Deze score is berekend op basis van 2157 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

7,9

Guus 30-07-2017 Via de website gekocht

snelle levering

binnen een dag het bestelde in huis, had voor 23 uur besteld en het was geleverd om 10.30 uur.
Geweldig snel dus

Klapper 30-07-2017 Via de website gekocht

wasmachine

Wat een snelle service 's avonds om 11 uur wasmachine bestellen en de andere morgen om 11 uur al een was draaien. Toppie hoor. De wasmachine een AEG bevalt prima hoewel mijn oude na 24 jaar trouwe dienst het af liet weten.

Guussr 30-07-2017 Via de website gekocht

Goed geïnformeerd

Ik had het helemaal gehad met mijn stofzakloze stofzuiger. Dus op zoek naar een nieuwe, met zak dus! Gekeken bij allerlei specificaties. Viel me op dat de zuigkwaliteit als eerste wordt beoordeeld voor parketvloeren. Kijk je wat verder dan vind je ook iets over de prestaties op tapijt. En stel je vast dat "C" ook daarvoor goed is. Dat van het uiteindelijk gekozen type het snoer een paar meter langer is, komt goed van pas.

Robbert 30-07-2017 Via de website gekocht

Heel tevreden

Wederom zeer tevreden over de service van Coolblue. Ik had voor de eerste keer geschenkbonnen besteld, en ook hier gingen ze tot het uiterste. Een dag later had ik de bonnen mét handige plooidoosjes in de post. Top!

Paul L 30-07-2017 Via de website gekocht

Goede en klantvriendelijke service

Goede dienst die op opvrolijkt.
Mijn koffer was de volgende dag binnen, heel fijn.

Geen reden geweest om verser met de klantenservice te schakelen, maar uit ervaring weet ik dat die super efficiënt is.

Johanna 30-07-2017 Via de website gekocht

Netjes en behulpzaam geholpen.

Op zoek naar een stofzuiger kwam ik Coolblue al snel tegen.
Duidelijke omschrijving met foto's en extra informatie werden mij snel geboden.
Omdat mijn blik op een tweede kans product was gevallen heb ik telefonische contact gezocht,daar werd ik nog meer overtuigd zodat ik besloot mijn stofzuiger te bestellen.
Zeer tevreden en bij mijn volgende aankoop ga ik direct naar Coolblue.

Sabine 30-07-2017 Via de website gekocht

Fijne service!

Coolblue heeft een ruim assortiment, scherpe prijzen, snelle levering en gratis bezorging, terwijl je bij andere aanbieders bij moet betalen om apparatuur binnenshuis te verplaatsen en aan te sluiten!

Jolientje 30-07-2017 Via de website gekocht

Vlotte en correcte levering

Was dringend toe aan een nieuw navigatiesysteem en had dit snel nodig. Na wat googelen zag ik dat deze bij Cool Blue het voordeligste was en ook nog supersnel leverbaar.Bovendien duidelijke informatie op de site met de mogelijkheid om artikelen te kunnen vergelijken waardoor ik beter mijn keuze kon maken. 's Avonds besteld en de volgende dag kon ik het artikel bij Karwei ophalen. ( had niet voor thuislevering gekozen want ik moest die dag weg, maar Karwei ( Postnl. punt) is tot 21.00 uur open waardoor ik toch die dag nog over de GPS kon beschikken)

Kajotine 30-07-2017 Via de website gekocht

Supersnelle service !

Om 3 minuten voor middernacht besteld, volgende dag om 14.15 had ik mijn product in huis. Intussentijd diverse mails ontvangen met de ordervoortgang, bevestiging, track en trace, én extra informatie en tips voor het gebruik van het bestelde product. Super !

Jasper Martens 30-07-2017 Via de website gekocht

Echt super!

De levering was enorm snel, het product is van goede kwaliteit, de communicatie is helder en duidelijk. Echt een aanrader!

Charlotte 30-07-2017 Via de website gekocht

Altijd topservice

Heb al een aantal keer spullen besteld. Van wasmachine tot oordopjes, alles verzorgd en goed afgeleverd. Je wordt elk moment op de hoogte gehouden van je bestelling. En de volgende dag in huis. Ik heb echt geen negatief woord te melden. Ik raad deze webwinkel aan iedereen aan

Baldacci 30-07-2017 Via de website gekocht

"Snelle" stofzuiger. Uiteraard weer supersnel geleverd.

Zeer overzichtelijke webshop. Je kunt alles snel vinden en het bedieningsgemak m.b.t. bestellen en betalen is ook dik in orde. We zijn echt "Cool Blue"-gelukkig met Coolblue

Jenny 30-07-2017 Via de website gekocht

Geweldige service.

Ik werd geholpen met bestellen en ik vond dat heel fijn. Ook de jongelui die bij de klantenservice werken weten wat service betekent.

a cillessen 30-07-2017 Via de website gekocht

Ik heb er goede ervaring mee, in het verleden ook een xbox one gekocht, en nergens geen probleem mee gehad, als je vragen hebt over een product krijg je snel antwoord, en de service is gewoon goed.

Aart 30-07-2017 Via de website gekocht

Een betere service bestaat niet !

Ongelofelijk snel in bezorgen, klantvriendelijk aan de telefoon, vakbekwaam en duidelijk in voorlichting met alle geduld je te woord staan. Vandaag bestellen en de volgende dag bezorgd. Ben al jaren klant tot volle tevredenheid.

Emma 30-07-2017 Via de website gekocht

Keuzegemak

Coolblue maakt het zo makkelijk om producten te vergelijken en om snel een goede keuze te maken. Erg fijn en handig. Ik kijk eigenlijk alleen nog maar op de coolblue website(s), omdat ik daar nu vertrouwen in heb na meerdere aankopen. Daarnaast wordt alles super snel afgeleverd, helemaal super fijn.

Roland 30-07-2017 Via de website gekocht

Heldere service

Goede site, makkelijk zoeken, bestellen en uiteraard een correcte levering!
Vooral de grote hoeveelheid aan reviews van andere klanten maakt de verantwoorde keuze gemakkelijk.

Pieter 30-07-2017 Via de website gekocht

Scherpe prijs, super snel en geweldige service

Makkelijk via de site te bestellen, met uitgebreide informatie en vergelijking mogelijk. Na bestellen wordt je goed geïnformeerd en ontzorgd. Kort voor levering even bellen dat ze er aan komen is ook super. En dan installeren ze de wasmachine ook nog voor je, geven instructies en ruimen de troep ook netjes op. Echt super

Arthur van den Hil 30-07-2017 Via de website gekocht

Perfecte service, goed product!

Tweedekans product aangeschaft via de website, dit scheelde mij 10% van de oorspronkelijke aankoopprijs. Product zat nog nieuw in verpakking en verkeerde dus nog in perfecte staat. Helemaal top!

Wim 30-07-2017 Via de website gekocht

Top service!

De ideale manier om je aankopen te doen! De bestellingen worden trouwens supersnel geleverd! Indien er problemen zij worden deze asap opgelost! top!

MB 30-07-2017 Via de website gekocht

"Ouderwetse" service :-)

Goede, heldere website. Ruime keuze in produkten met een adequate produktomschrijving. Goede prijs/kwaliteit verhouding.
De service is geweldig, zoals je in een "ouderwetse" winkel vroeger kreeg! Zowel voor- als achteraf ruime aandacht, informatie en gebruikerstips over het gekochte produkt.
Ik moest onverwacht werken op tijdstip van afleveren en de bezorgers hebben het keurig geregeld met mijn buren.
Compliment Coolblue, vooral ook voor jullie gevoel voor humor. Ik ben er blij mee!

Michael 30-07-2017 Via de website gekocht

Snelle levering in het weekend

Heb op een zaterdagavond een bestelling geplaatst en deze werd op zondag al bezorgd, zonder extra kosten. Super!

Wim 30-07-2017 Via de website gekocht

Snel, prima, kan niet beter

We zijn op vakantie en er wordt gewoon op de camping bezorgd. Bij andere webshops kon dit niet. Prima dus.

Elisa 30-07-2017 Via de website gekocht

Top bedrijf

Altijd de volgende dag in huis en nooit problemen! Goede service en duidelijke uitleg op de website.

Will 30-07-2017 Via de website gekocht

Coolbleu een webshop zoals een webshop moet zijn

Alles wat Coolbleu heeft belooft, heeft het waar gemaakt. Het contact met de klant tijdens het uitvoeren van de bestelling was super. De vraag die we achteraf nog stelden, werd binnen een uur beantwoord.

Marjo 30-07-2017 Via de website gekocht

Prima service

Snelle, duidelijke service. aardige jonge mannen voor aansluiting. Tegen betaling aansluiting trekschakelaar. Er geen omkijken naar.

Lisette 30-07-2017 Via de website gekocht

Snelle levering!

De website omvat heldere en complete informatie over het product. Ook zijn de reviews van andere gebruikers ondersteunend bij het maken van een keuze. Daarnaast had ik het product 15 uur na bestelling al in huis. Zorgvuldig verpakt. Door de geinige icoontjes en tekst op de verpakking en jullie humor op de site werd mijn humeur zonniger dan een gemiddelde Nederlandse zomerdag.

Trees 30-07-2017 Via de website gekocht

Makkelijk en betrouwbaar

Goede site om producten te vergelijken. Daardoor is het gemakkelijk om een keuze te maken. Altijd zeer snel bezorgd en tiptop in orde

J. ter Haar 30-07-2017 Via de website gekocht

Snelle levering TomTom

Bestelde producten waren de volgende dag al in huis.
Wel verrassend was dat ik de bestelling na 16.00 uur bij een afhaalpunt zou afhalen (aangegeven op de website), maar dat het pakje om 12.30 uur al thuis werd bezorgd...

Frank 30-07-2017 Via de website gekocht

Goede service, duidelijke shop

Shop is duidelijk geoed zoek functies, reviews en vergelijken. Was makkelijk zoeken naar goed tv voor slaapkamer

lionel 30-07-2017 Via de website gekocht

Waardeloos

bestelling gedaan en dit zou volgende dag binnen zijn. Helaas was hij er de volgende dag niet. na een telefoontje met 1 van de medewerkers wordt het dinsdag pas bezorgd. medewerker wil het met een omslachtige manier oplossen. Ik moest het product opnieuw bestellen met korting. het dubbele product moest ik dan terug sturen.De korting kon niet direct verrekend worden. uiteindelijk kadobon gekregen van die waarde. Dit had de medewerker direct kunnen aangeven i.p.v. opnieuw bestellen en terug sturen. Normaal gesproken ben ik zeer tevreden over cool blue

Officiele reactie van Coolblue 31-07-2017

Beste Lionel,

Wat onwijs balen dat jij jouw bestelling niet direct de volgende dag hebt ontvangen. Het is een goede stap geweest om meteen onze Klantenservice afdeling te bellen.

Onze klantenservice medewerker heeft jij een oplossing aangeboden zodat je zo snel mogelijk alsnog bent voorzien van het bestelde product. Het klopt inderdaad dat je sneller het product in huis hebt wanneer je een nieuwe bestelling plaatst. Elke product dat het magazijn verlaat, is namelijk gekoppeld aan een betaling. Gezien de eerste bestelling al het magazijn heeft verlaten en bij de koerier terecht is, kunnen wij de betaling niet overzetten naar de nieuwe bestelling. Vandaar het verzoek om een nieuwe bestelling te plaatsen en meteen de betaling uit te voeren.

We hadden graag voor jou zonder een nieuwe betaling een nieuwe bestelling verzonden. Echter kunnen wij geen correcte voorraad op de website aanduiden als wij voor elke vertraging een uitzondering maken om een nieuwe product te verzenden.

Natuurlijk worden wij niet blij wanneer een klant niet tevreden is over de service die wij verlenen. Wij hopen dat je de beslissing vanuit organisatorisch perspectief kunt accepteren. Mocht je nog andere vragen/opmerkingen hebben, laat het ons vooral weten. We zijn telefonisch, per e-mail en via alle Social Media kanalen elke dag tot 23.59 uur bereikbaar.

Groeten,

Con 30-07-2017 Via de website gekocht

Zeer goede service stopt niet bij de deur.

Ik ben zeer tevreden,als je iets besteld heb je het inderdaad de volgende dag in huis. Ook krijg je precies te horen welk tijdstip. Vond ik erg fijn. Vriendelijke bezorgers. Bestel hier zeker vaker.

Roel van Leijen. 30-07-2017 Via de website gekocht

Geweldige service en scherpe prijzen.

Ik koop al jaren bij Coolblue en hun service blijft al die tijd op het zelfde hoogstaande niveau. Op hun zeer goede website kun je je vooraf erg goed oriënteren, waarna je in de winkel verder een goed advies krijgt bij je aankoop. De prijzen voor hun producten zijn bovendien erg scherp.

Pommetje 30-07-2017 Via de website gekocht

Heel goede service,aardige medewerkers

Prijs/kwaliteit is prima.Snelle,stipte bezorging.
Diepvrieskast werd keurig aangesloten,oude werd meegenomen.

Harm 30-07-2017 Via de website gekocht

Prima service

Keurig op tijd en netjes van tevoren nog gebeld, alles op zijn plaats en afval meegenomen, vriendelijke mensen, top

xavier 29-07-2017 Via de website gekocht

geweldige service

heb al verschillende dingen besteld en altijd correct en goed materiaal. Nog nooit slechte ervaring gehad

Leon 29-07-2017 Via de website gekocht

Internet aankoop

Alles netjes conform afspraken, goed verpakt. Alleen bij zakelijk adres komt postal na 18.00 uur. Daar kan Cool Blue niets aan doen, maar wel lastig, want ook een 2e keer aanbieden is na 18.00 uur....

Linda 29-07-2017 Via de website gekocht

Super snel

De eerste keer een bestelling gedaan en het was gewoon gelijk goed, beste prijs en ontzettend snel geleverd. Geen onnodige spam mails, factuur en track & trace, alles wat een klant wil

Ineke jansen 29-07-2017 Via de website gekocht

Komt afspraken niet na.

Vrijdag 21-7 koelkast besteld. Levering 22-7. Dynalogic zou leveren tussen 9.30 en 12.30. 10.00 uur melding van verkeerde planning en dat men alsnog zou trachten te leveren. Als dit niet zou lukken dan zou men contact opnemen.

Dynalogic levert die dag niet en neemt ook geen contact op. Maandag 24-7 nog geen reactie dus zelf maar met cool blue gebeld. Levering kon niet eerder plaatsvinden dan 25-7. Wordt bevestigd per mail bevstigd door dynalogic met daarin de zinsnede " wij kunnen niet wachten om deze af te leveren".
Dat er iets mis kan gaan met een levering kan gebeuren maar dat een toezegging om contact op te nemen niet wordt nagekomen neem ik u wel kwalijk. Kennelijk leeft bij dynalogic de gedachte de klant zoekt het zelf maar uit en heeft vervolgens het lef om te stellen dat ze niet kunnen wachten om te leveren. Excuses zouden eerder op zijn plaats, ik wacht immers al dagen.

P.s. Als positieve opmerking, uw medewerkers van de klantenservice beheersen hun vak en zijn kennelijk goed getraind.
Officiele reactie van Coolblue 31-07-2017

Beste Ineke,

Wat onwijs balen dat je niet tijdig bent geïnformeerd over een nieuwe levering. Wanneer je de bevestiging krijgt voor een contactmoment om een nieuw afleverafspraak in te plannen, dan mag je daarop ook rekenen.

Het spijt ons heel erg dat de communicatie op deze manier is verlopen. Natuurlijk kijken we graag met jou mee hoe wij deze situatie kunnen oplossen. Kun je ons het ordernummer per e-mail verzenden naar geenglimlach@coolblue.nl? Dan pakken we het daar verder op.

Groeten,

Roy 29-07-2017 Via de website gekocht

Geweldige service!

's Avonds rond 23.00 uur een wasmachine besteld, volgende dag geleverd. Gedurende de dag van levering was de bestelauto real time te volgen, erg leuk! De aflevertijd klopte ook nog eens. Vervolgens werd de oude wasmachine zonder problemen van de 1e verdieping gehaald en de nieuwe netjes geïnstalleerd op de 1e verdieping. Binnen 10 min. Was alles geregeld!

Glimlach :)

Rob 29-07-2017 Via de website gekocht

Alles perfect!!

De bestelling doen op de site was heel eenvoudig en de betaling liep ook goed!!! Daarna alles volgens afspraak met duidelijke communicatie over aflevermoment. 2 nette jongens van Coolblue brachten de koelkast, hebben deze op de plek gezet en aangesloten en namen al het verpakkingsmateriaal mee. Perfecte service!!

Steph 29-07-2017 Via de website gekocht

Geweldige service en levertijden

Snelle levering en kwaliteit. Meestal goedkoper dan in een fysieke winkel. Door de snelle levering is het de number one plaats om eerst een kijkje te nemen.

Willem 29-07-2017 Via de website gekocht

Prompte levering, goed product.

's Middags besteld, volgende dag in huis. Productselectie op website helder en gemakkelijk te doen. Informatie na bestel-en betaalproces zoals het hoort.
Het product installeren (all-in-one-wifi-printer) was even doorbijten maar uiteindelijk succesvol. Jammer dat de kabels bij dit Samsungapparaat wel heel erg kort zijn, maar dat kan Coolblue niet worden aangerekend.

Henk 29-07-2017 Via de website gekocht

Levering

Informatie van Cool Blue prima van Post Nl tegenstrijdig maar alles is goed gekomen
Ben erg blij met de snelle levering

Michiel 29-07-2017 In de winkel gekocht
Rotterdam

Goed geholpen

Goed geholpen in de winkel met het maken van een keuze. Product was op dat ogenblik niet aanwezig en werd de volgende dag bezorgd. Top!!!

Tobias 29-07-2017 Via de website gekocht

Snelle service & gemakkelijk besteld

Vrijdagavond een Bluetooth speaker besteld via de website en dag erna meteen op de deurmat, snelle service en goede adviezen via de site

Gis 29-07-2017 Via de website gekocht

Degelijke en betrouwbare website.

Regelmatig scherpe aanbiedingen en snelle levering! Geen verzendkosten en de volgende dag al in huis!

Saskia 29-07-2017 Via de website gekocht

Vriendelijke en goede service!

Zoals in reclames en op de site aangekondigd, is de praktijk dat de service en de vriendelijkheid bijzonder goed zijn. Echt meer dan gemiddeld. Dat geeft vertrouwen en vandaar dat ik Coolblue zeer kan aanraden.
Voorbeeld van de service: een kwartier vóór het afleveren een vriendelijk telefoontje, precies binnen de tijd dat vooraf aangekondigd was leveren, twee keurige en vriendelijke heren die je keurig groeten, handgeven, zich voorstellen en heel rustig aan de slag gaan om apparaat te installeren, helpen met dweilen van overtollig water, nuttig advies geven, helpen het apparaat aan te zetten en zeer correct en bijzonder vriendelijk weer vertrekken. Wat een verademing en wat plezierig om dat tegenwoordig aan te treffen. Ouderwetse service in een modern jasje. Hulde!

Ronny De Bruyn 29-07-2017 Via de website gekocht

Kijk toch ook maar even bij Coolblue!

De kwaliteit is prima. Het aanbod bestempel ik als zeer ruim. De service op zowel technisch vlak als de commercieel heb ik bij mijn verschillende aankopen als oké ervaren. Ook prijsmatig vind ik meestal de weg naar Coolblue.

Brst 29-07-2017 Via de website gekocht

Alles is super. Snel, goed verpakt, eenvoudig bestelproces

Ja super. Goede service snele levering goede garantie voorwaardes. Alles is gewoon top ga geen normale winkel meer in