Deze score is berekend op basis van 3408 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Jacqueline 04-08-2018 Via de website gekocht

Vriendelijke service

Ruime shop alles overzichtelijk en vriendelijk personeel die je wanneer je binnenkort vriendelijk begroeten en je netjes te woord staan.

Herbert Huisman 04-08-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service wasmachine van Coolbleu

Uitstekende service van de bezorgers. Goede uitleg. Duidelijk te volgen wanneer ze zouden komen. Snel bezorgd!!

walf 04-08-2018 In de winkel gekocht
Rotterdam

Prima service, letterlijk met een glimlach

We hebben online onze keuze gemaakt en die in de winkel opgehaald. De zeer vriendelijke verkoper gaf goed advies en nam alle tijd om de gekochte laptop en accessoires uit te leggen

iemand 03-08-2018 Via de website gekocht

Veel beter dan de MediaMarkt.

Een echte aanrader. Alles klopt, zoals het hoort als je een bestelling plaatst. Als er wat misgaat, dan zijn de medewerkers prima bereikbaar en uiterst behulpzaam. Naar mijn mening een veel beter online shop dan de MediaMarkt.

Rob 03-08-2018 Via de website gekocht

Slechte servece

Bestellen bij deze winkel ging altijd goed. Op 03-08 een kapotte inductieplaat ontvangen . Glas kookplaat kapot, gelijk gebeld. Dat gaat allemaal goed. Maar, ..... je moet hem eerst terug sturen voordat je of een nieuwe of je geld terug krijgt. Dat duurt min. 3 werkdagen, tenzij je opnieuw besteld en betaald.

Officiele reactie van Coolblue 08-08-2018

Beste Rob,

Bedankt voor het schrijven van jouw review. In jouw bericht heb jij aangegeven dat wij een kapotte kookplaat hebben geleverd. Dat is absoluut niet de service die je van ons mag verwachten.

Je hebt het defect product meteen aan ons doorgegeven. Wij hebben jou de optie gegeven om dit product te retourneren zodat wij jou van een nieuwe kookplaat kunnen voorzien. Dit betekent inderdaad dat er enkele dagen overheen gaan voordat wij een nieuwe kookplaat kunnen versturen. Helaas is een directe omruiling op locatie voor dit type product niet mogelijk.

Het spijt ons dat wij jou niet een alternatieve oplossing kunnen aanbieden. Natuurlijk hopen wij dat je ondertussen een nieuwe kookplaat hebt ontvangen. Als je nog andere vragen of opmerkingen hebt, neem direct weer contact met ons op.

tevreden klant 03-08-2018 Via de website gekocht

Geweldige service, doen wat ze beloven

Was echt de volgende dag in huis en alle grappige toevoegingen zoals wachtservice... echt heel leuk gedaan.

M 03-08-2018 Via de website gekocht

Wat een snelheid

Duidelijke webshop
Makkelijk te bestellen
Als je wil de volgende dag al in huis.
Mail bevestiging met tijdstip van aflevering. Een telefoontje dat ze onderweg zijn.
En keurige heren die alles netjes geplaatst hebben en uitleg gaven.

Familie Vercauteren 03-08-2018 Via de website gekocht

Top service!

Van website ( aanbod- gebruiksvriendelijk, correcte en eenvoudige info etc.), de communicatie na aankoop tot levering van hun mensen, op en top professioneel!

Lut 03-08-2018 Via de website gekocht

Telkens weer een tevreden klant

Gebruiksvriendelijke site met heel veel informatie die je helpt bij je keuze. Heel goede prijs/kwaliteit verhouding. Ook een ruime keus aan tweedekansonderwijs-toestellen.
De volgende dag aan huis geleverd in een doos die een glimlach op je gezicht tovert.

J.Rensema 03-08-2018 Via de website gekocht

Erg goede service.

Goede en nette winkels met vriendelijk personeel, koffie staat altijd klaar mocht het wat druk zijn. Het mooie is dat je zowel in de winkel als online kunt bestellen en het zelf kan halen of laten bezorgen.

Hemmes 03-08-2018 Via de website gekocht

Top leverancier

Overzichtelijke website, goede producten, concurrerende prijzen, duidelijke productinformatie, snelle levering,, uitstekende service. Bovendien goede follow up.
En..... .. Telefonisch bereikbaar.

Jan Frankson 03-08-2018 Via de website gekocht

Zeer vriendelijke medewerkers!

Ik koop al bijna twee jaar al mijn elektronica bij Cool Blue. De vriendelijke medewerkers met kennis van zaken haalden mij over. Tot nu toe altijd korte wachttijden aan de telefoon. Er was één keer iets mis met mijn bestelling en behalve het feit dat ik snel mijn geld terug kreeg kreeg ik óók een cadeaubon erbij. Ik haal mijn bestellingen altijd op in vestiging den Haag en ik krijg altijd een kopje koffie aangeboden. Er hangt een frisse sfeer van gemotiveerde medewerkers.

Lindsey 03-08-2018 Via de website gekocht

Geweldige service!

Dit was mijn eerste aankoop bij coolblue en ik moet zeggen dat ik er super tevreden over ben. De website is heel handig en super aangenaam om te gebruiken. Het diploma voor het succesvol aanmaken van een account en de wachttherapie die coolblue je aanbiedt na de bestelling maken het aankopen en wachten toch net een beetje plezanter. Ik ben superenthousiast over de website en de service die coolblue aanbiedt. Bestellen voor 23:59 en de volgende dag in huis - hoe zalig is dit?!

De klantenservice (in mijn geval via facebook) was ook echt top! Zelfs nadat ik had ondervonden dat het probleem gewoon aan mijn computer lag en er dus helemaal niks mis was met de headset bleef Nymphe van coolblue even vriendelijk en enthousiast. Zelden heb ik zo’n snelle en vriendelijke reactie gekregen en dat terwijl ik toch 70% van mijn aankopen online doe.

Conclusie: coolblue is een echte aanrader en ik zal hier zeker en vast nog bestellen.

Hester 03-08-2018 Via de website gekocht

Fantastische service van begin tot eind!

Wist al wat ik nodig had (SSD schijf) dus hoefde niet te zoeken. Bij de productspecificaties stond echter wel belangrijke informatie/waarschuwing over ontbreken kabel,van belang voor installatie, dat was fijn. Over de levering wordt je stapsgewijs geinformeerd, inclusief opties voor alternatieve bezorging als je onverhoopt niet thuis bent. Ook heel fijn want er was haast bij. Verder wordt er vriendelijk en met humor gecommuniceerd, wat het hele bestelproces plezierig maakt. Klantvriendelijkheid op topniveau is een verademing tussen al het onpersoonlijke contact wat je vaak met online leveranciers hebt. Een absolute aanrader en voor mij zeker een reden om terug te komen!

Sjoerd 03-08-2018 Via de website gekocht

Superservice!

Duidelijke website met goede productinformatie. Tips en informatie lopende het proces. De levering wordt van tevoren aangegeven binnen een uur bandbreedte dus geen hele dag of dagdeel thuis zitten wachten. Super.

V lieshout 03-08-2018 Via de website gekocht

Geweldige service en snelle levering

Hele vriendelijke mensen aan de telefoon die wel weten waar ze over praten
en een hele snelle levering

Marjol 03-08-2018 Via de website gekocht

Handige tips, snelle service

De tip voor universele inkt opgevolgd, en zeer tevreden. Site is duidelijk, Bestellen simpel en snel.

Marianne 02-08-2018 Via de website gekocht

Blij met mijn Dyson ventilator

Omdat ik met lawaai niet goed kan slapen heb ik voor de stille ventilator van Dyson gekozen.
Deze was echter bijna niet meer te krijgen behalve bij Coolblue.
Fijn dat hij ook zo snel is geleverd !

Sarkl 02-08-2018 Via de website gekocht

Stipte levering

Ik shop graag bij cool bleu omwille van het ruime aanbod en de zeer gunstige prijzen. Ook een dikke pluim voor de verzending die zeer stipt en nauwkeurig is

Victor 02-08-2018 Via de website gekocht

Na bestelling in de late avond dag nadien direct geleverd enverpakking van goederen fantastisch zou die site vancoolbleu zeker aanraden bij iederreen

Roel Bos 02-08-2018 Via de website gekocht

Wat een fantastisch bedrijf!

Coolblue is echt een fantastisch bedrijf met een geweldige service. Als ik iets nodig heb kijk ik altijd als eerste bij coolblue omdat ik weet dat het daar goed zit en eventuele problemen binnen no-time correct worden afgehandeld. Daarvoor betaal ik graag wat meer dan bij een goedkopere concurrentie. Van coolblue wordt ik blij, ze zijn een verdiende marktleider!!

Sarah 02-08-2018 Via de website gekocht

Stipte levering

Op maandagnamiddag bestelde ik een airco, dinsdagmiddag werd deze reeds geleverd. Tevoren kreeg ik een uur van levering, en dat werd een half uur voor levering nogmaals bevestigd. Stipte service!

Hans P. 02-08-2018 Via de website gekocht

Duidelijke website.prima service.prima klantenservice

Bij coolblue ruime keus uit goede producten tegen een goede prijs.makkelijk te bereiken,telefonisch,voor extra informatie.alles is snel geregeld en snel geleverd.ook wordt prima geïnstalleerd.

R.A.Stevens 02-08-2018 Via de website gekocht

Snelle levering en goede service

Goede website met veel informatie over product en goede prijs.Snelle levering en goede service.
Stoomgenerator besteld en volgende dag al in huis.
Ook eerdere bestellingen altijd goed geleverd en 1 keer retourzending ook geen probleem.

Tom Hoogeveen 02-08-2018 Via de website gekocht

Top service en kwaliteit. Deskundig en betrouwbaar

Breed assortiment, goede adviezen en duidelijke keuze mogelijkheden. Prima prijs en kwaliteitsvergelijking. Jullie zeggen wat jullie doen en doen wat jullie zeggen/beloven. Top

Remco18 02-08-2018 Via de website gekocht

Zeer klantvriendelijke en een geweldige service

Product is conform afspraak snel geleverd. Ik had nog een verzoek ingediend om een kortingsbon die eigenlijk al was verlopen, nog te mogen gebruiken. Dit was geen probleem, de bon werd direct verlengd. Complimenten aan de klantenservice.

Simon 02-08-2018 Via de website gekocht

Ongeëvenaarde klantenservice

Coolblue is niet altijd per definitie de goedkoopste. Daardoor week ik wel eens uit naar een concurrent. Dat gaat goed totdat je service nodig hebt. Nu ik heb ervaren hoe prettig en vriendelijk dat bij Coolblue gaat, wil ik eigenlijk niks anders meer!

Nicole 02-08-2018 Via de website gekocht

Zeer goed bevallen!

Gister avond besteld, vandaag in huis! Via link kun je bijhouden waar de bezorger zich bevind, ideaal. Eigen bezorger van cool blue, zeer vriendelijk

Wilco 02-08-2018 Via de website gekocht

Gewoon doen wat ze beloven...

Overzichtelijke site, snelle levering, ruim aanbod, heldere en duidelijke communicatie, goed op de hoogte houden van de levering. Daar kunnen andere sites nog wat van leren.

Lolo 02-08-2018 Via de website gekocht

Goede service en lagen prijs

Vriezer van domo gekocht overal stukken duurder het scheelde echt een flink bedrag tegen over andere winkels /web sites

Nora Kooren 01-08-2018 Via de website gekocht

Services is helemaal TOP

Op de site makkelijk naar product zoeken. Levering al de volgende dag en zeer goed verpakt allemaal gratis thuis bezorgd.

Ellen 01-08-2018 Via de website gekocht

Prettig winkelen!

Een overzichtelijke site, relevante informatie. Het product dat ik wil was uitverkocht, dat kan gebeuren, de optie om een email te ontvangen zodra het product voorradig is, werkt perfect.
De service van de bezorgers was netjes en vriendelijk. Uiterst voorzichtig hebben zij de koelkast van 140 kilogram naar de keuken geloodst. Mijn eerdere ervaringen hebben ervoor gezorgd dat ik deze keer weer klant was. Wederom uitstekend!

Ontevreden klant 01-08-2018 Via de website gekocht

Voor 23.59u besteld? Morgen gratis bezorgd. - Leugens!

Wij hebben tot op heden altijd een zeer goede ervaring gehad met Coolblue. Maar na de flop van onze bestelde ventilator is het vertrouwen zoek.

Online een ventilator besteld in de vroege avond, met de belofte levering de volgende dag. De dag later geen bestelling gezien. Contact opgenomen en melding gekregen dat zending nog in het sorteercentrum is. Levering staat gepland een dag later.
Ondertussen zijn we al 6 dagen verder en nog steeds geen zending ontvangen.
Zending is kwijtgeraakt in het sorteercentrum volgens Coolblue.
En nieuwe opsturen kunnen ze niet want er is geen stock en geen leveringsdatum bekend.

Beloven aan de klant voor 23.59u besteld? Morgen gratis bezorgd. Ook op zondag! - BELOFTE NIET VOLDAAN.
Een ontevreden klant

Frederik 01-08-2018 Via de website gekocht

Coolblue faalt volledig

Veel e-mails leidden niet tot goede info.
Het duurde een week voordat er een bevestiging kwam dat een defecte laptop was binnengekomen. De boodschap was dat het terugbetalen van de aankoopsom nog 3 dagen zou duren.

Officiele reactie van Coolblue 08-08-2018

Beste Frederik,

Bedankt voor het schrijven van jouw review. Het is natuurlijk heel vervelend wanneer een retourzending langer duurt van verwacht.

De afgelopen periode is het iets drukker geweest dan wij hadden verwacht. Hierdoor heeft het iets langer geduurd om alle retourzendingen correct te verwerken. Zodra de retourpakketten zijn verwerkt, kunnen wij het aankoopbedrag terugstorten.
We houden rekening met de administratieve werkzaamheden waardoor wij een schatting van 3 dagen doorgeven.

Het spijt mij dat het retourproces langer duurt. Wij verwachten de vertraging binnenkort in te halen. We hopen dat het aankoopbedrag is teruggestort. Als je nog andere vragen hebt, laat het ons direct weten.

Sandra 01-08-2018 Via de website gekocht

Altijd op tijd geleverd. Prima service

Zeer betrouwbaar en gebruiksvriendelijke site.
Altijd weer een feestje om te shoppen.
Product nog niet uitgeprobeerd omdat het een cadeau is.

Jolijn de Roy 01-08-2018 Via de website gekocht

Doet wat wordt beloofd!

Vond de site duidelijk en niet ingewikkeld om account aan te maken!
's Avonds om 22 u besteld - de volgende dag om 10.30 u in huis!!

Astrid 01-08-2018 Via de website gekocht

Geweldige service en zeer snelle levering

Ik had zondagavond kookplaat besteld en de werd maandagochtend al geleverd. Per sms word je geïnformeerd over de precieze tijd wanneer bezorging plaatsvindt, dus je hoeft niet de hele dag thuis te wachten. Veel keus en zeer goede prijs. Vriendelijke bezorgers.. Geen wonder dat Coolblue webwinkel van het Jaar is geworden! Zeer klantvriendelijk bedrijf waar echt de klant koning is.

Foerans 01-08-2018 Via de website gekocht

Zeer goede service bij klantenservice

Na dat mijn bestelling van zaterdag op zondag zelfs geleverd werdt was er helaas toch iets niet helemaal goed gegaan.
Klantenservice gebelt, wat ook lekker is dat deze op zondag te bereiken zijn.
Probleem binnen een paar minuten geregeld en de volgende dag het juiste product in huis.
Kan alleen maar zeggen.... TOP SERVICE!!!

Annick 01-08-2018 Via de website gekocht

Zeer goede winkel

- site is zeer gebruiksvriendelijk
- snelle levering
- medewerkers voor telefonische ondersteuning zeer vriendelijk en geduldig
- heb al een aantal producten gekocht en altijd in prima staat

Matthijs 01-08-2018 Via de website gekocht

Meer dan uitstekende klantenservice.

Ik had gereedschap besteld bij coolblue. Het pakketje netjes op tijd afgeleverd. Ik merkte echter dat een onderdeel stuk was van mijn bestelling en nam contact op met de klantenservice. Binnen een half uur kreeg ik bericht dat de volgende dag het onderdeel toegestuurd zou worden. Heel nauwkeurig op tijd werd het pakketje afgeleverd door een vriendelijke bezorger. Tot mijn grote verbazing bezat het pakketje meer aanvullingen dan alleen het onderdeel dat ik nodig. Zeer netjes!

M.j. Hulshof 01-08-2018 Via de website gekocht

Afspraken worden nagekomen

Morgen geleverd is ook morgen geleverd. Geen 1,5 weken zoals de concurrent. Een mogelijkheid van tweede keus word goed omschreven. Prijzen zijn zeer concurrerend .

Mats van der zwan 01-08-2018 Via de website gekocht

Goede en snele levering

De site zit goed in elkaar en is makkelijk te gebruiken. Zo heb ik de optimale game pc voor mijzelf gevonden. De levering was ook heel snel

Kat 01-08-2018 Via de website gekocht

Teleurgesteld! Wééral ...

Heb de afgelopen maanden meerdere bestellingen geplaatst, niet 1 is er volgens afspraak verlopen. Heeft me 15 euro gekost aan telefoontjes. Je wordt dat even gesust met waardebonnen die je binnen een bepaalde tijd moet inleveren zoniet ben je ze nadien kwijt. Dus .. Tv besteld, gevraagd om op die dag te leveren zodat ik zelf thuis ben, mail terug, wordt gezorgd op gevraagde dag tussen dit en dit uur ... iets voor levertijd mail excuses maar door drukte kan het niet geleverd worden, is gepland voor de volgende dag, grrrrr. Ofwel leveren ze niet, ofwel leveren ze maar de helft, ofwel beslissen ze om op een latere datum te leveren. Kan het nu NOOIT een keer goed lopen bij hun???? M.i. zijn ze veel te groot geworden zodat ze zich niet meer aan hun belofte kunnen houden. Is het ALLERLAATSTE wat ik bij hun bestel, je kan er niet meer op rekenen. Gefrustreerd en teleurgesteld, weeral!

Caroline 01-08-2018 Via de website gekocht

Super winkel!

Ik heb een airco besteld en ze hebben deze heel snel afgeleverd. Ook kreeg ik netjes van te voren een bericht wanneer ze er zouden zijn en 5 min voor aankomst belde ze op dat ze onderweg zijn. Echt Top!

Tom Manse 01-08-2018 Via de website gekocht

Super tevreden

Coolblue heeft een goed assortiment, geeft prima informatie en je kunt er supergemakkelijk bestellen, De volgende dag volgt een vlotte levering, precies op het beloofde tijdstip en tot slot twee uiterst vriendelijke bezorgers die de wasmachine keurig de trap op hebben gedragen en geïnstalleerd en de oude hebben meegenomen. Ondanks de grote hitte nog steeds met een glimlach. TOP

Laanen 01-08-2018 Via de website gekocht

Goed geholpen producten zijn goed en ben goed geholpen.
Bezorging producten waren netjes op tijd zelfs op zondag.

Annie 01-08-2018 Via de website gekocht

Sneller dan snel

Cool blue had precies wat ik wilde hebben,bestellen en klaar.
Wachten op levering? Nee hoor ,de volgende dag al in huis zoals beloofd.

Ineke 01-08-2018 Via de website gekocht

Goed, betrouwbaar en betaalbaar

Bij Coolblue kun je makkelijk thuis je gewenste producten zoeken, productspecificaties nalezen en op je gemak een afweging maken of je voor een goedkoop of een iets duurder product gaat

Nes 01-08-2018 Via de website gekocht

Nou niet echt goedkoop

Coolblue moet het hebben van bekendheid maar is zeker niet goedkoop,er zijn genoeg websites die net zo betrouwbaar zijn maar veel lagere kosten bereken voor hun produkt en met de zelfde service of hoger.

J de Prouw 01-08-2018 Via de website gekocht

Geweldige site en service

Snelle af handeling en doen wat ze beloven.
De volgende dag ook echt binnen. Voor 23.00 besteld en de volgende dag ook echt binnen. Of evt tegen een kleine vergoeding de zelfde dag nog binnen.