Deze score is berekend op basis van 2188 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Alyssar 28-12-2010

De videocamera gezien voor mijn vriendin en deze direct na 17:00u besteld. De afhandeling was perfect! Levering op een ander adres, en de status wordt goed bijgehouden via mail. De volgende dag rond de middag was de camera al in mijn bezit!. Verpakking was gewoon goed en de camera natuurlijk ook.

Positief vind ik ook de bundels die worden aangeboden. Zo krijg je ook een idee wat je nog nodig kunt hebben. Zoals een SD kaartje voor de camera. (Deze heb ik wel in een andere winkel gekocht aangezien deze daar goedkoper was)

Ronnyronaldi 28-12-2010

Overzichtelijk, doen wat ze beloven en zelfs met sneeuw en ijzel is de bestelling er de volgende dag.
Proficiat

CaptainSlow 28-12-2010

De TomTom zelf was een aanbieding en scherp geprijsd, voor het gemak bestelde ik gelijk de juiste Brodit houder er bij.
De levering is snel en correct, de houder van Brodit bleek een origineel TomTom exemplaar.
Na ontvangst registreerde ik mijn aankoop op de TT site en zag tot mijn stomme verbazing dat dezelfde houder daar 15 euro goedkoper was.
Een origineel accessoire wat 15 euro boven de adviesprijs geprijsd is? Vreemd :-)
Dit geldt voor meer accessoires die je bij GPSshop bestelt, het loont dus de moeite dit eerst even te checken.
Overigens mocht ik het om deze reden gewoon retourneren.

CoLo 28-12-2010

Was een van de weinige shops die uit voorraad kon leveren voor een goede prijs. Heb via het web besteld en dezelfde dag zelf afgehaald in de winkel in Eindhoven. Moest even wachten bij de afhaalbalie vanwege de drukte, maar dat risico loop je bij een willekeurige andere winkel ook.

W.Jehee 23-12-2010

Ik had al eens iets besteld voor het bedrijf waarvoor ik werk. Ook daar ging het op een simpele manier met een inkooporder.Met deze ervaring ben ik ook prive iets gaan bestellen. Heb eerst een account aangemaakt en de bestelling gedaan op vrijdag 21.45 Na betaling heb je het idee dat je het artikel echt gekocht hebt.
Je kunt dan je bestelling bijna direkt digitaal volgen en de volgende morgen stond TNT om 10uur met mijn bestelling voor de deur. Dit is echt de simpelheid zelve.

bjettle 23-12-2010

's Middags om 16.00 uur bestellen en de andere dag om 09.15 afleveren op mijn werkadres.
Volgens mij kan dit echt niet sneller.
Alles perfect ingepakt.
Consoleshop SUPER

Liekeschuit 23-12-2010

Erg goede en snelle service, product de volgende dag in huis. Snel en netjes geregeld!

turtle1 22-12-2010

Om 21:45 uur bestelt en de volgende dag geleverd. Chappeau Coolblue :)

Jo01 22-12-2010

s'avonds mijn bestelling gedaan,diezelfde avond nog een sms dat mijn bestelling was ingepakt. Mail met verzendbevestiging De volgende dag werd het bezorgd. De camera zat goed ingepakt,met lucht-kussentjes in de doos ter bescherming tijdens het vervoer.
After sales nog niet nodig gehad!

eric2009 22-12-2010

Levering zoals op de website aangegeven, prima. Scherpe prijs, geen verzendkosten.

toplaptop 22-12-2010

Keurig gekregen wat ik besteld heb netjes op tijd (ondanks staking TNT).

G2 21-12-2010

Deze site is erg klantvriedelijk in alle opzichten. Je kunt eigenlijk alles vinden wat je zoekt. Daarnaast is de klantenservice heel correct en behulpzaam en men heeft tijd voor jouw, kortom'' HEEL GOED''

berga 20-12-2010

Wij hebben de laptop besteld via internet,duidelijke website. De verschillende laptops zijn goed te vergelijken,zeer vlotte levering en voorzien van keurmerk Thuiswinkel Award.

c.klok02 20-12-2010

Super snel! en correcte levering.

rgoossens 18-12-2010

Ben tevreden over de correcte levering en de informatie die je steeds de status ontvangt hoe ver het met je bestelling is.

Wilfredx 14-12-2010

Snelle, correcte afhandeling van bestelling. Incl. sms dienst status bestelling.

113694 14-12-2010

De website is overzichtelijk. De informatie die je nodig hebt is goed te vinden.
De printer werd snel geleverd op de toegezegde dag.
De factuur werd netjes via mail aangeleverd.

WallyWalrusss 14-12-2010

Op de vrijdagavond voor de verschrikkelijke sneeuwstorm besteld en zaterdagmiddag om 14:00 uur thuis ontvangen. Natuurlijk ook met dank aan TNT, maar prima en snel afgewikkeld door de PDA-Shop. Met dank en de PDA-Shop is de eerste waar we de volgende keer weer kijken.

srkrikke 14-12-2010

Website is overzichtelijk, producten zijn goed terug te vinden. Bestellen via de site is gemakkelijk. Levering snel en goed verzorgd.

widelij 14-12-2010

Een perfecte online shop.
Zeer snelle en correcte afhandeling.
Echt aan te bevelen om daar te kopen.

Ger1402 14-12-2010

5,8
De levering van de HP IPAQ 214 vond de volgende dag keurig volgens afspraak plaats.

Bij de installatie van de software liep ik tegen problemen op en benaderde de PDA-shop daar telefonisch over. De medewerker kon mij niet direct verder helpen en beloofde mij dat ik terug zou worden gebeld door een collega die expert was op dat gebied.
Omdat ik niet werg teruggebeld heb ik zelf nog maar weer contact opgenomen, en weer werd mij toegezegd dat ik z.s.m. teruggebeld zou worden.
Ik ben echter nooit meer teruggebeld, verschrikkelijk slechte service dus.

Frensje 14-12-2010

Super snelle correcte levering.
Keurig op de hoogte gehouden door de gestuurde emails.

Top service.

Een volgend produkt zou ik zo weer bij Stofzuigerstore.nl bestellen.

Flyguy 13-12-2010

Na een tot twee maal toe mislukte bestelling bij een andere shop was deze levering een verademing.
Product was iets duurder, maar dat neem ik graag voor lief door de razendsnelle en volledig correcte verzending. Netjes op de hoogte gehouden van de status dmv e-mail (en SMS!). Pakketje goed beschermd verpakt. Voorraadstatus moet dus ook wel hebben geklopt, anders had ik het niet na 18 uur al binnen.
Bereikbaarheid en aftersales (nog) niet kunnen beoordelen.

haen59 10-12-2010

besteld en de volgende dag al in huis duidelijke info op de site

Stephan Pamhier 07-12-2010

PDA shop doet wat hij belooft: snelle levering, geen problemen.

Hafie1969 07-12-2010

Recent een laptop gekocht bij laptopshop,
een jaar geleden ook een laptop gekocht bij hun,
deze is al meerder malen defect geweest,maar wordt altijd keurig geholpen,
wordt thuis opgehaald en weer gebracht,
meestal binnen een week.
Goede service en garantie!

En idd,
voor 22.00 bested,
volgend dag in Huis....

wim64 06-12-2010

Duidelijk aangegeven de prijs en de verzendkosten, in mijn geval nul euro.
De gsm gekocht en de volgende dag al in huis, Hulde!!

Steven M 06-12-2010

Zeer snelle levering s'avonds besteld volgende dag in huis.

W. Maas 06-12-2010

Vorige week de Wahl Deluxe Chrome Pro gekocht via tondeusestore.nl. Ben helemaal tevreden over het product en de webshop.

- overzichtelijke en gebruiksvriendelijke site.
- scherpe prijzen.
- snelle en correcte levering.

Tertia 06-12-2010

De snelle levering is echt super! Na één dag al in huis.
Ik had per ongeluk de factuur verwijderd van mijn computer. Op een mail hierover werd niet gereageerd. Na een telefoontje was het binnen één minuut geregeld. Al met al vond ik de samenwerking met Laptopshop heel goed
en zal niet aarzelen om nog eens zaken met hen te doen.

bennobello 04-12-2010

Prima webwinkel voor al de service voor 23 uur besteld volgende dag in huis dit was ook zo smorgens al .gaat zo door .

Mackenzie 03-12-2010

telefonisch hebben ze goede informatie gegeven over deze stofzuiger...na het gestorte bedrag werd de stofzuiger binnen de 2 dagen afgeleverd op mijn thuisadres via taxipost...

Chris C 02-12-2010

4,8
De reparatie van mijn HTC Tattoo is echt een ramp. De PDAshop stuurt je zo snel mogelijk door naar de importeur om daar je garantie te regelen. De importeur repareert mijn apparaat niet volledig. Hierna contact met PDAshop, HTC Tattoo opgestuurd, daarna na 2 weken weer terug en vervolgens nog niet in orde. Door de helpdesk medewerkers wordt je zo snel mogelijk afgepoeierd. Maar een fatsoenlijke, klantvriendelijke benadering is er niet bij. Opmerking van de helpdesk: Als het gebruikssporen zijn moet u de reparatie zelf betalen (hoe durven ze het te zeggen binnen de garantie periode !)

neutcomp 01-12-2010

Goede duidelijk website met een scherp geprijst product. Zeker aan te raden bij andere mensen. Levering was keurig op tijd en zat goed verpakt.

djleisiwal 30-11-2010

Bestelwijze TOP! Betaalwijze TOP! Levering TOP! Apparaat TOP! Kortom een aanbeveling voor iedereen.

adrianus2 29-11-2010

Snelle levering; alles netjes bijgeleverd. Goede informatie voorziening inzake order status. Zou hier weer iets kopen.

Wicked_Willy 29-11-2010

Prima en overzichtelijke shop
Direct zichtbaar of je product op voorraad is en bij je bestelling zelf kiezen wanneer het afgeleverd wordt.
Echt een top webshop en zeer goed geholpen.

keesdissel 29-11-2010

alle spullen de dag na bestelling binnen,groot aanbod
en een zeer duidelijke website.

tmgconsultancy 29-11-2010

De snelheid van bezorging en de mogelijkheid tot tracing van de zending was geweldig.
Vond de informatie m.b.t. de specificaties van het apparaat wat beperkt. Je moest al behoorlijk technisch zijn om de onderlinge verschillen tussen de aparaten te kunnen beoordelen. De kosten waren wat hoger dan bij een aantal concurrenten, maar dit werd goed gemaakt door de snelheid van levering.

pjhage 29-11-2010

Via een duidelijke website, heb ik een tondeuse gekocht. Via de mail ben ik op de hoogte gehouden over de koop, en het verzenden hiervan. Het geheel kwam mj als prettig, en betrouwbaar over. Allen jammer dat de beschrijving bij het artikel niet in het Nederlands is.

-M- 29-11-2010

Super snelle levering, prima e-reader voor een scherpe prijs en geen bezorgkosten...Top!
Ben geheel tevreden.

BK1111 29-11-2010

Misschien een of twee euro duurder (bij producten van rond de €100), maar duidelijke website, geen gedoe en de spullen de volgende dag in huis.

Chilhil 29-11-2010

Super snelle en goede levering, ben super blij met mijn nieuwe mobiel !

wendy39 29-11-2010

's avonds bestelt en ondanks poststakingen toch keurig de volgende dag geleverd. Is allemaal heel netjes en vlot verlopen.

hacomamast 29-11-2010

Keurig levering, met duidelijke opvolging van het levermoment.
De aftersales was ook perfect. Aangezien het artikel (beginnende) gebruikssporen vertoonde, is daar direkt na ontvangst melding van gemaakt, en kon ik het product direct omruilen. Daarvoor werd de mogelijkheid geboden om retour te zenden, of langs een winkel te gaan. Dat laatste werkte ook perfect, de winkel was inderdaad netjes op de hoogte gebracht van mijn klacht, en ruilde het product zonder enig probleem ter plaatse om.
Alleen maar lof, voor de manier waarop dit alles is afgehandeld.

hanneke78 28-11-2010

Mooie en duidelijke WEBsite.
Goede prijs/kwaliteit verhouding
Zeer snelle levering

sieb123 27-11-2010

helaas tweedehands beschadigde troep ontvangen. Na melding hiervan moet ik eerst de boel terugsturen en na beoordeling door laptopshop krijg ik te horen of ik een nieuwe krijg of niet.

Ik heb al betaald en ik heb natuurlijk een toetsenbord nodig dus ik heb voorgesteld om deze te gebruiken tot ik een nieuwe ontvang en de beschadigde dan te retourneren.

Dit past niet in het beleid. Beschadigde troep sturen blijkbaar wel. nooit meer de laptopshop voor mij.

Roy99999999 27-11-2010

Donderavond besteld en vrijdag in huis, perfect.

idle 26-11-2010

Ik had een camera besteld bij deze winkel. Sony T90. Zoals op de website wordt beloofd kreeg ik de camera thuis toe de dag volgend op mijn bestelling.
Na een paar maand was er iets kapot aan de camera.
Deze shop werkt met een super handig systeem om goederen in garantie terug te sturen.
De afhandeling/communicatie met de winkel was buitengewoon vlot en na twee weken krijg ik de camera volledig gerepareerd reeds terug gestuurd. Het hoeft geen verdere uitleg dat ik super tevreden ben over de service all the way. Een echte aanrader !

annet23101970 23-11-2010

Zeer snelle levering. Vrijdagavond besteld en zaterdag al geleverd.