Tom B 24-05-2021

Toppers zoals altijd, vlotte communicatie, vlotte levering, keep up the good work!

Rony Troch 24-05-2021

Zeer vriendelijke installateurs, top bediening, vlot en zorgzaam.
Ook een zéér degelijke uitleg betreffende de geleverde wasmachine.

legionash 24-05-2021

beste ik had mijn bestelling op zaterdag moeten ontvangen 22/05/21 moeten ontvangen.
helaas is dat niet gebeurt en zit ik nog steeds op mijn pakje te wachten.
we zijn ondertussen al maandag de 24ste mei 2021 en heb het nog altijd niet ontvangen.

ik had hier meer van verwacht bvb dat het pakje wel op tijd zou aangekomen zijn!

Peter Barbaix 24-05-2021

Eigentijdse en professionele uitstraling van de shop. Ruime ondergrondse parking. Correcte en vlotte Covid-procedure. Het personeel is technisch goed onderlegd, vriendelijk en behulpzaam. Correcte prijs/kwaliteit verhouding. Het aanbod is ruim en de website overtuigend.

Yvo verboven 24-05-2021

Deze LG tv was mijn eerste aankoop bij Coolblue , tevreden over de levering en de vriendelijkheid van de afleveraar.
De ondersteuning voor het uitpakken ven en het afstellen van de tv via de site is perfect. Top, nu weet ik waar mijn electrotoestellen te kopen.
Doe zo voort.
👏😄👏

Christine Cattoir 23-05-2021

Had enkel hick ups met een online bestelling, nam telefonisch contact met de klantendienst van cool blue en werd pro- actief en hoffelijk geholpen. Ik kon de bestelling telefonisch regelen, de goederen werden een dag later geleverd. Vlotte service zonder kopzorgen. 👍😉

Ivan Flebus 23-05-2021

Snelle levering en correcte prijzen. In je bestelgeschiedenis kan je alle producten terugvinden die je ooit bij Coolblue kocht. Heel makkelijk bij expertise problemen.

roger 23-05-2021

Leuk om online te shoppen bij coolblue.Wilrijk - Vriendelijk personeel, en deskundige uitleg van het aangekocht onderdeel -
Gemakkelijke afhaling - zeer beperkte wachttijd wegens het oordeelkundig verdeling van de inkomgangen (wegens covid) -
Aanbeveling voor aankopen bij deze winkel -

Laure 23-05-2021

Snelle levering, makkelijk bruikbare website, goede informatie over producten.

EJ 23-05-2021

Ik heb al vaak bij Coolblue gekocht en telkens zeer tevreden. De website en app zijn heel handig in gebruik. De service is top, steeds snel en correct geleverd. Ook de prijzen zijn zeer goed in vergelijking met andere ketens.

Dumon Philippe 23-05-2021

Mijn bestelling is beschadigd toegekomen order 54081407
Deze scheercassette 52B had ik dringend nodig en heb dan maar
van mijn oud toestel stukken gecompleteerd met de nog bruikbare
nieuwe stukken. Ik denk dat de verpakking niet stevig genoeg was en
dat Bpost zijn voet erop gezet heeft.
Belangrijkste is dat ik ne terug kan scheren.

Phangeo 22-05-2021

Cooblue is een Nederlandse Webshop die haar sporen heeft verdiend, zeker in electronica en huishoudtoestellen. Coolblue heeft nog nooit een steek laten vallen, of mij anderszins in de steek gelaten. Het aanbod mag dan niet het ruimst zijn, Coolblue biedt wel de goede merken en zekere waarden. Qua prijs is Coolblue niet altijd de goedkoopste, maar hun service is vlekkeloos. En duurzaam: mijn pakketjes worden doorgaans geleverd met de fiets! Daarom geen 10 (nobody is perfect) maar een dikke, welverdiende 9.

Ingrid Collage 22-05-2021

Heel tevreden van Coolblue. Wij raden Coolblue aan voor een aankoop. Biedt heel goede service naar klanten toe.

Filip 22-05-2021

UItgebreid aanbod en duidelijke keuze(mogelijkheden), snelle en correcte levering. Prima prijs-kwaliteit.

Patrik 22-05-2021

Zeer snelle en goede service, prima personeel, vriendelijk en professioneel!

Lea Nuyts 22-05-2021

Mijn bestelling van printerinkt is heel vlot verlopen. Alles was in orde. Ik ben echt blij om die stap te hebben gezet. Betaling ging vlot en zo ook de levering. Dank u hé.

LV 22-05-2021

Goede keuze, duidelijke uitleg bij de artikels, snelle levering. Ook steeds goede dienst na verkoop.

Joyce 22-05-2021

Gebruiksvriendelijk en uiterst snelle levering. De aankoop en levering verliepen zeer vlot.

Els 22-05-2021

Makkelijk te bestellen
duidelijke communicatie via mail
snelle levering
en ook na levering nog goede communicatie

Keuppens 22-05-2021

Zeer eerlijke prijzen en geen transport kosten . En DAN nog groen transport !
Na levering nog mail verkeer gehad met Coolblue en zeer correcte en vriendelijke behandeling voor kleine aanpassing van de factuur .
Niet twijfelen om daar te kopen !
Succes

Marc 21-05-2021

Correcte service .
TV toestel was kapot .....Na contact met klantendienst vlot omgeruild . De dag erna reeds nieuwe TV

Naomi 21-05-2021

Groot assortiment, overzichtelijke website waar de zoekfunctie ook optimaat functioneert. Duidelijke product uitleg en ik hou van hun mogelijkheid om met een kleine korting “2e-kans” producten te kopen, snelle service.

Ludo 21-05-2021

Uitstekend assortiment, de goede prijs, voortreffelijke service, ideale winkel.

Myrthe 21-05-2021

Ik ben steeds van Coolblue. De hele klantenreis is hoe ik het graag heb: met duidelijke informatie en een vleugje humor, no-nonsense, kwalitatief, correct.

Wilfried 20-05-2021

Zeer gebruiksvriendelijke website.