dirk 04-09-2021

de service is top bij jullie en doen niet moeilijk als er iets defect is binnen de garantie

Benjamin 04-09-2021

Duidelijke website met een zeer uitgebreide uitleg over alle producten. Snelle en betrouwbare levering. Knap werk van jullie team!

Stéphanie 04-09-2021

Super vriendelijke en behulpzame mensen. Heel snelle service ook. Ik had 's morgends online een product besteld om te komen afhalen in de winkel in Wilrijk. Ik kon het meteen gaan ophalen!

Mijn vorige sporthorloge was kapot na een val. Ik heb het artikel retour gestuurd ter reparatie en Coolblue heeft dit perfect afgehandeld, ik kan er geen slecht woord over zeggen. Deze uitstekende service na verkoop heeft me ook overtuigd om mijn 2de horloge bij Coolblue te kopen. Voorlopig enkel nog maar goede ervaringen gehad met Coolblue!

Natascha 03-09-2021

Duidelijkheid op de site.
Duidelijkheid betreffende de levering
Uitermate vriendelijke en hulpvaardige medewerkers!!!

David 03-09-2021

Service is zeer goed. Heb echter wel 5 keer naar de klantenservice moeten bellen (deels eigen fout) wat elke keer wel zeer lang duurde. Eens ik iemand te pakken had waren het wel keer op keer zeer vriendelijke mensen. Zeker de delivery guy was zeer behulpzaam en vriendelijk!

Javier Yores Quero 03-09-2021

Vriendelijke personeel, snelheid, veiligheid. Het enige probleem is dat de winkel een beetje te ver is. Ik zou heel graag een winkel in het centrum van Gent hebben.

Linda 03-09-2021

Goede en snelle levering.
Pottenset ziet er degelijk uit.
Raad iedereen coolblue aan!

Elias 02-09-2021

Voor mij een 10 op 10
Ik kreeg een smsje maar ik was nog niet thuis dat de fiets onderweg was.
10 minuten later kreeg ik telefoon van de beworger om te vragen aan wie hij het pakje moest geven !
Vandaar een dikke 10 op 10 , wat anders dan de andere die het maar gwn ergens neergooien !

Jandebakker 02-09-2021

Alles correct. Levering en producten tiptop in orde. Website zeer overzichtelijk.

Charlotte 02-09-2021

Zeer tevreden met mijn “tweede keuze” aankoop. Snelle levering en goede service.

Ivan 02-09-2021

Ruime keuze, snelle levering. Ook het kunnen vergelijken van de verschillende producten is een pluspunt

jeroenvdw 02-09-2021

altijd correcte omschrijving van de producten en prima service na verkoop.
Ook de prijzen van de producten zijn steeds aantrekkelijk

Dirk 02-09-2021

Eén van de beste webshops op internet. Gemakkelijk bestelproces, overzichtelijke website en goede prijs/kwaliteitsverhouding. Meer moet dat niet zijn.

Sandra 02-09-2021

We kiezen voor Coolblue omdat we overtuigd zijn van de professionaliteit en kwaliteit van hun producten en dienstverlening. De website is duidelijk en biedt een ruim assortiment aan. Elke bestelling wordt perfect verzorgd en binnen de afgesproken termijn geleverd. We hebben ook reeds beroep op hen gedaan voor een herstelling van een GSM in garantie. Ook hier was de dienstverlening perfect in orde.

Julie 01-09-2021

CoolBlue belooft super snel te leveren en doet dat ook (ik bestelde na 21u op zaterdag, en zondagochtend had ik al mijn aankoop). Voorts krijg je ook goed online advies/suggesties voor bijkomende benodigdheden, zoals bv. extra kabels/stekkers (in dit geval voor de aankoop van een powerbank). De aanbevolen producten zijn een goede selectie en steeds in prima staat.

Yannick D. 31-08-2021

Ik heb net door eerdere positieve bestel-ervaringen opnieuw gekozen voor Coolblue.be.
Het is een heel overzichtelijke en intuïtieve site om je aankoop op te doen en het bestellen/betalen kan ook niet makkelijker gemaakt worden.

Marc 31-08-2021

Sinds de leveringen via Bpost verlopen zijn ze zelden op het verwachte tijdstip. Degoutant. Vroeger verliep het feilloos. Er volgen dan excuses, maar daar vragen we niet naar. Een andere leverancier kiezen is blijkbaar niet aan de orde. 😢

GS 31-08-2021

Ik kies heel dikwijls voor Coolblue, omdat ik vind dat ze een prima service leveren! De mensen zijn altijd heel vriendelijk. Er wordt heel snel en correct geleverd. Ik ben fan ...!

R. 31-08-2021

Geweldige service. Bestelling van enkele producten tegelijk geplaatst, zelfde dag nog een mail gehad met een verwacht leveruur, volgende dag prima volgens het verwachte leveruur thuis bezorgd. Zeer vriendelijke bezorgers, hebben mijn toestellen tot in mijn keuken bezorgd! Aanrader.

Dieter 31-08-2021

De informatie op de site is héél duidelijk. Ook het afronden van de bestelling verliep vlot. In de loop van de avond had ik een order geplaatst en de dag nadien werd het geleverd. Uitstekende service! Aanrader voor iedereen!

Roland 30-08-2021

Altijd duidelijke meldingen wanneer goederen kunnen afgehaald worden. Steeds een zeer vriendelijke bediening in de winkel. Valt echt op.

Vanessa 30-08-2021

Goed ontvangen, heel vriendelijk! Er zou alleen meer in de winkel mogen liggen zoals covers voor gsm en andere zoals opladers

driesegem 30-08-2021

ik de afgelopen jaren al 27 bestellingen geplaatst via coolblue ,is gemakkelijk na te gaan want alles kan je nazien op je account , de leveringen verliepen altijd correct en op de afgesproken datum ,makkelijk te volgen via de track en trace . Ook de coolblue's keuze bij de artikelen is gemakkelijk om te helpen kiezen .De info bij de artikelen is ook altijd zeer compleet en betrouwbaar ,kortom ik raad de side zeker aan .

Jason 29-08-2021

De webshop is duidelijk. Wat ik vooral leuk vind aan coolblue is het feit dat je 30 dagen tijd hebt om je toestel te testen en als je het niet goed vind kan je u toestel gewoon terug brengen. Top. Dienst na verkoop is ook naar mijn ervaring altijd al goed verlopen.
Kortom coolblue is top!

Frankie 29-08-2021

Item werd online besteld. Ik kon genieten van een goede en snelle levering.