Deze score is berekend op basis van 3457 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Anoniem 01-07-2013 Via de website gekocht

Het werkt gewoon

Er was een foutje in mijn betaling. Ik heb ze gebeld, wachtrij was toevallig wat langer die avond maar er meer dan verontschuldigd daarvoor. Het betalingsprobleempje was zeer snel opgelost en ondanks dat het eigenlijk te laat was ondertussen dat je de dag erna je pakket nog kan ontvangen was het pakket er wel en zelfs met een persoonlijke noot dat hij het nog speciaal even geregeld had.
Niets meer dan lof voor de service

Mag wat groter en als het kan iets scherper geprijsd. Service is heel goed maar soms is de prijs net wat aan de hogere kant

het is GEWELDIG!

De service is meer dan uitstekend. Prijs is vaak wat hoger maar naar mijn mening is het niet meer dan redelijk voor de service die je er voor ontvangt. Blijf wel oppassen dat de prijzen niet teveel stijgen. Ten slot wil ik nog één ding kwijt: GA ZO DOOR!

mark.slaa 01-07-2013 Via de website gekocht

Snel op tijd geleverd. zoals altijd.

Scherpe prijzen en snelle levering.

Linda Pelle 01-07-2013 Via de website gekocht

Ik ben groot fan van alle winkels van Coolblue. Het assortiment is goed, de prijzen zijn meestal erg goed en de levering is echt fantastisch. Zo ook voor de eReader die ik vorige week besteld heb. De Kobo Aura HD is vrij nieuw en nog lang niet overal leverbaar, maar Coolblue had hem al snel. De prijs was gemiddeld, gewoon de aanbevolen verkoopprijs. Er waren goedkopere websites, maar daar was de eReader niet op voorraad. Ik bestelde de eReader in het weekend, dus ik kreeg hem op dinsdag. Ik maakte gebruik van de 'PakjeGemak' service, waarbij je je pakketje bij een PostNL punt in de buurt kan halen, omdat ik overdag niet thuis ben. Echt geweldig die service! Het PostNL punt bij mij in de buurt is een Albert Heijn XL, dus ik kon m'n pakje daar 's avonds ophalen. Ik raad de winkels van Coolblue bij iedereen aan, want ik heb alleen nog maar goede ervaringen!

gerrit.765 30-06-2013 Via de website gekocht

Alles wordt duidelijk aangegeven.
Zeer duidelijke site
Betaling idem.

Berichtgeving over inpakken/ klaar voor verzending/volgen van pakket en aankomst de volgende dag.
(had s'avonds 21.15 uur besteld)

Goed gesorteerd en duidelijke info over product

Had ook een 10 kunnen zijn , maar ja wie is volmaakt:-)

Ik zou het zo niet weten. Deze bestelling was mijn eerste. En dit was goed. Artikel was op voorraad wat bij andere webwinkels niet was maar hij was ook de voordelingste. Ik zou bij een volgend product op basis van mijn ervaring weer bij deze webwinkel kunnen doen.

wiegel 28-06-2013 Via de website gekocht

Voor het bestellen heb ik een vraag via de mail gesteld. Deze werd zeer snel en goed beantwoord.

zeer snelle levering. gratis levering. En goed op de hoogte gehouden waar mijn pakket zich bevond in het bestel en verstuurproces.

Krefity 28-06-2013 Via de website gekocht

Snel een bestelling doen, zonder al te veel poespas. Betaald via ideal. ideaal.

Jammer dat hier geen 11 kan worden gescoort. Het is bijna overkill, maar de drie mailtjes over de aanschaf, de bevolgens de instructievideo wordt verstuurd stelling binnen en de verzending, plus de sms service om de klant op de hoogte te bregen is erg goed.

Tablet center heeft veel in het assortiment, en ook nog eens veel wat goedkoper is dan elders.

veel coolblue voor weinig. Service is betrouwbaar.

Let wel overkill aan info kan schaden. Wat mij betreft 1 mail met bevestiging ontvangen bestelling is fijn. Naast de instructievideo wat er daarna gebeurt is het het waarmaken wat goed moet zijn. Waarmaken van binnen afgesproken tijd leveren. SMS dat pakket onderweg is is wel een leuke (welkome) extra. Kortom een top bedrijf met toplevering. Mvg, een blije (nieuwe) klant van Coolblue.

Marand 28-06-2013 Via de website gekocht

Goede service op apparaten gekocht via internet, hier was ik altijd sceptisch over. Ten onrechte blijkt nu. Afgelopen weekend stopte ons koffiezetapparaat ermee. Is in december 2012 gekocht en op enkele weken na, dagelijks gebruikt. Na een telefoontje aan Coolblue, Koffiecenter is het apparaat op 24-06-13 opgestuurd. Vandaag werd een geheel nieuw identiek apparaat thuis bezorgd. kijk dat noem ik nu Service met en hoofdletter. Coolblue bedankt!

LaWit 28-06-2013 Via de website gekocht

zeer overzichtelijke website

snel, duidelijk, informatief

tot nu toe alles kunnen vinden maar soms merk ik dat er bepaalde items niet op voorraad zijn

Vooral door de snelle levering, duidelijke website, informatievoorziening en bestelmogelijkheden. En over het algemeen toch wel aan de goedkopere kant bij een productvergelijking. Dan liever toch bij Coolblue bestellen!

aboerdam 27-06-2013 Via de website gekocht

makkelijke site, met veel uitleg

gratis verzending (kunnen andere wat van leren) en de volgende dag in huis!

Ruim assortiment, niet altijd de goedkoopste, Maar goedkoop is vaak duurkoop!

voor bijan alle artikelen kan je bij een van de webshops van Coolbleu terecht. Ook in de winkel heb ik goede ervaring met service en info. De mensen staan altijd voor je klaar. Ik zou er zelf ook wel willen werken, want zo zou ik ook zijn!!!

berryscholtens 27-06-2013 Via de website gekocht

's Avonds voor 23.59 besteld, om 23.45 om precies te zijn, en de volgende dag in huis. Je kunt zelfs de levertijd in blokken van twee uur volgen.

Mocht het product niet bevallen, dan kun je het binnen 14 dagen retourneren. Ook het YouTube filmpje na je bestelling is erg leuk.

Mijn product NAD Viso 1 is lang niet overal te koop, zij hebben 'm voor de scherpste prijs.

Gemak, de beste prijs en hun missie om elke dag net een beetje beter te zijn spreekt me erg aan.

Coolblue maakt de websites overzichtelijk door ze een aparte naam te geven, zoals speakerdockshop.nl of homecinemacenter.nl Dit zijn allemaal vertrouwde onderdelen en gemakkelijk te overzien.

TinekeVos 26-06-2013 Via de website gekocht

Supersnelle levering en heel goed op de hoogte gehouden van mijn bestelling via mail en sms.

Ik kon precies vinden wat ik zocht.

Wat een supersnelle levering! 's avonds tegen tienen besloten welke laptop ik wilde kopen. Na de bestelling kreeg ik meteen een bevestiging dat ze mijn bestelling aan het inpakken. Na middernacht kreeg ik een sms dat mijn pakket verzonden was en de volgende ochtend kwam de postbode mijn laptop al brengen. En dat alles voor de laagste prijs en zonder verzendkosten. Goed geregeld, CoolBlue/laptopshop!

T. Albers 26-06-2013 Via de website gekocht

Zeer duidelijke website en makkelijk in gebruik, zelfs voor mensen die niet zo bekend zijn met internetaankopen. Alle (betaal)stappen zijn duidelijk omschreven en betalen is een fluitje van een cent.

Keer op keer is het weer een genot om de dag na aankoop de deurbel te horen en mijn pakketje in ontvangst te nemen! Een dikke plus voor de korte levertijden! Ook de service via de telefoon is keurig. Vriendelijk personeel en bereid om je te helpen met welke vraag je ook hebt.

Voordat ik een aankoop doe, speur ik eerst het internet af op zoek naar tests en reviews over het product waar ik naar op zoek ben. Zodra ik een product heb gevonden dat aan mijn wensen voldoet, kijk ik altijd op kieskeurig.nl voor de goedkoopste aanbieder. In de meeste gevallen staat beamercenter.nl (CoolBlue) in de top 5. Ze zijn dus zowel concurrerend als breed geassortimenteerd! Het prijsverschil is dan vaak maar tientjes-werk, maar puur vanwege de super service en snelle en betrouwbare levering kies ik voor beamercenter.nl.

Wil je onbezorgd en plezierig winkelen, en wil je jouw pakketje de volgende dag al openmaken, dan is o.a. deze winkel van CoolBlue een aanrader!

pietvandervelden 25-06-2013 Via de website gekocht

Duidelijke website met juiste info, en bestelgemak

Goede en betrouwbare informatie over de levertijden

hobie17 25-06-2013 Via de website gekocht

Ten eerste: een zeer handig product. Ten tweede: Camerashop.nl is echt een zeer duidelijke site. Veel informatie met bij sommige producten een informatiefilmpje. Ook heel handig vind ik de keuzehulp. Ook erg goede klantvriendelijkheid en service. Zeker aan te raden!

matze 23-06-2013

Uitstekende site, Zeer interessante Youtube channel met zeer duidelijke uitleg.

Uitstekende site, Zeer interessante Youtube channel met zeer duidelijke uitleg. Telefonisch contact was zeer gemakkelijk en snel, en ongelofelijk hoe deze jongens hun klanten en comments serieus nemen op hun youtube channel met reviews van hun producten. Je krijgt meteen een duidelijk antwoord, en ze antwoorden altijd en iedereen terug met hun vragen er op! echt ongekend en geweldig!Ze zijn langer beschikbaar, langer open, en hebben net sneller of net zo snelle service als hun concurrenten. Ze nemen hun vak serieus, ze hebben een eigen youtube channel met reviews, ze beantwoorden al je vragen telefonisch/via hun site of hun ytube channel zelf, en zijn een stuk meer vakkundig in het product dat ze verkopen dan v.b. bol.com waar je ook een boek kan bestellen.

keeskarstel 22-06-2013

Een na beste prijs en leveren of binnen 1 dag of met betaling van 13 euro dezelfde dag per koerier. Voor dit laatste gekozen en binne 5 uur geleverd. Geweldig voor die extra kosten

Jaccotju 21-06-2013

Een prettige website. overzichtelijk en duidelijk.

Ik had mijn product in de middag besteld en de volgende morgen werd het netjes gebracht.

Ze hebben leuke producten, die je ergens anders niet snel vind. goede service, snelle levering en veel keus.

richardreedijk 21-06-2013

Goed assortiment, lage prijs en super snel bezorgd.

Duidelijke omschrijving van het product en 's-avonds besteld volgende dag al in huis.

Ton Koenders 19-06-2013

lekker makkelijk uitzoeken

vandaag besteld, morgen geleverd

wat ik wil vinden, vind ik

goede winkel

bestellen gaat snel, levering op tijd. Product goed.

jad1 19-06-2013

makkelijke website

snelle en goede afhandeling

goede indeling van veelzijdig assortiment

snelle afhandeling en perfekte communicatie betreffende levering

veelzijdig assortiment, goede informatie betreffende product, snelle afhandeling, goede communicatie betreffende levering

webwatcher 17-06-2013

zoals alle webshops van coolblue zeer fijne website's.

na wat kleine vergissingen mijnerzijds een telefoontje en we zaten weer op een lijn. super

onderdeel van coolblue dus ook verrekijkercenter heeft een prettig hoge standaard en een mooie webpagina om naar te kijken en mee te werken.
mijn computer is coolblue,mijn telefoon is coolblue,en na wat klein grut nu dus ook mijn verrekijker.
ik durf dit bedrijf inmiddels van harte aan te bevelen.

goed: service website vriendelijk personeel die het merkbaar leuk vinden om je te helpen. niet goed: euhhh,tsja dat is moeilijk,ik denk dus geen mindere punten. het is voor coolblue te hopen dat bovenstaande gewaarborgd is voor de toekomst.

Daska 17-06-2013

Tatankas 17-06-2013

Gewoonweg goed.

emaan 15-06-2013

Super goed geregeld allemaal. Zouden eigenlijk vrijdag de weasmachine komen leveren maar kreeg optijd bericht dat dat niet ging lukken. Meteen een afspraak kunnen maken voor de maandag. Kreeg `s ochtends een mail hoe laat ze ongeveer zouden arriveren. Kwamen binnen de afgesproken tijd. Heel fijn! Hebben de wasmachine meteen geinstaleerd. Oude wasmachine hebben ze naar boven getild. Een minpunt: de mannnen die de wasmachine kwamen brengen spraken frans.

DickSl 13-06-2013

Bestel en betaalprocedure erg prettig.

Helaas is verkrijgbaarheid van oudere modellen wat minder.

Prima bedrijf

Al verschillende producten bij dit bedrijf gekocht. Nog nooit teleurgesteld is welk opzicht dan ook.

opdefoto 11-06-2013

Makkelijker kan eigenlijk niet, tenzij ze vandaag besteld gisteren geleverd gaan bieden

Goede duidelijke communicatie, mogelijkheid tot afhalen, bezorgen, dezelfde dag bezorgen. Komen alle afspraken netjes na

Redelijk groot assortiment, toch vergeleken met een fotospeciaalzaak wel een verschil qua aanbod

CoolBlue blijft wat mij betreft koploper qua service, snelheid en kwaliteit. De prijs is niet altijd de goedkoopste maar de service wel de beste. Aantal malen gebruik gemaakt van dezelfde dag bezorgd, perfect in orde. Ook de mogelijkheid online reserveren en direct afhalen in de winkel is erg prettig.

Almuric 09-06-2013

Bestellen ging simpel en snel. Alle producten (fietscomputer) staan overzichtelijk bij elkaar en alle typen zijn leverbaar.

Door emails is de bestelling precies te volgen. Helaas moest ik, vanwege het niet voeldoen van de door mij bestelde gps aan het kunnen samenwerken met een Mac, hem terug sturen. Dit ging kostenloos (retourlabel gemaild/print) en zonder problemen. Ook bij het terugsturen wordt je op de hoogte gehouden.

De keuze in fietsnavigatie is meer dan voldoende groot. Alle typen en merken op voorraad. Voor mij ontbreekt bij de Garmin serie een mogelijkheid om Open Streetmap kaart Europa op microsd mee te bestellen. Dit zou een goede keuze voor mij zijn geweest. De prijzen zijn gelijk of lager dan andere webwinkels.

Ik kan de Fietscomputerstore in combinatie met Coolblue aanbevelen omdat zij snel leveren en niet moeilijk doen over terugsturen of ruilen.

Zeer snelle levering Status te volgen via mail Terugsturen is geen probleem en gratis

johnak 08-06-2013

zeer snelle levering met een duidelijke route via postnl... volgende dag bezorgd.. prima verpakt

zeer snel

zou deze store zeker aanbevelen echt top

rob112273 08-06-2013

gemakkelijk via internet te bestellen. 's avonds voor 22.30 uur bestellen en het lag voor mij klaar in de winkel in Eindhoven, mijn keuze.
ben ZEER vriendelijk geholpen! toppie

gemakkelijk via internet te bestellen. 's avonds voor 22.30 uur bestellen en het lag voor mij de volgende dag klaar in de winkel in Eindhoven, mijn keuze. je krijgt zelfs een sms en emailtje als het product daadwerkelijk in de winkel ligt. ben ZEER vriendelijk geholpen! toppie

j.groeneweg5 07-06-2013

Zeer handig in gebruik.
Zowel In de gewone stand als in de bureaustand.
Overal is rekening mee gehouden.
Soepel materiaal.
Echt een aanrader!

Geweldig wat er belooft word word ook gedaan.

Uitgebreid goede kwaliteit veel keus en overzichtelijk.

Vertrouwd adres met goede service.

Geweldig bedrijf wat er beloofd word komen ze na.

Rimon 06-06-2013

Beter kan eigenlijk niet!

Doen nooit moeilijk, indien je iets wilt ruilen.

Veel shop's, dus voor iedereen altijd keus zat!

Ik doe niets anders, dan Coolblue aanbevelen.

Ontzettend snelle levering, perfecte service, normaal telefonisch te bereiken zonder belachelijke "zoveel cent per minuut" ... u weet wel, toch? Altijd al een aanrader geweest, sinds het begin van Coolblue. Dus, ZO MOET HET!

vanHulst 06-06-2013

Het product dat ik zocht was met 1 druk op de knop gevonden

Je wordt heel goed op de hoogte gehouden van de status van je bestelling

Ik kan hier nog niet veel over zeggen, het was mijn eerste ervaring met de shop

Ik beveel mensen niet zo snel iets aan, maar als men vraagt waar ik iets gekocht heb zal ik zeker deze winkel adviseren.

Ik vind het heel goed te merken dat de klant centraal staat. Je wordt goed op de hoogte gehouden van de status van je bestelling, je krijgt een vriendelijk bedankt berichtje, en zelfs bij de verpakking is aan de beleving van de klant gedacht. Ik heb geen extra service nodig gehad maar ik kan mij goed voorstellen dat als er iets met mijn product aan de hand zou zijn dat het heel snel in orde gemaakt zou worden.

pommetje_horlepiep 06-06-2013

Duidelijke website.

De NAS en harde schijf waren prima verpakt, wat ik ook als service zie. Geen overige service nodig gehad.

Meer dan genoeg keuze voor NAS en aanverwante artikelen.

Ik kan deze winkel iedereen aanbevelen. Snelle levering, ze doen wat ze beloven.

Prima winkel die doet wat ze beloven. Mijn NAS en extra harde schijf donderdagavond besteld, vrijdag al binnen. Netjes verpakt, geen problemen. Top dus.

illian 05-06-2013

RonW 03-06-2013

Zoeken, bestellen, betalen, volgende dag binnen...hoe makkelijk kan het zijn?

Groot assortiment, supersnelle levering!

alfredpeter 03-06-2013

Alles is keurig te vinden, goede filters wijzen je de weg naar je keuze.

zeer snelle levering en correcte verzending, zeer goede verpakking, bezorging goed te volgen met track and trace.

Eigenlijk is een 10 te veel van het goede. De keuze is werkelijk overweldigend.

Absolute aanrader. Misschien niet de goedkoopste, maar zeker de betrouwbaarste webwinkel(s). Prima keuze met zeer goede productbeschrijvingen.

Geen enkel kritiekpunt op deze winkel. Onderdeel van de Coolblue keten. Uitstekende service, fantastisch aanbod, goede mogelijkheden om precies dat product uit te zoeken dat past bij je wensen. Uitstekende productbeschrijvingen

RikG 01-06-2013

Winkel geeft een prima service! Het product dat ik kocht was hier vrij goedkoop. De winkel hield mij na het bestellen goed op de hoogte over het product en waar het zich bevond. Een puntje van verbetering is dat het product voor 23:59 besteld was, maar niet de volgende dag (maar de dag erna) bezorgd werd (ook hiervan werd ik snel op de hoogte gesteld.)

heiremans 31-05-2013

Ik kan niets bedenken waarom ik een volgende keer niet weer via deze website zou bestellen: concurrerende prijzen en snelle levering. Over de service valt bij een nieuw apparaat nog niets te melden, maar ik zal niet aarzelen om mijn ervaringen daarover evt. te delen.

beerkrol 30-05-2013

alles gewoon lekker vlot afgehandeld!! duidelijke website!!

Bernadette58 30-05-2013

Duidelijke site, duidelijke info, proces loopt gemakkelijk

Levering vlot en zonder problemen

Zou nog net wat uitgebreider mogen, je raakt nu eenmaal verwend op internet

Duidelijke site, goede info, leuk vond ik ook het bedankfilmpje na het plaatsen van de bestelling. En ook de tekst op de doos bij het uitpakken vond ik leuk. Je voelt dat er veel aan wordt gedaan om je het je als klant plezierig te maken

Prettige website, heel goede informatie, plus erg klantvriendelijke uitstraling, ook in de details, van begin tot het uitpakken van de doos.

ecbvdpoel 29-05-2013

Product (koelkast) binnen 18 uur in huis

Er ging iets mis met het aangeven van de aflevertijd

Ruim assortiment aanwezig

stecher 29-05-2013

Zeer snelle levering zelfs tijdens de feestdagen, en de machine voldoet aan alle verwachtingen. Als laatste nog de opmerking dat alles zeer goed was verpakt!

mischaarena 29-05-2013

De site is overzichtelijk en goed ingedeeld. Alles is zo gevonden en ook het uiterlijk van het geheel mooi en simpel gehouden. Service is zoals de vorige keren weer perfect! Kreeg snel antwoord op mijn vragen en na de order geplaatst te hebben werd ik up to date gehouden. Ook het Assortiment is uitgebreid.Veel keus qua merken met de bijpassende informatie en soms zelfs met een (Video) review. Dit laatste laat goed zien wat je van het product kan verwachten of waarom je voor iets anders zou kiezen. Ik geef nog geen 10 omdat ik 4x wat bij deze firma heb gekocht. Als het de volgende keer nog steeds bevalt veranderd die 9 naar een 10+.

leondielen 28-05-2013

duidelijke site, snelle zending, goeie service!

SanneEngelsman 27-05-2013

Doordat coolblue met verschillende websites werkt wordt altijd overzichtelijk weergegeven welke producten ze binnen een bepaalde categorie hebben, precies waarnaar je op zoek bent.

In één woord GEWELDIG! Het bestelde product was de volgende dag al in huis en de daaropvolgende service was helemaal klasse nadat ik er nog problemen mee had. Top!

Veel keuze

De service is voor mij erg belangrijk bij een webwinkel en coolblue biedt een super service.

De la Digue 24-05-2013

Gewoon goed.

Prima.

Ruim. Evenzo het specificatie overzicht.

Goed adres. Je krijgt zelfs achteraf nog ruimschoots aandacht.

Coolblue is een winkel die zijn best zo goed mogelijk doet. Zo ben ik dik tevreden over de prijs van mijn camera. Heb al een opname op YouTube gezet. En hoorde geen spatje ruis. Zelfs niet de "motor". Thuis filmen met de stekker in het stopcontact. Ik kan jaren vooruit.

Thomas Voortman 23-05-2013

Goed overzichtelijke website met accurate informatie. Het plaatsen van een bestelling koste maar enkele minuten. Goede service waarbij je via sms op de hoogte wordt gehouden over de levering. Zeer tevreden!

Hele snelle levering zoals beloofd op de website, voor middernacht besteld, de volgende dag in huis. Perfect!

Ik was uit gekomen bij deze winkel i.v.m. de goede aanbieding van deze oven. Mijn cijfer baseer ik dan op het alternatieve aanbod van ovens. Ik ben toch gegaan voor mijn eerste keuze en heb dan ook niet uitgebreid het overige assortiment bekeken.

Vooral vanwege de overzichtelijke website en zeer snelle en fijne levering.

Algeheel ben ik een zeer tevreden klant. Goede website, snelle levering waarbij je als klant goed op de hoogte wordt gehouden van de status van de bestelling en levering. Deze winkel levert in elk opzicht wat ze beloven. Omdat ik niet uitgebreid het gehele assortiment heb bekeken kan ik hier niet goed over oordelen, vandaar mijn cijfer. Een aanrader!

goncho 23-05-2013

6,8

Prima levering.

Ik heb een babyfoon gekocht, waarvan de adapterkabel van de ontvangerunit is geknapt na 9 maanden. Ik heb hem zelf gerepareerd, maar toen ik een nieuwe adapter vroeg aan coolblue, werd mij doodleuk verteld dat ik het product maar moet retourneren en 2-3 weken wachten tot ze de probleem vaststellen en eventueel onder garantie vervangen. Maar hoe moet je 3 weken zonder babyfoon met een baby in huis?? Het tweede ligt meer aan Coolblue dan aan de babyfoon natuurlijk. Na een paar telefoontjes hebben ze het ook ingezien en ik kreeg een nieuwe adapter opgestuurd met de vraag of ik de oude terug wil sturen. Dat is natuurlijk prima.

goncho 22-05-2013

4,7

Prima levering.

Ik heb een babyfoon gekocht, waarvan de adapterkabel van de ontvangerunit is geknapt na 9 maanden. Ik heb hem zelf gerepareerd, maar toen ik een nieuwe adapter vroeg aan coolblue, werd mij doodleuk verteld dat ik het product maar moet retourneren en 2-3 weken wachten tot ze de probleem vaststellen en eventueel onder garantie vervangen. Maar hoe moet je 3 weken zonder babyfoon met een baby in huis?? Het tweede ligt meer aan Coolblue dan aan de babyfoon natuurlijk. Ik zou het wel kopen, maar niet hier, aangezien ze niet in staat zijn te begrijpen dat de babyfoon niet zomaar voor 3 weken gemist kan worden.

Niet als je een babyfoon nodig hebt, want ze snappen niet dat iemand er niet zonder kan.

I-Know 21-05-2013

Kom nu al zo lang bij deze zaak denk al snel een jaar of 13 mijn eerste aankoop was een Archos player die ik overigens nog steeds heb!
De Website is heel overzichtelijk, ook de reviews vind ik heel erg fijn.

Betaal gemak en levering van producten zijn uitstekend alles altijd zeer goed verpakt.

Mocht er iets niet goed zijn dan doen ze er echt alles aan om het zo goed mogelijk op te lossen. En je kunt het product mits netjes verpakt binnen 14 dagen gewoon ruilen.

Meer dan mijn huis groot is !!!

Voor de Nr1 webshop...

Kom hier nu al 13 jaar,en heb nog nooit iets hinderlijks of vervelend ondervonden bij deze firma. Het is kopen zonder stress en een rustig gevoel..