JMS 20-12-2022

Heel overzichtelijke site, goede filtermogelijkheden, concrete info, ruim aanbod en bovenal supersnelle levering zelfs op zondag !.

Lolo 20-12-2022

Duidelijke shop, geeft goede pos-en negatieve elementen aan en makkelijk items met elkaar te vergelijken

Evelyne Schillemans 19-12-2022

Super snelle levering. Vriendelijk personeel toen ik mijn vorige in de shop ging halen. Ben zeer tevreden van Coolblue de acties zijn ook altijd zeer leuk echt een aanrader hier te kopen.

AG 19-12-2022

Zeer duidelijke en overzichtelijke website, eerlijke prijzen. Uitermate betrouwbaar wat betreft kwaliteit en levertermijnen. Reeds vele aankopen gedaan, en steeds naar tevredenheid. Ook garantie en omruiling (kan gebeuren) voldoet aan de hoge verwachtingen.

Emily 19-12-2022

Ik heb recent een nieuwe iPhone aangekocht. Ik heb prijzen vergeleken met andere verkopers, Coolblue was de goedkoopste. De service was top! Mijn bestelling was dezelfde dag nog verzonden. Goedkoopste en mega snelle service! Wat wil een klant nog meer (: hartelijk bedankt!!

Jan dl 19-12-2022

Stipte en snelle levering. Goede begeleiding met filmpjes hoe je aankoop nog beter te gebruiken.

Linda Gevers 19-12-2022

Super vriendelijk, top service en goede uitleg nadien.
Zowel bij de reservatie, aankoop als bij het installeren van mijn iPhone 14 pro max werd ik goed geholpen door Coolblue!

Heidi 18-12-2022

Alles wat beloofd wordt klopt: vandaag besteld, morgen geleverd/geleverd op het aangekondigde uur en vooraf verwittigd/met de glimlach geïnstalleerd en oud , zwaar! toestel meegenomen. Top!

roosemeyers. p 18-12-2022

zeer ruime, lichtrijke winkel met overzichtelijke indeling en medewerkers met kennis van zaken. steeds bereidt om je te helpen in he keuze, met aandacht voor je budget.

Charlotte 18-12-2022

Heel snel verder geholpen. Een vlotte afhandeling en een goede uitleg gekregen, een aanrader!

Patricia Vr. 17-12-2022

Coolbleu wil ik aan iedereen aanraden, super snelle levering.
De website is zeer overzichtelijk en ik had snel gevonden waar ik naar opzoek was.
Na de levering zit ik met een vraagje en had telefonisch contact met Coolbleu, had een super vriendelijke medewerker aan de lijn. Heeft me verder geholpen en via mail het nodige gestuurd met de uitleg.

Christine 17-12-2022

supersnelle verzending, zeer goede communicatie, groot assortiment, goede hulp van de medewerkers ( aan de telefoon) en zeer economische prijzen .

Provoost 17-12-2022

Willekeurig voor de site gekozen. Levering was ok! Ik kan de site aan iedereen aanbevelen!

Mathilde Majchrzak 17-12-2022

De site is goed overzichtelijk, het is namelijk makkelijk om de eigenschappen van het product terug te vinden. Het is ook aangenaam dat je producten met elkaar kan vergelijken en zo de beste keuze te maken. Hiernaast vind ik de betalingsmethode gemakkelijk, de levering die verloopt ook zonder problemen.

Pater Noster 17-12-2022

Vlot, volledig op tijd en betrouwbaar. NIet altijd het goedkoopst, maar een veilige online aankoop.

Marleen 17-12-2022

Ik werk meer dan voltijds en cadeautjes kopen is voor mij altijd last minute.
Daarom vind ik het fijn dat ik op coolblue een ruime keuze heb en snelle levertijd.
Zo ben ik nog op tijd voor de feestdagen zonder stress .

Katrien vroomen 17-12-2022

De dag nadien werd mijn bestelling al geleverd.
Correct en op tijd. En zonder schade aan het pakket.
Zeer tevreden.

Luc 16-12-2022

Mijn pakket is bij bpost verloren geraakt en niettegenstaande ik telefonisch contact heb opgenomen en mij werd meegedeeld dat ze opnieuw eentje gingen opsturen en ik dat vandaag dan zou ontvangen
Nu blijkt dat ik eerst een document moet invullen alvorens Coolblue het desbetreffende artikel terug gaat opsturen.
De fout ligt bij bpost doch de koper is het slachtoffer .
Dat is dan vandaag besteld morgen in huis.
Vergeet het maar.

Anja Spiegeleire 16-12-2022

Ik had online besteld en de dag nadien al thuis geleverd.
In de winkel heel vriendelijk en alles goed uitgelegd.
Blijkbaar had ik twee accounts en die dame heeft alles samen gevoegd.
Al bij al ben super tevreden.

Eric L 16-12-2022

Vlotte navigatie op de shop, afhandeling van het winkelmandje, betaling en status van de levering verloopt zeer vlot, een voorbeeld voor vele bedrijven!

Seymus Jules 16-12-2022

Uw shop is voor mij reeds een aantal keren een zeer positieve ondervinding. Vriendelijke bediening - positieve en interessante antwoorden op alle vragen.
Bij bestellingen via internet, krijg je een duidelijke en achteraf correcte wijze van de levering.
Voor mij is en blijft Coolblue de ideale winkel - PROFICIAT

Seymus Jules 16-12-2022

Door mijn niet 100% goede gezondheid en het feit dat ik (nu 89 Jaar) reeds een paar jaar gekozen heb om te stoppen met het besturen van een auto, heb ik ditmaal gekozen voor een levering thuis.
Dit gebeurde op een zeer correcte en vriendelijke manier - hiervoor: PROFICIAT!!!!!!

Maggi 16-12-2022

Omdat de verpakking niet ordelijk was, versleten en vies, laat ik een slechte review achter. Over de levering ben ik dag weer wel tevreden.

Anoniem 15-12-2022

1) om te starten: heel overzichtelijke, gestructureerde website. Makkelijk vergelijken tussen producten én bovendien beveelt coolblue telkens een product aan (coolblue’s keuze) wat bij twijfel een grote hulp is.
2) ongelooflijk snelle levering (de volgende dag) Ze komen effectief de belofte na dat wanneer je voor een bepaald uur besteld, je de volgende dag je bestelling hebt.
3) Super klantenservice. Snelle respons, en indien je niet tevreden bent, er een probleem is, … bieden ze onmiddellijk een oplossing.
4) website, reclame en mails zitten vol humor :)

Jean 15-12-2022

Zeer overzichtelijke site met voldoende uitleg van de artikelen.Tevreden over de prijs en kwaliteit.