Claudine 06-01-2022

Correcte prijzen, goede service bij telefonische vraag om inlichtingen, 's avonds besteld, 's anderendaags geleverd, met de glimlach, en bij klein probleempje, snel antwoord per mail, en positieve oplossing van het klein probleempje.

Tatiana 06-01-2022

Duidelijke en overzichtelijke webshop.
Wordt de dag nadien al geleverd.
Veel keuzemogelijkheden, die je overzichtelijk kan vergelijken.

Marc 06-01-2022

Product als beschreven. Uiterst snelle levering. Maandavond besteld, dinsdagochtend geleverd, top!

Jonas Galle 06-01-2022

Professionele, vlotte, overzichtelijke en betrouwbare service! Waarvoor dank.

Oli 06-01-2022

Service
Het uitgangbord wat mij betreft bij coolblue is wel de excellente service. Bestellingen, leveringen en niet in het minst retouren (en bijhorend correcte terugbetalingen zijn het handelsmerk.
Prijzen
Prijzen zijn marktconform, dit wil zeggen dat je af en toe eens een product iets goedkoper kan vinden, maar waar de service vaak onbetrouwbaar is alsook de herkomst van de verkochte producten en hun kwaliteit. Dit is zorgvuldig uitgekozen bij coolblue
Assortiment
Mijns inziens is het assortiment de laatste jaren iets minder uitgebreid, maar nog steeds heel zorgvuldig overwogen dat de kwaliteit alsook de service die geleverd wordt niet in het gedrang komt.

Kortom, coolblue staat kwalitatieve producten met een excellente service (ook na verkoop) wat hen voor mij echt top maakt! Hopelijk blijven ze dit hoog in het vaandel dragen richting de toekomst.

Henk 05-01-2022

Respect voor de fietskoeriers en de goede communicatie rond de versturing en uur van aankomst. Heel correct allemaal !

Emiel 05-01-2022

Enorm snelle levering. Vorige avond besteld, al om 9u15 in huis. Koptelefoon is exact hoe ik hem verwachtte; perfect dus!

David 05-01-2022

Prima site met een goed overzicht van alle mogelijkheden. De levering was weer lekker snel en de items zijn goed verpakt.

kristien 05-01-2022

Gebruiksvriendelijke website. Makkelijk om te bestellen, en daags nadien al thuis te hebben. Betaling was ook een makkie.
Ik bestelde een Omron bloeddrukmeter, en kreeg die -daags nadien- ook netjes toegestuurd. Ik word er helemaal blij van, zodoende gaf de bloeddrukmeter ook leuke cijfers voor mij ,-)
Het toestel heeft wel wat mogelijkheden, en heeft een goede handleiding met etui'tje erbij geleverd.

Francine 03-01-2022

snelle en correcte levering na de plaatsing van de bestelling. ik zal in de toekomst zeker nog aankopen doen bij Coolblue

Cindy 03-01-2022

Snel en duidelijke keuze op de webshop.
Vlotte afhandeling via mail
Correcte levering en vriendelijke leveranciers

Tim 02-01-2022

Super snelle levering, zelfs op oudejaarsdag zodat ik un het nieuwe jaar meteen mijn cadeau kon weggeven!

Anwaritoz 02-01-2022

Snelle levering, enorm vriendelijke bezorging, alles tip top van bestelling tot levering natuurlijk met de originele coolblue toets

Peter 02-01-2022

Zeer tevreden met onze aankoop ! Zeer snelle verzorgde levering ! Een echte aanrader ! Al meermaals gekocht bij coolblue en steeds tevreden !

wvhb 01-01-2022

Een heel gebruiksvriendelijke website.
Gemakkelijk uitfilteren wat je wil uit het aanbod en dan vlot de bestelling afronden.

Jk 01-01-2022

Pijlsnelle levering en dat in tijden van feestdagen. Duidelijke productspecificaties

Xiemie 01-01-2022

Heel handig om op je gemak iets te bestellen. Prima app! De service die wordt gegeven is top.

Marc Janssens 01-01-2022

Alles is duidelijk ,eenvoudig en snel, zoals het eigenlijk altijd zou moeten.

Claude Devos 01-01-2022

Zou donderdag, dan vrijdag, nu misschien maandag geleverd worden....
Jammer, men zou van de eerste keer correcte levertermijn moeten doorgeven.

Indy 01-01-2022

Het kiezen op de website en de betalingswijze was in orde, echter was de beschrijving en plaatje van de Acer desktop die ik heb gekocht verkeerd. Er stond op dat er een verbinding voor VGA aanwezig was zodat ik het kon aansluiten met mijn beeldscherm. Dit was echter niet het geval en ik heb dit uitvoerig gecontroleerd, er was geen VGA aansluiting in desktop aanwezig. Enkel DP en HDMI. Nu had mijn beeldscherm wel een HDMI aansluiting (geen DP), maar ik had geen HMDI kabel, enkel VGA, DVI en DP kabels. Dus was de enige mogelijkheid om een extra HDMI kabel te bestellen. Zowel mijn desktop levering (die vertraagd was) als de kabel levering duurden langer dan normaal. Wat wel te begrijpen is gedurende de periode van het einde van het jaar, maar nog steeds niet leuk is. Informatie moet correcter zijn op de website. Er stond ook dat er USB-A poorten zijn aan de voorkant, wat ook niet waar is, er is er maar 1.

Monique DS 01-01-2022

Heel eerlijke en realistische omschrijving van producten, bijpassende items. Gedegen tips voor een installatie of in gebruikname.

Danny 31-12-2021

Ik heb een geopend pakket ontvangen , die terug was dicht getaped met ontbrekende onderdelen.

SG 31-12-2021

Goeie ervaring, email campagne was eerst verkeerd, maar snelle levering en goeie klantendienst.

Jeremy 31-12-2021

Toffe winkel. Snel geleverd. Niet altijd de goedkoopste, maar qua service en levering wel altijd de beste. Top.

yarne 31-12-2021

Ik had deze week een nieuwe ram stick gekocht. Hij was heel even uit voorraad maar in minder dan een week was hij weer beschikbaar. Ook de gewenste leverdatum was correct. Als ik 1 werkpuntje moet zeggen dan zou ik zeggen dat de dozen voor een ding die een vinger lang is geen gigantische doos nodig heeft.