Deze score is berekend op basis van 3439 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

R.Meulemans 22-07-2017 Via de website gekocht

goede service correct geholpen door de klantenservice

coolblue maakt waar wat zei zeggen,voor 23:00 besteld de volgende dag thuis. Bij vragen is er n goed en vriendelijk contact. Super

Piet 22-07-2017 Via de website gekocht

Dynalogics transporteur probleem Vriendlijk + goed opgelost.

Het is risico loos kopen bij Cool Blue, de eigen transportdienst is top. De klantenservice idem dito. Dit bedrijf is niet zomaar een dozenschuiver, het uitgangspunt is een tevreden klant, daar doen ze heel veel voor. Ook als het buiten hun invloed fout gaat worden zaken in goed overleg hersteld. Mij hebben ze aan boord!

Fred 22-07-2017 Via de website gekocht

Zondags service

Omdat het zondag was bleef het oude apparaat staan, en het heeft me heel wat moeite gekost om dat kwijt te raken. De suggestie van Coolblue stuur maar op naar ons, is dan ook belachelijk. Omdat zo'n vaat wasser veel gehannes met zich meebrengt.
Overigens ben ik wel heel blij met de nieuwe vaatwasser die werkt prima.

Nick 22-07-2017 Via de website gekocht

In één woord: "perfect"

Prima levering van een Samsung tablet, uitstekend bestel- en afleveringsproces. Ik schrijf deze review met een grote glimlach.

Eric 22-07-2017 Via de website gekocht

geweldig service, zeer snel geleverd savonds om 23.30 besteld, de volgende middag al binnen, . En via email en website ondersteund met een welkom en ondersteunende video's met tips voor de tablet. En daarna nog een Je voelt je Koning Klant

M.van Schaik 22-07-2017 Via de website gekocht

Snelle levering!

Voor deze winkel hebben we gekozen omdat we graag snel een nieuwe, goede wasmachine wilden hebben. Dit kon in een 'gewone' witgoed winkel niet gerealiseerd worden, dus hebben we gekozen voor de internet winkel van Cool Blue, mede ingegeven door de tv reclame.Goede communicatie via mail over de gang van zaken rond de levering van het product. Ook de aflevering van de machine is keurig gedaan. De aansluiting van de machine werd geregeld en de oude machine werd weer meegenomen. Vriendelijke en goede afhandeling.

hans 22-07-2017 Via de website gekocht

zeer goede service

Coolblue was gewoon de goedkoopste voor mijn aankoop en van eerdere aankopen wist ik dat de service goed was .De levering was de volgende dag maar er was niemand thuis . Dus gebeld en de levering hebben ze omgezet naar de avond tussen 18.00 en 21.30 uur.Ik krijg een sms je dat de levering er om 19.10 uur zou zijn . Om 19.11 uur werd het product geleverd. Helemaal top dus

Jean-Paul 22-07-2017 Via de website gekocht

Fijne bezorgers

Heldere communicatie over aflevertijden, snelle levering, duidelijke opmerkingen + en - bij het product. geen verrassingen in prijzen of bezorgopties

P.H. 22-07-2017 Via de website gekocht

Onvoorstelbaar Snelle service

Gewoon een perfecte en snelle levering. Zaterdagavond 23.30 besteld, zondagmorgend 09.15 reeds perfect geleverd. En goedkoop.

Gerda 21-07-2017 Via de website gekocht

Goede service vriendelijke bezorgers

Ik vind coolblue een fijne webshop goede prijs kwaliteits verhouding en goede specificaties van de apparatuur snelle levering

Jan 21-07-2017 Via de website gekocht

Geweldige winkel

We hebben voor Cool Blue gekozen, voor de snelle en goede levering. Ze houden zich ook aan de levertijd zoals wordt aangegeven bij de bestelling .
Dit kan niet van alle internetwinkels gezegd worden !!

Spaans 21-07-2017 Via de website gekocht

Super geregeld, keurigen service

Levering in orde, bestelling keurig afgehandeld.
Uitstekende service. Communicatie naar de klant is uitstekend.

A baselmans 21-07-2017 In de winkel gekocht
Eindhoven

Perfecto

Ik kreeg zelfs advies over een apparaaat dat ik niet bij coolblue had gekocht. Bovendien was het advies voor een nieuwe iPad niet de duurste, maar een goedkopere; die ik nodig had

Gerben 21-07-2017 Via de website gekocht

Snel, simpel en goed

Coolblue heeft een duidelijke website, eenvoudig bestelproces en een zeer uitgebreid assortiment. De hele bestelling, van eerste klik tot levering, verloopt soepel en snel. De communicatie is helder.

Pascal 21-07-2017 In de winkel gekocht
Eindhoven

Goede service en goed advies!

Cool Blue weet wat klantvriendelijkheid, goede service en goed advies betekend.
Het staat hoog in het vaandel bij ze. Ik heb hier al meerdere prettige ervaringen mee.

Jan-Mathijs 21-07-2017 Via de website gekocht

Geweldige Service en uitstekende verzending

Ik ben al meerdere jaren klant bij CoolBlue, ook toen ze nog niet zo groot waren. Toen en nu nog steeds word je geweldig geholpen of dat nu via de Website, het Callcenter of via de winkel is het is altijd af.

Waar bij andere Webshops nog wel eens discussies willen ontstaan over de tevredenheid of kleine mankementen aan de levering. Bij CoolBlue NOOIT . Ook na het gebruik van een telefoonhoesje dat na ruim een jaar niet meer sloot. Geen probleem wordt opgelost.

Tevreden 21-07-2017 Via de website gekocht

zeer tevreden

Prima ik zou het zeker aanbevelen. Goeie wasmachine en goeie service. Niets op aan te merken. En gratis verzenden. De oude is koseloos meegenomen...

Sandra 21-07-2017 Via de website gekocht

Fantastische sevice

Mijn complimenten hoe de klantenservice zijn klanten behandeld! Er ging iets niet helemaal goed met de levering en de medewerkers die ik heb gesproken en gemaild hebben dit erg goed opgepakt. We kregen altijd antwoord binnen de aangegeven termijn en de service was geweldig. Fijn dat onze koffers op tijd voor de vakantie kwamen!

Peter 21-07-2017 Via de website gekocht

Snel!!

Zeer snelle service!! Apparaat besteld en, zoals beloofd, de volgende dag keurig netjes in huis!! Top site die ik zeker bij anderen aan zal bevelen!

Paul 21-07-2017 Via de website gekocht

Waardeloos

Tijdige levering enige positieve punt. Geleverd door chauffeurs die geen enkel verstand hebben van producten. Ook nog lampen kapot gemaakt zonder oplossing, schandalig!! Ook niet alle verpakkingsmateriaal meegenomen. Al met al zeer teleurgesteld in ervaring.

Officiele reactie van Coolblue 21-07-2017

Beste Paul,

Wat ontzettend teleurstellend dat je niet de volledige Coolblue service hebt ontvangen. Wanneer je een product bij ons besteld, mag van onze bezorgers verwachten dat zij met zorg de bestelde producten leveren en over de juiste kennis beschikken.

Wij willen onze oprechte excuses aanbieden voor het leveren van een defect product. Natuurlijk kun je het bestelde product omruilen voor een nieuw exemplaar indien het product voorradig zijn. Mocht het product niet meer leverbaar zijn, dan is het mogelijk om het aankoopbedrag te ontvangen.

Daarnaast dienen de bezorgers ook het verpakkingsmateriaal mee te nemen van witgoedproducten, keukenapparatuur en televisies vanaf 45 inch. In sommige gevallen wordt het verpakkingsmateriaal niet direct meegenomen om een 75% vergoeding bij een retour te voorkomen.

Uiteraard kijken we graag met jou mee om welke producten dit gaan en hoe wij de situatie kunnen oplossen. Kun je ons het ordernummer met een korte toelichting in een e-mail versturen naar geenglimlach@coolblue.nl? Dan pakken we het daar verder op.

Wouter 21-07-2017 Via de website gekocht

'Gewoon' snel en duidelijk

Webshop is overzichtelijk en biedt alle benodigde filtermogelijkheden bij het zoeken naar een nieuwe televisie. Na bestellen heel snel een track & trace-code ontvangen, waarna de rest gewoon vanzelf gaat.

S.v.d.Veer 21-07-2017 Via de website gekocht

Ben zinskort klant en tot op heden ben ik zeer tevrede.

De artikelen die ik nodig had, waren bij Coolblue, voor mij de juiste in prijsklasse en kwaliteit.
Daarnaast ging de levering ook zoals het moet.

Rick 21-07-2017 Via de website gekocht

Mooi aanbieding met zeer snelle levering!

Snel vrijdagavond nog even een Dolce Gusto apparaat besteld bij Coolblue en deze werd keurig op zaterdagmiddag geleverd. Bestelproces is erg makkelijk en bied tal van mogelijkheden om te betalen. Ik had n.l. mijn pinpas niet bij de hand maar wel een PayPal account en dat ging ook zeer makkelijk.

Eric Bossard 21-07-2017 Via de website gekocht

Wederom TOP service.

Coolblue blijft mij verwonderen. Blijf het zeggen dat velen hier nog heel veel van kunnen leren. Coolblue doet wat het belooft.

Alieke 21-07-2017 Via de website gekocht

Op en top klantvriendelijk.

Met een bang hart naar de winkel met een defect probleem, dit werd probleemloos aangenomen en de volgende dat kreeg ik een nieuw product.
Prijs kwaliteit is zeker een plus punt, maar het vertrouwen is de kers op de taart.

Jasp 21-07-2017 Via de website gekocht

snel en gemakkelijk

Makkelijk zoeken en vergelijken. Ze hadden ook genoeg keus. Koffer voldoet prima en was precies wat ik zocht.

Edwin 21-07-2017 Via de website gekocht

Goed, snel en betrouwbaar

Ik heb al vaak iets besteld bij Coolblue. Altijd goede en snelle levering en wat ik erg prettig vind is dat je direct kan kiezen voor aflevering op afhaalpunt in de buurt.
De service is ook erg goed als er problemen zijn met product of levering.

T 21-07-2017 Via de website gekocht

Super fijne service

Ze brengen zo de levering naar boven en bellen van te voren dat ze er bijna zijn. Heel fijn en makkelijk!

Vincent 21-07-2017 Via de website gekocht

Goede service!

Coolblue heeft een klantenservice die je nergens anders vindt. Ze staan te allen tijde voor je klaar en denken graag met je mee.

Sean 21-07-2017 Via de website gekocht

Snelle, duidelijke en correcte levering zoals altijd

Vaker bij onze vrienden van Coolblue besteld.
Het is altijd prettig dat ze concurrerende prijzen hebben, maar daarentegen een super service (nooit gedoe met retourneren) en leveren vrij snel. Hierbij wordt je altijd perfect op de hoogte gehouden per mail.

Aanrader!

Jacqueline Bakers 21-07-2017 Via de website gekocht

Snelle service

Geweldige service en snelle vakkundige levering. De webshop is er overzichtelijk, en een ruime keus.

hansvd 21-07-2017 Via de website gekocht

uitstekende service

Duidelijk en snel te vinden op de website, super snelle levering van het bestelde product, netjes verpakt en via de mail van verzending op de hoogte gehouden. Al met al voor herhaling vatbaar

D1985 21-07-2017 Via de website gekocht

Geen gelul, gewoon snelle goede service

Overzichtelijke webshop en geen verassingen achteraf. Ook erg prettig zijn de reviews bij de producten.

Ralph 21-07-2017 Via de website gekocht

Top site

Ik kreeg een goede tip van een vriend van mij waar ik moest bestellen Jullie hadden gelijk wat ik zocht en het was heel snel binnen ook toen hij gerepareerd werd binnen 4 dagen kom ik weer muziek luisteren vanuit de bluetooth in ear oordopjes van Philips ik zeg een tevreden klant

Vera 21-07-2017 Via de website gekocht

Levering niet op tijd, maar goede service!

Dit is de tweede keer dat ik heb besteld bij Cool Blue, leuke actie voor een TV en wilde hem graag de volgende dag al in huis hebben. Echter kreeg ik op de dag dat de bestelling bezorgd zou moeten worden de update dat de bestelling pas een dag laten bezorgd kon worden door een storing. De klantenservice (bereikbaar via WhatsApp) gaf aan niets meer te kunnen aanpassen aan de verzendtijd die volgende dag. Hele nette communicatie vooraf en Customer Service gaf me een 10 euro voucher ter compensatie. Fijne en nette afhandeling desondanks de vertraging van het pakket.

Wil wolbertus 21-07-2017 Via de website gekocht

Geweldige service, supersnelle levering

Precies zoals in de reclame wordt verteld: super snelle, vriendelijke levering.
Duidelijke info op website. Prima product. Keurig bezorgt en geplaatst.

Gemma 21-07-2017 Via de website gekocht

Prima service wat levering betreft. Goede/juiste info wanneer het geleverd werd. Erg prettig dat je er niet hele dag voor thuis hoeft te zijn.

diana 21-07-2017 Via de website gekocht

Bestellen met humor

De website heeft een frisse uitstraling en is zeer compleet. Bestel proces met wachttherapie en confetti is hilarisch. Mag ook wel eens in deze serieuze tijd.

Kevin 21-07-2017 Via de website gekocht

Top service!

Op Google gezocht naar naar de LG 49UH610V, volgens Google kwam Coolblue hier als beste uit en dat is niet voor niks. Ik heb zelf een datum en tijd ingevuld wanneer ik thuis was en de TV werd netjes op tijd en goed verpakt geleverd! Het gebruiksgemak van de website is ideaal. Ik weet zeker dat wanneer ik nieuwe elektronica nodig heb, ik voortaan eerst even de website van Coolblue check;)

Annie 21-07-2017 Via de website gekocht

geweldige service

Super service, ,s avonds om 23.00 uur wasmachine besteld, ,s morgens om 10.30 stond hij te draaien. Vriendelijke behulpzame bezorgers.

J Roest 21-07-2017 Via de website gekocht

Keurig op tijd. Vriendelijke jongens. Doen voorzichtig. Sluiten de wasmachine aan en laten m draaien. Prima service. Een aanrader!

Erica 21-07-2017 Via de website gekocht

Snelle en vriendelijke service

Na bestelling de volgende dag in huis. Machine wordt boven gebracht, aangesloten en oude machine mee terug genomen. We hebben er geen omkijken naar gehad!

Joey 21-07-2017 Via de website gekocht

Hele goede service.

De service is heel goed. Het pakketje dat je hebt besteld krijg je gratis binnen 1 dag bij jou thuis. Ik heb mijn charge 3 moeten retouren omdat hij helaas schade had. Nadat ik hem had opgestuurd werd ik goed geinformeerd over waar hij is en hoe het verder gaat aflopen. En toen coolblue mijn retour had ontvangen kreeg ik die dag daarna al meteen een splinternieuwe charge 3.

Femke 21-07-2017 Via de website gekocht

Zeer goede service

Product dat ik had besteld werd de volgende dag al thuis bezorgd ,op de aangegeven tijd.
Ik heb voor cool blue gekozen voor de goede service van andere bestellingen.

Buizerd6 21-07-2017 Via de website gekocht

Snelle probleemloze levering

Het is een kwestie van bestellen betalen en de volgende dag is het thuis! Het gemak dient de mens :)

Anja 21-07-2017 Via de website gekocht

Goeie website

Door de duidelijke omschrijvingen en specificaties, en de eerlijke reviews, op de website was het makkelijk om een keuze te maken.

Kevin 21-07-2017 Via de website gekocht

Geweldig Service!

Men doen hun best om je als klant blij te maken! Als dit zo blijft verwacht ik een mooi toekomst voor dit blue sky bedrijf

Rhee 21-07-2017 Via de website gekocht

Super, doen wat ze beloven

Ben gewoon erg tevreden, 22:00 wasmachine besteld, volgende dag om 10:00 uur werd het bezorgd. 2 aardig chauffeurs die de machine kwamen brengen, en voor de 100p de service waar maakte, de zware Miele brachten ze naar zolder en namen de oude weer netjes mee. Heb aangeboden te helpen maar dat hoefde echt niet. Ben erg blij met de afhandeling.

Iwan 21-07-2017 Via de website gekocht

Precies volgens afspraak.

Overzichtelijk. Heeft fysieke winkels in de buurt voor als er wat is. Groot en rededelijk geprihsd assortiment.

Karel 21-07-2017 Via de website gekocht

Degelijk bedrijf , goed product en uitstekende communicatie

De Site is erg duidelijk en makkelijk zoeken. Ik was op zoek naar een GPS voor wandelingen en Cool Blue geeft bij de verschillende types een duidelijke omschrijving. De prijzen bij Cool Blue zijn laag, zeker als je andere aanbieders vergelijkt. Soms is er 1 goedkoper met hetzelfde product maar dan zijn de verzendkosten ronduit hoog en levertijd vaak weken. Verzending en communicatie bij Cool Blue is gewoon erg goed en hele snelle verzending.