Deze score is gebaseerd op 772 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Albert 23-11-2021

Zeer vlotte afhandeling van mijn bestelling en supersnelle levering. Zelfs op zondag zonder extra kosten

johan 23-11-2021

Coolbleu geeft duidelijke informatie met betrekking tot smartphones (volledig en goed gestructureerd) en meestal aan een concurrentiele prijs

Levi de witte 23-11-2021

Heel vlotte service! Ook een eerlijke uitleg gekregen wat het verschil is tussen de artikelen waarover ik twijfelde!

Matthias 22-11-2021

Snelle levering, goede prijs. Duidelijke communicatie over levering, factuur,…

Michiel 22-11-2021

Top en snel hele snelle service en goeie webshop
Snellere webshop ken ik niet

freddy deridder 22-11-2021

Goede service na verkoop, binnen de garantie konden we toch nog opteren voor een ander toestel mits opleg van het verschil in prijs. Goede uitleg over de werking van het toestel. Toestel was niet voorradig maar de ochtend nadien is het gratis geleverd aan huis.

Tblancka 22-11-2021

supersnelle levering, duidelijke website, gemakkelijk terug te vinden wat ik moest hebben

Bram 22-11-2021

Zeer ruim aanbod en interessante prijzen. U krijgt ruim op voorhand een bericht met het uur wanneer uw product wordt geleverd. Op deze manier moet u zich niet onnodig te hele dag vrijmaken. Verder is de klantenservice super! Zeker een aanrader!

S. 22-11-2021

Vlotte dienstverlening, duidelijke info op de website.
Kortom, alles wat je verwacht, maar niet overal krijgt.

RobinL 21-11-2021

Waarschijnlijk de meest gebruiksvriendelijk webshop van België, naar mijn mening. Duidelijke uitleg, goede selectiecriteria, houden zich altijd aan de levertermijn, en bovenal medewerkers die online steeds klaar staan met de nodige hulp!

Bjorn 21-11-2021

Galaxy Watch 3 tweedekans gekocht. Net zoals beschreven en goed bevonden! Top levering, tegen competitieve prijzen en met oog op hergebruik van niet goed bevonden producten. Zoals het moet!

Andre 21-11-2021

Tablet heel snel verstuurd en goed verpakt. Na wat zoeken bleek Coolblue de beste prijs te hebben.

Jan2 21-11-2021

Scherpe prijzen en ongelooflijk snelle levering! Besteld om 23.45 u en geleverd om 10.40 uur!

Kenny 21-11-2021

Duidelijke makkelijke website, groot assortiment met deftige prijzen, mooie promoties, snelle levering en zeer goede dienst na verkoop

Marco 21-11-2021

Er is een brede én diepe keuze aan producten. Ik vind altijd wat ik zoek en lees daarbij ook nog eens info en advies, bovenop supergedetailleerde productomschrijvingen. De prijs zit goed. Net als de levering: ik kan zelf aangeven wanneer die toekomt!

Patrick 21-11-2021

Shop Boomsesteenweg vlot berijkbaar, prima service en heel vriendelijk en behulpzaam personeel.

mia 20-11-2021

Het vervoerbedrijf had het 'recupel - toestel' onaangeroerd laten staan bij levering nieuwe aankoop.
Een telefoontje met de Klantendienst van Coolblue en, de volgende dag is men het oude toestel komen ophalen.
Dank voor dit correct afhandelen van nieuwe aankoop

luc 20-11-2021

zeer rappe levering en zeer vriendelijke mensen die leveren , alles is goed geleverd en perfect in orde

Daan Van Dorpe 19-11-2021

Ik wandelde binnen in de winkel waar ik direct vriendelijk ontvangen werd. Ik legde uit voor wat ik er was en ze hebben me doorgestuurd naar de juiste plaats. Eenmaal daar toegekomen stond een stagiair achter de kassa samen met een vaste medewerker. Je merkte dat het nog vrij nieuw was voor hem. Echter ging het zeer vlot en stond ik binnen de 5 minuten buiten met mijn besteling.

boegie 19-11-2021

Superbediening, grote winkel. Ik had een iPhone 13 besteld , echter in de winkel was hij niet aanwezig! Heb een oplossing gevraagd, en men presenteerde eenzelfde toestel maar met een geheugen van 512!

Gianni 19-11-2021

5 dingen besteld op coolblue, alle 5 de pakjes werden afzonderlijk opgestuurd vanuit verschillende magazijnen. Zoals beloofd kwamen alle pakjes 'de volgende dag' en samen aan.
Top service!

Anne 19-11-2021

Zeer veel keuze, enorm goede uitleg en heel gemakkelijk om te bestellen.
De artikels over wat te kiezen en waarom zijn heel nuttig.

Robin 18-11-2021

Coolblue stelt nooit teleur! Vlot aankopen, vlot laten leveren. Een label van kwaliteit & top klantenservice!

Tim Cornelissen 18-11-2021

Veel keuze van verschillende merken/kwaliteiten/budgetten

Snellen en goede service

paul 18-11-2021

super snelle levering perfecte uitleg netjes verpakt artikel goed beschreven