Deze score is berekend op basis van 3465 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Harma 11-01-2017 Via de website gekocht

Heel tevreden

Een goede en snelle bezorgservice, een hele goede prijs/kwaliteit verhouding, ben tot nu toe heel tevreden over coolblue.

Peter 11-01-2017 Via de website gekocht

Goede prijs kwaliteit verhouding snelheid service

De website is duidelijk je kunt nog meer product informatie krijgen bijv via tel, email enz ik ben een heel tevreden klant kocht er al meer

Pluspunten

• Service
  • Snelhied
  • Bestelgemak

E.Hagenus 11-01-2017 Via de website gekocht

Externe harde schijf 1TB

Er wordt 24 uur bereikbaarheid en service beloofd èn snelle levering inclusief goede kwaliteit. Binnen 24 uur was mijn pakket bij mij thuis. Alles wat werd beloofd is waargemaakt. Complimenten waard!

Daniel 11-01-2017 Via de website gekocht

prima shop tenzij...

Prima shop vlotte levering goede prijzen. Helaas als er iets mis gaat toch ineens niet altijd alles voor een lach. zeker niet toen mn zoontje terugging naar de winkel en de mensen hem in de winkel vertelden dat hij z'n telefoon achter kon laten. (zat een barst in was 1 week oud !) Op de vraag van mn zoontje wat het ging kosten wensten ze geen antwoord te geven. Flink opgetreden tegen een klein mannetje en niks voor een lach. Daarna ben Ik nog gebeld door een soort robot met een standaard verhaaltje . Gelijk helemaal klaar mee. Voorlopig maar geen coolblue meer.

Pluspunten

• Snelle levering scherpe prijs

Minpunten

• zie boven.

Mieke 11-01-2017 Via de website gekocht

erg tevreden over Coolblue

Product is snel te vinden. Het is snel besteld en kan heel snel geleverd worden, heel veel keus in aflevermomenten.Het is een duidelijke website.

Per Leenders 11-01-2017 Via de website gekocht

Coolblue eerst gebeld om productinformatie . De medewerker kon mij goede en duidelijke informatie geven. Vervolgens via de website besteld. Zij maken de slogan s'avonds bestellen de volgende dag in huis volledig waar.

Schatje90 11-01-2017 Via de website gekocht

Top

Zeer gebruiksvriendelijke, makkelijke site.
Snelle levering en héél goede klantendienst, dankjewel !

Mireille 11-01-2017 Via de website gekocht

Super winkel, super service

Al diverse malen zaken gedaan met coolblue. En nog geen enkele keer teleurgesteld in product of service. Lukt het niet via de webshop? Dan bel je ze, en wordt je zeer vriendelijk te woord gestaan, en helpen ze bij de bestelling. Maar eigenlijk lukt het altijd wel via de webshop, ook die is zeer uitgebreid en gebruikersvriendelijk. Levering (via postnl pakketservice) ook prima. Echt, voor 12 uur 's nachts besteld, volgende dag in huis!

Pluspunten

• Uitgebreide webshop, en toch overzichtelijk
  • Via diverse kanalen bereikbaar (ook social media)

Echelon 11-01-2017 Via de website gekocht

Steeds terugkerend patroon

Reeds enkele keren zijn wij de laatste tijd in contact gekomen met een aanpak van Coolblue m.b.t. klantvriendelijkheid die ons als jarenlange trouwe klant verbaasd. Elke bestelling die uit verscheidene onderdelen bestaat wordt in meerdere verpakkingen en verspreid over meerdere dagen zonder duidelijkheid bij BPOST geleverd. Na 4x heen en weer rijden naar het postpunt contact opgenomen met Coolblue die zich er snel van willen afmaken met een kortingsbon van €10. Zodra je stelt hier niet mee akkoord te gaan wordt de toon al snel onbeleefd en persoonlijk.

Pluspunten

• intelligente website

Minpunten

• klantvriendelijkheid, masker valt snel af
  • Leveringen in meerdere verpakkingen
  • Leveringen verspreidt over meerdere dagen

Eef 11-01-2017 Via de website gekocht

Superblij

Ik heb voor het eerst bij coolblue besteld en ben superblij met de service, levering en het product zelf! De productomschrijvingen zijn duidelijk, ik kon makkelijk alles vinden, bestelproces is easypeasy en de levering snel. Niet te vergeten de filmpjes over ontspanningstherapie en uitpakken van je pakket ;) in het kort: net zoals coolblue beloofd - alles voor een glimlach!

Pluspunten

• Snelle levering
  • Makkelijk bestelproces
  • Goede service
  • Top producten

Hans W 11-01-2017 In de winkel gekocht
Utrecht

coolblue

Heldere website met een groot assortiment, goede prijs/kwaliteit verhouding, duidelijke produktinformatie, zeer goede service in de fysieke winkel, betrouwbare leverancier.

Pluspunten

• betrouwbaar
  • service

Harm 11-01-2017 Via de website gekocht

Exacte levering op door mij gewenste tijdstip

Bij de bestelling een aflevermoment in het nieuwe jaar opgegeven, dat is keurig nagekomen. Factuur conform verzoek op bestel-/betaaldatum, tussentijds mijn wensen en dus bestelling aangepast, bijbetaald met iDeal en geheel mijn bestelling correct ontvangen. Fijne en goede ondersteuning van de servicedesk. Alles online.
Met COOLBLUE kan je afspraken maken!

Pluspunten

• Correcte levering
  • Snelle en efficiente servicedesk
  • Goede account informatie

Minpunten

• Het is nog net niet gratis

hans 10-01-2017 Via de website gekocht

Service met een ster

ik heb voor Cool Bleu gekozen omdat ik een product zeer dringend nodig had en deze organisatie , welliswaar tegen een kleine up-charge, nog diezelfde avond afleverde.

Ferdi 10-01-2017 In de winkel gekocht
Wilrijk

Mijn eerste aankoop bij "COOLBLUE"

Mijn eerste aankoop bij coolblue, een acer laptop.
Na wat speurwerk op de sites van andere winkels was dit de beste koop (prijs levertijd) via de webschop besteld en de dag nadien zelf gaan afhalen in de winkel te Wilrijk.
Snelle bediening, en vriendelijke verkoper....
dus zeker een aanrader !

Mvg,
Ferdi

Pluspunten

• bekwaam
  • snel
  • prijs kwaliteit
  • vriendelijk

Iske Z 10-01-2017 Via de website gekocht

Ik heb coolblue gekozen omdat het de eerste website was die ik tegenkwam toen ik een nieuwe gsm opzocht. Ik heb op vrijdagavond besteld, en aangezien het zaterdag erg glad was werd het maandag geleverd. Omdat er niemand thuis was werd er netjes een briefje achtergelaten om het in een dichtbijzijnde winkel op te halen de volgende dag, dit ging erg makkelijk!

Wijn 10-01-2017 Via de website gekocht

Helemaal top

Op zoek naar een nieuwe laptop bij Coolblue uitgekomen. Wat beloofd werd, is ook nagekomen. Volgende dag geleverd. Zag de daaropvolgende dag dat de laptop in prijs was gedaald van 599 naar 549 euro. Over gebeld en binnen 10 dagen verschil op de rekening. Helemaal top!

Pluspunten

• Doen wat ze beloven
  • Geen gezeur toen ik belde over prijsverlaging
  • Prima laptop. Snel opgestart.

tevreden klant 10-01-2017 Via de website gekocht

tevreden klant

Laat op de avond besteld, de volgende ochtend geleverd! Top service. Eenvoudig te bestellen en steeds voldoende product informatie, handige reviews, interessante bijhorende accessoires en een eerlijke beoordeling.

Pluspunten

• zeer snelle levering
  • interessante voorwaarden
  • eenvoudige bestelling

John4711 10-01-2017 Via de website gekocht

Snelle levering zoals toegezegd

Volop keuze en goede voorlichting, zowel online als offline. Ook de prijzen mogen er zijn. Stuk voor stuk concurrerend.

Loesje 10-01-2017 Via de website gekocht

Betrouwbare koerier

Coolblue zie ik als een betrouwbare koerier. Omdat het producten van a naar b brengt binnen de beloofde tijd. Coolblue kun je echter niet aanspreken op het product zelf. Ze verwijzen je dan door naar de fabrikant.

Pluspunten

• Op tijd

Minpunten

• Alleen koerier

Tony 10-01-2017 Via de website gekocht

Zeer uitgebreide productinfo met vergelijkmogelijkheden

Ik wilde een All In One printer aankopen. Op de site kon ik de verschillende artikelen met elkaar vergelijken. Eerst kon ik al een grote selectie doorvoeren aan de hand van vooraf instelbare parameters. Nadien kon ik de overige 9 producten telkens per 3 met elkaar vergelijken, dat maakte het voor mij gemakkelijk om definitief te kiezen. De bestelprocedure verliep zeer snel en betalen met een bankkaart was geen probleem. De dag nadien kreeg ik omstreeks 11 uur al het product geleverd ondanks dat ik pas de avond voordien om 22u00 bestelde. Doe zo verder...

Pluspunten

• Uitgebreide zoekmogelijkheden
  • Zeer snelle levering
  • Uitgebreide betaalmogelijkheden

Minpunten

• Maar 3 artikelen met elkaar kunnen vergelijken

berend willems 10-01-2017 Via de website gekocht

Kan niet beter, super!!

Boven verwachting, kan niet beter, was verbaasd dat ze ook op zondag bezorgen. Binnen 24 uur had ik het thuis.

monteban 10-01-2017 Via de website gekocht

prima service

Coolblue weet de producten zo te bundelen dat je alle relevante informatie bij elkaar hebt. Vergelijken op deze manier is heerlijk simpel!

Y. v. T. 10-01-2017 Via de website gekocht

Coolblue algemeen gebruik

Ik vind Coolblue echt een fijne website het is: snel, goed, serieus en ook zeker eerlijk.
persoonlijk hou ik daar wel van ook is de klanten service zeer fijn zeker in het begin was hij top!
Nu heb ik afentoe het gevoel dat ze meer mensen moet en neerzetten bij de klanten service, maar als je kunt chatten dan is dat ook altijd heel fijn en helpt die genen je ook uitgebrijd!...
Ik heb ook nog nooit een probleem gehad met de bezorging/levering hij is altijd op tijd en ook nog nooit gehad dat ik iets voor 23:59 bestelden het de volgende werkdag niet in huis was...
Dat is echt wel heel fijn...

Groetjes...

Pluspunten

• Goed verzorgt
  • Goede service
  • Goeden producten voor een goed prijs

Minpunten

• De klanten service zou beter kunnen...

Michel 10-01-2017 Via de website gekocht

Snelle levering van Office 365

's Avonds besteld en de volgende dag al in de brievenbus. Prima service. Goede prijs. Nu Microsoft nog zover krijgen dat de verpakkingsfolie er makkelijker af gaat.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Geen te grote verpakking, dus past in brievenbus

joe 10-01-2017 Via de website gekocht

perfecte service

Eerste keer wat besteld via deze weg en contact, beschrijving, track en trace plus levering super verlopen. Zeer aan te bevelen.

Pluspunten

• perfecte communicatie
  • snelle levering

Marjolein 10-01-2017 Via de website gekocht

Zeer tevreden

Ik ben erg tevreden met Coolblue. In de avond besteld en de volgende dag was het al in huis. Netjes verpakt en een fijne website.

Tim Dinh 10-01-2017 Via de website gekocht

Er is geen betere shop

Veel mensen inclusief ik vinden het jammer dat je niet meer een winkel binnen kan lopen en dat je een prettige ervaring hebt met het kopen van een artikel.

Alles is supergroot, medewerkers die geen kennis hebben, of simpelweg veel te duur, etc.

Ik ken geen enkele elektronica winkel waar ik het gevoel heb dat ik uitstekend wordt geholpen met mijn keuze.

Ik heb het idee dat ik bij CoolBlue dit gevoel weer terug heb voor een online winkel. De service is top, je kan overal vragen over stellen, alle informatie is aanwezig, er worden eerlijke aanbevelingen gedaan, er worden filmpjes gemaakt over producten, retourservice is goed. Er mist gewoon helemaal niks. Top winkel.

Pluspunten

• service
  • assortiment
  • betrouwbaar
  • snelle levering
  • behulpzame bezorgers

Ceuterick René 10-01-2017 Via de website gekocht

Dhr

Vlugge service, maar spijtig dat het aangekocht product plots € 10,00 duurder was tijdens de solden dan net ervoor.

Marc 10-01-2017 Via de website gekocht

Een logistieke droom

Bestellen bij Cool blue voegt voor mij een nieuwe dimensie toe aan online shoppen. Voor 23:59 bestellen is de volgende dag je artikel in huis. Goed op de hoogte gehouden van de specifieke aflevertijd. Werkelijk op 10 minuten nauwkeurig stond de bezorger voor de deur. Echt top! Netjes de vaatwasser op de plek gebracht waar ik vroeg, verpakking en de oude vaatwasser meegenomen. Ben best kritisch m.b.t. online bestellen. Dit is uitstekend!

Pluspunten

• snelheid
  • betrouwbaarheid
  • vriendelijke servicegerichte bezorgers
  • Je weet waar je aan toe bent

Minpunten

• geen gevonden

Mirthe Wolsink 10-01-2017 Via de website gekocht

Klantenservice en levering is goed

Ze staan altijd voor me klaar en geven me duidelijke antwoorden op mijn vragen. De levering van de producten is op een aantrekkelijke manier gedaan. Met bijvoorbeeld de wachttherapie, ik denk dat dit klanten trekt.

Pluspunten

• De wachttherapie
  • Goede klantenservice
  • Leuke levering

Pieter Schoonenberg 10-01-2017 Via de website gekocht

De vertrtaagde stofzuiger

Op dinsdag 3 januari besteld ik bij Coolblue na enig vergelijken een bepaad merk stofzuiger met de gangbare belofte van Coolblue dat hij de volgende dag bezorgd zou worden De stofzuiger moest de oude vervangen omdat deze de dennennaalden die of onvoldoende opzoog Met track en trace volgende ik de komst van " mijn stofzuiger : het is nu zaterdag de 7e en ik weet niet waar hij is . DE 5e zou de bezorging plaats vinden voor 13.30
Ik heb tot 15.30 gewacht even een paar noodzakelijke boodschappen gedaan om 16.15 terug inmiddels was de bezorger gewest en had ( omdat er zondige getekend moet worden voor ontvangst ) een kaartje achtergelaten dat hij opnieuw langs zou komen de volgende dag . weer gemist
Kennelijk houd bezorgen in dat de bezorger zijn tijd uitzoekt en de ontvanger de gehele dag in spanning afdracht of er iets komt
Overigens woensdagavond vi de website veen Postnl gevraagd om bij het dichtst bijzijn bezorg adres ( Jumbo 300 meter op 250 meter afstand Zou er donderdag na 15.00 uur zijn
Helaas niets Bij thuiskomst bericht van Cool bLue dat er de 6e afgeleverd zou worden na 15.00 bij
Emte ( 4 km van mijn adres Vrijdagmiddag na 16.00 bij Emte Geen pakje
Nu Zaterdag mogelijk bij Emte na 15.00 maar gezien de afstand en de conditie van de wegen wacht ik ma1ar een week
Al met al Ergernis en nogal wat keren heen en weer rijden
Ik bestel het e.e.a via internet soms komt het per Postnl soms met andere bezorgdiensten maar dit heb ik nog niet meegemaakt
Een van de oorzaken is het meoten tekenen ( wat overdreven voor een stofzuiger an ca 200€

Pluspunten

• weet ik nog niet

Minpunten

• bezorging

Officiele reactie van Coolblue 10-01-2017

Beste meneer Schoonenberg,

Het is natuurlijk ontzettend vervelend wanneer de bestelling niet op de dag en tijdstip wordt geleverd zoals beloofd. Onze oprechte excuses voor de vertraging.

We hebben direct een onderzoek opgestart om aan te geven dat het bij deze levering behoorlijk fout is gegaan. Met het registreren van het onderzoek kunnen wij ervoor zorgen dat de service in de toekomst wordt verbeterd.

We hebben voor u het pakket getraceerd en het blijkt dat deze op het Postkantoor Oosterhout op de Fazantstraat 19 is geleverd. U kunt hem daar ophalen op vertoon van een identiteitsbewijs.

Als u nog andere vragen hebt, dan kunt u die uiteraard stellen via geenglimlach@coolblue.nl.

Groeten,

Coolblue.

Dre 10-01-2017 Via de website gekocht

Geweldig

Goede service en snelle levering.
Misschien niet altijd de goedkoopste, maar wel de beste service van het land.
Ik heb in het verleden een product gekocht wat niet beviel, dit was geen probleem, ik kon het gewoon terug sturen en kreeg het geld direct terug gestort.

Pluspunten

• Service
  • Snelle levering
  • Betrouwbaar

Sjef 10-01-2017 Via de website gekocht

Snel goede koptelefoon

In een opwelling besloot ik snel een nieuwe koptelefoon nodig te hebven, voor thuis en onderweg. Vooral voor op dw fiets. Bij Coolblue bleken ze een groot en divers aanbod te hebben. Zeer overzichtelijke site, met handige en duidelijke mogelijkhed tot vergelijken van apperatuur. Je schakelt zo over tussen de verschillende apparaten-sites. Echter is bij sommige producten of accessoires het aanbod onder de maat. Terwijl bij andere producten keuze in overvloed is..... Consistentie.... Maar de levering was uitzonderlijk snel, met goede communicatie tussen bestelling en levering. Petje af!

Pluspunten

• overzichtelijk site
  • beloofde snelle levering en afhandeling
  • overzichtelijke vergelijkings mogelijkheid

Michiel 10-01-2017 Via de website gekocht

Super geregeld allemaal

Je wordt perfect op de hoogte gehouden van de voortgang van de bestelling en ze doen wat ze beloven. Gewoon goed en snel geregeld

Massimo 10-01-2017 Via de website gekocht

Coolblue Review

Een webshop met enorm veel keuze, supersnelle levertijd en de beste klantenservice die ik ken. Gewoonweg de beste webshop die ik ken.

Pluspunten

• Snelle levertijd
  • Uitstekende klantenservice

Aart 10-01-2017 Via de website gekocht

Snel, netjes en geen gezeur

Coolblue is een betrouwbare webshop. Snel, netjes en geen gezeur!
Zelfs bij het retourneren van een product dat niet goed werkte, werd snel en zonder zeuren een vervangend product opgestuurd.

Pluspunten

• duidelijk
  • snel
  • geen gezeur
  • niet duur

Max Bernaert 09-01-2017 Via de website gekocht

Mijn aankopen bij Coolblue

Ik ben zeer tevreden betreffende Coolblue. Zeer correcte levering en 100 % respect van de garantie periodes. Eenmaal kon een artikel niet meer hersteld worden na enkele maanden gebruik. Ik had de keuze geld terug of het totaal bedrag gebruiken om een vervangingsartikel te bestellen.

Pluspunten

• Correcte en zeer vlugge levering
  • Mogelijkheid het artikel terug te sturen
  • Respect van de garantie
  • Uitstekende website

Wimco 09-01-2017 Via de website gekocht

knopje

Nadat ik 2 alleraardigste medewerkers van Cool Blue had gebeld om me te helpen om het geluid van de TV op mijn home-cinemasysteem te krijgen, werkte het nog steeds niet. Medewerker nummer 3 wist me te vertellen dat er onder de aux-knop van mijn home-cinemasysteem een keuze voor optische kabel zat en ja, opgelost na circa 8 uur puzzelen.

Officiele reactie van Coolblue 10-01-2017

Beste meneer Wimco,

Allereerst onze excuses voor de oplossing pas na de derde contact is aangeboden. Het is wellicht voor de voorgaande medewerkers niet gemakkelijk geweest om u direct te voorzien van een antwoord. Wij doen ons best om alle medewerkers te ondersteunen met de juiste productkennis zodat zij alle klanten te woord kunnen staan. Uiteraard stellen wij het erg op prijs dat dit wordt aangekaart ter bevordering van onze service.

Mocht je nog andere vragen of opmerkingen hebben over de service, dan kun je dit via geenglimlach@coolblue.nl laten weten.

Groeten,

Coolblue.

Marc 09-01-2017 Via de website gekocht

Zo gemakkelijk!

Bestel regelmatig bij Coolblue. De bestelling gaat gemakkelijk en de levering is snel. Handige accessoires en tips en veel nuttige reviews. Zelfs de website heeft humor.

Pluspunten

• Gemakkelijk besteld
  • Snel geleverd
  • Nuttige reviews

Herman Kooijman 09-01-2017 Via de website gekocht

Herman Kooijman

Prima website met goede productvoorlichting en reviews. Het proces van bestelling tot aflevering is perfect.

Pluspunten

• goede website
  • eenvoudig bestellen
  • snelle levering

Iris 09-01-2017 Via de website gekocht

Top service!

Wegens een fout van PostNL toch nog vandaag mijn bestelde artikel ontvangen, binnen 5 minuten was alles geregeld door een medewerker van Coolblue. Zeer professioneel hoe er met klanten om wordt gegaan!

Naroba 09-01-2017 Via de website gekocht

Voor 22:00 uur besteld, de volgende dag geleverd

Site is zeer gebruiks vriendelijk, maar beloftes worden niet waar gemaakt.
Zaterdag besteld, maandag nog niet geleverd.

Pluspunten

• Veel ruim aanbod

Minpunten

• Niet leveren na twee dagen

Officiele reactie van Coolblue 09-01-2017

Beste meneer/mevrouw Naroba,

Bedankt voor uw bericht en natuurlijk uw feedback. We vinden het heel vervelend dat uw pakket later is geleverd.. We willen dit graag voor u nakijken en natuurlijk een passende oplossing aanbieden. Zou u zo vriendelijk willen zijn om in een e-mail, uw ordernummer en een kleine toelichting van het verhaal, naar ons toe te mailen? U kunt de mail toesturen naar het volgende mailadres: geenglimlach@coolblue.nl

We zien uw reactie graag tegemoet. Alvast bedankt.

mario 09-01-2017 In de winkel gekocht
Lochristi

nokia 222 en drie carcams dod

zowel het afhalen in de shop of online bestellen gaat heel vlot altijd tijd voor nog wat uitleg en vriendelijke bediening

Pluspunten

• een goede service na verkoop

Anke 09-01-2017 Via de website gekocht

Een winkel om te onthouden!

Coolblue is betrouwbaar, snel, geeft duidelijke informatie, is klantvriendelijk en hulpvaardig. Coolblue is mijn favoriete internet winkel. Inmiddels al meerdere malen besteld via Coolblue en ik ben telkens weer verbaasd over de service zoals boven beschreven. SUPER winkel en een echte aanrader

Pluspunten

• Betrouwbaar
  • Hulpvaardig
  • Goede communicatie
  • Snel

JAN 09-01-2017 Via de website gekocht

Aankoop rangel extender sitecom

Zeer vlotte levering.
Toen het apparaat na bijna een jaar problemen gaf werd hij zonder problemen omgeruild.
Het E-mail contact verliep prettig en zeer vlot.
Werkelijk super service.
Zal zeker weer bij coolblue bestellen.
Daarbij zijn de prijzen zeer concurerend.

Pluspunten

• Snelheid
  • Klantencervice

Gerard 09-01-2017 Via de website gekocht

Gerard

Behoort tot een van de goedkoopste met merkproducten. Gemakkelijk bestellen via de website. Snelle perfect bezorging. Doet wat beloofd is. Een fluitje van een cent dus. Een winkel om aan te onthouden.

Pluspunten

• Goede prijs
  • Vlot bezorgd

Jose 09-01-2017 Via de website gekocht

Perfecte service

Fijn dat je een bezorgmoment kunt kiezen en het artikel was er ook prima op tijd!
Speciaal een koffiecenter voor dit soort apparaten waarin je goed kunt vergelijken! Prima prijs/kwaliteit verhouding en de omschrijvingen zijn meer dan duidelijk.
Fijne zaak!

Pluspunten

• Vergelijkingsmogelijkheid
  • Prijs - kwaliteit

Janneke 09-01-2017 Via de website gekocht

keukenmachine ziet er prima uit

Reeds eerder ook iets besteld bij Coolblue, waarover we tevreden waren. Ook nu bij het bekijken, kiezen, bestellen en leveren alleen maar tevredenheid. Volgende keer kiezen we weer voor Coolblue!

Pluspunten

• duidelijke website
  • snelle levering. De volgende dag al.

Minpunten

• geen minpunten

Mirjam 09-01-2017 Via de website gekocht

Cool blue de beste

Ben uitstekend geholpen door de klantenservice toen het bestelde product niet naar tevredenheid werkte. Volgende dag al een nieuw product in huis.

Bart 09-01-2017 Via de website gekocht

Goede zaak

Prima webshop. Goede info, klantenservice en levering. Je wordt goed op de hoogte gehouden wanneer je bestelling geleverd wordt, zowel via email als SMS.