Deze score is berekend op basis van 1695 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Pascale 01-09-2018 Via de website gekocht

Vriendelijke en snelle service!

Ik heb een TV gekocht bij COOLBLUE. Heb er geen spijt van, supersnelle levering, vriendelijke en correcte service. Juiste prijs voor een kwaliteitsproduct. Een aanrader!!

tristane 01-09-2018 Via de website gekocht

Alles perfect !

Zelf ben ik een zeer kieskeurig iemand. Ik stel ook moeilijk vertrouwen in websites om iets te bestellen. De winkel via reclame toch kennende, het voordeel van gratis verzending, de duidelijke website en bestelling, deden me toch wat bestellen. Alles is perfect verlopen ! Dus mensen, niet aarzelen als je wat ziet op hun site. Groetjes !

wendy 01-09-2018 Via de website gekocht

Fijne bezorgingsdienst

Helemaal top. Flexibel in bezorgtijden, en heel nauwkeurig wanneer ze er op de dag zijn. Geen uren aan huis gekluisterd zoals bij andere webshops. Je krijgt een smsje wanneer ze er bijna zijn en aangegeven tijd is heel nauwkeurig. Pakketje kwam goed aan.

René Koetsier 01-09-2018 Via de website gekocht

Top service en snelheid

Ben zeer tevreden over de totale verkoop en levering.
Verder zou ik iedereen adviseren om bij Coolblue producten aan te schaffen.

L in NL 01-09-2018 Via de website gekocht

Goede aanbod & prijzen, snelle levering

Voor de aanschaf van een scanner had ik even Coolblue en Bol gecheckt; Coolblue had net wat meer modellen beschikbaar vanuit te kiezen, voor dezelfde prijs. Gratis levering ook.

Wiebe 01-09-2018 Via de website gekocht

Afspraak is afspraak top

Afspraak is ook afspraak bestelling wordt direct weergegeven . Factuur is duidelijk . Levering is uitstekend . Tijd

Johanna 01-09-2018 Via de website gekocht

Top service

Goed telefonisch bereikbaar en deskundig advies. Na advies via mail order bevestiging en gelijk een link om het product te betalen en snelle levering.

Dick van den Herik 01-09-2018 Via de website gekocht

De prijs kwaliteitsverhouding is bij coolblue helemaal goed. Ik kom iedere keer weer uit op coolblue als ik wat wil kopen. Vertrouwd, goed, juiste prijs en hele goeie service!

Suze van Veen 01-09-2018 Via de website gekocht

Helemaal tevreden????

Het produkt wat ik heb besteld is keurig zoals beschreven afgeleverd op het door mij aangegeven adres. Kreeg ik ook keurige mailtjes over dat mijn produkt wordt afgeleverd ... en is afgeleverd

nete 31-08-2018 Via de website gekocht

Coolblue is zeer goed bezig, behalve op één punt

De irritante melding dat bij telefonisch contact (in België althans), het al een jaar aan een stuk wegens "onverwachte drukte" "langer kan duren dan wat je van CB gewend bent".

Als je dat een jaar aan een stuk als excuus hanteert is dat niet meer "onverwacht" maar chronisch.

Laura 31-08-2018 Via de website gekocht

Overzichtelijk. Duidelijke revieuws bij de produkten. Goede prijs kwaliteit verhouding. Netjes op tijd bezorgd

Robert 31-08-2018 Via de website gekocht

Top

Top service! Volgende keer weer bij Coolblue. Ook makkelijk kiezen! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hematrix 31-08-2018 Via de website gekocht

top webshop

ontzettend veel keus ,goede voorlichting,ook bij een retour wordt er niet moeilijk gedaan, prijzen o.k. en zeer snelle levering.

Jan 31-08-2018 Via de website gekocht

Snel geleverd en de prijs is goed

Prijzen eerst even vergeleken op Google en coolblue kwam met een scherpe prijs.
In de avond besteld en de volgende dag in huis.
Ook informatie over de levering was correct.

Jolanda 31-08-2018 Via de website gekocht

Prima service!

Coolblue doet wat ze beloven! Bezorging op tijd, goed op de hoogte gehouden per mail en telefoon over de levering. Alle oude apparaten meegenomen, nieuwe aangesloten. No nonsens!

Bronkie 31-08-2018 Via de website gekocht

Hele goede sercice

Afgelopen week een mooie samsung smart tv gekocht. Snel geleverd even een smsje halfuur van te voren prima geregeld!

Sandra 31-08-2018 Via de website gekocht

Prima service!

Snelle bezorging en de verpakking was keurig verzorgd!
We gaan zeker vaker bij coolblue bestellen!
Top👍

A 31-08-2018 Via de website gekocht

handig!

Supermakkelijk dat je kunt kiezen op welke dag je iets wilt laten bezorgen. En prima prijsstelling, da's ook fijn.

Corina 31-08-2018 In de winkel gekocht
Utrecht

Zeer goede service

Fijne winkel en zeer vriendelijk en behulpzaam personeel die je goed weten te informeren over de producten.

RIchard 31-08-2018 Via de website gekocht

Besteld, betaald, niets ontvangen...

IJsmachine besteld, zou de volgende dag geleverd worden... maar we zijn inmiddels een week verder en ik heb m nog niet... :-( De track & trace link gaf aanvankelijk aan dat ie verstuurd was en de dag er na binnen zou komen, maar inmiddels is het veranderd naar "onbekend"... :-(

Officiele reactie van Coolblue 04-09-2018

Beste Richard,

Bedankt voor je review. Wat vervelend om te lezen dat jouw ijsmachine nog niet geleverd is. Dit hoort natuurlijk niet. Hiervoor ons excuus.

Wij willen het ook graag voor je uitzoeken. Wil je ons jouw ordernummer + korte uitleg sturen naar geenglimlach@coolblue.nl
Direct gaan we er mee aan de slag.

Es 31-08-2018 Via de website gekocht

Heel tevreden, super service!

Ruim assortiment, snelle levering, super goede klantenservice .
Als klant voel je je hier nog koning, op het kroontje na dan :)
Echt een goede (web) shop waar je vragen snel en goed worden beantwoord.

Gerrit 31-08-2018 Via de website gekocht

Nakomen van afspraken

Alle afspraken die zijn gemaakt zijn keurig nagekomen. Vriendelijk en deskundig personeel die de wasmachine hebben geïnstalleerd.

FilipDP 31-08-2018 Via de website gekocht

Snelle Service

Steeds supersnelle levering en uitstekende service. Producten voldoen volledig aan omschrijving op de website

Philippe83 31-08-2018 Via de website gekocht

Prijs kwaliteit en dienstverlening uitstekend

Kwestie van aanbod, prijs/kwaliteit en dienst na verkoop of voor koop is gewoonweg in 1 woord uitstekend. Er is geen enkele andere webwinkel die hierin beter scoort.
Heb je vragen over iets wil je ruilen of terugsturen alles gaat gelijk een fluitje van cent en ze staan altijd open om je te helpen.

Zoek je iets dan beveel ik zeker coolblue aan vandaag gekocht morgen in huis wat moet een mens nog meer hebben.
Bedankt coolblue voor de vele leveringen en dienst naverkoop.

Andrew 31-08-2018 Via de website gekocht

Geweldige service, bedankt!

Goede keuze, goede begeleiding door het bestellings-aflevering proces en vooral, goede prijzen!

Wat jammer dat ik nu een waarschuwing krijg om deze tekst nog langer te maken voor dat het mijn oordeel afgerond en geaccepteerd kan worden! Coolblue, hier kan je zeker wat aan doen! Vaak heeft een kort maar krachtige beoordeling veel meer zeggingskracht dan heel veel onnodige woorden - wel iets om over na te denken, hoop ik!

Laurens 31-08-2018 Via de website gekocht

Coolblue rocks my word time after time

Deze online winkel heeft 2 winkels waar je ook echt kan binnenwandelen. Hun aanbod is gigantisch en bestellen gebeurd in enkele klikken, online betalen met visa, bankcontact, PayPal,... volgens mij kan je zelf een postduif met cash geld opsturen. Levering gebeurd altijd zoals ze zeggen en als het daar eens misloopt is dat meestal de fout van Bpost. Een vraag over of probleem met een aankoop, op de Facebook chat heb je binnen de 60min doorgaans een antwoord. (Da's sneller dan mijn lief) De after sales service is kick ass er is nooit discussie en ze zoeken altijd naar de beste oplossing die past bij de klant.
Wanneer je coolblue op Instagram volgt merk je op dat ze daar niet alleen hard werken maar dat daar een hele fijne positieve sfeer hangt en dat ze niet bang zijn om grapjes te maken.
Alles aan Coolblue klopt Gewoon. Een webshop naar mijn hart.

kees 30-08-2018 Via de website gekocht

Goede levering

Alles is goed en duidelijk op te zoeken
de levering is correct met een berichtje voor de levering
Kortom erg goed en een dikke pluim

prima geregeld 30-08-2018 Via de website gekocht

prettig zaken doen

goede shop en vriendelijke mensen. de bestelling was keurig op tijd en goed verzorgd . zeker voor herhaling vatbaar.

No 30-08-2018 Via de website gekocht

Knappe dienstverlening

Een knappe en gebruiksvriendelijke website
Perfecte afwerking van de bestelling
Het geleverde apparaat is conform met de beschrijving op de website
Kan geen minpunten bedenken.

Margreet 30-08-2018 Via de website gekocht

Prima levering

Je kan van ze op aan. Brede en diep assortiment. Snelle levering. Fijn levering met sms begeleiding, makkelijk site. Produkt info prima.

Marcel 30-08-2018 Via de website gekocht

Zoals altijd zeer snelle levering

Het productaanbod is vaak breder dan bij andere (online-)winkels en de productomschrijvingen zijn duidelijk en omvangrijk.

Boy Kokke Elst Gld 30-08-2018 Via de website gekocht

Not Cool Blue

Mijn ervaringen met Coolblue:
Ik vind Cool Blue snel leveren dat wel... maar daar zijn ze niet uniek in is mijn ervaring. De service die Coolblue pretendeert te hanteren met alles voor een glimlach?! Qua retourneer en ophaal mogelijkheden als ook betaal mogelijkheden achteraf lopen ze mijlen ver achter op concurrenten als bijvoorbeeld Wehkamp vind ik! Want hier betaal ik achteraf en bevalt het product mij niet komen ze wanneer het mij uitkomt het bij mij thuis ophalen en dat kan met elk artikel!! Kosteloos! Ik moet bij Coolblue de spullen afleveren bij een ophaalpunt, soms echt grote dozen waarvoor ik dan vervoer moet regelen. Hier moet ik dus rekening mee houden bij mijn aankopen. Daarnaast vind ik nergens de mogelijkheid om een suggestie of klacht in te dienen op de website. Ik kan ze bellen maar krijg telkens het zelfde bandje te horen : vanwege onverwachte drukte duurt het langer dan dat je van ons gewend bent. Maar dit hoor ik op elk moment van de dag dat ik bel. Ook vind ik een reactie op de Whatsapp functie tergend lang duren waardoor ik op gegeven moment afhaak. De service wat betreft reparaties onder garantie: ik zou binnen 24 uur terug gebeld worden omtrent mijn defecte wasmaschine met garantie maar ben zelf degene die Coolblue telkens moet terug bellen omdat ik maar niks hoor. Nu al week in de weer met bellen en ik ben nog steeds niet geholpen. Ik heb nu zelf de fabrikant gebeld en het zelf opgelost. Als ik als vaste klant want dat ben ik (nog) steeds, zie dat een product elders goedkoper is en hier Coolblue vraag de prijs van de concurrent te evenaren geven ze niet thuis terwijl de concurrentie op hun beurt wel doen.

Not Cool Blue!
Boy Kokke
Elst, Gld

Officiele reactie van Coolblue 04-09-2018

Beste Boy,

Bedankt voor je review. Wat ontzettend vervelend dat niets past bij jouw verwachting. Dat vinden wij jammer. Zodra je een koopovereenkomst met ons aangaat, ga je akkoord met onze retour voorwaarden. Daarin zijn wij heel helder hoe wij werken. Wellicht heb je hier overheen gelezen.

Af en toe kan het weleens voorkomen dat wij bij Coolblue niet de goedkoopste blijken te zijn. In een dergelijke situatie gaan wij inderdaad niet mee met de aanbieding van een andere aanbieder, waar wij geen laagste prijsgarantie bieden. Wij proberen ons namelijk te onderscheiden door de service die wij aan onze klanten bieden. Zo is de verzending en retournering van een pakket altijd kosteloos, leveren wij gratis op zondagen en is onze klantenservice 365 dagen per jaar tot 00.00 uur geopend voor al je vragen. Mocht je je bestelling willen retourneren dan is dit uiteraard mogelijk binnen onze dertig dagen tevredenheidsgarantie.

Mochten wij nog iets kunnen doen met betrekking tot je defecte wasmachine, dan ontvangen wij graag jouw ordernummer op geenglimlach@coolblue.nl

Wiebe 30-08-2018 Via de website gekocht

Vlot en snel

Service en snelle afwikkeling van product. In 1 woord geweldig. Ga het zeker aanraden bij familie en kennissen

luxil 30-08-2018 Via de website gekocht

Eenvoudige aankoopprocedures, genereus retourbeleid

Ruime keuze aan producten, overzichtelijke website, grappige toon van de mededelingen, genereus retourbeleid zonder lastige vragen.

Harry 30-08-2018 Via de website gekocht

prima afhandeling en service

ben zeer tevreden tot nu toe over de aankoop en de geleverde service.

zal Cool Blue bij iedereen aanbevelen

Hanneke 30-08-2018 Via de website gekocht

Groot aanbod laptops

Er is een groot aanbod aan laptops in verschillende prijsklassen, even goed zoeken maar je vind zeker een goede naar je zin. :-)

Ingrid Levens 30-08-2018 Via de website gekocht

Vriendelijke bezorging

Ik heb deze shop gekozen op aanraden van mijn beide zonen die mij vooral wezen op de snelle levering en de service. Ik heb alleen nog maar ervaring met de levering van een wasmachine en die was prima. Vriendelijke bezorgers en je krijgt een kwartier vooraf bericht dat ze onderweg zijn.

Johnny 30-08-2018 Via de website gekocht

Eenvoudige manier van bestelling, snelle afhandeling.
Uitlevering was binnen de aangegeven termijn.

Smit 30-08-2018 Via de website gekocht

Goede en grappige service!

Zeer snelle levering, alles goed verpakt en duidelijk wanneer je pakketje binnen is, dit ook op een grappige manier, dat geeft toch wat meer vertrouwen.

Durk 29-08-2018 Via de website gekocht

Goede en snelle service

Duidelijk en helder qua bestellen. Je wordt steeds op de hoogte gehouden over het verloop van je bestelling.

Marcel de L. 29-08-2018 Via de website gekocht

Service met een hoofdletter

Bij Coolblue doen ze wat ze beloven. En als het een keertje onverhoopt toch niet helemaal gelukt is (een keer een beschadigd product ontvangen), dan wordt er niet moeilijk gedaan maar wordt het opgelost. En heel snel ook.

Sjaak 29-08-2018 Via de website gekocht

Betrouwbaar en snel

Coolblue is betrouwbaar en snel. De artikelen die ik bij hun heb gekocht waren goed, het waren merkartikelen en daar hebben ze natuurlijk geen invloed op. Ik vind het momenteel de beste online shop voor consumenten apparatuur.

marco 29-08-2018 Via de website gekocht

snel, correct en zonder drama

Je bestelt , zij leveren de volgende dag en scheelt er toch iets , wordt het met de glimlach opgelost !

Tg Molenaar 29-08-2018 Via de website gekocht

Wasmachine gekocht en in geen tijd boven gebracht( moest naar zolder) aangesloten en aangezet om te kijken of alles het deed. Dit kosten niets extra's dus een perfecte service

Hilde 29-08-2018 Via de website gekocht

Fijne bezorgers, goede levering en aansluiting

Ik had een wasdroger besteld. De volgende dag werd die geleverd. Heel fijne levering, geen gezeur over trappen doen. Ze hebben hem volledig aangesloten, inclusief de bijgekochte accessoires. En ze hebben ook nog de wasdroger vastgezet op de wasmachine. De bezorgers waren bovendien erg aardig en beleefd.

Dirk 29-08-2018 Via de website gekocht

perfecte aflevering.

Heb zondagavond een droger besteld op de naar mijn mening duidelijk website, kreeg maandagmorgen s.m.s. de tijd van levering, en die klopte precies, de chauffeur en zijn bijrijder waren vriendelijk en correct (komt waarschijnlijk omdat er met eigen personeel gewert wordt) alles netjes geplaatst en aangesloten, ook nog een paar goede tips gekregen over het apparaat.

Dus goede service en betaalbare producten

Marco uit Riethoven 29-08-2018 Via de website gekocht

CoolBlue is een eigenwijze webwinkel waarbij gemak, plezier van bestellen, scherpe prijzen voorop staan! Als je bij CoolBlue hebt gekocht, verwacht je dat andere webshops ditzelfde niveau van service (experience) halen.

Marjo. Nederweert. 29-08-2018 Via de website gekocht

Gewldige webshop!!!

Duidelijk beleid. Snelle levering en goede retour zonder gezeur.
Telefonisch goed bereikbaar en duidelijke antwoorden op vragen.

Marion 29-08-2018 Via de website gekocht

Niks aan veranderen!! Behalve bijblijven natuurlijk....

Normaal vind ik het internet nogal "ingewikkeld", maar nu was ik zo klaar...en de volgende dag het bestelde in huis...

Jose 29-08-2018 Via de website gekocht

Afspraken nagekomen

Precies op het tijdstip van track&trace belt de bezorger aan. Geweldig!
De doos was wel erg groot. Kan dat kleiner, want waar laat ik het weer.