Deze score is berekend op basis van 2233 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Silke 11-03-2017 Via de website gekocht

Blij met snelle retourservice!

Snelle levering. Maar ook toen mijn product na een aantal maanden kapot ging een prima retourservice! Alles in no-time geregeld en ik werd netjes op de hoogte gehouden van het retourproces. Toen mijn product niet meer te repareren bleek, ontving ik een shoptegoed (nieuwwaarde). Daarmee heb ik een nieuw product aangeschaft. Ik heb mijn product op vrijdag opgestuurd en ik had op dinsdag een nieuw product in huis. Daar wa ik blij mee!

Hartsuykeer 11-03-2017 Via de website gekocht

Goede service na bestelling

Het bestellen via de website gaan uitstekend. De was- droogcombinatie is vervolgens erg snel thuisbezorgd door twee prima en vrolijke heren van Coolblue die goed op de hoogte waren om wat voor een soort product het ging.

Denwijn 11-03-2017 Via de website gekocht

iPhone 7plus

Ja wat moet ik er van zeggen ... gewoon top de goedkoopste en een super snelle breng service .. vandaag besteld is vandaag ook in huis 👌

Dokus 11-03-2017 Via de website gekocht

Snel geleverd

Goedkoopste na enig speurwerk snel geleverd. Alles klopte. Bekende naam. Goede recensies. En zo was het ook in mijn geval

Dierckx Frank 10-03-2017 Via de website gekocht

Dank medewerkers van Cool Blue :-) tof ophaalpunt B-post

ophaalpunt B-Post bij Delhaize, is gewoon de straat oversteken. Hoef niet thuis te blijven en zeker niet de verplaatsing naar centrum van postkantoor te maken, geen parkeerproblemen of parkeermeters. Goede informatie van de verzending, en is zeer snel geleverd en goed verpakt :-)
Ook de online info werkt snel en duidelijk, proficiat medewerkers van Cool Blue, voor jullie goede service.

Carl 10-03-2017 Via de website gekocht

stiptheid

cool blue doet wat ze beloven. daar krijg je een glimlach van!
het juiste product op de juiste tijd en juiste plek bezorgd, tegen een uiterst juiste prijs. en juist daarom krijg ik een glimlach.

robbert 10-03-2017 Via de website gekocht

goede service

in het weekend tv kapot ... zoeken via google kwam ik uit bij coolbleu. normaal ga ik naar de mediamarkt maar dat is nu volledige veranderd snelle goede service en uitleg van je besteld product en een snelle levering TOP.. Hier kan de mediamarkt nog wat van leren

ik ben helemaal om.

Sander 10-03-2017 Via de website gekocht

Uitmuntende service!

Ik heb afgelopen jaren diverse keren wat besteld bij Coolblue. Altijd keurig op tijd bezorgd en vaak de goedkoopste. Ook bij een retour wordt alles netjes en zeer snel afgehandeld. Voor mij is dit de beste en meest betrouwbare webwinkel die ik ken. Chapeau!

Petra 10-03-2017 Via de website gekocht

Super service, spullen altijd snel in huis. Overzichtelijke site. Geen verzendkosten en tot 23:00 bestellen en de volgende dag in huis.

Krijnen 10-03-2017 Via de website gekocht

Een berichtje en zelfs een belletje voor aflevering

Ik had al begrepen dat Coolblue een hoge servicegraad heeft maar om dit zelf te ondervinden is top. De uitermate vriendelijke en behulpzame bezorgers gaven naast de sms welke in vlak voorafgaande ontving nog een belletje dat ze er ieder moment aan kwamen. Na de installatie en perfecte uitleg namen ze de verpakkingsmaterialen mee waarbij ik ook nog eventuele oude apparatrn mee kon geven. Ik geef 5 sterren!!

p de hoon 10-03-2017 Via de website gekocht

super van cool bleu

mooie website en duidelijk hoe en wat je wilt bestellen.en eerlijk is eerlijk Cool bleu was het goedkoopste .Keurig een dag later geleverd en goed verpakt.
dus mijn mening toppie 👍

K 10-03-2017 Via de website gekocht

Betaling geweigerd

Betaald via PayPal, gekoppeld aan bankaccount. Coolblue besloot echter ná het goedkeuren van de betaling de betaling te weigeren en het geld terug te storten op mijn PayPal rekening.
Dus maar via iDeal alsnog besteld, dus nu is het geld twee keer van mijn bank afgeschreven en moet ik 10(!!) dagen wachten tot ik het geld terugkrijg.
Slecht hoor, weiger de betaling dan meteen.

Officiele reactie van Coolblue 10-03-2017

Beste K,
Wat ontzettend vervelend om te horen dat uw betaling niet soepel gelopen is. Hier zit u natuurlijk helemaal niet op te wachten. Zou u uw persoonlijke gegevens of ordernummer naar geenglimlach@coolblue.nl willen versturen? We zien dit graag tegemoet.

Groeten,

Marijke 10-03-2017 Via de website gekocht

Supertevreden!

Duidelijke informatie over het product dat je wilt kopen, website heel toegankelijk, scherpe prijs, leuke combi-aanbieding, snelle levering, vrolijke teksten op de doos die je inderdaad laten glimlachten. Super tevreden!

adrie oudenes 10-03-2017 Via de website gekocht

netjes

overzichtelijke webside ,goede productinformatie,vlotte afhandeling ,snelle verzending ,zelfs op zondag.

coo van Eenennaam 10-03-2017 Via de website gekocht

Blij met snelle levering

Makkelijk alles te vinden en erg gebruiksvriendelijk, goede sortering van produkten.
Via gewone winkel was produkt niet te verkrijgen.

Els 10-03-2017 Via de website gekocht

Snel en leuke mailtjes met wachttips ??

Snelheid, kwaliteit en prijs, leuke frissen teksten.
Makkelijk te vinden, bestelgemak. Zekerheid van snelle levering voelt betrouwbaar.

anndk 10-03-2017 Via de website gekocht

Aangenaam verrast!

Ik koop niet zo vaak iets via internet, maar de website van Coolblue is zeer overzichtelijk en gebruiksvriendelijk. Ik heb zonder problemen snel de nodige vergelijkbare info gevonden over het artikel dat ik wenste aan te kopen. En ik heb dit ook op een zeer eenvoudige manier kunnen bestellen en betalen. Ook de levering verliep zeer vlot op de door mij gekozen dag.
Ik zal zeker Coolblue aanbevelen bij vrienden en familie.

Dominique 10-03-2017 Via de website gekocht

Erg goede service

De service bij Coolblue is erg goed verlopen. Ik had een verkeerde bestelling gemaakt maar na één telefoontje was het opgelost. Erg fijn!

Ineke 10-03-2017 Via de website gekocht

Prima!

Snelle, goede levering!
Mogelijkheid artikelen onderling te vergelijken op prijs, kwaliteit, milieu eisen etc.

JSR 10-03-2017 Via de website gekocht

Aankoop en bezorging wasmachine

Uitstekende communicatie over het bezorgingsproces. Zeer klantvriendelijke bezorgers die goed werk hebben geleverd.

Elly 10-03-2017 Via de website gekocht

Erg goede service.

Het door ons gekochte product is dezelfde dag bezorgd, heel netjes ingepakt met beschermingsmateriaal.

Vera 10-03-2017 Via de website gekocht

Altijd blij met Coolblue. Voorspelbaar geweldig.

Mooie site met scherpe prijzen. Goede details beschikbaar. Altijd vlot bezorgd. Houden zich aan afspraken. Ongekende service.

Ellen 10-03-2017 Via de website gekocht

Helemaal top

Snelle levering, installateurs zijn top
probeerden de wasmachine aan te sluiten
maar viel niet mee, bleven het toch proberen
een 10 voor ze.
Hopelijk hebben we veel plezier van onze nieuwe wasmachine.

R.H. van Duijn 10-03-2017 Via de website gekocht

Goede cervice

Geen goede voorlichting over mijn nieuwe TV !!! Op de vraag "wat is het verschil tussen een TV van € 500.00 en € 2500.00"heb ik nooit een antwoord gekregen. Een van € 500 gekocht en die valt tegen. De oude TV werd NIET meegenomen. In de advertentie staat van wel!!! Bij het aansluiten werd ik WEL goed geholpen door de telefoon !!!

Gerard 10-03-2017 Via de website gekocht

goede service

heb nu al enkele keren hier besteld, levering is correct en snel.
veel belangrijker : bij een van de vorige bestellingen wat problemen gehad met de instelling van een webcam vraag neergelegd bij coolblue en de leverancier... coolblue was sneller en betere antwoorden dus "need I say more"

Rob 10-03-2017 Via de website gekocht

Ongekende service

Door een kennis geadviseerd om mijn wasmachine bij cool bleu te kopen vanwege de service.
De machine werd geplaatst, gemonteerd, duidelijke uitleg en werd de de droger er opgezet en aangesloten. Ik ben zeer tevreden.

nora 10-03-2017 Via de website gekocht

Fantastische service, inclusief de dienst na verkoop.

Ik bestel al jaren bij COOLBLUE en ben nog nooit teleurgesteld geweest in de service! Snelle levering, super afhandeling bij retour of omwisseling van een product. Ook al is het gewoon omdat het product niet aan je verwachtingen voldoet, kan je het toch nog probleemloos terug sturen. Ook de mensen in de webwinkel (ANTWERPEN alleszins toch) zijn supervriendelijk en gemotiveerd.

Witte Reus 10-03-2017 Via de website gekocht

Top service, aardige bezorgers!

Prima en snelle service. Goede adviezen en kaarsrecht neergezet. Het was best veel tillen desalniettemin had superman het niet sneller gedaan!

Sjaak en Jac 10-03-2017 Via de website gekocht

Snelle levering en het is fijn dat je pakketje te volgen is. Na lang zoeken vonden wij de juiste bbq handschoen bij Cool Blue. Goede kwaliteit en helemaal na onze wens.

Amsterdam student 10-03-2017 Via de website gekocht

Makkelijk, snel, duidelijke info

Slow coocker gekocht die ook op andere site's verkrijgbaar was. Echt bij coolblue geven ze meer relevante informatie waardoor je zeker weet dat je het juiste product kiest

W.Wenting 10-03-2017 Via de website gekocht

Soms wordt een belofte in een reclame waarheid.

Coolblue heeft mijn verwachtingen overtroffen. Ook het gemak van bestellen en de direct kenbaar te maken keuzemogelijkheid van leveren, ophalen, aan huis bezorgen of op een afhaaladres spreken mij zeer aan. Ook de directe follow up na levering is in mijn optiek een groot pluspunt.
In mijn geval advies over mijn TV. Over het aanbod valt ook niets aan te merken. Moest bij veel winkels mijn product bestelt worden, lange levertijd, bij Coolblue was het er. Geleverd en wel.

Hannes 10-03-2017 Via de website gekocht

doet wat je ervan verwacht

Doet wat je ervan verwacht:

Eenvoudig genoeg, op het gewenste product klikken, betalen op de wijze naar jou keuze en de volgende dag in huis. Wat valt er nog meer te wensen?

Nikki 10-03-2017 Via de website gekocht

Top!!

Zelfs een berichtje waar het afgeleverd is! Komen afspraken keer op keer na. Echt een trouwe service en nette klantenservice.

Arjan 10-03-2017 Via de website gekocht

Zoals bekend bestellen en direct geleverd

Zij hebben de lat zo hoog neergelegd dat kendit ook van andere verwacht. Helaas zijn er maar weinigen die hoer aan kunnen tippen.

Fam. Wering 10-03-2017 Via de website gekocht

coolblue de website met een glimlach

Overzichtelijke website met voldoende informatie over de producten, snelle levering, producten zijn goed verpakt ,
klantenservice staat graag voor je klaar.

Monique Smolders 10-03-2017 Via de website gekocht

Dit is een goede shop. De site is zeer gebruiksvriendelijk en het is super gemakkelijk dat je met PAYPAL kan betalen

claudia 10-03-2017 Via de website gekocht

Top service!!

Bij meerdere shops lijkt het nogal moeilijk om hun beloftes na te komen.
coolblue wel.
En sommige shops kan je geen negatieve reviews plaatsen. Dus denkt de klant dat het perfect is allemaal.
Niet dus.
Heb een week moeten wachten op een wasmachine. Die volgens andere niet naar boven zou kunnen.
De bezorgers van coolblue zagen geen enkel plrbleem en hebben deze netjes aangesloten en oude mee genomen.
ook werk ik een half uur van te voren gebeld dat ze eraan kwamen.
top

Ik bestel voortaan gewoon bij coolblue ook al zou het product iets duurder zijn.

dave 10-03-2017 Via de website gekocht

Nespresso machine besteld en zoals altijd weer snel en goed geleverd!
Ideaal om vanuit je luie stoel te kunnen bestellen op het moment dat het jou uitkomt.

Mike 10-03-2017 Via de website gekocht

Super service, snelle levering

Super service, snelle levering. Beter kan een klant niet wensen. Product was eerst niet op voorraad, op dezelfde dag dat hij weer op voorraad Was, krijg ik een email, SMS dat hij weer beschikbaar is. Bovendien mag ik terug sturen als mij niet bevalt. Dat is gewoon geweldig. COOLBLUE 🔝

Elly 10-03-2017 Via de website gekocht

goed advies

Grote sortering. Als je er zelf niet uitkomt, kun je alles vragen en je krijgt een goed advies. Ik koop graag bij coolblue,

MarkusPosthuma 10-03-2017 Via de website gekocht

Goeie ervaringen met Coolblue

Onlangs een aantal tandenborstels (electrisch) besteld. Per ongeluk zelf een fout gemaakt waardoor de verkeerde voor mijn zoontje geleverd zou worden. Gelukkig kon ik nog dezelfde dag voordat de zending uitgeleverd zou worden middels whatsapp/chat de bestelling laten wijzigen. Alles is helemaal goed gekomen. Tevens een leuk kaartje ontvangen omdat ik nog 1 cent tegoed zou hebben, deze had ik geschonken in de hoop dat het een aanzet naar een eerste miljoen voor de medewerker zou zijn. Maar dat ging niet door, ik heb nu nog 1 cent van ze tegoed :-) bedankt daarvoor xxxxxx ;-)

Britt 10-03-2017 Via de website gekocht

Snelle service

De webshop is overzichtelijk, met betalen ging het fout waardoor het even zoeken was wat nu te doen. Gelukkig kon ik via facebook snel contact opnemen en antwoorde ze snel. De volgende dag was het pakket geleverd. Netjes ingepakt zodat het product niet kon beschadigen.

Sven 10-03-2017 Via de website gekocht

Helemaal goud!

Omdat ik op de dag van de oorspronkelijke leverdatum niet aanwezig kon zijn om het pakketje in ontvangst te nemen, heb ik meteen contact opgenomen met de klantenservice. Jamal stond mij te woord en heeft er voor gezorgd dat ik mijn pakketje een dag later zou ontvangen. Op de oorspronkelijke leverdatum ook nog eens een leuk kaartje ontvangen van Jamal. "Wij zullen voor jou wat rustiger aan doen". Geweldig!

Eva 10-03-2017 Via de website gekocht

Top service!

We wilden graag een nieuwe wasmachine meteen de volgende dag. Nou, bij Coolblue kan dat. Als je diezelfde avond zorgt voor de betaling, dan zorgen zij de volgende dag voor levering, inclusief weghalen oude machine én installatie van de nieuwe. Zonder bijkomende kosten. Dan sturen ze je ook nog voor 2 uur 's nachts een mail met het uur waarin ze komen én ze bellen een kwartier van tevoren om door te geven wanneer ze er precies zijn. Echt top service!

Ivonne 10-03-2017 Via de website gekocht

Prima service. Snelle levering!

Op zondag mijn printer besteld en op maandag al in huis. Mijn oude printer is kapot dus kon weer snel vooruit met de nieuwe. Top👍🏻

Johannes 10-03-2017 Via de website gekocht

Snel en goede service

Top bedrijf. Altijd snel en zowel in de vestiging als via internet goede service. Vaak de goedkoopste en als dat niet zo is dan vaak maar 5 euro duurder. Zeker waard.

ton 10-03-2017 Via de website gekocht

snel geleverd

super snel goed ingepakt ,dinsdagmorgen besteld woensdag ochtend in huis dus het is echt een aanrader

Frans 10-03-2017 Via de website gekocht

Snel en goed

Duidelijke omschrijving, snelle afhandeling en snelle levering. Product is goed verpakt verstuurd en binnen de afgesproken tijd geleverd. Netjes een bericht gehad dat ik het kon afhalen.

Andreas 10-03-2017 Via de website gekocht

Snel, duidelijk en goedkoop!

Ik probeer altijd alles bij Coolblue te bestellen. Producten zijn er snel, duidelijk inzicht wanneer iets er is en geen problemen als er eens iets mis gaat.

Mel 10-03-2017 Via de website gekocht

Goede service snelle levering

Ben blij dat er via coolblue veel reviews te vinden zijn zo wordt je aankoop een stuk makkelijker gemaakt, de levering is ook top