Deze score is berekend op basis van 2756 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

ingrid 01-03-2017 Via de website gekocht

supersnel en goede service

wat ze doen beloven ze. Bij levering keurig sms en telefoontje vooraf. Wasmachine naar zolder gebracht en aangesloten zonder meerprijs of verzendkosten. in winkel ook altijd netjes geholpen.superblij met coolblue

Veronique 01-03-2017 Via de website gekocht

Snelle levering!

Snelle levering, zelfs tussen de carnavalsoptocht door werd er bezorgd. Overzichtelijke site met volop keuze.

Eddie 01-03-2017 Via de website gekocht

snelheid en kwaliteit

Wat voor 23.59 uur besteld wordt heb je inderdaad de volgende dag in huis. En dat zonder bezorgingskosten te betalen. Duidelijke website: er staat duidelijk of een artikel voorradig is. De prijzen zijn concurrerend met andere andere websites/winkels.

service 01-03-2017 Via de website gekocht

Alles op tijd geleverd en gratis avondlevering. Klantvriendelijkheid van Post-NL kon iets beter, ik moest zelf een zware doos omhoogtillen naar 3 hoog en heb geen lift en rugklachten.

Alex Mous 01-03-2017 Via de website gekocht

Post de kluts kwijt

Met Cool Blue, de producten en levertijd an sich ben ik zeer tevreden. Mijn ontevredenheid wordt veroorzaakt door de bezorgservice van Post.nl. Ik had op de bestelpagina een postagentschap bij mij in de buurt (Beukenplein) opgegeven, om niet de kans te lopen afwezig te zijn als de bestelling werd aangeboden. Wie schetst mijn verbazing dat ik een sms'je kreeg dat de bezorger mij niet thuis getroffen had (ik was de hele dag aanwezig) en dat het pakket daarom op een postkantoor was afgegeven, veel verder bij mij vandaan, maar toevallig binnen dezelfde postcode. Dat postkantoor bevindt zich op het Waterlooplein, op zaterdagmiddag niet de makkelijks bereikbare lokatie.

Officiele reactie van Coolblue 01-03-2017

Beste meneer/mevrouw Mous,

Wat ontzettend jammer dat uw bestelling niet op het gewenste postkantoor is geleverd. Wellicht dat de bezorgers het verzoek om uw pakket af te leveren bij een postkantoor over het hoofd hebben gezien en toch langs jouw huis zijn gegaan. Excuses hiervoor. We hopen wel dat u dit eerder heeft aangekaart zodat wij dit kunnen meegeven aan de koerier om dit aan te kaarten. Anders kunt u dit alsnog doen door een e-mail te versturen met het ordernummer en een korte samenvatting van de situatie naar geenglimlach@coolblue.nl.

Uiteraard wensen wij u veel plezier met uw bestelling.

Groeten,

Coolblue.

Waldorfandstatler 01-03-2017 Via de website gekocht

Trefzeker en geen gedoe

Op zondag tussen alle leuke dingen door even een mixer kopen. Op maandag geleverd en je kunt er meteen mee aan de slag. Wat een uitkomst! Perfecte service, super snel geleverd, goed verpakt. Zo weinig gedoe als je het vergelijkt met vroeger: toen winkels langs, sjouwen met je aanschaf en nu gemak dient de mens....

Jeannette 01-03-2017 Via de website gekocht

artikel op tijd geleverd. Nieuw in verpakking. Tevreden

Helder communicatie over bestelproces.
Duidelijke uitleg in filmpje op you tube over te kopen product.
Op tijd geleverd.

Myrjam 01-03-2017 Via de website gekocht

Verrassend goed!

Een paar maanden geleden heb ik voor het eerst bij Cool Blue besteld, en dat was een aangename verrassing. Meestal koop ik mijn apparatuur (printer in dit geval) bij een fysieke winkel, maar ik vond zoveel goede informatie op de website dat een verkoper dit haast niet beter had gekund. Een aangename ervaring, zodat ik daarna vaker iets heb besteld en nog altijd geen verbeterpunt heb kunnen ontdekken!

Sander Klugt 01-03-2017 Via de website gekocht

Prima service, slecht apparaat!

2 maanden geleden een stofzuiger, dirt devil rebel 24 HF gekocht bij Coolblue. Deze stond aangeprezen als 'beste koop'. Over de service van Coolblue niets dan goeds, maar wat een slecht apparaat! Als dit de beste koop is, dan wil ik niet weten wat de slechtste koop is. De stofzuiger is nog net in staat om een donsveertje op te zuigen, maar daar houdt het verder helemaal mee op. Ik heb er gewoonweg niets aan. Dus verbeterpunt voor Coolblue... van 'beste koop' heb ik andere verwachtingen.

Nick 01-03-2017 Via de website gekocht

Bezorging snel en de hulp van de klantenservice gewoon goed!

Telefoon besteld en deze was snel binnen. Tevens had ik van tevoren een vraag via de klantenservice en deze hebben mij snel en duidelijk geholpen. Kortom tevreden.

Gérard 01-03-2017 Via de website gekocht

Top service

Op zaterdag avond besteld en zondag middag in huis. Super. Het product is dat wat beloofd is. De website is zeer gebruiksvriendelijk.

Jeroen 01-03-2017 Via de website gekocht

Tweedehandsje gekocht en werkt prima

Heb een Netgear WN2500RP gekocht die niet helemaal nieuw meer was. Deze voldeed exact aan de omschrijving, alleen wat krasjes, verder helemaal compleet inclusief doos, handleidingen etc. Het apparaat werkt uitstekend en de service van Coolblue was als altijd weer prima!

trees 01-03-2017 Via de website gekocht

slechte: het product is nog niet geleverd (4 dagen later)

ik koos de shop vanwege de duidelijke service, maar dat valt dus tegen: nog geen levering! Telkens wordt het uitgesteld 'tot morgen".

Officiele reactie van Coolblue 01-03-2017

Beste meneer/mevrouw,

Wat ontzettend teleurstellend dat uw bestelling na 4 dagen alsnog niet is geleverd! Dit is absoluut niet de service die u van Coolblue mag verwachten. Wij zorgen er juist namelijk voor dat bestellingen tijdig worden geleverd. In dit geval is dit niet gelukt maar willen wij heel graag voor u uitzoeken waarom de levering steeds wordt uitgesteld. Bent u in de gelegenheid om het ordernummer met een korte toelichting te versturen naar geenglimlach@coolblue.nl? Dan gaan we direct onderzoeken wat er aan de hand is met de levering en u zo spoedig mogelijk voorzien van een gepaste oplossing.

Groeten,

Coolblue.

C.A. 01-03-2017 Via de website gekocht

Betrouwbare en snele GRATIS levering

Een fijn en bijzonder groot en ruim opgezet assortiment, met een betrouwbare en snelle gratis levering.

monique 01-03-2017 Via de website gekocht

snelle levering en advisering op de site.

Goede site, duidelijk, snel zoeken. Vind het ook goed dat er een rating aan de producten wordt gegeven. snelle levering!

Ate 01-03-2017 Via de website gekocht

Goed, snel, prima service

Al vaak wat besteld bij Coolblue, altijd goede producten, goed voorgelicht. Door een foutje van mijzelf klantenservice nodig welke nog tot heel last bereikbaar zijn en je wordt uitstekend geholpen. Top web winkel!!

Fateh Singh 01-03-2017 Via de website gekocht

good service

very good service and very efficient and fast.would always purchase my products from here.and would recommend other also to consider this shop.

Linda 01-03-2017 Via de website gekocht

Betrouwbare webshop

Reeds vele malen bij Coolblue producten besteld en altijd een correcte levering gehad. Retour proces is ook makkelijk mocht je een artikel niet willen behouden. Recent een, tijdens de garantieperiode, defect geraakt artikel retour gestuurd voor reparatie, uitstekend geholpen en ik had binnen 1 week een volledig nieuw apparaat terwijl slechts 1 onderdeel defect was. Top service dus! Deze week wasmachine en droger laten bezorgen, deze zijn netjes op hun plaats neergezet en voldoen zeker aan de verwachtingen. Owja en de oude zijn meegenomen :)

JW 01-03-2017 Via de website gekocht

Top, binnen 24 uur besteld en geleverd.

Productvergelijk was erg goed, met de juiste filters om te kunnen selecteren op de eigenschappen die ik belangrijk vind. Order verliep duidelijk, regelmatige updates. Glimlach is zeker geleverd.

Peter 01-03-2017 Via de website gekocht

Perfecte webshop!

Heldere web sites, eenvoudig en duidelijk bestel proces, directe levering ( tot nu toe altijd op tijd geleverd). Soms iets duurder dan anderen maar daarvoor perfecte afhandeling, gegarandeerde levering en een super klanten support!
ik bestel er vaak en veel, zakelijk en privé!

Peter 01-03-2017 Via de website gekocht

aankoop bij Coolblue

een goed keuze bij Coolblue voor snelle aankopen, Zeer goed communicatie i.v.m. de leveringen.
prima waarborg en gratis retourzendingen + prijs kwaliteit zeer goed, ongelooflijk snelle leveringen van uw product,= al bij al een aanrader!!

Corrie 01-03-2017 Via de website gekocht

Wow, niks wachten tot je een ons weegt

Tijdvak levering van een uur. Krijgt een SMS als ze een half uur later komen en bellen ook nog een keer tien minuten van tevoren. Ik haat oeverloos wachten. Dit is pas service!
Daarnaast ook nog wasmachine aangesloten en oude meegenomen.

Tilloboy 01-03-2017 Via de website gekocht

alles prima in orde

Gebruiksvriendelijke webshop. Levering in orde en ook geleverd op tijd. Al meerdere malen bij Cool Blue gekocht en nog nooit problemen gehad.

Vera 01-03-2017 Via de website gekocht

Super

Overzichtelijke webshop. Voldoende keuze. Ze beloven volgende dag levering en dat is ook effectief zo. Wat super snel is. Alles netjes verpakt. Een aanrader.

Marco 01-03-2017 Via de website gekocht

Ik slaag altijd.

Heerlijk. Gewoonweg in de zoekbalk aangeven wat je zoekt en plop...
Weet je het niet zeker, even op facebook je vraag stellen, en binnen no time krijg je antwoord en 90% van de tijd met een link. En snel thuis zelfs op zondag. Wat wil je nog meer......

Wendy 01-03-2017 Via de website gekocht

Alles is makkelijk te vinden online. Ieder product heeft plus en minpunten. De beste koop staat goed aangegeven en Coolblue komt zelf met een keuze. Bestellen en betalen gaat heel snel en eenvoudig. Je wordt goed op de hoogte gehouden over de levering en de bezorging verloopt perfect.

Ruud van Laarhoven 01-03-2017 Via de website gekocht

Aankoop hakbeitel

Ik was op zoek naar een hakbeitel op lucht en bij Coolblue vond ik meteen het door mij gezochte product tegen de laagste prijs en bovendien, zoals beloofd, de volgende dag al in huis, zelfs op caranavalzondag. Petje af voor die service.

F. Scholtens 01-03-2017 Via de website gekocht

LG 32 inch smart tv.

Makkelijk en snel op de site besteld, en zelfs op zondag geleverd. Sneller kan niet. Bovendien een mooi apparaat en makkelijk geïnstalleerd.

Irene 28-02-2017 In de winkel gekocht

nieuwe mobile

Ik wilde een nieuwe mobiele telefoon, had op het internet al gezocht en een gevonden, maar wilde deze toch eerst zelf in de hand houden om te zien of ik hem prettig zou vinden. Op een vergelijkingssite bleek dit model goedkoper te zijn bij Coolblue dan bij elke andere winkel, dus op naar Coolblue. De behandeling was perfect. Er was rust en aandacht voor ons, ondanks de drukte in de winkel. De verkoopster nam alle tijd voor ons en aan haar merkte je dan ook niet dat het zo druk was in de winkel.

Daan 28-02-2017 Via de website gekocht

Goede service!

Ik had om 22:00 op zaterdag een bestelling gedaan waar ik om 23:00 achter kwam dat het op het verkeerde adres stond, toen heb ik om 23:00 nog de klantenservice gebeld en hebben ze netjes het adres voor mij gewijzigd.

Wider62 28-02-2017 Via de website gekocht

Levering stofzuiger Bosch Roxx'x

Wij hadden via internet een stofzuiger van Bosch besteld, bij de orderbevestiging blijkt dat we het verkeerde afleveradres hadden opgegeven, met een telefoontje en wat mails was het binnen de kortste keren verholpen en kregen we de volgende dag de stofzuiger thuis geleverd, super inzet van de medewerkers van Coolblue.

Giorgio 28-02-2017 Via de website gekocht

Coolblue mijn eerste ervaring

SERVICE met hoofdletters. Ben ontzettend onder de indruk hoe goed de communicatie is. Continu op de hoogte van de voortgang en een gevoel dat nog eens werd onderstreept bij de levering.

oebele 28-02-2017 In de winkel gekocht

coolbleu

zeer behulpzaam personeel en uitermate vriendelijk ,kreeg gelijk bakje koffie aangeboden .
ze weten wat ze verkopen en geven duidelijke uitleg ,kom zeker terug

K Willens 28-02-2017 Via de website gekocht

Service goed, apparatuur goed!

Ik bestel regelmatig en blijf tevreden. Bestellingen steeds op tijd. Éénmaal foute levering en daar kreeg ik makkelijk rechtstreeks contact over ( heel wat waard tegenwoordig!) en ook nog extra kadootje te gebruiken bij mijn bestelling. Niet nodig, wel gedaan. Overigens eerste en enige keer dat dit gebeurde. Ik blijf tevreden.

Rolf 28-02-2017 Via de website gekocht

Goede, voordelige internetwinkel ook voor complexe producten

Ik heb bij Coolblue een Chroombook en een smartphone gekocht. Ik ben erg tevreden omdat de site veel informatie biedt. Makkelijk in gebruik. De info over de producten door Coolblue zelf en de reviews van kopers zijn erg handig om een goede keuze te maken. Ook is Coolblue vaak de goedkoopste in hun producten. Ze hebben een snelle levering ( 1 dag na bestelling op de site zonder verzendingskosten ). Kortom ik ben erg tevreden.

Peter 28-02-2017 Via de website gekocht

2 e kans bleek 1 e keus

eerder al eens via coolblue kennis gemaakt met deze dochter onderneming van Coolblue. Om 20 uur besteld en de volgende dag geleverd op de aangegeven tijd. Ook nog even een bevestiging van de levertijd per e-mail gevraagd en omgaand een bericht met de gewenste en juiste informatie gekregen. De 2e keus keukenmachine was helemaal onbeschadigd ondanks de melding van mogelijke gebruiksschade en geleverd in de oorspronkelijke maar wel geopende verpakking; een 2 e kans voor een eerste keus en eigenlijk nieuwe (geweldige) machine maar dan goedkoper.

Janina 28-02-2017 Via de website gekocht

Opvallend goede service

Eerder viel me al op dat de mensen van CoolBlue heel vriendelijk, kundig, geduldig en servicegericht zijn. Nu heb ik echter voor het eerst een product dat stuk ging voor reparatie teruggestuurd en ook deze ervaring is zeer positief. Dezelfde persoonlijke en vriendelijke benadering. Duidelijke en attente communicatie. En gewoon goede service, het product werkt weer en dat is fijn. Dus dank dames en heren bij CoolBlue! Ik blijf zeker klant bij jullie.

Ingrid 28-02-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service

Coolblue maakt waar wat ze beloven! Rond 23.00 uur besteld, volgende dag keurig bezorgd in goed verpakte doos. Daarbij goede communicatie m.b.t. gehele traject- van aankoop tot bezorging. Extra pluspunt: de tegoed- korting van 5 euro (bij aanmelding nieuwsbrief) werd bij invoering van de code automatisch juist verwerkt ! Ook over eerdere bestelling bij Coolblue ben ik zeer tevreden over.

Anniek 28-02-2017 Via de website gekocht

Fijne service

Ik wist niet zo goed welke laptop ik moest nemen, toen ben ik even langs gegaan bij de Coolblue winkel in Rotterdam. Werd erg fijn geholpen door een jongen die er veel verstand van had. Hij heeft de twee laptops die ik in gedachte had vergeleken en zelfs een van de twee uit de doos gehaald zodat ik deze kon bekijken. Uiteindelijk de volgende dag die laptop besteld en hij bevalt prima!

Ouders 28-02-2017 Via de website gekocht

Super snelle service

Duidelijke shop met super snelle levering! Zelfs op zondag! Site is overzichtelijk en hebben een groot assortiment.

Richard 28-02-2017 Via de website gekocht

Lifeproof fre iPhone 6 case

Na enig speurwerk bleek coolblue de goedkoopste en belangrijk; ze komt na wat ervoeren beweert. Bezorgen binnen 24 uur. Dus ook op zondag. Perfect!

Patrick 28-02-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service!

Overzichtelijk met productkeuze en een hele goede beschrijving. Ook handig is dat je gelijk de plus en minpunten kunt zien bij een product waar je in geinterreseerd bent. Goede service en zelfs op zondag wordt er bezorgd zonder extra kosten

Herman 28-02-2017 Via de website gekocht

Topper

Zeer vlotte levering ook op Zondag was voor mij de aanleiding om het product te bestellen bij Coolblue, had geen ervaring met de webshop bij dit bedrijf.

Norbert 28-02-2017 Via de website gekocht

Toppers

Ze zijn verfrissend en onderscheidend.
Service en reactie snelheid en inhoud hiervan zijn prima! Ik hoop dat ze dit kunnen vasthouden!

Glenn 28-02-2017 In de winkel gekocht

Cool-blue

Coolblue is cool. Customer Experience zoals het hoort, enkel de administratie kan nog iets meer LEAN. (Apart afrekenen en factuur voor nabestelling in shoo ter plaatse besteld). Los hiervan, een voorbeeld voor velen.

Pauline 28-02-2017 Via de website gekocht

Prima duidelijke site, genoeg keuze, op zaterdag besteld werd op zondag bezorgd, gratis!
Dik tevreden

Henk Smid 28-02-2017 Via de website gekocht

CoolBlue maakt beloftes opnieuw waar

Ik had al meer bij CoolBlue besteld en weer was alles tot in de puntjes verzorgd. Ze brachten de nieuwe HP printer zelfs op zondag (had voor mij niet gehoeven) thuis. Volgende keer waarschijnlijk weer CoolBlue voor mij.

Piet 28-02-2017 Via de website gekocht

Samsung A5 2016 besteld

Binnen 24 uur geleverd / Goede Track en Trace / Zelfs op zondag bezorgd / Product voldoet volledig aan mijn verwachting

Ray Jong 28-02-2017 Via de website gekocht

Dhr R. Jong

Snelle levering netjes en goed verpakt en ook nog op zondag geleverd en dat is wat mij zeer goed bevallen is van coolblue ik kan het een ieder aanraden top!!

V 28-02-2017 Via de website gekocht

Top service

Snelle bezorging, wasmachine en koelkast werden meteen gratis aangesloten. Verpakking meteen mee terug scheelt een hoop rotzooi. Top service!