Deze score is berekend op basis van 2029 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Daniël 25-08-2020

Breed assortiment met duidelijke omschrijvingen en installatievideo's, scherpe prijzen en snelle levering ook op zondag!!

Anne 25-08-2020

Brede keuze in laptops, leuke deals, goede en snelle service/bezorging en duidelijke uitleg bij de producten is te vinden op de website!

Piet Vonk 25-08-2020

Vriendelijk en adequaat. Meteen een afspraak gemaakt en opdracht uit laten gaan. Kan morgen al terecht. prima verkoopster xxxx .

sander 25-08-2020

Espressomachine PrimaDonna Elite ECAM650.55.MS is het apparaat wat wij hebben gekocht. Bijna 1300 euro voor een koffie machine uitgegeven en na bezorging hem in de doos gelaten omdat wij gingen verhuizen naar het buitenland. Op het moment dat de machine in het buitenland is aangekomen en deze werd uitgepakt uit de originele verpakking blijft hij een foutmelding geven dat het maalstysteem goed geplaatst moet worden. Meerdere malen geprobeerd maar hij blijft de zelfde foutmelding geven. Dolonghi mail gestuurd wat het zou kunnen zijn. Afgezien van hun advies dat de stekker er juist in moet en dat het eerste programma afgewerkt moet worden kregen wij later de opmerking dat wij hem als we met het apparaat in Nl zijn deze naar hun toe kunnen brengen voor onderzoek. Oplossing nul dus. Wij zullen zeker als wij terug komen hem op laten halen voor onderzoek. Ik hoopte alleen dat ze eregens met ons zouden kijken wat het probleem zou kunnen zijn. Jammer niet dus.

twan 25-08-2020

ideaal om producten te vergelijken, prijzen zijn conform met andere. Snelle levering en goede service.

R van Heusden 25-08-2020

Ondanks deze winkel niet altijd de goedkoopste is, bestel ik hier toch heel graag mijn items.
Ten eerste bezorgen ze gewoon elke dag in de week wat ik een topservice vind! maar ook mocht je een keer problemen hebben er is niemand zo klantvriendelijk als Coolblue!

Mario 25-08-2020

Als altijd, keurig op de dag die voor mij uitkomt geleverd zending goed te volgen.
op de gepaste momenten mail en SMS met de details van het verzend status.
winkel met groote keuze van alles en nog wat snelle levering goede kwaliteit.
niet altijd de goedkoopste maar altijd al zeer tevreden geweest.

Van der Plas 25-08-2020

Het is allemaal heel goed, behalve dat ik de garantie niet kan activeren, altijd is de telefoon in gesprek! Dat is wel vervelend en voor verbetering vatbaar!
De heren die de machine hebben afgeleverd waren heel aardig en attent!

Jos Mathys 25-08-2020

Niet tevreden gratis terug sturen. Eventueel iets dat ge niet begrijpt helpen ze u verder.Ik heb tot op heden nog nooit problemen ondervonden.

Janneke 25-08-2020

Duidelijke website en snelle levering! We hebben op zaterdag een Fjallraven rugzak besteld en deze werd zondag al geleverd. Helemaal top!

Janneke 25-08-2020

charlotte 25-08-2020

Veel keuze, goedkoop & snelle levertijd. Het enigste wat ik onlangs jammer vond, is dat ik niet alle betaalmethodes kon kiezen om een nieuwe laptop te kopen. Heb het dan 200€ meer bij een andere onlineshop voor dezelfde laptop moeten betalen.

Diego 25-08-2020

Deze webshop heeft altijd dezelfde prijzen als webshops zoals bol.com en Amazone, en de service is zelfs beter. Snelle verzending ook op zondagen ook ervaar ik meer klant vriendelijkheid vergeleken met bol.com

Ron 25-08-2020

Op zaterdagavond besteld, op zondag overdag geleverd. Fijn te volgen via track and trace.

ZT. 25-08-2020

Website heel eenvoudig en overzichtelijk. Super snelle service en bezorging. Zelfs het uitpakken is leuk, ze hebben aan alles gedacht, en zorgen voor een glimlachje.

h. Kuijpers 25-08-2020

Snelle bezorging, vriendelijke bezorgers, goede afspraken
Ps. 1 min punt in een flat 4 hoog zonder lift word het product omhoog gebracht en een boven woning met een rechte trap 1 hoog niet, omdat we een gedeelde voordeur hebben, beetje jammer van deze service. Maar ja je kan het niet iedereen naar zijn zin maken toch?

Marcel 25-08-2020

Op zaterdag de bestelling geplaatst en zondag keurig binnen bevestigd tijdblok geleverd. Het pakketje was netjes verpakt en voorzien van een cool-bleu buitendoos. Kortom: super levering

Henry 25-08-2020

Ik was op zoek naar een boormachine en kon op de site een mooi vergelijk maken tussen de verschillende machines
Het bestellen en hoe Coolblue je op de hoogte houd is geweldingb

Henny 25-08-2020

Al vaker bij Coolblue gekocht, is een goede en betrouwbare zaak met prettige service.
Laatste aankoop was de LG OLED televisie, de grote van 55 inch, vrijdagmiddag besteld en zaterdagmorgen zelfs eerder als gepland bezorgd. De TV is werkelijk fantastisch!! hadden we eerder moeten kopen, het is een echte thuis bioscoop.

Mark T. 25-08-2020

Het is en blijft zeer makkelijk op producten te vinden en te vergelijken. De 'suggesties' en begeleiding bij het maken van keuzes van sommige producten is iets wat je bij niet veel aanbieders vindt. De snelle levering is moeilijk te evenaren.

Danny 25-08-2020

Coolblue is leuk, goed, snel, vriendelijk, servicegericht en de prijs van de meeste producten is ook prima. Ze begrijpen het gewoon. Zeer fijne winkel!

Martijn 25-08-2020

Gebalanceerd product aanbod voor redelijke prijzen, goede product informatie, fijne app en snelle levering

Anne-Marie 25-08-2020

Mijn laptop begon wat te puffen en te hijgen - mogelijk de tol van de intensieve corona thuiswerkweken met veel online sessies. Mijn wensen voor vervanging waren snel geïnventariseerd. De keuze om de aankoop bij Coolblue.nl te plaatsen, was snel gemaakt: ze konden binnen 24 uur leveren. Dat is service!

Adriano 25-08-2020

Het bestellen gaat makkelijk en de levering is snel en netjes.
Je krijgt een mail wanneer ze komen en een kwartier voor aankomst wordt je nog gebeld.
Super

Luc 25-08-2020

Bij coolblue keer ik steeds met véééél plezier terug,de zeer overzichtelijke site,bestelgemak en de zéér snelle levering maken van COOLBLUE de beste onlinewinkel ,een dikke en welgemeende chapeau!!

Gj van Tienderen 25-08-2020

Goede en snelle service.

hebben alles netjes aangesloten.
zou zeker Coolblue aanbevelen aan mijn vrienden en familie.

gerrit 25-08-2020

zeer overzichtelijke shop met zeer gedetailleerde uitleg over het product, voor mij is coolblue zijn vertrouwen waard

Magalj 25-08-2020

Na een stressvolle tijd van verhuizen en klussen ging onze droger kapot. Hier zaten wij natuurlijk niet op te wachten. Vooral omdat we helemaal gesloopt waren van al het tillen. Bij Coolblue een goede en betaalbare droger gevonden. Deze werd geïnstalleerd door twee vriendelijke mannen en de oude droger werd meteen meegenomen. Het was binnen 20 minuten al geregeld. Super blij mee!!

Cliff 25-08-2020

geweldig vandaag besteld morgen in huis, eerdere bestelling terug moeten brengen, was een 1/2 jaar oud, ivm defect ook in winkel gekocht, werd meteen omgeruild.
Gewoon een winkel met webshop die doet wat iedereen zou moeten doen

Monique 25-08-2020

Heb via de webshop een Siemens inbouw vaatwasser aangeschaft (tweede keus, dus met een kleine korting ten opzichte van een nieuwe). Meestal zijn dit exemplaren die niet gebruikt zijn en omwat voor reden dan ook teruggestuurd zijn. Echter, bij installatie bleek dat deze vaatwasser kennelijk al gebruikt was geweest (er kwam water uit de slang en de machine was van binnen klam/vochtig. Ook ontbrak de handleiding/installatievoorschriften en zat er geen mal bij voor bevestiging van de frontdeur van mijn keuken. Met name door het ontbreken van dit laatste was het aansluiten en installeren nog wel even een puzzel. Mijn conclusie is dat ik dus niet meer zo snel zou kiezen voor een tweede keus. Valt mij echt een beetje tegen zeker als je kijkt naar het prijsverschil ten opzichte van een nieuwe.
Officiele reactie van Coolblue 25-08-2020

Beste Monique,

Dank je wel voor je review. Wat een ontzettend vervelende situatie. Wij begrijpen dat je baalt. Dat doen wij ook.

Volgens onze gegevens heb je contact gehad met onze klachtenafdeling en is alles alsnog naar behoren voor je opgelost.

Nogmaals ons excuus voor het ongemak.

Met vriendelijke groet, Coolblue

Calijn 24-08-2020

Snel de juiste laptop gevonden, kreeg meteen een mail toen hij weer beschikbaar was en de laptop was binnen 1 dag geleverd (en veilig ingepakt).

Björn 24-08-2020

Goede productomschrijvingen en makkelijk vergelijken. Snelle levering en service als dat nodig is.

Ivanarg 24-08-2020

The website is very easy to use, very user friendly at the time to look for a certain product. I especially like the fact that products are categorized by very useful divisions such as: recommended by coolblue or depending on the user experience or on how much use you would give to the product. I also very much appreciate the descriptions avilable in the website, all to make it easier to decide on which product to get. Aside from a good website, the purchasing part was good and easy and the delivery as fast as promised (next day delivery) with even a time slot to be chosen from. Fantastic!

Mark 24-08-2020

Veel keuze, goede prijs, goede productomschrijving. Levering en verpakking zeer goed.

luc 24-08-2020

Alles met een glimlach is de pure waarheid in Gent.Zaterdag monitor Philips 325E1C thuis geleverd en had bij de pixeltest witte pixels
maandag naar Gent gereden(120 km) om te ruilen geen enkel probleem zij hadden nog monitoren AOC CQ32G1 in voorraad staan 'heb zo een meegenomen met een opleg wat een vriendelijke en meegaand personeel dat daar werkt, ja jullie slogan alles met een glimlach is de pure waarheid😉😁

Anneleen 24-08-2020

Tevreden van onze aangekochte koelkast.
Supersnelle levering. Zeer vriendelijke mensen die kwamen leveren!

Alex38 24-08-2020

Al meerdere artikelen gekocht. Overzichtelijke website. Goede klantenservice en heldere manier van communiceren over je pakket

Marloes 24-08-2020

Keurige, snelle levering door twee vriendelijke mannen
Goede service in z’n algemeenheid.

John 24-08-2020

Snelle levering! Altijd als je iets nodig heb en het is op voorraad dan is het er ook echt de volgende dag in huis. Wel een fijn gevoel

Kurt 24-08-2020

Levering blijft uitgesteld
Geen info: uw pakketje is vertraagd per e-mail om 2 uur ‘ s nachts

Remco 24-08-2020

Zeer vriendelijke en behulpzame bezorgers! Artikelen werken goed naar behoren en hebben alles keurig aangesloten en de oude apparatuur meegenomen. Daarnaast waren de bezorgers op tijd en was het erg fijn dat ik een telefoontje kreeg hoe laat ze er zouden zijn.

W-ineke 24-08-2020

Geweldig: snel en op de fiets bezorgd! Vriendelijke fietsmedewerker, makkelijk te bestellen, handige website. Superblij!
Cadeau (laptop dochter) moet nog getest, dus daar kunnen we nog even niks over vertellen...

Maurice 24-08-2020

Gekozen voor de aanbieding van Samsung koelkasten. Na veel vergeleken te hebben, kwam ik bij Coolblue uit. Duidelijke site, met veel reviews van het product.

Goede communicatie over het bezorg moment. Bezorgers top!!

Hier een glimlach nadat de koelkast bezorgd was.

Wijnand Willemsen 24-08-2020

Als je wat besteld wordt het de volgende dag netjes en goed verpakt geleverd. Al jaren trouwe klant bij Coolblue.

Elisa 24-08-2020

Duidelijke communicatie en leuk dat het met fietskoeriers wordt gebracht. Alles ging zoals beloofd was.

Karin 24-08-2020

De Producten worden altijd op tijd geleverd , ook zijn de prijzen van de producten in vergelijking met andere winkels in goede verhouding . De service Is goed je kunt altijd met vragen bij de klantenservice terecht. Tot nu toe een prima winkel waar je van alles kunt krijgen. Een aanrader!

Guido 24-08-2020

Super Webshop, handige filters, goede prijs, snelle levering, mooie doos, goede service, blauw, cool, top!

Petra 24-08-2020

Ik vind CoolBleu een heel prettige shop om te kopen.
Duidelijk in hun aanbiedingen, zeer snellen levering, duidelijk overzicht wat betreft de betaling, ik ben super tevreden, en heb geen klachten tot heden

Yassine 24-08-2020

Ik heb voor deze shop gekozen wegens de goede service waarin ze investeren, ze zijn misschien duurder maar veel beter dan andere bedrijven en de levering ging perfect.

Bert 24-08-2020

duidelijke website die goed helpt om een keuze te maken. Daarna een snelle levering.