Brecht 20-09-2022

Snelle levering + tips na levering voor het gebruik er van. Top! Wat wel jammer is dat als je het product opzoekt op het internet je soms meer informatie bekomt dan op de site van cool blue.

Pieter 19-09-2022

Aangename winkel, met gezellige zithoek of tafel, waar je rustig je beurt kan afwachten, bij een lekkere kop koffie. Ook heel vriendelijke bediening.

Patrick 19-09-2022

Perfecte communicatie, levering was top door twee jonge kerels met de glimlach. Kan Coolblue sterk aanbevelen!!

Karin 19-09-2022

Gratis levering. Op tijd geleverd zoals gevraagd. Goed ingepakt. Super vriendelijke bezorger.

Bruno 19-09-2022

Het artikel was makkelijk terug te vinden op de website. het pakje was snel geleverd op de beloofde dag.
de prijs was ook de correcte prijs.

Fieke 19-09-2022

Ongelofelijk ontevreden
Vandaag besteld, morgen geleverd?
Zelf 2 keer contact moeten opnemen, 2 keer thuis gebleven voor de levering,…

Anja 18-09-2022

Gemakkelijk ook voor de keuze te maken geven hun beste keuze en vlugge bediening

MarcDS 18-09-2022

Veel informatie betreffende het product, ook het gebruik 'vergelijk' is zeer handig.

Fredien Morel 18-09-2022

Perfect op tijd geleverd- en geïnstalleerd.
Fijne en vriendelijke medewerkers!
Coolblue is een aanrader en volgende grote aankoop doe I’d zeker bij Coolblue!

Bart 16-09-2022

Als je telefonisch contact opneemt, 30 minuten wachten voor je iemand aan de telefoon krijgt. Als je dan uw vraag stelt, verbreken ze de lijn. Slechte service.

Sander 16-09-2022

Alles makkelijk besteld via de webshop en direct afgerekend.
Dag erna netjes geleverd.
Naargelang de grootte van het pakket komen ze het leveren met een fietskar. Die laten dan nog een kwartier op voorhand weten wanneer ze er zullen zijn.
Heel moedig van die mensen als ze door het slechte weer moeten.

Bram 15-09-2022

Makkelijke site, snel geleverd, megagoeie garantiepolicy en goede prijzen. Tot hiertoe énorm tevreden over coolblue

RVW 15-09-2022

Coolblue is een shop waar je snel en klantvriendelijk bedient wordt, onlangs een probleempje met een aangekocht item en werd onmiddellijk vervangen zonder poespas. Proficiat Coolblue doe zo verder

Bos 15-09-2022

Coolblue is een heel degelijke online webshop. Ruim aanbod, hoog gebruiksgemak, erg betrouwbaar en goede service.
Klein puntje van kritiek. De levertermijnen zijn niet altijd exact. Op zich geen probleem, maar heb al meegemaakt dat er "vanavond besteld, morgen in huis" bij het product stond en dat ik er toch enkele dagen op moest wachten. Geen ramp, maar soms bestel je iets omdat je het juist dan nodig hebt. Op zo'n moment is het handig dat de fysieke winkels nog bestaan.

jan wauters 14-09-2022

duidelijke website en producten op tijd geleverd. Fiets koerier is zeer stipt en heeft een bericht achtergelaten wanneer hij aankomt

Van Wert Timmy 14-09-2022

Er stond bij aankoop: vandaag besteld, morgen geleverd.

Vandaag nog steeds geen levering of track and trace van Bpost.
Was een cado voor voor mijn vrouw haar verjaardag.
Waar blijft mijn pakje!

niels 14-09-2022

coolblue heeft een ruim assortiment
en snelle levering
je kan er alles vinden van elektronica

Jessie 13-09-2022

Bij het binnenkomen in de winkel werd ik onmiddellijk verwelkomd en werd me gevraagd waarvoor ik kwam.
De reservatie van mijn product gebeurde online en ik kwam het product afhalen in de winkel.
Mijn naam kwam op het scherm en een verkoper kwam me halen. Hij ging het gereserveerde product onmiddellijk halen en ik kon het product afrekenen (vooraf betaling online was dus niet nodig).
Eventueel nog aan de klant vragen of er nog uitleg gewenst is bij het product. Maar verder niks op aan te merken!

Katty 13-09-2022

Zeer grote keuze aan producten. Snelle levering. Prijs kwaliteit meer dan ok. Vriendelijke klantendienst. jkortom ullie zijn toppers. Stellen alles in het werk zelfs op zondag om de klanten te helpen.

Koen 13-09-2022

Qua aankoop zeer goed en snel; dienst na verkoop vind ik niet goed (traag, weinig informatie, slechte communicatie).

Tristan 13-09-2022

Er is steeds een grote keuze met veel informatie.
De levering gebeurd ook snel en correct.

Willy 13-09-2022

Online besteld en in de shop (Hasselt) afgehaald. Alles correct en zeer vriendelijk afgeleverd. Waarom online, zo kan je op gemak jou keuze bepalen en waarom afhalen in de shop. Zo kan je fysiek eens kijken naar andere toestellen in werkelijkheid.

Rhiana 13-09-2022

Zeer makkelijk in gebruik. Goeie klantenservice indien nodig. Leveren altijd aan mooie prijzen en mooi op tijd

Joeri 12-09-2022

Nog nooit klachten gehad van een bestelling bij coolblue. Altijd correct verpakt en geleverd

Didier Brackx 12-09-2022

Super efficiënt winkelen: online bestellen, in winkel ticketje nemen en hoppa, bestelling afgehaald. Zeer goede service