. Ze hebben de machine uitgepakt en aangesloten. Mijn oude machine hebben ze weer mee teruggenomen. Ook het verpakkingsmateriaal van de nieuwe machine namen zij ook weer mee. Ik kan iedereen deze service van Coolblue van harte aanbevelen!!!

Annelore 29-03-2017 Via de website gekocht

Altijd Coolblue

Bij coolblue is alles gemakkelijk, snel en goed van prijs. Hun klantendienst is ook heel vriendelijk. Na verschillende positieve aankopen, is coolblue de eerste plaats waar ik zoek voor electronica.

Kevin nijenhuis 29-03-2017 Via de website gekocht

Snel levering en goede service

Ik ben heel blij met coolblue en hun levertijd en dagen (ook zaterdag En zondag) producten zijn goed en geniet ervan ...alleen postnl is meer het probleem dan coolblue

Fokkie 28-03-2017 Via de website gekocht

Snelle en goede afhandeling

Daadwerkelijk voor 2359 besteld, 16uur later in huis. Directe Informatie per mail over de status van de bestelling. Producten zoals omschreven.

Paul 28-03-2017 Via de website gekocht

Snel en accuraat

Snelle levering, aflevertijd tot op uur nauwkeurig, dus geen halve dag thuis wachten, smsje en belletje half uur respectievelijk kwartier vooraf , wasmachine geïnstalleerd, oude meegenomen. Perfect.

Ger 28-03-2017 Via de website gekocht

Goede informatie op de website, overzichtelijk en compleet. Zaterdagavond laat besteld en zondagmiddag al gratis geleverd. Prima service

Harry Bulten 28-03-2017 Via de website gekocht

TOP

Zeer vlotte, correcte afhandeling en levering van gekocht product.
Kan niet beter! Erg goede prijs/kwaliteitsverhouding.

Marielle 28-03-2017 Via de website gekocht

Top!

Snelle levering, goed ingepakt, niets negatiefs te melden. Laptop is een mooi ding, goede prijs. Ik ben tevreden.

André 28-03-2017 Via de website gekocht

Super snelle levering!

Overzichtelijke shop, snelle levering en concurrerende prijzen. Artikel voldoet aan alle verwachtingen en de levering was via track and trace goed te volgen. Levering keurig op tijd.

remco 28-03-2017 Via de website gekocht

snel, netjes en gedegen

Coolblue heeft een groter assortiment op voorraad en kan daarom ook sneller en goedkoper leveren dan andere leveranciers. Mijn bestelling en de plaatsing ervan was binnen 2 dagen geregeld!
Super service!

SjoerdO 28-03-2017 Via de website gekocht

Goeie service, berichtgeving over bezorging kan helderder

Nadat ik niet thuis was, laten bezorgen bij Primera. Op de PostNL link las ik: vanaf 15h, maar uiteindelijk is het pakket daar pas om 17h30 bezorgd. Ik begrijp denk ik dat "vanaf" betekent dat het pakket vanaf die tijd (in elk geval niet eerder) bij Primera kán zijn (maar het hoeft niet). Ik had "vanaf" begrepen als: het pakket kan vanaf 15h door mij opgehaald worden. Daarvoor één keer voor niks naar de Primera, maar verder goeie service. Misschien verwoording herzien?

Kathleen 28-03-2017 Via de website gekocht

Super service

Coolblue is een hele handige webshop.
Heel overzichtelijk op alle producten per categorie te vinden.
Super snelle verzending.
Nette verpakking.
Wat ook gemakkelijk is,je kan je pakket naar een postpunt laten verzenden en zelf ophalen.
Zo moet je niet onnodig op de postbode wachten,als je wat minder tijd hebt.

Mais 28-03-2017 Via de website gekocht

Top service!

The website is very informative, organized in a perfect way. Delivery is always on time and as soon as possible. Specifications and description of all products are always enough, and the cool-blue choice feature helps in deciding in so many cases, along with the top-10 products also suggested by the store specialists.

Mi 28-03-2017 Via de website gekocht

Duidelijke website snelle levering

Producten zijn goed beschreven en dat maakt de keuzen makkelijker
Dan de snelle en goede levering
Top

Anne Epse 28-03-2017 Via de website gekocht

Super website met veel info, snelle en makkelijke levering

Super goede website met allerlei info over de producten alsmede de accessoires. Supersnelle levering . Bovendien hoef je niet de hele dag thuis te blijven : je krijgt de dag er voor de tijd .ze nemen de oude wasmachine mee, sluiten de nieuwe aan ...
Werkelijk alles perfect ... het loopt op rolletjes ...

Erik 28-03-2017 Via de website gekocht

Coolblue doet wat het beloofd.

Coolblue : Shop is overzichtelijk, snel in communicatie en maakt waar wat ze zeggen.
Retourneren doen ze niet moeilijk en het is gratis.

Danielle 28-03-2017 Via de website gekocht

Snelle service zonder verzendkosten!

Het product is van goede kwaliteit, maar ik had dankzij de goede reviews niet anders verwacht. Het pakketje lag de volgende dag al in de brievenbus waardoor mijn telefoon snel weer goed beschermd was! Pluspunt: geen verzendkosten.

Ben 28-03-2017 Via de website gekocht

Goede service en nog betere track en trace.

Fijne webwinkel, snelle levering en super track en trace functie. Op de dag van de levering kun je via internet precies zien waar je levering is en om hoe laat ze ongeveer bij je zijn, top!

Kurt 28-03-2017 Via de website gekocht

inktpatroon

snelle service (zaterdag besteld, zondag geleverd). handige website door gebruik te maken van een filter

lei horsch 28-03-2017 Via de website gekocht

supersnelle levering

goede informatie van het product en goede prijs.veel keuze uit het artikel wat men wilt kopenen mooie afbeelding

Marco 28-03-2017 Via de website gekocht

Te cool voor woorden

's avonds laat nog wat besteld voor de beste prijs, en de volgende ochtend werd t al bezorgd! En t werkte ook nog eens.

PB 28-03-2017 Via de website gekocht

Waardeloos! Leveren wat je niet besteld hebt en niet werkt

Verkeerde product geleverd én het product is niet geschikt voor het toestel waarvoo ze het verkopen. een melding op mijn toestel waarschuuwt dat het product niet geschikt is. Tevens bleek dat de telefoon ook inderdaad niet werd opgeladen.

Officiele reactie van Coolblue 28-03-2017

Beste meneer/mevrouw,

Wat ontzettend vervelend om te moeten zien dat u het verkeerde product in ontvangst moet nemen. Daarnaast onze oprechte excuses voor het verstrekken van de verkeerde informatie via de website. We hopen dan ook dat u dit ondertussen ook heeft laten weten door contact op te nemen met onze klantenservice. Mocht u toch nog vragen hebben dan horen we dat graag.

JC holleman 28-03-2017 Via de website gekocht

Snelle levering, geweldige producten met n geweldige prijs

Geen betere site gevonden qua prijs/product en service ook de klantvriendelijkheid is geweldig. Bij Mn wasmachine zelfs n kaartje gekregen en ze brachten hem ook met al de trappen gewoon kosteloos boven ook t aansluiten en afvoeren van de oude geen probleem. Voor deze echte Nederlander sprak t gratis erg aan maar werd echt verrast door de service

Chris 28-03-2017 Via de website gekocht

Top bedrijf. Hier ga ik vaker bestellen.

Ik zou eerst bij een concurrent bestellen omdat ik daar normaal altijd mijn spullen bestel. Maar omdat het zaterdag was en ik mijn nieuwe laptop direct op maandag nodig had, heb ik gekozen voor Coolblue. Zij bezorgen ook op zondag. Alles is perfect afgehandeld en verzorgd. Zondagmiddag werd hij bezorgd en zondagavond had ik mijn hele laptop ingericht waarna ik op maandag met mijn nieuwe aanwinst op pad kon. Zeer tevreden! Ik ga hier vaker bestellen.