Deze score is berekend op basis van 2809 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Jaap Monet 08-05-2017 Via de website gekocht

Snel en adequaat

Bezorging is supersnel (echt volgende dag) en afvoer oude en aansluiten nieuwe koelvriescombinatie liep ook gesmeerd.

Vd haas 08-05-2017 In de winkel gekocht
Rotterdam

Leuke medewerker goede uitleg

De enige coolblue shop voor mij in de buurt,
Goede locatie .mooi ingericht op de klanten. Klanten vriendelijke mefewerkets

Jan 08-05-2017 Via de website gekocht

Geweldig service

Ik koop hier regelmatig mijn spullen , en heb nog nooit problemen gehad met product en of levering.
Dus koop hier de volgende keer ook weer .

k.dhanis 08-05-2017 Via de website gekocht

veel tv voor die prijs

De goedkoopste leverancier, makkelijk bestellen en snelle levering zonder bezorgkosten waardoor ik erg tevreden ben

Jeanot Meersschaert 08-05-2017 Via de website gekocht

Prima geregeld!!!

Levering de volgende dag en duidelijke tijdsaanduiding.
Ook het inleveren oude apparatuur prima!
Prima service en vriendelijke bezorgers

Anita 08-05-2017 Via de website gekocht

Super shop!

Gewoon een heerlijke shop! De klantenservice wil je graag helpen en neemt daar de tijd voor. De artikelen die je besteld zijn duidelijk omschreven en normaal tot goedkoper geprijsd. En geen verzendkosten dus dat voelt altijd fijner!

Problemen heb ik nog nooit gehad :D dus hoe ze daar mee omgaan heb ik geen idee van en eigenlijk wil ik dat ook niet weten. ;)

ank 08-05-2017 Via de website gekocht

goede service

ik had goede berichten van anderen gehoord maar toen de bestelling kwam, grote schrik, heel veel schade aan de binnendoos. Direct de bezorger teruggeroepen en de doos verder open gemaakt. bleek de koffiemachine zo goed verpakt dat deze geen schade opgelopen had.

Rebekka 08-05-2017 Via de website gekocht

Snelle service en goede prijs/kwaliteit

Snelle levering en goede service. Fijn dat onze wasmachine & droger aangesloten zijn en dat we hier zelf niet meer mee aan de slag hoeven. De prijs/kwaliteit is daardoor erg goed!

Tatjana 08-05-2017 Via de website gekocht

Geweldige service van Coolblue! Vooraf email, sms en telefoontje over exact tijdstip van levering ontvangen. Levering ging uitermaate goed en proffesioneel! zonder problemen de waschmachine naar de 2e etage getild en oude wachmachine retour genomen. Veel kennis over het product! Ervaren en proffesionele medewerkers! chapeau!!

Nop 08-05-2017 Via de website gekocht

Beetje laat

Netjes melding van de tijd, maar ik rekende vooraf tussen 8-17, sta ik op 20.uur zaterdagavond!! Mijn afspraken kunnen verzetten, vervolgens die dag stond er 17 uur!! Ik weer programma aangepast, uiteindelijk stond om 20.40 mijn koelkast in huis.

Aardige kerels die bezorgde, maar bezorgen in de avond is niet wat ik zou kiezen, wellicht een idee een dagdeel een keuze wordt? Ochtend middag of avond.

Officiele reactie van Coolblue 08-05-2017

Hey Norbert,

Bedankt voor het invullen van een review. Vervelend om te horen dat jouw koelkast zo laat is geleverd. Dat was natuurlijk niet de bedoeling en daar willen wij onze excuses voor aanbieden. Waarschijnlijk hadden zij het erg druk en is het daarom zo ver uitgelopen. Dat is natuurlijk geen reden om het niet tijdig aan jou door te geven. Om je hier een beetje in tegemoet te komen, hebben wij je een kleinigheidje toegestuurd via de e-mail. Als wij hier verder nog iets in kunnen betekenen, horen wij dat natuurlijk graag van je via geenglimlach@coolblue.nl. Wij gaan dan meteen voor je aan de slag.

Groeten,

jos 08-05-2017 Via de website gekocht

Top, maar dat is nu juist de kracht van coolblue

Keuze en selectie mogelijkheden zijn er in overvloed in de webshop.
Het is even puzzelen voordat je op je keuze uit komt, maar hierna is het klikken en klaar.
Pakje wordt netjes volgens afspraak geleverd
Helemaal happy met Coolblue

Remy 08-05-2017 In de winkel gekocht
Eindhoven

Cool blue doet ten minste wat ze beloven.

Op de internetsite was een nogal negatief beeld geschetst, door het bovenmatige geluid dat een "Lenovo Yoga 710" zou maken die ik wilde kopen, aldus ervaren door diverse gebruikers.

Dikwijls zijn gebruikerservaringen nogal subjectief en hoeft een ervaring van de een niet altijd hetzelfde voor een ander te zijn.
Omdat ik de computer ga gebruiken tijdens het musiceren, wil ik voor mijzelf meer zekerheid hierover krijgen en ben ik naar de winkel gegaan voor meer informatie.

In de winkel was geen computer opgesteld die ik wilde kopen, maar na overleg met de verkoper, die aangaf dat hem geen klachten over geluid van deze 2 in 1 laptop bekend was, heb ik toch besloten dit product te kopen om dit zelf te ervaren.
De reden om het toch zelf uit te proberen was, dat het product binnen 2 weken mag worden teruggebracht als het niet aan mijn verwachting zou voldoen.
Ik heb de computer uitgeprobeerd en vindt nu, naar mijn ervaring dat de geluidproductie van de computer niet bovenmatig is.

Verder bevalt deze computer mij tot dusver goed en voldoet deze geheel aan mijn eisen die ik eraan stel. Ook voor het gebruik met "muzieksoftware" voor life uitvoeren van muziek is deze computer naar mijn mening zeer geschikt.

Carl Ottow 08-05-2017 Via de website gekocht

Gunstige prijsstelling - Vlotte,correcte afhandeling.

Al wel eerder bij CoolBlue besteld en opnieuw heel tevreden over site-prijsstelling-afhandeling-aftersales nog niet nodig gehad daarover géén ervaring.

Deckers Gaby 08-05-2017 Via de website gekocht

Super shop

Super service. Overzichtelijke webshop. Winkelen vanuit je zetel en dan nog Super snelle levering.
Alles tiptop in orde

FB 08-05-2017 Via de website gekocht

Wasmachine en droger besteld: fijne service!

Wasmachine en droger besteld, direct de volgende dag geleverd. Bezorgd door 2 uiterst vriendelijke en beleefde koeriers van Dynalogic: geen probleem om de apparaten naar zolder te tillen en aan te sluiten. Blij met deze geweldige service!

Suzanne 07-05-2017 Via de website gekocht

Geweldige bezorgers!

De site is gebruiksvriendelijk, wasmachine vandaag besteld morgen geleverd. Ondertussen mailtjes met 'wachttherapie' voor tijdens het wachten op mijn bestelling, bericht hoe laat ze komen, zodat je niet een hele of een halve dag hoeft te gaan zitten wachten. En op die tijd zijn ze er ook echt (bellen nog even een kwartiertje van tevoren, zodat ik er ook ben). Ik vind het top! De bezorgers waren super attent en enthousiast, echt een visitekaartje voor hun bedrijf!

Bolbuuks 07-05-2017 Via de website gekocht

Een supersnelle bezorging !!

Een snellere bezorging, dan die van Coolblue is nauwelijks mogelijk !!!
Perfecte service !!
Product voldoet aan alle verwachtingen.

Merel 07-05-2017 Via de website gekocht

Vrolijk en betrouwbaar en snel wat wil je nog meer?

Vrolijke service, betrouwbaar en snel in levering. Heb ook erg gelachen om de YouTube filmpjes. Maar serieus erg tevreden over deze "gasten". Ga zo door!

Desiree 07-05-2017 Via de website gekocht

Goede service, snel geleverd en bezorgers met een glimlach

S avonds besteld en de volgende ochtend al geleverd.
Netjes een sms met de verwachte tijd en een belletje dat ze met een kwartiertje bij mij zouden zijn.
Vriendelijke bezorgers die de eerste instellingen van mijn wasmachine al meteen instelde zodat hij na het afdraaien van het programma direct in gebruik genomen kon worden.!
Ik bestel vaker bij Cool Blue

Jaap G 07-05-2017 Via de website gekocht

Online winkel zoals het moet!

Wat ze over CoolBlue zeggen klopt, geweldige service en snelle complete levering.
Prima voorlichting en goede informatie op de site over bijna alle artikelen

Pierre 07-05-2017 Via de website gekocht

Goede prijs kwaliteitsverhouding

Toffe webwinkel en goede producten en toffe keuze. Makkelijk te kiezen uit de verschillende producten en goede prijzen

Wim Cox 07-05-2017 Via de website gekocht

Coolblue doet nergens moeilijk over !

Coolblue doet gewoon wat ze moet en doet nergens moeilijk over.
Zeer behulpzaam op elke vraag, en is het product niet naar wens dan kan het gewoon terug gestuurd worden. Top !

Johan 07-05-2017 Via de website gekocht

Snel, betrouwbaar, dus gewoon erg goed!

Duidelijke site, goede zoek filters. Daarna snelle levering en goede e-mail communicatie over de status van je bestelling.

anoniem uit moordrecht 07-05-2017 Via de website gekocht

goede service

hier gekocht omdat de tv hier het goedkoopste was en wat daarna ook nog heel fijn was dat je een mail kreeg hoe je de tv kon instaleren.

Asdfgh 07-05-2017 Via de website gekocht

Service met een lach

Snel, op tijd, vrolijk personeel.
Kwamen keurig binnen het uur dat we door hadden gekregen.
PS lees de tekst op de deur ;)

A.G. De Jong 07-05-2017 Via de website gekocht

Alle lof

Via T en T kun je alles volgen en zie je dat je bestelling keurig, zoals afgesproken, aankomt.
Ook kun je van tevoren opzoeken wat je van je bestelling mag verwachten.

Happy Betsy 07-05-2017 Via de website gekocht

Ik had problemen met een bestelling tot 2x toe niet in staat om bestelling af te ronden tijdens connectie met de iDeal. Mail gestuurd Nasr de kanten service en heel vlot wird je vraag behandeld en uitgelegd zodat de bestelling vlot afgerond kon worden. Volgende dag mijn Fitbit in ontvangst genomen. Heel attent dat ze je nog een kaartje toesturen met 'succes met jenieuwe Fitbit' .
Met 1 woord te omschrijven Top !!

ERIC ALLIET 07-05-2017 Via de website gekocht

Super service!

Als je om 23 uur iets besteld en je krijgt het gevraagde de dag daarop bij jou thuis, waarom zou ik nog naar een superketen gaan, verplaatsen is niet meer nodig, zo sta ik niet in de file, kan ik rustig alles bekijken en het moet een hilarisch werk zijn voor Coolblue om dit te kunnen verwezenlijken, proficiat daarvoor!

Hans 07-05-2017 Via de website gekocht

Razent snel geleverd

Nadat mijn oude computer voor de zoveelste keer vast liep, 's-avonds om 23:20 uur een andere computer besteld bij Coolblue. De volgende ochtend om 11:15 uur geleverd door PostNL.
Zeer snelle computer. LET OP ZIT GEEN TOETSENBOORD EN MUIS BIJ. Ben dik tevreden over computer en levering

A.Viertje 07-05-2017 Via de website gekocht

Simpel en supersnel.

Simpel om je gezochte artikel te vinden, te bestellen, te betalen en te ontvangen.. Voor middernacht besteld en de volgende dag in huis. Eventueel ruilen en/of retour, geen probleem. Kortom UITSTEKEND.

Tomassen 07-05-2017 Via de website gekocht

Alles snel! Alles voor een Glimlach!

Snelle service en levering. De vragen zijn snel beantwoord en de levering was de volgende werkdag zoals beloofd. Coolblue doet alles voor een glimlach!

Aafke 07-05-2017 Via de website gekocht

Goede service!

Goede service. Helaas werkte de sms service niet bij mij, maar verder was alles echt top! De mannen hebben de wasmachine netjes naar boven getild en alles geïnstalleerd.

Dennis 07-05-2017 Via de website gekocht

Groot aantal producten, goede prijzen en super service!

We merken dat we steeds vaker een bestelling plaatsen bij Coolblue. Ze hebben een groot aanbod, goede prijzen en super service. De website van Coolblue is duidelijk en handig. Producten hebben goede beschrijvingen en vaak veel reviews om een keuze te kunnen maken.
De bestelling gaat super. Zodra een keuze is gemaakt voor 23:59 uur is het product de volgende dag in huis. Hier krijg je steeds een status update van de bestelling tot aan de levering. Je krijgt netjes een track&trace code en middels de postnl app zie je zelf hoe laat het pakketje ongeveer afgeleverd wordt. De youtube video's van de vele producten zijn ook handig. Ik heb een keer mee gemaakt dat de bestelling niet de volgende dag bezorgd was ondanks dat ik wel een aanmeld bevestiging ontvangen had van postnl. Dit werd door Coolblue uitgezocht en bleek een probleem te zijn bij postnl, maar kreeg het product als nog de dag daarna en een vergoeding bij de eerst volgende bestelling.
We zullen zeker nog een aantal bestellingen plaatsen bij Coolblue

Henk 07-05-2017 Via de website gekocht

Correcte levering

Website is duidelijk, het chatcontact snel en correct, echter het advies was niet juist. Door zelf verder te zoeken op andere sites ben ik tot het juiste antwoord gekomen. Aflevering kwam op tijd en met goede informatie over het moment van leveren door de chauffeur. Aflevering was keurig.

Alexander 07-05-2017 Via de website gekocht

Duidelijke website Goede service

Website is erg duidelijk in wel of niet op voorraad.Wanneer niet op voorraad kan je reserveren om de volgende dag op te halen.Ook bestelde artikelen zijn snel in huis.

Petra 07-05-2017 Via de website gekocht

Geweldige en snelle service!

Coolblue heeft een groot assortiment tegen betaalbare prijzen.
Bovendien een snelle levering en dat ook nog eens gratis!

John 07-05-2017 Via de website gekocht

Tuut-tuut dat is snel!!

Overzichtelijke en klantvriendelijke site. Daardoor snel bij het gezochte item en tevens de mogelijkheid voor diverse revieuws. Kom je er niet uit, snel ff chatten en je bent weer op weg. Prima!

Luc 07-05-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service

De shop heeft een uitgebreide keuze in laptops. Zoekend naar een bepaald model kwam ik al gauw uit bij deze shop. De site is zeer gebruiksvriendelijk.
Bij het bestellen is alles vlot doorlopen en volgde een e-mail waarin alle gegevens van de bestelling werden bevestigd. Tenslotte volgde er bericht dat de zending onderweg was.
Pakket werd binnen de afgesproken tijd afgeleverd en in goede orde ontvangen.

Dhr. Vande Velde 07-05-2017 Via de website gekocht

Makkelijk en razendsnel.

Wat doe je als midden in de week je stokoude scheerapparaat het begeeft en je geen dag vrij kunt nemen om een nieuw te gaan kopen? Antwoord : je zoekt op de site van Cooblue welk scheerapparaat het beste voldoet aan jouw noden, je checkt nog even of je het ergens goedkoper kan vinden (niet dus), je bestelt het (om 22u 's avonds) en de dag erna ga je mooi gladgeschoren naar je werk.

Jaap 07-05-2017 Via de website gekocht

Werkt perfect!

Snelle levering en goede service. Daarnaast ruime keuze in aanbod. Bestelde spullen worden vlot geleverd en je wordt goed op de hoogte gehouden van het verloop van het proces. Tot nu toe alleen maar goede ervaringen met Coolblue.

Robert 07-05-2017 Via de website gekocht

Perfecte timing. Prettige prijs. Solide service.

Duidelijke weergave van de door mij gezochte spullen.
Zeer duidelijke prijs, inclusief verzendkosten.
Perfecte timing van de bezorging.

Mendy 07-05-2017 Via de website gekocht

Snelle, oprechte en gezellige service!

Op donderdag een nieuwe koelkast besteld, op vrijdag geleverd. Ontzettend prettig dat ze de oude koelkast meteen meenemen, verpakkingsmateriaal komt niet eens je huis in en de ervaren en vriendelijke bezorgers installeren je product. In het magazijn waren de deuren al andersom gezet (tegen betaling) en hier was niets aan schade te zien.
Bezorgers waren erg prettig in de omgang, kennis van zaken én van mensen!

G. Schoenmaker 07-05-2017 Via de website gekocht

Snel en goed

Afspraken worden nagekomen. Volgende dag geleverd.
Doos van de verpakking was absurd groot t.o.v. de inhoud.
Dat kan beter..

luhuhu 07-05-2017 Via de website gekocht

Bijzonder vriendelijke en efficiente webwinkel!

Ondanks levering van een defect product, toch een tevreden klant dankzij hun bijzonder vriendelijke en efficiente dienst-na-verkoop!

Kees 07-05-2017 Via de website gekocht

Snelle levering, ruime sortering

Het is een prettige webshop winkel met een betrouwbare reputatie. Er is een ruime sortering en ze leveren snel. Ook heb ik gehoord van diverse kanten dat de service echt prima is. Voor mij een reden om daarom voor Coolblue te kiezen als het even kan.

Herma Pruijsen 07-05-2017 Via de website gekocht

, super netjes en voorzichtig geleverd en aangesloten.

Coolblue verleent informatie, je kan overleggen wat voor jou de beste koop is.
De levering is supersnel en wordt voorzichtig en netjes afgeleverd. Oude machine mee, nieuwe machine aangesloten.

Mr. Demafkees015 07-05-2017 Via de website gekocht

Spoepel verlopen

Niks aan te merken een 9 omdat er altijd ruimte is voor verbetering. De bezorger was een uurtje later. Maar nogsteeds binnen een dag het pakketje. Super!

M. 07-05-2017 Via de website gekocht

Snelle service

Goede en snelle service. Uitleg van het product, zodat je vast in kunt lezen.
Goede retourservice indien nodig.

Annie van Druten 07-05-2017 Via de website gekocht

top winkel en website!

ik hun een dikke 10, goede service hele goede klantenservice en echt savonds voor 12uur besteld, ik had mijn wasmachine de volgende dag al om half 11! aardige jongens, behulpzaam binnen no time alles aangesloten en draaide mijn wasmachine.

Mark 07-05-2017 Via de website gekocht

Geweldige sevice en afhandeling

Heb afgelopen donderdag een vaatwasser gekocht.je wordt keurig op de hoogte gehouden wanneer het geleverd word.op de dag word je 15 min van tevoren gebeld door de bezorgers dat ze er aan komen.het word netjes op de plaats gezet en aangesloten.en de oude apparaat word meegenomen.al met al een aanrader om daar te bestellen