Deze score is berekend op basis van 1401 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Len 16-05-2017 Via de website gekocht

Betrouwbaar en snel

Groot productaanbod, easy to navigate site, bij vragen: duidelijk en klaar antwoord, supersnelle service, en nog 101 andere positieve zaken. Aanrader van formaat!

Jasper 16-05-2017 Via de website gekocht

snel en netjes, ook bij kleine orders

Ook bij het bestellen van iets kleins is de zorg voor mijn bestelling door CoolBlue netjes en verzorgt. De volgende dag met de post in huis. Erg prettig.

Alec 16-05-2017 Via de website gekocht

Een topervaring, zo kan het dus ook !

Duidelijke website. Goed overzicht diverse produkten (eenvoudig met elkaar te vergelijken). Snelle levering. Uiteindelijke bezorgtijd zeer nauwkeurig aangegeven (interval van 1 uur). SMS ontvangen ongeveer half uur voor bezorgen. Telefonisch contact ongeveer 15 minuten van te voren. En zeer klantvriendelijke bezorgers. Kortom, dit is wat een klant wil !!!

Jos 16-05-2017 In de winkel gekocht
Groningen

Deskundig advies

Mooi geoutilleerde winkel. Vriendelijke ontvangst. Gelegenheid om het product te bekijken voordat je eventueel besluit om iets aan te schaffen.

KMS 16-05-2017 Via de website gekocht

Snelle Levering

Ik had die wasmachine vrijdagavond om 10 uur besteld, en hij werd in minder dan 24 uur later al afgeleverd. Goede service.

Tine 16-05-2017 Via de website gekocht

Geen negatieve punten

Goede keuzemogelijkheid en prijs. De levering was erg vlot en netjes. Product heb ik nog niet kunnen proberen, maar het merk is wel bekend, dus verwachting is goed.

Martin 15-05-2017 Via de website gekocht

Helder oprecht advies

Heldere beschrijving van niet alleen de mooie kanten maar ook de mogelijk mindere kanten van een product. Het 'tweedekansje' is een mooie aanvulling en ook hier duidelijke heldere en eerlijke uitleg!

Gerry uit Kampen 15-05-2017 Via de website gekocht

Vrijdag: oude TomTom kapot! Zaterdag: nieuwe TomTom in huis!

Eerder ook iets besteld en alles ging prima. Daarom ging ik vrijdag om 23.30 uur naar Coolblue omdat ik zaterdags absoluut een nieuwe moest hebben. En het is nog gelukt ook! Om 11.30 uur...de postbode!

Ans 15-05-2017 Via de website gekocht

Top internet winkel!

Goede producten met goede uitgebreide omschrijving, informatie en reviews. Bovendien voor een goede prijs en supersnel geleverd zonder extra verzendkosten!

Roderik 15-05-2017 Via de website gekocht

Ken, als online specialist (werk), geen betere webwinkel!

Van begin tot eind perfecte service! Duidelijke communicatie over wasmachine bezorging en bezorgtijdstip. Verpakkingsdoos bleef in de vrachtwagen. Op zolder geplaatst, geïnstalleerd en eerste wasprogramma direct getest. Handleiding werd kort toegelicht. Alles helemaal perfect en dat in nog geen 30 minuten tijd :D

BJ Stortelder 15-05-2017 Via de website gekocht

Alles goed en snel geregeld. Top

Alles was zeer duidelijk. Alles duidelijk was omschreven. We zouden iedereen adviseren om toch eens bij jullie te kijken op de site of in de winkel langs te komen.

Nijhof 15-05-2017 Via de website gekocht

Super snel en super service!

Eind van de middag en 's avonds bestellingen geplaatst en de volgende dag al vroeg alles ontvangen. Werd heel goed op de hoogte gehouden hoe laat ze zouden komen en tijdsbestek was al snel aangekondigd. Ik werd zelfs nog 15 minuten van tevoren gebeld. Vriendelijke bezorgers, heel behulpzaam en goede tips gekregen. Al met al zeer tevreden over de kwaliteit van de service en kan het iedereen aanraden! Complimenten!

Linda 15-05-2017 Via de website gekocht

Altijd een glimlach

Ik heb een tandenborstel besteld via Coolblue. Eerst stelde ik een vraag via Twitter, die razendsnel werd beantwoord. Daarna heb ik hem besteld. De website vind ik heel gebruiksvriendelijk. Omdat Coolblue zo veel humor verwerkt in al haar communicatie, vind ik het een sympathiek bedrijf.

Jamilla 15-05-2017 Via de website gekocht

goede service

Weer tevreden over de service zoals altijd. Pakket sneller geleverd dan dat eerst werd gezegd. Zou zo weer wat bestellen bij coolblue

GJH 15-05-2017 Via de website gekocht

Zeer slechte service

Op donderdag een magnetron besteld, voor de zekerheid zodat ie zaterdag geleverd zou worden (1 dag speling). Op vrijdagavond nog een mail ontvangen om bezorging op zaterdag te bevestigen. Oude oven uitgebouwd. Zaterdagmorgen om 6:30 een mail dat bezorging ineens voor maandag stond ingepland. Direct contact gezocht met Coolblue. Pas na 9 uur reactie. Niet leuk, sorry, bla, bla, bla.... we gaan het uitzoeken. Maar dus niets er aan doen. Blijkbaar niemand bij Coolblue beschikbaar die in de auto kan stappen, naar het distributiecentrum rijden om magnetron op te halen en deze naar mij te brengen. Dat zou service zijn. Ik had duidelijk aangegeven dat levering op een werkdag geen optie was. Ik woon alleen en ben voor werk tussen 6:30 en 18:00 uur van huis. Maar geen service dus. Order geannuleerd, voor mij geen Coolblue meer. Ik ga voor een zaak die weet hoe je service moet verlenen.

Hey GJH,

Vervelend om te horen dat de levering van je nieuwe magnetron niet goed is gegaan. Wij zijn helemaal met je eens dat dit niet de bedoeling is en daar bieden wij onze excuses voor aan. Omdat jouw magnetron al de deur uit was en wij dus niet precies wisten waarom jouw levering was uitgesteld of wat er aan de hand was, was het voor ons wel nodig om eerst contact op te nemen met de bezorger om te achterhalen waar jouw pakket bleef. Jammer om te horen dat jij de bestelling vervolgens hebt geannuleerd maar op het moment dat je het product echt op een bepaalde tijd nodig hebt, kunnen wij dat natuurlijk wel enigszins begrijpen. Als wij hier toch nog iets in kunnen betekenen, horen wij dat heel graag van je op geenglimlach@coolblue.nl. Wij trekken dit namelijk heel graag met je recht.

Ariena 15-05-2017 Via de website gekocht

Goede service en snelle levering!

Duidelijke website, supersnelle levering! Op vrijdag was mn wasmachine kapot op zaterdag kon ik al weer wassen, binnen 1 dag stond de nieuwe wasmachine er al!

AHPK 15-05-2017 Via de website gekocht

Geweldige en hulpvaardige medewerkers

De webshop is helder, duidelijk en gemakkelijk toegankelijk; Het personeel doet zijn uiterste best om de klant goed te helpen; zeer klantvriendelijk en behulpzaam

Piet commeren 15-05-2017 Via de website gekocht

Heel goede service

Super snelle levering.
En niet naar je zin, geen probleem, het product (in mijn geval een tv) wordt binnen een dag opgehaald.

Claudia252 15-05-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service!

Vrijdagmiddag wasmachine kapot, nieuwe besteld op Coolblue en op zaterdag kon gewoon weer wassen! Hartstikke blij met de snelle levering!

Peter 15-05-2017 Via de website gekocht

Ruime keus, gunstige prijs, snelle levering. Prima

+Gezocht naar een nieuwe waterkoker. De CoolBlue website gaf ruime keus en gunstige prijzen, zeker in vergelijking met dezelfde producten op andere websites. Gratis verzending binnen het door mij gewenste tijdvak ging alleen als ik het product zelf ophaalde bij een afleverpunt, maar dat was geen probleem.

Theo Ermen 15-05-2017 Via de website gekocht

Ik zeg ja!!

Ik zeg ja omdat ik al heel veel dingen bij Coolblue besteld heb, en er kei tevreden mee ben.
Vooral de bezorgmogelijkheden zijn geweldig goed!!

TT 15-05-2017 Via de website gekocht

2x slechte bezorging

Ik heb gekozen voor Coolblue ivm met de snelle bezorging, omdat ik last minute een nieuwe camera lens nodig had. De eerste keer (zo'n 3 maanden geleden) heb ik de hele dag met smart lopen wachten, zelfs toen het aangegeven tijdvak voorbij was had ik nog een beetje hoop. Totdat ik de melding kreeg dat er iets mis was gegaan en ik nog een dag moest wachten. Een week geleden heb ik op vrijdag tevens een camera lens gekocht en weer bij Coolblue voor de snelle levering. (Ervan uitgaande dat de vorige keer een uitzondering is) De levering zou in de ochtend komen, tussen 11 en 1. Ook vandaag weer de hele ochtend zitten wachten totdat ik een mailtje kreeg dat de bezorger voor m'n deur heeft gestaan en het pakketje morgen wordt geleverd. Aangezien het zaterdag is, betekent dat ik maandag pas m'n nieuwe lens kan gebruiken terwijl ik hem zaterdag écht nodig had en speciaal Coolblue had gekozen. Teleurstellend, helaas.

Hey,

Bedankt voor het invullen van een review. Vervelend om te horen dat de levering niet goed is gegaan. Dat was uiteraard niet wat wij met jou hadden afgesproken en daar willen wij onze excuses voor aanbieden. Omdat wij niet precies weten wat er mis is gegaan en waar het mis is gegaan, willen wij dat heel graag voor je uitzoeken en rechttrekken. Om dat te kunnen doen, willen wij je vragen om ons een bericht te sturen met jouw ordernummers en begeleidend verhaal. Als je dit doet op geenglimlach@coolblue.nl, zoeken wij dit met alle liefde voor je uit. We hopen gauw van je te horen.

Met vriendelijke groeten,

sonja 15-05-2017 Via de website gekocht

zanussi wasmachine.

ik ben blij dat ze de nieuwe wasmachine naar boven hebben gebracht ( ik had al gedacht hoe moet ik als ik een nieuwe wasmachine koop, die naar boven in de badkamer brengen). ook hebben ze de oude machine meegenomen (gelukkig).
ik kan nog niets zeggen over de wasmachine want de waterkraan wilde (nadat ik die had dichtgedraait) niet meer open, dus er moet nu een monteur komen om mijn waterkraan te vervangen.
verder ben ik zeer tevreden over de service van cool blue.

Nieko Dijkstra 15-05-2017 Via de website gekocht

Coolblue en ik gaan ver terug!

Van plaatje tot levering een prima winkelervaring. Ruim assortiment en tevens voldoende keuze in prijs/kwaliteitverhouding. Aankoop, levering en eventueel meenemen van de oude apparatuur, volledig ontzorgt en voel me weer helemaal Koning Klant!

Jos 15-05-2017 In de winkel gekocht
Eindhoven

De webshop om je te orienteren, en de fysieke winkel voor verder advies en uitleg over het aangeschafte product vind ik een fantastische combinatie.

John 15-05-2017 Via de website gekocht

Coolblue kwaliteit wordt gewoon

Ik koop heel regelmatig online, maar begin toch altijd bijna bij coolblue... waarom? .... levering altijd de volgende dag, prijs redelijk , geen gezeur als je een keer iets terugstuurt om wat voor reden dat ook, daarnaast wordt de leus alles voor een glimlach echt in praktijk gebracht.

Anna 15-05-2017 Via de website gekocht

Makkelijk zoeken en goede prijs. Wordt op de dag zelf steeds op de hoogte gehouden van hoe laat ze komen. De mannen zijn erg vriendelijk .Twijfelde tussen 2 wasmachines even gebeld ( Mario) en vriendelijk en met geduld geholpen. Hele fijne wasmachine en geluidloos

Edmond 15-05-2017 Via de website gekocht

Je kan er op rekenen

Mensen die hun woord houden. Prachtige afwerking en levering. Je weet waaraan je begint en je droom wordt waargemaakt.

René Lefeber 15-05-2017 Via de website gekocht

Geweldig & accuraat

Geweldige Shop en de prijzen zijn prima in orde.
Gratis thuisbezorging. Keurig te volgen pakketje.
Zou er volste vertrouwen in hebben mijn volgende bestelling wederom bij CoolBlue te plaatsen :-)

MRamaekers 15-05-2017 Via de website gekocht

Prima prijzen en prima service.

Waar Bol.com altijd een soort leidende functie had met het bekijken van producten, begint Cool Blue steeds meer deze functie over te nemen. Maar ook op het gebied van beschikbaarheid en duidelijkheid is CoolBlue een erg goede partij.

Judith 15-05-2017 Via de website gekocht

Super service!

Ik had op zondagavond een nieuwe wasmachine besteld en de volgende middag stond deze keurig aangesloten op zolder. De zeer vriendelijke monteurs/bezorgers hebben mijn oude wasmachine weer meegenomen (drie trappen naar beneden) en ook nog eens de droger weer op de wasmachine geplaatst.
Ik ben echt heel tevreden en zou Coolblue zeker aanbevelen als je een nieuwe wasmachine nodig hebt.

Jeroen 15-05-2017 Via de website gekocht

Prima tondeuze, snel geleverd

De site laat je goed vergelijken en geeft veel reviews. Snelle levering en bijzonder fijn dat je ook het tijdstip van levering kunt kiezen.

Bas 15-05-2017 Via de website gekocht

zoals altijd prima geregeld

zoals gebruikelijk bij coolblue wordt alles super netjes geregeld. vanaf het moment van bestellen tot de aflevering thuis: snel en degelijk. als ik iets wil kopen kijk ik toch altijd eerst bij coolblue!

Ron Kraaijkamp 15-05-2017 Via de website gekocht

Snelle en correcte levering

De levering van de powerline adapters ging sneller dan ik gedacht had. Per ongeluk betaling vooruit gedaan, na een paar uur al de bevestiging dat het binnen was. En kort daarop dat het verzonden was.

Jan uit Lisse 15-05-2017 Via de website gekocht

de bezorging is geweldig. 5 min van de afgesproken tijd.

geen gezeur met verkopers in winkels die van een koelkast alleen weten dat die opstroom loopt en dat die geen app heeft. En dus snappen ze het niet. je zoekt gewoon onine uit wat je zint en dat wordt de volgende dag op exact de afgesproken tijd geleverd. Wat wil je nog meer.

lenie bot 15-05-2017 Via de website gekocht

Fijne zaak

een fijne zaak goede service, een hele grote sortering en ook de chat is zeer klant vriendelijk. de stofzuiger is van een zeer goede kwaliteit. en de prijs is redelijk.

Geert 15-05-2017 Via de website gekocht

Topwinkel met geweldige service. Wasmachine als afgesproken geleverd en aangesloten. Testwas gedraaid en toen alles werkte pas weer vertrokken!!

Ray 15-05-2017 Via de website gekocht

Coolblue doet wat het belooft

Ik wilde de JBL charge 2 plus kopen. Na wat oriënterend werk en een blik op de klok besefte ik dat het inmiddels 23.59u was, dus snel het bestelproces doorgelopen. De JBL was hier het goedkoopst en ik had m de volgende dag om 14u al in huis! Super tevreden met prijs en snelheid van levering.

Snel en correct 14-05-2017 Via de website gekocht

Snel geleverd

Snelle levering. In ons geval was er transportschade en ook dit was correct afgehandeld.
Nalevering was ook binnen een dag.

Stefan1978 14-05-2017 Via de website gekocht

Mooie praatjes, maar defect product geleverd

Coolblue leverde mij een defecte wasdroger. Vermoedelijk een reeds gebruikte droger, aangezien hij niet in de originele verpakking zat, er water uitliep tijdens het naar binnen tillen, en de heren tot 3x toe zeiden dat ik moest bellen als er wat mee was. Terwijl ik tocht echt voor een nieuwe betaald heb.
Hij wordt snel omgewisseld, maar hier zit je niet op te wachten.

Hey Stefan,

Bedankt voor het invullen van een review. Heel erg apart om te horen dat je een kapotte droger hebt gekregen. Dat is absoluut niet de bedoeling en daar willen wij onze excuses voor aanbieden. Op het moment dat jij voor een nieuwe droger kiest, hoor je die ook te krijgen van ons. Om die reden, willen wij dit heel graag uitzoeken om dit verder recht te kunnen trekken. Om dat te kunnen doen, willen wij je vragen om ons jouw ordernummer en het begeleidende verhaal op te sturen naar geenglimlach@coolblue.nl. Wij gaan dan meteen voor je aan de slag.

Michel 14-05-2017 Via de website gekocht

Geweldig service Netherlands en beleefd

Top bedrijf gisteren voor twaalf uur besteld de volgende dag al in huis en ze zijn netjes correct en beleefd en ze nemen het ouwe aparatuur meteen weer mee terug zodat je dat zelf niet hoeft te regelen en ze pakken het voor je uit zodat je zelf niet met de rommel zit. Dus komt samen gevat een aanrader voor iedereen.

Jolanda 14-05-2017 Via de website gekocht

Snelle levering, goede communicatie over de bezorging

s 'avonds om 22.45 besteld, de volgende dag om 10.15 stond mijn droger, gecontroleerd en aangesloten op zijn plaats. Er is contact over het moment van bezorging via mail en SMS, heel correct. De bezorgers waren erg vriendelijk en correct. Ik zou zeker weer kopen bij Coolblue!

Sjaak 14-05-2017 Via de website gekocht

Goede service, afspraken goed nagekomen

Na aankoop bericht gekregen van de monteur die de oude vaatwasser zou demonteren en de nieuwe installeren. Volgens afspraak werd ik gebeld, en de inbouw vaatwasser werd net geplaatst, deurtjes van de keuken bijgesteld zodat het weer een geheel werd. Korte instructie gekregen en een spoelprogramma werd opgestart. De machine draait naar volle tevredenheid.

Michael 14-05-2017 Via de website gekocht

Alles gewoon super geregeld

Altijd strak op tijd. Prijs is ook altijd goed. Zeker als je de verzendkosten in aanmerking neemt. Ik bestel er graag.

Dick de Jong 14-05-2017 Via de website gekocht

Al een aantal producten bij Cool blue gekocht en steeds weer netjes en snel afgeleverd. Top winkel.

Lyda 14-05-2017 Via de website gekocht

Prima service.

Er is snel antwoord gegeven op vragen via de chat. De koelkast is op tijd geleverd en doet inmiddels geruisloos zijn werk. Top.

Hanneke 14-05-2017 Via de website gekocht

Super service en erg vriendelijke bezorgers

Super service en erg vriendelijke bezorgers. Bestellen werkt eenvoudig, dag van levering naar keuze en een half uur voor levering een telefoontje. Wasmachine en droger perfect geïnstalleerd op de eerste verdieping.

S.H. 14-05-2017 Via de website gekocht

zoals een webwinkel hoort te zijn!

Geweldig aanbod met een supersnelle service! Altijd goed verpakt en echt nóóit problemen! :-) Superblij met coolblue

john avoird 14-05-2017 Via de website gekocht

goede service en afspraken worden nagekomen

De prijs was goed. er was een kleine beschadiging aan het apperaat maar dit werd super netjes opgelost. ook de aflevering gebeurde keurig op tijd

Hendrik. 14-05-2017 Via de website gekocht

Pro User-Diamant.

De Pro User-Diamant gekocht mede door de lage prijs, de door de consumentenbond goede beoordeling geeft en om de rivieuws.
Thuis gelijk uit geprobeerd en ik vind het geweldig, handig snel en veilig.