Deze score is berekend op basis van 12720 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

j.verkuyl 23-12-2020

Coolblue helpt prettig, snel en deskundig. Als er wat is, altijd een goede service

Fre Boxen 23-12-2020

Correct en in de beloofde snelheid betaling probleemloos.
Goede site met juiste informatie

Hans 23-12-2020

Ondanks de kers drukte een snelle levering,gewoon een fijne winkel om te winkelen.

Erwin 23-12-2020

CoolBlue heeft een ruim assortiment, prijzen zijn prima en de site is overzichtelijk, eenvoudig en heel fijn die “CoolBlue's Keuze”! Bij bestelling had ik een onjuist afleveradres ingevoerd en hoe aardig van de CoolBlue bezorgdienst (bakfiets!), bezorger nam contact op om e.e.a. af te stemmen en pakketje werd later alsnog bezorgd, TOP service/bezorger!

Frank 23-12-2020

Vriendelijk personeel. Snelle levering. Perfecte presentatie.
Eerdere ervaring met Coolblue waren zo positief dat we besloten hebben meer bij Coolblue te kopen.

Lady 23-12-2020

Heel efficient op tijd zoals aangegeven en makelijk om te bestellen coolblue is geweldig!

Timman Elektro 23-12-2020

geweldig bedrijf en snel geleverd oude koelkast ook meegenomen vriendelijk bij aflevering

Jelly 23-12-2020

Een hele fijne webshop met een ruime voorraad. Ik zocht een droger en door middel van de filter functie heb ik een droger naar wens gevonden. Ik beveel Coolblue zeker aan.

Pedro 23-12-2020

super snel en vlot... zondag besteld maandag ontvangen zelfs in deze drukke periode

Lisanne 23-12-2020

Voorafgaand aan de aankoop heb ik super advies gekregen, en mijn bestelling was enorm snel hier, ondanks de Kerst drukte.

Netty 23-12-2020

Super eenvoudig bestellen, perfecte communicatie. Hele vriendelijke bezorgers, voor herhaling vatbaar!

Willem 23-12-2020

De bezorgers van Cool Blue waren vakkundig en flexibel. We zijn blij met de nieuwe wasmachine en droger van Bosch die we via de combideal hebben aangeschaft. Tevens werd onze oude wasmachine die het nog deed omgeruild bij een ander adres waar de oude wasmachine werd meegenomen na overleg. Top service die je een glimlach bezorgd!

Johnny 23-12-2020

Super service van Cool Blue Ik heb zaterdagmiddag een tablet en cover besteld en de volgende dag (zondag) werd hij vroeg in de middag gratis en compleet bezorgd op de fiets netjes op 1,5 meter afstand .Echt een opsteker in deze rare tijd !! Helemaal top !!!

Dora 23-12-2020

Site is up-to-date, je vindt iets gemakkelijk terug, degelijke uitleg, stipte levering

F. Sebus 23-12-2020

De artikelen heb ik makkelijk weten te vinden en te kunnen bestellen met daarbij heldere product en leveringsaanduiding. Onze bestelling kwam 1 dag later dan aangegeven bij ons aan, dit had te maken met de post.nl drukte.

Kelvin 23-12-2020

Zelfs in deze tijd de volgende dag thuis! De bezorger was ook erg vrienden! Helemaal top!!

Sukran 23-12-2020

Netjes op tijd geleverd. Beleefde bezorger.
Ook aan de telefoon neemt men de tijd voor inf. te geven.

Gera 23-12-2020

Vertrouwd, gaat altijd goed. Ook in deze drukke periode. Vriendelijke klantenservice.

Lauren 23-12-2020

Coolblue is een winkel met veel aanbod. Daarnaast kan je de reviews van andere gebruikers lezen en dat helpt ook om een goeie keuze te maken in het product. De leveringstijden zijn heel ruim en de producten worden snel geleverd.

Ik heb nu al 4 keer producten besteld en ben heel erg tevreden. Ook producten retour sturen werkt heel snel en heel makkelijk

Kees de Wit 22-12-2020

Lekker snel op zondag geleverd. Paar uur later dan aangegevev. Maar dat kan in deze drukke tijd

Lex 22-12-2020

Normaal ben ik iemand die naar de winkel gaat omdat ik wil zien wat ik koop. Vanwege de gesloten winkels was dat geen optie. Mijn broer wees me op Coolblue. Ik verbaasde me dat de getoonde info op de site zo compleet was en bestelde een nieuwe stofzuiger en waterkoker. Tot mijn verbazing kreeg ik dat op zondag thuis keurig afgeleverd binnen 24 uur!! Chapeau!! Ik ben om voor webshopping, Snel en adequaat,

Heidi 22-12-2020

Snelle levering, netjes verpakt en keurig op de hoogte gesteld wanneer het pakket word geleverd

Eric 22-12-2020

Na enige bedenktijd mijn nieuwe tablet (samsung tab s6 lite) besteld, op vrijdag avond..
eerst mogelijke bezorg moment zondag? ja zondag, per mail en sms wordt je netjes op de hoogte gehouden indicatie tijd tussen 11:25 & 12:25 bezorging ging per fiets +/-15 min vooraf een sms dat hij er bijna was, 12 min later stond de bezorger op de stoep.. 11:35 top service zeker met de feestdagen, heel prettig dat ze dan zelf bezrogen zeker gezien de problemen bij postNL

Sonja Taylor 22-12-2020

De productvergelijker, de toelichting bij eigenschappen, gebruiksvriendelijke website, inleverservice van oud apparatuur en snelle en goede service maakt het kopen van iets nieuws fijn, top en stressloos.

Stefan 22-12-2020

Laptop valt zeer goed mee. Levering zeer goed geregeld.
Een product onder de tweede kans regeling, een zeer interessante formule.

Sandra Assenberg 22-12-2020

In deze shop is genoeg keus ,wij moesten een printer hebben en daar was zat keus in en ook schappelijke prijzen
Ook de levering was super op Zaterdag besteld en Zondag in huis ,echt ideaal zelfs in de drukke dagen voor kerst
Zou deze shop iedereen aanbevelen

T. Veelo 22-12-2020

Coolblue is mijn favorite webshop omdat ze:
- Filtering, filtering, filtering... Het kunnen zoeken op producten en daarna op een handige en relevante manier de zoekresultaten kunnen filteren is iets wat helaas maar weinig webshops kunnen! Dit is voor mij de belangrijkste functie van de webshop!
- Extra informatie zoals "bouwkwaliteit van een laptop"... Dit is iets wat geen andere webshop zo goed en consequent aangeeft!
- Ruuuuuuim assortiment. Ik kan (zo goed als) altijd vinden wat ik zoek.
- Fijne (fysieke) winkels!! Het is werelds dat je ieder product in één van de winkels kan bekijken voordat je het koopt!
- De wasmachine werd zonder gezeur naar de 3de verdieping gebracht en aangesloten. En de oude machine meegenomen! Super service!!!
- Retour beleid: Nog nooit een probleem gehad met een product dat niet goed was. Dat werd altijd zonder problem omgeruild! Perfect!!
- Prijzen: Niet de allergoedkoopste winkel van Nederland, maar goedkoop genoeg. Dus ik wil de producten uit hun assortiment bij geen andere winkel meer kopen door alle voornoemde redenen!
...
En als bonus: Humor. De humor op hun verpakkingen, in de winkel etalages, op hun bussen... Maakt dat ik graag terugkom.

Couvreur 22-12-2020

Prima. Gebruiksvriendelijke site.. Zeer makkelijk zaken op te zoeken zonder teveel blabla maar eenvoudige goede uitleg over producten.. Correcte service, duidelijke mails!

Bella 22-12-2020

Snelle levering, groot assortiment, product is naar advertentie dus geen kat in de zak, leuke persoonlijk gerichte berichten en geen kleine lettertjes! Perfect dus!

Frans 22-12-2020

Een zeer snelle levering zaterdag besteld zondag in huis. Goed gedaan Coolblue!!!!

J. Holthaus 22-12-2020

Zijn wat duurder dan de andere webshops, maar service is top. Ook erg fijn dat men op de zondag bezorgd. Tweemaal in de afgelopen jaren onder garantievoorwaarden wat terug moeten sturen. Afhandeling top: je wordt goed op de hoogte gehouden en onderdelen worden snel en kosteloos vervangen/gerepareerd.
Daarnaast gebruik gemaakt om eenmaal een vaatwasser, droger en een wasmachine te installeren. Dat werd snel en kundig gedaan. Ook niet onbelangrijk: servicemonteurs waren erg vriendelijk en nemen de tijd om het een en ander uit te leggen.

Maud Koopman 22-12-2020

Coolblue heeft een overzichtelijke site met veel informatie, voor iedereen te begrijpen. De service is heel goed, altijd pijlsnelle bezorging, eventueel plaatsing/naar de juiste verdieping brengen en oude apparaten ophalen. Ik kijk altijd eerst of het hier te koop is voor ik ergens anders ga winkelen. Aanrader!

Kobe 22-12-2020

Zeer goede afhandeling & vlotte levering de dag nadien. Ik was aangenaam verrast dat er ook op zondag geleverd wordt! Dat is echt topservice!

Aad 22-12-2020

Duidelijke omschrijvingen. Nuttige tips, ruime keuze. Snelle levering met uitstekende communicatie. En een beetje humor.

Justus 22-12-2020

Vlak voor kerst 5 i-pads besteld om 16.00 middags, de volgende dag per bakfiets om 12.45 geleverd.
Petje af, daar kan de concurrent wat van leren. Daar kun je niet eens naar toe bellen hoe het staat met de levering van de tv die ik een maand geleden besteld en betaald heb.
Coolblue krijgt van mij een dikke 10.

Linda 22-12-2020

Mijn oven ging kapot en ik heb oriënterend gekeken op de site van Coolblue.nl
Intussen heb ik daar mijn nieuwe oven besteld en ontvangen en de prijs/kwaliteit verhouding is prima! De levering was binnen drie dagen en fijn.
De communicatie is klantvriendelijk en vrolijk en ik raad deze website/winkel aan.

Bert Versluijs 22-12-2020

Aardig en goed bereikbaar. Overzichtelijke website. Goede prijspositie in de markt

Peter 22-12-2020

Telkens weer een feestje als je Coolblue bestelt. Alles wat ze beloven maken ze keer op keer helemaal waar. En wat helemaal mooi is, is de service van vandaag bestellen is vandaag ook nog in huis. Zelfs in deze tijden, waarin je alleen maar hoort over vertraagde leveringen.... ik heb zelf een Chromebook besteld afgelopen week, die nog dezelfde dag werd bezorgd... ik ben niet alleen super blij met de producten van Coolblue, maar hun service is ook top! Coolblue snapt wat een klant wil en dat maakt het voor mij de winkel waar ik al mijn electronica koop en ook zal blijven kopen!

carmell 22-12-2020

Veel keuze goede prijs van de artikelen en super snelle en correcte levering.

M H van Loo 22-12-2020

vandaag besteld en morgen l in huis. Dat is inderdaad helemaal waar.Goeie service , ben er zeer tevreden over.

Aly M 22-12-2020

kende jullie alleen van de reclame, maar n deze coronatijd!!!kun je niet meer lokaal winkelen. Maar dat ik bij jullie uitkwam was eigenlijk toeval.. Maar zeer tevreden.

Mart 22-12-2020

Goede prijs/kwaliteit. Snel bezorgt door bezorgers die duidelijk lol in hun werk hadden.
Netjes geïnstalleerd op 2de verdieping en gelijk de oude weer meegenomen.

Willy Spaeter 22-12-2020

Goede afhandeling ondanks de drukte was wel 2 dagen telaat mailtje gestuurd zeer net mailtje terug gehad plus een tegoed bon van 10 euro.

Bas 22-12-2020

Tot nu toe nog steeds zeer tevreden over Coolblue, ze blijven gewoon doen wat er toegezegd wordt en meer is er niet nodig. Ohja, de kroon voor mijn verjaardag is de kers op de taart! :-)

Annita 22-12-2020

Super,geleverd zoals afgesproken ,vriendelijke chauffeur,met nog extra info ,top

Cees 22-12-2020

Alles is altijd tip top in orde
Heb zeker gekregen wat ik had verwacht....
Ik zou hier ook weer bestellen als ik iets nodig zou hebben!

Daan 22-12-2020

prima winkel in Utrecht zijn er al vaker geweest, altijd fijn geholpen moesten nu via internet bestellen, duidelijke levertijd, en goed geïnformeerd wanneer pakket werd bezorgd, super tevreden!

sander 22-12-2020

snelle levering, goede kwaliteit. ik had het product de volgende dag in huis en het product doet precies wat je ervan verwacht. echt top !

Rob 22-12-2020

Veel keuze , veel op voorrad en zeer snelle levering.
Ik koop al jaren bij Coolblue en ze stelden me nooit teleur.

RicardoB 21-12-2020

Snel en netjes afgeleverd, de prijzen zijn soms wel duurder dan andere webshops, dus daar kan natuurlijk nog wel wat meer aandacht naar toe. Maar voor de rest prima