Deze score is berekend op basis van 1718 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

els 05-04-2019

CoolBlue heb ik als een prima, prettige shop ervaren.
Voor het artikel had ik echter al een keuze gemaakt nadat ik de nodige info bij kieskeurig gehaald had en de aanbeveling van kieskeurig was -- CoolBlue!

marianne van Lieshout 05-04-2019

Doen wat beloofd wordt. Goede service, vriendelijk/behulpzaam personeel. Denken met je mee.

Whorneman 05-04-2019

Top levering! Super communicatie! En goede zorg met betrekking tot informatie snelheid en kunde!

FT de Willigen 05-04-2019

Service staat hoog in hun vaandel geven na aankoop ook zéér snelle en goede nazorg

Monique 05-04-2019

Supersnel keurig geleverde wasdroger tegen concurrerende prijs. Top, helemaal bij mee!

Dominique 04-04-2019

Goede service, goede producten, bezorging is top en klantencontact met coolblue is altijd goed! Je kan voor vanalles bij coolblue terecht en helpen je overal bij met een glimlach.

Julia 04-04-2019

Mooi product ontvangen. Correcte en snelle levering.
Ik ben kieskeurig maar gerust gesteld want alles verloopt correct.
Zeker niet twijfelen.

Niels 04-04-2019

De uiteindelijk geleverde droger is prima.
De informatie op de website over een tweedekans droger bleek niet te kloppen, waardoor het plaatsen van een nieuwe bestelling nodig was. Tijdens de bezorging hebben de bezorgers een flinke kras achter gelaten op onze wasmachine.

Beste Niels,

Dank je wel voor het kenbaar maken van jouw onvrede. Fijn dat de droger geleverd is, balen dat er een kras op de wasmachine is achter gelaten. Dit hoort natuurlijk niet.

Graag ontvangen wij van jou een foto + order nummer + korte uitleg per e-mail. geenglimlach@coolblue.nl

Wij willen dit graag netjes voor je oplossen.

Beste Niels,

Wij willen dit graag netjes voor je oplossen.

Helen 04-04-2019

Coolblue heeft een prettige overzichtelijke website. Een bestelling wordt snel geleverd en het ontvangen van een sms met precieze bezorgtijd is heel fijn. Leuk dat Coolblue het pakketje met de fiets komt brengen.

Greetje dijkhuis 04-04-2019

Website duidelijk/helder
Wasautomaat voldoet aan verwachting
Bezorging super
Wasautomaat aan te bevelen
Erg tevreden

Elise de Geest 04-04-2019

Coolblue doet wat het beloofd; goede service en klantvriendelijk! Altijd open naar de klant.

Jack 04-04-2019

Makkelijk bestellen, je weet dat het goed zit, makkelijk weer terug sturen als het nodig is.

Margot 03-04-2019

Al eerder iets besteld. Steeds tevreden.
Snelle levering en concurrerende prijs.
Elektrische apparatuur wordt ter plaatse geïnstalleerd en gecontroleerd voor gebruik.

B.Blankenzee 03-04-2019

Een delonghi koffie machine net twee maanden uit de garantie gaat defect wat wij niet fijn vonden,ter reparatie aangeboden bij Coolblue,die hebben hem ter reparatie aan geboden bij delonghi,deze wilde hem repareren voor €120,00 dat vonden we erg veel geld,Cool blue heeft onderhandelt enheeft voor ons de reparatie betaald.
DAT IS SERVICE. bedankt Coolblue,

Chris van der Kaaden 03-04-2019

De door mij bestelde muis was na 2 dagen gebruik als defect. Snel en direct afgehandeld door Coolblue. Zinsnede uit de mail "je hoeft de defecte muis niet terug te sturen, dat vinden wij de moeite niet waard". Dat is een voorbeeld van klanten bedienen zoals je zelf bediend wilt worden. Qua service en communicatie staat Coolblue voor mij eenzaam aan de top.

Misere 03-04-2019

Coolblue levert dan wel snel hun apparaten, maar als er iets mis is dan kun je kruipen om het gemaakt te krijgen, terwijl je dan ook nog recht op garantie hebt. Schandalig toch. Ze praten zich steeds met een ander smoesje eruit. Ik ben dit zo zat geworden dat ik besloten heb om een nieuwe wasmachine bij een andere winkel te kopen. Voor mij nooit meer iets van Coolblu en al helemaal geen LG product meer.
Ik kan niemand deze winkel aanbevelen.

Beste Misere,

Dank je wel voor je review. Wat ontzettend vervelend dat de garantie afwikkeling niet volgens jouw verwachting is verlopen. Dit hoort natuurlijk niet.

Garantie staat vast en daar zouden geen smoesjes op van toepassing mogen zijn, tenzij het defect is ontstaan door onjuist gebruik. Ondertussen heb je elders een andere machine gekocht.

Piet 03-04-2019

Ik heb deze aankoop via de webpagina gedaan. Even de reacties doorlezen en de keuze gemaakt. Onvoorstelbaar dat je op zondagavond voor 23.00 uur een bestelling plaatst die dan de volgende morgen wordt afgeleverd. ZONDER vrachtkosten. Zo'n sterk punt van Coolblue. Maar ik ben ook diverse keren in de winkel geweest, in mijn situatie, in Utrecht. Ook daar voelde ik me klant. Coolblue blijf zo doorgaan!

Jeroen 03-04-2019

Ik kwam er op de site niet uit, maar vervolgens uiterst vriendelijk geholpen door de klantenservice. Had een tv besteld incl installatie, helaas koppelen ze dan niet de afstandsbediening van KPN aan de tv. Dat had ik wel verwacht. Dit per mail gemeld en (ondanks dat het niet tot de service hoort) helft van de aansluitkosten retour gekregen. Bezorger belde ook keurig van te voren om te vertellen hoe laat hij er zou zijn. Heeft de oude tv keurig voor mijn vader in de kelderbox gezet, terwijl dit ook echt niet bij de service is inbegrepen. Misschien niet de goedkoopste, maar wel een uitermate goede service .

John Andri 02-04-2019

Perfecte snelle levering en een goede service. Ook bij retourzendingen word je heel goed en vriendelijk geholpen.

Rolinka 02-04-2019

Uitstekende webshop. Duidelijke informatievoorziening. Bestelproces is goed. Komen hun afspraken qua levering echt na. Tijdsindicatie van levering klopt. Bellen binnen een kwartier van te voren hoelaat ze product komen leveren. Vriendelijke jongens. Glimlach is echt terecht.

mw. Santman 02-04-2019

Een geweldige servicegerichte, klantvriendelijke, deskundige firma. Ik heb een Samsung smartphone A 7 gekocht. Ik heb xxxx verteld wat ik nodig heb en waar ik tegenaan loop bij mijn huidige smartphone - gevraagd of hij bereid was mijn gegevens over te zetten, ik weet veel van internet enz. echter technisch ben ik niet goed. Geen enkel probleem, zeer behulpzaam, sowieso staat de klantvriendelijkheid hier hoog in het vaandel. Ik had ooit een interview in WNL gezien met de directeur en zijn argumenten waarom Coolblue spraken mij heel erg aan, is allemaal waargemaakt!

Tiny 02-04-2019

Prima uitleg en advies! En kundig personeel. Zeker de moeite waard om even langs de winkel te gaan.

Peter Geelen 02-04-2019

Goed product en een snelle levering.
Vaker iets besteld en altijd netjes en op tijd afgeleverd.

Groet,

Peter

newtownetto 02-04-2019

Assortiment, website, snelheid van levering en service (hoewel pas één keer nodig gehad

JosL 02-04-2019

Prima winkel. Goede prijs/kwaliteit verhouding en zeer snelle levering (zelfs op zondag) Afd klantenservice reageert snel en correct op mail met vragen over hun producten.

Sofie janssens 02-04-2019

Ik heb een bestelling geplaats van een printer die volgende dag geleverd zou worden. Dit was niet het geval. Een paar dagen later kreeg ik bij de post een stofzuiger aangeboden ipv een printer. De klantendienst kon me niet helpen en enige ik kon doen is de stofzuiger aannemen bij het postkantoor en zelf terugsturen. De retourprocedure die een medewerker in gang had gezet vermelde echter dat ik een printer terugstuurde dus dit was ook al fout. Uiteindelijk (na wederom contact met de klantendienst) heb ik de stofzuiger zelf! Naar een filiaal moeten terugbrengen om zo mijn printer te kunnen verkrijgen. Ik vind dit alles behalve goede service en raad niemand aan hier te bestellen. Dit heeft me veel moeizame telefoontjes en over en weer rij-gedoe bezorgd.

Ab Stork 02-04-2019

Het defecte onderdeel van een 5 maanden oude fototoestel werd de volgende dag (zondag) bezorgd.
Super service.

Marco 02-04-2019

Alles voor een glimlach, dat is gelukt. Een erg prettige winkel waarbij de klant centraal staat.

JosS 02-04-2019

Goede website met nette prijzen. Veel voorraad. Daarnaast houden ze je op een prettige manier op de hoogte en leveren ze keurig op tijd

Christine uit eindhoven 01-04-2019

Ik heb diverse aankopen gedaan bij Coolblue:
Mobiele airco
Ipad
Kruimeldief
Printer + inktpatronen
Ik vind het prettig shoppen omdat ik alles goed kan vergelijken op hun webshop. Bij eventuele onduidelijkheden kan ik hun klantenservice voor aanvullende info bellen en ze denken met me mee.
Bij een probleem zijn ze klantvriendelijk en behulpzaam. Ze willen dat je als klant tevreden naar huis gaat en een volgende keer weer terug komt. Ik raad ze zeker aan bij familie en vrienden.

Monique 01-04-2019

Coolbleu heeft een andere aanpak en past beter bij deze tijd, Coolbleu 2.0. Groot assortiment, snelle reactie, eerlijke informatie, duidelijkheid.

Douwe 01-04-2019

Doen wat ze beloven, goede prijzen voor top merken.
Snelle levering. Uitstekende website

M. Versnel 01-04-2019

Coolblue had voor mijn aankoop de voordeligste prijs! Inclusief verzendkosten is altijd goed en fijn..

Bestelling was netjes te traceren via de koeriersdienst!

De UI/UX ervaring is uitmuntend, een zeer fijne site om doorheen te navigeren. Logische stappen met de daarbij horende design en lay-out van de pagina’s.

Aad 01-04-2019

Zowel bij het winkelbezoek, als het raadplegen van de website, voelde ik een soort persoonlijke 'betrokkenheid' vanuit de kant van Coolblue. De uiteindelijke bestelling bij de Webshop, was binnen enkele minuten afgerond; de te verrichten handelingen waren zeer eenvoudig. Het "Een kind kan de was doen", was hier zeker van toepassing.

Victor 01-04-2019

Smells levering, niet altijd de laagste prijs maar wel super service. Gewoon altijd een leuke ervaring om daar te kopen. Ophalen in een fysieke winkel maakt het extra leuk, kun je gelijk zien of dit de juiste keuze was.,

Wim 01-04-2019

Makkelijk te bestellen.Keurig s-avonds op de afgesproken tijd bezorgd.Vriendelijke website.

Sandra 01-04-2019

Bij coolblue mag je je altijd verwachten aan een super goede service. Ze staan altijd voor je klaar met de juiste uitleg en een glimlach! Ook de levering is super snel je kan savonds iets bestellen en dan heb je het de volgende dag in huis ! Dienst na verkoop is ook top ze hebben bij mij nog nooit moeilijk gedaan als ik bv niet tevreden was of me bedacht had. Daarom dat ik er al bijna alles besteld heb van een horloge tot reiskoffer en laptop! Soms zijn ze iets duurder dan andere maar qua service kan hier niemand tegenop daarom dat ik hier bestel!

Zeker een aanrader!

Rosa 01-04-2019

Goede voorraad, snelle levering, duidelijke communicatie, nette retourservice, fijne website, prijs/kwaliteit is ok.

Jeroen 01-04-2019

Ten aanzien van gebruik site, keuze mogelijkheden en service in een woord geweldig.

Ewald 01-04-2019

Gekozen voor Coomblue vanwege hun goeie service. Dit is echt heel erg teleurstellend geweest. Samsung s10 plus gekocht met ook rebuy mogelijkheid. Als Coolblue moet uit gaan betalen dan begint het gedonder en klopt er ineens niks en moet de onderste steen boven komen terwijl ze alle mailwisseling gewoon kunnen zien. Valt me zo tegen van Coolblue. Had het nooit verwacht. Is net een verzekering, als ze moeten uitbetalen dan zijn ze njet thuis. Ik zou Coolblue vanwege deze (niet) service dan ook niet aanbevelen
Officiele reactie van Coolblue 01-04-2019

Beste Ewald,

Dank je wel voor het kenbaar maken van jouw klacht. Helaas bevat jouw klacht geen ordernummer. Wij kunnen met de huidige informatie helaas niets voor je terug vinden en daarom ook geen oplossing aanbieden.

Uit jouw verhaal maken wij op dat het gaat om een cashback, klopt dat?

Heb je al gesproken met onze klantenservice?

Officiele reactie van Coolblue 01-04-2019

Beste Ewald,

Uit jouw verhaal maken wij op dat het gaat om een cashback, klopt dat?

Heb je al gesproken met onze klantenservice?

Cor53 31-03-2019

Zeer correcte bezorging. Bezorger belde ons tot 2x toe op, om te zeggen bij welke buur hij het pakketje had afgegeven. We waren net niet op tijd thuis. Dat hebben we weleens anders meegemaakt. Alle lof voor deze service. Jullie zijn ook nog eens net zo goedkoop als die andere bolle blauwe bezorger, dus de volgende keuze is al bekend!

Henk 31-03-2019

Handige zoekhulp van Coolblue om verschillende apparaten te kunnen vergelijken. Kom je er dan nog niet uit dan kun je zelfs 's avonds laat nog contact opnemen met een van de adviseurs. Die helpen je dan ook daadwerkelijk en volstaan niet met een doorverwijzen.

Rene Brouwer 31-03-2019

Direct een snelle koppeling naar de cashback actie. Klantcontact is snel en efficient. Levering ook conform afspraak.

Tini v 31-03-2019

Wat valt er te beoordelen
... ? Ik plaats een bestelling rond 22.45 uur en de volgende ochtend om 09.30 uur staat men voor de deur met de levering....
Dit is 100%!!! Alle lof....

Hans 31-03-2019

Prima service ; alleen verpakking enigszins beschadigd , maar zonder invloed op de inhoud . Correcte aflevering ; uitermate vriendelijk .

Henny 31-03-2019

Vriendelijk personeel.
Uitstekende service ruilen is geen probleem.
Product zeer snel geleverd.
Zeer tevreden over prijs kwaliteit van de soundbar.
Zeer aan te bevelen.

Johannes 30-03-2019

De vriendelijkheid en service geven de doorslag. Het idee krijgen dat je welkom bent in de winkel. De bereikbaarheid van de winkel alsmede de winkel zelf in Rotterdam is iets minder in vergelijking met Den Haag waar ik bij toeval terecht kwam . Ook daar liep ik naar buiten met een glimlach.

Wiel 30-03-2019

Het product na prijs vergelijking , merk was mij bekend als zeer degelijk en betrouwbaar heb ik de bestelling bij Coolblue geplaatst s'avonds rond 22.30 uur volgende dag rond 14 uur werd de hogedrukreiniger vanEurom afgeleverd,super.

Jos 30-03-2019

Omdat mijn printer plotseling onwel was geraakt en reanimeren helaas niet hielp had ik snel een vervanger nodig. Vorige week zaterdag zag ik bij Coolblue de printer die ik wilde hebben, ook nog eens voor de laagste prijs en tot mijn verbazing levert men ook op zondag dus kon zondag met nieuwe printer aan de slag.
Dikke pluim voor Coolblue

Marcel 30-03-2019

Snelle levering, netjes geplaatst en korte maar goede uitleg over het aangeschafte opject.
En 2 correcte heren die de levering hebben gedaan.

Chapeau