Deze score is berekend op basis van 13644 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

8,9

Wilco 18-03-2021

Deze keer koos ik voor Coolblue vanwege de snelheid. MacBook Pro M1 besteld en bij Apple zelf was de levertijd meer dan 10 dagen, CoolBlue kon de volgende dag al leveren. En de prijs? Ook iets lager. Al met al heel tevreden dus!

Joris 18-03-2021

Super bedrijf, ze hebben alles, alles komt op tijd aan en vriendelijke service

Ewout91 18-03-2021

Snelle levering. Ze delen veel informatie over precieze moment van levering. Dat is fijn, want dan kun je daar rekening mee houden met thuis zijn.

Eline Bal 18-03-2021

Heel gebruiksvriendelijke website waarbij me ik vooral baseer op de reviews van de vorige aankopen van klanten.
De afterservice en klantendienst zijn ook top.

arend 18-03-2021

Regelmatig bij coolblue besteld en altijd perfect .Goede communicatie .Altijd op tijd.Zelfs milieuvriendelijke bezorging (op de fiets)

Happy Client 18-03-2021

Simply one of the best.
Eenmaal het aanbod gescand dan een paar klikken en klaar is kees!

Paul Meijer 18-03-2021

Ruime keus, de prijs was redelijk en de bezorging was vlot. Kon het verloop van de bezorging ook goed volgen

Rik 18-03-2021

Zaterdagavond 13 maart om 23:00 een mobiele telefoon besteld, eigenlijk omdat bij een andere online aanbieder de levering al meer dan een week op zich liet wachten, en daardoor het recht had op annuleren en geld terug.
Ik werd door Cool Blue keurig op de hoogte gehouden omtrend het levertijdstip via track & trace, en zondagmiddag 14 maart 14:20 nam ik de bestelde telefoon in ontvangst!
Wat belooft wordt maken ze waar, wat ik zeer waardeer!
Top service, ook in het weekeinde!

Yvonne 18-03-2021

NOOIT GEEN COOLBLUE meer ❗️❗️❗️
Na online aankoop Etna afzuigkap zijn wij ZEER teleurgesteld. Tot 2 maal toe een niet werkende afzuigkap. De 1e afzuigkap gemonteerd helaas stand 3 werkt niet. We hadden klussers om keuken af te ronden afgebeld😡 na bellen en vooral lang in de wacht kwam afzuigkap nummer 2 maar we moesten WEL even eerst betalen daarna werd alles verrekend😡de volgende dag. Wederom defect stand 1 deed het niet. Mw klantenservice mij keurig te woord gestaan. En ja hoor inmiddels al 2 enorme dozen in huis. De volgende dag afzuigkap nummer 3 in huis deze WEDEROM BETALEN😡😡😡NOOIT geen Etna meer maar AEG deze deed gelukkig en de klussers weer gebeld. En alle 2 grote dozen van Etna moeten we ZELF retourneren. En wat krijgen we ter compensatie voor al deze ellende en tijd verspilling en kosten extra maken. Een tegoedbon van €20,-😂😂😂😂

Judith 18-03-2021

Snelle levering, dat is hartstikke fijn. Helaas veel producten (printers voor in huis) niet op voorraad. Dus de keuze was beperkt. Gelukkig wel een kunnen vinden en kopen die naar mijn zin is.

Sebastiaan 18-03-2021

snelle en correcte levering ! Goede communicatie over de status van de levering.

Mike 18-03-2021

Goeie pedis, snel bezorgd én milieuvriendelijk, want op de fiets en verpakt in een papieren zak i.p.v. plastic.

Filia 18-03-2021

I always choose Coolblue as they make everything so easy. Next day delivery. Delivery to your door with their own bikes thus, you are sure your expensive package will not get lost. Always great condition of the packaging and the product. Great customer service and competitive prices.

John 18-03-2021

Koelkast geleverd, tot in de keuken gebracht, oude koelkast meegenomen...Toppie. Dag van tevoren een tijd indicatie, kwartier voor aankomst een telefoontje. Perfect.

Quinten 18-03-2021

Coolblue is een superwinkel met top service en erg up to date in alles wat ze doen. Ik ben erg blij met al mijn producten die ik bij ze gekocht heb.

nouws de roos 18-03-2021

snel en goed goede uitleg erg duidelijk en keurig op tijd geleverd heel blij mee

Ilse 18-03-2021

Zeer gebruiksvriendelijk. Je vindt er makkelijk wat je zoekt. Verschillende prijscategorieën. Handige prijsvergelijking van verschillende producten.

Danny Van dam 18-03-2021

Via de webshop airpods besteld. Levering was goed en op tijd. Alleen een van mijn airpods was defect. Na aanmelding retour gestuurd naar coolblue.
Hierna niks meer gehoord van CB. Dus zelf contact opgenomen via whatsapp. Medewerker vertelde mij dat er pakketonderzoek is door PostNL. Wat bleek CB had mijn pakket ontvangen met een leeg doosje. Dus de airpods zijn eruit gehaald. Schuld ligt niet bij mij want bij inlevering van pakket is het gewogen en bij aanlevering CB is het ook gewogen en daar zat verschil in van gewicht. Dus lijkt mij vrij duidelijk dat er onderweg van bezorging wat gebeurt is. Nu verschuilt CB zich dus achter PostNL en wil totaal geen verantwoording nemen hiervoor.
Zijn nu bijna 5 weken verder en CB doet helemaal niks om een oplossing te zoeken voor mij.
Dit was eens maar nooit meer Coolblue.

Maurice 18-03-2021

Goede service, snelle levering en betrouwbare leverancier. Vaak ook gode en leuke toelichtings filmpjes over het gebruik van het product. Niet altijd de goedkoopste maar dat maken ze nmeer dan goed met de goede ervaring

Laptopman 18-03-2021

Ik was op zoek naar een nieuwe laptop. Kwam al snel uit bij Coolblue. Er is een ruim aanbod met aanbevelingen. De site heet prettige filter mogelijkheden waardoor ik snel bij de laptop uitkwam die voldeed aan mijn eisen. De levering was de volgende dag. Kan de winkel aanbevelen.

Robbert 18-03-2021

Duidelijke site, goede prijs-kwalli verhouding en razendsnel in huis. Super!

Denise 18-03-2021

Zeer snel mijn bestelling kunnen doen online en ontvangen.
Kniptang besteld en voldoet volledig aan mijn verwachtingen.

Nick 18-03-2021

Goede service en altijd op tijd. Kwaliteit producten en groot aanbod!
Bij problemen kun je terugvallen op een goed ondersteunende klantenservice.

B. van Kessel 17-03-2021

Overzichtelijke website, prima klantenservice, snelle levering.
Ik had een tv gekocht, maar was niet helemaal tevreden met het beeld. Ik twijfelde om hem om te ruilen, maar vond het moeilijk om een keuze te maken. Gebeld om advies, goed advies gekregen en daarna een andere tv besteld, waar ik heel tevreden over ben.
De levertijd was heel snel, de volgende dag werd hij al omgeruild.

Carlo 17-03-2021

Goed overzicht van producten, nette prijs kwaliteit verhouding vSnel, netjes en goed verpakt geleverd.

JohnB 17-03-2021

Duidelijke site met veel keuze, goede service m.b.t. levering. De artikelen die ik tot dusverre heb gekocht bevallen zeer goed. Als ik al een keer een probleem heb, wordt ik goed en snel geholpen en wordt er mee gedacht.

Maaike 17-03-2021

Op de website vond ik snel voldoende informatie om mijn keus te maken
Het bestellen en betalen verliep makkelijk
In minder dan een etmaal had ik het bestelde al in huis.

Koos 17-03-2021

Ik vind het een goede shop met altijd wel wat te vinden wat ik nodig hebt of alvast info voor een latere aankoop op Coolblue

Jos 17-03-2021

Een prettige- duidelijke site. en bijzonder snelle, correcte bezorging. Fijne klantvriendelijkheid.

Wim 17-03-2021

De informatie en snelheid van reactie is subliem , de klantenservice is snel en geeft uitstekende informatie en wat ook erg prettig, was er wordt geen druk uitgeoefend op het besluitproces bij de klant. Offerte met alternatieven.

tinus 17-03-2021

scherpe prijsstelling, snelle levering en correcte afhandeling, ook als je het door je eigen domheid niet goed snapt

Theo van Lankveld 17-03-2021

De mat voor onder mijn fiets hometrainer voldoet aan mijn verwachtingen. Op zondagavond bestelt en op maandagmiddag in huis. Prima geregeld door Coolblue.

Rob 17-03-2021

Op de fiets maar keurig op tijd .
de harde schijven waren netjes verpakt.
Vriendelijke bezorger met een goed humeur

Bo 17-03-2021

Coolblue heeft een groot assortiment waardoor ik alles in 1 keer kon bestellen. En ze hielpen ook netjes bij de klantenservice

RedzeyBlade 17-03-2021

Ondanks veel gedoe met een Defecte SSD die een paar keer voor reparatie is terug gestuurd en de moeilijke tijden van het huidige Corona en Post drukte houden ze goed aan hun voorwaarden en zijn de personen van de klanten service erg behulpzaam en goed de klanten te informeren indien gevraagd is.
Hou dit vol en dan Maak je juist alleen maar mensen blij! want dat is zeker nodig in deze tijden.

Falk 17-03-2021

Ah op die fiets....

Jazeker mijn pakketje kwam op de fiets. De bezorger vroeg mijn geboortedatum ter confirmation en attendeerde mij erop dat ik dezelfde heb als die van voormalig formule 1 kampioen. Leuk feitje om je dag mee te beginnen en weer top service. Fiets on the good work!

Job 17-03-2021

Volautomatische koffiemachine besteld bij Coolblue. Duidelijke website, vlotte levering, laagste prijs. Waardevolle informatie en instructievideo's op de website. Heldere communicatie via mail omtrent de levering.

Leo 17-03-2021

Snelle levering van het product. komt ook overeen met de website. Werkt ook goed

Rene De Man 17-03-2021

Op zondag besteld en maandag geleverd 🤩🤩🤩 , vlotte afhandeling en correcte levering

Bas 17-03-2021

Heel breed aandbod! Er staan veel videos op over de producten die je wilt kopen hierin heb je dus extra inzage in wat je precies koopt. Als je je bestelling voor 23:30 besteld krijg je het de volgende dag al binnen, dat noem ik nou tof service!

Kpg 17-03-2021

Heel duidelijk in de communicatie! Voor problemen snel een oplossing. En erg snel in huis!

frans 17-03-2021

Product Makkelijk te vinden. Duidelijke specificaties en toelichting. volledige previews. Snelle levering. veel op voorraad. goede prijs.

Marc 17-03-2021

1 van de weinige webwinkels die de belofte:”voor 22:00 besteld, morgen in huis ook waarmaakt”

Ruben 17-03-2021

Coolblue heeft een zeer overzichtelijke webshop en geeft uitstekend advies door de "keuze van coolblue". Ook de service en levertijden zijn altijd helemaal in orde.

Babber 17-03-2021

Zeer vlugge en stipte levering en zeer ruim aanbod van verschillende artikelen

Nikos 17-03-2021

Terwijl mijn andere pakketten nog gesorteerd worden of onderweg zijn, is mijn pakket van Coolblue binnen 24 uur bezorgd.

Wisse Tannemaat 17-03-2021

Zondag besteld maandag middag optijd bezorgd. Duidelijke site en je krijgt gelijk mailtje als je bestelling is geplaatst

George 17-03-2021

tweedekans gekocht, nieuwstaat met onbeschadigde accessoires. Het was helaas niet nieuwstaat en dus gebruikt. meteen weer retour.

SuuS 17-03-2021

Alles wordt volgens afspraak geleverd. Eerder zelfs dan verwacht. Je wordt ook heel goed op de hoogte gehouden over de status van je bestelling en waar je pakket zich bevindt.

Timo 17-03-2021

Afzonderlijk in de avond 2 orders geplaatst en netjes de volgende ochtend al geleverd. In de tussentijd op de hoogte gehouden van de status van de orders en de indicatie van levering die was opgegeven ook perfect behaald. Zeer betrouwbaar dus, geen verfrommelde pakketten en zeer vriendelijke bezorger te fiets.