Deze score is berekend op basis van 2821 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Lein 02-02-2019

Airfryer xl Philips besteld s avonds volgende morgen al voor 11 uur was deze geleverd. Helemaal super scheelt ook veel geld met winkels die het zelfde apparaat verkopen.

fvg 02-02-2019

Snelle levering en ik wordt goed op de hoogte gehouden ben tevreden met het produkt

Paul 01-02-2019

Goede winkel, veel keus, snelle levering en uitstekende service. Eventuele garantie aanspraken worden snel en prettig afgehandeld.

Kathleen 01-02-2019

Natuurlijk heb ik eerst prijzen vergeleken voor ik mijn product heb aangekocht. Toen bleek dat ze ook op zondag leverde heb ik besteld maar met in mijn achterhoofd dat ik het pas maandag zou krijgen. Maar neen zondag omstreeks 17u ging de bel met een vriendelijke meneer met mijn bestelling.
Superrrrrrr ik kan jullie allemaal coolblue alleen maar sterk aanbevelen.
Dit is de eerste website waar ik heb gekocht die effectief echt op zondag leverd. Mijn dank daarvoor.

Willem 01-02-2019

Zeer makkelijk,snelle levering en een goed overzicht van de bezorging en een zeer vriendelijke persoon die het is komen afleveren

L 01-02-2019

Goede service, snelle levering! Tevreden over aankoop, informatie rondom bezorging.

C.de Bondt 01-02-2019

Top onlineshop. Alle (en dat zijn er nogal wat) bestellingen perfekt en snel geleverd
Kan niet beter.

M de Ruyter 01-02-2019

Uitgebreid assortiment en gebruiksvriendelijke website. Fijn dat er ook veel keus is wat betreft de levering. Zelf haal ik graag m'n bestelling op en wordt dan altijd vriendelijk en gastvrij geholpen. Ik vind het hele concept een zeer aangename ervaring

Moke 31-01-2019

Heel vriendelijke mensen Die komen leveren, ze leggen heel goed uit van de garantie en de terug zending van het pakket . Heel betrouwbaar Coolblue geen ander opmerking

Suzanne 31-01-2019

De keren dat ik bij Coolblue iets heb besteld ben ik altijd netjes en correct geholpen. Ook over telefonisch contact zeer tevreden. Beleefd, vriendelijk en deskundig.

Franciska 31-01-2019

Supersnelle levering. Geen onnodige verpakkingen. Geen verzendkosten.
Goede nazorg.

Alain 31-01-2019

Vlotte en eerlijke service, zeer overzichtelijke website met een ruim aanbod aan producten en snelle gedetailleerde info indien men een vraag heeft.

Chucky 31-01-2019

Leuke originele webwinkel. Concurrerende prijzen en een zeer goede bezorgdienst. Wasmachine en droger werden, zoals beloofd, naar de bovenverdieping gebracht en netjes aangesloten en daarna gecheckd op werking. Oude apparaten werden mee gratis retour genomen. Wij hadden er geen omkijken naar. Uitmuntende service!

Karluk 31-01-2019

Super service, goede prijs/kwaliteit en een website die overzichtelijk is en makkelijk in gebruik.

Ôs Heem 31-01-2019

we zijn super tevreden over de producten die we bij Coolblue besteld hebben. Prijzen zijn heeeeel aantrekkelijk. De kwaliteit van de producten is heel klasse. De levering van de producten is speciaal. De bezorgers stellen zich voor met handshake en dit geeft een klant een gewaardeerd gevoel. Dit is geen gewone koude bezorging maar een bezorging met een warm gevoel en een glimlach. De bezorgers van Coolblue geven een voorbeeld hoe de wereld zou moeten zijn, gewoon vriendelijk en respectvol voor elkaar. De wereld zou er helemaal anders uitzien. Super en chapeau voor alle medewerkers van Coolblue.

L.M. Verijken 31-01-2019

Ik heb de koelvriescombi vanuit Benidorm besteld en is correct op tijd in Nederland afgeleverd.

L 31-01-2019

snel bestellen en snel bezorgen op de dag/tijd die uitkomt

haat het dat je 75 tekens moet neerzetten !!!!!

Geert 31-01-2019

Zeer tevreden van een vlotte levering en de goede opvolging. Prima webstek.

Eric 31-01-2019

Levering op tijd ontvangen, juiste spullen, goede prijs, alles volgens afspraak.

Karien Bruin 31-01-2019

Zeer tevreden over de service! Levering tot en met tweede etage, en heb genoten van de wachttherapie! Wat een kadootje! Door een kadoosje (kadobon in de vorm van een doosje) in aanraking gekomen met Coolblue, nu zijn we vaste klant aan het worden!

levering luxe A+++ droger 31-01-2019

Webshop vind ik overzichtelijk en omschrijving en foto's zijn goed.
Levering
door logistic partner"" van CB met grijze naamloze bestelbus
Alleen stekker in stopcontact gestoken. Niet waterpas gezet.
Pleizenzeef niet gebruiksklaar gemaakt.
Geen uitleg.Dus zesje voor de moeite.
CB maakt reklame bootschap jammer genoeg niet waar.

Cvdd 31-01-2019

Zeer betrouwbaar, uitgebreide info bij de aangeboden producten op de Coolblue-web en "last but not least": steeds ultra snelle levering na bestelling!!

S. Oostveen 30-01-2019

Ik ben zeer tevreden. Een heel goed overzicht van de producten en informatie erover, en de prijs.
Alles via de site goed te vergelijken en de artikelen duidelijk en goed op te zoeken. Gemakkelijk te bestellen en af te rekenen. Goede informatie via de mail over de bestelling en verzending.

Frans 30-01-2019

Ondertussen al menig aankoop gedaan bij Coolblue. Altijd 100 procent tevreden. zowel levering als verwachting m.b.t. de kwaliteit. Prima website.

E.B. 30-01-2019

Coolblue heeft een prima website, overzichtelijk met veel tips. Had een Inventum electrische deken en een electrische voetenzak besteld. Heerlijk warm bed en warme voeten. Snelle levering, de ene dag besteld, volgende dag keurig op tijd in huis. Bovendien zijn de medewerkers van de Klantenservice erg vriendelijk en bereidwillig om je met alles te helpen. Met andere woorden: ben uiterst tevreden.

patricia 30-01-2019

ruime keuze aan producten , niet duurder dan ergens anders .
Kreeg de melding dat mijn product op zondag zou geleverd worden , was vrijdagnacht besteld . dacht ja ja dat zal wel .
Werd inderdaad op zondag gratis geleverd .
Ik was aangenaam verrast .

Joris 30-01-2019

Goede site en duidelijke omschrijving van de soorten wasmachines.Prima levering precies volgens de reclame, TOP, mail, sms , van tevoren bellen , keurig afgeleverd en geïnstalleerd en uitleg gegeven en de oude machine zonder probleem meegenomen. Een pluim voor deze service. 1 min puntje, staat voor 23.uur besteld volgende dag in huis ook op zondag, maar helaas bij mij was de zondag al vol!!! Maar direct op maandag geleverd.

Renee 30-01-2019

Goede productinformatie, fijne, simpele website, supersnelle levering. Ik heb voor Coolblue gekozen omdat het een Nederlands bedrijf is en ik zeker weet dat - mocht er toch iets misgaan met mijn bestelling - ik zonder problemen mijn geld terug krijg.

Eric 30-01-2019

Snelle levering.
Volgende dag al in huis.
Is toch eigenlijk als je er over nadenkt best wonderlijk dat een besteld produkt zo snel in huis is, maar het is wel wat Coolblue presteert.
Top! Ga zo door.

Sjef 30-01-2019

Top service en super nette bezorgers.
Als je hun reclame ziet, er is geen woord aan gelogen. Top!

Jan 30-01-2019

Online kopen voelt altijd een beetje risicovol. Maar bij Coolblue voelt het zeer betrouwbaar. De laatste levering was ruim binnen 24 uur na bestelling. En de prijs was ook nog eens goed.

KONING777 30-01-2019

Super service met een knipoog en heel veel producten op voorraad voor een prima prijs!

Cem 30-01-2019

Zeer tevreden over de levertijd, op tijd besteld en dag nadien (s' morgens 8u30) afgeleverd.
Netjes, zeer tevreden over en ook prijs/ kwaliteit top! verschil voelt ge wel in uw portemonnee.

Jan 30-01-2019

Goede specificatie van het te bestellen artikel, heel snelle levering. Toppy

G Martens 30-01-2019

Ik heb me laten verleiden door het marketingbedrijf Coolblue dat niet waarmaakt wat ze pretenderen. Practice what your preach maar daar doet Coolblue niet aan. Ze zijn gewoon een internetshop die dozen verplaatsen. Zowel een DeLonghi koffiezetautomaat als een Lenovo laptop gekocht in dezelfde periode. Laptop bleek een maandagochtendmodel en moest geruild worden in de winkel. Edoch daar aangekomen hadden ze een fout gemaakt en was de hele laptop niet aanwezig. Na een uur hebben ze besloten om een andere mee te geven ter compensatie. De eerste problemen traden op bij koffiezetautomaat. Na te hebben gebeld kreeg ik een zogeheten specialist en die zei binnen 2 minuten dat ze de koffiezetautomaat ter reparatie kon aanbieden aan maar dan was ik hem wel 3 weken kwijt. Na het bellen met DeLonghi bleek het een kleine ingreep te zijn want na ontkalking ontstaat er lucht en die kan je met een simpele handeling er weer uit halen. Alleen de 'specialist' van Coolblue weet dat niet. Mijn laptop is na 2 maanden steeds slomer aan het worden en dan heb ik niet eens zware programma's aan staan. Het is nota bene een gamers laptop maar het lijkt wel een laptop uit 1990 zo traag. Oplossing van de Coolblue 'specialist': stuur hem ter reparatie. Maar dat betekent na 3 weken (als het meezit) een geformatteerde laptop terug krijgen. Ze hebben ook een alternatief: terugzetten naar fabrieksinstellingen. Eum dat is nagenoeg hetzelfde. In beide gevallen kost het me enkel al een dag installeren. Er komt geen enkele vorm van goede service uit voort. Reden: ze hebben geen specialisten. Coolblue is een marketingballon. Het is een callcenter met slechte scripts. Je koopt een doos met een product en je mag hopen dat het werkt en anders stuur het binnen 30 dagen retour en vraag of je geld terug of een ander apparaat. Persoonlijk zou ik bij nader inzien voor teruggave geld gaan. Ik zal nimmer meer iets bij Coolblue aanschaffen.
Officiele reactie van Coolblue 01-02-2019

Beste meneer/mevrouw Martens,

Bedankt voor het kenbaar maken van jouw onvrede. Dat is er niet zomaar eentje. Wij begrijpen goed dat je het vertrouwen kwijt bent. Er zijn zeker dingen mis gegaan. Hiervan willen wij leren. Jouw kwestie bespreken wij binnen Coolblue om herhaling te voorkomen.

Helaas moeten wij je wel wijzen op onze algemene voorwaarde, zodra je akkoord gaat met de verkoop ga je akkoord met deze voorwaarde. Onze retour voorwaarden zijn daar onderdeel van. Daar doen we niet geheimzinnig over de het reparatie proces. Dit kost nu eenmaal tijd.

Het spijt ons dat je deze ervaring op deze manier hebt gehad.

Harma 29-01-2019

Vele dingen te koop . Snelle levering. De volgende dag al thuis. Zelfs op zondag. Super

Rinus en Corrie van Zanten 29-01-2019

Snelle levering met vriendelijke mensen die alles netjes aflevert en installeerde en ook alles goed uitlegde ondanks dat het zondag was. Super.

Monique 29-01-2019

Op zoek naar een laptoptas met een niet gangbare maat en veel opbergruimte. Die was zo gevonden en tegen een hele mooie prijs. Betalen per ideal en de volgende dag(zondag) al bezorgt.Mijn man en zonen kopen regelmatig bij CoolBlue,nl, dit was mijn eerste keer.... maar zeker niet de laatste.

Mylene 29-01-2019

Het bestellen ging zeer soepel. De keuzes voor bezorgen zijn top! Het email verkeer erg hartelijk. Ze beloven wat ze doen. Het smsje vlak voor bezorging geniaal.

Augusta 29-01-2019

Goede prijs kwaliteit verhouding. Zeer duidelijke site. Makkelijk shoppen geen account verplicht. Volg3nde dag bezorgd. Goede bezorginfo en ook nog duidelijke uitleg over het produkt!

J.B. 29-01-2019

eenvoudig en snelle levering. goede medewerkers. en geen probleem met fout melding keurig opgelost.

Nathalie 29-01-2019

Voor de 2de maal bij Coolblue besteld en zeer tevreden. Ze hebben scherpe prijzen voor kwalitatieve producten. En ook de levering verloopt heel vlot binnen de vooropgestelde termijn. Heel vriendelijke medewerkers die mijn toestel gratis tot op de 2de verdieping geleverd hebben. Een aanrader!

niek 29-01-2019

zaterdagavond besteld zondag geleverd zonder extra kosten. Zeer goede service!

LV 28-01-2019

Snelle levering, goede prijs-kwaliteitverhouding, vriendelijke en hulpvaardige leveranciers, je krijgt tips en informatie over het toestel. Coolblue is zeker aan te raden!

Maarten 28-01-2019

Na lang wikken en wegen een telefoon (Samung S9) uitgezocht. Bij Coolblue was deze tegen goede prijs verkrijgbaar. Pakketje samen met hoesje en plastic cover. Hierbij was niets vermeld over tijdelijke aanbieding. Eea in winkelmandje geplaatst, om er nog even een nachtje over te slapen. Volgende dag winkelmandje leeg en toestel was ineens 100€ duurder en tijdelijk niet op voorraad. Telefonisch contact gehad. Werd mij verteld dat er bij de Media Markt een actie was en dat zij daarom toestel tijdelijk in prijs verlaagd hadden.
Officiele reactie van Coolblue 01-02-2019

Beste Maarten,

Dank je wel voor je reactie. Balen zeg dat jouw Samsung op moment van aankoop een andere prijs had. Helaas kan dit voorkomen. Onze prijzen kunnen per dag veranderen. Wij houden natuurlijk de markt in de gaten.

Spijtig dat het zo gelopen is.

Hellen 28-01-2019

snelle levering en service. leuke wijze van communicatie en fijne bezorgers die enthousiast hun werk doen. Tevens fijn het tijdvak, de sms en het bellen een kwartier van te voren. Aangezien de bezorgers geen tijd hadden voor een kopje koffie, heb ik ze een lekkere zak snoep meegegeven voor onderweg, Dat werd zeer gewaardeerd.
Uit eerdere bestellingen bij cool blue is gebleken dat de service prima is, ook wanneer er iets defect is. Ik denk dat het werken bij cool blue erg leuk is.

Guidocool 28-01-2019

Perfecte service en zeer goed opgeleid personeel.Gratis thuisbezorging de dag na bestelling in de shop.Coolbleu is de perfecte online shop met een goede prijsverhouding.

H. Meijer 28-01-2019

Keurig op tijd en in goede staat geleverd. netjes een telefoontje met de aankomst tijd.

Srg 28-01-2019

Goed aanbod aan inbouwkoelkasten voor een mooie prijs. Snelle bezorging en vriendelijke bezorgers.

Linda 28-01-2019

Zeer tevreden over de site . Snelle en correcte levering. En prijskwaliteit ligt ook goed.