Deze score is berekend op basis van 3453 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

??? 03-11-2018 Via de website gekocht

Klantvriendelijk en ook nog humor.

Goede service aan alle kanten en humoristische mailtjes n.a.v. bestelling en bezorging. Er mag gelachen worden in deze wereld!!!

Willem 03-11-2018 Via de website gekocht

Afspraak is afspraak

Webshop heeft mijn vertrouwen, ze zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen.
Prijstechnisch zijn ze vaak ook nog de goedkoopste webshop

Rbgrn 03-11-2018 Via de website gekocht

Goede service, goede producten, ruime keus

Ruim aanbod van producten, voldoende informatie om je keus op te kunnen baseren. Goede en stipte levering. Redelijke prijzen.

Percussionman 03-11-2018 Via de website gekocht

Ik val meteen met de deur in huis. Alles van A to Z liep vlekkeloos. Op tijd krijg je bericht wanneer ze voor je deur staan. Het op zolder plaatsen van de wasdroger was geen probleem. Aansluiten, proefdraaien, verpakking en oude droger weer retour nemen. Je hoeft nergens meer achteraan.
Cool bleu vind ik een regelrechte aanrader. Ook aan de bezorgdienst wil ik een compliment geven want zij worden vaak vergeten. De volgende keer kies ik weer voor Cool Bleu.

Bart 03-11-2018 Via de website gekocht

Happy van oriëntatie tot en met uitpakken van de doos!

De uitgebreide informatie op de website van Coolblue in combinatie met de handige navigatie op de site hebben ervoor gezorgd dat ik precies het juiste advies kreeg over de laptop die voor mij geschikt was. Deze was bij Coolblue ook nog eens voordeliger dan bij andere winkels. Aflevering precies op tijd en met aandacht en zorg verpakt. Coolblue doet écht zijn best voor je!

Jenny 03-11-2018 In de winkel gekocht
Utrecht

Goede Service! Geweldige en aardige medewerkers!

Vlotte bestelling via de website. In de winkel is aardig personeel en ze geven goed advies! De volgende keer kom ik hier weer!

Nick Nieuwenhuis 03-11-2018 Via de website gekocht

Goede vergelijking zorgt voor het beste product

Goede adviespagina's maken je wegwijs op het gebied van laptops waar ik zelf niet heel veel van weet. Op basis daarvan heb ik de juiste laptop voor mij kunnen uitzoeken en deze werd de volgende ochtend al geleverd.
De laptop doet precies wat ik er van had verwacht, waardoor de oriëntatie ook erg goed is geweest. Dit komt mede door de klantvriendelijke en toegankelijke website.

Joris 02-11-2018 Via de website gekocht

Bij cool blue weer je waar je aan toe bent
Levered op de aangegeven tijd, sluiten alles aan, Neman de Ouse machine mee en zijn niet te beroerd it’s extra te does zoals bij mij de droger weer plaatsen op de nieuwe wasmachine

Angelique 02-11-2018 Via de website gekocht

Goed en betrouwbaar

Hier vind je een ruim aanbod in verschillende categorieën. Met een goede productomschrijving en soms verduidelijking door een video. De prijs - kwaliteit verhouding is goed. Niet de scherpste op de markt maar je krijgt een goede service in ruil. Producten worden altijd geleverd binnen de beloofde termijn.

Ruud 02-11-2018 Via de website gekocht

Geweldig efficient bestel, betaal, en leveringsproces..

Goed assortiment, heel gemakkelijk bestellen en betalen, goed kunnen kiezen waar je het afgeleverd wil hebben. Veel mogelijheden op korte afstand als het thuis niet uitkomt. Goede berichtgeving wanneer je het kan ophalen.

tineschrauwen 02-11-2018 Via de website gekocht

snelle service,vlug gebracht,veel artikelen

veel artikels en goede service,snel geleverd,goede keuze,goedkoop!!veel keuze en kwaliteit zeer goed

Laurent Fievet 02-11-2018 Via de website gekocht

Service zelden ergens zo goed gezien!

Mss niet de allergoedkoopste maar wel de webshop met de beste dienst aftersales en klantvriendelijkheid! Al jaren een tevreden klant!

MACX 02-11-2018 Via de website gekocht

Altijd Snel, Altijd Top!

Ik ben vaak onderweg doordeweeks en met de Coolblue app kan ik snel makkelijk en snel benodigdheden aankopen. Er zijn weinig bedrijven die het voor elkaar krijgen de volgende dag aan te leveren dus dat is helemaal mooi :-). Serviceverlening is vriendelijk en behulpzaam. Daar kunnen andere winkelketens nog wat van leren ;).

Peter 02-11-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service! Zeer klantvriendelijke website

Gebruiksvriendelijke website. Eenvoudig bestelproces. Coolblue heeft een persoonlijke benadering op haar website.

DL 02-11-2018 Via de website gekocht

Een product dat ik bij coolblue heb gekocht was laatst kapot gegaan. Gelukkig was dit geen probleem omdat je zon product heel snel en makkelijk kan retour zenden. En dan wordt hij weer netjes voor je gerepareerd.

r. bleijerveld 02-11-2018 Via de website gekocht

grandioze service

alles is met de online webshop COOL BLUE gewoon meer dan goed en dat al voor de tweede keer
bestellen goed service goed aflevering goed

Polootje 02-11-2018 Via de website gekocht

Goede en snelle levering

Bij Coolblue vindt je snel het product wat je zoekt. De site is prettig en overzichtelijk. Als je een account aanmaakt heb je ook een duidelijk overzicht van alle producten die je hebt aangeschaft.

Lynn 02-11-2018 Via de website gekocht

Zeer tevreden over de service

De levering die mogelijk is op de eerstvolgende dag (ook op zondag) als het product voorradig is. De informatievoorziening over de bezorgtijd is super. Je krijgt meermaals een reminder hoe laat de bezorger er is en je wordt ook nog door de bezorger gebeld als deze onderweg naar jou is. De bezorgers waren beiden enthousiast en aardig en ontzettend snel zonder de kantjes er af te lopen (zelfs al was dit de laatste levering van de dag en moesten ze nog 1,5 uur terug naar het depot rijden). Ze gingen pas weg toen alles goed stond (met de droger weer bovenop de wasmachine) en de wasmachine zijn proefwas was gestart. Chapeau!

Annet 01-11-2018 Via de website gekocht

Vlotte afhandeling, fijne mensen!

Wasmachine stuk, vrijdagmiddag om 16.00 uur via internet een nieuwe besteld.
Zaterdagochtend 11.30 uur stonden de mensen van Coolblue hier al voor de deur.
Je wordt keurig op de hoogte gehouden van wanneer ze komen.
De nieuwe wasmachine werd voor ons naar boven gebracht en geïnstalleerd en de oude en het verpakkingsmateriaal werden mee terug genomen.
Vriendelijke mensen, hartstikke goede service!!

M. Peute 01-11-2018 Via de website gekocht

Ik vind Coolblue een geweldige service hebben en zeer klantvriendelijk. Bestellingen ook altijd keurig op tijd en zeer snel geleverd.

Huub 01-11-2018 Via de website gekocht

Alles volgens afspraak

S'ochtends vroeg ontvang je een tijdvak van levering van 1 uur b.v.tussen 2 en 3 uur.
Een half uur vooraf een smsje en daarna een telefoontje.
Alles ging volgens plan.

Smits 01-11-2018 Via de website gekocht

Geweldige service,en een snelle regering super gewoon.

Heel duidelijk en eerlijk .en eerlijkheid duurt het langst.goede uitleg,en ze gingen helemaal naar de zolder voor m,n wasmachine te brengen en ze namen meteen m,n oude wasmachine mee,ze legde alles duidelijk en rustig uit over de machine,als ik vragen had namen ze de tijd,

Wim 01-11-2018 Via de website gekocht

Goede en snelle service

Na enig speurwerk op internet heb ik de keuze gemaakt voor een bepaald type wasmachine van Miele die bij Coolblue voorradig en prijstechnisch interessant was. Vanwege de snelle levering en het gemak dat Coolblue de nieuwe wasmachine brengt en de oude meeneemt heb ik voor Coolblue gekozen. De bezorgers waren mooi op tijd, stelden zich netjes voor en hebben snel en adequaat de wasmachine geïnstalleerd. Ik ga Coolblue positief promoten.

Elien 01-11-2018 Via de website gekocht

Alles is top!

Ik heb mijn oriëntatie en aankoop bij Coolblue echt als top ervaren. Service, deskundigheid, snelheid, professionaliteit, compleetheid van informatie, overzicht: alles is helemaal super en aanwezig. Ik zou hier zeker je producten halen/kopen!

lydia 01-11-2018 Via de website gekocht

Snelle levering, goede service door vriendelijke bezorgers

S'middags besteld ander dag in huis, je wordt duidelijk geïnformeerd hoe laat je bestelling wordt afgeleverd, en 2 vriendelijke bezorgers die met een glimlach mijn wasmachine naar boven brachten en de oude naar beneden.

Nicole 01-11-2018 Via de website gekocht

Duidelijk verhaal

Coolblue biedt: een goed aanbod, tegen concurrerende prijzen, maar boven al een duidelijk verhaal: specificaties, informerende productvideo's, keuzehulp en reviews. Ik ervaar dit als heel prettig en volledig. Het enige wat ik mis, is een chatfunctie op de website voor vragen.

Tonk 01-11-2018 Via de website gekocht

Zeer fijne webwinkel

Overzichtelijke site, simpel om iets te vinden via een zoekopdracht. Zeer uitgebreid fabrikanten aanbod. Goede prijs/kwaliteit verhouding

Joeri 01-11-2018 In de winkel gekocht
Antwerpen

Topwinkel

Naar mijn mening is dit de beste winkel in België.
Als ik iets in mijn hoofd krijg dat ik echt wil hebben, moet ik dit zo snel mogelijk kunnen kopen.
Coolblue slaagt er telkens in om ten laatste de dag nadien mij blij te maken.
En ze zijn vaak goedkoper dan andere shops!
Topwinkel!

sabine verniers 01-11-2018 Via de website gekocht

snelle levering

zeer snelle levering,s'avonds besteld en dag erna om 9u al geleverd.Top,zou het zeker aanbevelen aan andere klanten

a3 01-11-2018 Via de website gekocht

super snel thuis

uitgebreid , niet te duur en wordt snel thuis geleverd dus geen gezeur meer in de winkel van een verkoper en lekker op de bank

Barry 01-11-2018 Via de website gekocht

Geweldige webshop!

Een dikke 10! Voor mij de nummer 1 webshop die ik ken. Snel met verzenden, goede service en duidelijke website met vaak de goedkoopste deals!

Valere 31-10-2018 Via de website gekocht

Kwaliteitsvolle keuzes

Je kan hier tenminste terecht voor kwaliteitsprodukten in een handig overzicht dat ook meteen het prijskaartje duidelijk maakt.

Dorien 31-10-2018 Via de website gekocht

Goede service en zeer klantvriendelijk bij aflevering

Snelle levering en fijn dat je precies bij kunt houden wanneer ze komen leveren. Je krijgt zelfs een kwartier van te voren een telefoontje dat ze eraan komen. Lof voor de bezorgers zeer vriendelijk en inderdaad de beloofde glimlach.

NotSoCoolBlue 31-10-2018 Via de website gekocht

Niks voor een glimlach

Bestelling geplaatst bij Coolblue, betaald en vervolgens bericht van Coolblue dat bestelling is geannuleerd. Maar het geld (400 euro!) is wel van de rekening afgeschreven! Geen geld, geen spullen, en een hoop tijd kwijt en een hoop frustratie. En vooral geen hulp of geld terug van Coolthieves.

Hele dag aan het bellen geweest en kreeg vanavond uiteindelijk te horen dat het heel "VERVELEND" is maar dat Coolblue er niks aan kan doen en dat de administratie er de komende dagen naar zal kijken.

"Alles voor een glimlach" is de slogan van Coolblue. Serieus? Nou, wij hebben heel weinig kunnen glimlachen. De laatste keer dat ik daar besteld heb. Hoop dat de Sint dit leest en zijn cadeaus ergens anders regelt, want anders is het gewoon vervelend dat er voor de kinderen geen cadeaus met pakjesavond zijn.

Officiele reactie van Coolblue 02-11-2018

Beste,
Dank je wel voor je feedback. Wat vervelend om dit te lezen. Dit is natuurlijk niet wat je van ons mag verwachten. Er is vast meer aan de hand geweest dat het anders is gelopen dan verwacht. Wij hebben er alle vertrouwen in dat het alsnog voor je is opgelost en je geld is terug gestort.

Het spijt ons dat het zo gelopen is.

Wim 31-10-2018 Via de website gekocht

Niet de goedkoopste maar geweldige service.

Als je Coolblue vergelijkt met andere websites zijn ze nooit de goedkoopste. De prijzen zijn echter niet erg veel duurder dan de goedkoopste aanbieder en hun service is zeer goed

Clevers Asbestsanering BV 31-10-2018 Via de website gekocht

Mooie producten voor een goede prijs

Bij cool blue is het ontzettend makkelijk winkelen en ze hebben hele goede producten voor een hele nette prijs. Ik beveel deze winkel aan bij andere.

Nicole 31-10-2018 Via de website gekocht

Ontzettend goede service

Afgelopen week een wasmachine besteld bij CoolBlue. Bij het bestellen kon niet alleen de dag maar (tegen betaling) ook het tijdvak van levering aangegeven worden.
Op de dag van levering kreeg ik zowel een mail als bericht binnen welk uur de wasmachine geleverd zou worden. Een half uur voor levering kreeg ik nogmaals een berichtje en een kwartier van te voren werd ik ook nog gebeld.
De bezorgers waren uiterst vriendelijk en gingen niet weg voordat zij zeker wisten dat de wasmachine goed aangesloten was en daadwerkelijk draaide.
Verder hebben zij ook direct de oude wasmachine meegenomen.
Binnen 15 minuten stond mijn nieuwe wasmachine te draaien en was mijn oude wasmachine weg.
Ontzettend goede service!

Adrie Brouwer 31-10-2018 Via de website gekocht

Snelle afhandeling , goede informatie , en snelle levering

Site is zeer overzichtelijk , hebben een snelle levering , prijs is zeer gunstig en kwaliteit van de producten is zeer goed

Helene 31-10-2018 Via de website gekocht

Goede, zeer vriendelijke service!

Wasmachine direct de volgende dag in huis, werd meteen aangesloten door 2 zeer vriendelijke bezorgers. Gaven advies en namen de oude direct mee. Zeer tevreden, uitstekende en vriendelijke service!

Debby 31-10-2018 Via de website gekocht

Ook bij klachten/problemen super geholpen door de afdeling klantenservice en back office. Altijd vriendelijk te woord gestaan en serieus genomen. Een dikke 10 voor de service!!

Willem overeem 31-10-2018 Via de website gekocht

Geweldige service en monteurs

Zeer gebruiks vriendelijk en zeer vriendelijke monteurs en bezorgers
Die wisten waar ze over praten
En over genoeg wistenvan de gekochte apparateur

Peter 31-10-2018 Via de website gekocht

Aanschaf Galaxy Tab 6

Vanwege de eerder gedane aankopen en uitstekende service vriendelijkheid en kennis van zaken.
Ook de snelle en accurate levering is altijd plezierig en niet in het minst de prima prijs en kwaliteits-verhouding

Co 31-10-2018 In de winkel gekocht
Utrecht

Zeer fijne service bij de aankoop!

Ik heb mijn laptop in de fysieke winkel in Utrecht gekocht. Daar werd ik heel goed geholpen; er werd op een fijne manier meegedacht! In de winkel is een prettige sfeer. De laptop bevalt tot nu toe uitstekend! Lekker vlot, mooi beeld en fijne bediening.

Jesse 30-10-2018 Via de website gekocht

Veelzijdige webwinkel

Ik heb voor de aankoop van mijn scheerapparaat, als vanzelfsprekend, verschillende websites bekeken. Uiteindelijk kwam ik op Coolblue uit als mijn winnaar, omdat ik al tijdens het filterproces te hulp werd geschoten met de definities van een aantal onderdelen die op een scheerapparaat zouden zitten. Vervolgens is de productinformatie enorm uitgebreid en staan er handige klantreviews bij die je een eerlijke mening bieden over het product. Eenmaal het product besteld, komt het geleverd in een enorm leuk vormgegeven doos. Achteraf vraagt Coolblue aan me of ik blij ben met m’n nieuwe scheerapparaat. Top service!

Hans 30-10-2018 Via de website gekocht

Snelheid

Site vriendelijk, goede keuze. Makkelijk artikel te vinden. Voorraad waarbij importeur niet kon leveren.

Martin 30-10-2018 Via de website gekocht

Top service, snelle levering en voorwaarden

Heb gekozen voor Coolblue omdat ik het qua prijs en service een goede keuze vind. Er staat altijd genoeg productinformatie bij en na bestellen is het de volgende dag al in huis.

Hendrika 30-10-2018 Via de website gekocht

Vlotte service

Het artikel wat ik zocht was bij coolblue het goedkoopste, kon aangeven wanneer ik het bezorgt wilde hebben en kwam keurig op tijd.

Kimmetje 30-10-2018 Via de website gekocht

Alles perfect verlopen.

Duidelijke website. Duidelijke info wat betreft levering. Keurig op tijd.Niets misgegaan.
Complimenten!

Pajo 30-10-2018 Via de website gekocht

Echt wel

Ik kan Coolblue beschrijven in een woord : TOP
Hele proces van zoeken naar artikel , bestellen en betalen is verlopen super makkelijk .
Ze zijn vele € goedkoper dan concurrent , geen verzendkosten en apparaat wordt zelfs geïnstalleerd door bezorgers . Ze nemen oude apparaat kosteloos mee en verpakkingsmateriaal ook . Wat wil je nog meer .
Nog iets , ze bezorgen ook op zondag . WTF
Blijf maar zo, alles is top .

Frans 30-10-2018 Via de website gekocht

Correcte en vlotte dienstverlening

Zeer goede en correcte dienstverlening, voor zowel bestel- en betaling, alsook levering en installatie.