Deze score is berekend op basis van 1412 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

7,4

Detmer Postma 29-05-2017 Via de website gekocht

geweldige service

Een Eastpak schoudertas gekocht en deze is keurig en snel geleverd. Al eerder iets bestelt, toen teruggestuurd en ook hiervan steeds keurig op de hoogte gehouden en binnen een week mijn geld terug. Top service en afhandeling nadat je iets hebt gekocht of hebt terug gestuurd.

A Oost 29-05-2017 Via de website gekocht

Zeer slechte service

Vrijdag besteld, zou zaterdag moeten komen.

Email zaterdagmiddag pas, "beloofd is beloofd" door een technische storing geen levering, track trace informatie klopt niet en zondag in huis. Dus zeker geen beloofd is beloofd zoals er in de email begonnen wordt!

Zondag weer zitten wachten, geen email, track trace nog eens bekeken, daar stond maandag. Geen melding gehad dat zondag niet door ging!

En inderdaad maandag pas geleverd.

Jammer dat de geautomatiseerde service zo slecht is bij coolblue. Als het goed gaat, gaat het goed, maar als het mis gaat dan kun je zeker geen persoonlijk contact verwachten om fouten te corrigeren en ben je overgeleverd aan geautomatiseerde emails.

3x moeten wachten op een levering, echt zo zonde van je tijd en het heerlijke zonnige weekend. Gewoon de volgende keer weer ophalen bij de mediamarkt.

Beste,

Heel erg bedankt voor het invullen van een review. Wat ongelooflijk zuur om te horen dat jouw pakket zo lang op zich heeft laten wachten. Wij weten dat dat niet was wat wij samen hadden afgesproken en daar willen wij onze oprechte excuses voor aanbieden. Wij beloven je dat wij er, de volgende keer, alles aan doen om ervoor te zorgen dat jouw vertrouwen in ons wordt hersteld. Als je hier zelf nog vragen of opmerkingen over hebt, horen wij ze uiteraard heel graag van je. Deze kan je, in dat geval, opsturen naar geenglimlach@coolblue.nl.

Rbuite 29-05-2017 Via de website gekocht

Ik word er blij van!

Ik word altijd blij van Coolblue. In eerste instantie laat ik mij vaak leiden door prijs. Echter bij een gelijke prijs of geringe meerprijs gaat mijn voorkeur uit na Coolblue. De 'total package' is top. Enig minpunt is factor post.nl, alhoewel eerlijkheid mij gebied te zeggen dat dit de laatste tijd beter gaat.

Robin 29-05-2017 Via de website gekocht

Geweldige service!

Ik was vooral heel erg blij met de geleverde service. De bezorging was daadwerkelijk in het gegeven tijdvak, wat een uur was en niet een tijdvak van een dagdeel. Voortijd werd ik netjes gebeld dat ze onderweg waren. Zonder problemen hebben ze het op plaats gezet en zo ver als mogelijk bij mij was, aangesloten.
Geen klachten!

Henk Kleinhesselink 29-05-2017 Via de website gekocht

Product specificatie klopt niet

Heb een Just in Case Apple iPad (2017) Smart Tri-Fold Case Zwart besteld. Deze staat bij de beknopte specificatie aangegeven: Materiaal - Leer.
Maar hij is niet van leer maar van kunstleer wat jammer is.

Hey Henk,

Bedankt voor het invullen van een review. Jammer om te horen dat de informatie op de website niet duidelijk was. Onderaan de pagina staat het kopje 'soort leer', hier wordt aangegeven dat het om kunstleer gaat. Wat wij wel met je eens zijn, is dat dit voor verwarring kan zorgen. Dit is ook de reden dat wij dit hebben doorgegeven zodat dit kan worden aangepast op de website. Als je de hoes nu graag zou willen retourneren en samen op zoek wilt gaan naar een hoes die qua materiaal en prijs wel goed bij je past, horen wij dat heel graag van je. Je kunt dit dan aangeven via geenglimlach@coolblue.nl. Als je ons dan ook meteen jouw huidige ordernummer toe kunt sturen, lossen wij het meteen voor je op. We hopen gauw van je te horen.

Bjorn 29-05-2017 Via de website gekocht

Service bovenaan

Super service van A tot Z! Dikke aanrader voor iedereen!
Btw: vergeet de bezorgers niet dmv wat drinken of iets dergelijks, die mannen staan voor het bedrijf! Fijn

Rob Hoekmeijer 29-05-2017 Via de website gekocht

Ruime keuze, levering en gunstige prijs/kwaliteit verhouding

Ik heb bewust voor Coolblue gekozen omdat ik uit het verleden zeer goede service heb ondervonden, zowel tijdens het proces als na het proces. Coolblue heeft ook altijd een goede keuzehulp voor als je nog niet zeker bent van je aankoop.

Kortom ik ben een zeer tevreden klant!

Charleen 29-05-2017 Via de website gekocht

Goede service, topbezorgers ook.

Duidelijke omschrijving van product. Gekozen voor cool blue door hun service en bezorging. De oude wasmachine hebben ze weer meegenomen en het filmpje over hoe je deze kunt ontkoppelen is heel duidelijk.

Rosanne 29-05-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service

Uitstekende service en de wasmachine kon meteen gebruikt worden na installatie. Website is duidelijk en overzichtelijk. Klantenservice is zeer vriendelijk! Alleen jammer dat er geen tijdsindicatie kan worden doorgegeven voor aflevering. Enige minpunt was dat afvoerslag niet goed was aangesloten waardoor problemen met afvoer van vaatwasser maar dit probleem heb ik zelf verholpen.

Heleen 29-05-2017 Via de website gekocht

Zeer klantvriendelijk!

Eenvoudig te bestellen en een snelle levering. Ondanks dat het via de website gaat, is de behandeling zeer persoonlijk. Je wordt gied geïnformeerd over de voortgang van de bestelling.

Astrid Poolen 29-05-2017 Via de website gekocht

Top service

Ik vind het een top bedrijf als ik wat nodig heb kom ik zeker naar jullie en zal jullie zeker aanbevelen niks is te veel alles is mogelijk

rowin ansems 29-05-2017 Via de website gekocht

top bedrijf, gegarandeerde kwaliteit met een top service

de gehele service is top, snel geleverd (tot nu toe elke keer de volgende dag en vaak maar net voor 10 uur 's avonds besteld). handige track & trace mailtjes over hoe laat je product geleverd wordt en bij elke combinatie van producten altijd dat extra beetje korting.

Luc 29-05-2017 Via de website gekocht

Snelle service

Coolblue is overzichtelijk en de producten zijn snel te vinden. Was op zoek naar een hogedrukreiniger en ben dan op deze site terecht gekomen wegens prijs - kwaliteit voor een nilfisk.

rob 29-05-2017 Via de website gekocht

van warm naar lekker koel

snelle levering , alles duidelijk , kiezen , achtergrond info voor en tegens , bij 30 graden naar 22 graden met de eurom airco 700 ben zeer tevreden

Laura 29-05-2017 Via de website gekocht

Trage levering

Normaal gesproken niks aan te merken op de service van Coolblue. Helaas dit keer toch een mindere ervaring gehad. Donderdag een bluetooth speaker besteld om mee te nemen op vakantie. Op de site stond aangegeven dat als ik hem voor 23.59 bestel de volgende dag bezorgd kreeg. Nadat ik de speaker besteld had stond in de bevestigingsmail dat het product zaterdag bezorgd zou worden in plaats van de volgende dag. Dat vond ik dan wel even jammer, maar ach die dingen kunnen gebeuren.

Toen ik zaterdag langs het afhaal punt ging op de speaker op te halen lag er tot mijn verbazing geen pakketje voor mij. Na nog een keer de track & trace code gecheckt te hebben bleek de bestelling vertraging te hebben opgelopen en wordt het nu pas maandag bezorgd. Maandag ga ik op vakantie en kan ik de bluetooth speaker die ik onder andere voor de vakantie had aangeschaft niet meenemen. Erg jammer dat ik daar in de winkel via de track & trace code achter moet komen en geen mail heb gekregen dat mijn bestelling vertraging heeft opgelopen. Nogmaals dit soort dingen kunnen nu eenmaal gebeuren, had alleen wel even een flink baal momentje.

Hoi Laura,

Wat ontzettend vervelend dat jouw bestelling vertraging op heeft gelopen. Daar willen we graag onze excuses voor aanbieden. Dat is inderdaad niet wat je van ons mag verwachten. Het feit dat je nu jouw speaker misloopt en hem niet op vakantie kunt gebruiken, maakt het nog veel vervelender. Zou je de bestelling nog wel willen ontvangen of wil je hem liever annuleren? Zou je in het geval van een annulering jouw ordernummer en een kort begeleidend schrijven willen e-mailen naar geenglimlach@coolblue.nl? Dan gaan we het gelijk voor je in orde maken. Nogmaals onze excuses voor het ongemak en we wensen je ondanks de vervelende situatie, wel een hele fijne vakantie toe.

Dieko K. 29-05-2017 Via de website gekocht

Een voorbeeld voor alle webwinkels

Snel, betrouwbaar en als je ze nodig hebt, dan doen ze precies wat ze moeten doen: Ervoor zorgen dat je shit wordt geregeld.

Wel grappig, ik had ze een tip gegeven over de aankoop van software (licenties per mail sturen ipv post), krijg ik 3 dagen later een handgeschreven 'bedank-voor-de-tip'-kaartje

Marior 29-05-2017 Via de website gekocht

GEEN glimlach

Besteld omdat volgende dag geleverd zou worden, track en trace gekregen tussen 1330 en 1530 leveren. Om 1500 mailtje dat er iets mis is gegaan en levering een dag later wordt. Toen was het te laat om nog te gaan werken. Dag snippermiddag, GEEN glimlach.

Hoi Marior,

Wat ontzettend vervelend dat jouw bestelling vertraagd was en je daardoor voor niks een snippermiddag op moest nemen. Daar willen we graag onze excuses voor aanbieden. Helaas zijn er door grote onverwachte drukte een aantal bestellingen vertraagd geraakt. Jouw bestelling was daar onderdeel van en dat is inderdaad niet wat je van ons mag verwachten. Heb je de bestelling al ontvangen? Als we nog iets voor je kunnen betekenen, dan zouden we graag je ordernummer en een kort begeleidend schrijven per mail ontvangen op geenglimlach@coolblue.nl. Nogmaals excuses voor het ongemak.

Bonte 29-05-2017 Via de website gekocht

zeer goede service

erg vriendelijke medewerkers en legde alles helder en duidelijk uit en werkte zeer netjes kortom was meer dan te spreken over de afhandeling van het plaatsen van de wasmachine

Linda seijsener 29-05-2017 Via de website gekocht

Zeer snelle service! Ook via de mail!

Het assortiment is erg groot waardoor je niet snel naar een ander bedrijf gaat. Je krijgt waar voor je geld! Ik zal ook niet snel naar een ander bedrijf gaan.

Michel & Sandra 29-05-2017 Via de website gekocht

Fantastische en snelle service

Gemakkelijk te gebruiken website. Met een duidelijk overzicht. Door de zoek- en vergelijk functie en de heldere uitleg op de website hadden wij in 15 minuten onze nieuwe wasmachine gevonden. Door de snelle verwerking stond deze de volgende dag al vrolijk onze was te doen.

Anne 28-05-2017 Via de website gekocht

Service beloften matchten niet met realiteit

Coolblue promoot op haar site bepaalde producten, zoals de koelkast die ik kocht, naar boven tot over de de drempel op 3 hoog te brengen en het verpakkingsmateriaal en het oude apparaat mee te nemen. Na een telefonische bevestiging van deze service via de klantenservice kocht ik de koelkast. Er kwam een koerier, die alleen was (en dus de koelkast niet naar boven kon tillen) en niets van deze service/afspraken wist. Ik heb de koelkast met hem naar boven getild en ook mijn oude met hem naar beneden gebracht. Toen hij weg was en ik de verpakking open deed, bleek er een gat in de bovenkant van de koelkast et zitten. Kwaliteit matchte wat mij betreft niet met de beschrijving en reviews van het product. Ik heb de bestelling gecancelled en wacht op een koerier die de koelkast ophaalt. Inmiddels elders een koelkast gekocht. Ik zit straks een week zonder koelkast. Telefonisch zeer vriendelijk personeel - maar beloften matchen realiteit niet helemaal.

Hoi Anne,

Wat vervelend dat de bezorging van jouw koelkast zo is verlopen. Dat is absoluut niet de bedoeling. Het is wel zo dat er op verschillende modellen koelkasten verschillende levervoorwaarden van toepassing zijn, maar zeker na een bevestiging zou dit niet mogen gebeuren en daar willen we graag onze excuses voor aanbieden. Is de retour al voor je in orde gemaakt? Of als we verder nog iets voor je kunnen betekenen, dan zouden we graag je ordernummer en korte toelichting per mail ontvangen op geenglimlach@coolblue.nl.

Jan 28-05-2017 Via de website gekocht

Een snelle, correcte, plezierige afhandeling van de bestelling. Is klantvriendelijk en Komt haar afspraken na.

3D uit Kampen 28-05-2017 Via de website gekocht

Datgene wat ik zocht heeft Coolblue (en ook nog op voorraad)

Datgene wat ik zocht heeft Coolblue (en ook nog op voorraad).
Levering was niet de volgende dag, terwijl ze wel adverteren "volgende dag wordt het geleverd indien je voor 23:59 uur bestelt". Dat is helaas niet waar. En levering (PostNL) is niet binnen de afgesproken tijd (ruim 2 uur en 15 minuten later).

Gerard 28-05-2017 Via de website gekocht

Niet nakomen wat ze beloven.

vrijdagavond rond 23:00 tv besteld,zou zaterdag worden bezorgd geen tv na lang op de app wachten geen tv op zaterdag werd zondag,wederom zondag rond 13;00 gebeld zou zondag gebracht worden voor 19:00 maar om 20;00 noch geen tv nu werd het na een half uur wachten aan de telefoon maandag.dus het hele weekend thuis omdat er een tv bezorgd zou worden.

Hoi Gerard,

Wat ontzettend balen dat jouw tv niet volgens afspraak is geleverd. Door grote onverwachte drukte konden wij onze belofte helaas niet nakomen en daar willen we graag onze excuses voor aanbieden. Heb je de tv inmiddels ontvangen? Als wij nog iets voor je kunnen betekenen, dan horen we het graag. Je kunt dit via onze klantenservice doen, maar ook via een mail naar geenglimlach@coolblue.nl. Nogmaals excuses voor het ongemak.

Arnold 28-05-2017 Via de website gekocht

Geleverd volgens afspraak.

Goedkope Full HD TV gekocht voor onder de overkapping. Bij aankoop suggestie voor een prima goedkope draagbeugel. Prima product omschrijving. Goed verpakt en keurig op tijd geleverd.

Marc 28-05-2017 Via de website gekocht

Snellle levering! Inhoud prima verpakt.

Ik heb al meerdere keren iets besteld, en steeds werkt snel en goed geleverd. Geen klachten. Heb nog een ervaring met de klantenservice.

B,A. Oude Wolbers 28-05-2017 Via de website gekocht

Ik bestel hier graag, de volgende dag heb ik het al in huis. Bij de meeste webwinkels moet je dagenlang wachten op je bestelling.

Irma 28-05-2017 Via de website gekocht

Service is zeer goed!

Ik vind de shop overzichtelijk en betrouwbaar!breng er erg tevreden over de snelle levering en plaatsing en de medewerkers zijn zeer vriendelijk!

Carline 28-05-2017 Via de website gekocht

Snelle, goede service!

De volgende dag had ik de laptop, zoals beloofd (vóór 23.59 uur besteld, morgen in huis), al binnen!

Machiel Broekman 28-05-2017 Via de website gekocht

Goede service en uitgebreidt assortiment.

Bestelgemak,grootassortiment en snelle levering. Uitstekende service. Alleen maar goede ervaringen met coolblue.

Ferry 28-05-2017 Via de website gekocht

Online alleen bij coolblue!

Goede service!, prima prijzen!, snelle bezorging! Wordt goed op de hoogte gehouden via mails hoe het staat met je bestelling!

Ingrid Gijsman 28-05-2017 Via de website gekocht

Coolbleu gaat verder dan service verlenen! Een cool bedrijf!

Laatst werkte een gekocht artikel wat minder. Zonder bijzonder veel vragen mocht het retour. Kreeg superleuk een vriendelijk kaartje in de bus dat Coolblue hoopte op snel herstel of omruiling zodat ik niet lang zonder product zou zitten! Echt zo attent! Binnen een dag overigens nieuw product in huis! Kunnen veel bedrijven een voorbeeld aan nemen! En altijd vriendelijke mensen als je belt voor advies! Ik ben echt fan van coolblue!

A. de Groot 28-05-2017 Via de website gekocht

goede snelle service

goede site, verschillende producten/prijzen, snelle service, met grote producten die geplaatst moeten worden wordt dit goed gedaan zonder problemen

Nancy 28-05-2017 Via de website gekocht

Veel keus; goede prijzen en snelle service!

Veel keus, goede prijzen. Prima website!
De levering is 1 dag vertraagd door problemen bij die dienst. Maar de aflevering was keurig. Het oude apparaat werd meegenomen en de nieuwe aangesloten. Ook het verpakkingsmateriaal werd meegenomen. Super!

Hans H 28-05-2017 Via de website gekocht

zeer smelle en correcte levering

overzichtelijke site. eenvoudige zoekmogelijkheden. laten ruim op tijd weten hoe laat ze bij je komen bezorgen. je hoeft dus niet de hele dag thuis te zijn. oude apparaten en verpakkingsmateriaal worden netjes mee teruggenomen.

Erik Habraken. 28-05-2017 Via de website gekocht

Overzichtelijke website,snelle levering.

Overal prijs vergeleken,bij Cool blue was de gewenste TV het goedkoopst.Cool Blue adviseerde deze TV was in de aanbieding.
Toppie!
Snelle levering.

Mattijs 28-05-2017 Via de website gekocht

Prima webwinkel winkel die doet wat het belooft

Soepel verlopen webshopbestelling met snelle levering. Je ontvangt na aanschaf ook handige tips over het product per email! Er is veel productkennis bij coolblue!

Hendrikveder 28-05-2017 Via de website gekocht

Veilig vlug voordelig

Betrouwbaarheid. No nonsens. Eenvoudig: keuze maken. Betalen met ideal. Goede follow-up info. Snelle levering binnen twee dagen via postnl. Uitstekend verpakt. Samengevat dus veilig, vlug, voordelig.

Ellie 28-05-2017 Via de website gekocht

Ik heb nu meerdere aankopen gedaan via de website van Coolblue en ben iedere keer weer ontzettend tevreden. Goede service, klantvriendelijk personeel, snelle levering. En bovendien ontzettend handig dat er bij elk product reviews staan van andere gebruikers en klanten. Ook als je een product retour wilt sturen is het geen probleem en helpen ze je met de afhandeling daarvan. Fijne winkel waar je blijft shoppen omdat je elke keer zo'n positieve ervaring hebt.

Chris 28-05-2017 Via de website gekocht

Betrouwbare webshop

Op de website is het makkelijk om producten te vergelijken en de meningen van andere gebruikers te lezen.
Nog nooit problemen met een verzending gehad van ondertussen behoorlijk wat bestellingen. Ze doen wat ze beloven.

Monique 28-05-2017 Via de website gekocht

Geweldige shop de bestelling is met zorg behandeld.mooi overzichtelijk webshop.en eeen snelle levertijd.

Louis van Rietschoten 28-05-2017 Via de website gekocht

Geweldige servises, ruime keuzen en vlotte bezorging

Ik ben nog nooit teleurgesteld geworden met producten kopen bij CoolBlue. Ruime keuzen, duidelijke website, vlotte bezorging. etc.

Kees Janssen 28-05-2017 Via de website gekocht

Doet wat het beloofd

Duidelijke site die de juiste informatie geeft om tot een koopbesluit te komen. Voorraad en logistiek zorgen voor een snelle bezorging
......

Rosita Arnts-Boer 28-05-2017 Via de website gekocht

Beter dan verwacht.

De bestelling verliep voorspoedig ondanks dat het op zondag was en de bezorging was inderdaad de volgende dag op maandag, volgens de afgesproken tijd. Heerlijk om iets in het weekend te bestellen en het toch de volgende dag al te krijgen. Een onwaarschijnlijk goede service. Ben ook blij met de bestelling dat goed aan is gekomen en uitstekend is.

Klaas 28-05-2017 Via de website gekocht

goede en snelle service

zoals altijd was het product makkelijk te vinden op de site; de bestelling is makkelijk te doen en vervolgens werd het produkt conform belofte geleverd

Zwiers 28-05-2017 Via de website gekocht

Webwinkel #1!

Super snelle levering, enorm veel keus én boven alles: een mega fijne klantenservice! Ik hóu van Coolblue!

Daniel 28-05-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service

Alles is perfect. Leuk dat ze zo informeel zijn en gedacht hebben aan dingen als een playlist met wachtmuziekjes. De doos van mijn stofzuiger werd verpakt in een iets grotere doos van Coolblue, met bubbelplastic. Misschien een beetje zonde van de grondstoffen.

Karin 28-05-2017 Via de website gekocht

Vriendelijke en snelle service

Website is duidelijk en overzichtelijk. Productinformatie goed.
Inderdaad alles voor een glimlach. Volgende aankoop weer Coolblue!

Loepie 28-05-2017 Via de website gekocht

ik koop mijn producten bij coolblue,en nooit teleurgesteld.

Ze doen precies wat ze zeggen, meer hoeft niet. En heb je vragen,die worden binnen de korst mogelijke tijd beantwoord.

Heleen 28-05-2017 Via de website gekocht

Uitstekende ervaring!

De site is overzichtelijk en je kunt producten goed vergelijken. Dat maakt het kiezen heel gemakkelijk.