Deze score is berekend op basis van 13713 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

8,9

Spider Transport BV 21-05-2021

Duidelijke en overzichtelijke website en komen afspraken na betreft leveringen en garanties

Leenders 21-05-2021

Super service geleverd zodra bleek dat een product binnen garantie onrepareerbaar kapot was gegaan. Een dergelijk probleem kan altijd gebeuren met een product. Mooi om te zien dat Coolblue dat perfect en snel opgelost heeft met een aanbod voir een alternatief!

Rob Keizer 21-05-2021

Altijd goede service! Ik krijg mn pakketjes altijd de volgende dag binnen en als ik vragen heb kan ik die altijd stellen

Badr M 21-05-2021

Ontvangst was gelijk goed bij de ingang, alles stond al klaar om op te halen bij de balie en ook kreeg ik uitleg van een aantal producten helder en duidelijk allemaal.

Robert Bekker 21-05-2021

Prima winkel. Duidelijke site. Snelle levering. Ik had het verkeerde type tablet toegezonden gekregen. Via het makkelijke stappenplan kon het tablet eenvoudig en gratis geretourneerd worden en binnen 3 dagen ontving ik het goede type. Het prijsverschil werd ook direct terugbetaald. Niets dan lof.

Myrthe 21-05-2021

Ik ben steeds van Coolblue. De hele klantenreis is hoe ik het graag heb: met duidelijke informatie en een vleugje humor, no-nonsense, kwalitatief, correct.

Bram Laterveer 21-05-2021

Levert opzeer korte temijn het bestelde af met eigen mensen. Zeer vriendelijke bezorger.

André Rozendaal 21-05-2021

Voor aanschaf laptop gebruik gemaakt van handige tool op site die je helpt in selectieproces. Als leek is dat een uitkomst! Werd volgende dag al keurig geleverd. Geen op- of aanmerkingen, maar aanbevolen.

Magda 21-05-2021

Zeer snelle en correcte levering van mijn nieuwe vaatwasser! De bezorger heeft mij 1 uur voordat hij zou komen een telefoontje gegeven dat hij eerder zou kunnen komen. Keurig binnen in de hal afgeleverd. Dezelfde dag nog geplaatst door mijn man. Heel tevreden mee!

RIA Niesten 21-05-2021

Hele fijne winkel zowel online als echt in de winkel. Heel vriendelijk personeel en goede service

De Graaf 21-05-2021

Niet overal is deze hogedrukreiniger te koop. Coolblue leverde hem heel vlot! Heb het apparaat nog niet gebruikt, maar over de service van Coolblue ben ik dik tevreden.

Joycy 21-05-2021

Super snelle levering, vriendelijk en behulpzaam, overzichtelijke website. Heb al vaker bij ze geshopt, zowel online als in de winkel. Helemaal top!

Audrey 21-05-2021

Coolblue levert snel en echt altijd met een glimlach. Leuk om de vrolijke bezorgers elke keer te zien. Producten altijd in orde. Goede klantenservice.

Brenna 20-05-2021

Coolblue heeft een goede service! De klantenservice is heel vriendelijk. Ze hebben ook een snelle levering.

Dominique 20-05-2021

Het is een fijne site, waar je makkelijk kan vinden wat je nodig hebt. Ook is het fijn dat ze andere materialen gebruiken om aan te tonen hoe groot de telefoon is. Er is ook een filmpje met de bevindingen van de werknemer.

Afspraken komen ze na, het was op tijd geleverd n ik was erg tevreden.

Okke Weimar 20-05-2021

super ontvangst en hele vriendelijke medewerkers . Medewerker wilde me goed helpen en was bereid overal uitleg over te geven.

? 20-05-2021

In het verleden al meer gekocht bij Coolblue. Ruime sortering in beamers; in dit geval was de koop dus snel gedaan. Nog wel even een prijsvergelijking gedaan. Besteld. Levering was de volgende dag met de Coolblue-fiets. Perfekt verpakt. Wij genieten inmiddels volop van onze Optoma Beamer

Wilfried 20-05-2021

Zeer gebruiksvriendelijke website.
Naleven van leveringstermijn.
Zeer vriendelijke bezorgers.

Anita 20-05-2021

Snelle bezorging, alleen doos liet op diverse plekken stevige deuken zien, product was op het oog OK, alleen het piepschuim was gescheurd. Even afwachten wat het verder doet.

Lieve Van Muylder feyten 20-05-2021

de levering is vlot verlopen en zijn heel blij dat we voor coolblue hebben gekozen we hebben jullie gekozen om dat je een heel uitgebreid gamma aanbieden en een heel snelle levering super kontent

roy 20-05-2021

uit gemak en goede service en een mooie handige site en een goede bezorging

G van Driel-Veenje 20-05-2021

Keurig te woord gestaan en keurige uitleg. Geen tijdsdruk gevoeld ondanks drukte rij buiten.

Henry 20-05-2021

De website is zeer overzichtelijk, de bestelling is eenvoudig te plaatsen, de betaling gaat zeer gemakkelijk en het product is op het afgesproken moment geleverd.

Nele 20-05-2021

Ik heb een 2de kans product gekocht en volgens de omschrijving waren er krassen op, maar die moet je al heel goed zoeken.

Joep van Cauwenberghe 20-05-2021

Ik was op zoek naar een monitor welke ik aan mijn laptop aan kon sluiten. Hierop heb ik telefonisch contact opgenomen met Coolblue. De medewerkster heeft met mij meegekeken en goed naar mijn wensen geluisterd. Zelf kwam ze ook met een suggestie, maar rade me toch degene te kopen, welke ik al op het oog had.
De monitor was de volgende dag binnen en ik heb hem meteen geïnstalleerd en voldoet helemaal aan mijn verwachtingen. Kortom; goede service en goed product!

Martin 20-05-2021

I have had many purchases by now with Coolblue. I get always adequate advise when I search for it in the shop, people are friendly and the WEB-Site is well structured and although huge it is easy to find, filter and select the equipment you are planning to buy.

Tara 20-05-2021

Ik heb voor Coolblue gekozen omdat ze een goede keuze hulp hebben. Hier heb ik dan ook ook goed gebruik van kunnen maken.

dany 20-05-2021

ongelofelijke service , op tijd en CB komt zen afspraken na , ook correcte afspraken van chauffeur

Riek 20-05-2021

Tweede kans toetsenbord van Logitech gekocht. Zoals omschreven ontvangen. Heel blij mee! Deze gaat niet meer terug. Wel fijn dat deze service wel wordt geboden bij een tweedehands product.

Rob Hehemann 20-05-2021

Prima product voor een prima prijs , snelle levering in een mooie /leuke verpakking, goede after sales zoals tips en tricks via de mail .

Manon 20-05-2021

Deze week een dyson stofzuiger besteld.
Binnen 2uur na het plaatsen van de order zat de stofzuiger op de post en wist ik in welk tijdvak mijn bestelling de volgende dag bij mij thuis zou arriveren.
De dag erna kreeg ik via de mail een specifieker tijdvak, van één uur en precies in het midden van dat tijdvak ging de deurbel.
Thats how I like it! Cool blue maakt écht zijn beloftes waar!

John 20-05-2021

Levering was perfect. Netjes een berichtje over de levertje e 15 minuten voor levering nog een telefoontje van de chauffeur ( nette jongens trouwens)

Robby Jagger Corremans 20-05-2021

Altijd leuk om te shoppen, zeer snelle levering zoals beschreven bij het product. Wel niet altijd de goedkoopste.

Bert 20-05-2021

Gisteren mijn 8TB hdd ironwolf binnengekregen die zoals gewoonlijk de volgende dag bezorgd werd. . De verpakking van de hdd kan echt wel beter vergeleken bij veel concurenten. Eerder enkele hdd`s gekocht van WD maar kom daar op terug vanwege uitval binnen enkele jaren, iets wat ik uit ervaring met de seagate ironwolf dus niet heb. Daarom nu weer een Seagate Ironwolf gekocht waar ik er al 4 van heb draaien over een periode van 4 jaar zonder problemen. Voor mij geen wd red meer maar ironwolf in de toekomst. De tijd zal uitwijzen of dat ook voor deze 8 TB ironwolf geldt. Verder ook dik tevreden over de klantvriendelijkheid bij Coolblue.

Jack v h 20-05-2021

Ze doen wat ze beloven en bovendien de coolblue medewerker was buitengewoon klantgericht. Dat waardeer ik zeer.

Rogier 20-05-2021

Komen altijd de leveringsvoorwaarden na en biedt een hele goede service aan de klanten.

LN 20-05-2021

Snelle levering, staat bekend om goede service. Overzichtelijke betaal en bestelmethode.

Kathy 20-05-2021

Steeds tevreden van onze bestellingen bij Coolblue. Ruime keuze, gebruiksvriendelijke site, goede prijs-kwaliteit verhouding en zeer snelle levering.

RexBo 20-05-2021

Ik kijk tegenwoordig eerst altijd bij Coolblue wanneer ik electronica, witgoed of computerspullen nodig heb. Vaak zijn ze een van de goedkoopste en ik weet uit ervaring dat ik bij problemen snel en prettig geholpen word. Ik kies dan ook meestal voor Coolblue, zelfs als ze iets duurder zijn. De website is overzichtelijk en bevat meestal genoeg filteropties om snel uit te komen bij waar je naar op zoek was. Alleen komt het soms voor dat ik niet (gemakkelijk) kan zoeken op bepaalde productkenmerken terwijl ik dat wel zou willen (b.v. bij een externe ssd zoeken op opslaggrootte en usb-versie). Ook is er een verschil tussen het aanbod op de website en in de app, wat vreemd is omdat de layout verder aardig overeenkomt. En ik vind de manier waarop je, wanneer je met korting bepaalde accessoires bij artikelen in een bundel kunt kopen, nog kunt kiezen uit verschillende opties onduidelijk. Maar meestal levert het geen problemen op. Mijn meest recente aanschaf, een externe Samsung ssd, was bij Coolblue het goedkoopst en werd de volgende middag al geleverd. Zoals verwacht was het weer prima.

Simone 20-05-2021

Mijn vader koopt al jaren zijn spullen bij coolblue en ik heb zijn enthousiasme eigenlijk een beetje overgenomen;) Coolblue is voor mij snelle levering, goede filmpjes voor uitleg, duidelijk overzicht voor prijzen en zelfs een creative doe-het-zelf contest met de doos, waar ik vaak aan de slag mee ga!

Robin 20-05-2021

Vlotte bestelling en levering! 10/10 would buy again. Ze leverden mijn paketje zelfs met de fiets!

Nienke 20-05-2021

Via google zocht ik een artikel, doordat Coolblue bijna bovenaan de lijst staat is het goed te vinden. De prijs en kwaliteit is goed omschreven en ook de reviews helpen enorm bij het uitkiezen van het product. Eenmaal besteld, krijg je direct een email bevestiging en wordt je op de hoogte gehouden van de levering. Levering is gratis boven een klein bedrag en dat is super. Snelle levering en vervolg van je pakket.

D van Verseveld 20-05-2021

Duidelijke webshop goede uitleg en ook goede ervaringen in het verleden. Rijs kwaliteiten en de verwachtingen kloppen gewoon.

Guy. Vanstaen 20-05-2021

Gemakkelijk en je moet de deur niet uit.ik had al enkele malen iets besteld en was tevreden

Henk 20-05-2021

Goede service, snelle verzending, klantvriendelijk en ook echt een goede site met goede filters en veel reviews

Mohamed 20-05-2021

Topp service!! Alles is goed verlopen op tijd, uitleg ivb met tv was top. Chauffer was heel vriendelijke.. ik raadt de mense om beter via coolblue te bestellen.

Elitebook 20-05-2021

Duidelijke website. Snelle levering. Prima service na ontvangst met beschadiging door transport.

Hans B 20-05-2021

Duidelijke beschrijving van product
Zoals beloofd op tijd geleverd.heb gelijk mijn afkort zaag erop gemonteerd en deze kan er snel weer af en de kreator tafel kan opgeborgen worden

Daniel 20-05-2021

Goeie snelle service, niks op aan te merken. Meditatie instructies op de doos voor bij het openmaken zijn misschien overbodig, voor sommigen wel leuk I guess

zilfinaz altin 20-05-2021

vriendelijk personeel, informatie gegevens mbt retourtermijn en snelle levering