Sarah Schmit 20-01-2023

De site is heel overzichtelijk en duidelijk georganiseerd. Ik vind meteen waar ik naar op zoek ben en kan handig tussen meerdere producten vergelijken via een functie op de app. Vaak staan er ook filmpjes bij vanuit Coolblue zelf om uit te leggen wat bv een apparaat kan en doet. Ook melden ze soms bedenkingen bij producten, bijvoorbeeld iets dat het product niet kan maar een andere in dezelfde lijn wel.

Bij aankoop van grote, belangrijke of dure artikelen zoals bijvoorbeeld een laptop, kan je verzekeringen afsluiten. Ook worden deze opgestuurd vanuit CoolBlue zelf en niet via een normale pakjes verdeler. Je wordt opgebeld door de bezorger en deze laat weten wanneer deze zal aankomen.

Dit zeker een aanrader!

AnnMaria 20-01-2023

Alles top! Van zoeken op de website tot bezorging! Alles super duidelijk, alles wat je wil en moet weten staat netjes bij de producten beschreven.

Amelie 20-01-2023

Apple AirPods defect, ik kan niet meer verbinden. De knop op de case werkt niet meer. Binnen gebracht en na 15 dagen de melding gekregen dat er vocht is gevonden in zowel de oortjes als de case? Met zekerheid kan ik zeggen dat de oortjes en de case nog nooit zijn nat geworden…. Foto’s van de waterschade zijn er niet te krijgen. Gemakkelijk om op deze manier de garantie te omzeilen. Eerste keer dat ik iets binnen breng in garantie bij coolblue en ik had er toch meer van verwacht….

Van Rijsseghem Claudine 20-01-2023

Eenvoudige bestelmodule - goede afspraken wat betreft het tijdstip van levering - complete dienstverlening zonder meerkost

stijn 19-01-2023

duidelijke product omschrijving en snelle levering.
Gebruik mmoeten maken van de telefonische helpdesk en dit was zee professioneel

Philip 19-01-2023

Je kan mooi vergelijken tussen dezelfde producten. Toch gekozen voor Coolblue's keuze: ELRO Blue Line CBFC28 Koolmonoxidemelder. Handleiding zit bij het toestel maar altijd leuk dat je die ook op de website vindt van Coolblue. Kan ik dan digitaal bewaren en verlies ik de handleiding niet.

Yolanda 19-01-2023

Groot assortiment keuze, snelle levering en correct en vriendelijke bezorging!
Zeer tevreden 😊

François 19-01-2023

propere en overzichtelijke winkel, snel geholpen en vriendelijk personeel, makkelijk bereikbaar en ruime parkeergelegenheid

Wim butaye 19-01-2023

Ik vond het een zeer leuke ervaring savonds besteld,de dag erop kom ik het al afhalen in de voormiddag,ben het anders gewoon,dus zeker een aanrader,heb het er nog over gehad opmijn werk vandaag ,en aan een scherpe prijs, toppie 👌

Wendy 19-01-2023

Correcte omschrijving van de aankoop, was een tweedekansje en volledig in orde. Enige minpuntje (echt miniem) dat ik kan geven is dat de verpakking nogal groot was tov het bestelde product , misschien dat dit kleiner kon verpakt worden. Maar dan ben ik aan het muggenziften 🙈

Nadine 19-01-2023

Zeer tevreden van de geleverde service van Coolblue. Verstrekte informatie is correct en de levering van het gekochte product ging zeer vlot. Top!

Bart 18-01-2023

Ik heb de I7 11700f gekocht bij coolblue. Voor een hele mooie prijs. In slechts 9 uren was het pakje al geleverd na bestelling. Een zeer groot pluspunt is de mogelijkheid bij het plaatsen van de bestelling voor leveren op afhaalpunt of thuis. Ik ben dan ook super tevreden over mijn aankoop na ontvangst! Een echte aanrader voor iedereen

Marc 18-01-2023

Van Coolblue geen opmerking. Vandaag een inbouw combi oven ontvangen met bpost als bezorger waarvan de verpakking zwaar was beschadigd maar op het eerste zicht geen schade aan de verpakking. het terug meenemen van de defecte oven (recupel) gebeurd niet bij bpost, hoe geraak je die kwijt zonder auto?
Coolblue; ZOEK EEN ANDERE BEZORGER

Carl Decadt 18-01-2023

Zondag om 18u besteld, maandag om 9u30 thuis geleverd door BPOST. : ongelooflijk !
Overzichtelijke site, scherpe prijzen en zeer ruim aanbod : bestellen kan niet makkelijker.

kristel De Boe 18-01-2023

Goede prijs kwaliteit verhouding
Levering zoals voor zien.
Overzichtelijke website

Lien 18-01-2023

Een negen op tien omdat perfectie niet bestaat ;) Dankzij de handige website vonden we meteen wat we zochten. Het product werd snel geleverd, én de klantendienst beantwoordde onze vragen ook op zondag.

Anny 18-01-2023

Ik ben heel tevreden. Supersnelle levering, en heel vriendelijk aan de telefoon. Ik koop zeker nog bij jullie. Grtjes Anny

luc 17-01-2023

Vrijdag heb ik deze bestelling gedaan ,om deze zaterdag te hebben zoals beloofd op de site.Maar zaterdag kreeg ik al een mail dat het te druk was en dat het voor na het weekend zou zijn.Ook zie ik op de site de dag nadien dat het apparaat dat ik had besteld in prijs was gedaald.Dus van deze bestelling ben ik zeker niet tevreden.

Stefan 17-01-2023

Ik kies al jaren voor coolblue voor mijn hardware leveringen en heb daar goede redenen voor:
- Overzichtelijke website met goede filters (zeer belangrijk als je weet naar wat je opzoek bent).
- Eerlijke prijs, je vindt zelden eenzelfde product aan een lagere prijs.
- Goede en snelle levering, alsook goede communicatie over de levering.
- Eerlijke refund policy, moest er toch eens iets mis zijn.
- Gemakkelijk de mogelijkheid om 2dekans producten aan te schaffen die nog als nieuw zijn.

Nog nooit een probleem gehad met zowel het bestellen als de levering via coolblue.

Maikel 17-01-2023

Super aanbod op de website, laat besteld en de volgende dag het product al vroeg in huis. Top!

Marcel 16-01-2023

Eenvoudig te bestellen en uiterst snelle levering in perfecte staat van het artikel.

Wolf 16-01-2023

Snelle levering, vriendelijk, en hoge kwaliteit.
Bij problemen altijd vluch en vriendelijk geholpen.
Perfect.

Linda 16-01-2023

Snel en gebruiksvriendelijk en overzichtelijk. Je vind er altijd alles op terug.

Robin 16-01-2023

Alles verliep heel vlot en snel met een duidelijke en uitvoerige communicatie.

Kitty 16-01-2023

Alles is prima verlopen. Je wordt goed op de hoogte gehouden van je bestelling en ik kreeg nog een mail met tips over mijn product.