Deze score is berekend op basis van 2192 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Jan 08-04-2017 Via de website gekocht

Snel en correct

Het assortiment is ruim, de levering is altijd perfect en de prijzen zijn competitief. De vele betaalopties (zoals PayPal) zijn ook altijd mooi meegenomen.

Corrie 07-04-2017 Via de website gekocht

Te late levering. Geen actie van Cool Blue

Tv is te laat geleverd. Krijg ik halverwege de dag een happy de peppie mail. Oh u speelt verstoppertje. Nou ik niet, ik was thuis (de hele dag). Bel met post nl, "wij waren er wel, maar u niet". Ik kijk de camera terug, maar er is niemand aan de deur geweest. Bel met cool blue "jammer, voor u maar ik kan niets voor u doen. Morgen nog een x". De volgende dag kwam de bezorger wel en heeft mij in het systeem laten zien dat hij de dag ervoor geen pakket voor mij had. Pakket was kwijt. Dus voor mij is de combi cool blue en post nl heel slecht.

Officiele reactie van Coolblue 08-04-2017

Beste Corrie,

Wat naar dat u uw bestelling een dag te laat hebt ontvangen en dat de opgegeven reden ook niet klopte. We kunnen ons voorstellen dat u dit best jammer vindt. We kijken dan ook graag of we u toch nog een glimlach kunnen bezorgen. Kunt u het ordernummer van uw bestelling sturen naar geenglimlach@coolblue.nl? Dan gaan we meteen voor u aan de slag. Alvast bedankt!

eamel 07-04-2017 Via de website gekocht

Prima service en lekker snel.

Moet ik dat hele verhaal vertellen? Nou, vooruit dan; hoewel duurder dan mijn normale pc-gerelateerde zaken-leverancier (ongeveer + 8 euro), was deze op voorraad en hoefde ik geen verzendkosten te betalen zoals bij voornoemd andere leverancier. Daarmee heb je me in principe al als klant binnen. Dat 's avond leveren had van mij niet per se gehoeven. Ben de hele dag thuis, maar goed, het was gratis wanneer voor die optie gekozen. Product zelf ik ook niks mee aan de hand maar ik had ook niet anders verwacht want ik maak al jaren gebruik van alles van Netgear (routers, extenders). Wel valt het beloofde bereik een beetje tegen, althans; wanneer ik die flashy specs en high-tec filmpjes mag geloven. Maar vooralsnog heb ik nu bereik genoeg dus om daar nu over te zeuren is een beetje kinderachtig. Kortom; misschien koop ik wel eens vaker wat van Coolblue in de toekomst. Ga vooral zo door, mensen. Nou, toedels.

Michelle 07-04-2017 Via de website gekocht

Fantastische service: snel en kwalitatieve producten!

Coolblue heeft mij niet teleurgesteld: product op tijd geleverd en kwaliteit is top! Ook service na aankoop (vb. garantie) van Coolblue verloopt altijd super vlot en vriendelijk. Bij mijn volgende aankoop kies ik zonder twijfel opnieuw voor Coolblue!

Marco 07-04-2017 Via de website gekocht

Top service

Ik kon mn niet werkende telefoon zonder moeite omruilen! Top, dankjulliewel! Ik ben er heel blij mee. Nu een goedwerkende telefoon (dezelfde soort maar dan een nieuwe)

Mel 07-04-2017 Via de website gekocht

Super!

Snelle levering en we werden goed op de hoogte gehouden over de bestelling. Het was bij de buren afgeleverd omdat we niet thuis waren,ik kreeg gelijk een mail van coolblue dat ons pakketje daar lag.

A.S. 07-04-2017 Via de website gekocht

Heldere informatie en snelle levering.

Duidelijke productinformatie en productreviews. Snelle levering. Dankzij deze uitgebreide informatie weet je precies wat je koopt. Het geleverde product voldoet daarom volledig aan mijn verwachting.

Tim 07-04-2017 Via de website gekocht

Monitor

De webshop was heel duidelijk te lezen en om te bestellen ook was alles heel makkelijk te doen en ik hub nu daarom ook precies wat ik wilde ik kwam bij jullie terecht omdat ik benq 27 inch in Google intypte en jullie bovenaan stonden

Petrah 07-04-2017 Via de website gekocht

Super service

Een geweldige shop, super service. Produkt laten bezorgen bij een postnl punt, netje een mail ontvangen wanneer ik het op kon halen en dat was ook nog uur eerder dan gepland!

Livia 07-04-2017 Via de website gekocht

Alles is correct en snel geleverd. Excellente service.

Alles werd correct en heel snel geleverd. Ook de website is uitermate gebruiksvriendelijk en je kan er makkelijkin navigeren.

Wiel 07-04-2017 Via de website gekocht

Geen woord gelogen!

Coolblue maakt volledig waar waarover ze adverteren. Het volledige proces loopt geweldig. De prijs-/kwaliteit verhouding is uitstekend. Chapeau!

Olim 07-04-2017 Via de website gekocht

Prima service

Was mijn eerste bestelling bij CoolBlue en die is prima bevallen. Werd keurig via mail en sms op de hoogte gehouden van de levertijd. Bezorging werd uitgevoerd door Dynalogic. Ze waren keurig op tijd en vriendelijke bezorgers.

dirk 07-04-2017 Via de website gekocht

top

powerbank na 1 klein jaartje niet meer na behoren.... 2 dagen later een nieuwe in huis.. top swrvice

Ralph 07-04-2017 Via de website gekocht

Snel en goed

Snel kunnen kiezen laat in de avond, betalen en begin van de middag al in huis. Klasse. Goed verpakt. Assortiment ook ruim voldoende.

MIA 07-04-2017 Via de website gekocht

Snel en gratis bezorgd

Alle Coolblue shops is duidelijk en heeft een goed overzicht. Soms halen we onze bestelde producten bij de winkel zelf. Winkel is maar 5 minuten fietsen van ons. Elke keer als we de winkel uitgaan doen we met een vrolijk gevoel en een grote grijns op ons gezicht. Die medewerkers hebben altijd een goed humeur en de service is top.

Diep 07-04-2017 Via de website gekocht

Weer supersnelle levering

Heerlijk als je de volgende dag je artikel al in huis hebt. In dit geval een laptop. Kun je direct weer aan de slag.

Jeroen 07-04-2017 Via de website gekocht

Topbedrijf

Wat een aanbod - ik heb niet het gevoel dat ik dan maar moet kiezen wat er toevallig in de etalage ligt.
Wat een ondersteuning - de keuzehulp is voor mij echt een meerwaarde waardoor ik me graag laat leiden.
Wat een prijzen - er is echt een prijsverschil met andere (lowcost) aanbieders op de (online) markt.
Wat een snelheid - oké, toegegeven: ook de concurrentie is snel.
Wat een handige website - duidelijk, overzichtelijk, compleet én grappig (mooie meerwaarde waarmee Coolblue zich onderscheidt van de concurrentie).

susan 07-04-2017 In de winkel gekocht
rotterdam

zeer vriendelijk personeel in filiaal rotterdam centrum

hele fijne winkel in rotterdam-centrum,als je van ver komt is het fijn dat er ook een koffiehoek en toilet is,alle lof voor het zeer vriendelijke personeel,gisteren een russel hobs waterkoker gekocht,
en deze vanmorgen al thuisbezorgd gekregen.omdat deze niet op voorraad was,chapeau

JL 07-04-2017 Via de website gekocht

Snel weer printen!

Inkt op ... F*^K ... geen paniek... 20 uur later voor een uitstekende prijs de originele inkt in huis. Dat ga ik vaker doen. Volgende keer 20 uur eerder...

Peter 07-04-2017 Via de website gekocht

Prima service. Lekker overzichtelijk!

Mijn opa van achter in de 70e jaren was op zoek naar een nieuwe laptop. Samen met zijn kleinzoon, ik, moesten we op zoek naar een geschikte laptop. Aangezien ik tijdens mijn studie al eens onderzoek heb gedaan naar de service van Coolblue, was de website van Coolblue het eerste wat in mij op kwam. We hebben een filter toegepast, en op deze wijze kwamen we bij deze HP laptop uit! Mijn opa en ik zijn er blij mee. Duidelijke communicatie, overzichtelijke website, goede (combi)prijs en snelle levering!

Erik Bervoets 07-04-2017 Via de website gekocht

Zij doen zelfs meer dan ze beloven!

Overzichtelijke site met ruime selectiemogelijkheden, ruim aanbod, eerlijk advies en daar bovenop nog een goede prijs!

Michelle 07-04-2017 Via de website gekocht

Snelle service!

Ik heb in de mediamarkt gekeken naar een tv en soundbar. Daar had ik wat moois gezien maar dat was niet op voorraad. Ik wist dat ik dus beter nog even bij coolblue kon kijken. Daar stond dezelfde tv met soundbar op de site. Deze was wel direct leverbaar. De tv werd op het door mij gevraagde moment geleverd. Ik ben er erg blij mee!

Tonnie 07-04-2017 Via de website gekocht

Uitstekende omschrijving product

Een uitstekende website met veel keus , duidelijke omschrijving product en snelle levering maken dat ik steeds weer bij Coolblue koop.

Marieke 07-04-2017 Via de website gekocht

Snelle service

Klantvriendelijke site, bestellen eenvoudig, geen inlog, verpakking oké, vlotte service, volgende dag in huis, product helemaal goed

Bram Noorlander 07-04-2017 Via de website gekocht

Ze doen wat ze beloven

Ik had twee micro sd kaarten van acht GB besteld en ik ontving er twee van zestien GB voor het zelfde geld.

Sil 07-04-2017 Via de website gekocht

Toppie service

Hier was het product goedkoper dan bij andere en het was voor dezelfde service, je hebt het meteen de volgende dag!

Siobhan 07-04-2017 Via de website gekocht

Enorm snel, goed, alles dik in orde

Het product dat ik nodig had is op veel verschillende sites te koop. Ik heb echter heel goede ervaringen met de klantvriendelijkheid, snelheid en service van Coolblue, vandaar dat ik daarvoor koos. Die ervaringen zijn weer bevestigd!

Mirandas 07-04-2017 Via de website gekocht

Duidelijke en overzichtelijke website. Ik heb een tablethoes besteld. Veel keus en de hoes voldoet aan mijn verwachtingen.

Chriz 07-04-2017 Via de website gekocht

Goede en snelle service

Goede service, hele snelle levering en overzichtelijke website. Product voldoet prima aan de verwachtingen

Dennis 07-04-2017 Via de website gekocht

Top service, snel, goede kwaliteit

Gewoon geweldig!! In de avond besteld en de volgende morgen al in huis. Sta elke keer te kijken hoe ze het bij Coolblue doen maar ze flikken het elke keer weer "top"

Samanfha daalder 07-04-2017 Via de website gekocht

Super service

De twee mannen waren heel behulpzaam..! Hebben de wasmachine heel netjes naar boven gebracht en de oude meegenomen..!! Super vriendelijk en heel secuur te werk gegaan

M. Stouten 07-04-2017 Via de website gekocht

Gemakkelijk, snel, en zeer vriendelijk!

Voor de eerste keer gekozen voor een witgoed levering via Coolblue. De volgende dag was de bestelling al binnen en werd door twee aardige jongens naar de eerste verdieping gedragen. Wat fijn als er een lach en een vriendelijk woord vanaf kan. Wasmachine keurig op zijn plaats gezet en oude apparaat meegenomen. De volgende keer kies ik zonder twijfel weer voor Coolblue!

Willem 07-04-2017 Via de website gekocht

Echt geweldig

Ik heb coolblue gekozen omdat ik wist dat ze heel snel leverden en het simpelweg een geweldige service heeft.
Het was er de volgende dag al, in de middag zelfs nog geen acht uur daarvoor bestelt!!
En laten we even eerlijk zijn, doen we het allemaal niet een beetje voor de leuke enveloppen?

Frank 07-04-2017 Via de website gekocht

Coolblue. Wat kan ik zeggen. Gewoon perfect.

Alles klopt. Van bestelprocedure tot afrekenen en bevestiging met track en trace. Bovendien vaak de goedkoopste.

3S 06-04-2017 Via de website gekocht

Maakt iets simpels gewoon leuk

CB maakt van een simpele aankoop gewoon iets leuks. Altijd ergens tijdens het aankoop proces zien ze kans een glimlach op je gezicht te toveren.

Jurgen 06-04-2017 Via de website gekocht

N1 winkel van nederland

Goede service en niet de duurste
Iets verkeerd besteld na telefonisch contact met klanteservice gelijk me bestelling veranderd en volgende dag binnen met de post

Don 06-04-2017 Via de website gekocht

Snelle service

's Avonds besteld rond 22:00, de volgende dag voor 13:00 was de bestelling geleverd. Hoe snel wil je het hebben!!

Theo verhees 06-04-2017 Via de website gekocht

Bestelling aangekomen

maandag nacht besteld en snel reactie van ontvangst en hoe de levering zou plaatsvinden.
Dinsdag tussen 12.30 en 14.30 uur via post nl.
Hoopte op 12.30 want we moesten nog weg.
Om 14.40 kregen we de melding van dat het pakje vertraagd was en om 15.29 was het pakje
er pas. Geen sorry of een reden. Hier kan Cool blue waarschijnlijk niets aan doen.
Je hebt dus niets aan track en trace.
Misschien een ander vervoerder.
Product is zo als het hoort en ben er verder tevreden mee.

Review laptop 06-04-2017 Via de website gekocht

Wat een snelle levering, zelfs op een Waddeneiland!

Handige en gebruikersvriendelijk overzichtelijke site waardoor vlot deal werd gesloten. Blij verrast dat de laptop de volgende dag reeds werd bezorgd (op Texel). Top!

AnneDelft 06-04-2017 Via de website gekocht

Fijne site waar per product een uitgebreide beschrijving te lezen is en waar ook makkelijk een vergelijking te maken is. Het bestelde product lag de volgende dag al op de mat, perfect!

FWDB 06-04-2017 Via de website gekocht

Snel, efficient, overzichtelijk.

Goed aanbod op de site.
Snel alles te vinden en te bestellen.
Bestelling snel, op[ tijd en goed te volgen.

eveline 06-04-2017 Via de website gekocht

Lekker snel, ok een heel klein beetje te laat.

Als je in de avond bestelt en je zit de volgende dag vrolijk aan je nieuwe computertje te werken dan is dat wel prettig. Weliswaar was het pakje twee uur later dan beloofd, maar daar kan ik goed mee leven. Ik waardeer de humor (wachttherapie) ook. En dat de computer het goed doet is natuurlijk het allerbelangrijkste. Meer kan ik niet zeggen. Het is pas twee dagen geleden.

Berno 06-04-2017 Via de website gekocht

wat een service...

Overzichtelijke site, en levering ook op zondag, wat een service...
Je hoeft er de deur er niet voor uit.

Vanessa Viva Koomen 06-04-2017 Via de website gekocht

Topbedrijf

Razend snel, humor aan de telefoon en grenzenloos klantvriendelijk. Het kan dus wel!
Bij een vraag aan het servicecenter kreeg ik in 1 x antwoord. En ik lag in een deuk om de IVR keuzes en waarschuwingen👍Grote pluim🎊

Esther 06-04-2017 Via de website gekocht

Fantastische service

Goed en snel alles geregeld. Levering was top. Je wordt goed op de hoogte gehouden mbt leveringstijd. Keurige bezorgers.Echt een aanrader!

Annemarie 06-04-2017 Via de website gekocht

Allemaal even behulpzaam en meedenkend.

Prima geholpen aan de telefoon en ook bij de levering ontzettend aardige mensen.
Alles conform afspraak.

Willemijn 06-04-2017 Via de website gekocht

Geweldige service!

Ik heb in eerste instantie voor deze winkel gekozen omdat de producten ook trappen op gebracht zouden worden. Maar toen ik op de website ging kijken, vond ik deze zo origineel en aansprekend dat ik me er op een bepaalde manier direct 'thuis' en welkom voelde. De bezorgservice was heel netjes. De mannen stelden zich vriendelijk voor en hielpen me om alles gelijk aan te sluiten en bijzonderheden door te geven. Heel fijn! :)

Mathilda Vledder 06-04-2017 Via de website gekocht

Heel snel en goed

Heel snel en netjes, leuke mensen komen jouw apparaat installeren. Prima keuze gemaakt, de uitleg op de website is goed.
Ben zeer tevreden met de aankoop.

Peter 06-04-2017 Via de website gekocht

Zeer snelle en correcte levering!

Na een slechte ervaring elders (met een bestelling van een telefoonhoesje) voor het eerst iets bij Coolblue besteld.
Zeer goede ervaring deze keer. Snelle en correcte levering!!!

Filip 06-04-2017 Via de website gekocht

Erg tevreden!

Ik had een telefoon hoesje besteld om een uur of 9 's avonds en die was de volgende dag al binnen ! (zoals beloofd is) De reviews waren betrouwbaar en goed gedetailleerd. Alleen over de prijzen ben ik wat minder te spreken, maar daar staat dan wel weer goede service tegenover.