Deze score is berekend op basis van 2227 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

fons 19-06-2018 Via de website gekocht

cool bleu een top zaak

coolbleu is een echte topzaak al mijn elektronica heb ik daar gekocht De service is uitstekend Ze gingen niet eerder weg dan mijn tv was aangesloten en werkte bij mijn autoradio kreeg achteraf tips en schriftelijke hulp met inbouwen. Deze zaak is echt een aanrader

Stef 18-06-2018 Via de website gekocht

Uitmuntend

Perfect! Duidelijke website. Heldere communicatie over levertijd en prima service over de gehele linie.

cjh 18-06-2018 Via de website gekocht

snelle levering,fijne laptop

grappige tekst op de coolblue doos .de kat was het er mee eens. helemaal tevreden met de laptop . snelle en goede service van coolblue.

Desiree barelds 18-06-2018 Via de website gekocht

Geweldige service.

Mooie nette grote koelkast.
Bezorging ging top. Rommel mee genomen en op zijn plek gezet.
Jammer dat ik op zaterdag geen bericht kreeg dat ze er aan kwamen dus had ik hem gemist maar maandags gekregen met wel een sms gelukkig.
Ik ben er blij mee

Lean 18-06-2018 Via de website gekocht

Duidelijke site, goede prijzen en uitstekende service!

Cool Blue heeft een groot aanbod. De informatie op de website is uitvoerig en duidelijk. Concurrerende prijzen. De service (waaronder bezorgen) is uitstekend. Ik houd ook van de humor van Cool Blue; weer eens wat anders dan al die zakelijke webshops.

Anita van der Gragt 18-06-2018 Via de website gekocht

Goede communicatie, snelle en goede levering !

Zeer goede ervaring met Coolblue. Snelle en correctie levering. Duidelijke weergave en omschrijving op de website van Coolblue. Ik ben zeer goed geinformeerd over het traject van levering.

Jan de Groot 18-06-2018 Via de website gekocht

een perfect service

Kwam voor het eerst met coolBleu in aanraking via de aanschaf van een laptop binnen een dag bezorgt er kwam bij het installeren kwam er een software storing aan het ligt ik kreeg het niet voor elkaar had met het aanmelden te maken Coolbleu gebeld kreeg het advies om naar de winkel te komen in amsterdam door een zeer vriendelijke en meedenkende telefoniste ,gedaan kreeg daar gelijk alle medewerking van het aanwezige personeel alles werd uit de kast getrokken om het toch voor elkaar te krijgen lukte niet ook het peroneel van de technise afdeling kreeg het niet voor elkaar laptop won ,geen enkel probleem hij werd ingenomen en per ommegaande kreeg ik een nieuwe mee retour die perfect werkt ik was en ben zeer tevreden zoals alles is gegaan kunnen nog aardig wat winkels van leren denk ik

Myriam 18-06-2018 Via de website gekocht

Snelle levering!

Duidelijke site, zeer goede prijs. Snelle levering. Artikel voldoet aan alle verwachtingen. Uitstekend verpakt!!!

Duncan 18-06-2018 Via de website gekocht

Ongelooflijk geweldig hoe snel en goed de service is! TOP!

Ik heb voor Coolblue gekozen om een aantal reden. Ik heb op internet gekeken en waar de tv het meest aantrekkelijk was en snel kon worden geleverd. Voor de volledigheid, s'avond rond 2230 ging onze TV stuk en de volgende dag had ik om 12:44 de TV in huis. Naast een makkelijke vergelijking van de producten een goede uitleg en duidelijke website, ging de betaling vlot en was de service en aflevering net zo goed. In een woord: helemaalgeweldigtegekengavooralzodoor!

ineke 18-06-2018 Via de website gekocht

goede service en snelle levering

altijd goede info en echt klantvriendelijk. Bezorging snel en op afgesproken tijd.

Justus Leerling 18-06-2018 Via de website gekocht

Prima product, geweldige aflevering

Je bestelt, betaalt en krijgt precies wat je wil. Overtollige producten gaan mee terug (bij mij een koelkast en een vriezer) en dat alles inderdaad, ze adverteren ermee en dat klopt, met een smile. Wat wil je nog meer....

Emile 18-06-2018 Via de website gekocht

Een van de beste webwinkels

Snelle levering, vriendelijke bezorging, overzichtelijke site, groot aanbod, goede prijs. Gewoon een van de beste webshops van NL.

G.J.A. van den Baard 18-06-2018 In de winkel gekocht
Rotterdam Oostplein

Fysieke winkel Rotterdam

Prachtige, drempelloze, winkel met ruime uitstalling van aangeboden producten. Eenmaal binnen is aanwezigheid échte productkennis een verademing. Speciaal voor "niet digitaal onderlegde" senioren. Thuis winkelen via duidelijke website, in de winkel mogelijkheid gelijksoortige producten te vergelijken. Deskundig advies van zeer vriendelijke medewerker/-ster. Gewoon top.
Daarnaast normaliter voldoende parkeergelegenheid dan wel, indien met OV, bijna boven Metro-station gesitueerd.

Erica 18-06-2018 Via de website gekocht

Nog even op weg geholpen door medewerker!

Zoals ik gewend ben is het aanschaffen van een product bij Coolblue erg gemakkelijk. Bestellen op de website en de volgende ochtend kunnen ophalen. Extra fijn was de hulp van een medewerker in de winkel die mij even op weg heeft geholpen om mijn mobiel direct gebruiksklaar te maken!

Mira 18-06-2018 Via de website gekocht

Voor het eerst

Voor het eerst gewinkeld bij Coolblue. Was in het verleden niet enthousiast over de zgn ' dozenschuivers ' maar ik ben om. Goede site, vlotte communicatie, ook nog eens foutloos en supervriendelijke mensen aan de telefoon die een vraag beantwoordden. Levering op tijd zonder extra kosten, kortom, een tevreden klant!

Peter 18-06-2018 Via de website gekocht

Iets minder goed ervaring dan anders

Normaal gesproken altijd superblij met de snelle service van Coolblue, deze keer echter een iets mindere ervaring, op tijd besteld, levering zou volgende dag plaats vinden, dat zou een zaterdag zijn, echter levering werd maandag, bijzonder vervelend als je op zaterdag hebt gerekend.

Anneke 18-06-2018 Via de website gekocht

Top service!

Snelle levering! Koffers besteld kon zelf de bestel tijd kiezen Top.Geen gesjouw en op tijd geleverd zoals afgesproken.

Kyra Willems 17-06-2018 Via de website gekocht

Erg tevreden over de snelle levering.

Snelle levering, meestal de goedkoopste online en geen gedoe met betaling. Al eens een afwasmachine besteld s'avonds om 23.00 uur en die stond s'morgens al om 7.00 uur aan de deur, perfect gewoon.

Edwin 17-06-2018 Via de website gekocht

Alles is top aan coolblue

Ik heb gekozen voor coolblue omdat het een eerlijke shop is en de prijsverhoudingen goed zijn en natuurlijk de top service

me 17-06-2018 In de winkel gekocht
Rotterdam

goede service

de service was goed en maar had ook een keerzijde. Voor het eerst kreeg ik het gevoel dat de verkoper mij een duurder item probeerde aan te smeren. op mijn vraag waarom de duurdere beter was kreeg ik niet echt een overtuigend antwoord. daarop gevraagd wat de verschillen dan waren. in plaats van de items op 1 pagina te openen en zo alle specificaties naast elkaar te laten zien werden er 2 pagina's geopend en een beetje heen en weer geklikt en veel gescrollt.
erg jammer want juist de service en oprechtheid spraken mij altijd erg aan bij coolblue, al met al gaat mijn voorkeur nog steeds wel uit naar coolblue

Bruynen 17-06-2018 Via de website gekocht

Gewoon prima

Snel geleverd en een goed product.
Website is duidelijk. Prijzen zijn goed en je wordt goed op de hoogte gehouden wbt levering.

hendrik Nilllesen 17-06-2018 Via de website gekocht

Vriendelijk en persoonlijk.

Persoonlijke benadering en behandeling, zelfs de chauffeur stelde zich netjes voor. Nam de oude tv mee terug.

Zeer tevreden klant 17-06-2018 Via de website gekocht

Snelle en prima service.

Van mijn schoondochter kreeg ik het advies om bij Coolblue mijn bestelling te doen.
Zij was zeer tevreden over Coolblue omdat het een snelle en betrouwbare webwinkel zou zijn. Ik heb een elektrische heggenschaar besteld en de volgende ochtend was die er al. Super ! Ik kon het proces van verzenden ook volgen, kortom prima !👍

Monique 17-06-2018 Via de website gekocht

Geweldige service.

Veel keuze, redelijke prijzen, snelle en correcte levering, goede service. Ze hebben zelfs allemaal video's om bepaalde dingen uit te leggen aan mensen die er nog niet zoveel verstand van hebben.

Tineke 17-06-2018 Via de website gekocht

Snel in huis!

Vergeleken met een andere website goedkoper, zaterdag besteld, zondag in huis! Prima machine, een accu schuurmachine met stofzak, hadden ze in de winkel niet!

Bram 17-06-2018 In de winkel gekocht
Oostplein/Rotterdam

Ouderwetse service in deze moderne tijd.

Wat mij voornamelijk heel erg aanspreekt,is de vriendelijkheid van het personeel en de goede service.

A. 17-06-2018 Via de website gekocht

Keurige en zeer snelle bezorging.

Ik heb voor deze shop gekozen omdat hij er zeer goed uitkwam.
Goede reviews betreft het product dat ik besteld hebt, maar ook goede reviews over
Cool Blue betreft de snelle levering.

Doede Postma 17-06-2018 Via de website gekocht

Geweldige service, doen wat beloofd word!

Heel goede en duidelijke website. Prima aanbiedingen. En doen wat beloofd word. Kortom cool bleu. Super goed bezig!

Jenne 17-06-2018 Via de website gekocht

Supersnel, supervriendelijk en uiterst behulpzaam!

Hele leuke webshop. Met een originele aanpak en excellente levering! Ook het product aanbod is ruim en duidelijk.

Martin 17-06-2018 Via de website gekocht

Bladblazer

Snelle levering, de volgende dag al, terwijl ik op zondagavond besteld had, redelijk prijs, vooral humor in het gehele leveringsproces met afwacht suggesties etc.

Patrick 17-06-2018 Via de website gekocht

Geweldige service!

Zeer open communicatie, snelle levering. Helder en duidelijk. Gewoon top! In de avond besteld en de volgend dag in de middag geleverd!

Wietse 17-06-2018 Via de website gekocht

Alles van A tot Z goed geregeld, Bedankt!

Zoals de titel al zegt, alles was heel goed geregeld van bestelling tot levering thuis, gewoon super!

Willem 17-06-2018 Via de website gekocht

Zeer goede klantenservice

Zeer concurrerende prijs tov andere aanbieders. Er waren wat hickups tijdens het bestellen, maar daar heeft de zeer goede en goed beteikbare klantenservice direct een oplossing voor geboden. Coolblue is een zeer goed alternatief voor die winkel met dat dikke blauwe mannetje ;-)

Leon 17-06-2018 Via de website gekocht

Uitstekende klantenservice en goed advies

Coolblue heeft goede klantenservice, problemen lossen ze snel op. Ook het advies is vaak uitstekend. Producten zijn vaak wat duurder geprijsd dan elders, maar in de meeste gevallen is dit wel te rechtvaardigen gezien de goede klantenservice. Telefoons zijn echter vaak wel heel hoog geprijsd in vergelijking met andere aanbieders.

Jan 17-06-2018 Via de website gekocht

een mooi assortiment voor goede prijzen

Betrouwbare webwinkel die altijd snel levert. Met ook een goede en gemakkelijke retour procedure. Fijn als je een keer iets hebt besteld wat toch niet voldoet.

Mw. Van Otten 17-06-2018 Via de website gekocht

Alles naar wens

Alles is perfect, ruime keuze, goede en snelle service. In een kwartier waren de oude machines weg en stonden de 2 nieuwe er.
Enige minpuntje: als je het een (zon)dag van te voren besteld, krijg je om 2 uur 's nachts een berichtje op welk tijdstip ze komen die dag.

Levy 17-06-2018 Via de website gekocht

Geweldig!!

Geweldig, Coolblue maakt het tenminste leuk en niet zo serieus als bij andere winkels/webshops maar toch echt een top service. Super snel en duidelijk!

Yda 17-06-2018 Via de website gekocht

De klant staat hier echt centraal

Coolblue vind ik vernieuwend in hun service en klantgerichtheid. Duidelijke beschrijvingen en regelmatig ook video's over de producten, die je helpen een goede keus te maken. Ben dan ook al jaren lang een tevreden klant.

Tjarda 17-06-2018 Via de website gekocht

Prima bedrijf

Makkelijk bestellen, snel en correct geleverd. De volgende ga ik zeker weer bestellen bij coolblue. Een pluim!

Marimol 17-06-2018 Via de website gekocht

Maakt belofte waar

Onze Senseo ging kapot en dan wil je natuurlijk zo snel mogelijk een nieuwe. Dus op Kieskeurig prijzen vergeleken. Denkend aan de Coolblue belofte ‘volgende dag bezorgd’ hebben we voor deze winkel uit de top drie van de goedkoopste gekozen. We waren dus echt aangenaam verrast dat we de volgende dag nog voor koffietijd onze nieuwe Senseo bezorgd kregen. Geen enkel kopje koffie gemist dus. Totally happy.

I.boerma 17-06-2018 Via de website gekocht

Onvoldoende kennis van tv instaleren

Met de aankoop van een nieuwe tv, had ik ook voor instalatie gekozen en betaald, levering ging prima, vriendelijk, maar tevens werd er onmiddelijk bijgezegd dat deze vriendelijke heren nog nooit een tv hadden geinstaleerd, wat dan ook alleen bestond uit tv op kastje zetten en de stekkers erin, niet geinstalleerd dus.

Officiele reactie van Coolblue 20-06-2018

Beste,

Wat naar om te lezen dat de levering van jouw tv niet is gelopen zoals verwacht. Zou je zo vriendelijk willen zijn ons een e-mail met het ordernummer en een korte klachtomschrijving te sturen naar geenglimlach@coolblue.nl? We zien jouw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, Coolblue

Arjan 16-06-2018 Via de website gekocht

Helemaal perfect

Coolblue.nl is echt een super bedrijf! Aan elk detail en dingetje word iets leuks gehangen. Voor elk dingetje wat de klanten kunnen denken of blij van worden heeft Coolblue op orde!

Alex 16-06-2018 Via de website gekocht

site werkt niet naar behoren

Shop werkt niet goed, artikel in de aanbieding gekozen, kon daarna niet bestellen. Dit 3 keer geprobeerd.

fredvanderwal 16-06-2018 Via de website gekocht

prima service

goed aanbod en ook tv reclame prima, dus wat moet ik er nog meer aan toevoegen? Blijf het aanbod volgen

Frans 16-06-2018 Via de website gekocht

Gemakkelijk online kopen en afhalen in de winkel en een fijne klantvriendelijkheid in de winkel ,het personeel is kundig en zeer aardig.

Rian Buys 16-06-2018 Via de website gekocht

Overzichtelijke website, ruim assortiment, goede service

Enkele malen een artikel aangeschaft via Coolblue en aangenaam verrast door de uitstekende service, de snelle bezorging en de makkelijke wijze van betalen. Vooral het feit dat grote producten ook bezorgd worden tot en met de vierde etage, zonder lift, is iets wat maakt dat Coolblue voor mij niet stuk kan.

H J van Uden. 16-06-2018 Via de website gekocht

Betrouwbaar, goede service, veel keuze, snelle levering.

Via Kieskeurig kwam ik bij Coolblue uit.Heb er al meer gekocht, en altijd goed bevallen. Dus kies voor Coolblue

Henk 16-06-2018 Via de website gekocht

1e kennismaking en direct een 10

Voor de laptop eerst de winkel in den haag bezocht en dat was ditect erg vertrouwd door de wijze van bedienen en het verstrekken van info.
De info was zo gedetailleerd dat ik de laptop via de site kon bestellen

Maurice 16-06-2018 Via de website gekocht

Top service

Heb zaterdag de Gigaset E310 Duo besteld voor me moeder en zondag werd deze al geleverd. Echt top dat er ook op zondag producten geleverd worden.

Jvh 16-06-2018 Via de website gekocht

Levering via Bpost laat 4 hele dagen op zich wachten

Ik bestel een pakje op donderdag en moet via de Bpost tracker vernemen dat het een dag later zal geleverd worden omdat er iets misgelopen is.

Die volgende dag lees ik dan dat de levering eerst maandag zal plaatsvinden.

En dan maar reclame maken over levering de volgende dag, inclusief zaterdag en zondag.

Een bestelling op donderdag voor een verjaardagskadootje op zaterdag zou toch moeten kunnen ??!

Nu sta ik met lege handen op het verjaardagsfeest.