Deze score is berekend op basis van 1380 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Aniro 15-03-2017 Via de website gekocht

Snelle levering daar waar en wanneer jij het wilt.

Snel levering en duidelijke extra zorg buiten de fabrikant om. Een winkel om bij terug te komen en dat klopt ook want had al eerder wat gekocht bij Coolblue.

Alex.Meijer 15-03-2017 Via de website gekocht

snelle service

vandaag bestelt morgen in huis
Goedkoop en goede service
keuze ophalen en thuis laten brengen of een postadres of eventueel op een andere dag
laten bezorgen
heel tevreden

Marlies 15-03-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service van bestellen t/m levering en nazorg.

Alle nodige informatie om de juiste keuze te maken, prettige persoonlijke bejegening, zelfs snelle nazorg bij technische vragen na de levering.

ATS All Tape Supplies 15-03-2017 Via de website gekocht

Super Service!

Makkelijk vindbaar, grote keuze en super snelle levering!
Het is zeker een aanrader om via Coolblue je producten aan te schaffen.

Driekie47 15-03-2017 In de winkel gekocht
Eindhoven

Wij werden zeer vriendelijk ontvangen in de winkel met een kopje thee en werden vrij snel geholpen. De medewerkster was zeer deskundig en heeft ons prima geholpen met het uitzoeken van een camera en een kopieerapparaat van Canon.
Wij komen zeker terug!!!

Rianne 15-03-2017 Via de website gekocht

Prima service!

Snelle service, duidelijke communicatie over de levering. Ruime uitleg op de website. Handig filmpje ook.

john 15-03-2017 Via de website gekocht

Zeggen wat ze doen en doen wat ze zegge

Op marktplaats doorgegeven wat ik wilde hebben (zondag avond 21.00 uur)
Gebeld en direct iemand aan de lijn! Die had mijn bestelling zo gevonden. Tijdens tel gesprek link ontvangen voor betaling. 5 minuten later betaald en bevestiging dat verstuurd zou worden.
Volgende in huis. Uur later heb ik afleveradres nog aangepast. Zou volgende dag uiterlijk 15.00 afgeleverd worden. Was 13.40 uur binnen! Toppie
De bestelde laptop had super prijs. En nu 30 dagen de tijd om te bedenken of ik er blij mee ben en anders gratis retour! Dat kan toch bijna nergens ? Top bedrijf:)

jan ravenstijn 15-03-2017 Via de website gekocht

Hr. Jan Ravenstijn

duidelijke website met veel keus en prima gerangschikt.
Afleveren ging op de afgesproken dag en plaats

Simone 15-03-2017 Via de website gekocht

Tevreden met CoolBlue, niet zo tevreden met PostNL

Gelukkig hadden jullie mijn stofzuiger op voorraad en kon deze de volgende dag bezorgd worden.
Helaas was de bezorger van PostNL helemaal niet op de hoogte van de oud voor nieuw regeling en weigerde hij dan ook mijn oude stofzuiger mee te nemen. Ik kreeg het advies van hem om "m maar op Marktplaats te zetten". Niet zo netjes als je bedenkt dat de klantenservice de dag ervoor nog aan had gegeven dat ik het oude apparaat gewoon mee kon geven. O, en als jullie je afvragen hoe de pakjes zo gedeukt aankomen: meneer stond te smijten met de pakjes die nog in de auto lagen omdat hij mijn pakket zo snel niet kon vinden......

cees 15-03-2017 Via de website gekocht

zeer tevreden over

na reeds verschillende producten te hebben afgenomen zeer verrukt over de snelle levering.
service buitengewoon goed in geval van mankement had nieuwe kettingzaag binnen 1 week thuis nadat de eerstbestelde niet in orde bleek

Lucy 15-03-2017 Via de website gekocht

Super service

Ik vond het doodeng, mijn eerste grote aankoop via internet. Je hoort wel wat, maar weet nooit of het echt betrouwbaar is... Nou het is mij 100% meegevallen! Ik werd via de telefonische klantenservice al erg duidelijk en vriendelijk geholpen en dan het daadwerkelijke bestellen en afrekenen, gaven ook geen problemen. De mailtjes waarin je op de hoogte wordt gehouden over de aflevering is keurig en punctueel. Twee super vriendelijke jongens die de wasmachine kwamen leveren en installeren, ik vond het een openbaring!

Krijnen 15-03-2017 Via de website gekocht

snel en betrouwbaar

Prachtige website.
Goed overzicht van aangeboden artikelen.
Duidelijke uitleg over wat je van het product kunt verwachten.
Goede garantie regeling

Robert 15-03-2017 Via de website gekocht

Super service

Ik ben heel tevreden over coolblue. Paar maal hier gekocht en tot nog toe niet teleurgesteld.

Ik heb een Zanussi wasmachine gekocht omdat mijn vorige Zanussi na 17 jaar trouwe dienst het heeft opgegeven.

De levering was heel goed en hij werd geplaatst en aangesloten zonder extra kosten. Zondagochtend besteld en maandag ochtend stond hij er.

Marc 15-03-2017 Via de website gekocht

Netjes, snel, schoon en op tijd!

Goede voorlichting, snelle levering, nemen oude machine mee. voldoende aankondiging van het tijdstip van levering!

E. Meppelink 15-03-2017 Via de website gekocht

Keurig geregeld!

Keurig geregeld, goed product, nette afhandeling.
Heb al diverse spullen bij CoolBlue aangeschaft, steeds tot tevredenheid.

jildau 15-03-2017 Via de website gekocht

leuke webwinkel

ik vind coolblue super,duidelijke site,snelle service en als iets niet goed is word er gelijk een andere oplossing gezocht zelfs als het bij een andere winkel is. ontzettend leuke wachttherapie ook ;-)

Carolina 15-03-2017 Via de website gekocht

Top service

Goede service, vriendelijk, behulpzaam personeel in Amsterdam. Laatst een robot stofzuiger gekocht. Na twee maanden had deze water opgezogen.... mee terug gegaan naar de winkel en kreeg na twee dagen keurig het aankoopbedrag terug gestort op mijn rekening. Natuurlijk bij Coolbleu een nieuwe gekocht!! Deze keer ook weer keurig thuis bezorgd, en op tijd geleverd.

A.J.T.Garretsen 15-03-2017 Via de website gekocht

Duidelijke informatie.Snelle service. volgbare aflevering.

Duidelijkheid bij aankoop. Daarna uitstekende informatie via e-mail. Direct bericht van verzending.
Datum van levering kun je zelf bepalen. Na verzending bericht ontvanen van de afleveringstijd.
Een prima gang van zaken!!

Daniela 15-03-2017 Via de website gekocht

Super service. Als er iets mis is word jet gelijk opgelost. En de mensen aan de telefoon zijn heel aardig en behulpzaam

Nel 15-03-2017 Via de website gekocht

Snelle service

Op zondagavond product besteld voor een Goede prijs. Al op maandag bestelling ontvangen. Snelle service dus. Product prima verpakt.

GNel 15-03-2017 Via de website gekocht

Aanschaf Spigen hoesje Samsung S7 Edge

Snelle service. Op zaterdag besteld en zoals beloofd op zondag ook geleverd. Goede prijskwaliteitsverhouding.

LvdM 15-03-2017 Via de website gekocht

Top

Goeie betrouwbare service, hele snelle levering!! Als binnen 1 dag onze nieuwe laptop binnen! Helemaal blij!

Daniël 15-03-2017 Via de website gekocht

Leuk concept maar ik ga terug naar de concurent

Ik quote: "wij zo nu en dan wat minder kwalitatieve production verkopen." Dit klopt helemaal want ik heb 2 BT speakers besteld en ze doen het beide niet naar behoren. Zwaar teleur gesteld dat alle handelingem vanuit de klant moeten komen. Ik wil hier nooit meer iets kopen

Officiele reactie van Coolblue 15-03-2017

Beste Daniël,

Bedankt voor je review. Enorm balen om te lezen dat je zo ontevreden bent met onze dienstverlening. Wij staan je graag te woord of helpen je graag met het instellen van je aanschaf, maar dat bleek helaas niet het geval te zijn bij jou. Onze excuses hiervoor, dat is niet de bedoeling. Zou je hiervoor je ordernummer en verhaal kunnen mailen naar geenglimlach@coolblue.nl? We helpen je graag verder,

Groeten,

Alex 15-03-2017 Via de website gekocht

Prima service en product werkt naar tevredenheid

Prima service en product werkt naar tevredenheid. Het gemak van het bestellen tot aan de levering op het gewenste tijdstip, was goed geregeld.

Jan-Willem 15-03-2017 Via de website gekocht

Als altijd helemaal super!

Veel keus en duidelijke uitleg maken het kiezen van het juiste product simpel. En daarnaast natuurlijk makkelijk dat je het de volgende dag in huis hebt!

DDD 15-03-2017 Via de website gekocht

Snelle levering! Zondag avoond besteld, maandag in huis!

Goede prijs, snelle levering. Zondag avond besteld, maandag in huis.
Goede keuze aan producten. Goede merken in huis.

Philtin 15-03-2017 Via de website gekocht

Snelle service!

Goede service / Snelle afhandeling van het order en super handige website. Filters helpen je bij het snel terugvinden van de juiste informatie en het juiste product.

Eline 14-03-2017 Via de website gekocht

Leuke en klantgerichte winkel, met veel humor.

Ik vind Coolblue een zeer prettige winkel, vooral voor het bestellen van bijvoorbeeld elektronica of witgoed. Ze zijn erg klantgericht en gaan met veel humor met lastige situaties om. Dat kan ik erg waarderen.

Esra 14-03-2017 Via de website gekocht

Super goede eerste ervaring met Coolblue!

Online heb ik een macbook aangeschaft, en dit was de eerste keer dat ik wat heb besteld bij Coolblue. De service was uitstekend, ik werd heel goed op de hoogte gehouden via de mail. Op zaterdag had ik mijn macbook gekocht en op zondag werd deze keurig geleverd! Wat ik ook erg leuk vind is dat in de e-mails veel humor wordt gebruikt zoals er wachttherapie is en dat je zelf confetti kunt maken voor de postbezorger. Kortom een super goede ervaring!

E. Broekhuijsen 14-03-2017 Via de website gekocht

Prima geregeld

Site is duidelijk en doet waar het voor staat. Ik kon vinden wat ik zocht en een vergelijking maken. Daarnaast ontving ik nadat ik besteld het tips en tricks met betrekking tot mijn aanschaf.

Mart van Hest 14-03-2017 Via de website gekocht

Zeer Snel.

Het shoppen op Coolblue.nl is overzichtelijk. Er worden duidelijke presentaties getoond, hetgeen de keuze eenvoudiger maakt. De stofzuiger die ik op zaterdag-avond bestelde, werd de volgende dag - op zondag- geleverd. De stofzuiger werkt prima. In de gebruikershandleiding stond precies wat er op het filmpje werd getoond. Wat Coolblue doet, heb ik nog niet eerder meegemaakt.

Frank Schers 14-03-2017 Via de website gekocht

Zeer snelle levering

Via een kennis werd dit product op jullie site aanbevolen. Heb vervolgens nog wat rond geneusd en toen net voor 12 uur 's nachts besteld. Product werd volgende dag al afgeleverd.
Alles snel en correct afgehandeld.

Wim 14-03-2017 Via de website gekocht

Snelle levering van de wasmachine.
Product is volgens track&trace goed te volgen .
Je krijgt een sms en een telefoontje een half uur voor levering.

Hill 14-03-2017 Via de website gekocht

Snelle service

Snelle levering die makkelijk te tracen is. Kwam zelfs eerder aan als verwacht.

De doos was echt aan het grote formaat. Veel te groot voor hetgeen wat erin zit. Daar zou wel iets meer naar gekeken kunnen worden.

Rachelle 14-03-2017 Via de website gekocht

Super klantenservice, mega snelle bezorging

In 1 woord; geweldig! Had een mooie Nikon Coolpix besteld, een Tweedekansje, maar was nog met geen vinger aangeraakt door de vorige 'eigenaar', maar scheelde toch mooi in de prijs. Vervolgens snel geleverd (en dat op zondag, scheelde mij weer een wereldreis). Toen bleek dat ik toch niet zo slim genoeg was om het in 1x aan de praat te krijgen, stond via Whatsapp (hulde!) de klantenservice klaar om me er helemaal doorheen te loodsen; met succes, want uiteindelijk deed alles precies wat het moest doen. En vanmiddag werd ik nog verrast met een kaartje ook van de medewerker, met daarbij heel scherp de opmerking 'hopelijk werkt SnapBridge nog', aangezien ik na de eerste keer dacht dat ik het zelf op had gelost, en dit niet het geval bleek te zijn. Volgende keer ga ik toch maar naar de winkel, om ze persoonlijk te voorzien van confetti. Fijne winkel dus, fijne klantenservice ook. Hulde voor de werving en selectie hierachter, want je moet maar zulke mensen vinden!

Mark 14-03-2017 Via de website gekocht

Super geleverd,

Beste prijs, snel geleverd, aangesloten, rommmel weer mee, ik blij.

Geen werk aan gehad, alleen de voordeur opengedaan, de rest werdt geregeld.
En bij vertrek van de monteurs/chauffeurs draaide de machine keurig een reiniginsprogramma, super!

DV 14-03-2017 Via de website gekocht

Geweldige Service

Ik had binnen de garantieperiode problemen met mijn laptop. Zondagavond (!)de klantenservice gesproken en die heeft meteen actie ondernomen. Laptop opgestuurd voor reparatie en in de tussentijd keurig op de hoogte gehouden over de stand van zaken.

Kaylee 14-03-2017 Via de website gekocht

Geweldig! Leuk mijn buurman te hebben ontmoet ;)

Goede service, en snelle klantenservice. Ik heb een tweet gestuurd en daarna gechat via de website, kreeg snel antwoord dus dat was heel fijn!

Debbie 14-03-2017 Via de website gekocht

Perfect geregeld!!

Duidelijke website. Goede communicatie over tijdstip van levering: mail , sms en een telefoontje van bezorger!! Machine aangesloten en klaar voor gebruik. En de oude meegenomen.

Nic 14-03-2017 Via de website gekocht

Snelle Levering

Geweldig snelle levering van mijn tv en schitterende mogelijkheden in dat apparaat!
23 uur 59 besteld en de andere dag keurig binnen bij een pist vestiging in oude-tonge.

Marjan 14-03-2017 Via de website gekocht

Geweldige service!

De dag na bestelling is de stofzuiger bezorgd, zelfs op zondag!!! Ook via de mail een link om de voortgang van de bestelling te volgen. Perfect!!

L T Hopman 14-03-2017 Via de website gekocht

Prima Service!

Via de site bij Cool Blue een Led TV besteld, dit op zaterdag gedaan, en netjes zondags thuisbezorgd gekregen+per email aanvullende gegevens over het product. Kort samengevat uitstekende service!

Anne Marie 14-03-2017 Via de website gekocht

Uitgebreide keuzehulp en snelle levering

Zeer snelle levering en installatie. Duidelijk via sms geïnformeerd over tijdstip levering en het klopte! Ik voel me echt als klant behandeld.

RFr 14-03-2017 Via de website gekocht

Super snelle levering op het vooraf aangekondigde tijdstip.

Coolblue doet het goed. Ze hebben een uitgebreid assortiment, leveren strak op tijd en maken de levering tot een feestje met leuke verpakkingen en goede uitlegvideo's.
Top webshop!

Kirsten 14-03-2017 Via de website gekocht

Goede service en fijne bezorging

Omdat ik totaal geen verstand heb van laptops en ik een nieuwe moest hebben, ben ik naar Coolblue in Eindhoven gegaan voor advies. Ik ben hier goed en prettig geholpen. Daarnaast was dit op een zaterdag waarbij ik meteen de bestelling deed die vervolgens op de volgende dag (zondag dus) werd bezorgd, erg fijn!

Ellen 14-03-2017 Via de website gekocht

Zeer Goeie service!

Ik werd goed te woord gestaan en alles werd netjes afgehandeld. Kapotte onderdelen werden zonder probleem vervangen door nieuwe!

Gerda Uiterlinden 14-03-2017 Via de website gekocht

zelfs op zondag, geweldig

gebruiksvriendelijk en snel. Zelfs ik kan het vinden op jullie site. Ik ben niet zo goed met de computer.

Kees Klaassen 14-03-2017 Via de website gekocht

Zeer snelle en ook keurig verzorgde levering.

Meerdere keren een bestelling gedaan. Steeds werd geleverd wat is afgesproken qua tijd.
Meestal vind je wat je zoekt ook bij Coolblue en meestal goedkoper of dezelfde prijs.
Dan is de keus niet moeilijk. Kies dan altijd voor de kwaliteit bij Coolblue.

Rijmond 14-03-2017 Via de website gekocht

Snelle levering.

Vanuit mijn luie stoel, Zaterdagmiddag bestelt, Zondagmiddag geleverd, klasse. Hoeft de deur niet meer uit.

Klaske 14-03-2017 Via de website gekocht

Goed en snel.

Vond het heel fijn dat ik middels Paypal kon betalen en dat de levering op zondag kon. Alles verder duidelijk en goed, dus tevreden.