Deze score is berekend op basis van 2723 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Greetje 27-07-2017 Via de website gekocht

Geweldige service!

Snelle levering, gratis op 1ste verdieping door uiterst vriendelijk personeel.i
Vooraf duidelijke timing, ook wat betreft uren. Bovendien telefoontje kwartier vooraf. Ook prijs is zeer goed!

desiree v/d Heuvel 27-07-2017 Via de website gekocht

snelle levering

Een overzichtelijke site waarin je jouw keuze kan invullen( wat je verwacht van het apparaat) en de site geeft de beste keuze hierin.Ook kan je hier een introducie-video zien van het artikel die je wilt kopen en dat geeft je een duidelijk beeld welke keuze je het beste kunt maken.
Ik denk dat je zo beter de informatie over het product binnen krijgt als in een winkel, duidelijke overweging kunt maken.

Hans, Den Haag 27-07-2017 Via de website gekocht

Slechte bezorging.

Bezorgers moeten een wasdroger 2 hoog brengen. Ze klagen over van alles en nog wat. Ik heb een draaitrap (was geen probleem bleek tijdens het naar bovenbrengen) Ze stelden voor dat ik zelf de wasdroger zou uitpakken en op de wasmachine plaatsen. Dat wilde ik niet. Het was niet het feestje dat Coolblue op de TV reclame laat zien. Ik heb op de tweede verdieping een wasmachine en wasdroger. Die zij ooit ook naar boven gebracht. Zover ik weet zonder klagen.
Misschien dat Coolblue de bezorging door Dynalogic moet heroverwegen.
Informatie over de bezorging via email was verder prima.

Officiele reactie van Coolblue 28-07-2017

Beste Hans,

Bedankt voor je feedback. Ontzettend vervelend om te horen dat je een vervelende ervaring hebt overgehouden aan de levering van je droger. Wij gaan graag met je meekijken naar hoe dit zo mis heeft kunnen gaan en daarnaast willen we er natuurlijk ook zorgen dat dit intern verder wordt opgepakt zodat wij onze service kunnen verbeteren. Zou je een e-mail naar geenglimlach@coolblue.nl kunnen sturen met daarin het ordernummer van de bestelling en een korte beschrijving van het probleem? Dan gaan we het direct oppakken en ook verder kijken naar een passende compensatie.

Petrr 27-07-2017 Via de website gekocht

lekker gemakkelijk

we zijn allemaal verwend. van een webshop verwachten we snelheid, goede informatie, lage prijzen en nog zo wat. Cool Blue heeft in het geval van mijn bluetooth speaker volledig aan de verwachtingen voldaan. En eigenlijk is dat heel bijzonder.

Jan 27-07-2017 Via de website gekocht

Zag er goed en verzorgd uit,en niet te vergeten dat het voordeliger was dan bij anderen webshops.Dus de keuze was niet moeilijk.

Frans 27-07-2017 Via de website gekocht

Goeie service

Ben zeer tevreden over de service. Het product welk ik gekocht had voldeed niet aan mijn verwachtingen en ik kon het product terug sturen en ik kreeg het aankoop bedrag volledig zonder problemen vergoed.

J.booij 27-07-2017 Via de website gekocht

oude mee en nieuwe geplaatst in 10 minuten

Perfecte service voor mij de laatste maal dat ik zelf 2 trappen oploop met een wasmachine. Bezorgers waren in 10 minuten klaar , niets beschadigd en de oude zware wasmachine mee retour

Fred Hoogervorst 27-07-2017 Via de website gekocht

Top product

Duidelijke en eerlijke uitleg van het product ook bij eerdere aankopen. De hoofdtelefoon geeft heel veel meer helder geluid en achtergrond geluiden zijn ook helder en mooi

P.R. 27-07-2017 Via de website gekocht

Super service met leuke touch

Online shoppen bij coolblue is altijd een plezier, maar wat ik extra leuk vind is de service en de grapjes rond om (zoals de bezigheids therapie na het kopen of de grappige opschriften op de dozen). Kleine dingen maar die zijn toch extra leuk.

Karin 27-07-2017 Via de website gekocht

Zeer goede service en klantvriendelijk

De site is heel gebruiksvriendelijk
De levering is ook perfect verlopen
Vriendelijke en behulpzame bezorgers.
Het oude apparaat mee genomen de nieuwe aangesloten en dat zonder meerprijs.
Top

Nanda 27-07-2017 Via de website gekocht

Tevreden

Witgoed aangeschaft via Coolblue. Erg tevreden over snelle levering, service tijdens levering (werd naar zolder gebracht en aangesloten+getest). Geen klachten tot dusver.

Miranda de Wind 27-07-2017 Via de website gekocht

Voldoet aan alle verwachtingen

De site is overzichtelijk geeft fijne uitleg over de gekozen producten en reviews zijn ook overzichtelijk ingedeeld .
Snelle service !

marco 27-07-2017 In de winkel gekocht
groningen

goede service en eerlijke behandeling

we hebben het bestelt in de coolblue shop in groningen
we werden goed en eerlijk behandeld.
dus zeker aan te raden

Inge 27-07-2017 Via de website gekocht

Zoals de tv-reclame al zegt; vandaag besteld en morgen in huis.Binnen 15 minuten de oude wasmachine mee en de nieuwe stond al een proefwasje te draaien.

joop 27-07-2017 Via de website gekocht

snelle service!

Snelle service,voor ons produkt en de goedkoopste.
Goede produkten. Klantvriendelijk uitleg!
Niks op aan te merken!

Harm 27-07-2017 Via de website gekocht

Prima service

Keurig op tijd en netjes van tevoren nog gebeld, alles op zijn plaats en afval meegenomen, vriendelijke mensen, top

Marcel van Zanten 27-07-2017 Via de website gekocht

Snel zonder fratsen

Deze shop levert snel en doet wat het belooft. De aanbevelingen en de vergelijkingen maken de consumentenbond overbodig. Hulp en retourneren gaat net zo snel. Kortom top

Dick 27-07-2017 Via de website gekocht

Geweldige eerste ervaring.

Wasmachine eenvoudig besteld via website. Duidelijke bevestiging. Datum aflevering geen probleem. Geweldig precieze informatie tijd aflevering. Zeer vriendelijke monteurs. Snelle installatie en informatie. Alles gericht op de klant. Geweldig.

Sander1974 27-07-2017 Via de website gekocht

Normaal gesproken erg goed, nu geen top ervaring

Ik heb vaker bij Coolblue artikelen besteld en altijd naar volle tevredenheid. Dit keer helaas niet. Maandag ging helaas mijn oude wasmachine kapot, deze staat bij mij op zolder welke alleen toegankelijk is via een erg steile trap (maar wel gewoon een vaste trap). Na de reclames te hebben gezien van Coolblue waarin zij beweren de wasmachines te bezorgen en volledig aan te sluiten, en daarnaast ook de oude machine af te voeren, was het voor mij een no-brainer om de nieuwe machine via Coolblue te bestellen aangezien ikzelf rugklachten heb. Voor de zekerheid had ik voor het bestellen gebeld met Coolblue en tegen de medewerker gezegd dat de trap erg stijl is (en smal) dit was volgens de persoon aan de telefoon geen enkel probleem. De wasmachine zou de volgende dag bezorgd worden. Naar aanleiding daarvan een vrije middag opgenomen. Helaas aan het eind van de ochtend een email dat er een fout was opgetreden in de planning. Ze zouden de dag erna komen (woensdag). Aangezien ik zelf niet normaals een vrije middag op kon nemen zou mijn vrouw thuis blijven. Coolblue geeft aan 30 minuten voor de bezorging contact op te nemen. Ik was dan ook zeer verbaasd toen ik een telefoontje kreeg van mijn vrouw dat de bezorgers al waren geweest en mij tevens vertelde dat de machine niet naar de zolder was gebracht en ook de oude niet was afgevoerd. De bezorgers vonden het niet veilig genoeg. Het gevolg is geweest dat ik zelf (ondanks mijn rugproblemen) de nieuwe machine naar zolder heb getild en de oude naar beneden heb gebracht. Uiteraard heb ik Coolblue meteen gebeld en ze geven wel aan de oude alsnog op te halen en de nieuwe aan te komen sluiten maar dit gaat niet lukken voor Zaterdag (en wellicht wordt het nog later). Ik ben niet te spreken over de gang van zaken. Ik heb namelijk gekozen voor Coolblue voor deze services en niet voor de prijs; Coolblue heeft geen laagste prijsgarantie en ik had dezelfde machine elders goedkoper kunnen aanschaffen..... al met al ben ik dit keer wel teleurgesteld in Coolblue

Beste Sander,

Wat ontzettend vervelend dat jouw nieuwe wasmachine niet op de beloofde plek is afgeleverd. Daarnaast had natuurlijk het ook gewoon op dinsdag moeten plaatsvinden. Voor dit alles bieden we onze oprechte excuses aan. Het is namelijk niet de bedoeling om je teleur te stellen. We hebben aan de vervoeder aangegeven dat je graag op zaterdag een nieuwe afspraak wilt om het toestel voor je aan te sluiten en om het uit toestel op te halen. Zodra we een bevestiging hiervan hebben, dan laten wij je dit direct weten natuurlijk.

Daarnaast willen wij je voor dit voorval een kleinigheid aanbieden. We zien namelijk ook in dat dit niet is wat je van ons mag verwachten. Dit zal je per mail opgestuurd krijgen.

Mailoboomer 27-07-2017 Via de website gekocht

De levering van Goolblue is perfect, mensen van de ophaal diens is een regelrechte ramp hele dagen voor niets zitten wachten mag jezelf opnieuw een afspraak maken hele slechte Service.

Martin 27-07-2017 Via de website gekocht

Snelle levering, he-le-maal TOP!!

Helemaal te gek, maf wezeloos...Ik had met spoed een 5 mtr lange VGA kabel nodig. Dit was op een zondag, dus bestelde in de veronderstelling dat ik m pas dinsdag in huis zou hebben....Niet dus, maandagmiddag geleverd....TOPPIEEEEE :-)

Rudi T 27-07-2017 Via de website gekocht

Consistente top level service , levering en ondersteuning.

Coolblue, heeft een zeer consistente uitgesproken manier van werken, die de klant goed ondersteund met zeer goede levering termijnen en vlotte afhandeling van elke bestellen groot en klein.

Bouma 27-07-2017 Via de website gekocht

Prima

Snelle levering van alle producten die ik bij Coolblue heb besteld. Ook over het plaatsen van grote apparaten zoals droger zeer tevreden.

Bert 27-07-2017 Via de website gekocht

super service!!

super snelle service s'avonds besteld, volgende ochtend al ontvangen!
duidelijke extra gebruiksaanwijzing, duidelijker dan origineel.
Prijs is concurrerend met andere winkels.

Rob 27-07-2017 Via de website gekocht

Snel geleverd, zoals altijd!

Besloten dat er toch maar weer eens een apparaat bij moest komen. Wat en waar ik dan ook ga kijken, ik kom uiteindelijk bijna altijd weer bij Coolblue uit. Makkelijk en duidelijk in het vergelijken van verschillende merken of typen. Daarnaast wordt je gedurende het gehele proces goed op de hoogte gehouden over de status van je bestelling. Voorlopig zal ik nog klant zijn. Coolblue? Ik vind het leuk!

Britt 27-07-2017 Via de website gekocht

Koelkast werd ondanks reclame niet boven gebracht

Wordt beloofd tot 4 hoog te worden gebracht en geinstalleerd.
bezorger gaf aan dat hij geen opdracht had en niet naar boven zou brengen.

Beste Britt,

Wat vreemd dat jouw koelkast niet tot aan de 4e etage omhoog is gebracht. Zou je het verhaal kunnen toelichten met een ordernummer en dit naar geenglimlach@coolblue.nl kunnen sturen? Kijken we direct met je mee voor een oplossing.

Roza 27-07-2017 Via de website gekocht

Hele goede service!

Snelle levering, de volgende dag al in huis. Handige mailtjes met extra informatie over mijn product.

Jordens 27-07-2017 Via de website gekocht

Heel betrouwbaar, en nu ook 'disponible en français !!'

Heel gebruiksvriendelijk website, uitstekend service, geleverd op tijd en zonder defekten. Prijs was ook voordelig :-)

Raymo 27-07-2017 Via de website gekocht

Heel fijn bedrijf!

Duidelijke site. Heldere productuitleg met beknopte voors- en tegens. Klantenteviews. Goede zoekfunctie op specificaties. Na aankoop wordt je echt perfect op de hoogte gehouden van de levering. Aflevering gebeurt ook heel fijn. Oude apparaten worden kosteloos meegenomen. Nieuwe wordt indien gewenst direct uitbeeldt verpakking gehaald zodat je dit ook niet hoeft af te voeren. Daarnaast krijg je nog handige tips van de bezorgers. Echt fijne service. Heb er nu een aantal apparaten besteld en hoef niet meer na te denken waar ik de volgende keer iets ga bestellen.

Kim 27-07-2017 Via de website gekocht

Goede service!

'S avonds om 23.00u een wasmachine en droger besteld. Volgende dag stond het voor de middag al geïnstalleerd en in al huis! Perfect!

Henk Smith 27-07-2017 Via de website gekocht

Prime alles weer!

Ik kocht een powerline waarvan ik wist dat dit een prima apparaat was, en ja hoor, de volgende dag zoals beloofd weer thuisbezorgd. Prima! Weer blij.

GPRV 27-07-2017 Via de website gekocht

correcte levering dag na bestelling.

Onze aankoop ligt volledig binnen de verwachtingen. Bij een volgende aankoop gaan wij zeker terug eerst de website van Coolblue raadplegen

Peet 27-07-2017 Via de website gekocht

Duidelijke website en informatie over levering en betaling. Snelle levering en montage. Vriendelijk personeel.

Edward 27-07-2017 Via de website gekocht

Wasmachine niet geleverd

Ondanks reclame op TV en de Coolblue website (voor 23:59 de volgende dag geleverd) en de bevestiging van een tijdslot via mail en SMS wasmachine niet geleverd (wel vrij voorgenomen). Simpel mailtje dat er iets fout gegaan is maar niet geprobeerd om machine alsnog te leveren. Bij bellen Coolblue word dan gezegd dat ze geen Same Day delivery kunnen doen en dat begrijp ik maar er is hier iets fout gegaan. Geen goed gevoel bij het willen oplossen van het probleem

Beste Edward,

Wat enorm vervelend dat de bestelling niet is geleverd volgens onze voorwaarden. Hiervoor onze excuses. Als je daarna aan de belt trekt, dan moet er natuurlijk wel meegekeken worden naar een oplossing. Dat willen wij alsnog voor je doen. Zou je hiervoor het ordernummer van de bestelling kunnen doorsturen naar geenglimlach@coolblue.nl?

Nel 27-07-2017 Via de website gekocht

Super tevreden !

Altijd super snelle levering , ook iets terug sturen wordt keurig en snel afgehandeld !
Ook in de winkel vaak wat gekocht ,super professionele verkopers wordt perfect geadviseerd !

Martijn 27-07-2017 Via de website gekocht

Snelle en correcte levering

Coolblue is en blijft een van de betrouwbare webwinkels in Nederland. Een goede productomschrijving, snelle levering en goede prijzen.

Roel 27-07-2017 Via de website gekocht

Snelle goeie service

Site is overzichtelijk, verschillende apparaten makkelijk met elkaar te vergelijken, en de informatie lijkt compleet, in ieder geval compleet genoeg voor mij. In mijn geval toevallig niet de goedkoopste, maar na het legio en goede ervaringen die ik heb met de webshop durf ik bijna niet meer ergens anders naartoe om mijn electronica te bestellen!

Marc 27-07-2017 Via de website gekocht

Geweldige service: koop op centimeters afstand

Coolblue zorgt ervoor dat kiezen makkelijk wordt. Of je iets of niets van een product weet, je eindigt altijd met het beste product voor jouw wensen zonder te veel te betalen. Als je iets echt niet weet, hebben ze een geweldige klantenservice: vriendelijk en bekwaam, met de klant altijd op nummer 1. Je weet bij Coolblue dat je goed zit, met dertig dagen tevredenheidsgarantie en twee jaar fabrieksgarantie.

Elke 27-07-2017 Via de website gekocht

Vlotte en correcte service!

Gebruiksvriendelijke site, snelle en correcte levering, producten die in orde zijn... Kortom... Ben heel tevreden over zowel de service als de kwaliteit!

Henk Verriet 26-07-2017 Via de website gekocht

Zeer correcte afhandeling van mijn aankoop.

Alles volgens afspraak, levering is keurig op tijd bezorgd.
Zeer correcte aflevering, zeer nette mensen, alles op plek gezet en aangesloten.
Alles opgeruimd en netjes achtergelaten.

A.P. van der Linden RIDDERKERK 26-07-2017 Via de website gekocht

Echt aardige bezorgers !!!!!!!

Wij nog nooit eerder zaken gedaan met deze club maar zeker geen slechte ervaring.
Nette en goede aflevering door de bezorg boys.
Alle inpakzooi en oude machine meegenomen.
Jammer dat onze "oude machine"iets te vroeg is stuk gegaan want we moeten op ons nieuwe adres ook nog een nieuwe droger.
Maar ik denk dat coolblue die ook wel mag leveren , jammer van de misgelopen stofzuiger dan
maar je kan niet alles hebben toch.
Goede snelle levering en netjes op tijd. Doe je best jongens en hopelijk tot ziens in oktober.!!!!!

Yvonne 26-07-2017 In de winkel gekocht
Eindhoven

Prima service, dik tevreden.

Ik heb voor deze shop gekozen omdat de service uitstekend is. De medewerkers vriendelijk zijn en de tijd nemen om je alles uit te leggen en dingen uit te zoeken.

Ingrid van Wijngaarden 26-07-2017 Via de website gekocht

Alles verliep precies zoals afgesproken

Vanaf het bestellen tot het afrekenen en het afleveren is top. De site van Coolblue is heel eenvoudig te overzien. Dit is de tweede keer dat ik via de site gekocht heb eb ik ben zeer tevreden.

frank 26-07-2017 Via de website gekocht

prima service TOP

makkelijk besteld en snel afgeleverd + prima regeling van levering , sms en bellen op voorhand + mail , gewoon prima.

Sandra 26-07-2017 Via de website gekocht

Snelle levering, ook op zondag!

We zijn weinig thuis dus hoe prettig is het dat er dan op zondag bezorgd kan worden. Coolblue heeft veel op voorraad en is prettig geprijsd. Voorheen moesten we dit product in Amerika bestellen en nu ook bij Coolblue!
Vlotte levering en goede service!

Ralph 26-07-2017 Via de website gekocht

goede service

gewoonweg een v.d. betere online shops
veel keus
prijzen niet te gek
duidelijke beschrijvingen
klachtenafhandeling heel goed

Fred 26-07-2017 Via de website gekocht

bijzonder snel

alles perfect. Alleen mag bij de levering uit eigen beweging en iets beter gekeken worden naar het waterpas staan van de koelkast. Op verzoek deed de medewerker dat wel even snel, maar bij nameten bleek dat bijstellen toch nodig was.

wa vd haagen 26-07-2017 Via de website gekocht

Snelle service

Bij het zoeken op de site vond ik een ruime keuze.
Dit betreft de vele artikelen die jullie kunnen leveren
wat een eyeopener was .
De prijzen zijn ook zeer aantrekkelijk.
De levering was snel.
De betaling ging makkelijk en was zo gebeurd.
Al met al een winkel om aan te raden!

Bert 26-07-2017 Via de website gekocht

De elektronicawinkel voor iedereen.

Prima assortiment, goede prijzen. Bij Coolblue kun je voor een heel breed assortiment terecht en heb je goede vergelijking mogelijkheden.

Kees 26-07-2017 Via de website gekocht

keurig voor elkaar

De keuze is groot en voor iedere beurs. De bezorgers waren vriendelijk ( ondanks het slepen met zware wasmachine) Netjes aangesloten. Helaas is de magnetische ontkalker in de doos blijven zitten.