Deze score is berekend op basis van 3410 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

addonwy 02-03-2015 Via de website gekocht

gemakkelijk en eenvoudig besteld

meer keuze is altijd beter, toch is het aanbod groot genoeg. Ook reviews hou ik rekening mee.

bert_lankheet 02-03-2015 Via de website gekocht

Goede website, vlekkeloze leveringen, altijd.

Service bv retouren wordt op voorhand als normaal gezien. Nog geen gebruik van te hoeven maken.

Goede website, enthousiast bedrijf. Nooit teleurgesteld geweest over een levering.

Zeer goede prijs-kwaliteit met een zeer goede kwaliteit. Producten altijd nieuw en onberispelijk geleverd. Snelle levering. Goede informatie vanaf moment van bestellen.

coolcool 02-03-2015 In de winkel gekocht
boomsestwg

Het openbaar vervoer stopt voor de deur aan de winkel op de Boomsesteenweg,vind ik toch gemakkelijk

Heel vriendelijk en opgeleid personeel

Je kan heel heel veel kopen bij jullie

Ik ben over jullie zeer tevreden en kan alleen maar zeggen dat ik hoop dat er meer mensen dat zullen zijn in de toekomst

Is voor mijn niet van toepassing,ben gewoon over het algemeen zeer tevreden

cmhave2 02-03-2015 Via de website gekocht

fijn dat je ook 's avonds kan bestellen

ruime keuze in goede producten

ook vanwege de goede service

Ruim assortiment goede informatie op de site, met name de video's over producten handig dat er fysieke winkels zijn!

daghit 02-03-2015 Via de website gekocht

perfect

perfect

prima

heel hoge mate!!!!

Alles is perfect verlopen!!!!

skywalter 02-03-2015 Via de website gekocht

goede webside

ik heb mijn lens nikon snel gekregen
goede service dank u

prijzen zijn ok gratis levering

coolblue is cool houden zo

Christ Mous 02-03-2015 Via de website gekocht

Productinfo eenvoudig te vinden op de website. Bestellen vanaf de bank.

Bijzonder snelle en correcte levering.

Zeer uitgebreid. Vrijwel alles voor de serieuze amateur- of beroepsfotograaf direct uit voorraad leverbaar.

Beoordelingen op vorige punten spreken voor zich ...

Jannekevdam 02-03-2015 Via de website gekocht

ik dacht dat coolblue ook op zondag leverde?

ronspl8s 02-03-2015 Via de website gekocht

Bestellen en betalen geen probleem , deze sterren zouden voor de klant moeten zijn

ik heb op vrijdag een bestelling gedaan , op maandag nog niets ontvangen , daar gaan hun beloftes al.
Een glimlach hebben ze zeker niet op mijn gezicht getoverd.
Als ze op zondag leveren zou er ook iemand moeten aanwezig zijn waar men met klachten terecht kan

Er is genoeg om te bestellen .

Ik ben ditmaal terreur gesteld omdat de levering niet gebeurd volgens hun reclame , daarom dat ik geen enkele reclame voor hen durf maken ,ikzelf ga er ook nooit meer bestellen.

Ik heb het pakket na drie dagen nog niet toe gekregen , en als , ik zeg wel als het pakket word aangeboden ga ik het weigeren . Ik heb mijn betaling terug gevraagd , nu nog wachten tot het op mijn rekening staat , hopelijk sneller dan zij versturen , dan is dit probleem opgelost. Ik heb er wel een les uit getrokken , volgende maal bij een buurt winkel kopen .

wimhoo 02-03-2015 Via de website gekocht

Door diverse producten te vergelijken heb ik een goede keuze kunnen maken van dat product dat het meest aan mijn wensen voldoet.

Heel snelle levering. Ook heel flexibel in het maken van afspraken over de levering (thuis, postkantoor, werkadres, op afspraak ...)

WouterDeneyer 02-03-2015 Via de website gekocht

Makkelijk te bestellen, keuze uit verschillende manieren van levering, verschillende betaalmethodes, ...

Zéér snelle service, savonds laat besteld, nog geen 12 uur later zat het product in de brievenbus.

Ik zocht naar dit bepaald type SD-kaartje voor mijn Nikon D3200, en zag dat het (tezamen met nog veel andere soorten en merken) deel uitmaakte van het assortiment.

Snelle service, degelijke verpakking, goede prijs, ... alles 10/10 in orde!

62toon 02-03-2015 Via de website gekocht

Snelle levering en duidelijke website

Niet alles is binnen bereik.Begrijpelijk.

Snelle levering en duidelijke website

IH55 02-03-2015 Via de website gekocht

binnen enkele minuten was bestelling geplaatst en bevestigd.

de wijze van afhandeling en berichtgeving is super.

assortiment heb ik even globaal bekeken, maar er zijn voldoende mogelijkheden.

Ik had dit product via Expansys besteld, maar deze kunnen nog steeds niet leveren. Zag toen ineens dat Cooblue hem wel had. binnen enkele minuten was order bij Expansys geannuleerd en bestelling bij Coolblue geplaatst. Andere dag al product binnen. Geweldige afhandeling.

joanne1968 02-03-2015 Via de website gekocht

Werkt allemaal heel simpel

Aika1 02-03-2015 Via de website gekocht

duidelijke website

zeer snelle levering

ruim voldoende assortiment

Gemakkelijke website ,betalingsgemak en zeer snelle levering,ook nog goed verpakt.

drup 02-03-2015 Via de website gekocht

alles gaat super eenvoudig

met zoveel webwinkels is er bijna geen nee te koop

alles is er te koop en super snelle levering

nelko 02-03-2015 Via de website gekocht

Zoeken en makkelijk bestellen

Zeer snelle levering aan huis

Genoeg om uit te kiezen er is altijd wat zo niet even een belletje

Als ze aan mij vragen weet jij wat dan vertel ik wel van ga eens even op die site kijken

Ben er mee onder weg geweest werkte perfect instellen appel eitje

driesdokter 02-03-2015 Via de website gekocht

's avonds rond 9 uur telefoon besteld, meteen daarna gebeld voor lever afspraak, volgende dag geleverd.. !!

Coolblue zet de nieuwe norm in internet winkelen: duidelijke voortgangsverichten, de volgende dag geleverd, overzichtelijk bestel proces..

Julien21 02-03-2015 In de winkel gekocht
Boomsestwg 560 Antwerpen

Altijd bereikbaar

Een zeer goede service

genoeg keuze

Omdat de verkopers erg gedienstig zijn en vriendelijk

Deo Willems 01-03-2015 Via de website gekocht

gemak;bestelling,informatie,aflevering verloopt zoals verwacht mag worden.

assortiment;ruim,kan altijd beter(ambitie moet blijven)

overzichtelijk,informatief.

kan nog niet aangeven wel of niet goed,heb nog geen ervaring mbt afhandeling garantie en/of klachten,dat bepaalt mede ¨blijf ik hier klant ¨

cathy79 01-03-2015 Via de website gekocht

Coolblue ( en haar andere winkels) is/zijn HET voorbeeld voor webwinkels. Alleen de doos waarin je bestelling verpakt is, is al een feestje.

motor54muis 01-03-2015 Via de website gekocht

super gemakkelijk..kiezen bestellen betalen binnen 48 u in huis!

keurige levering

grote keuze !

zeker aanbevelng waard!

heel erg tevreden over mijn bestelling en de aflevering! de speaker is helemaal top!!

Manasenoeljasa 01-03-2015 Via de website gekocht

Was onzeker of het bestelde betaald was. Er werd niet gevraagd dit concreet met de mastercard te doen met pin-code...

Had nog een vraag. Ik kreeg vlot antwoord via mail. Prima.

Geen opmerkingen.

Als ik tevreden ben, hoe zou ik dit iemand anders niet aanbevelen?

Geen opmerkingen.

PeterEM 01-03-2015 Via de website gekocht

uiterst gebruiksvriendelijk

Zeer uitgebreid assortiment met diverse vergelijkingsmogelijkheden

Een plezier om hier online te shoppen; geen vervelende verkopers; tijd om alles rustig te vergelijken; zeer informatieve video's; uiterste snelle levering, zelfs op zondag!

Rosros 01-03-2015 Via de website gekocht

gewoon goed!

verschillende bestellingen gedaan, allen uitstekend afgehandeld. Bij foutieve direct geld terug, geen toestanden. Goede opvolging telefonische afspraken.

zeer goede ervaring, juist als er wat mis gaat.

kriekske836 01-03-2015 Via de website gekocht

Donderdag besteld vrijdag al in huis

bionsen 01-03-2015 Via de website gekocht

6,2

ruime keuze

op zich te weinig ervaring om te oordelen, vooralsnog positief.

veel keuzemogelijkheden.

De verplichting van min. € 15,- voor een kortingsbon in te kunnen leveren is wreed als je een phonehoesje besteld van € 14,99. Je wordt verplicht iets onnodigs af te nemen. Een zwaar minpunt.

tweakmds 01-03-2015 Via de website gekocht

Beste webwinkel wat mij betreft. Coolblue lijkt ook continu zéér actief te verbeteren.

Goede mededelingen tussen het moment van bestellen en leveren.

Assortiment is veelal goed. Huishoudelijke apparatuur kan wat beter.

Mits de prijzen ok zijn. Vaak toch een tientje of twee duurder, wat dan tegen kan vallen.

Prima winkel. Vergeleken met concurrentie (mediamarkt) is het ene product wat duurder en het andere weer net goedkoper. Goed opletten bij wat te bestellen, want met gratis verzendkosten is het toch soms 20 euro verschil.

Amee 01-03-2015 Via de website gekocht

Overzichtelijke website en gemakkelijk bestelproces zonder aanmaak van account

Accurate bezorginformatie (van Post.nl)echter niet helemaal correct. Zondag bestelt, zou op maandag worden afgeleverd. Terwijl we thuis waren kregen we de melding dat pakket niet kon worden afgeleverd. Aflevering op afhaalpunt (zonder extra kosten) gewijzigd verliep prima.

Gemakkelijk in het gebruik. Binnenkort vergelijking met meting door huisarts dan weet ik ook hoe nauwkeurig het meetresultaat is. Prima apparaat voor redelijke prijs.

AliceandPete 01-03-2015 Via de website gekocht

Bestellen was erg makkelijk, het product heel goed en betaalbaar, en bovendien om 23.45u besteld, een paar uur later werd het pakketje in de morgen al bezorgd. Helaas was de kleur die ik graag wilde bestellen niet op voorraad. Ook het andere camera model waarin ik interesse had, was niet op voorraad. Als de voorraad uitgebreid zou worden had ik alleen maar tienen gegeven! Ik ben heel tevreden.

cathouse 01-03-2015 Via de website gekocht

On line bestellen,volgende dag geleverd

Behulpzaam team, goede informatie, snelle levering,vragen worden zo spoedig mogelijk beantwoord via mail.

Ruime keuze

zeer zeker aanbevelen, en heb dat intussen ook reeds gedaan

Gezellige winkel,snelle bediening,indien nodig hulp bij bestelling.

Ton Tittulaer 01-03-2015 Via de website gekocht

De bestelde printer was de volgende dag in huis. Helaas een probleem met de papier uitvoer. In overleg met Coolblue teruggestuurd en binnen 2 dagen een nieuwe printer ontvangen! Die doet het super.

dassel 01-03-2015 Via de website gekocht

Geweldig snelle levering. Op zondag besteld, Maandag binnen. En keurig via mail en SMS updates over de status vd zending. Een volkomen no hassle levering

Yazanne 01-03-2015 Via de website gekocht

Veel verschillende betaalmogelijkheden; snelle levering; mogelijkheid op een ander adres te laten bezorgen.

Heb zelf geen contact gehad met klantenservice, maar mijn indruk van anderen is dat CoolBlue snel en toeschietelijk reageert als je met klachten/vragen komt.

Tot nu toe steeds kunnen vinden wat ik zocht op het gebied van elektronica, zowel huishoudelijk als computers e.d..

Vanwege bovenstaande punten: snelle levering; veel betaalopties; breed assortiment; goede klantenservice; je wordt goed op de hoogte gehouden van de status van je bestelling.

Positieve punten: snelle levering; veel betaalopties; breed assortiment; goede klantenservice; je wordt goed op de hoogte gehouden van de status van je bestelling. Je merkt dat er heel hard gewerkt wordt aan klanttevredenheid. Negatieve punten: Er zal ongetwijfeld wat te verbeteren zijn, maarheb ik niet kunnen ontdekken tijdens mijn bestelproces.

gbrgbr 28-02-2015 Via de website gekocht

het bestellen gaat gemakkelijk.

Is zeer uitgebreid

goede prijs kwaliteit verhouding

ik vindt dat na bestelling zeer snel geleverd word binnen 20 uur

Sofie Goyvaerts 28-02-2015 Via de website gekocht

Overzichtelijke site en vlotte online betaling mogelijk

Vriendelijk en snelle levering

Ruim assortiment

Ik beveel niet zo snel winkels aan aan anderen maar als iemand me zou vragen waar ze een bepaald item kunnen kopen zou ik coolblue wel vermelden als mogelijkheid

Snelle levering van het product, ruime keuze aan producten en vriendelijke service

andrehaegens 28-02-2015 Via de website gekocht

Binnen een paar minuten thuis op de I-pad de klus geklaard: opzoeken en bestellen zo gebeurd.

Voordien gebeld met de vraag wat het verschil is tussen twee toestellen. Onmiddellijk en heel vriendelijk een klaar, duidelijk en correct antwoord.

Volledig assortiment.

Gewoon perfect.

Goed: 's namiddags gekocht - dag erna om 09.00 uur geleverd! Uitgebreide keuze, volledig. Prima service. Niet goed: niets

schiedts 28-02-2015 Via de website gekocht

alles juist op tijd geleverd en in orde ,goed verpakt

tweemaal alles perfect toegekomen

veel keuze

Uzimaki 28-02-2015 Via de website gekocht

Algemeen was je website vrij gemakkelijk te gebruiken, behalve bij het opzoeken van het product, toen ik opzocht bij de consoles stond de Wii U Zelda Editie er niet bij, en moest ik specefiek voor Zelda zoeken, dus daar mag het wat overzichterlijk zijn voor mij.

De mails die ik kreeg over de update van me product die ik kocht kwamen goed en vlot binnen, en idem voor me product die ik al de dag daarna ook al kreeg, over de rest over contact nemen met de winkel heb ik nog niet ervaart dus daar kan ik niets erover vermelden, en wat ik ook een plus punt vond was dat er geen verzendkosten aan de pas kwam.

Prijs van het product valt zeker héél goed te concurreren, alsook de keuze van wat er te koop in de aanbod is.

Ik heb so far geen problemen ondervonden, en jullie prijzen zijn vrij eerlijk, dus ja, ik zou inderdaad jullie best wel aanraden aan me vrienden en familie.

De punten heb ik al genoteerd in de bovende vakken over wat goed, & beter kon.

nmoison 28-02-2015 Via de website gekocht

Makkelijk bestellen. Goede reviews op de site.

Ruim assortiment

Snelle en goede service

Criena 28-02-2015 Via de website gekocht

Duidelijke website. makkelijk te bestellen.

goede service. duidelijke uitleg over het bestel en leveringsproces. ook feedback over fase bestelling.

Levering ook op zondag!!! dat is pas service!!!

everttzum 28-02-2015 Via de website gekocht

gemakkelijker kan niet. simpel bestellen en betalen

Duidelijke mailtjes. en sms hoever het pakket onderweg is en hoelaat de bezorging is

super. kan niet beter

Zaterdag avond friteuse besteld , zondag middag de patat erin. Duidelijke mail en snelle levering.

buckeru 28-02-2015 Via de website gekocht

Niet goed, de 24 uur service. Woensdag besteld, vrijdag in huis. Niet aangebeld, maar gewoon in de brievenbus aan de straatbezorgd. Ging toch om 100 eurie aan elektronica. vond dat wel erg raar.

lily eveleens 28-02-2015 Via de website gekocht

Ik kan niet anders zeggen dan dat ik het super heb gevonden. "s Avonds laat besteld en de volgende dag keurig ingepakt ontvangen. Alles heel netjes en goed verzorgd.

Baetsie 28-02-2015 Via de website gekocht

Ik bestel regelmatig via internet, en ik kan met overtuiging zeggen dat Coolblue bij mij het beste scoort qua service en levertijd. Hier en daar is er een webshop die dezelfde producten enkele euro's goedkoper aanbiedt, maar dit weegt voor mij persoonlijk niet op tegen de goede en snelle service van Coolblue.

fabienne69 28-02-2015 Via de website gekocht

HET IS HEEL LEUK OM tE KUNNEN SHOPPEN BIJ COOLBLUE ALLES IS HEEL DUIDELIJK EN WAT JE ZIET KRIJG JE OOK

DE SERVICE IS OOK HEEL GOED ALLES WORD HEEL VLUG OPGELOST

MAG IETSJE MEER MAAR IS WEL DIK IN ORDE

ik vind coolblue dat op alle punten toch wel een hele goede shop on-line is. Het is een echte aanrader ik blijf zeker klant. Zou zeggen doe jullie zo verder

z171731 28-02-2015 Via de website gekocht

kan niet beter

Vriendelijk personeel zo wel in de winkel als telefoon

het aanbod is zeer uitgebreid

aan iedereen

Vriendelijk personeel in de winkel en aan de telefoon snelle levering gewoon super dat verdient een tien op tien

Belfius 28-02-2015 Via de website gekocht

De website www.hartslagmetercenter.be/‎ gaf precies wat ik zocht. gemakkelijk te filteren en te vergelijken. Overzichtelijk + en - punten en reviews.

Direct bevestiging per mail van de aankoop. Pakje eenvoudig te tracken en de volgende dag door de postbode afgeleverd.

3 modellen hartslagmeter in verschillende prijscategorieën van Garmin aanwezig.

Ik zocht een nieuwe hartslagmeter om te gebruiken bij mijn Garmin Forerunner 310xt. Duidelijk en snel de info gevonden. Bijzonder snelle levering, geen gedoe met het zoeken van een parkeerplaats de files e.d.

magriet. 27-02-2015 Via de website gekocht

Motiveer je beoordeling

Doen jullie zo voort zeer goede servies en zeer snelle levering

Ivosegers 27-02-2015 Via de website gekocht

Met enkele knopdrukken is bestelling geplaatst.

Je wordt ruim op voorhand verwittigd van levertijd.