Jean C. 18-11-2021

Overzichtelijke en snelle website. Ondanks het ruime aanbod wordt de keuze vergemakkelijkt door een gedetailleerde productbeschrijving en zeker door de 'vergelijk' functie. Dit is een echte behoeftenanalyse. Dit alles, vervolledigd door een competitieve prijs en een snelle levering, maakt van Coolblue "the place to be". Tenslotte wil ik aanstippen dat het ganse concept een klantgerichte dynamiek uitstraalt.

Koen 18-11-2021

Vlotte en vriendelijke dienstverlening. ook is de winkel ruim en goed georganiseerd

Jo Jacobs 18-11-2021

Deze winkel staat garant voor een vlotte koopervaring: snelle levering en een zeer goede dienst na verkoop. Al jaren klant, nog nooit negatieve ervaringen gehad.

Mert Hasan 17-11-2021

Mijn aankoop was echt super! Toen ik het bestelde moest ik maar 2 dagen wachten en ik had het pakketje al. Het product is ook perfect. Dus de volgende keer bestel ik weer bij Coolblue !

Otis Phlips 16 16-11-2021

Ik ben zeer tevreden over coolblue, het is fantastisch ze hebben alles wat je maar kan wensen, heb er al veel besteld en komt altijd snel en in orde aan. :)

Polleke 15-11-2021

Ik heb een tweedekans artikel besteld: een sony camera .De vermelding :een nieuw produkt waarvan alleen de verpakking geopend was. Bij ontvangst is het produkt niet volledig.De usb-kabel ontbreekt.

Ellen 15-11-2021

- zeer gebruiksvriendelijke website
- professionele en uiterst vriendelijke support via de klantendienst (telefoon)
- beschikbaarheid van goederen + het opnieuw beschikbaar worden na een uitputting van de voorraad
- dienst na verkoop: handige tips & tricks van het aangeboden product via mail (how-to-video embedded)
Coolblue is top!

Tom 15-11-2021

Afgelopen week een tweedekans laptop aangekocht. Heel leuk dat er zo een korting wordt verkregen op een toestel dat eigelijk nieuw is. Werd niet de dag nadien geleverd zoals aangegeven, maar na een vraag aan de klantendienst waarom dit zo was direct een antwoord gekregen dat er wat vertraging was. Heel tevreden over.

Stefke 14-11-2021

Veel reviews bij de producten, producten makkelijk te vergelijken. snelle levering enkel de stofzuiger was gewoon ingepakt als doos van e stofzuiger, dus iedere leverancier van het pakje kon zien dat het een stofzuiger was.

Ken van Brasschaat 14-11-2021

Heel eenvoudige coördinatie op de website, een duidelijk stappenplan van bestelling tot aankomst pakje en 99% een zeer accurate leverdatum. Ook het retouren van een defect of ongewenst artikel is vrij moeizaam en eenvoudig. De klantenservice is uiterst vriendelijk en reactief. Ik ben al jaren trouwe klant en zal dat op deze manier zeker blijven.

Peter 14-11-2021

Enorme keuze van oneindig veel producten in elke prijsklasse. Bovendien heeft Coolblue een gebruiksvriendelijke zoekmachine met de nodige filters zodat je steeds uitkomt bij het meest geschikte product. Coolblue geeft ook informatie over bv. "Beste product / Beste prijs". Snelle, correcte levering met verschillende opties. Thuis, afhaalpunt en indien gewenst extra services zoals installatie, meenemen van het oude product, etc... Coolblue heeft ook verschillende fysieke winkels. Hierdoor heb je ook een extra garantie voor de dienst "Na Verkoop" of kan je bepaalde producten zien en informatie vragen aan de verkopers.

Rick 12-11-2021

Razendsnelle levering, nog geen 24 uur na bestellen had ik mijn bluetooth headset al in handen. Product is uitstekend, zo licht dat je amper voelt dat je het op hebt en klank super goed. Ook automatische bluetooth link met laptop vanaf dat je het oortje aanzet. Handmatig koppelen moet maar 1 keer in het begin. Weer een glimlach door te bestellen bij Coolblue ... 😊

Paul 11-11-2021

Gebruiksvriendelijke shop en gemakkelijk zoeken naar de artikelen. Ook de snelheid van levering was onverwacht. Vandaag besteld, morgen geleverd. Snelle service dus en degelijke verpakking. Ben zeer tevreden.

OLIVIER 11-11-2021

Ik heb dit niet ontvangen binnen de 24u zelfs niet binnen de week en heb zelf contact moeten opnemen met Coolblue om erachter te komen dat het pakket verkeerd gesorteerd werd, dat ik mijn geld terug krijg binnen de 5 dagen en dat de bestlede producten ondertussen niet meer leverbaar zijn waardoor ik nu eerst moet wachten op het teruggestorte geld om ergens anders de producten aan te schaffen !

Matthias 11-11-2021

Correcte prijs.
Zelf te bepalen leveringstijdstip - verwittiging vooraf.
Correcte levering.
30 dagen bedenktijd.
Naservice? Nog geen gebruik van moeten maken.

Rd 11-11-2021

De beste onlineshop die er is, zowel technisch als ook qua customer service. Vroeger was coolblue ook bij de scherpste prijzen op de markt, maar dit wel wat verloren gegaan. Maar in return krijg je wel een perfecte afhandeling en service achteraf.

David 11-11-2021

Snelle levering en nog nooit problemen gehad met iets. Uitgebreid assortiment aan goede prijzen.

Elke 11-11-2021

Goede prijs kwaliteit verhouding, duidelijke website, goede variatie aan producten, makkelijk te vergelijking, snelle levering.

Paul 11-11-2021

Je krijgt online correcte informatie en dat vind ik zeer belangrijk. Eén item ontbreekt daar helaas meestal bij, nl. waar is het product vervaardigd? Ik koop nl. liefst producten die in de EU gemaakt zijn, om te vermijden dat het milieu onnodig vervuild wordt door transport van de andere kant van de planeet naar ons. Dat jullie kleinere pakketten per fiets leveren vind ik dus uitstekend.
Verder hanteren jullie correcte prijzen en zijn de bestellingen aan huis tot in de details ( vriendelijkheid bezorgers, informatieverstrekking en plaatsing ) verzorgd.

Petoetje 10-11-2021

Goedkoper dan elders voor hetzelfde product, snelle levering en gratis,zou dit zeker iedereen aanraden

Marleen 10-11-2021

Super duidelijk site, perfecte levering. Aanrader
Ook bij herstelling heel duidelijke communicatie.

Arne 10-11-2021

Heel duidelijke website. Veel informatie om zo de juiste doordachte keuze te maken. Ze loodsen je gemakkelijk door alle technische aspecten waar je anders in dreigt te verdrinken. Ze zijn ook heel transparant over hun tweedekans-producten, wat ik alleen maar kan toejuichten. Ook de levering loopt heel efficiënt en snel.
Een klein minpunt: ik kocht een docking station voor m'n laptop en een externe monitor. Blijkt dat je nog een extra app of driver moest downloaden om het dock te laten communiceren met het scherm. Dit heb ik zelf moeten uitzoeken. Op de site stond geen vermelding, ook niet bij hun troubleshooting. Wat een plug and play ervaring moest zijn, werd toch nét iets meer.

chris 10-11-2021

goede product omschrijving prijs kwaliteit snelle service bestelling was al de dag erna in de voormiddag geleverd dit terwijl ik pas had besteld om 22u30 das was een super snelle levering

Danny 09-11-2021

op een vrij vlotte manier direct gevonden wat ik zocht, gekeken wat voorradig was en besteld. We hadden dit de zondag nodig en is effectief geleverd op zondagmorgen. niks op aan te merken

Gerda 09-11-2021

Ik kies in eerste instantie altijd voor deze winkel. Vriendelijke bediening, goede uitleg waar nodig en snelle levering.