Deze score is berekend op basis van 3453 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

RvW 05-05-2018 Via de website gekocht

Gewoon een heel goede webwinkel

Ruim aanbod van artikelen, betrouwbaar en snelle levering.
Een duidelijke overzichtelijke en vlotte website.

nathalie 05-05-2018 Via de website gekocht

een glimlach van oor tot oor

Aangezien ik op de tweede verdieping woon erg blij dat ze met een glimlach de wasmachine naar binnen tilde. Het af en aankoppelen van apparaat en de extra uitleg was erg prettig. Op zaterdag besteld en op ZONDAG binnen! wat een feest. goede communicatie per mail en sms

Jolanda 05-05-2018 Via de website gekocht

van A t/m Z topservice

goede en overzichtelijke website met goed en volledig aanbod. Het vergelijken van modellen werkt heel goed dankzij de optie "toon de verschillen".

Natasja 05-05-2018 Via de website gekocht

Super service

Heel vriendelijke en vrolijke mensen bij levering van wasmachine. Heel behulpzaam. Wasmachine klaar voor gebruik achtergelaten. (Waterpas gezet en 1st wasprogramma opgezet)
Echte aanrader.

Joep 05-05-2018 Via de website gekocht

Zelfs op zondag gratis bezorgd

Per direct een nieuwe magnetron nodig. Via Kieskeurig.nl bij Coolblue terecht gekomen. En meteen de dag erna, op zondag notabene, al geleverd. En ook nog gratis. Super!

Theo 05-05-2018 Via de website gekocht

Zeer goede service.

Heldere website met scherpe prijzen.
Goede communicatie met klanten.
Informeren de klant als leverdatum niet lukt (kan gebeuren).

Blijf kwaliteit handhaven want bereiken is één maar vasthouden is nog veel moeilijker.

ton 05-05-2018 Via de website gekocht

Duidelijke site en snelle levering

Na eerdere ervaring weer bij Coolblue besteld. Toen al gecharmeerd van de duidelijke site en snelle afhandeling van de bestelling

Nathalie 05-05-2018 Via de website gekocht

Vreselijke service

Op 18 april heb ik bij Coolblue een tweedekansje Samsung Add Wash voor € 455 besteld. Volgens de medewerker was hij niet gebruikt maar had hij slechts een beschadiging aan de linkerkant. Op zondag 22 april is de verkeerde wasmachine afgeleverd. Ik heb CB gebeld en gezegd dat ik niet de Samsung Add Wash maar een gewone Samsung had gekregen. Mij werd verteld dat hij kwijt was en dat ze dat model inmiddels niet meer op voorraad hadden Ik kon tegen bijbetaling van € 150 een nieuwe krijgen. Hier was ik het uiteraard niet mee eens Ik had in de eerste instantie een superbuitenkansje gescoord en nu moest ik bijbetalen. De service balie die getraind is om begripvol over te komen bleven desondanks bij het standpunt dat ik €150 moest bijbetalen. Een leidinggevende kreeg je niet te spreken. Die verbergen zich achter de servicedesk. Na heel veel over en weer gebel heb ik het opgegeven en heb aangegeven dat ik mijn geld terug wilde. Uit principe. Na dat besluit kreeg ik opeens een mail dat er een nieuwe tweede kansje binnen was gekomen. Die hoefde ik na al dat gedoe niet meer en bovendien had ik bij de concurrent een andere gekocht. Het ophalen van de wasmachine blijkt een evenzo problematisch als het proces van de levering. Zonder af te stemmen is er een afspraak ingepland terwijl er niemand was. Op de afgesproken dag zijn ze niet verschenen. Ik eistet een leidinggevende te spreken en compensatie voor deze ellendige afwikkeling. Opnieuw een afspraak gemaakt voor 4 mei waarvan ik een mailbevestiging heb. Zijn ze opnieuw niet verschenen. Inmiddels misselijk wordend van de talloze excuses heb ik gister gebeld om weer opnieuw een afspraak voor vandaag te maken. Nu met de mededeling dat ik het gesprek ging opnemen voor een consumentenprogramma waarbij ik dit aan de orde ga brengen. Ik wilde zeker weten dat na 3 afspraken de wasmachine wel opgehaald zou worden. De zogenaamde servicemedewerker heeft gezegd dit gesprek niet met mij te voeren als het opnemen zou worden. Wat een ellende. Denk je even leuke wasmachine te hebben gescoord bij de zogenaamde meest servicegerichte winkel. Krijg je dit!

Officiele reactie van Coolblue 07-05-2018

Beste Nathalie,

Ik schrik wel een beetje van je verhaal. Dit verdient van ons geen schoonheidsprijs. Ik zie dat mijn collega's gisteren contact met je hebben opgenomen om uiteindelijk toch nog een beter gevoel eraan over te houden. We zien graag je reactie voor de compensatie tegemoet.

Ray 05-05-2018 Via de website gekocht

Voorbeeld service

COOLBLUE heeft een goede naam op het gebied van service en ik kan dit alleen maar bevestigen. Zeer goede afhandeling van de aankoop, retourzendingen, terugstortingen en contact momenten. Mijn complimenten aan COOLBLUE.

Jen 04-05-2018 Via de website gekocht

Fantastisch snelle levering en service

Coolblue levert razendsnel met superaardige en gemotiveerde chauffeurs die je oude apparaat meenemen en je nieuwe compleet geïnstalleerd achterlaten. En dat voor scherpe prijzen. In één woord TOP!

JR 04-05-2018 Via de website gekocht

Zo goed en snel geholpen

Ik heb mezelf heel goed kunnen orienteren op de site van coolblue, toen ik rond 22:30 uur mijn bestelling plaatste dacht ik: nou afwachten of ik mijn wasmachine werkelijk morgen in huis heb. En ja de volgende ochtend voor elf uur was de wasmachine in huis. De bezorgers waren heel gezellig en vriendelijk terwijl ze met de zware wasmachine 3 trappen op moesten en er ook nog een mee terug 3trappen af moesten nemen.

E. van Diepen 04-05-2018 Via de website gekocht

Ik had een stofzuiger nodig de oude was kapot.
En dit is voor mij de manier op er 1 te kopen.
Lekker vanachter je pc kijken en vergelijken

Robert 04-05-2018 Via de website gekocht

Overzichtelijke Website

Goede prijs / Kwaliteit verhouding. Veel keus. Eenvoudig door te bladeren en te bestellen. Prima bezorgservice

BB 04-05-2018 Via de website gekocht

Duidelijk

Het aanbod bepaal dat ik bij Coolblue bestel. Ruime keuze en prijs-kwaliteit is goed. Snelle levering daarbovenop.

Eugène van Grootel 04-05-2018 Via de website gekocht

Zeer goede service wat veel vertrouwen geeft.

Het belangrijkste is eigenlijk de betrouwbaarheid, zeer klantgericht met kundige medewerkers. Makkelijk bestellen, een duidelijke site waardoor het product aansluit aan de verwachting, en aan het volgen van het product is aandacht besteed.

Germa 04-05-2018 Via de website gekocht

snelle levering zelfs levering op zondag. Na een uur had ik mijn zelf gemaakt ijs met lekkere verse vruchten.

Koen Bats 04-05-2018 Via de website gekocht

Goede en snelle service, goede prijs, duidelijke webshop

Alles wat ik tot hiertoe kocht was snel én op de vooropgestelde datum geleverd. De prijs zit goed en de productbeschrijving is duidelijk en volledig. Ook als je je moet verdiepen in een product dan vind je veel info op de site. De webshop is handig en duidelijk. Goe bezig!

Nelly 04-05-2018 Via de website gekocht

algemeen goed

Zeer goede en correcte levering en service en ruime keuze !zeker een aanrader en gemakkelijk om een bestelling te plaatsen!

Rob 04-05-2018 Via de website gekocht

Ze zijn zoals ze beloven

Ze zijn zoals ze beloven. Afspraken worden nagekomen. Snelle service en vriendelijke, kundige medewerkers. Kreegs zelfs een mail over de cashbackactie op het produkt met link erbij.
Zeer tevreden klant erbij voor Coolblue

Michelle 04-05-2018 Via de website gekocht

Fantastische webwinkel

- Heel veel informatie en (praktische) reviews over verschillende producten die goed helpen bij het maken van een keuze.
- Goede prijs/kwaliteitverhouding.
- Veel mogelijkheden in bezorging.
- Bestellen is gewoon leuk (een indrukwekkende prestatie)

schipcas 04-05-2018 Via de website gekocht

eenvoudige installatie

Cool blue heeft na levering per email advies gegeven omtrent de installatie. Perfect, via de Samsung website een eenvoudige procedure.

De Hauwere 04-05-2018 Via de website gekocht

goede service

de web schop heeft een goed overzicht
Ik zou het iedereen aanraden.
Het is gemakkelijk en veilig voor te betalen

Ad van Wijngaarden 04-05-2018 Via de website gekocht

Service en deskundigheid

1. Goede en deskundige dienstverlening
2. Goed assortiment
3. Overzichtelijke website en winkel (Amsterdam)
4. Redelijke prijzen
Heb je iets van electronica nodig of ben je er een liefhebber van dan is Coolblue een paradijsje.

Josje 04-05-2018 Via de website gekocht

Fantastische service!

Duidelijke website én grote winkel met leuk personeel. Fantastische klantenservice die ver gaan om je te helpen. Supersnelle levering door leuke enthousiaste mensen. Zeker een aanrader !

M Postema 04-05-2018 Via de website gekocht

Zonde!

Ik kocht op 02-04-2018 een Oculus Rift Basispakket t.w.v. 449 Euro, Ik heb netjes betaald via mijn Prepaid Mastercard waar ik ruim voldoende saldo op heb staan, Ik kreeg een orderbevestiging per Email, en vervolgens een paar uur later een verzend bericht incl track and trace code van PostNL.
Ik had ervoor gekozen om het pakket te laten bezorgen bij de Primera (Een officieel PostNL afhaal centre), De volgende dag zou het vanaf 15:00 klaarliggen bij de Primere, Dus ik nadat mijn PostNL app aangaf dat het klaar zou liggen de volgende dag naar de Primera, Daar kreeg ik te horen ''Helaas, geen pakket'', Geen probleem kan gebeuren, Later gaf de app aan, Morgen (04-05-2018) zou het opnieuw vanaf 15:00 klaarliggen bij Primera, Dus ik keek vanmorgen op de app en zag tot mijn GROTE verbazing staan ''Pakket is retour afzender'', Dus ik PostNL gebeld en kreeg een uur geleden te horen ''Retour afzender zou op verzoek van Coolblue zijn.
Ik heb ze gelijk gebeld, en kreeg te horen ''Mastercard had hun laten weten dat het een frauduleuze betaling zou zijn'', Dus heb ik gelijk contact opgenomen met ICS/Mastercard, en tot mijn grote verbazing kreeg ik te horen ''Nee hoor, Wij weten van niks, Deze betaling past geheel in uw eerdere betalingsgedrag, Ook de winkel kennen wij goed, dus niks aan de hand, kortom, Er is helemaal geen melding vanuit hun gedaan, De rede dat ik dit ook absoluut geloof is dat zij mij altijd gebeld hebben als er hier een vermoeden van was, Kortom...........Coolblue heeft het deze keer helemaal verpest! Wel is notabene de 449 Euro daadwerkelijk afgeschreven van mijn Mastercard.
Ik heb met deze info Coolblue opnieuw gebeld, voor de derde keer, En weer sprak ik met een andere medewerker/ster, Ze kunnen er niks aan doen, en ik moet maar wachten op mijn geld retour, Niks excuses of meedenken, alleen maar ''Jammer meneer, en nog meer bla bla bla!'' Kortom, voor mij geen Coolblue meer! Deze klant zijn ze krijt! Ps Dit het niet de eerste keer is dat ze er een zootje van gemaakt hebben, Zonde! :-(

Officiele reactie van Coolblue 04-05-2018

Beste meneer/mevrouw Postema,

Bedankt voor het plaatsen van de reviews. Jammer om te zien dat deze bestelling om een teleurstelling is uitgelopen. Mijn excuses hiervoor.

Creditcard betaling worden door ons nadat de betaling al is doorgekomen gecontroleerd. Dit om te garanderen dat de levering snel kan verlopen als het wordt goedgekeurd. Dit zijn onze eigen controles die buiten de creditcard maatschappij gebeuren. Helaas heb je hiervan nu de keerzijde meegemaakt in zoverre dat het pakket al de deur uit was voordat de betaling alsnog werd afgekeurd. In zo'n geval vragen wij het direct terug bij PostNL.

De creditcard controles zijn fraudecontroles die vrij streng zijn en soms worden hierdoor ook betrouwbare betalingen door geblokkeerd. Waar we precies op controleren, kan ik niet aangeven om te voorkomen dat we toekomstige fraude in de hand werken. Helaas is in het verleden te veel gebleken dat deze controles nodig zijn en kan ik het niet voor je omdraaien.

Wel bieden we de mogelijkheid om via iDEAL te kunnen betalen wanneer dit gebeurt, maar ik begrijp dat betalingen via de creditcard de voorkeur kunnen hebben vanwege de voordelen die deze met zich meebrengen.

Meer dan mijn excuses kan ik helaas niet bieden. Hopelijk zien we je desondanks toch nog eens terug in de toekomst.

Kaarin 03-05-2018 Via de website gekocht

Zeer vriendelijke servicd

Fijn de berichtgeving wanneer de levering precies plaats zou vinden. Vriendelijke bezorgers met duidelijke uitleg en meedenkend. Toen niet alles liep zoals gepland contact opgenomen via de mail. Contact gehad met verschillende werknemers echter allemaal even beleefd en vriendelijk. Snelle reactie en afhandeling.

Anneke de Korver-Blazer 03-05-2018 Via de website gekocht

Kleine vrijstaande oven prima keus

Goede voorlichting op de website over de verschillende mogelijkheden bij het kopen van een kleine vrijstaande oven. Erg prettig dat Cool Blue zelf ook aangeeft wat een goede keus zou zijn. En dat is vervolgens beslist niet het duurste apparaat. Conform de afspraak op tijd geleverd.
Leuk, dat ook een kleinere aankoop in zo'n vertrouwde sfeer kan.

EdjeB 03-05-2018 Via de website gekocht

zeer tevreden

DeLonghi Espressomachine Magnifica S ECAM 22.110.B . Duidelijke site, genoeg informatie en de volgende dag netjes door de ptt afgeleverd.

bolleke 03-05-2018 Via de website gekocht

Veel keuze bij CoolBlue. Je bestelling wordt snel geleverd en kan indien gewenst worden opgehaald bij een Post-punt, zodat de koerier niet voor een gesloten deur staat.

Jos 03-05-2018 Via de website gekocht

perfect afgehandelde aankoop

Coolblue is goede overzichtelijke webwinkel. ik heb niet eerder iets besteld via Coolblue, maar het zal beslist vaker voorkomen.

Lawrence s. 03-05-2018 Via de website gekocht

Fantastische service

Snelle verzending en prachtige aftersales, indien er een probleem moest zijn. Er wordt niet moeilijk gedaan als je artikel terugstuurt, omwille van garantie of als het je gewoon niet bevalt.
Duidelijke website. Goed overzicht van producten.
Gratis verzending.

G-U-Z-Z 03-05-2018 Via de website gekocht

Sneller service en levering

Alles snel geleverd in top conditie. Voor 10:00 besteld vanavond nog in huis en dat is geweldig!
Als ik iets snel wil geleverd hebben doe ik dat met Coolblue.

Jan 03-05-2018 Via de website gekocht

Snelle levering en goede service in de shop

Klantvriendelijk en deskundig personeel, er wordt prima uitleg gegeven, overzichtelijk een goed bereikbare shop.

Peter 03-05-2018 Via de website gekocht

Eenvoudig, snel en correct

Elke bestelling opnieuw verloopt vlekkeloos. Je krijgt effectief wat de website omschrijft, zonder gedoe.

A.T. van Rossen 03-05-2018 Via de website gekocht

goede informatie

levering goed en snel informatie juist altijd goede hulp opvragen door juiste personen ben blij dat ik ooit voor coolblue heb gekozen

Louis 02-05-2018 Via de website gekocht

Overzichtelijke website en snelle levering

Overzichtelijke website en snelle levering. Klantenservice is behulpzaam en deskundig.
Prijzen zijn redelijk. Iets meer aanbiedingen zou welkom zijn.

Barbera 02-05-2018 Via de website gekocht

perfecte service, zoals je niet meer verwacht

Website was duidelijk, bezorgen keurig op tijd met zeer gemotiveerde medewerkers. Twee heel aardige, keurige, serieuze en gemotiveerde jonge mensen. Bij mij paste de afvoerslang van de geleverde vaatwasser niet op de afvoer; ik had daar niet op gerekend en had geen slangenklem. Wel had ik de machine dringend nodig vanwege een grotere ontvangst hier. Alles werd in het werk gesteld om dit toch tijdig voor elkaar te krijgen door een extra bezoek van collega's te regelen wanneer ik de materialen in huis zou hebben. Een groot compliment aan deze mensen!!

Vera 02-05-2018 Via de website gekocht

Via de Consumentnbond kwamen bij Coolblue voor de beste prijs. Service was geweldig. Snelle levering en je weet precies wanneer ze komen. Ook de plaatsing en het afvoeren van de oude droogtrommel ging perfect.

Ria 02-05-2018 Via de website gekocht

Super service en llevering.

Telefonisch contact gezocht over een code invoeren die niet wilde lukken. Snel contact gemaakt (geen uren lange wachttijd)en na nog een keer tel contact is het gelukt.

Karin 02-05-2018 Via de website gekocht

Hele duidelijk en op vlot per email gecommuniceerd over de bestelling, betaling en tijdstip van levering. Ook nog sms extra gehad op de leveringsdag een half uur voor aankomst van de bezorger.

Sander 01-05-2018 Via de website gekocht

Als ze maar geen fouten maken...

Ik had een accuboormachine besteld, maar er was iets volledig anders geleverd (kantenfrees). Klantenservice wil mij hier niet mee helpen, waardoor ik 4 dagen later pas aan een klus kon beginnen. Prijs, vorm en functie van een kantenfrees komen volledig niet overeen met een boormachine. Raar dat dit kan gebeuren, en raar dat hier geen actie op ondernomen kan worden. Heeft me een hoop tijd gekost

Beste Sander,

Erg vervelend om te zien dat er iets niet klopte met je boormachine en dat je hierdoor vertraging hebt opgelopen. Normaal gesproken horen dit soort problemen sneller opgelost te worden. We zouden dan ook graag kijken wat er precies gebeurd is en je eventueel nog een goedmaker aanbieden.

Kun je je bericht doorsturen naar geenglimlach@coolblue.nl onder vermelding van je ordernummer en de melding dat je vanuit Kieskeurig bent doorgestuurd?

Dan pakken we het daar verder voor je op.

H van der Zee 01-05-2018 Via de website gekocht

tot op heden niks mis met deze club.

ruime keus snelle levering.
onlangs een tweede kansje Teac cd speler gekocht, was in prima staat, sluit prima aan bij mijn nieuwe cool black Teac versterker.
waarom geen 10 ? je moet altijd ruimte houden om het nog beter te willen doen.

B.S. 01-05-2018 Via de website gekocht

Een super winkel, al jaren!

Een super winkel met erg snelle levering en uitgebreide mogelijkheden vragen te stellen, productvergelijking fijn en scherpe prijzen.

Els 01-05-2018 Via de website gekocht

volgende dag bezorgd

Snelle levering, kan niet beter. apparaat zag er mooi uit. Hopelijk heeft degene die het gaat gebruiken er heel lang plezier van. Ik vertrouw erop dat als er iets onverhoopt stuk gaat, de service net zo perfect is als de levering.

FJ 01-05-2018 Via de website gekocht

Niet tevreden over e.e.a.

Eerst kreeg ik mail dat bestelling was geannuleerd. Kwam doordat bij u het betaalnummer ING fout verwerkt was. Drie kwartier VOOR het bezorgtijdslot belde men toen ik onder de douche stond. Twee bezorgmogelijkheden werden mij geboden: via wat steile hellingbaan naar parkeerkelder OP MIJN RISICO en anders op straat bij een paar brede treden op straat. Mijn drempel kwam op voetpad te liggen. Was tegen Arbo... ik moest behoorlijk extra betalen voor bezorging.

Beste,

Vervelend om te zien dat het plaatsen van de bestelling en het uitleveren hiervan niet soepel zijn verlopen. We zouden graag met je mee willen kijken naar een mooie oplossing (indien nog mogelijk) en een tegemoetkoming.

Kun je je bericht doorsturen naar geenglimlach@coolblue.nl onder vermelding van je ordernummer en dat het van Kieskeurig komt? Dan pakken wij het daar verder voor je op.

Donthuis 01-05-2018 Via de website gekocht

Snelle afhandeling vanuit prima Website

Prima website and snelle afhandeling, tot aan de bezorging toe (Bruna ophaalpunt gekozen). De nieuwe fysieke winkel in Nieuw Babylon, Den Haag is trouwens een aanwinst

is een aarader voor iedereen 01-05-2018 Via de website gekocht

voortreffelijke service product kapot meteen geld terug plus een bonus van 10 euro voor het ongemak klasse.

Maikel 01-05-2018 Via de website gekocht

Snel en betrouwbaar

Ze komen na wat ze beloven; je wordt netjes op de hoogte gehouden over de levering en de tijd van levering. Wel zo prettig.

Tina 01-05-2018 Via de website gekocht

Verkeerde info bij niet geleverde levering

Gekozen voor coolblue omdat, voor 23.95 besteld je het de volgende dag in huis hebt.
Blijken ze niet zelf te leveren maar door postnl.
Bestellingen tussen 18.00 en 22.00 uur aangevraagd ivm werk. Rond 17.00 de melding dat ze tussen 20.00 en 22.00 leveren. Om 22.00 gebeld met coolblue. Ik moest nog even afwachten en anders om 22.30 terugbellen voor een evt oplossing. Om 22.15 krijg ik de melding dat de bezorger onderweg is maar vertraging heeft om 22.30 uur krijg ik de melding dat mijn pakket bij het sorteercentrum ligt. Terug gebeld naar coolblue, blijkt er geen oplossing te zijn. De levering werd automatisch doorgezet naar de volgende avond en de tijd kon ik niet meer aanpassen, terwijl ik dan niet thuis zou zijn. Als ik deze in de ochtend wilde hebben kon ik het artikel nogmaals bestellen en betalen..
Kortom wat er wordt belooft kunnen ze niet waar maken doordat ze afhankelijk zijn van andere partijen.

Beste Tina,

Jammer om te zien dat de levering van je bestelling niet in het geplande tijdvak is gelukt en dat de oplossing van het probleem totaal te kort is geschoten. Uiteraard is het geen acceptabele oplossing dat je het opnieuw zou moeten bestellen om het op een ander tijdstip te krijgen. We zijn inderdaad gedeeltelijk afhankelijk van onze vervoerders, maar dit had beter opgepakt moeten worden. Mijn excuses dat dit nu zo gelopen is.

Als we nog wat voor je kunnen doen, dan hoor ik dat graag via geenglimlach@coolblue.nl onder vermelding van het ordernummer en dat het van Kieskeurig komt.

Ans 01-05-2018 Via de website gekocht

Snelle service!

Supersnelle service; aangesloten en de eerste proefdraaibeurt van de vaatwasser gedaan. Helaas hebben de mannen maar 10 minuutjes per klant, voor het stellen van een vraag voelde ik me dus een beetje te bezwaard ;-).