Deze score is berekend op basis van 3439 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

S.van 't Veld 10-07-2019

De koelvriescombinatie Samsung rb33n340nsa gekocht. De product specificaties kloppen. De website geeft uitgebreide informatie, dat maakt het mogelijk om de produkten goed te vergelijken en te kiezen. De bezorging was 's avonds en op tijd en zonder problemen. Ik ben erg tevreden.

Jan 10-07-2019

Mijn printer was (binnen de garantietijd) defect, ik heb hem ingeleverd in de shop in Eindhoven. Ik werd regelmatig op de hoogte gehouden omtrent de voortgang van de reparatie. Toen dit langer dan 3 weken duurde kreeg ik spontaan het aanbod voor een nieuwe printer. Omdat hetzelfde type niet meer leverbaar was kreeg ik een shoptegoed en daarmee heb ik een nieuw ander type printer gekocht. De klantbenadering en de service in de shop is super !
Jan

Arie 10-07-2019

Drama service, koelkast besteld, wordt eerst smiddags geleverd, krijg om 9.30am belletje dat koelkast om half 11 wordt geleverd en om 10am belletje dat busje stuk is en levering in de avond gaat plaatsvinden. Heb helaas maar 1 koelkast en al mijn etenswaren bedorven incl. BBQ vlees, maar coolblue waardeert geld totaal anders en bied bon aan van € 10. Van welke planeet komen die gasten??? Daar wil ik ook wel boodschappen doen namelijk.

Klantenservice doet zijn naam ook geen eer aan, kunnen en mogen niet out of the box denken en oplossingen zoeken, je bent als klant maar overgeleverd aan het stugge protocol van coolblue.

Beste Arie,

Dank je wel voor je review. Wat ontzettend vervelend dat het zo mis gaat met de levering van jouw koelkast. Dit hoort natuurlijk niet en daarvoor ons excuus.

We zijn ondertussen een aantal dagen verder. Wij verwachten dat het alsnog netjes is opgelost.

Marianne 10-07-2019

Het is in 1 woord perfect , prijs service en de mannen die het brengen en plaatsen ! Dikke pluim !

Piet de Zwart 10-07-2019

Van begin tot het eind goede communicatie. Het product was niet de andere dag leverbaar terwijl COOLBLUE daar wel mee adverteerd. Dat werd duidelijk aangegeven voordat ik had betaald. Voor mij was die duidelijk aangegeven latere levering geen probleem. Bij levering werd het product uitgepakt en werd de verpakking plus oude apparaat meegenomen.

Wim 09-07-2019

De bestelde droger voldoet aan 100% aan de omschrijving op de website. Deze werd door twee vakkundige bezorgers geleverd en op de verdieping geïnstalleerd ondanks het feit dat de trap deels werd geblokkeerd door een traplift. De droger werd al direct naast de auto door de bezorgers uitgepakt en alle verpakkingsmateriaal werd keurig meegenomen. Ook de oude droger werd keurig door de beide bezorgers meegenomen. De enige reden dat ik een 9 heb gegeven i.p.v. een 10 is dat ik de droger al bij bestelling via iDeal moest betalen en niet de mogelijkheid had om achteraf te betalen.

Chef 09-07-2019

Prachtige woorden van Coolbleu: “vandaag besteld voor 23.59, morgen in huis”. Op maandag twee Miele producten gekocht. Ze waren op voorraad. Eenmaal besteld en betaald, bleek dat Coolbleu hieraan niet kon voldoen, ook op woensdag en donderdag kon niet bezorgd worden. Telefonisch overleg met Coolbleu mocht niet baten, te druk was het antwoord. Dan maar een andere dag en tijdvak kiezen. Hier zit het addertje onder het gras, nu moet je gewoon €29, - aan bezorgkosten betalen. Coolbleu vindt dit allemaal erg vervelend, je wordt afgescheept met een tegoedbon van € 10,- alleen te besteden bij Coolbleu. Beide producten ook nog retour, waren beschadigd, maar alles voor een glimlach toch? Voor mij nooit meer Coolbleu.

Beste Chef,

Dank je wel voor je review. Wat ontzettend vervelend dat het een en ander niet helemaal lekker verloopt. Dit hoort natuurlijk niet en daarvoor ons excuus.

Ondertussen zijn wij een aantal dagen verder, heb je alles netjes kunnen oplossen met onze klantenservice?

Cin 09-07-2019

In mei hebben wij een mooie tv besteld bij coolblue met ophangservice en een cashback. Deze werd netjes de volgende dag geleverd. De tv kon deze dag helaas niet opgehangen worden en ze zouden hiervoor de volgende dag terug komen. Prima, de volgende dag de hele dag zitten wachten op coolblue en niemand kwam. Gebeld met coolblue en die zagen in het systeem dat het geannuleerd was wegens onbekende redenen. Coolblue gaf telefonisch aan dat ze de volgende dag wel konden komen. Volgende dag weer zitten wachten en weer niemand. Weer met coolblue gebeld en het was weer geannulleerd. Ze konden deze dag ook niet meer komen en het zou de dag erna worden. De dag erna weer niemand. Wij hebben de tv uiteindelijk zelf maar opgehangen want ons vertrouwen was al weg in coolblue.

Nu zouden wij binnen 6 weken ook nog een cashback krijgen. Na 6 weken hebben wij nog steeds de cashback niet ontvangen. Met coolblue gebeld en ze zeiden dat het langer kon duren vanwege drukte. Maar ze konden niet aangeven hoelang het gaat duren. Coolblue komt beloftes niet na. Ik heb geen vertrouwen meer in coolblue en ga hier ook nooit meer iets bestellen. Ik hoop dat ik mijn cashback nog terug krijg, maar heb er geen vertrouwen in.

Beste Cin,

Dank je wel voor je feedback. Via een andere review site hebben wij jouw inmiddels voorzien van een reactie.

Melvin Kasanwidjojo 09-07-2019

8 weken geleden een tablet aangeschaft bij coolblue, er zat een cashbackactie op van €30 retour.

Diverse e-mails gestuurd met de vraag wanneer ze het bedrag terug storten, elke keer weer een ander excuus en ik kan fluiten naar mijn geld.

Kortom een zeer onbetrouwbaar bedrijf, ondanks dat ze op zondag bezorgen, lekker voor een alternatieve webwinkel ofzo gaan.

Beste Melvin,

Dank je wel voor je feedback. Ondertussen hebben wij jouw via een andere review site reeds voorzien van een reactie op jouw klacht.

Stefanie 09-07-2019

Zeer goede service in de winkel. Personeel weet waar ze het over hebben en denken mee. Nemen de tijd ook als het om een product van een paar tientjes gaat (powerbank). Website ook erg fijn met zelfs infofilmpjes van veel producten. Makkelijk zoeken, filteren en vergelijken van producten.

Puck 09-07-2019

Betrouwbaar, komt afspraken na. Goede producten en informatie. Snelle levering, heldere communicatie over de levering en zelfs op zondag bezorging wat voor mij niet perse hoeft maar alles voor de klant is wel duidelijk.

Rj kugel 09-07-2019

Ik vind coolbleu echt super makelijk
Bestel een droger en binnen 24 draaid deze bij ons thuis en heb er niks aan gedaan komen drie personen twee zeten ff het aparaat op zijn plek de derde ruimt de oude ff op .
Nee ik kan iedereen het aanraden

Tycho 09-07-2019

Coolblue is de beste website om je nieuwe tech te kopen! Met de beste filter mogelijkheden, en super duidelijke website! Ik beveel iedereen aan om hier je tech te kopen!

Carmen 09-07-2019

De site is erg gebruiksvriendelijk
• filmpjes bij de producten
• filters die je kan instellen
• zoekfunctie is duidelijk
• fijn keuzemenu

goed aanbod, snelle levering, goede klantenservice, netjes in de doos verpakt.

Hennie 09-07-2019

Ik vind er altijd wat ik direct nodig heb en tegen een goede prijs.
Indien mogelijk kies ik voor "tweede kans" voordeliger maar gewoon nieuw !!
(beschadigde doos).

Peter 09-07-2019

Hele fijne service en snelle afhandeling. Goeie communicatie tussentijds, wordt zelfs bezorgd op zondag en ze komen ook nog wel eens op de fiets en geven ruim van tevoren een tijdsslot aan! Aanrader!

Frank 09-07-2019

Fijn dat op zondag geleverd wordt. Daarnaast gaf de website veel informatie over het product (Nintendo Switch); makkelijk betalen en info over bestelproces was top.

Mw. B 09-07-2019

Je aankoop bij Coolblue loopt super, van de eerste search op site tot afleveren pakket.

Niek 09-07-2019

Ontzettende fijne winkel, overzichtelijk aanbod, duidelijke beschrijvingen en goede producten. De service was erg goed, ten eerste de bezorgtijd (volgende dag in huis, maar ook makkelijk aan te passen naar een tijd dat je thuis bent, zoals ikzelf op de zaterdag).
Verder snelle, goede service: binnen 5 minuten was mijn oude wasmachine losgekoppeld en de nieuwe geïnstalleerd.

Kitty 09-07-2019

Op donderdag een tv besteld die de volgende dag geleverd zou worden. Helaas de mooie woorden "vandaag besteld, morgen in huis" zijn te mooi om waar te zijn. De tv werd pas op maandag geleverd. Maar u krijgt een compensatie hoor........jaja een bon twv 15 euro te besteden bij cool blue. Nou daar koop ik never nooit meer!!!!!

Beste Kitty,

Dank je wel voor je feedback. Ondertussen hebben wij jouw al voorzien van een reactie via een andere review site.

Christa 08-07-2019

CoolBlue belooft levering binnen 24 uur en installatie van hetgeen je koopt.
En dat doen ze!
Geen weken wachttijd, geen gezeul met wasmachine of droger, geen gedoe met installeren en de oude machine nemen ze ook mee.
Absoluut een aanrader!

Koos 08-07-2019

Website is superduidelijk, bestel- en betaalproces is makkelijk, en de levering is perfect. Coolblue communiceert kort, op tijd, en doet wat wordt beloofd !

Janrein van Oostrum 08-07-2019

Magnetron gekocht. Te laat geleverd door de warmte. Begrijpelijk, maar de communicatie met de bezorger vond ik niet geweldig. Ik kon het bezorgtijdstip niet aangeven. De regeling van het meenemen van het oude toestel is moeizaam als je niet thuis bent als de bezorger komt (door de eerder genoemde) slechte communicatie.
Het apparaat doet het prima, dus ik ben wel blij met de koop, met Coolblue dus.

Rinus 08-07-2019

Totale pakket klopt vanaf oriënteren, kiezen, bestellen en bezorgen, Ook de betrouwbaarheid en after sales service is op orde. Voorbeeld voor anderen.

Hans 08-07-2019

Komen hun afspraken na, telefonisch goed bereikbaar en deskundig en oplossing gericht meedenkend.

Max 08-07-2019

Het is altijd een plezier om bij Coolblue te shoppen: goede kwaliteit, snelle bezorging, leuke grapjes en een vriendelijke en efficiënte klantenservice.

Luc Peersman 08-07-2019

Snelle bediening en alle beloften nagekomen. Oud toestel meegenomen en nieuw geplaatst met de nodige uitleg door de bezorgers.

R 08-07-2019

Uitgebreid assortiment tegen de vaak laagste prijs. Verzenden kan maar ophalen is gratis. Binnen 10 minuten weer buiten met het product. Ook na aankoop nog service en informatie.

Eliane 08-07-2019

Ik kende Coolblue van de reclame op TV en nu heb ik ondervonden dat het wel degelijk waar is wat er in de spot op TV beweerd wordt. Ik bestelde een wasautomaat om 14u op vrijdagnamiddag en zaterdagmiddag om 11:30 stonden er 2 vriendelijke jongens voor de deur met het bestelde product nadat men mij een half uur daarvoor gemaild had dat ze in aantocht waren en zij me zelf gebeld hebben 5 minuten voor aankomst dat ze er bijna waren! Alles tiptop in orde! Dikke duim!

Art 08-07-2019

Ik vind Coolblue een goede webshop, ze komen hun beloften na en helpen je als je vragen hebt. Een keer heb ik een negatiever ervaring gehad, maar het probleem werd weer keurig verholpen.

Roland Commandeur 08-07-2019

Als ik wat bestel is het supersnel binnen, zelfs in het weekend. Goede informatie bij telefonische ondersteuning. Goede service bij aflevering van b.v. van witgoed. De oude wordt weggehaald en meegenomen de nieuwe wordt geplaatst en aangesloten. Goede informatie op de webpagina. De hoofreden dat ik graag bij Coolblue bestel is dat er een telefonische klantenservice is. Dat communiceert vele malen beter dan een chatdienst.

Jos 08-07-2019

Zoeken en bestellen ging top. Er wordt ruimschoots reclame gemaakt met ' vandaag bestellen voor 23:59u, morgen in huis'. Echter bleek dat de dag erna 'vol' zat. Krijg je toch een
' belazerd' gevoel van. Ik had namelijk pas weer 4 dagen later tijd, dus dat was wachten geblazen op de was- en droogmachine. Vervolgens werd wel tijdig, vriendelijk en goed geleverd. Ook de oude apparaten alsmede de verpakkingen van de nieuwe apparaten werden opgeruimd en meegenomen. Ik kreeg voldoende uitleg en zelfs werd tijd gemaakt om ook de droogmachine op de vaste afvoer aan te sluiten: hulde. De bestelauto werd wat onhandig op straat geparkeerd waardoor de buurman, die over alles valt, overlast had met langsrijden. Hier heb ik vervolgens weer een week last van gehad. Maar daar kunnen de bezorgers verder niets aan doen. Prima winkel!

José 07-07-2019

Louter alleen maar goede ervaringen mee. Goede website met duidelijke informatie over de producten. Snelle levering en een zeldzaam goede klantenservice. Ik heb er al verschillende dingen besteld, maar echt nog nooit een slechte ervaring gehad. Betrouwbaar en heel erg klant- en servicegericht.

Ilse 07-07-2019

Zelden zo'n goede service meegemaakt. Coolblue doet wat wordt beloofd. Kreeg op de geplande dag van aflevering 2 x Een SMS What nzake de status van de aflevering. Een kwartier van te horen werd de aflevering telefonisch aangekondigd. Vriendelijke, nauwkeurige medewerkers. En de vaatwasser werkt ook naar tevredenheid. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Super!

elwin 07-07-2019

een klassieke paarse krokodilsituatie

De levering was incompleet (er miste een externe hard disc).
Na telefonisch contact, heb ik het bewijs (totale gewicht van de bestelling versus wat de bestelling had moeten wegen), direct dezelfde dag via e-mail geleverd (inclusief foto's). Opmerkelijk: men liet mij de volgende dag via een reply weten dat ik gelijk had, maar ... er moest desalniettemin eerst een zogenaamd "pakketonderzoek" gedaan worden wat doorgaans 3 dagen zou duren. Nog diverse mailtjes heen en weer gestuurd en na 9 dagen ontving ik een mail met de kille mededeling:
"Op basis van de uitkomst van het pakketonderzoek hebben wij besloten om het bedrag terug te storten". Dat is ook gebeurd en ik heb de hard disc vervolgens maar bij SWW besteld (ook nog goedkoper...)

Het meest storend is dat er geen enkel excuus is gemaakt voor de fout(en) die Coolblue heeft gemaakt waardoor ik een hoop tijd/energie in het geheel moest steken om mijn recht te halen (~4-5 uur bellen/mailen; meer uren slecht humeur).

Klantenservice: Samengevat: alles voor een grimlach

Facebook werkt niet. mededeling: vanwege grote drukte duurt het minimaal 24 uur voor je een response krijgt. Niet handig voor chat-service (...)
Voor telefonisch contact moet je geduld hebben: mijn kortste wachttijd was 35 min, de langste 52 min. En dan ben ik ook nog eens in de wacht gezet voor overleg met de chef. Na 40 minuten geloofde ik dat niet meer. Terecht: na opnieuw inbellen en vragen waarom ik niet meer uit de wacht kwam werd beweerd dat IK had opgehangen...
response-tijd qua mail was beter (1-2 dagen), maar je krijgt telkens een ander die antwoord. En die nemen niet de moeite om da hele mailwisseling te bekijken en dat is ook niet handig als je beweert alles voor een glimlach te doen

Beste Elwin,

Dank je wel voor je review. Via een andere review site hebben wij jouw ondertussen voorzien van een reactie.

Marlou 07-07-2019

Ontzettend goede service. Een ruim aanbod aan artikelen met veel beschikbare productinformatie. De levering is ontzettend snel en het bestelproces is makkelijk.

Math 07-07-2019

Snelle, betrouwbare en correcte levering. Bovendien heb ik (voor) informatie ontvangen over het product...prima

Mellabi 07-07-2019

super winkel online!
gericht zoeken met de juiste wensen en gebruik aanwijzing van je product.
reviews handig om voor/nadelen te bekijken online.
snelle levering en mogelijk heden voor vragen kan je op verschillende manieren contact op nemen, mail chat.
de juiste informatie over producten die je zoekt bij twijfel reviews lezen of contact zoeken met coolbleu.
op de hoogte worden gehouden bij verzending en aankomst van je product zowel via mail als bericht via mobiel je weet waar je aan toe bent.

Rieks Weerman 07-07-2019

systeem bij binnenkomst in de winkel vind ik super. Zeer tevreden over de nodige adviezen. uiteraard ook over mijn aankoop.

jverheul 07-07-2019

Heerlijke winkel om te kopen. Product wordt geplaatst en aangesloten door zeer vriendelijke medewerkers.

Ineke 07-07-2019

Snel, zeer klantgericht, betrouwbaar en Een goede prijs/kwaliteit verhouding.

Vincent 07-07-2019

Heb al veel vaker hier besteld. De producten zijn vrijwel allemaal voor een prima prijs, snel geleverd, en heb nog nooit een kapot producten ontvangen tot nu toe. De website is erg overzichtelijk en zeer prettig om te navigeren. Ook helpt het flink dat er bij de producten plus en min punten door Coolblue gegeven worden.

In het kort prima webshop die zeker ik zeker aan kan raden aan andere

Simon 07-07-2019

Coolblue is de meest klantgerichte winkel die ik ken. Het personeel doet veel moeite en is deskundig. De site bevat enorm veel algemene en produktinformatie.
Het keuzesysteem op de site is zeer compleet en maakt vergelijken gemakkelijk.
we kochten laatst een wasmachine en die was €10 duurder dan de concurrentie, maar toen bleek dat de concurrent maar tot de voordeur aflevert en Coolblue tot de 4e verdieping en hem ook aansluit en test. Bovendien was de verlengde garantie €20 goedkoper èn ook nog completer.

Harm 07-07-2019

Ze maken reclame dat ze zelf TV's bezorgen, maar hij kwam gewoon met PostNL. Bleek de TV ook nog defect te gaan na slechts een paar uur aangestaan te hebben. En in plaats van de TV ophalen en omruilen, moeten we hem zelf terug sturen en krijgen dan pas een andere zodra deze bij CoolBlue ontvangen is. "Service with a smile"... Dus niet !

Beste Harm,

Dank je wel voor je review. Vervelend dat het net even anders verloopt dan verwacht. Zodra je kiest voor de extra dienst: installatie, dan komen wij met onze eigen bezorgers. Kun je dit zelf, dan komt de bestelling met PostNL.

Natuurlijk ook balen als blijkt dat de tv defect is. Helaas kennen wij geen omruilservice aan de deur voor producten van dit formaat. Hier adverteren we ook niet mee.

Ondertussen zijn we een aantal dagen verder en is je tv netjes omgeruild.

LiBa 06-07-2019

Superservice! Zeer nauwkeurig op de hoogte gehouden wanneer we onze wasmachine precies konden verwachten. Keurig geleverd en aangesloten door 2 vriendelijke mannen die niet te beroerd waren om ook nog even onze droger weer terug op zijn oude plek te tillen en aan te sluiten! Echt top!

Ingrid 06-07-2019

duidelijke website,kon aangeven wanneer je de bestelling wilde ontvangen,snelle levering

Gea 06-07-2019

Hele fijne betrouwbare winkel. Je betaalt iets meer maar daarvoor krijg je: diverse bezorgtijden, fijne site, veel revieuws ter vergelijking, goede service. Mooie stevige verpakking.

Prala en Sofia 06-07-2019

Wij hebben voor het eerst wat besteld ( wasmachine) en vonden het heel prettig dat het de volgende dag al geleverd werd, en de wasmachine door twee vriendelijke bezorgers gratis zonder te morren in de kelder werd geplaatst en aangesloten. En gratis bezorgend!
Ook werd de oude gratis meegenomen. Dus tot nu toe is het goed bevallen en kijken hoe de service in de toekomst is.

Carla 06-07-2019

Snelle levering . Goede snelle service toen bleek dat er een pootje ontbrak en beschadiging zat werd het gelijk mogelijk geboden om onderdeel te bestellen of het product om te ruilen met een nieuw product. Daar moesten we wel even dagl langer opwachten omdat het product was uitverkocht. Maar dit was een dag erna weer leverbaar dus dag erna geleverd. Super tevreden.

Ilja Berenbroek 06-07-2019

Coolblue begrijpt hoe klantenservice werkt!
Daarmee onderscheid zij zich voor mij BIG time!
Dank je wel Coolblue. Binnen 24 uur nadat mijn wasmachine het had begeven stond er een nieuwe, aangesloten en wel, oude meegenomen.
PERFECT!