Deze score is berekend op basis van 2765 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Avi 05-04-2017 Via de website gekocht

Doen wat ze beloven.

Op zondag printer besteld maandag geleverd gekregen. Website goed toegankelijk. Bestel proces simpel. Betrouwbare site.

Ben 05-04-2017 Via de website gekocht

artikel besteld, de volgende dag bezorgd.

Wasmachine besteld en de volgende dag op de vooraf aangegeven tijd geleverd, aangesloten en oude wasmachine mee terug genomen.
Goede prijs/kwaliteit verhouding en gratis bezorging.

Hatice 05-04-2017 Via de website gekocht

Bestellen en leveren zonder gezeik!

Ik heb voor de coolblue gekozen omdat ze vergeleken met andere sites goedkoop zijn en een ruim aanbod hebben. Ik vind er alles wat ik zoek.

Fredv. 05-04-2017 Via de website gekocht

Zo zou ieder webshop moeten zijn!

Ik heb reeds een 15-tal diverse producten aangekocht bij Coolblue via de webshop en telkens is alles in perfecte staat geleverd meestal de dag na de bestelling (nu ook op zondag!). Ze zijn soms niet altijd de goedkoopste (op een paar euro's na )maar service heeft ook zijn prijs. Ik zou Coolblue aan iedereen aanraden.

Koos 05-04-2017 Via de website gekocht

Goede printer& goed aan te sluiten

Goede prijs, veel keuze , veel gegevens van de apparaten en van eerdere kopers. Top bezorging met mailtjes voor bezorgtijd en zo

Paul 05-04-2017 Via de website gekocht

Duidelijke en snelle service.

Goed product correct geleverd, helaas niet passend. Snelle, duidelijke instructies hoe verder te handelen.

Jose 05-04-2017 Via de website gekocht

zoals steeds alles in orde

Je weet steeds waar je aan toe bent als je bij coolblue besteld: correcte service, geen wachttijd, snelle levering...

Johan Klein Severt 05-04-2017 Via de website gekocht

Goede prijs kwaliteit. Snelle levering.

Goede en duidelijke site waarin alles goed en snel te vinden is. Kent tevens een enorm groot assortiment.

Sarah 05-04-2017 Via de website gekocht

Snel in huis

Duidelijke site, mooie aanbieding en fijn dat ik een bezorgdag kon kiezen.
Wel een erg grote doos in verhouding tot het artikel. Dat kan efficiënter.

Emile 05-04-2017 Via de website gekocht

Top service.

Zondag avond besteld, keurig een SMS gekregen met de verwachte aflevering en een paar minuten voor levering gebeld door de chauffeurs. Die zetten m keurig op z'n plaats en nemen het oude apparaat weer mee. Top service.

papa van 6 05-04-2017 Via de website gekocht

super snelle levering

zondag avond wasmachine en droger besteld
maandagmorgen on huis
zeer vriendelijke en behulpzame bezorgers
top !!!!

R. van Spanje 05-04-2017 Via de website gekocht

Perfecte service, vriendelijk personeel aan de telefoon.

zaterdagavond monitor besteld - zondag netjes al om 1530 afgeleverd. zondag toch niet tevreden maar met telefonische hulp alles geregeld ivm terugzending en nieuwe besteld. ben keurig op de hoogte gehouden waar retourzending was en wanneer geld wordt terug gestort.
Perfecte service.

Nick 05-04-2017 Via de website gekocht

Drama service

Ik heb meerdere keren besteld bij deze winkel maar ALTIJD bezorgen ze telaat (praat hier over zeker 4 a 5 keer). altijd de zelfde woorden wanneer ik ze hier over benader en dat zijn de woorden dat gebeurt anders nooit, maar helaas bij mij meerdere keren. dan staat er op hun site via App binnen 30 minuten antwoord, kan je ook schrappen want ik heb om half 8 s'avonds geappt en kreeg de volgende dag om 10 over half 9 s'ochtends pas antwoord.

Officiele reactie van Coolblue 06-04-2017

Beste meneer/mevrouw,

Wat ontzettend teleurstellend dat meerdere bestellingen bij ons te laat zijn geleverd. Wij doen ons best om alle bestellingen tijdig te leveren bij al onze klanten. We werken met verschillende koeriers en het is mogelijk dat de bezorgers onderweg vertraging hebben opgelopen. Of pakketten die niet altijd gemakkelijk te vinden zijn in het magazijn of sorteercentrum. Helaas kunnen wij zonder een ordernummer niet achterhalen wat er precies is gebeurd tijdens de zending van uw bestellingen.

Daarnaast scheppen wij inderdaad de verwachting binnen 30 minuten te reageren via alle Social Media kanalen. In sommige gevallen lopen we iets achter maar breiden het team uit om de deadline weer te verwezenlijken.

Wij zullen uw feedback zeker meenemen om onze service te verbeteren. Ontzettend bedankt voor de review.

Mocht u nog andere vragen hebben, dan kunt u altijd een e-mail versturen naar geenglimlach@coolblue.nl.

Coolblue.

R.Janssen 05-04-2017 Via de website gekocht

Ik word niet blue van koud blauw!

Wegens een explosie van scherven naar aanleiding van een gevecht tussen een stenen aanrechtblad en een koffiekan, had ik een supportvraag aan Coolblue (of ik zo'n ding los kon bestellen) Hiermee hebben ze me onmiddellijk uit de brand geholpen, en tot mijn grote verbazing kreeg ik nog een koud blauwe koffiemok kado ook. Samen met mijn voorgaande ervaringen met ze, verdient dit een dikke 10

Coby 05-04-2017 Via de website gekocht

Prima service!

Artikel was in de aanbieding, daarom hier gekocht. Ivm werk op ophaalpunt laten bezorgen, kreeg meteen mail hoe laat en op de dag zelf mail dat het er eerder was, top!

Jac 05-04-2017 Via de website gekocht

geweldige service en snelle levering

door de zeer snelle levering en gelijk kunnen werken met de laptop. ook nog een mail gehad met tips om snel te kunnen beginnen. goede service

Eric De Lange 05-04-2017 Via de website gekocht

Nespresso machiene

Van de service van Coolblue ben ik tevreden. Ben correct geïnformeerd en opgevolgd door de mensen van Coolblue desalniettemin de levering niet van een leien dakje liep. Ik ben absoluut niet tevreden van Bpost. Dit is niet de juiste logistieke partner volgens mij!

Een tevreden klant 05-04-2017 Via de website gekocht

Beleving!

Dit is verkopen, service en aandacht voor de klant (beleving) 3.0
En, leuk die humor op de site maar ook op de verpakking!

Wishal 05-04-2017 Via de website gekocht

Snel, efficiënt en adequaat = Coolblue

Eerder al een Philips Hue set besteld. Na levering kreeg ik een hele persoonlijke kaart toegestuurd, handgeschreven door een medewerking met daarin een bedankje en de vraag hoe het bevalt. Dit stelde ik enorm op prijs en maakt de relatie tussen Coolblue en de klant veel persoonlijker. Dat is direct de reden geweest waarom ik mijn volgende bestelling weer heb geplaatst bij deze prachtige onderneming!

Nieuwe speakers aangeschaft en op zoek geweest naar speakerkabel. Nergens meer verkrijgbaar, wel bij Coolblue. Zondag besteld, maandag bezorgd. Geen omkijken naar gehad. Ik beveel deze winkel ten zeerste aan!

Maurice 05-04-2017 Via de website gekocht

Super service en de laagste prijzen

Bij googlen blijkt coolblue gewoon altijd de laagste prijs te hebben. Als je ze belt of FB wordt je snel en vriendelijk geholpen. Helemaal prima dus.

Fritz! Powerline 1000E set 05-04-2017 Via de website gekocht

Snel en perfect geleverd !!!!

Ten eerste was Coolblue.nl de goedkoopste en al eerder besteld met goede ervaring !!!
Een goed product leveren en ook nog eens een perfect product voor een mooie prijs.
Werkt perfect en zonder moeite geïnstalleerd !!!

Samuel Rave 05-04-2017 Via de website gekocht

Erg fijne website, goede service en super snelle afhandeling!
Fijne touch vind ik ook de herkenbare verpakking.

Keeci 05-04-2017 In de winkel gekocht
Groningen

Goed geholpen

Werd door een jongedame prima geadviseerd bij het kopen van een TV en het compatible maken van de oude TV middels een Chromecast voor Netflix.

Denis uut Emm'n 05-04-2017 Via de website gekocht

Snel en helder.

Opmerkelijk snelle leveringen waarbij de communicatie in het bestelproces en de levering niets te wensen over laat. Zo moet het!

OC 05-04-2017 Via de website gekocht

Prima geregeld, zoals altijd!

Bestelprocedure , betaling en afhandeling leverde geen problemen op. Snelle levering! Ging zoals altijd perfect!

Buma 05-04-2017 Via de website gekocht

Prima service

Snelle service duidelijke info goede keuze een aanrader zou zo weer iets bestellen bij cool blue ook de prijs valt mee

Ro 05-04-2017 Via de website gekocht

Eeen voortreffelijke en snelle service

Bestellen , betalen en afhandeling soepel en zeer klantvriendelijk. Dat deze tekst nu honderd karakters telt is onnodig maar wordt ik door de app toegedwongen. Daar gaat de klantvriendelijkheid!!!

Venny 05-04-2017 Via de website gekocht

Snelle service!

Reistas naar een afhaalpunt laten bezorgen. Hierdoor hoef je niet thuis te wachten op je pakketje. Per mail word je op de hoogte gehouden waar het pakketje zich bevind en waneer je hem kan ophalen. Ideaal!

Martine 05-04-2017 Via de website gekocht

Snelle service!

Ik wilde graag weer snel een wasmachine hebben. De site is overzichtelijk en je hebt zo een product besteld. Ik heb zondag besteld, maandag is er gebeld en dinsdag is de wasmachine bezorgd.

Brother lc 05-04-2017 Via de website gekocht

Grappige toetsen hier en daar!

Goede filtermogelijkheden die de zoektocht gemakkelijker maken. Overzichtelijk. Veel uitleg bij de producten. Ik heb het misschien niet gevonden maar geen vergelijkmogelijkheid?

Ton van der Geest 05-04-2017 Via de website gekocht

Snel geregeld. Op zondag!

Op zaterdagavond een blender besteld. Als de blender er maandag zou zijn was het meer dan goed geweest. Nu werd onze bestelling op zondag aangeboden. Meteen genieten natuurlijk! Zonder extra kosten...

Ken 05-04-2017 Via de website gekocht

Groot aanbod tegen goede prijs

Ruime keuze met een prima prijzen. Goede vergelijking te maken tussen de verschillende producten en uitgebreide reviews. Ook is het mogelijk om je te laten adviseren wat het beste bij jou past. Vandaag besteld voor 23:59 morgen in huis is ook waargemaakt!

Anton 05-04-2017 Via de website gekocht

Supersnel

Je besteld iets in de avond en de volgende dag ligt het in de brievenbus, echt snel en tot nu toe klopt het iedere keer wat ze beloven.

Marjolijn 05-04-2017 Via de website gekocht

Coolblue maakt me blij!

Coolblue is een bedrijf die hun belofte 'alles voor een glimlach' waarmaken! Ik had een wasdroger besteld, op hun trouwens heel goed en prettige werkende website, en werd al meteen blij van hun wachttherapie. En ja, ik heb ze stiekem allemaal geprobeerd ;-) Op de afgesproken dag en tijd kwamen de bezorgers langs, waarbij ik een half uur van tevoren een belletje kreeg. Ik deed de deur open en ik kreeg een hand en de bezorger stelde zichzelf en zijn collega netjes en vrolijk voor. Daar ging m'n mondhoeken, hop zo omhoog.

De jongens gingen naar boven en haalden de oude droger naar beneden. Vervolgens installeerden ze de nieuwe droger op een afvoer waarvan ik niet eens wist dat ik die had. Ik had een warmtepompdroger gekocht omdat ik dacht dat ik een condensbak moest hebben, maar de bezorg- én aansluithelden zorgden ervoor dat ik daar niet meer naar hoef om te kijken. Nou, mijn dag kon al helemaal niet meer stuk. Grote glimlach dus.

Als een blije klant plaats ik een positieve review op hun Facebook, en al snel krijg ik een net zo enthousiast bedankje terug van Marieke van Coolblue. Weer een blij gevoel.

En als 'feel good' klap op de vuurpijl krijg ik een paar dagen later ook nog eens een leuk en persoonlijk kaartje in de bus, van zowel mijn bezorghelden als de webcare-koningin.

Van begin tot eind weet Coolblue je een goed gevoel te geven en je vooral te verrassen. Het is voor mij echt het gaafste merk van Nederland. Ze weten heel goed waar hun kracht ligt en doen er alles aan om dit naar de overtreffende trap te brengen. Als marketeer ben ik onder de indruk van hoe ze van het geven van feel good verrassingen een gestroomlijnd proces hebben gemaakt, zonder dat het nep of onpersoonlijk aanvoelt. Ik heb Coolblue al vaak met plezier aangeraden en zal dit absoluut blijven doen!

A.B 04-04-2017 Via de website gekocht

Geweldige en vriendelijke service.
Bij problemen of oncomplete levering zeer makkelijk te contacteren. Per mail krijg je binnen een uur antwoord
Snelle (na) levering zelfs op zondag
Zeer attent (excuus kaartje ontvangen)

Freek 04-04-2017 Via de website gekocht

Alles op voorraad en de volgende dag (op zondag!) in huis!

Duidelijke webshop. Gerelateerde artikelen zou je makkelijker moeten kunnen vinden. Heb de GoPro 5 black gekocht voor duiken dus had er een aantal accessoires bij nodig. Was even zoeken maar Coolblue heeft alles op voorraad en super snel geleverd. Echt subliem!

Carmen 04-04-2017 Via de website gekocht

Super service

Koelkast bestelt en laten bezorgen. De bezorgers namen alle troep netjes mee en waren erg vriendelijk. Koelkast wankelt nog wel een beetje, had misschien even waterpas gezet moeten worden.

Jacomijn 04-04-2017 Via de website gekocht

Behulpzame mensen

De CoolBlue medewerker reageerde erg snel en met goede informatie op mijn vraag via de mail naar een goed passende sleeve voor mijn laptop.

Christina 04-04-2017 Via de website gekocht

Duidelijk en snel

Gewoon duidelijk en makkelijk te bestellen. Goede aftersales. Geen opdringende reclame of gepush om meer te bestellen

Peter M. 04-04-2017 Via de website gekocht

Razendsnel en super professioneel!

De site maakt het erg gemakkelijk om het toestel te vinden dat je zoekt. Bovendien is het gemakkelijk om alle specificaties terug te vinden en toestellen te vergelijken met elkaar. Ik had mijn TV zaterdagavond besteld en zondagmiddag rond 14.00u was ik al TV aan het kijken. Super snel!

Inge 04-04-2017 Via de website gekocht

Super snel in huis!

Om 23.50 besteld, om 00.30 een verzendmail, om 10.30 in huis en precies wat ik wilde!! Ik zou zeggen kan niet beter👍🏼

Peter 04-04-2017 In de winkel gekocht
eindhoven

prima service!

Hoesje besteld, maar dat viel in het echt tegen, bij de winkel een nieuwe uitgezocht en de volgende dag het nieuwe hoesje geleverd!

ine wevers 04-04-2017 Via de website gekocht

geweldig,op tijd ,zeer vriendelijk

gisteren begaf vrieskast het. besteld en vandaag afgeleverd. fantastisch. vriendelijke heren en op goede plaats gezet. dank u.

Ed Vermeulen 04-04-2017 Via de website gekocht

Zondaglevering geweldig

Ik ben al langere tijd klant bij Coolblue en nog nooit teleurgesteld. Ook in de winkel wordt je geholpen door vriendelijk en deskundig personeel. Uitstekende aftersales.

Welmoed 04-04-2017 Via de website gekocht

Top & snel geleverd!

Dit was de goedkoopste shop, de specificaties van de tablet die ik wilde waren duidelijk aangegeven, en de bezorging was snel en vlekkeloos. helemaal top!

Frank H. 04-04-2017 Via de website gekocht

goede service

via internet gezocht op Bosch wasmachine en droger en ik kwam uit bij Cool blue en was nog de goedkoopste in prijs en gratis bezorging.
Ging allemaal goed en precies op de juiste dag en tijd bezorgd! geweldig!
Zondags besteld en maandag ochtend bezorgd super snel van Cool blue

Angela 04-04-2017 Via de website gekocht

Soepele bestelling en levering

Veel keuze in de webwinkel en de bezorging op zondag is ook erg fijn. Dat maakte de keuze voor Coolblue makkelijk.

Leonie 04-04-2017 Via de website gekocht

Had op zaterdagmiddag besteld, zondag was het al in huis. Heel netjes aangeleverd. Makkelijke site. Geweldig!

Jespers 04-04-2017 Via de website gekocht

Prettige online winkel, makkelijk alles te vinden. Snelle levering en ook binnen de aangegeven tijd. Vriendelijke chauffeur.

Paul van Hamme 04-04-2017 Via de website gekocht

Snelle levering op een zondag!

Uitstekende snelle service zelfs op een zondag prima organisatie goed verpakt hoes past perfect en van goede kwaliteit