Deze score is berekend op basis van 1375 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

waroeng 30-06-2014 Via de website gekocht

Zeer snel

Ben zeer te vreden met alles

cintanona 29-06-2014 Via de website gekocht

Overzichtelijke website met nuttige informatie.

Het product beviel me niet helemaal. Dit lag volledig aan het product en niet aan coolblue. Toch gaven ze me de mogelijkheid de mp3-speler terug te sturen om m'n geld terug te krijgen. Dit volledig zonder problemen, top!

Ze hebben producten in hun assortiment die bij andere winkels niet verkrijgbaar zijn, zoals de cowon mp3-spelers.

Ik had een mp3-speler besteld en deze een dagje uitgeprobeerd. Deze speler beviel me echter niet. Dit lag aan het gebrek aan gebruiksgemak van de cowon mp3-spelers en niet aan de kwaliteit van het product of aan coolblue. Toen heb ik de klantenservice gebeld en zonder enig probleem kon ik de mp3-speler terugsturen en mijn geld terugkrijgen. Super goede service dus!

CaFFie 29-06-2014 Via de website gekocht

Webshop ziet er goed uit en bestellen gaat makkelijk, daarbij een goede aftersales.

Persoonlijk vind ik de service van Coolblue.nl echt top! Waar andere webshops tekort mee doen is de keuzemogelijkheden voor verzending zeer uitgebreid bij Coolblue, dat noem je nog n's een goede klantvriendelijkheid.

Als je hulp nodig hebt van de klantenservice dan krijg je binnen 4uur antwoord op je vraag, dat is nou top

Waanzinnig goede webshop!

Hier valt niets te verbeteren, gewoon goed.

llesmagnacs 29-06-2014 Via de website gekocht

Goede site en alles snel en makkelijk geregeld

Coolblue heeft werkelijk heel veel !!! Goed ondergebracht in diverse webwinkels

Niets negatiefs aan de webwinkels van coolblue te melden dus aanbeveling op zijn plaats

WielinkB 29-06-2014 Via de website gekocht

Alles ging tot nu toe uitmuntend.

Dit is mijn eerste aankoop bij deze winkel en geen commentaar. Alles verliep uitmuntend.

Willumpie1950 29-06-2014 Via de website gekocht

Bestelling van het produkt ging erg goed en de site geeft een vertrouwde indruk

Bezorging ging snel en was helemaal toppie

Assortiment is uitgebreid en er staat een goede uitleg bij

Heb geen klachten en is betrouwbaar

Ik vind het al gauw goed als het betrouwbaar is en de prijs is ook goed

jdekr8 29-06-2014 Via de website gekocht

Duidelijk

snelle juiste levering

zeer ruim en anders doorverwijzing

zie boven

Prima werk, een 10 krijg je nooit want er zijn altijd verbeterpunten die niet haalbaar zijn. Wel een 10 voor aanbeveling, dat is Cool Blue zeker waard

JGJ1964 25-06-2014 Via de website gekocht

C.gabriel 25-06-2014 Via de website gekocht

Savonds besteld, volgende ochtend bezorgd, goed geïnformeerd over aflever procedure, goed assortiment, beste prijsstabiliteit voor dit product! Een TOP zaak, ook al een melding gemaakt op FACEBOOK!

Sanderc2 25-06-2014 Via de website gekocht

Wat hebben ze niet!?

miranda_mania 25-06-2014 Via de website gekocht

Coolblue weet hoe ze haar klanten kan verrassen. 's Avonds laat besteld en de volgende dag al bij je thuis bezorgd. Of je kunt het afhalen op een zelf gekozen afhaalpunt. Ze reageren heel snel via mail en Twitter, en niets is ze te gek. Ze helpen je overal bij! Coolblue heeft klantbelang centraal in NO naar het volgende niveau gebracht. Ik ben fan!

eloflute 24-06-2014 Via de website gekocht

s'nachts besteld, de volgende middag bij ons thuis!! Heel snel en makkelijk te bestellen en zekker veel meer assortiment (qua ereader covers tenminste) dan bij andere winkels. Wij zijn heel erg blij mee :)

gvdweer 24-06-2014 Via de website gekocht

Super gemakkelijk via internet. Fijne site!

Ik heb nog geen mening over de service bij tekortkomingen, maar de snelheid bij de levering slaat alles. Zaterdag 19.30 bestelt, en zondagmorgen om 11.15 konden wij hem uitpakken. Klasse!

Ik kon gewoon vinden wat en welke ik wou!

Zeker aanbevelen. Product was gewoon € 20,00 goedkoper als bij ons in het dorp.€ 69,00 bij Blenderstore, en € 89,00 bij Euronics dealer.

Goede product met een erg snelle levering. Makkelijk te bestellen, en heel veel goedkoper als de rest!

rwvmz 24-06-2014 Via de website gekocht

Zeer vlot geleverd. Netjes verpakt met alle nodige bewijzen (gebruikers en garantie).

h.vandeput 23-06-2014 Via de website gekocht

Scherpe prijs.

Heel erg snelle levering, scherp geprijsd artikel! Gemakkelijk zelf afgehaald bij de lokale postnl. De gewone winkel kan hier niet tegenop!

BrandBlaartje 22-06-2014 Via de website gekocht

Als in een gezin de wasmachine defect gaat, wil je snel een nieuwe geleverd krijgen. Deze jongens doen dat perfect. Op 2e Pinksterdag een wasmachine besteld en op de dag erna om 14 uur waren ze er al. 20 Minuten voor aankomst stuurden ze een berichtje dat ze eraan kwamen. Naar de 2e verdieping? Geen probleem. Ze sluiten 'm aan en nemen de oude netjes weer mee. Zeer efficiënt en niks op aan te merken. Hier kunnen de gewone winkels niet tegenop.

jogi de beer 20-06-2014 Via de website gekocht

bestellen ging snel en simpel

printer de volgende dag geleverd

wat wil je nog meer geen verzendkosten en alles goed geregeld

heb geen minpunten dit is een goede webwinkel kan niet beter

Henk Leutscher 20-06-2014 Via de website gekocht

duidelijk en snel te vinden

prima antwoord op openstaande vragen

gevonden wat ik zocht

de algehele afhandeling

maaika21 20-06-2014 Via de website gekocht

Bestellen was n piece of cake

Afgeleverd op het door mij gewenste moment

Wat een keuze en voor n goede prijs!

meroli 18-06-2014 Via de website gekocht

Eenvoudig navigeerbare website met duidelijke artikelomschrijvingen, prijs-, voorraad- en verzendinformatie. Gratis verzending.

Ruime voldoende keus, af en toe mis ik wel een 'budget-selectie' of wat meer prijsnivo-variatie. Vaak scherpe prijsstelling (niet altijd) en goede aanbiedingen.

Al 2 keer wat besteld bij een Coolblue winkel. Zeer tevreden.

's Avonds laat besteld en duidelijk op de hoogte gehouden van de bestel- en bezorgstatus. 's Nachts krijg je al een mailtje dat ze je pakketje op de bus gedaan hebben. De volgende middag is het pakketje al in huis. Prachtig toch? Geen ervaring met ruilen, retouren of garantie, maar volgens de voorwaarden op de website zou dat goed geregeld moeten zijn.

corne137 18-06-2014 Via de website gekocht

duidelijke web site

klantenservice tot laat bereikbaar en vriendelijke en goed contact

Was zelfs een dag eerder bezorgt dan verwacht. Goede service

Levi2014 18-06-2014 Via de website gekocht

Gemakkelik te bestellen via online service.
Op aangegeven datum bezorgd en netjes zoals afgesproken werden we gebeld ivm aflevering.

Zowel door de telefoniste ivm een vraagje als de bezorgers werden we keurig te woord gestaan en geholpen.

Ruim voldoende aanbod.

Tot nu toe verloopt alles perfect.

Wij zijn tot nu toe zeer tevreden over bestellen, afleveren en plaatsen. Tevens is de WA fluisterstil makkelijk te bedienen, dus een aanrader voor potentiele kopers.

Henco5831 18-06-2014 Via de website gekocht

Makkelijk alles te vinden op de webshop,duidelijk zeer snelle levering en goede communicatie met de klant ben ook een terug kerende klant,heb in deze webshops al meer besteld ,en altijd correct afgehandeld.

Causio 18-06-2014 Via de website gekocht

GPS/CoolBlue gaf vriendelijk,snel en duidelijk de gevraagde informatie.
Aankoop keurig verpakt en op de afgesproken tijd bezorgd.
Perfect! I'll be back.

Zie mijn opmerking onder service

Famdejong 17-06-2014 Via de website gekocht

S avonds wasmachine besteld, de volgende ochtend al in huis!

Snelle levering, wasmachine werd keurig aangesloten

Ruime keuze

Prima webshop

Goed assortiment, snelle levering. Voordat de wasmachine geleverd werd, belde de chauffeur dat hij er binnen een half uur zou zijn. Goede communicatie

JGJ1964 16-06-2014 Via de website gekocht

Mark.1968 16-06-2014 Via de website gekocht

Dit is een webwinkel, zoals ze allemaal zouden moeten zijn !!
Ze doen wat ze beloven, netjes verpakt, en vandaag besteld, morgen in huis

PRIMA !!!

p500 14-06-2014 Via de website gekocht

Zeer overzichtelijke en duidelijke site. Zeer goede service. Geen kleine lettertjes.

NicSchluter 13-06-2014 Via de website gekocht

Duidelijke site, waardoor je snel kan vinden wat je zoekt. De gegeven informatie is nagenoeg volledig.

's-avond rond 23:00u heb ik mijn bestelling geplaatst en even na 0:00 de volgende dag kreeg ik via e-mail de bevestiging van behandeling en ter post bezorging.
Die dag om circa 12:30 kwam Post-NL een pakket bezorgen met daarin mijn bestelling.
Nou sneller kan het mijns inziens niet!

Camerashop heeft een zeer uitgebreid assortiment en voor de zoomlens, waarnaar ik op zoek was, waren diverse mogelijkheden verkrijgbaar. De vermelde informatie was duidelijk en volledig.

Dit was mijn eerste kennismaking met Camerashop.nl. Eerst twijfelde ik er aan of mijn bestelling wel de volgende dag zou worden bezorgd, maar dat is toch ècht uitgekomen.
Het zoomobjectief was keurig verpakt in de originele Tamron-verpakking en daarna met extra vulmiddel in de mooie blauwe Coolblue doos.

Camerashop maakt waar wat ze belooft. Nadat ik op de site had gesnuffeld, heb ik eerst telefonisch kontakt gehad via een winkel van Coolblue, omdat ik het product snel wilde hebben. Online bestelling bleek uiteindelijk de snelste weg te zijn. .En de prijs bij Coolblue voor mijn bestelling was zeer scherp!

svendamsma 13-06-2014 Via de website gekocht

Makkelijk een bestelling plaatsen (sortering product op website kan iets beter; sorteer op prijs, review etc).

Bestelling kwam door fout PostNL niet binnen 24 uur aan. Keurig opgelost door verkoper (waardebon).

Zeer uitgebreid assortiment!

Zeer tevreden met aanschaf, ondanks problemen levering goed opgelost door verkoper.

Heb online de beamer besteld, levering niet helemaal zoals beloofd. Dit kwam door PostNL, verkooppunt heeft adequaat gereageerd op probleem. Zou in de toekomst zeker meer bestellingen hier doen.

harryschutte 13-06-2014 Via de website gekocht

op je eigen scherm een keuze maken, en de volgende dag in huis

alle modellen aanwezig

de beste keuze tegen de juiste prijs

het kan niet gemakkelijker worden als dit.

Andre Overbosch 12-06-2014 Via de website gekocht

De gegevens van mijn bestelling waren erg makkelijk aan te geven.

's avonds rond 12 uur besteld. De volgende dag al bericht dat de bestelling verstuurd was en de dag daarna kon ik hem al ophalen vanaf 8.30 uur in de morgen. Dus erg snel.

Zover ik zie een hele ruime keuze. Ik wist waarnaar ik op zoek was dus heb ik niet ver hoeven zoeken. En de prijs is goed.

Het is nog maar een eenmalige kennismaking met deze winkel, maar tot nu durf ik hem zeker bij iedereen aan te bevelen.

Het bestellen online was makkelijk, ik had de bestelling zeer snel binnen. Dat geeft een goede indruk. Elders was de prijs vaak hoger.

G.J. Zinken 11-06-2014 Via de website gekocht

Deze winkel weet precies wat service betekent. Ik had een statief dat na ca. 1 1/2 jaar gel ging lekken. De fabrikant heeft het bekeken en met een lap schoon gemaakt. Uiteraard is dat geen oplossing. Dat vond CoolBlue ook en na het terugsturen van het schoongemaakte statief kreeg ik binnen een paar dagen een fonkelnieuw statief. Dat noem ik pas Service. Overigens valt mij ook op dat dit bedrijf de klant constant informeert hoe het met zijn bestelling/ retour staat. Voor mij was het dan ook geen moelijke keuze bij het aanschaffen van een TomTom bij welk bedrijf ik dat zou doen. Medewerkers. Bedankt!

Jossy60 10-06-2014 Via de website gekocht

Duidelijke verwijzing op de site

Erg goed advies en nog veel belangrijker geen gepush om tot aanschaf over te gaan

Eerder te veel dan te weinig

Een paar keer op 1 avond contact gehad met klantenservice Coolblue. Erg netjes geholpen. Goede uitleg. Praten je niet naar de duurste artikelen toe. Kortom.... ik zou er zo weer bestellen.

De klantenservice is goed te bereiken. Je wordt netjes te woord gestaan. De medewerkers van klantenservice pushen je niet om tot aanschaf over te gaan. Bij het eerste contact vroeg ik informatie. Tijdesn einde van gesprek werd mij alleen succes gewenst met het maken van de keuze van winkel. Dit was voor mij net de trigger om terug te bellen en hier te bestellen. Bij een andere internetshop werd getracht mij binnen te hengelen om tijdens het gesprek de TV 2x goedkoper te maken. Dit voelde niet goed. Bij Coolblue is de prijs de prijs. Dat waardeer ik. Ik zou zeer zeker weer kopen bij Coolblue. Nog een leuk detail. Na twee dagen kreeg ik een handgeschreven kaartje om nogmaals te feliciteren met de aankoop. Erg attent vind ik.

Hr A C de Jonge 10-06-2014 Via de website gekocht

Snel en overzichtelijk, prima info

Doet wat er wordt beloofd

Alles op voorrraad

Winkel met vertrouwen en zeer goede service

Doet perfect wat wordt beloofd. Goed overzicht op voorraad. Prijs redelijk scherp. Zeer degelijk ingepakt en vervoerd. Prima te traceren vanaf aankoop

kristofjan 10-06-2014 Via de website gekocht

alles liep zonder enige problemen.

timhaver 09-06-2014 Via de website gekocht

Makkelijk bestellen. Overzichtelijke website.

Supersnel geleverd. Je kan zelf de tijd kiezen waaeop jet geleverd moet worden zodat je zeker weet dag je thuis bent.

Judith Franssen 09-06-2014 Via de website gekocht

Deze winkel heeft zich altijd aan zijn afspraken gehouden!

Ik weet dat als je problemen hebt en belt er altijd een kenner (die collega wordt er bij geroepen) aan de telefoon komt, die je goed kan adviseren.

tik coolblue en je kan van stofzuiger tot navigatiesysteem vinden

Goud waard!

jansenkc 09-06-2014 Via de website gekocht

Op maandag besteld, op dinsdag op te halen in de winkel hier op het dorp.

Accurate afhandeling van bestelling

wieljacobs 09-06-2014 Via de website gekocht

No nonsense droger.
Prijs prestatie verhouding prima.

Correcte snelle afhandeling.

Product wat ik zocht zat in de collectie.

Zeer goede ervaring.

Info op de site is juist. Afhandeling is conform gesteld informatie.

yansri 08-06-2014 Via de website gekocht

De website is duidelijk en makkelijk om iets te bestellen en te betalen.

Service was super,inlevering en bezorgen op tijd geen probleem.

heleen1950 08-06-2014 Via de website gekocht

kijk en vergelijk en daarna snel kiezen.
Makkelijker kan niet

De volgende dag in huis, goed verpakt.

alles snel te vinden uit een groot assortiment

Goedkoop en goed afgeleverd

Geen nadelige punten kunnen ontdekken.

Pien45 08-06-2014 Via de website gekocht

Razendsnelle en goede levering, product is ook nog te volgen.

mali23 08-06-2014 Via de website gekocht

Website was makkelijk te navigeren, het bestelproces duidelijk, betaling ging ook prima.

Het product werd een dag later bezorgd dan verwacht. Op de verwachte leverdatum heb ik gebeld en er werd direct uitgezocht waarom en werd de volgende dag geleverd op een tijdstip van mijn keuze. Goede service!

Goed assortiment en goede prijzen

Gezien assortiment, gemak van bestellen, snelle levering en goede service, zou ik Coolblue aanbevelen.

Het enige wat fout ging in het hele proces was dat er niet geleverd werd op de verwachte datum, dat bleek te liggen aan een te late controle van de betaling. Kan gebeuren. Verder een goede webwinkel met goed assortiment en goede service.

ovanijzendoorn 07-06-2014 Via de website gekocht

ruime keus aan producten

goede prijzen

goede snelle levering goede status updates bestelling, tnt post was iets te laat maar daar kan coolblue niets aan doen

Visser 06-06-2014 Via de website gekocht

Heldere website, makkelijk zoeken en vinden wat je wilt hebben, uitgebreide informatie.

Snelle levering.

Heel veel in het assortiment. En voor concurrerende prijzen.

Niks op aan te merken. Goed assortiment, goede prijzen, goede website, goede levering.

Harry Bruijnaers 06-06-2014 Via de website gekocht

jeffvr 06-06-2014 Via de website gekocht

Goed opgezette website voorzien van beoordelingen en Top 10 van alle producten deze kun je ook vergelijken met elkaar en natuurlijk veel gebruikers reviews

Vandaag bestellen voor 23:59 morgen in huis ;) goede retour procedure, ook met vragen zeer snel antwoord

Nog niet meegemaakt dat iets niet op voorraad is, zijn toch vaak net niet de goedkoopste (scheelt misschien 2 a 3€) maar vanwege de vertrouwde service neem ik dit voor lief.

Goede service, waar voor je geld, uitgebreide website waar alles te vinden is en natuurlijk de bekende blauwe verpakking waar je het voor doet ;)

Vindt alles goed en mooi opgezet er blijft natuurlijk altijd ruimte voor verbetering al zou ik in deze niet kunnen zeggen waar ze dit zouden kunnen toepassen ;) ik zeg Coolblue blijf zo doorgaan!!!

CGreen 04-06-2014 Via de website gekocht

Overzichtelijk en aanwezig

Goede info en snelle levering

Overzichtelijk, snelle levering met goede info

jurjen74 04-06-2014 Via de website gekocht

Zoals alle sites van Coolbue is de site is overzichtelijk en bevat veel keuze. Lang niet altijd de goedkoopste, maar nu toevallig voor mij wel. Besteld voor 12 uur 's nachts betekent de volgende dag in huis. Dat is echt geweldig....