Deze score is berekend op basis van 3439 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Rob 08-01-2017 Via de website gekocht

Snel en gemakkelijk

Het product, een inktcartridge, kan ik nog niets over zeggen, want die ligt te wachten totdat de huidige leeg is. Over coolblue eigenlijk alleen maar goeds. Ik moet echt diep gaan nadenken om iets negatiefs te bedenken en vind nog niets.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goede productinformatie

bella 08-01-2017 Via de website gekocht

Stofzuigerstore

Duidelijke omschrijving, je kunt vergelijken met andere stofzuigers, makkelijke navigatie, snelle levering.

eddy 08-01-2017 Via de website gekocht

voor herhaling vatbaar

goede hulpprogrammas voor het opstarten van het product en goede ondersteuning
vriendelijk en hulpvaardig

BVN 08-01-2017 Via de website gekocht

toesenbord

snelle levering. Jammer dat er nergens melding werd gemaakt dat de laptop een Nl model betrof met Qwerty toetsenbord. Geen drama voor ons maar wel een aandachtspunt voor de toekomst.

Pluspunten

• snel
  • betaling bij afhaling

Minpunten

• Qwerty toetsenbord

Coolbleu 07-01-2017 In de winkel gekocht
Groningen

Nieuwe laptop

Laptop is heel mooi goed van afmeting start snel op een mooi je kado voor mijn verjaardag een hele mooi je kleur

Pluspunten

• Mooi laptop
  • Start snel op

Hilda 07-01-2017 Via de website gekocht

Zo snel in huis

Altijd correcte afwikkeling van de aankoop. Zeer veel keus en altijd snel weer aangevuld.
Alle merken in huis en zelfs merken waarvan ze hen vaste dealer zijn zoals BOSCH. (Stond in elk geval niet in de lijst).

Pluspunten

• Snelle levering
  • Correcte afhandeling
  • Zeer veel keus
  • Goed overzicht van de voorraad
  • Weergave van wanneer product weer aangevuld is

Marco 07-01-2017 Via de website gekocht

Bij Coolblue loop je geen blauwtje.

Duidelijke site, goede informatie over het product, makkelijke bestelprocedure en goede informatie over wanneer je het product mag verwachten. En dat ook nakomen.

Pluspunten

• duidelijke site
  • makkelijk bestellen
  • snelle bezorging

Kim 07-01-2017 Via de website gekocht

Top!

Snelle levering! Fijne website. Dit keer een printer, cool blue was de goedkoopste webshop. Service is goed.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Fijne website

Minpunten

• Sommige producten zijn goedkoper elders

A.H. Strijdonk 07-01-2017 Via de website gekocht

Coolblue da's pas Cool!

Allereerst het doordachte assortiment met daarin een hier weinig verkocht A merk wasmachine dat uitblinkt door betrouwbaarheid. Verder de lage prijs en gratis installatie (met test). Ook het vlotte, goed gemonitoorde leveringstraject gecomplementeerd door een vertrouwen wekkende en vriendelijke koerier.

Henk 07-01-2017 Via de website gekocht

Dienstverlening 3.0

Super snelle website, ruim productaanbod en duidelijke hulp bij het kiezen. prijzen zijn scherp, levering en aftersales super!

Pluspunten

• grote keuze
  • goede service
  • geen kleine lettertjes
  • klant is absoluut Koning!

Minpunten

• niet altijd de goedkoopste

Francine 07-01-2017 Via de website gekocht

Een zeer tevreden klant

Ik kan cool-bleu alleen maar aanraden als je ergens naar op zoek bent ,je kunt geen beter bedrijf vinden

Pluspunten

• Snelle levering
  • Eerlijke mensen
  • Aanbevelingswaardig

marita 07-01-2017 Via de website gekocht

wasmachine

Op 30 December ging mijn wasmachine kapot. Gelijk een nieuwe besteld bij Coolbleu omdat die de enigste waren die op 31 December nog een nieuwe kwamen leveren. Ik werd keurig op de hoogte gehouden van de levering en de tijd waarop de levering plaatsvond. Om 10:30 stonden ze op de stoep. Twee fantastische jongens die ook keurig mijn oude machine (die nog boven stond) meenamen en de nieuwe netjes plaatsten. Ik heb ze nog op zelfgebakken oliebollen en appelflappen getrakteerd. Echt geweldige service!!!

Pluspunten

• wordt goed op de hoogte gehouden van levering
  • goede service
  • leuke bezorgers

Ka5 07-01-2017 Via de website gekocht

Ka5

Eerdere aankoop verliep prima. Zo ook deze keer. Vlotte afhandeling. Personeel gemotiveerd en positieve uitstraling. Solide club.

Rob 07-01-2017 Via de website gekocht

Sevice en levering

Ik bestelde via de site een dvd speler ,toen ik had betaald gaf het scherm aan betaling mislukt dus besloot ik om een half uurtje te wachten .Toen weer op nieuw besteld en wachtte op de bevestiging via de mail en zag dat hij twee keer besteld was en betaald .Belde gelijk de service deze dame begreep dit direct en nam gelijk actie waarbij er één order geannuleerd werd en de volgende dag stond het teveel betaalde bedrag weer op mijn rekening Dit is super en verdient mijn inziens een 10 .En die zelfde dag ook nog eens mijn bestelling .Dus ik zou zeggen CoolBlue ga zo door.

r vd w 07-01-2017 Via de website gekocht

Coolblue meest betrouwbare en prijs gunstige webwinkel

betrouwbaar
snel
prijs gunstig
terugname product verloopt zeer adequaat zonder gedoe
assortiment is nog wel beperkt; veel internet-of-things objecten zijn (nog) niet opgenomen in het assortiment; geldt ook voor PC's en lap-tops en dergelijke; met name bol.com biedt een groter assortiment.

Veronica Auriaux 07-01-2017 Via de website gekocht

IPhone

Het is heel cool om bij Coolblue te kopen. Alle mensen zijn beleefd, enthousiast en staan achter hun Toko. Geen vraag is te gek, geen moeite teveel. Helemaal top van begin tot eind: grote keuze, makkelijk te bestellen, email service m.b.t. Levering en op de dag zelf de preciese levertijd. Naderhand nog prima contact, wat wil je nog meer?! Ze zijn gewoon coooooooooooooooooooooooooooool!

L.B. 07-01-2017 Via de website gekocht

inktpatronen huismerk voor Canon MG5750

Snel gevonden via de website, snel besteld, onmiddellijk antwoord per mail, snel geleverd, betaalbare prijs!

Pluspunten

• snel te vinden op de site
  • betaalbare prijs
  • snel antwoord
  • snelle levering

Jana 07-01-2017 Via de website gekocht

Zo makkelijk kan het gaan!

Overzichtelijk, duidelijk, toegankelijk, betrouwbaar. Wat er beloofd wordt, krijg je. Ook voor mensen die niet zo handig met zoeken op websites zijn.

Harry 07-01-2017 Via de website gekocht

heerlijke koffie

Hele goede informatie van de klantenservice voor aankoop. na bestellen snel en goed geleverd.
nu drink ik weer heerlijke koffie

Pluspunten

• informatie
  • prijs
  • snelheid van leveren

Sandra 07-01-2017 Via de website gekocht

Super klantvriendelijk

Coolblue heeft een hele goede en duidelijke website, waarop je precies de info krijgt die je nodig hebt. Erg knap en met aandacht in elkaar gezet. De afhandeling van de bestelling was ook perfect.

Missy 07-01-2017 Via de website gekocht

Uitstekende klantenservice

Overzichtelijke website, super snelle levering. Prima, klantgerichte klantenservice welke tevens goed bereikbaar is

Gerard Kielenstijn 07-01-2017 Via de website gekocht

Gerard Kielenstijn

Alles klopt. Goede info. Goede en snelle service. En héél belangrijk, géén verzendkosten. En de snelle levering was ook erg fijn.

Pluspunten

• Geen verzendkosten!!
  • Goede en snelle service.
  • Duidelijke info.

Cees 07-01-2017 Via de website gekocht

zeer tevreden

Makkelijke oriëntatie op website. goede uitleg over producten. snelle levering. 's avonds besteld, de volgende morgen al in huis.

Marijke 07-01-2017 Via de website gekocht

Fijne winkel

Gemakkelijk te vinden wat we zochten, geen verzendkosten, en vriendelijke mailtjes. Gezonde dosis humor in het mailverkeer werkt ook goed.

Pluspunten

• Niet duur
  • Snelle levering
  • Goede communicatie
  • gemakkelijk in gebruik

René Rinck 07-01-2017 Via de website gekocht

Top!

Scherpe prijs, product snel in huis, zeer goede en vooral vriendelijke klantenservice. Site gebruiksvriendelijk.

Pluspunten

• Groot assortiment
  • Top service

Reinier 07-01-2017

Top!

Erg tevreden met cool blue. Bestel hier regelmatig. Altijd snel en fantasische sevice! Ik raad coolblue aan iedereen aan

Roy Geritz 07-01-2017 Via de website gekocht

Goede service met een glimlach!

Een overzichtelijke en aantrekkelijke webwinkel met een hoog percentage aan bruikbare informatie die je wilt weten. Ook bezorging is zeer ideaal met verschillende handige voorkeuren. 's Avonds bezorgen is ideaal.

Pluspunten

• Concrete en overzichtelijke producinformatie
  • Duidelijke en eerlijke klantbeoordelingen

Minpunten

• Achteraf betalen is niet mogelijk

Jean 07-01-2017 Via de website gekocht

Makkelijk winkelen en snelle levering

De site is overzichtelijk en het bestellen makkelijk. Leuk ook de tips wat je ook kunt bestellen, niet opdringerig. De bestelling was snel in huis, ook fijn met kerst.

Pluspunten

• Heldere site
  • Duidelijke vriendelijke teksten
  • Snelle levering

Anja 07-01-2017 Via de website gekocht

externe hardeschijf

Goede snelle levering, volgen via track and trace, duidelijke site, goede prijs kwaliteit verhouding.
Kortom tevreden

MVR 07-01-2017 Via de website gekocht

Prima leverancier

Heb al meerdere keren een bestelling geplaatst bij Coolblue en qua levertijd houden ze zich altijd aan next day delivery wanneer de order voor 23.59uur is geplaatst. Nog geen kontakt hoeven hebben met hun klantenservice dus daar kan ik niet over oordelen. De website biedt voldoende mogelijkheden om producten te filteren en info te krijgen inclusief gebruikerservaringen. Het assortiment is ruim en ze hebben concurrerende prijzen.

Pluspunten

• Same en Next day delivery
  • Veel productinfo beschikbaar
  • Reviews geven een beter beeld van een product
  • Levering op PostNL punt is mogelijk

Hilde 07-01-2017 Via de website gekocht

Coolblue 100% betrouwbaar

Had een bestelling gedaan maar was niet tevreden heb het terug gebracht en mijn geld direct terug gekregen.
Bij een andere bestelling had ik het om 22.30 besteld en de volgende dag werd het al om 9.30 uur geleverd.
Als er vragen of problemen zijn helpen ze direct ,
Hoop dat ze die standaard volhouden ,mij hebben ze zeker als vaste klant
Hilde

Cindy 07-01-2017 Via de website gekocht

Aankoop IPhone 6s

Als je telefoon kapot gaat wil je zo snel mogelijk een vervangend toestel en dat kan bij Coolblue!! Smiddags besteld en savonds geleverd. Een goede service en duidelijk. Goed toestel Rn scherp geprijsd.

Pluspunten

• Beste prijs
  • Goed product
  • Goede levering

Anthonia 07-01-2017 Via de website gekocht

Goede adviezen, goede en snelle afwikkeling

Op aanraden van vrienden voor deze shop gekozen, als zijnde betrouwbaar en deskundig.
De levering was heel correct en snel

JanD 07-01-2017 Via de website gekocht

DECT telefoon SL400H

Mooi stevige huistelefoon. Voelt solide aan, niet plastic.
Zeer tevreden vooral de prijs en de snelle bezorging.
Helemaal blij

Oldenzaler 07-01-2017 Via de website gekocht

Alles voor een glimlach?

Komen hun beloftes niet waar......om 21:00 uur besteld 's avonds! Zeggen ze dat er storing is in het systeem van de nieuwe provider. Moet nog een maand wachten ivm. nummerbehoud, kun je het toestel gerust om versturen..... Geen beste service COOLBLUE. Voor mij de 1e en laatste keer!

Minpunten

• Niet de volgende dag geleverd

Officiele reactie van Coolblue 12-01-2017

Beste Oldenzaler,

Bedankt voor het invullen van een review. Erg vervelend om te horen dat het leveren van een abonnement niet is gelukt. Omdat wij abonnementen aan dienen te sluiten in de systemen van de provider zelf, komt het zo nu en dan helaas voor dat hier een storing in zit en dat dit niet lukt voor de volgende dag. Dat is overigens niet wat wij met jou hadden afgesproken en daar willen wij dus onze excuses voor aanbieden. Omdat wij voor de rest weinig gegevens hebben om te controleren wat er mis is gegaan en hoe wij dit recht kunnen trekken met u, willen wij u vragen om uw ordernummer en een omschrijving van de situatie op te sturen naar geenglimlach@coolblue.nl. Wij gaan dit dat zo snel mogelijk voor u oplossen. We hopen snel van u te horen.

Kristel 07-01-2017 Via de website gekocht

Zeer tevreden

Coolblue heeft een groot assortiment producten. Het is via verschillende mediakanalen te bereiken als er vragen zijn. Hier heb ik ook gebruik van gemaakt, binnen de genoemde tijd heb je een antwoord. De prijzen staan gelijk aan andere winkels.
De informatie die over een product wordt gegeven is uitgebreid en vaak zijn er zelfs filmpjes van het product,

Coolblue stuurt van iedere stap in het bestelproces een bericht, zo blijf je goed op de hoogte.
Het gebruikt in de mails humor wat het ook aantrekkelijk maakt om het mailtje volledig uit te lezen.

Voor dat ik een product gekocht had vroeg ik of er ook een gewone USB aansluiting op zat, volgens de medewerker was dit het geval maar bij levering van het product was dit niet het geval. Er wordt goed meegedacht met een oplossing en zo heb ik nu een snoertje besteld wat een normale USB ingang biedt.

Pluspunten

• Goede beschrijving van producten
  • Goede service via verschillende media
  • Zoeken mee naar een oplossing voor een probleem
  • Volledig up to date van het bestelproces

Minpunten

• Verkeerde info over het product via de mail.

FayH 07-01-2017 Via de website gekocht

LoveCoolblue

Klantvriendelijke webwinkel met gave producten! Ik heb overal in de stad en webwinkels gezocht naar de roze variant van mijn Huawei, alleen bij Coolblue bleken ze hem te hebben :) En ook nog voor een leuke prijs! Fantastisch! En wat ik ook fantastisch vind zijn de tweedekansproducten, leuke en duurzame manier om net iets voordeliger aan je product te komen. Toppers!

Pluspunten

• Grote aanbod
  • Klantvriendelijkheid
  • Tweedekansproducten

Erwin 07-01-2017 Via de website gekocht

Aanschaf router

Product snel gevonden. Goede en correcte productinformatie, eenvoudig bestellen. De levering was correct en op tijd.

Pluspunten

• Productinformatie
  • Snelle levering

Aron Thijssen 07-01-2017 Via de website gekocht

service 10 punten!

snelle bezorging en goede service. ze hebben mij goed op de hoogte gehouden van de locatie van mijn bestelling.

Pluspunten

• snelle bezorging
  • klantenservice

Frank Verheijden 07-01-2017 Via de website gekocht

Onderscheidende webwinkel!

Coolblue komt haar belofte na. Op de beloofde tijdstip aangeleverd zodat je niet veel tijd verliest met wachten. Daarnaast is het produkt zoals aangeboden precies wat je verwacht.

Pluspunten

• Op tijd
  • Duidelijke produktinformatie
  • Redelijke prijzen

Rein 07-01-2017 Via de website gekocht

Netjes op tijd en in orde geleverd

Product omschrijving was in orde, hoewel de batterij capaciteit beter benadrukt kon worden.
De Samsung A5 is op grond daarvan niet gekozen, en de J5 wel

Ela graven 07-01-2017 Via de website gekocht

Tandenborstels

Kan heel kort zijn....alleen maar positief.!
Snelle bezorging....netjes...geen problemen...goede bezorging...netjes verpakt..gewoon super.

Pluspunten

• Gemakkelijk
  • Super snel

Dita 07-01-2017 Via de website gekocht

Coolblue doet wat hij beloofd!

Wij hebben een prachtige retrokoelkast gekocht.
Werd door 2 super vriendelijke bezorgers 2 hoog naar boven gebracht. Wij zijn heel tevreden.

Gusta 07-01-2017 Via de website gekocht

snelle betrouwbare keuze

goede vergelijkingen, snel, ook op zondag. De prijzen zijn concurrerend en de site is overzichtelijk. Zeker de moeite waard om eerst op Coolblue te kijken bij aanschaf van een online aankoop.

Pluspunten

• snel
  • overzichtelijk
  • concurrerend

Ocki Mollink 07-01-2017 Via de website gekocht

Snel en betrouwbaar

Woensdag 4 januari had ik een product bestelt en die kwam de volgende dag al binnen! Dat is erg snel. De bezorger deed er ook niet lang over kwam bij de deur, gaf het pakketje af en klaar is kees. Er zijn nog geen problemen geweest met de site of met bestellingen, dus doet Coolblue dat goed. Daarom ook de uitmuntende cijfer "9".

Pluspunten

• Snelle bezorging
  • Geen problemen met verzending
  • Te vertrouwen, geen scam

Minpunten

• Tot nu toe nog geen.

Roos 07-01-2017 Via de website gekocht

Simpel, snel, direct.

Als je niet te moeilijk wilt doen en iets degelijks krijgen, bestel dan bij Cool Blue. Ik heb nog nooit iets teruggestuurd en zoals alle delivery services komen ze vaak op het moment dat je met een tandenborstel in je mond staat (vandaar de 9), maar voor de rest is het makkelijk en snel geleverd.

Pluspunten

• gemakkelijk te gebruiken
  • snel geleverd
  • versch. producten te vergelijken

Karien 07-01-2017 Via de website gekocht

Coolblue; super service

Duidelijke overzicht van de producten, met zeer goed ingerichte filters. Daarnaast levert coolblue echt super snel!

Telefonisch wordt je ook altijd netjes geholpen en wordt er met je meegedacht!

Pluspunten

• snelheid
  • hulpvaardig
  • goede producten

Jan v. Rijk 06-01-2017 Via de website gekocht

dhr. J.R.O. van Rijk

Was op zoek naar een airfryer voor onder de kerstboom. In de buurt was het al uitverkocht!
Cool blue was de uitkomst. Snel geleverd!

Tony 06-01-2017 Via de website gekocht

No nonsense webwinkel

De website van Cool blue is overzichtelijk en gebruikersvriendelijk.
Een prijs vergelijk met andere sites is niet nodig want ze lijken hun prijzen aan te passen aan hun concurrenten, en is het bezorgen van producten sowieso een top prioriteit voor hun.
Tot nu toe niets hoeven terug te sturen, dus kan ik dat proces niet verder beoordelen.

Een keer in een fysieke winkel geweest en had het idee dat de verkopers voldoende verstand hadden van hun aangeboden waren.

Ik zou Cool blue aanraden aan familie en vrienden.

Wilma Dekkers 06-01-2017 Via de website gekocht

W. Dekkers

Op deze site kan ik bijna alles kopen en op een snelle manier ontvangen ! De service is perfect !Ruime keuze in alle artikelen !

Pluspunten

• ruime keuze
  • goede service