Deze score is berekend op basis van 2204 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Bouwkate 19-01-2017 Via de website gekocht

Aftersales

'Mevrouw, u heeft zojuist een printer besteld, wilt u daar geen extra toner bij? Als u hem samen met de printer koopt, dan kost hij maar de helft.' Wat is dat alleraardigst. Dat Coolblue me hiervoor belt! Wel fijn overigens dat Coolblue niet metéén belde, want het was al na twaalf 's nachts toen ik de printer online bestelde.
De printer wordt binnen no-time thuis afgeleverd, door onze alleraardigste pakketberzorger. En even-zo-snel is de printer geïnstalleerd. Met de bijgeleverde beschrijving in de buurt haal ik alle bescherming weg, stop de stekker in het contact, plug hem aan mijn laptop (kabeltje zelf in huis, niet incluis bij de printer) en vijf minuten later is de software, als geheel vanzelf, geïnstalleerd. Heb ik de printer toegekend aan mijn printerpark? Heb ik de printer ingesteld als 'eerste' printer? Ik weet het niet meer, het ging zo snel! En dan de admin van 2016 uitdraaien. Dat is nogal wat, maar met de printer naast me is de klus zo geklaard. Alles in de map voor de boekhouder. Zwart-wit meer dan oké. Geluid, een beetje, maar ach dan weet ik precies wanneer ik de perforator moet pakken. En verbinden met een kabel? Je zou zeggen 'dat is toch 2011'? Klopt. Behalve bij mij op de werkkamer. Die zit te ver van de router af en dat soort technisch verhaal. Kabeltje, werkt hier veel sneller.
Intussen zit ik achterover en geniet ik van de voorpret, zoals Coolblue mij adviseert in de orderbevestiging voor de extra toner. Ik wacht op het pakketje. Maar ik krijg wiebeltenen, want het pakketje is er niet zo snel als het vorige. Ik lees de mail nog eens. Ja, eerst komt het pakketje, dan de factuur. Of toch niet? Ik mail de specialisten van Coolblue. Verwarring. Eerst de factuur. Logisch.

'Nieuwe bestelling dan maar?'
'Ja, graag. Betaal ik meteen de factuur.'
...
'Hartelijk dank voor uw reactie. ik had de bestelling graag voor u in orde gemaakt, maar helaas hebben wij de toner niet meer op voorraad. Het is ook nog niet duidelijk wanneer de toner weer op voorraad is. Ik hoop dat dit snel het geval is. Excuus voor het ongemak. '
'Hè, dat is jammer. blijft de aanbieding wel geldig?'

Pluspunten

• Snelle service
  • Ik blijf glimlachen

Marie 19-01-2017 Via de website gekocht

Snelle bezorging, tevreden klant

Niet veel over te vertellen eigenlijk. Alles verliep vlot, correct en mijn pakket was online te volgen waardoor ik niet thuis hoefde te blijven omdat ik wist wanneer het aan zou komen, ideaal.

Pluspunten

• Volgende dag bezorgd
  • Pakket is te volgen
  • Product nergens goedkoper gevonden.

Serena 19-01-2017 Via de website gekocht

Zeer tevreden

Ik heb coolblue gekozen omdat ik altijd tevreden ben over hun assortiment en levering.
Altijd gewoon, nette en goede kwaliteit.
Ook een snelle levering, wat zeer fijn is.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Telefoon werkt prima
  • Genoeg gehugen
  • Goede camera, geeft mooie kleuren weer.
  • Battery gaat lang mee.

bert spitsbaard 19-01-2017 In de winkel gekocht
utrecht europalaan

cool

persoonlijk advies ,ontspannend met kopje koffie erbij. alles word uitgelegd men neemt de tijd voor je. Ook niet opdringerig met verkoop. en men is er vriendelijk.

Aletta 19-01-2017 Via de website gekocht

Super aardig personeel

Ondanks dat ik heel lang op mijn iPhone 7plus heb moeten wachten omdat die nog steeds niet door Apple geleverd werd en ik daarom vaak belde over de stand van zaken, bleven de medewerkers vriendelijk en probeerde ook nog om andere oplossingen te zoeken.....

Pluspunten

• Vriendelijk
  • Behulpzaam

Priscilla 19-01-2017 Via de website gekocht

Fitbit charge 2 cool blue

Super. Ik heb dinsdag middag een zogenaamd tweedekansje besteld. Hiervoor kreeg ik 24€ korting. Omdat de doos geopend zou zijn. Mijn gedachte was dit ga ik natuurlijk zelf ook doen dus waarom niet. Woensdag middag al bezorgd en niets te zien dat hij al is geopend. Ziet er gloednieuw uit.

Ook fijn dat cool bleu veel informatie per mail opstuurt over her horloge deze wordt namelijk niet meegeleverd vanuit fitbit

Pluspunten

• Goede klantenservice
  • Tweedekansjes
  • Snelle levering
  • Betaling via Paypal mogelijk
  • Veel informatie over horloge

Top service 19-01-2017 Via de website gekocht

Wat een service!

De filters op de site waren heel handig voor uitzoeken laptop. Na koop hielden emails ons stap voor stap op de hoogte, inclusief info over hoe de laptop te installeren. Levering was ongeveer een halve dag na koop. Service kan niet beter.

Pluspunten

• Laptop start megasnel op
  • Heel licht gewicht

Fiona 19-01-2017

koffiemachine

Tijdens de zoektocht naar een nieuwe koffiemachine kwamen we uit bij Coolblue. Hier deden ze een belofte "vandaag besteld, morgen in huis"
Dat klopt dus echt. Ik was gewoon verbaasd.
De bestelde koffiemachine bevalt overigens ook super goed

Henry 18-01-2017 Via de website gekocht

Top service!

Lamineerapparaat plus hoezen besteld op zondagochtend. Zondagmiddag gemerkt dat het de verkeerde hoezen waren (mijn fout) Maandagmorgen direct contact opgenomen en de fout is zonder problemen opgelost

Pluspunten

• Vriendelijke medwerkster
  • Snelle levering
  • Prima product

Mariska 18-01-2017 Via de website gekocht

top

Coolblue heeft een zeer uitgebreid assortiment, snelle levering, niet te duur en zeker zeer goede service!!

A. Jenny 18-01-2017 Via de website gekocht

Zaterdagavond besteld, zondag in huis!

Wow, zaterdagavond laat besteld [23:00], zondag laat in de middag in huis! Overzichtelijke website en supersnelle levering. Erg blij mee!

tevreden klant 18-01-2017 Via de website gekocht

snel zonder kosten

Had eerder via deze website gekocht en was tevreden. Het is bijzonder dat geen verzendkosten worden gerekend en zelfs op zondag wordt bezorgd.

Marcel 18-01-2017 Via de website gekocht

Coolblue is top!

Bestelling gedaan en dag erna conform gewekte verwacht ook het pakketje ontvangen. Communicatie Coolblue prettig, helder en met een knipoog (humor). Goede levering (neutrale blauwe doos) en bezorging ook bij de buren als je er niet bent (erg prettig!!). Kortom, ik ben tevreden en kies voor Coolblue, zelfs als hetzelfde product 2 euro goedkoper is bij een andere leverancier.

Pluspunten

• Zeer snelle levering
  • Geen gedoe, betrouwbaar

Minpunten

• Minpunt nog niet gevonden...

Enny 18-01-2017 Via de website gekocht

E. Heuseveldt

Snelle levering, duidelijk op de hoogte wanneer mijn pakketje waar was. Duidelijke, snelle mails met info dat betaling bevestigd was, pakket verzonden was, pakket bij bestemming aangekomen was. Niets te klagen

Pluspunten

• Snelle levering
  • Duidelijke informatieverschaffing

René 18-01-2017 Via de website gekocht

Zeer groot assortiment, goede informatie op de website. Ruime besteltijden en snelle levering. Lage verzendkosten en zeer hulpvaardige helpdesk.

Pluspunten

• Ruim assortiment
  • Snel
  • Ruime openingstijden
  • Veel betaal mogelijkheden
  • Goede klantenservice

Minpunten

• Niet altijd de laagste prijs

JHE 18-01-2017 Via de website gekocht

Zeer tevreden met service, support en produkten

Ik ben een regelmatige klant van CB, en ook van een aantal andere online shops. CB vind ik enorm goed. Ik heb nooit problemen gehad met het terugsturen van defekte apparaten, zelfs een aantal dagen nadat de termijn verstreken was. Heel flexibel, en echt vriendelijke support. Meestal ook de beste prijs die je kunt vinden in de Benelux, gratis levering, en nooit gezever. Klant is koning...

Robyn westra 18-01-2017 Via de website gekocht

Canon printer gekocht

Ik heb voor coolblue gekozen omdat ik de prijs eerlijk vond en dat je genoeg informatie had over de printer... en ik heb 2 jaar garantie. En het was de volgende dag binnen

Pluspunten

• Volgende dag in huis
  • Genoeg informatie

Minpunten

• Geen min punt

Hans 18-01-2017 Via de website gekocht

Gewoon goed!

Breed en goed omschreven assortiment met de mogelijkheid om producten te vergelijken. De communicatie is prima. Geen verzendkosten, zelfs niet bij aflevering op zondag.

Pluspunten

• Zeer toegankelijke webwinkel
  • Snel en efficiënt
  • Geen verzendkosten

Nout 18-01-2017 Via de website gekocht

Laptop Asus

Goede vindbaarheid van de producten met de voor- en de nadelen. Tevens een scherpe prijs en een zeer snelle levering.

Pluspunten

• Snelle levering
  • duidelijke site

Evelien 18-01-2017 Via de website gekocht

HP Envy x360

Eerst in de MM geweest voor deze laptop.. verschillende winkels afgebeld, niet op voorraad en niet te leveren. Dus op Coolblue zondagavond 19 uur besteld en volgende dag 15 uur opgehaald bij een post nl punt. Helemaal top. Ook een wifi printer besteld, netjes een mail gehad met uitleg over het instellen.

Rolde 18-01-2017 Via de website gekocht

Goede, overzichtelijke en betrouwbare webwinkel

Hebben een overzichtelijke website. Kunt het gekozen artikel snel bestellen en betalen. Zelfs tot laat in de avond. Hebben vlotte levering. Het pakket kan tijdens de levering goed worden gevolgd en is op tijd geleverd.

Geert Vyncke 18-01-2017 Via de website gekocht

perfecte levering,snelle service !

gemakkelijk te bestellen ,ook de levering ,snelheid is perfect ,we bestelden een telefoon en er stak nog een kaartje van Pay&Go bij.prima service!

Mark 18-01-2017 Via de website gekocht

Prima, zoals altijd bij Coolblue

Goed werkende site, snelle levering met keuze mogelijkheden voor de levering op een tijdstip dat je thuis bent. Zo heb je je bestelling snel in huis en hoeft de bezorger niet onnodig heen en weer te rijden.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Op voorraad is ook op voorraad!
  • Keuzemogelijk voor levering

Henk 18-01-2017 Via de website gekocht

Perfecte deal

Onkyo receiver/versterker NR656 gekocht.
Zondag om 21:00 uur besteld. 16 uur later in huis.
Goede communicatie over actuele stand van zaken van levering.
Goed verpakt.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goede communicatie

RVK 18-01-2017 Via de website gekocht

Snelle levering. Product kan zonder meer terug binnen 14 dagen. Zelfs zonder een gegronde reden. Waar vind je dat, niet bij de concurrent.

Pluspunten

• Goede service
  • snelle levering
  • Fijne contact personen

Jan 18-01-2017 Via de website gekocht

Snel besteld, geleverd en geïnstalleerd

Makkelijk bestellen tegen een redelijke prijs, de volgende dag al geleverd. Vriendelijke bezorging en snelle plaatsing.

Pluspunten

• Snel
  • Vakundig
  • Track en trace van de bestelling

Minpunten

• verpakkingsmateriaal niet meegenomen
  • Bezorgtijd niet s avonds
  • Bezorgtijd in een venster van dagdeel

R vd Berg 18-01-2017 Via de website gekocht

Nieuwe video kaart

Wilde al een poosje een nieuwe video kaart voor mijn computer.
Na veel zoeken besloten welke kaart ik in mijn pc wilde, het werd de nvidia gtx 1070.
Natuurlijk gezocht op prijs, maar wel bij een winkel die een goede naam heeft en die ik aan de hand van recensies en natuurlijk mijn eigen ervaring vertrouw.
En zo kwam ik uit bij CoolBlue.
Deze had hem voor de scherpste prijs, en zaterdag besteld zondag in huis.
Bestelen ging gemakkelijk en vlot, betalen was ook zo geregeld.
En inderdaad de volgende dag netjes geleverd in de mooie cool blauwe doos.
Goed verpakt en netjes aangekomen, en artikel gekregen zoals beschreven in de webshop.
In de pc gebouwd en aan de slag, en geen spijt gehad.
Gewoon een goede webwinkel en alles goed (zoals het hoort) geregeld.
Zeker aan te bevelen aan anderen, en voor eigen toekomstige bestellingen.

Pluspunten

• Bestel gemak
  • Snel geleverd

MICHAEL B 18-01-2017 Via de website gekocht

Samsung XCover 3

Verschillende smartphones met elkaar vergeleken en prijs kwaliteit kwam deze er het beste uit. Zondag nog besteld en maandag kreeg ik deze al s'morgens aan de deur geleverd. Prima service en levering

Ron v W 18-01-2017 Via de website gekocht

Niet verwacht dat de levering op zondag zou worden uitgevoerd, prima service!
Het leveringstijdstip was nogal ruim genomen maar dat viel achteraf mee volgende keer weer!

Liesbeth 18-01-2017 Via de website gekocht

handige mooie smartphone. had Motorola, deze is nog beter!!

Overzichtelijke site. makkelijk je bestelling plaatsen en snelle levering.
Handig het retourformulier al erbij! Gelukkig niet nodig!

Marja 18-01-2017 Via de website gekocht

Ipad pro

Artikelen staan overzichtelijk bij elkaar. Goede informatie.
Coolblue levert super snel en zelfs op zondag.
Coolblue doen wat ze beloven!

Bert 18-01-2017 Via de website gekocht

Perfecte levering

Duidelijke site, goede productbeschrijvingen en foto's, gratis met PayPal kunnen betalen, goede terugkoppeling en statusmeldingen en snelle levering!

Pluspunten

• Duidelijke site
  • Veel gratis betaalmogelijkheden
  • Snelle levering

Hilde 18-01-2017 Via de website gekocht

prima

Mij printer van epson bevalt me prima. Was de zwarte inkt op. Even bestellen en op zondag leveren. Super. Netjes verpakt en duidelijke melding wanneer bezorgen.
Ben erg tevreden over jullie

Klaas 18-01-2017 Via de website gekocht

Coolblue goede service en goede product reviews

Top 10 producten en de aangeraden scanner zijn voor mij de reden om bij Coolblue te bestellen ook een fysieke winkel in de buurt geeft de de doorslag

Pluspunten

• Eenvoudig bestellen
  • Snelle levering
  • Goede product reviews
  • Fysieke winkel in de buurt

Mark 18-01-2017 Via de website gekocht

(Weer) snel geleverd !

Laat op de avond nog even wat besteld, volgende ochtend in huis, het logistieke proces is gewoon heel erg goed geregeld. Nette track and trace info en goede verpakking. Zelfs de glimlach op m'n gezicht wordt waargemaakt....

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goede verpakking
  • Betrouwbaar gebleken
  • Track and trace info

Artur Margonari 18-01-2017 Via de website gekocht

Delivered in my previous address! Bad comm. with support!

Order: 20595221
Last Thursday 12th I've ordered a total of €364 (a smartphone and accessories) and it was delivered in my previous address although I've changed it during my shopping.
But still, I called and the support the day after, Friday, when I didn't received, and they said it was still possible to "rollback" and send to my current address in Brussels as it was not delivered yet. Also said that it was going to be delivered on Saturday to me.

When it didn't arrived on Saturday, I called again. Another person picked up and told me that I should print, sign and send back a certification to have this cancellation and get my package. But the first support person didn't tell me that AT ALL! So I couldn't know it!
I told this second person that I don't have printer at home and I would do this on Monday as I could print it at work.
Again, surprise: the package was delivered anyway to my previous address on Monday at10h30!!!

Then I called Coolblue again and send email and the answer I've received is that Coolblue cannot do anything for me as it was already delivered. They (support from Coolblue) said that I put the wrong address so it's not Coolblue's issue anymore.

What is not being take into account is this communication from Coolblue side to do not inform me correctly about the certification step and also, for saying that I could send the certification anyway on Monday but afterwards, shipping the package anyway!!!

Now I have to find a way to contact the current tenant of my old apartment and do whatever is necessary to get it back???
I'm feeling a huge lack of thrust from me to Coolblue and a lack of follow up and good sense from Coolblue side!
It's probably the 8th time I buy with Coolblue (3 on my account and 5 with my girlfriend's account) and I completely disappointed with this situation.
A lot of frustration and energy drained by this and NO HELP AT ALL from Coolblue to get this solved.
Order: 20595221

Minpunten

• Very bad communication from support team
  • Mislead on what I can do to get my package back
  • No follow up at all after the delivery
  • Abandon after deliver (even when wrong)

Brenda 18-01-2017 Via de website gekocht

Samsung s6

Ik ben altijd al bij coolblue geweest. Als er problemen zijn kan het zo weer geruild worden. Goede service

Pluspunten

• Snelle levering
  • Makkelijk te betalen
  • Je word goed geïnformeerd
  • Klanten service makkelijk te bereiken
  • Goed verpakt

Anna 18-01-2017 Via de website gekocht

bestel de producten dan liever

Het oogt netjes. Maar toen we binnen kwamen moest je in de computer aangeven welke hulp je nodig had. We hebben wel gewacht, maar het was er zo chaotisch je kon niet echt ergens zitten of staan. het was niet duidelijk hoe het in zijn werk ging. ik dacht als je nummer tevoorschijn komt moet je ergens naar toe lopen, maar nu lopen ze naar jou toe. hoe weten ze dan dat jij hulp nodig heb? het was onze eerste keer op een zaterdag in die winkel. En bedacht dat ik nooit meer naar die winkel wil gaan. bestellen is dan zeker beter voor je gemak, dan even in de winkel iets te halen. dat was de 2e keer. de eerste keer kon je gewoon binnen komen en op je gemak rondlopen.jammer dat er maar 1 filiaal is in Rotterdam.

Pluspunten

• oogt netjes
  • klantvriendelijk
  • op int kan je zien of de product op voorraad ligt.

Minpunten

• chaotisch
  • niet duidelijk hoe en wat
  • Er hingen geen prijzen bij de lapoptassen
  • geen goede ligging van de winkel

S.K. 18-01-2017 Via de website gekocht

mooi !

Overzichtelijke website met duidelijke produktinformatie. Bestellen gaat gemakkelijk en de wasmachine werd de volgende dag bezorgd. Bijna meteen was bekend in welk tijdvak bezorging plaats zou vinden. Daarna nog een sms en een telefoontje over de exacte bezorgtijd. Klopte precies ! Plaatsing ook snel en zonder problemen.

Pluspunten

• klantvriendelijk
  • snelle en goede bezorging

Gerrit48 18-01-2017 Via de website gekocht

Professionele webshop met prima service

De prijs/kwaliteit verhouding van het product dat ik wilde kopen was bij Coolblue erg gunstig. Bij een technische vraag die niet te beantwoorden was door een deskundige Coolbue medewerker gaf men mij de contactgegevens van de producent zonder dat ik er om hoefde te vragen. Betaling ook met creditcard zonder meerkosten. Complete levering inclusief duidelijke gebruiksaanwijzing (die overigens via de website ook is te downloaden) in de Nederlandse taal.
Informatievoorziening inzake facturering resp. levering prima. Levering idd conform afspraak binnen 24 uur. Bij deze winkel kom ik gegarandeerd terug.

Pluspunten

• Coolblue maakt waar wat belooft is
  • betaling per creditcard zonder meerkosten
  • prima helpdesk die zonodig doorverwijst
  • beschrijving voorzien van alle techn. specs
  • overall goede informatie voorziening

ardyvb 18-01-2017 Via de website gekocht

Topshop!

Retesnelle leveringen, waanzinnig goeie en snelle klantenservice. Hun motto lijkt wel, waarom moelijk doen als het ook makkelijk kan. Misschien vaak een paar euro duurder als ergens anders, maar dat weegt voor mij niet op tegen de voordelen van de leveringsmogelijkheden en topservice.

Pluspunten

• Uitgebreide leveringsmogelijkheden
  • Standaard snelle levering
  • Bestelgemak
  • Doen niet moeilijk

Tina Dudink 18-01-2017 Via de website gekocht

Printer

Heb een printer gekocht en was keurig en goed verpakt. Kwam op de afgesproken tijd binnen. Goede service

HTF 18-01-2017 Via de website gekocht

Overzichtelijke webshop, goede prijs, snelle levering en de mogelijkheid om het moment (en de locatie) van de levering te bepalen. Die middel van mails blijf je op de hoogte van de levering. Erg netjes afgehandeld allemaal.

Karl 18-01-2017 Via de website gekocht

Aankoop Nespresso machine

Naast de perfecte service van omschrijving en levering, een betere aanbieding gekregen dan bij Nespresso zelf. Top!

Pluspunten

• alles perfect!

Astrid 18-01-2017 Via de website gekocht

Snelle levering/hulp bij keuze

Door handige vergelijking en een top 10 voor een bepaald product, helpt dit enorm in het maken van de juiste keuze. Ook de vele reviews van andere klanten zijn fijn. Daarnaast super snelle levering, zelfs op zondag.

Verburg 18-01-2017 Via de website gekocht

Verburg

Vriendelijke medewerkers. Keurig geholpen aan de telefoon.
Netjes aan afspraak gehouden met betrekking tot levering van product.

Gerard 18-01-2017 Via de website gekocht

even snel wat bestellen....en gratis verzending

zondag avond laat besteld en maandag om 12.15 in huis
Alles was goed verpakt en gratis verzending en scherpe prijs

Pluspunten

• aktuele voorraad klopt
  • tot laat te bestellen..volgende dag in huis

Jan 18-01-2017 Via de website gekocht

Aankoop Nespresso koffiemachine

Overzichtelijke bestelsite, supersnelle levering de eerstvolgende dag. De keuze was snel gemaakt omdat ik al eerder bestellingen bij CoolBlue heb geplaatst en ook toen een prima service kreeg.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Geen account nodig

Ralph 18-01-2017 Via de website gekocht

Ze doen wat ze beloven

Goede overzichtelijke site met veel gebruiker reviews over de producten. Printer besteld rond een uur of 10 's avonds en was zoals beloofd de volgende dag (al voor de lunch) in huis. Netjes verpakt.

Pluspunten

• Enorm assortiment
  • Scherpe prijzen
  • Hele snelle levering

GreyGaruda 18-01-2017 Via de website gekocht

Topservice

Ik bestel al bijna vanaf de oprichting regelmatig artikelen. Maar nu leveren ze ook op zondag keurig op tijd en dat vind ik een heel prettige service.

Pluspunten

• Levering echt altijd prompt de volgende dag
  • Assortiment
  • Prijs kwaliteit verhouding